IKLAN BERBAYAR

Friday, January 29, 2010

LAPORAN POLIS YBK TERHADAP KALID GAGAP .



klik gambar press statement untuk imej lebih jelas.

seperti yang dijanjikan, yayasan basmi kemiskinan (YBK) pimpinan dato' hj zainal abidin sakom dan pihak atasan YBK telah membuat 3 laporan polis terhadap kalid gagap.

puncanya kerana kalid gagap telah mencemar,mengaib dan memfitnah kredibiliti YBK sebagai sebuah badan bukan kerajaan yang banyak membantu dan membela nasib orang miskin.

kenapa kalid gagap fitnah YBK ? pasal kalid cuba pow YBK. dia pow apa ? dia pow YBK kalau nak buat kampus UITM yang baru di selangor (tanah milik YBK) maka YBK mesti melantik kalid gagap sebagai bos besar !

hari ini YBK buat laporan polis terhadap kalid gagap. kerana sikap bodoh kalid gagap, rakyat selangor telah rugi jutaan RM dalam bentuk pulangan ekonomi setempat. YBK telah decide untuk bina kampus UITM di negeri lain..orang selangor rugi dan kerajaan selangor rugi gara-gara kebodohan dan kerakusan melampau kalid gagap nak jadi bos YBK..

selangor makin jahanam. ada menteri besar gagap yang kaki pow dan dinasihati pulak oleh penasihat ekonomi RM1 yang juga sedang berhadapan dengan kes liwat. penasihat ekonomi selangor bekas banduan, dan inilah hasil nasihat bekas banduan terhadap kerajaan negeri selangor !

ikut pemahaman aku, YBK telah merayu kepada kerajaan negeri selangor untuk membayar tunggakan cukai tanahnya di selangor secara beransur-ansur. namun ditolak oleh kalid gagap. YBK nak bina kampus UITM baru di selangor, demi untuk anak bangsa melayu... sayang ditolak oleh mb selangor yang otaknya senget kepala sempit gila pangkat ..

YBK dan YAYASAN SELANGOR adalah ilham dato haron bekas menteri besar selangor. dia membuat keputusan untuk membantu bangsa melayu selepas peristiwa 13 may. orang melayu merempat susah pada ketika itu..YBK dan YAYASAN SELANGOR antara ide pembangunan drastik yang dilakukan oleh menteri besar dato haron untuk menaikkan darjat ekonomi dan sosial bangsanya sendiri..

hari ini, selepas 30 tahun selangor mempunyai menteri besar yang anti kepada bangsanya sendiri. namanya kalid gagap !

21 comments:

awang merah menyala said...

tak lama lagi gagap akan jadi bisu terus...bn selangor bersiap sedia

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Kalau boleh buatlah satu blog post macamana berbezanya layanan PR kepada YBK berbanding layanan mesra pada I-city dan juga syarikat Talam corporation yg banyak projek terbengkalai tu.

Jadi bangsa asing lebih beruntung daripada jadi melayu kat negeri2 pembangkang ni.

Anonymous said...

apa kaitan GIANT ng selangor. cuba pi website giant.apa pulak agenda kat situ. LEPAS NI pi maiden lg bagus.

anak tiri kalid gagap said...

YBK SAMAN JE LAH KALID GAGAP ! APA LAGI TUNGGU ! BIAR TLINGKUP MANGKOK HAYON SEKOR NIH !

Anonymous said...

anak haram punya khalid gagap..aku marah sangat sbb aku anak jati selangor..

Anonymous said...

khalid tu da la gagap serabai plak,nama je mb slngor tapi buat kputusanpun tak bleh,mana dia manifasto pr tu?haprak apapun takdak...ckap je pndai tapi da bkuasa lupa smua,yg tertipu rkyat yg mdah terpedaya...ni sume angkara anwar ibrahim,firaun tu..

Anonymous said...

salam, berapa punya bangang si sahak gagap tu, nasib baik pak ali rustam tolong, abg misai(mohammad hassan) pun offer tanah, tapi ali rustam dapat dulu, terima kasih pak ali kerana sanggup tolong rakyat selangor.

Dr Butiq said...

Si gagap nak memerintah negeri dengan nasihat Rm1 dri bekas banduan.lingkup ah Selangor.

Kelopak Salak said...

ala, dah bayaq seinggit, nilai nasihat dia pun takat seringgit la

Anonymous said...

dah orang selangor gak yang pilih pr dulukan. rasa ler penangannya. lepas nie tukar ler. buruk2 BN pun masih tetap sayangkan bangsa melayu. baik2 pr nie ler dapatnya.

