IKLAN BERBAYAR

Thursday, August 26, 2010

SIALAN ! DAP MASUK MASJID DI SELANGOR LAGI !



lagi satu penghinaan.

apa jaminan teo nie ching BERSIH untuk melayakkan dia masuk masjid ?
tak pakai tudung,pakaian ketat silap aribulan datang bulan ?
apatah lagi kalau kaki seks bebas macam elizabeth wong ?

sundalan punya pas, kalau nak undi pun takkan sampai tahap gila babi macam ni !

22 Ogos 2010, Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP Serdang) telah masuk untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan kepada ahli-ahli PAS di Surau Al-Huda Kajang Sentral. Bukan sekadar masuk ke dalam surau, malah Teo pergi ke barisan saf pertama untuk berceramah kepada orang Islam di dalam surau. Pada waktu tersebut, jam 9.33 malam. Ini bermakna, sama ada Teoh memberikan tazkirah selepas selesai solat terawih atau antara solat terawih.

Ini satu penghinaan kepada umat Islam. Apakah sampai tiada langsung wakil rakyat Islam untuk dijemput ke surau tersebut? Apakah tiada tempat lain untuk menyampaikan sumbangan dan ucapan hingga terdesak membawa masuk DAP memijak sejadah di saf pertama untuk memberi tazkirah? Mengikut Mazhab As Syafie, orang kafir haram dan ditegah sama sekali untuk masuk ke dalam masjid sebagaimana firman Allah SWT dalam Surah At Taubah, ayat 28.

"Wahai orang-orang yang beriman! Sesungguhnya (kepercayaan) orang-orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid Al-Haraam sesudah tahun ini dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurniaNya, jika Ia kehendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana" surah At Taubah ayat 28.

Al-Qurtubi, di dalam tafsirnya Al-Jami’ li-Ahkam Al-Quran melaporkan bahawa Ibn ‘Abbas r.a. berkata yang najis itu kesyirikan yang menjadi pegangannya, bukan tubuh badannya.
Pegangan DAP masih lagi ideologi sosialis.

Orang Islam tidak akan miskin jika DAP tidak beri bantuan dan sumbangan. Mereka sudah berkempen sampai dalam surau dan masjid untuk bertazkirah, memberi sumbangan dan meraih undi daripada orang Islam. Ingat, mereka ada agenda yang tersendiri. Jika orang Melayu tidak sokong DAP, nescaya DAP tidak akan boleh berkuasa.

DAP hanya mahu kuasa melalui undi orang Melayu. Hari ini mereka akan berlakon baik, bila berkuasa nanti terserlahlah sikap sebenar DAP. Berhati-hatilah bangsaku. Apa yang Khmer Rouge buat pada orang Islam di Kemboja perlu diambil iktibar.

60 comments:

Anonymous said...

apa hukumnya orang yang berhadas besar masuk masjid ? adakah cina-cina yang dibawa masuk kedalam masjid tu suci dari hadas besar ? tolong lah jangan jadikan masjid sebagai pasar yang boleh dimasukki sesiapa saja dan boleh menjual apa saja baik yang halal mahupun haram.

Anonymous said...

masjid dan surau serta tempat2 seumpamanya adalah rumah Allah. Maka adalah menjadi kewajipan kita umat Islam utk menjaga kesuciannya. Terdapat etika yg perlu dipatuhi utk masuk ke rumah Allah

Di antaranya ialah org Islam, suci dari hadas besar, menutup aurat dan sebagainya. Kesucian rumah Allah perlu dijaga sebagaimana kita menjaga rumah kita sendiri.

Wanita dlm gambar ini memang jelas bukan Islam, tidak menutup aurat, tidak pernah bersuci dan mungkin pd ketika itu dia dlm haid.

Kalau perlu hadir pun, buatlah di rumah ketua PAS atau PKR kws itu, atau buatlah di luar masjid, itu lebih baik sekiranya kamu tahu.

Wallahualam.

Anonymous said...

Astaghafirullah Hilazim........orang PAS memang dah sesat sesesatnya.Sanggup mengotorkan kesucian masjid dengan menjemput perempuan kafir kedalam masjid.YaALLAH tunjukan lah hidayah yang betul kepada pengikut PAS ini.

fan said...

