Thursday, September 29, 2011

HUDUD ; MAINAN POLITIK NIK AJIS/PAS.

kami berjaya melacurkan islam. hooray !
dah jangka. pakatan haram J dah decide untuk tidak bersetuju perlaksanaan hudud dalam perjuangan politik mereka.

bila munculnya isu hudud mainan nik ajis, diikuti dengan ketidaksetujuan dap maka arakiannya terserlahlah sekali lagi di benak otak umat islam bahawasanya ini adalah wayang tinggi produksi sahaja.

islam, hancur lulur dilacurkan maruahnya oleh pas,dap dan anwar.

mohon kepada pakatan haram J, tukarlah skrip politik ni. dah basi sangat...

215 comments:

1 – 200 of 215   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Sememangnya Hudud ini permainan politik Nik Ajis dan Pas, Puak puak UMNO jangan lah dok melatah awai sangat, biarkan isu ini diselesaikan oleh mereka sendiri kerana mereka yang mencipta isu tersebut.

Sekarang kan dah tengelam isu phonesex mat sabu, isu menghina pejuang Bukit Kepong, isu khalwat, isu lewat dan isu hudud pula yang menjadi perbahasan.

Mereka hidup di atas adanya isu, kalau UMNO pun dok cuba buat komen dan nanti komen-komen itu pulak menjadi isu maka tenggelamlah isu yang lebih hebat yang selama ini diperdebatkan.

Awas dengan isu jerat pembangkang

Nasihat dari warga sebelum merdeka

anoymous said...

Inilah dia lakunan terbaik dari mereka,tetapi banyak penyokong taksub mereka akan terpedaya terutama penyokong PAS,ibarat lagu lama didendangkan kembali kerana PRU 13 dah semakin hampir...kalau betul-betul nak laksanakan kenapa takut dengan orang lain dari Allah SAW...

Anonymous said...

.



Musang + ungka = musangka



.

Anonymous said...

Ish ini dikira dosa besar mana boleh kita melanggar hukum wajib bg umat Islam. Nik Ajis dan Hadi patut bertaubat! Mereka patut direjam atau disebat didepan orang ramai! Saya minta dua badut ni letak jawatan sekarang, mereka adalah alat Umno.... Ini semua salah Utusan, RTM,TV3 yg memulakkan isu ini. Saya terkejut bagaimana Bank Negara boleh menawarkan wang tunai utk dua ekor ni.. Ini mungkin kerana hasutan PDRM keatas mereka N.Ajis jelas begitu lemah tidak mampu berfikir mungkin pening angkara jalan berlubang yg disengajakan JKR dia juga mungkin hayal kesan ubat hayal yg diberi HOSPITAL KERAJAAN yg diimport melalui IMIGRESEN setelah dipesan oleh DS Rosmah Mansur pendek kata ini semua salah kerajaan BARISAN NASIONAL!!! ~ hehehehe amacam? Poyo tak.. Jom suboh dulu

Anonymous said...

.


Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab ,jujur dan amanah.



.

Anonymous said...

Akhirnya Pok Nik 'berjaya' menutup kelemahanya dalam mentadbir Kelantan darul HIV dengan memainkan lagu hudud utk membangkitkan kemarahan penganut hamPAS terhadap UMNO kononnya UMNO yg menolak hudud secara total.

Padahal, lambang bulan mengambang di dada pemimpin DAPig yg selamanya ini dicanang pada semua pengikutnya hanyalah omongan kosong semata2.

Lepas ni tak perlu nak salahkan Tun Mahathir atau Najib kerana kononnya mereka menolak hudud. Tapi mereka lupa ketika Tun Dol berkuasa, mereka sendiri tak ingin melaksanakan hudud kerana itu hanya sebahagian permainan politik puak hamPAS, atau lebih tepat permainan politik orang tua yang mahukan perhatian yang bernama Pok Nik musang berjanggut.....

-shonzu-

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, Hu hu... kenapa aku tak terkejut?? Rentilah polemik memperbodohkan ALLAH ni, tak kira belah mana... PAS, UMNO, PKR atau siapa2 yg mengucap 2 kalimah syahadah! Jgn dipanggil2 azab ALLAH timpa Tanah Melayu! Jgn dicabar para2 pejuang & penegak Kalam ALLAH! Jgn dihina HUKUM2 ALLAH! Jgn dimain Maruah ALLAH!! Cukuplah politiking bangsat ni! Ya Allah ya Tuhan kami, selamatkanlah kami dari manusia keparat yg permainkan ZatMu. Jauhkanlah kami dari azab seksaanMu di dunia & di akhirat. Amin, Ya Rabbal Alamin...

Tumpang Sekaki said...

Apalah helah dan alasan Pok Nik selepas ini ya?

Mungkin dia akan tetap kata orang pertama yg menentang hudud versi PAS adalah Tun M, puak pakatan ikut saja kerana tak ada pilihan.

Apa2 pun kita tengok sajalah apa reaksinya, sama ada mau terus menipu diri, menipu rakyat dan seterusnya menipu Yang Maha Pencipta.

Hukum Tuhan pun sanggup dipolitikkan tanpa had dan sempadan untuk mendapatkan kuasa didunia, dan seolah-olah tidak ada satu pun hukum Allah swt bolih terjatuh diatas perbuatan dan pembohongan mereka.

Penyokong2 PAS bolehlah terus bertakbir seberapa kuat yg boleh disetiap acara Pakatan (termasuk DAP) selepas ini, seperti orang yg dah terlalu banyak 'takebeer'.

Anonymous said...

keputusan perbincangan mereka telah dipengaruhi oleh UBN, mereka semua hanya mengikut sahaja.
mereka semuanya bangang, mereka tak tau apa yg mereka bincang, apa yg mereka cakap. mereka semuanya minum2 dan kemudian mabuk2 dan kemudian balik.

Esok mereka akan kata, ini semua konspirasi.

Anonymous said...

Mesti Nik Ajis Mencarut kat diorang nie....babi..hanjing...kote musang betul....


Muuuuuuahahaha....

cikgu rokiah said...

....seperti dijangkan dan ini bermaskna nik ajis mintak maaf & mencium tangan karpal singh....

sangat memalukan!

Anonymous said...

Skripnya dah di jangka.

Anonymous said...

Dah tahu dah.....

Skripnya sudah di tulis sekian lama tunggu masa untuk dibaca aje...

Hebatnya lakunan...

Tapi, macam ulang tayang je...

Tiada pun yang teruja melihatnya...

Dah Basiiiiii....

cikgu rokiah said...

nik ajis sedang sibuk menghafal lagu "pada syurga wajahmu" nyanyian lefthanded.....

"biar aku cium tanganmu..membasuh lumpur di muka"......

alahai nik ajis....

Anonymous said...

Jangan lupe bro2 sekalian, lepas ni ade drama BERSHIT 3.0 utk menutup Hudud-PAS 2.0 arahan Nicky Ajis.... jadi kita tungguuuuuu...

Anonymous said...

Muahaaaaaa PAS juga menentang hudud senjata makan Tuan. Aneh Parti Islam tolak Islam lebih aneh lagi parti Islam sokong murtad, membela penzina, membela peliwat, berkawan dengan syaitan....PAS dah jadi hantu pocong...muahaaaa

choc-mint said...

hik hik hik....ampuni lah dosa2 ku ya Allah sbb aku xpenah caya kat nik ajis....aminamin.....

Anonymous said...

Kalau benar Pas ikhlas nak laksanakan Hudud, mengapa mereka tak jemput wakil dari kalangan ulamak, mufti dan majlis agama dari Umno untuk berbincang. Mengapakah Pas hanya jemput Dap dan Pkr saja untuk berbincang. Dap tahu apa tentang Hudud dan Hukum Islam. Inilah Huhud rekaan Pas nama nya.

Anonymous said...