Anonymous said...

salam Bro GAgap

ape punye melayulah yg pegang YBK...ingat YBK tu bulat2 UmNGOK pembangkang punyer kaaa???..patutnya patuhlah pd arahan MB(tak kira dari parti mana sekalipon, hormatlah sikit jawatan org tuh).......tak semestinya nak ikut cakap Pembangkang UmNGOK plak...mereka dah jadik pembangkang...

kene lah sedar diri sket...ini tak..melatah tak tentu pasal...ingat YBK tuh bapak kau punye kaaa....Ingat YBK tuh pakai duit pembangkang UmNGOK ka?....kalau nak cakap pasal seleweng, baik tanya pakar seleweng duit rakyat selangor, iaitu siJawa tak sedar diri:- Khir toyol...

harap siarkan ye Bro GAgap...jgn bacul..

GAP KEMBALI said...

anon 12:58
tolong jangan tunjukkan bodoh hujah kau kat sini. buat malu mak bapak kau je.

ikut logik, kalau ybk dan kerajaan selangor setuju bina kampus uitm tu kat srendah, sudah tentu ia bawak pulangan ekonomi yang menguntungkan kepada negeri..

lagi satu inilah peluang untuk anak2 melayu miskin masuk uitm..rongga kemasukan lebih banyak.

kalid gagap tu dah pegang jwtn mb dll ceo anak sykt kjaan negeri..

aku tahu dia knp dia beria-ia benor nak pow ybk ? nak setlle hutang dengan bank islam.tu je.

khir toyo selewang ? aku dengar propaganda ni dah bertahun. mana bukti ? ada bawak mahkamah lah mangkok.

zainal mohd jais said...

Sahabat semua,
kalau bangsa sendiri dah sanggup digadai, kalau 'Allah' pun sanggup digadai...
Kita mesti tau, dengan siapa kita berhadapan sekarang...

Maksudnya:
Kita mesti sentiasa bersedia bila berhadapan dengan kelompok yang dah buang etika, buang bangsa, guna agama, membujur lalu melintang patah...

malang...
ada yang jumud, taksub, terus berpaut di kaki yang penuh darah dan nanah...
berpesta di atas pusara nenek moyang sendiri.
Ohh !!!

jibaouk said...

salam...

anon 12:58
apela punya BEBAL ko nih!!!

utk tambah knowledge ko yg sengal dgn pikiran sempit, dangkal, cetek lagi kaldai tuh!!! sila rujuk kat sini:-

www.selangorkini.com.my

ko taip talam kat kotak carian (belah kanan atas sekali)

ko baca artikel2 yg berkaitan dgn talam 2muka...

org lain baca sekali jer... tapi utk ko aku sarankan baca 1000 kali... sebab kalau ko baca 1 kali kompom ko tak paham bingai...

arap2 pastu ko paham aper cerita sebenarnya bahalol!!!

barulah ko tau saper sebenarnya MB = Mangkok Balaci pujaan ati ko tu.. badua

khraakkk ptuiihhh... kimak

GAP KEMBALI said...

jibaouk dah balon ! anon mana komen kau ? hahaha amik kau sebijik mangkok punya mangkok !

pb said...

aku xpenah tgk gap marah cam ni..

Ms Jade said...

insyallah panjang umur, murah rezeki I nak mengundi pilihanraya akan datang. Shah Alam mesti diambil alih semula oleh UMNO/BN - sedih tengok shah alam sekarang kotor, penuh poster poster murahan Pakatan Rakyat (kekadang tertanya tanya juga apa ke hei nye poster Nizar ada kat selangor?

Anonymous said...

APA LAA NAK SIBUK -SIBUK PASAL POLITIK NIHAAA...NI HAAA AKU NAK TASKIL SEMUA SAMADA PUAK PAS ATAU PUAK AMENO NI MAI KITA KELUAR 3H ,40H,4BULAN...ADA BERANI KAAA

Anonymous said...

Gap, kenapa kau tak mintak lapuran audit YBK. Kalau kau pejuang sebenar minta YBK bentangkan lapuran audit tu dulu. Selama ni mana audit yang mengesahkan YBK membantu orang meskin. Kenapa liat nak bagi....

Anonymous said...

Kalo si anjing kurap ni gol nanti, aku akan suruh anak aku "kencingkan" kuburnya !!

Punk5 said...

anon 12:58 --> noob! kebodohan!

ni la product PR! hahaha. dah la bebal! mangkok lak! bute hati! bodoh melantun2!

lu tu yg kecut! sbb org ade hujah yg lu xleh sangkal! ko nk drag khir toyol pehal? xpuas hati, g la nek court! hahaha.. same lame dick excuses la nnt kn? seburuk2 BN, xde la nk jual bangse sndri! bkn cm PR! ckp tsrupe bikin. aku tgk kt s alam ni, makin bnyk lampu jln tutup ade la. konon tuka kepimpinan, nk dahulukn rakyat! fnck la! nothing changed, but even worst! tumbangkn PR (perosak rakyat)!