PAS gila undi..semua perkaa dah dihalalkan..tunggulah pembalasan dar Allah nanti..

Anonymous said...

Tak matinye klu DAP tk tolong bg sumbangan.. ini dah kira terhegeh2 ni.. ape nak jadila diorng ni... dah la tak tutup aurat.. takkan sbb nak bagi sumbangan semua jadi halal.. HamPAS betul...

Anonymous said...

memang buta kayu.
kalu ye pun,pegi la kat dewan makan ke,ni kat SAF DEPAN!
ni keje gile,mmg gile.
org melayu kajang mane?
korang ni....baik jd sayur la.
LEMBIK.

Anonymous said...

apalah bangang sgt orang PAS ni... bingai melantun-lantun sgt... penjilat tegar DAP..bongok..bahalol..aku agak diorang ni berguru dgn khatib zakar ataupon khalid gereja ni...

Anonymous said...

surau itu telah hilang
rahmatnya dari allah dan para malaikat selama 40 hari. Sia-sia saja jemaah yang sembahyang di surau ini, carilah surau lain untuk sembahyang berjemaah. Inilah ajaran Pas (Parti Ajaran Sesat) yang dibawa oleh Tok Guru Nik Aziz. Belum pernah perkara ini berlaku dalam sejarah Islam di dunia ini. Rasullulah pun tak pernah memberi penghormatan kepada wanita untuk bercakap di mesjid.

Anonymous said...

Dulu hinggakan pegawai Inggeris J.W. Birch sampai mati di bunuh kerana berani melanggar Islam & adat resam Melayu. Memang kepantangan org Melayu Islam.

Tapi hari ini. Melayu bukan lagi penjaga Islam di tanah bertuah ini. Bila Melayu tidak menjaga Islamnya, bagaimana Islam dendak menjaga Melayu itu?

Anonymous said...

Apa Sultan leh buat?

UMNO tak nah buat begini walaupun dikatakan gitu jahil dalam agama..PAS, apa dah jadi..celiklah!!

PembunuhSenyap said...

MELAMPAU!

Anonymous said...

rasanya boleh kusyuk ke imam masa sembahyang? Ntah2 dok ingat kat amoi cun tu dlm sembahyang. Bulan puasa syaitan di belenggu tapi masalahnya manusia pulak yg jadi syaitan. Lagi dasyat manusia ni....

KAPAKTAJAM said...

KAPAK begitu sedih dgn apa yg dilakukan oleh PAS & PKR inilah ISLAM LIBERAL kut yg nak diterapkan dan sume tindak tanduk mereka ibarat menghalalkan cara demi mileage politik mereka. Klu dulu manusia2 yg tak mandi hadas ini dikurang diberikan kebenaran untuk beucap didalam mesjid tapi kini ia dah jd perkara biasa.

Nilai murni dan kesucian Islam itu amat dijaga, klu adapun sekadar di serambi mesjid atau surau TETAPI skrg jelas2 di saf depan. Apa dah jadi nih? org melayu mmg cukup bertoleransi sampai Agama pun dilacurkan oleh puak2 Pas.

ustaz pas yg bengong said...

mmg sah pas pelacur agama..makmum2 yg dtg surau tu free2 je tgk aurat pomp lain dlm rumah Allah..wei ustaz2 hampas...tgk dada n rmbut pomp tu xberdose ke..dlm surau plak tu..klaka la ustaz pas ni..lps ni blh la ajk org kristian nyanyi2 lagu dlm surau plak time ari ahad..bengong pas ni

Anonymous said...

Kalau kita lah, nak ke kalau muka kita sedang berdoa dan bermunajat dijaja ke sana sini semata-mata untuk menunjukkan kita orang yang baik, kuat beramal, ikhlas dsb?

pegaga said...