Kalau benar Pas ikhlas nak laksanakan Hudud, mengapa mereka tak jemput wakil dari kalangan ulamak, mufti dan majlis agama dari Umno untuk berbincang. Mengapakah Pas hanya jemput Dap dan Pkr saja untuk berbincang. Dap tahu apa tentang Hudud dan Hukum Islam. Inilah Huhud rekaan Pas nama nya.

komandomelayu said...

SEKARANG NI SAPA YG TOLAK HUDUD?

PARTI ISLAM SEMALAYSIA YG BUANG ISLAM PILIH KOMUNIS CINA BABI SEBAGAI TEMAN UNTUK MELACORKAN AGAMA DAN BANGSA!

NIK AJIS WAJIB KELUAR DARI PAS KALAU BERDASARKAN FATWA DIA SENDIRI!

ANACONDA said...

AKU AMAT SEDIH DGN TRAGEDI YG MENIMPA PAS...

KU KIRA PANAS KE PETANG NAMUN HUJAN D TENGAHARI...

MMG KEPALA BUTUH MASAK ASAM BETOL LA KORANG NI PAS...

AKU KETAWA DLM TANGISAN...

Anonymous said...

Sudah terbukti, tuan besar dalam Fuckatan adalah DAPig.... 3 parti, 2 menyokong, 1 menolak....

Kemenangan puak minoriti, inilah dunia Fuckatan... demo-kasi ikut lubang jamban gaya Nuar.

ada aku kisah said...

pas hanya merpermainkan agama jer....buat puak pas bertaubatlah...tinggal kan pas....perjuangan yang menyimpang jauh....

ANACONDA said...

SEMALAM SI PUKIMAK SUNDAL BERNAMA KHALID AL GAGAPI BUKAN MAIN MENONJOLKAN DIRI LAGI DLM KES KOMPLEKS SHOPING TAK ADA CF BERNAMA EMPIRE TOWER TERBAKAR...

SI PUKIMAK BERBANGSA MELAYU NI BAGI STATEMENT KELUAR DLM TV MCMLAH BEGITU PRIHATIN SANGAT....

MASA KEJADIAN TANAH RUNTUH YG MELANDA SEKOLAH AGAMA D HULU LANGAT SEHINGGA BERBELAS ORG ANAK MELAYU MATI TAK ADA PLAK SI PUKIMAK NI BERSUNGGUH2...

PANTAT MAK KAU LA KHALID...

PELACOR TAMADUN MELAYU...

AKU TENGOK MUKA2 PEMIMPIN FUCKATAN SELANGOR NI TAK UBAH SEPERTI ANAK2 BABI SUNDAL...

TUJUH KETURUNAN AKU JIJIK LA...

MAMPOS KORANG DLM PRU KE 13 NI...

Anonymous said...

ORG2 Pas...mana ko nak letak maruah ko...

Serta tak lupa PESAN PADA NIK AZIZ

KEMAS2 La barang kat pejabat MB TERAKHIRMU ITU SBLUM BN MASUK

DENGAR ADA TEMPAT TIDO/rehat ka...tolong packup ok... kalu ada tilam2 busuk tu.. bawak balik..

kalu dah takut sgt...TAMBAH TAMBAHLAH SIKIT PATUNG PATUNG ULTRAMAN YG ADA..ITU JELAH MODAL2 Terakhirmu...

Anonymous said...

ORG2 Pas...mana ko nak letak maruah ko...

Serta tak lupa PESAN PADA NIK AZIZ

KEMAS2 La barang kat pejabat MB TERAKHIRMU ITU SBLUM BN MASUK

DENGAR ADA TEMPAT TIDO/rehat ka...tolong packup ok... kalu ada tilam2 busuk tu.. bawak balik..

kalu dah takut sgt...TAMBAH TAMBAHLAH SIKIT PATUNG PATUNG ULTRAMAN YG ADA..ITU JELAH MODAL2 Terakhirmu...

Anonymous said...

Diakhir zaman ini, ilmuan ilmuan agama akan menggunakan agama islam untuk kepentingan diri mereka ini...inilah buktinya, hanya kerana ingin menjatuhkan sesama islam dan sebangsa sanggup mereka melacurkan agama mereka sendiri....tunggulah wahai para pimpinan PAS hari ini, Allah akan menurunkan bala yang amat besar untuk Parti anda masa yang akan datang..bermula dengan PRU 13..insyallah

Anonymous said...

Sekarang ni apa kata Nik Aziz dan puak-puak PAS semua? ANA yakin Karpal dan Kit Siang dah berjaya manipulasi Anwar untuk tolak Hudud PAS..

Macam kata Nik Aziz hari tu.., dia suruh DAP keluar Pakatan kalau tak setuju dengan Hudud.. Now.., BERANI ke PAS keluar Pakatan bila majoriti dalam tu tak setuju Hudud dilaksanakan?
ANA nak dengar nik aziz arah DAP keluar Pakatan

AL_MUARI

SEDAP MAH said...

'DAP boleh berambus dari PR jika tak mau sokong hudud' begitulah kata kata Nik Ajis yg banyak mendapat pujian juak juak PAS kononnya Nik Ajis telah menunjukkan ketegasannya. Tapi terbukti kata kata itu hanya cakap2 kosong, sekarang kalau Nik Ajis benar benar ikhlas memperjuangkan hudud apa lagi keluar PAS lah.Berjuanglah diluar tanpa halangan dari PR.

ZK said...

ayat GAP lebih straight forward. pakatan haram dah decide untuk tidak bersetuju perlaksanaan hudud dalam perjuangan politik mereka.

jom tgk tajuk berita pembangkang.

malaysianinsider:
Pakatan: hudud hanya jika ada konsensus semua parti

malaysiakini:
Pakatan: Tiada kata putus untuk laksana hudud

harakah:
Hudud: Pakatan akui enakmen syariah kelantan, terengganu

harakah oh harakah....no wonder lah puak2 PAS susah nak berubah....

ZK said...

ayat GAP lebih straight forward. pakatan haram dah decide untuk tidak bersetuju perlaksanaan hudud dalam perjuangan politik mereka.

jom tgk tajuk berita pembangkang.

malaysianinsider:
Pakatan: hudud hanya jika ada konsensus semua parti

malaysiakini:
Pakatan: Tiada kata putus untuk laksana hudud

harakah:
Hudud: Pakatan akui enakmen syariah kelantan, terengganu

harakah oh harakah....no wonder lah puak2 PAS susah nak berubah....

ZK said...

ayat GAP lebih straight forward. pakatan haram dah decide untuk tidak bersetuju perlaksanaan hudud dalam perjuangan politik mereka.

jom tgk tajuk berita pembangkang.

malaysianinsider:
Pakatan: hudud hanya jika ada konsensus semua parti

malaysiakini:
Pakatan: Tiada kata putus untuk laksana hudud

harakah:
Hudud: Pakatan akui enakmen syariah kelantan, terengganu

harakah oh harakah....no wonder lah puak2 PAS susah nak berubah....

Anonymous said...

Jangan lupe bro2 sekalian, lepas ni ade drama BERSHIT 3.0 utk menutup Hudud-PAS 2.0 arahan Nicky Ajis.... jadi kita tungguuuuuu...

Anonymous said...

Tahniah liPAS. Teruskan kesetiaan anda mengulum 'batang roket' DAP sambil di'jubor' berterusan oleh PKR hehehehe...

Anonymous said...

Ayam2 sabung hamPAS sedang memerah otak utk mewajarkan tindakan keputusan penolakan perlaksanaan hudud oleh pimpinan Fuckatan semalam. Kita lihat je dlm sehari dua lagi, alasan2 yg bakal mereka keluarkan utk menutup penipuan dan kelemahan mereka utk menjadi jaguh dlm Fuckatan tu....