Salam, Kita tak menghalang kalau ada mana-mana kfir zimmi nak masuk surau atau mesjid sebab kemungkinan siapa tahu Allah boleh balik kan hati mereka sebab Allah boleh terbalikkan hati kita dari kufur kepada beriman semudah membalikkan tapak tangan kita malah lebih mudah dari itu, dan begitulah sebaliknya dari beriman kepada kekufuran.
Isunya biarlah beradab dan tau adat masuk rumah ibadat. Tu yang kiri kanan tu...macamlah tak reti nak tetapkan syarat biarlah bertutup kepala si kafir zimmi tu walaupun sejemput jambulnya keluar, setidak-tidaknya mendekati syarat yang Islam pun beradab dan beradat. Ni buat selamber jerrrr yang dua orang tu kononnya kuat iman dan AIMAN TAK KISAH, dalam hati Allah jer yang tau. Lantak ler apa yg ada dal;am hati dam berapapun mata yang melihat....tapi tolonglah tegur dan bagi syarat sikit...kalau tak lain kali kita akan nampak ada orang DAP pakai baju spegheti boleh masuk selamber sebab mereka kafir zimmi dan orang PAS a.k.a Pakatan rakyat halalkan.
Tu yang pertama, yang kedua plak aku pun yakin tak seorang pun anatara mereka paling kurang yang dua orang tu ada inisiatif nak tanya minah amoi tu "bersih" ker idak waktu tu..... sebab nengok muka pun macam malu-malu alang jer nak tanya.... terkesep-kesep dia tolak dia-dan dia tolak dia...sorang cubit dia, dia cubit sorang....'kau tanyerlerr...., eh kau lerrr tanyerrr kang dia kata aku menggatal plakkk..... eh tanye jerrrrr....kaulahhhh.... alahhh aku pun malu.... tak perlah,.... merah jer muka....tak pucat....bersihlah tu." dialog yang mungkin hanya mampu di tuturkan mereka. Tapi takperlah di sebabkan ni bulan posa aku malas nak buruk sangkan...anggap jerlah depa dah tanya..... tapi adaer gak sangsinya sebab yang pasti....tung kepala pun tak leh nak di syaratkan....apa lagi yang lainnya..... BETUL TAK GANGGGGG.....

Anonymous said...

Parti lebai malang ni tak habis2x buat onar terhadap perpaduan melayu dan agama Islam..seoleh2x yg datang ke masjid dan surau ni semua org PAS jee..kan dah raja selangor tak benarkan masjid di politikan..tapi lebai2x malang buat bodoh jee..kalau gila nak berpolitik sgt dgn DAP buat tempat lain...lagi pun duit buat masjid bukannya datang dari puak mereka je tapi dari duit rakyat yg terdiri dari berbagai parti..bodoh tak habis2x..bila rakyat bising..kata (UMNO) jahil agama..tapi mereka pun jahil gak..tak tahu bezakan masjid..masjid tempat merapatkan perpaduan..bukan tempat perpecahan..dah bosan dah dengar kejahilan Pas ni..Pas bila lagi nak gunakan Gereja/kuil/tokong untuk berpolitik..tengoklah kalau non muslim setuju atau tak idea bangang Pas tu..mereka tu pun tahu menjaga tempat sbyang mereka...dari unsur politik yg membawa perpecahan..bukan mcm lebai malang pakai lanyak..jee..

Anonymous said...

Tuan,
Pas sekarang dah terlajak jauh. Marilah kita sama sama berdoa agar Allah melenyapkan Pas dari bumi Malaysia ini. Berlaku perpecahan dan pertelingkahan dalam Pas dan akhirnya Pas akan lenyap.
Bismillahirrahmanirrahim, Allah hummasakhidli (parti pas) kamasakhattal firuuna li Musa....akan disambung selepas sembahyang magrib pukul 8.20 malam.

Anonymous said...

Mengucap..3x. Ya Allah...Berilah petunjuk kejalan yang kau redhai kepada umat2 Muhammad diakhir zaman ini. Janganlah kita tergolong dikalangan munafik, yang bertopengkan agama tapi rupanya zero...

Anonymous said...

Mana"Najib Altantunya"
Tak nak defend keee

Aku tengah tunggu statement bangsat kau ni???

joehan said...

haha..ni la islam ajaran hamPAS...konon2 nk berdakwah kt bkn islam..kalo btul nk berdakwah suh la si kapir tu pkai tdung..ni x..selamba je dedah aurat..pastu ade lg bdk2 pr ckp konon2 rosmah lg truk..dh islam tp xttp aurat..tgk pencacai taik pr ni...dieorg bkn iklas pn sbnrnya nk berdakwah..abs sume die nk cr kesalahn org lain..kesalahn sndri xnmpk...bengong la pr ni!!

Anonymous said...

Dah BullShitDull hamPAS nya teramat bangang... tambahan Ular..Mak nya pun dungu-dungu belako... ustater-ustater nya lagi lah bahalol... pecacai PASberg yang sentiasa takebeer.. takebeer.. takebeer... tu pasal yang si cucu cicit komunis tu dapat masuk masjid. maka ME'layu' yang berjiwa layu pun berkata " biarkan..biarkan..."

Anonymous said...

Tunggulah balasan dari Allah

Anonymous said...

dasyatnya PAS MENGADAI MARUAH...

dah takda tabik kecuali..asal untung kaut la apa lagi..bodoh baghal PAS..

betul la tu PARTI AJARAN SESAT....

anak yatim piatu

Anonymous said...

assalamualaikum GAP,

banyak pelanggaran batas yan digariskan adat dan agama telah dicabul oleh pengikut PAS ni.

TERUSKAN BUAT PENDEDAHAN INI isu ini jarang orang tahu,semuga memberi keinsafan kepada orang2 ISLAM

dato haji zainal abidin sakom

Anonymous said...

BG PAS MASJID TEMPAT PEPECAHAN UMAH..SOLAT JUMAAT 2 IMAM.. SANGUP TUNGU..HOHOHO ORG ISLAM SUNAH WAL JAMAAH KUAR.. PUAK SESAT WAHABI / KUAWARIJ MASUK.. TENGAH2 KUTBAH DOA UTK KETUA MENTERI..KHALIFAH DAP PLAK...NAMPAK SANGAT KESESATAN DARI JALAN 'UMAH' . UMAH BG PAS MESTI AHLI PAS.. TERMASUKLAH PUAK PENYOKONG KLAB PAS.. ALLAHUKHBAR !! JGNLAH TERJAUH TSESAT WAHAI SAUDARA SEAGAMAKU..

Anonymous said...

Hmm entahlah, nak salahkan siapa. Yang disurau tu tak tau hukum ke. Yang datang tu bukan tau hukum islam pun. Yang berkuasa di surau tu lah yang patut menjaga kesucian surau tu...kut kut ada arahan dari kerajaan langit pulak entahlah. Cukup-cukuplah apa yang telah berlaku sebelum ni...janganlah diulang lagi

Anonymous said...

Hmm entahlah, nak salahkan siapa. Yang disurau tu tak tau hukum ke. Yang datang tu bukan tau hukum islam pun. Yang berkuasa di surau tu lah yang patut menjaga kesucian surau tu...kut kut ada arahan dari kerajaan langit pulak entahlah... Cukup cukuplah apa yang telah berlaku sebelum ini

Anonymous said...

Mazhab as Nik aziz kot ni. sebab tu mana2 yg menguntungkan dia, dia akan kata "boleh". kalau menda ni jadi isu dia akan kata menda ni takde masalahnya. saje je org umno wat citer padahal aku bukan umno pon. org skarang telah meletakkan nik aziz bukan di"tempat" yg betul sehingga ada yg anggap nik aziz ni bertaraf maksum. cik akak oi, paling kurang kalau nak masuk surau atau masjid tutup gak aurat dulu.. pakai jubah ke...

kita skrang ni jgn lah jadi pak turut pada sesuatu parti atau pemimpin. kita sendiri ada akal fikiran yg boleh fikir mana yg baik atau buruk. jgn lah kalau nikk aziz kata A kita pon ikut kata A walaupon kalau difikirkan apa yg dikatakan tu salah. silam ni tak ajar benda2 buruk, semua baik2...

sasha2020 said...

Inilah PAS....mereka ingat, yang memberi kemenangan kepada mereka ialah DAP...

Inilah akidah yg mereka tanam kepada ahli-ahli mereka...

Untuk menang undi, semuanya halal!

Memang mereka menggunakan sepenuhnya kesempatan bulan puasa dan bertarawikh untuk berpolitik yg kononya tazkirah...

Aku hanya yakin kepada Allah..Itulah yg diajarkan oleh ustaz ustaz aku dulu...

PAS akan dilaknat oleh Allah...

Aku takut nanti Tok Guru Nik Aziz pulak yg akan ke Gereja & Kuil untuk bagi tazkirah politik...semuanya mungkin dan boleh bagi PAS...

Mansur said...