Anonymous said...

hehehe....

nampak gaya nye sudah terbukti bahawa kalau tak pilih PAS dalam pru13 nanti tak akan masuk neraka...

hahaha....

kalau pilih pas pun tak akan masuk syurga....kuikuikui..

syabas hj hadi, nampaknya hj hadi berjaya tikam pas sampai terkulai.....

lain kali jgn lawan hj hadi dan kjaan muhaballah, padan muka tua kutuk pulau melaka....

tu umpama hj hadi tikam dada tua kutuk di depan tangga masjid pulau melaka tu...hahahaha...

kene tikam lepas solat subuh...hahaha

hj hadi, we love u....tahniah.

salim
- tinggal kenangan

Anonymous said...

aku dah kata...ini semua salah UMNO!!!!

Anonymous said...

BERSHIT 3.0: liPAS-liPAS bersedia menurut perintah Tuan-ku Ambiga Murtadi dan Press-den Nuar Albontoti wal Zina.....

liPAS-liPAS tak kisah hudud dilaksanakan atau tidak, yg penting titah Tuan-ku Ambiga Murtadi dan Press-den utk jayakan BERSHIT 3.0 nnt berjalan dengan lancar.

Anonymous said...

PR tak setuju HUDUD so Mana kata kata nik aziz kalau tak setuju bye bye.

Kalau tak mampu nak buat Hudud bincang dulu dgn para ilmuwan,tokoh2 ugama yg bertauliah tak kira politik biar ada titik tolak dan noktahnya.

Sekarang diorang dah tak rasa hormat pada kau lagi wahai Tok Guru Nik Aziz.Kau dah keluarkan kenyataan nak buat hudud depa tolak.Sepatutnya kau terus keluarkan fatwa sapa tolak hudud kafir.

Anonymous said...

so mana dia pejuang2 pas yg tak habis2 menuduh dan mengutuk umno kononnya tak laksanakan hudud?

sekarang apa cerita? pakatan haram pun tak tahu nak buat apa dgn hudud. mana dia keberanian tuan guru tempoh hari?

apa lagi korang nak banggakan skrg? tu laaa, jgn jadi bodoh..kah kah kah..

Anonymous said...

Tak sabar dengar komen N. Ajis ttg keputusan MPP mlm td. Adakah ketidak hadirannya mlm td adalah satu protes? Adakah beliau kini sudah jadi liabiliti dlm Fuckathon Riot atau lebih ringkas 'tin kosong'?

Anonymous said...

Tak sabar dengar komen N. Ajis ttg keputusan MPP mlm td. Adakah ketidak hadirannya mlm td adalah satu protes? Adakah beliau kini sudah jadi liabiliti dlm Fuckathon Riot atau lebih ringkas 'tin kosong'?

Anonymous said...

pakatan pun blank pasal hudud laaa..wakakakakakakaka...

Anonymous said...

SO KESIMPULANNYA?

SEMUA DOA ATAU KOMEN MENGUTUK DAN MAKIHAMUN OLEH PUAK2 PAS SEBELUM INI YANG MENGATAKAN PIHAK UMNO TAK BERIMAN, BERDOSA BLA BLA BLA KERANA TIDAK MELAKSANAKAN HUDUD TELAH TERKENA SEMULA KEPADA PUAK2 PAS DAN PKR..
LUDAH BUSUK DAH TERKENA MUKA SENDIRI..
BERIMAN SANGAT KONON...PHUIH!!!

Anonymous said...

Mahathir meminta Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz meminta kebenaran dari Datuk Seri Najib untuk berbuat demikian.

Najib pula dalam jawapannya berkata, beliau tidak akan memberikan kebenaran itu walaupun timbalannya, Tan Sri Muhyidin Yassin berkata sedia untuk berbuat demikian.

Parti MCA dan Gerakan memberikan amaran kepada Umno, mereka akan keluar dari BN jika membenarkan undang-undang Islam itu dilaksanakan.

Anonymous said...

EH? MANA KOMEN ORANG2 PAS? MANA MUSANG? MANA PEJUANG-PEJUANG AGAMA PAS YANG IMANNYA SETEBAL THARIQ?

APASAL SENYAP? TAK NAK BUAT SOLAT HAJAT BESAR2AN KE? INI BUKAN NAK MEMBELA SEORANG MANUSIA, INI NAK MEMBELA HAK ALLAH. APASAL SENYAP?

MUNAFIK! BETUL2LAH PUAK PAS NI PELACUR AGAMA!

Anonymous said...

Ala anon 9:36 AM, tu semua alasan je... dalam mesyuarat Fuckatan semalam tak payah ade Mahathir, Najib dan Muhyidin pun, hudud ala PAS tu pun confirm tak boleh dilaksanakan. Kalau nk laksanakan juga, langkah mayat Kepala Singh beramai2 dulu... kah kah kah kah

Anonymous said...

apalagi pas...keluarla pakatan. kan korang sangat beriman.
tak boleh le kawan dgn pkr dan dap sebab depa pun tak nak laksanakan hudud cam umno.
dgn umno tak nak kawan, dgn pkr dap boleh pulak? munafik!

Anonymous said...

Mat PORNO gak yang Sedap Mah...

Kurang sket perhatian kat dia loh ni...

woi korang pasang lagu Mah balik...Jom

RAMBO said...

( Nyanyi ikut rentak lagu bolasepak...)

HORREYY....
HOREY...HOREY...HOREY,,,!
HUDUD TAK JADI....
HUDUD TAKKK..JADI.....!!

HOREYY...
HOREY...HOREY...HOREY...!!
POKNIK DAH TIPU,,,,
POKNIK DAHHH...TIPU....!!


TAHNIAH LA BUAT MUSANGKA DAJAI IKAN LIMBAT TU.....PASAL IMPIANNYA NAK TENGOK HUDUD DITALKINKAN MENJADI KENYATAAN......SEKARANG DAH SAH LAGI TERANG...UMNOLAH PUNCANYA SEGALA KEMELUT INI....PASAL UMNO BISING LA HUDUD TAK JADI....PASAL SURAT KABAR UTUSAN FITNAH LA HUDUD TAK JADI...PASAL TUN M LA HUDUD TERSUNGKUR....PASAL DS NAJIB LA HUDUD TERKUBUR....PENDEKKATA SEMUANYA SALAH UMNO/BN....!!TAK KE GITU MUSANGKA DAJAI..???
KESIAN POKNIK AJIS SI TUA KUTUK... HASRAT SUCI MURNI BELIAU NAK TENGOK HUDUD hamPAS TERPACAK KAT BUMI MSIA NI...BUAT KALI TERAKHIR NAMPAKNYA HANYA TINGGAL IMPIAN JE...SEMUANYA SALAH UMNO....! KAN GITU MUSANGKA LIMBAT...?

MOGA DLM PRU13 NANTI...PR AKAN TURUT SAMA TERKUBUR SEPERTI MANA MEREKA MENGUBURKAN HUDUP hamPAS MEREKA TU...AMIN!

Anonymous said...

terbukti lagi kata2 Tun M tidak silap..hudud yang pas nak laksanakan memang bukan hudud sebenar..

Anonymous said...

PAS jom Masuk UMNO

Anonymous said...

Di mana letaknya maruah Pas? Di mana letaknya majlis syura, majlis ulama Pas yang diketuai oleh Nik Aziz?

Anonymous said...

Allah hari ini telah mendedahkan siapa sebenarnya Pas. Pas hanya sebuah parti politik sama seprti Umno, Pkr dan Dap. Bezanya Umno memperjuangan agama bangsa dan negara. Pas perjuangkan agama palsu sahaja tidak lebih dari itu

Anonymous said...

Kpd anon 9:36 - PAS, DAP & PKR tidak akan melaksanakan hudud atas arahan UMNO.

Mesyuarat mlm tadi hanyalah dibuat setelah mereka lama tak bersembang dan minum2 sambil makan karipap. skripnya telah ada.

"UMNO TOLAK HUDUD"

Anonymous said...

dah duga dah lepas ni Tok Nik tua ulamak haramjadah akan nyanyi lagi media salah lapur media kjaan salah tafsir tungguuuu si tua sial tu buat statement....pantekkk tu PAS ni

Anonymous said...

Aku dah kata awal2 lagi PAS takan berjaya melaksanakan hukum HUDUD dinegara ini atas banyak sbb. Nik Ajis main wayang je tu.

PAS ni umpama bini tua yang dah kerepot yang bernafsu besar. Nak pintak laki.......laki dah bosan. Nak melaram kat pekan sehari orang dah meluat dgn perangai dan percakaman dia. Nak tinggalkan laki takut pulak tak makan. Mau tak mau duduklah dibawah ponggong laki. Bila laki kentut cium sajalah bau busuk kentut laki tu.

Dalam hati dia berkata, "Apa nak buat dah nasib badan. Bukan salah ibu mengandong tapi salah mulut aku yang celupar ni."

Itulah HINAnya PAS.

"Mari kita takbirrrr eh bukan takebeeeeeer" kata DAP. "Horey!!! kita dah berjaya hancurkan ISLAM. Horey!!!!! hip hip horey!!!!!!!!!

Anonymous said...

Anon 9:36 - Nik ajis telah memberi amaran kpd DAP, sekiranya DAP tak terima hudud, mereka boleh keluar dari Pakatan spt yg telah mereka lakukan dulu.

Tolong ingatkan Nik Ajis, dia mungkin pelupa@nyanyuk.

Anonymous said...

Anon 9:36 - tolong ingatkan penerbit Haramkah, edisi minggu depan, tulis "UMNO TOLAK HUDUD" di muka depan. jgn lupa letak gambar Dr M di muka depan tu.

Anonymous said...

Anon 9:36 - Bila nak suruh DAP keluar PR sbb tak terima hudud?

Anonymous said...

Anon 9:36 - Edisi Haramkah minggu depan jgn lupa masukkan saranan Harussani dlm isu hudud ni.

w/pun org pas panggil dia dgn nama syaitan bisu, ulamak bisu, ulamak upahan dsb. tapi kita orang tak kisah.

Anonymous said...

Anon 9:36 - sila ingatkan penceramah2 pas supaya adakan road show dgn segera dan tajuknya yg aku cadangkan ialah;

1. UMNO DAN HUDUD
2. PAS DAN HUDUD
3. NIK AZIZ DAN HUDUD
4. MAT SABU DAN HUDUD
5. UMNO TOLAK HUDUD
6. DAP DAN HUDUD
7. PKR DAN HUDUD.

aku gerenti dpt kutip duit tabung lebih byk dari biasa.

Anonymous said...

Anon 9:36 - aku yakin dan percaya, dgn tajuk2 di atas seseorang penceramah akan dpt kurang2 RM500 utk setiap mlm, lebihannya utk petugas dan masuk tabung p/raya.

pemandu yg bawak penceramah dpt gak RM100...hehehehe.

Aku dah lama buat kerja ni.

Anonymous said...

Tahniah Tg Nik Aziz! Syabas kerna kebenaran tetap benar.

PR TAK TOLAK HUDUD K'TAN!

Enakmen yg lulus sebelum pembentukan PR lagi.

Teruskan TG, masukkkan ke unsur2 hudud ini ke enakmen jenayah Kelantan sekarang.

Bagi Terengganu, sehingga Pas berkuasa semula. Jgn harapla pd Umno!

Jika berlaku petindihan....suma kerana UMNO!!!

Tahniah TGNA!

Resolusi semalam:

PR TAK TOLAK HUDUD jika BN ditumbangkan nanti...!!!

Anonymous said...

lakonan terbaru..

PR TAK TOLAK HUDUD jika BN ditumbangkan nanti...!!!

kah kah kah...lawak siot. bila menang nanti tiba2 dap masuk Islam ke? pas dengan 60kerusi parlimen je? tak habis2 nak bodohkan rakyat.

Anonymous said...

Aku ingat dah tiba masa Pok Nik step down la. Cakap diapun dah xde org dengar nyanyuk pun dah makin menjadi sblum lg kuat dia merapu baik pencen boleh la buat amal kebajikan.. Lagipun dia kan dah ada ayam sabung baru mat sabu_it.. Nak lg best lantik je dia jd M.B klate dio ke suko mek klate molek benor doh....

Anonymous said...

UMCO mengharapkan DAP dan PAS berperang dan seterusnya meranapkan gabungan pembangkang yang membentuk Pakatan Rakyat. Malangnya, kedua-dua parti ini sudah MATANG dalam berpolitik dan menghormati hak orang lain dalam gabungan itu.

Malang bagi Umco, hajat tak kesampaian. Sorry bro!!

KASIHAN PAS said...

ALAHAI, BODOHNYA PUAK2 PAS NI..

APA BEZANYA SEKARANG DAN NANTI? JADI TAKDELAH HUDUD SELAGI BN JADI KERAJAAN? JADI HAK ALLAH NAK LETAK KAT MANA?

SEKARANG PUN DAP TAK NAK HUDUD APATAH LAGI JIKA DITAKDIRKAN MENANG. SEKARANG PUN DAH JADI PENJILAT DAP, APATAH LAGI BILA DITAKDIRKAN DAP BERKUASA.

KERAJAAN MELAYU ISLAM SIBUK NAK TUMBANGKAN..KAFIR HARBI PULA TAK HENTI2 DIJILAT..

BILA LA PUAK2 PAS NI NAK JADI CERDIK YE?

Anonymous said...

Ya Allah,Ya Tukanku,

Ada kewajipan atas Engkau untuk mencelakan mereka2 yang mempergunakan dan memperlekehkan kesucian AgamaMu, untuk ketamakan kuasa mereka didunia ini.

KUN FAYAKUN!!!

Anonymous said...

Tiada persetujuan bersama dicapai berhubung usaha meminda Perlembagaan seandainya PR berjaya membentuk kerajaan persekutuan, namun perkara perkara itu bukanlah mustahil berbanding dengan keengganan UMCO selaku parti (selaku umat Islam) yang memegang kuasa pemerintahan negara sejak Merdeka melaksanakan hudud. Sudah 54 tahun, UMCO masih berdolak dalik dengan memberikan pelbagai alasan. Terbaru, ulama dan pemimpin parti itu memberikan "masa/keadaan tidak sesuai" sebagai alasan untuk menolak Hudud. Jika itu dijadikan alasan, maka sampai kiamatlah Hudud tidak dapat dilaksanakan di negara ini.

Syabas PR!

Anonymous said...

Teringat aku lirik lagu ni

Kau buat ku berpusing
Berpusing-punsing
Macam Gasing-gasing
Macam Gasing-gasing

dah la tu, udah2 lah nak bela pencemar Agama ni.

Musang pitty 4 u Bro

Anonymous said...

@musang
perang? Mmg pas dah kalah dah...
mana boley lawan taukey maa lo kuli saja

Anonymous said...

PR turut menghormati agenda PAS dan ia adalah hak parti itu untuk meneruskan perjuangannya.

PR juga mengakui enakmen undang-undang Islam oleh PAS di Kelantan (93), Terengganu (03) telah diluluskan terlebih dahulu sebelum penggabungan PR.

Alhamdulillah isu hudud telah dapat diselesaikan oleh pimpinan PR dengan semangat penuh muafakat.

Para wartawan terkejut kerana suasana mesyuarat berjalan dengan baik. Mereka mungkin sangkakan pemimpin PR akan berperang.

mmuuaahhhahahaha!!

Anonymous said...

Musang

Apa kabar lu punya Abg long, Kapal Sink, dia suda kasi goyang lu punya Taiko Bro

kahkahkahhh...


Jerit je lebih tang perlaksanaan habuk pon tarakkk.

Tin Kosong

Anonymous said...

Ya1 Demikianlah apa yg berlaku semalam.

Kini kita berbalik pd isu Mat Sabu plak!

UMCO NEGERI SEMBILAN,

NGERI dgn MAT SABU!!

Hero la hg Mat Sabu!!