Hukum dan pendapat di atas dipetik dari Tafsir Zadul Masir karangan Ibnu Jauzi..Wallahu a'lam

Anonymous said...

"apa salah dia nak masuk masjid bolehlah dia tengok suasana masjid mungkin satu satu hari terbuka hati kepada Islam..." tak suci(hadas besar, tak bertudung, tak menjadi hal sebab hukum tak menjadi wajid kepadanya lagi.umpama tak baligh lagi. tapi kalau dia dah mengucap tak bolehlah....."

Mansur said...

Tuan juga boleh rujuk Tafsir Ar-Razi oleh Imam Fakhrurazi bagi ayat yang tuan petik (taubat:28). Beliau merupakan seorang ulamak besar yang muktabar dalam mazhab Syafie..Wallahua'lam

yobbote said...

Pas dah liberal.....ape ade hal.Kalau org umno buat mcm tu berbakul2 kene.sekarang giliran dieorang le pulak....terime je le PAS.Dulu UMNO kene maki,sumpah seranah, sekarang org mcm aku golongan atas pagar (GAP) dah mula menjadi benci dgn PAS ni.

Abu Garcia said...

Apa hukum orang yang tak mandi wajib, berak tak basuh, minum arak, makan babi dan amal seks bebas masuk surau atau masjid bagi tazkirah? Jawab Tok Nik jawab ..... apa fatwa baru hang?

Anonymous said...

http://www.zaharuddin.net/content/view/888/90

zainalsamsudin said...

apa dah jadi dgn ajk surau ni, yang membenarkan perkara ini berlaku. walau pun perkara ini mungkin pada mereka tidak salah , tapi tengok aje gambar tu dah sumbang....kalau tak dijemput mane kan jadinya... gitulah kalau fikiran terlalu singkat dan dangkal.......

Anonymous said...

Lepas ni Tok Nik gerenti cakap semua ok dah boleh dah...aku gerenti dio cakap sokong lagu tu...berani potong kote le weeiii...

sam said...

apahal tak tutup aurat..ok bg yg bukan Islam, dimestikan tutup aurat ditempat mulia nie. Utk Islam, diwajibkan tutup aurat.

hmm...akibat dr kiblat politik. dah tak bley pakai puak2 nie..

Melayu Berwawasan said...

apa nak jadi dengan pas sekarang ni...politik semuanya dibolehkannya.kalau umno yang buat seluruh malaysia di menjaja nya.ok contohnya..sapa sapa pernah pergi MASJID PUTRAJAYA.kalau bukan islam mesti memakai tudung atau jubah untuk memasuki masjid.SIAP ADA SIGNBORAD LAGI.lepas satu satu dibuatnya..dahlah baca khutbah doa untuk kesejateraan LIM GUAN ENG, tahu tak dia ni KAFIR..PAS PAS akan musnah next pilihanraya nanti.

gohku said...

Boleh kata hari2 akan ada pengunjung KAFIRUN mengunjungi MASJID PUTRA di PUTRAJAYA ... harap2 pasni akan ada yg berkokok dan menyalak pada NAJIS suruh KAFIRUN2 ni jgn masok masjid di putrajya dan seluruh MALAYSIA.
Para munafik sentiasa akan sentiasa mencari jalan memburuk2kan agama ISLAM .. berpura2 mengaku beragama ISLAM tapi tiada penghayatan.. sekadar luaran dan lakonan semata2 ...

Anonymous said...

Saudara dan saudari, rakan-rakan muslimin dan muslimat, saya tidak faham, kenapa lawatan Ahli Parlimen wanita ke sebuah surau untuk memberi sumbangan cek dan berkongsi maklumat tentang pinjaman pelajaran yang ditawarkan oleh kerajaan negeri Selangor boleh diputarbelitkan oleh akhbar "Utusan Melayu" sebagai perbuatan yang tidak menghormati ugama kebangsaan?

Anonymous said...

Kenapa semakin ramai rakyat berasa keberatan untuk terus menyokong BN terutamanya ketika pilihanraya umum?

Sebab ahli-ahli politik dan mesin-mesin propaganda BN/UMNO sanggup melempar segala bentuk fitnah di luar jangkaan akal biasa manusia semata-mata untuk memecahbelah perpaduan dan permuafakatan di kalangan masyarakat yang berbilang kaum dan berbilang agama demi terus meraih undi kaum bumiputera dan berkuasa di negara ini.

Apa bezanya UMNO/BN daripada penjajah British yang mempraktikkan taktik pecah dan perintah sepanjang zaman penjajahan British di Semenanjung Tanah Melayu pada suatu ketika dahulu?

Anonymous said...

kalau tak reti hukum lebih baik diam. baca la kitab byk sikit. zaman nabi dulu orang kafir masuk masjid, tak pernah pun Nabi marah. UMNO ni memang tak reti agama. tu la pasal. nak jadi nabi baru ker.

Anonymous said...

Rumah Allah telah dikotori olih puak puak pas jahanam kerana menjemput org kafir masuk kedalam rumah allah ada kah perempuan jahanam ni bersih dari rambut sehingga kaki nya kecing pun tak basuh apa lagi lepas buang air besar hanya guna kertas jamban saja adakah puak pas ambil kira semua ini kerana politik dan kuasa mereka anggap itu halal apa lagi pakaian yg bukan di wajibkan masuk masjid.Disyhorkan puak puak pas buat ceramah dan sampai kan bantuan kepada pakir miskin dalam tokong cina di hadapan babi panggang ada berani ka pas keledai oi kata ramai sangat ulamak dalam parti pas keledai ni haram halal pun tak tahu jahil jahil aku pun aku tak masuk tokong cina haram.

Anonymous said...

mari kita berfikir sejenak ..

kenapa DAP semakin berani , menerjah kedalam masjid atas nama ceramah , kemudian bagi sumbangan ?

Ya , DAP semakin berani tak kira lelaki atau perempuan , siang atau malam masuk kedalam masjid kerna telah direstui PAS , PAS dan PKR yg mengajar mereka atas nama hak asasi dan islam liberal , PAS dan PKR lah yg membawa xavier berceramah dalam masjid, bawa theresa cock ceramah dlm masjid , bawa teoh ni ceramah dlm masjid ! kalau bukan kerana PAS dan PKR , DAP tidak akan berani berbuat demikian !

PAS laknat , PKR laknat ..

kita kena ingat , apa yg berlaku ini hanyalah permulaan kepada agenda DAP yg lebih besar , yg tewas ialah melayu , yang tersungkur adalah maruah agama Islam , yg melopong hanyalah melayu , yg tepuk tangan kemenangan tentulah DAP ,

Anonymous said...

salah kan sekali kariah masjid/surau tue sbb membenarkan wanita kafir nie masuk..kalau ader yg bersuara mst xble msk..

Anonymous said...

dah samak ke tangan dia tu. sebelum datang surau mungkin dah makan babi dulu. tak fikir ke ................


katak puru

Anonymous said...

dah nama tahap "pelacur"agama..apa je boleh demi meraih undi,memang bingai tak boleh di ajar,..tulah sikap pok-pok lebai ..mereka sombong mendapik langit,menganggap merekalah lebih ilmunya dari org lain.".Org lain bodoh,bebal dan lain-lain,dia je lah yg betul.
Memang bingai." di tegur marah tak di tegur melantun-lantun bebalnya.

by aramak

Anonymous said...

kalau puteri umno masuk bercakap dalam mesjid, PAS akan hembur sakan

Anonymous said...

apa pak2 imam ni nak peka ka? apa guna mereka dok baca kita, beri ceramah, kalau mereka sendiri biarkan orang buskan islam masuk ke mesjid/surau memberi ceramah?

Anonymous said...

tidak ada salahnya orang bukan islam mengunjungi masjid.Itulah indahnya islam.hanya masjidil haram saja yang tidak boleh.bagaimana dengan masjid putrajaya,masjid negara yang sering dikunjungi oleh pelancong bukan islam.rujukla mana2 kitab dulu,sebelum membuat rumusan.Mungkin kepada yang tidak tahu dan tidak pernah ke luar negara,mereka tidak pernah melihat orang bukan islam mengunjungi masjid.kesian

Anonymous said...

Al-Qurtubi, di dalam tafsirnya Al-Jami’ li-Ahkam Al-Quran melaporkan bahawa Ibn ‘Abbas r.a. berkata yang najis itu kesyirikan yang menjadi pegangannya, BUKAN TUBUH BADANNYA. Pegangan DAP masih lagi ideologi sosialis.ko paham x pe yg ko posted tu??kat situ dah ada jwapan non muslim mmg boley msuk rumah Allah,(dengan niat/tindakan tdak memusuhi Islam)

Anonymous said...