Sebelum ni depa kata ceramah hg MERAPU!

La ni apa dah jadik?

DEPA TAKUT DGN HANTU....!!!

mmuuaahhhahahahahaha!!!

Anonymous said...

MASIH NAK SALAHKAN UMNO?

KAN PUAK2 PAS JUGAK YANG KATA KORANG LEBIH BERIMAN, LEBIH ALIM, PEJUANG2 AGAMA. UMNO SEMUA KAFIR, BERDOSA, IMAN SENIPIS KULIT BAWANG BLA BLA BLA..

HABIS, TAKKAN DENGAN DAP JE DAH AKUR? SAMA JE LA IMAN KORANG DENGAN UMNO.

SPEPERTI KATA ANWAR, TERIKAT DENGAN SEMANGTA KERJASAMA DAN PERJANJIAN BLA BLA BLA..SAMA KES LA DENGAN UMNO.

TAKKAN ITU PUN TAK FAHAM? MEMANG BODOH LA CAMTU..

Anonymous said...

Musang dah meroyan ....

kahkahkahhhh

Apa ko ingat ngan ayat ko yang serupa Mat PORNO ni bole ubah kenyataan ke .... Mana hudud? mana negara islam?

...BapOK Kawan Baik Nuak...

Anonymous said...

Tok Guru tahap bangkai dulu klu tak boleh laksana hudud ckp Dr M tak bagi skang ni kroni parti sendiri tak bagi To Guru Pluralisma Anwar dan Tok Guru Lim sendiri yang tak bagi...Takot hudud macam takot jumpa hantu...kg ni hantu dua ekor kroni sendiri dalam Pakatan pun lagi takot.... kah kah bongok penakut tahap cipan kah kah wooiit kah kah kah muda2 tak nak mampos dah tua menyusahkan orang kah kah wooitt...

Anonymous said...

@musang
salah! najib dah bayaq anuaq kan tu pasai dia sokong.. Hohoho

Anonymous said...

Tak jadik langkah mayat kapal sink ... ingatkan dah mati rupa2nya buat2 mati je..

kahkahkahhh

Best Movie of d Year

Anonymous said...

woi musang dajai...hang dah tengok ke wayang nik ajis tu.....???

awat la hang duk gila meroyan crite pasal hudud lagi...??

hang pun nyanyuk camnik ajis gak ker..???

Anonymous said...

HUDUD!

Matlamat PAS no wahid!

Terus usaha tegakkan Hukum Allah ini.

Klu takleh......

UMCO PUNYA PASAI....!!!

Jadik...nak HUDUD,

LEMPORR UMCO DLM SUNGEI pd GE13 niH!!!

Nak pd Islam?

JGN BAGI UNDI PD UMCO!!!

Sebarkan....!!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN DAP
DARIPADA ALLAH SWT....

PAS DAYUS..!!

Anonymous said...

Sapa yang bagi info kat Nik Ajis, Kapal Sink dah mati....sebab tu dia berani buat nak laksanakan hudud.

Hahahahaaa teringat aku kat Suhardi yang dah mati hidop balik tu

Salah info kot..

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN KARPAL SING
DARIPADA ALLAH SWT...

PAS DAYUS..!!

Anonymous said...

Kepada orang bukan Islam, hudud itu bukan untuk anda, jangan bimbang. Hormatilah hasrat orang Islam yang mahu melaksanakan undang-undang yang diperintahkan oleh Ugama kami!

Apa perasaan anda jika orang lain menghalang/menafikan hak anda?

SOKONG HUKUM ALLAHSWT, UNDI PAS!!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN DAP
DARIPADA ALLAH SWT....

PAS DAYUS..!!

September 29, 2011 11:06 AM

------------------------------

PKR = Mati PUCUK

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN BABI LGE
DARIPADA ALLAH SWT..

PAS DAYUS...!!

Anonymous said...

Pas bukan takut pd DAP or UMCO!

Tapi, nak buat camna...

Perlembagaan dalam almari UMNO..!!

Muuaahhhahahahaha!

Sebab tu...

WAJIB buang UMNO!!!!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN LIM KIT SIANG DARIPADA ALLAH SWT....

PAS DAYUS..!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN UMNO DARIPADA ALLAH SWT..

PAS DAYUS..!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN UMNO DARIPADA ALLAH SWT..

PAS DAYUS..!!

Anonymous said...

SOKONG HUKUM ALLAHSWT, UNDI PAS!!!

September 29, 2011 11:07 AM

---------------------------------

Gi cakap kat Haji Hadi, Nuak, LGE Kapal Sink, d tantawi & kat diri u sendiri.

Orang islam diluar M'sia tak sokong Allah lah sebab tak undi PAS...

otak tarak

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN DR MAHATHIR DARIPADA ALLAH SWT...

PAS DAYUS...!!

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN ALJUBURI DARIPADA ALLAH SWT...

PAS DAYUS...!!

Anonymous said...

@musang
aku rasa smlm mau 5/6 hadi terkucil ngadap kapaising ngan kiksiang suarapun mau tsekat2 gile lu taraf ayahanda tu berow..

Anonymous said...

PAS LEBIH TAKUTKAN HILANG UNDI CINA DARIPADA ALLAH SWT...

PAS DAYUS...!!

Anonymous said...

Buat pendokong2 PAS & PR!

Teruskan main isu HUDUD & Mat Indera!

Kalutkan UMCO sampai GE13!!!

HUDUD & MAT INDERA dekat di hati Melayu Islam.

Sebarkan...UMCO TOLAK ISLAM!

UMCO labelkan Mat Indera tu..komunis!!!

Anonymous said...

Musang dah hilang akal

lbh takutkan LGE & Kapal Sink daripada takutkan Allah.

pilah jilat selagi ko mampu...

Anonymous said...

hudud matlamat pas no wahid????

perrggh..patutla yang lain terkebelakang..

daulah islamiyah dah masuk longkang..
persaudaraan islam diputus2kan..
air tetap warna kuning..
kerajaan islam dah tukar jadi kebajikan..

yang 0.0001% matlamat no wahid.. yang 1 % ke atas dibelakangkan..
bukan ke ini keliru namanya?

Anonymous said...

PAS RELA JAGA HATI MUSUH-MUSUH ISLAM DARIPADA MENJAGA HATI SESAMA SAUDARA SEAGAMA....

PAS DAYUS...!!!

Anonymous said...

Ayuh!

Sebarkan segera! Pd suma generasi muda! Silent majoriti!

UMCO...TOLAK ISLAM!!!

TOLAK PEJUANG MELAYU!!!

Anonymous said...

Sebarkan...UMCO TOLAK ISLAM!
---------------------------------

Ayat2 Desperate Musang

Anonymous said...

PAS + PKR + DAP = Pakatan Kongsi Gelap

Anonymous said...

PAS MENGANGGUNGKAN MANUSIA YG TIDAK BERMORAL SEBAGAI PEMIMPIN...

PAS DAYUS...!!!

Anonymous said...

Bestlah tengok Musang meroyan

Musang gua tak ada halangan kalau lu mau terus hidup dalam kebodohan sendiri.

Rujukkan utama Musang : Kapal sink al sial

Anonymous said...

KEMANA PERGINYA ULAMA-ULAMA TERSOHOR PAS UTK MEMBELA ISLAM????

KENAPA MEMBISU????????

PAS DAYUS...!!!

Anonymous said...

PAS tak heran dgn UNDI CINA!!

HARAM makan undi CINA!!!

Target kita, K'tan, Terengganu, Perlis & N.Sembilan!!!

Negeri2 lain...urusan PKR & DAP!!!!!

Runtuh la BN......!

Anonymous said...

terbukti org2 pr bodo2..kalo pakatan pon dh tolak hudud mknenye pas pon tolak hudud la kn..hahahaha...skali kapal sink bersuara..sume trus senyp..

Anonymous said...

KENAPA MEMBIARKAN SI TUA NYANYUK DAN ORG YG TIDAK BERMORAL MENENTUY HALATUJU PAS..?????

PAS DAYUS...!!!

Anonymous said...

Musang Al Sesati

Balik ke pangkal jalan Bro

Anonymous said...

Ceritalah pd anak2 kita, pd pemuda2 kita,

54 tahun UMCO perintah,

SATU DASAR ISLAM PUN...TARAKKK...!!!!

Anonymous said...

PAS DAN PR AKAN DITALKINKAN DALAM PRU13 NANTI....!!!

HIDUP UMNO...!
HIDUP UMNO...!
HIDUP UMNO...!
ALLAHUAKHBAR!!!

Anonymous said...

Now BN will get 2/3.

PR dah hancuzzz dahhh

Anonymous said...

Aku dah kata........

SUMA PARTI POLITIK MELAYU kat M'sia ni, Takleh pakai..!

PEROSAK UGAMA!!!!

Woi Pakatan Rakyat!

Yg dok pi ligan Putrajaya tu buat apa!!!

ADA AKAI KA???

Woi PAS!!!

Awat tak usulkan.....

SUMA MESJID DI TUTUP !!!

Mmuuaahhhahahahaha!

Anonymous said...

BODO punya PAS!!!

Serban tinggi langit!!!

Bodo macam Umno!

Cina.........

Lu olang memang bijak....!

Mmuuaahhhahahahaha!!!!!!!

Anonymous said...

Kesimpulan hasil resolusi semalam

Sokong umno: tolak hudud
Tolak hudud: tolak undang2 mutlak milik Allah

Anonymous said...

Aku cabar UMNO & PAS.....

Pinda perlembagaan!

HAPUSKAN segala keistimewaan Melayu & Ugama Islam di negara ini.

Jgn asyik dok bertenggek kat situ.

JGN JDI LEMBU.....!!!

Anonymous said...

Musangka bodoh,

Bukankah ulamak yg mengatakan bahawa hudud belum sesuai dilaksanakan di negara ini adalah ulamak yg kamu puja2 tu... Dr. Asri.

Sekarang kamu tuduh dia Umno pulak. Kau sentiasa menyalahkan orang lain sbb di dahi kau dah ada tulisan AKU AHLI SYURGA. Patut lah kau x rasa bersalah time ko salahkan Umno.

Apapun, tahniah pada N.ajis, sbb kedudukan dia lebih tinggi daripada Nabi Muhammad.

N.ajis pemegang kunci syurga
N.Muhammad sekadar leh bg syafaat je pada umatnya

Besar perbezaan tuuu

Anonymous said...

Woi Umco & PAS!

Awat tak berterus terang ja pd rakyat.

NAK HAPUSKAN ISLAM!

Gentlement la...cakap terus terang!!!

Anonymous said...

SOKONG HUKUM ALLAHSWT, UNDI PAS!!!---------------------------------ni pak MUSANG,ckp bia gne otak..abes org2 ISLAM yg BUKAN rakyat MALAYSIA,yg xdpt nk UNDI PAS tu,ko nk ckp dorng tu TIDAK SOKONG HUKUM ALLAHSWT ka!???..

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS...!!

RELA HUDUD ALLAH DIPERMAINKAAN...!

Anonymous said...

NABI HUKUM PUAK YAHUDI IKUT KITAB THAURAT, NIK NAJIS ANAK HARAM JADAH NAK HUKUM CINA, INDIA, SIAM, SINGH DAN LAIN2 BANGSA NAK PAKAI KITAB MAMA?????????????? ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

Ulamak kat Msia ni,

baik dlm PAS atau Umno suma dah di ikat oleh yahudi.

Masa bila plak Tuhan ada tanya...

"Dah bersedia ke belum, nak jlnkan hukum Aku ini??

Mmuuaahhhahahahahaha!!!

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS..!!

RELA MENYOKONG MUSUH2 ISLAM KAFIR DAPig MENGHALANG HUDUD...

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS..!!!

MENGANGKAT MANUSIA YG GEMARKAN BURIT SEBAGAI PEMIMPIN..!!

Anonymous said...

Serban tinggi langit!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MUSANG,ko nk HINA NABI ke????????

Anonymous said...

Maaf saya ni tak tau pasal politi sgt.

nak tanya...Sapa yang samakan Umar Abd Aziz ngan LGE? Umar Abd Aziz setahu saya (ikut ilmu saya yang rendah ni) tak pernah tolak hukum Allah.

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS..!!

MENYOKONG AKTIVITI SONGSANG ALJUBURI,,!!

Anonymous said...

Bukan takde ulamak sebenar....ada!

tapi depa tak campoq politik Melayu Msia. Sebab ianya dah terkeluaq dari Islam. Terlalu jijik!

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS...!!

MENGAJAK JUAK2 PR MEMPERMAINKAN ISU HUDUD DEMI UNDI...

Anonymous said...

KESIAN NIKI AJIS NAK LAKSANKAN HUDUD ASIK DITENTANG - DAPIg

NUAR JUBOR SKONG HUDUD...BILA BERKUMPUL 3PAKATAN PAS+PKR+DAP...
HUKUM HUDUD DI LACURKAN .....
CKAP MCAM MUSANG BERBULU ..

MCAM SIAL.....

MAMPOS PAKATAN PADA PR13

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS...!!

HANYA TAHU MENYALAHKAN ORG LAIN ATAS KEGAGALAN HUDUD...

Anonymous said...

Hampir kesemua politician2 diMsia ni, baik dari Umco or PAS amat2 dikhuatiri akan AKIDAH mereka.

Jadi...berhati-hatilah!!!

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS..!!!

MASIH MENEGAKKAN BENANG BASAH W/P TAHU DIA DI PIHAK YG SALAH...

Anonymous said...

MUSANGKA DAYUS...!!!

SANGGUP CIUM JUBOR PEMIMPIN DAPig demi survival HAMpas..!

Anonymous said...

Memang!

Memang aku salahkan suma org Islam di Msia termasuk aku & keluarga aku di atas kelemahan kita mematuhi perintah AllahSWT!

Jelas betapa lemahnya keislaman kita sendiri. Kunun percayakan AllaSWT, namun perintahnya kita abaikan.

Nak tunggu, nak tangguh, SAPAI BILA?

Jelas negara ni.....

BUKAN MILIK MELAYU ISLAM LAGI!!

Anonymous said...

@musang
resolusi ko mengenai Pas td aku akan cuba bawa keperingkat tertinggi Pas nnti.. aku akan bentangkan depan Lim Kit Siang ok..

Anonymous said...

Kita senasib dgn warga Patani & Moro rupanya...! Subhanallah!

Anonymous said...

Musang dah tak percaya pd PAS plak dahhh...

Anonymous said...

Wahai pemimpin2 Umco yg bersongkok tinggi,

Wahai pimpinan2 PAS yg berserban panjang berkilometer,

Buanglah benda atas kepala tu...

Gantikan dgn kopiah yahudi!!!

Itu adalah lebih baik bagi kamu...!!!!

Anonymous said...

Macam ni punya dok ada...

Aku sokong LGE jadik PM,

Wakil Sabah Sarawak, TPM

Karpal Singh...Menteri Dlm Negeri!!

Mat Sabu, Nik Aziz, Najib, Mahathir...Patut masuk JEL!!!

Anwar....buang negeri!!!

Anonymous said...

tak mencabar la musangka ni

xde pencacai lain ke?

Anonymous said...

tak mencabar la musangka ni

xde pencacai lain ke?

Anonymous said...

MELAYU.........masuk utan,

Macam aku......!

mmuuaahhhahahahahaha!!!

Anonymous said...

Hallo Ah Kang, Louis & Mely!

Lu org angkat la ini negeri, jaga la elok2!

Melayu suda tak bole jaga!

Depa suda gaduh kuat sama2 sendiri.

MELAYU HAPRAKKK...!!!

Anonymous said...