Saudara dan saudari, rakan-rakan muslimin dan muslimat, saya tidak faham, kenapa lawatan Ahli Parlimen wanita ke sebuah surau untuk memberi sumbangan cek dan berkongsi maklumat tentang pinjaman pelajaran yang ditawarkan oleh kerajaan negeri Selangor boleh diputarbelitkan oleh akhbar "Utusan Melayu" sebagai perbuatan yang tidak menghormati ugama kebangsaan?

August 27, 2010 2:58 PM- SAH JAHIL TUKIL!


WAHAI BENGONG!

POMPUAN YG MASUK MASJID TU 'NAJIS' DARI ATAS SAMPAI BAWAH TAK SUCI SIKIT HABUK PUN! DAH TU PULAK KE SAF PALING DEPAN & DEKAT DGN MIMBAR YG SUCI! PEREMPUAN ISLAM YG BERIMAN PUN TAKKAN SANGGUP BERCAKAP DI DEPAN SAF LELAKI, WAHAI NGOK! NI BETUL2 GILA POLITIK NI HINGGAKAN SANGGUP BELAKANGKAN HUKUM YG JELAS MELARANG KAPIR 'NAJIS' (bukan sahaja badan tapi akalsyirik mereka juga) MEMASUKI MASJID/SURAU (SURAH ATTAUBAH AYAT 28). MATLAMAT TIDAK MENGHALALKAN CARA, NGOK OI! main2 plak ngan kesucian masjid/surau!

Anonymous said...

Inilah tindakan pas - kehendak menghalalkan cara-. Semua penyokong dan pengundi pas jangan harap nak masuk syurga jika hanya sekadar mengundi pas. Agama Islam dipersendakan oleh pas.

Anonymous said...

beza tu perkarangan masjid @surau dengan duk bediri kat saf depan pastu pegang microfon sambil megadap jemaah..dan waktu tepapar di dinding..

photoshop ke?


puak pr xmo komen awal tkut kantoi mcm kat penng..kata x.last imam megaku..


sy bukan umno..tpi meluat tgk telatah pr nie..

Anonymous said...

Orang bukan islam dibenarkan melawat masjid tapi tak boleh sampai ke mimbar dan beri kuliah pula pada jemaah. Aduh apa ke benda ni. Ahli jemaah dah nyanyuk ke. Patut cina tu yang diberi tazkirah tentang islam tapi ini terbalik pula. Adakah jemaah dan ajk surau tu dah tak ada tempat lain ke nak terima wang sumbangan selain dari dalam masjid dan di dekat ruangan mimbar. Inilah akibatnya jika agama islam dipolitikkan.

Zam216 said...

Korang ni ntah apa2 ntah....buang masa jerdi kekeke..
Jom la pegi masjid woii!...

Anonymous said...

salam,kite kalo dok sembang lebat cam kt keai kopi mmg sume salah org kite ley nmpk...sorg wat slh,1 kmpg dpt name kn3...manusia cmnie la yg tuhan da jnji nk bg mkn bara neraka n nanah free of charge je...ermmm,ntah la...kalo da name peyokong UMNO,mmg mlt pn busuk cam UMNO gak la...provok sane,provok sini...radio belit cite,tv belit cite,smpikn owner nie pn da t'belit palotak nk wat cite...
mmg ptt la tok guru nik aziz ckp PENYOKONG UMNO NIE MASOK NERAKA...dh lh,nk citer lbh2 pon kalo da ati batu xnk tgk klebihan org len xgune gak kn3...so,ksimpulannyer kite same2 la blajar agame tinggi2 lg erkkk...bkn pe,supaye kite ley tau cmner nk nilai mende2 cmnie...nnt xde la citer lebat sane sini da...

Anonymous said...

Obama masuk masjid negara. Macai dan menteri UMNO sambut sakan. Obama tu najis dari atas sampai bawah juga kan. Bila pula dia mandi wajib. Ahli n penyokong umno bila nak jadi bodoh, biar bertempat. Jangan guna hujah agama sebab nampak sangat jahil.