PAS FOR All!!! ISLAM FOR ALL!!!

HUDUD FOR MUSLIM ONLY????

Kah... kah .. kah .. kah.... tukar le slogan tu wahai penganut hamPAS!!!

RAMBO said...

LA...MUSANG DAH MERAJUK DAHTU ATAU GILA MEROYAN KUT..!!...SEMUA ORG DIBANTAINYA...KONON FRUST LA TU...PASAL PEMIMPIN PR DAH TAK LAYAN HUDUD...!!! KESIAN KAT MUSANG NI....TAPI TAK PA LA MUSANG OII....ISLAM KO TAKAKAN BERKURANG PUNYA...W/P TANPA HUDUD DI SISIMU....( JUAL TAIK MUSANG BIKIN KOPI LAGI BAGUS..!!)

Anonymous said...

hehe... kesian kat musang jadian kat atas ni. Dah meroyan tahap cipan pulak...!!!!

Kah kah kah kah kah

Tukang Komen said...

PASCo gagal memilih siapa diantara mereka yg sanggup langkah mayat abang Karpal.Sorang pun tak berani jihad. Maka hudud sekadar dibibir untuk membodohkan diri sendiri.

Belum angkat senjata Nik Aziz dah surrender. Cakap macam panglima bil kena sergah jadi macam kepala penyu tersentap kedalam. PASCo miskin semangat juang.

Kalau kawan dgn syaitan jangan sampai pi dengaq dan patuh pada arahannya. PASCo sekadar alat je.

Anonymous said...

Bagi penganut hamPAS, jihad tu hanya boleh dapat dengan Takebeer je!!!

Kah kah kah kah kah kah... musang dah meroyan tahap cipan...

Anonymous said...

Ya Allah Ya Tuhan ku!

Aku tetap berdiri teguh pd setiap perintahMu. Aku junjung & patuh pd agama Mu.

Berilah pengajaran pd bangsa ini. Bangsa yg mengingkari arahan Mu. Hidayah mulia Mu di perlecehkan. AgamaMu diselewengkan.

Jika benar apa yg aku fikirkan, bala lah bangsa ini sebagai pengajaran sepertimana yg telah Engkau lakukan pd bangsa2 yg terdahulu.

Subhanallah! Allahuakbar!!!

Anonymous said...

Baru ku tau arini, Haji Hadi rupenye dah ilang telornya. Kene simpan dek 2 bini beliau, takut kene parang dengan Kepala Singh!!!

PAS FOR ALL !!!! ISLAM FOR ALL !!!

HUDUD FOR MUSLIM ONLY???

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ala musang, tak payah nak tunjuk baik la... aku paham ko dah meroyan tak tentu hala bile tgk pemimpin hamPAS dah ilang telor mereka depan Kepala Singh....

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Cepat2 wahai pemimpin Fuckatan, keluarkan senjata terakhir sblum PRU-13 ni !!!

MARI KITA JALANKAN BERSHIT 3.0... LUPAKAN HUDUD 2.0 !!!!

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

nik aziz ni dah nyanyok ke??

isu hudud dan negara islam bukan sekadar cakap2 lagi. dah ada perjanjian persefahaman pakatan pembangkang pada 18 disember 2009, di mana PAS-PKR-DAP bersetuju jika mereka membentuk Kerajaan Persekutuan, maka penubuhan Negara Islam dan perlaksanaan undang-undang Islam tidak termasuk didalam dasar pakatan pembangkang dan tidak akan dilaksanakan.

drpd blog zul noordin

Anonymous said...

Musang berterus terang!

Jika Msia nak maju ikut carta dunia!

Tampuk pemerintahan mesti di pegang oleh...CINA!!!

Mereka lebih baik!!!

Anonymous said...

Alangkah baiknya jika,

Semenanjung, Sabah, Sarawak & S'pore.....

BERSATU KEMBALI....!!!!

Barulah ujud persaingan sihat 'NEGARA BANGSA' !!!

Anonymous said...

Musang berterus terang!

Jika Msia nak maju ikut carta dunia!

Tampuk pemerintahan mesti di pegang oleh...CINA!!!

Mereka lebih baik!!!

------------------------------------

Plan pertama untuk Malaysia terus maju dibawah CINA, semua hutan di Malaysia harus ditebang dan digantikan dengan kandang BABI secara besar2an. Biar CINA BABI terus gemuk2 dan sihat tubuh badan. Melayu biar makan ubi kayu tepi longkang... Musang pulak kasi tembak buat makanan bagi si BABI2 tadi makan...

Kah kah kah kah kah kah.... dari soal hudud, trus lari ke soal Malaysia diperintah Cina pula... musang.. musang

Anonymous said...

aku terus terang, aku sokong musang supaya bagi kpd cina pegang kuasa di m'sia, tapi bukan cina yg ada kat sini,

bagi kat cina komunis, lagipun baka komunis dah ada kat sini. melayu komunis ada, cina komunis tok sah ceritalah.

Tukang Komen said...

Musangka divert kecewa dia dan lepas geram dgn isu cina jadi pemimpin. Guna saikoloji gostan pada diri sendiri.

Anonymous said...

Alangkah baiknya jika,

Semenanjung, Sabah, Sarawak & S'pore.....

BERSATU KEMBALI....!!!!

Barulah ujud persaingan sihat 'NEGARA BANGSA' !!!

-------------------------------
Ape yg ko merepek ni musang??? Nape tak satukan Malaysia dengan negara China, Vietnam dan Rusia sekali??? Baru la jadi negara komunis sejati...

Presiden boneka pertama kita boleh lantik Mat Sabu lahanat, tiap2 ari boleh khutbah macam beruk gile!!!

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ini saja jln yg ada utk laksanakan 'Hukum AllahSWT sebenar'.

Kerana waktu itu, barulah Melayu terpaksa bergantung pd AllahSWT semata-mata!!!

Tak punya pilihan lagi...!!!

Amacam? Setuju tak?

Mmuuaahhhahahaha!

Musang: pemikiran merentasi masa.

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

MUSANG MUDAH LUPA

PERWAJA STEEL SAPA PEGANG

PKFTZ SAPA PEGANG.

SEMUA CINA ANAK HARAM JADAH LINGKUP SEMUA.

NEGERI CINA KATA DAH MAJU TAPI WARGA CINA BANYAK JADI PELACUR MELIMPAH KE SERATA DUNIA.

MUSANG2, HANG MEMANG MUSANG LAH

Anonymous said...

DARI SERAMBI MEKAH TUKAR JADI SERAMBI DAP. KAH KAH KAH. PAS TERLEBIH TAKBIR.

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM TAPI TOLAK HUDUD. HIDUP DGN SLOGAN JELAH.

Anonymous said...

Ini saja jln yg ada utk laksanakan 'Hukum AllahSWT sebenar'.

Kerana waktu itu, barulah Melayu terpaksa bergantung pd AllahSWT semata-mata!!!

Tak punya pilihan lagi...!!!

Amacam? Setuju tak?

Mmuuaahhhahahaha!

Musang: pemikiran merentasi masa.

----------------------------------

Bile Cina pegang tampuk pemerintahan Mlaaysia, baru Melayu nak buat HUDUD???

Kah kah kah kah kah kah...

Pemikiran musang ala hamPAS yg baru terlepas dari zoo Singapore....

Anonymous said...

KESIAN MUSANG TERPAKSA CIUM BONTOT
DAPig ....

silap haribulan kena salai....

kesian.....
kesian.....
kesiAN.....
KESIAN.....


MACAM MADU TIGA LAH PULA......

EEHHHHHHH......SILAP ....

PAKATAN HARAMJADAH LAH.....

Anonymous said...

Sorry!

MELAYU dah tak punya apa2. Dpd hanya jadik bahan cerca bangsa lain, lebih baik kita kasi sama depa.

Dan kita pun tgk lah amacam depa perintah!!!

Inilah yg dikatakan...KEADILAN!

Bukan kerana cuba kekalkan kuasa bangsa hingga Agama dipermainkan!

Anonymous said...

PAS FOR All!!! ISLAM FOR ALL!!!

HUDUD FOR MUSLIM ONLY????

Kah... kah .. kah .. kah.... tukar le slogan tu wahai penganut hamPAS!!!

Anonymous said...

Selama ini Nik Ajis kata UMNO tolak Islam..kafir. Sekarang PAS juga tolak Islam...kafir. 2x5 kafir..senjata PAS dah makan Tuan...bercakap ikut hawa nafsu akhirnya tertikam pisau sendiri muahaaaaa

Anonymous said...

hebat idea musang, merentasi masa.

1. satukan sabah, serawak, s'pore, 2. bagi pd cina komunis perintah negara m'sia,
3. lepas tu barulah laksanakan Islam.

merentasi zaman dinosour.

Anonymous said...

Melayu la ni, melalak lebih bising dari anjing!

Ketuanan kunun! Tapi, TELOQ LEMBEK!!!

Amoi tgk....tak selera langsung..!!!

Anonymous said...

hmm cerita hudud dah abis. PAS sudah kalah.

lepas ni cerita apa pulak?

mat sabu dan komunisnya?

keputusan laporan kes DUMC macamana?

kes liwat anwar?

pembangkang jangan harap la isu2 ni akan dilupakan....

Anonymous said...

hmm cerita hudud dah abis. PAS sudah kalah.

lepas ni cerita apa pulak?

mat sabu dan komunisnya?

keputusan laporan kes DUMC macamana?

kes liwat anwar?

pembangkang jangan harap la isu2 ni akan dilupakan....

Anonymous said...

musang, hang jaga mulut sikit,

sapa kata melayu tak ada apa2

1. anwar - pakar belakang depan, jantan betina, kalah firaun.

2. mat sabu - komander komunis yg pakar berkomunikasi dgn beruk

tu semua melayu Islam.

Anonymous said...

TERIMALAH HAKIKAT..

GAGALNYA TARBIYAH PAS TERHADAP DAP..

Anonymous said...

Melayu la ni, melalak lebih bising dari anjing!

Ketuanan kunun! Tapi, TELOQ LEMBEK!!!

Amoi tgk....tak selera langsung..!!!

September 29, 2011 12:36 PM

----------------------------------

Buat pertama kalinya aku setuju dengan musang, Melayu hamPAS memang kalau melalak lebih bising dari anjing!!!

Amoi hanya ade selera tgk Bang Nuar je yg batang dia tak naik2 (kononnya mati pucuk) tu. Dapat duit free lagi, tak payah susah2 kangkang...

Kah kah kah kah kah kah.... Bang Nuar tu Melayu camner lak musang???

Anonymous said...

Datuk Seri LGE!

Melayu bole masuk DAP ka?

Borang ada lagi ka?

Kasik gua....300 ratus!!!

Ha ah! Ini Umco sama PAS suda tak bole pakai...!!!

Anonymous said...

sapa kata telur melayu lembik musang,

hang tanya mat sabu, telur dia lembik atau keras, kalau lembik mana boleh kebas bini orang.

anwar...langsung tak ada telur, mcmana kau kata lembik, tapi dlm tak ada telur, terjejeh2 china doll tu. hehehehe....

Anonymous said...

kesian musang,

dia lari kiri kanan, nampak mcm nak lari, larilah, aku kesiankan kau.

idea kau bagus, laksanakan Islam kat m'sia setelah bagi pd cina komunis jd pemerintah. nik aziz tak ada idea secerdik itu.

rakab said...

Hj.Hadi dengan Mat Sabu nak tegak hudud ??..Puuuuiiihhk!!!

Kena jerkah dengan Karpal Singh terus senyap !!

Keputusan yang telah diduga..

Anonymous said...

musang, aku tak setuju kau masuk DAP sbb ia racist, lebih baik kau masuk komunis, mat sabu dah ada kat dlm tu, kau boleh jadi penasihat dia, penasihat komunis.

Anonymous said...

Maka bermulalah era baru musang....

Pengelola Muslim Division DAP Bg Serai!!!

Hidup DAP!!! Hidup LGE!!! TEGAKKAN ISLAM!!!

Anonymous said...

musang,

aku rasa kau dan mat sabu adalah manusia yg tak bertuah kerana dilahirkan di m'sia.

kalau mat sabu dan kau lahir di jerman timur, aku yakin tembok berlin tak akan runtuh dan jerman timur masih kekal jd komunis.

rakab said...

Pemimpin Pas bacolll...!
Nak lawan Karpal pun tak berani..!

Anwar terus main wayang...

Lepas nih hj,Hadi kelahi dengan Nik Aziz pulak !

Anonymous said...

Payah nak tegakkan Islam sesama Melayu ni. Payah!

Baik aku try dgn Cina plak!!!

mmuuaahhhahahahaha!!!!!

Depa lagi best! putih, putih! Wa cakap lu...!!!!

Anonymous said...

kalau nik aziz dan hj hadi kelahi, mat sabu akan masuk hutan dan istiharkan diri sbg Raja Beruk.

Anonymous said...

sikit masa lagi musang akan masuk hutan dgn mat sabu. dia dah bagi signal, dia nak blah...

Anonymous said...

Hidup DAP!!! Hidup LGE!!! TEGAKKAN ISLAM!!!

-------------------------------

Kah kah kah kah kah... matlamat utama penubuhan DAP adalah utk menegak Islam di Malaysia ni (lawak antarabangsa dari musang)...

Memang sah otak musang ni tak tak center lagi, silap2 ade wayar yg terputus macam Mat Sabu kepala lutut skru tu...

Kah kah kah kah kah kah

DAP FOR ALL !!! PAS FOR All!!! ISLAM FOR ALL!!!

HUDUD FOR MUSLIM ONLY????

rakab said...

pak musang,

Bersara jer laa....pemimpin hang tak buleh diharap..!!

Harapkan pagar,
pagar makan padi !

Negara Islam ke mana?
Hudud entah ke mana?

Hadi dengan Mat Sabu pengkhianat Pas !!!

Anonymous said...

Jika gua ada dlm ini DAP!

Perak...bye2 to BN!

Anonymous said...

musang,

memang payah nak tegakkan Islam sesama melayu, sbb tu anwar pilih china doll utk tegakkan islam.

cuma, sebelum dia tegakkan islam, dia pastikan konek dia tegak dulu.

Anonymous said...

musang,

kalau kau masuk DAP, karpal sing akan pakai serban semula, dia pun dah lama murtad tak pakai serban.

Anonymous said...

Tu pasai tadi aku dah cakap!

Tulong jel kan Hj Hadi & Mat Sabu!

Bawak najib sekali.

HIDUP DAP!!!

Mr Ganu said...

Anonymous said...

musang,

kalau kau masuk DAP, karpal sing akan pakai serban semula, dia pun dah lama murtad tak pakai serban.

September 29, 2011 12:56 PM


LIKE LIKE LIKE

rakab said...

Baru dengan Karpal Singh Pemimpin Pas dah mati kutu !!

Belum pun dengan Ngo dan taukeh-taukeh cina !!

Anwar tak boleh tolong Pas sebab telor dia dalam genggaman Karpal Singh !!

Anonymous said...

Hai...entah le!

Merapu tak abih2.

Cau dulu......

Anonymous said...

musang,

lagi satu, kalau kau masuk DAP, Ngeh koo ham,LKS, LGE serta KS gerenti bersunat sbb dia tengok kote anwar yg bersunat sgt hebat menegakkan islam pd china doll tuu.

Anonymous said...

aku dah kata, signal musang aku tahu, memang dia akan blah.

...sedap mah...

Anonymous said...

Jel kan Haji Hadi dan Mat Sabu berok??!!!! Ha, bagus2...

Jangan lupe juga, humban hantu Pok Nik ke dalam lubang jamban IWK.. tu bukan aku yg cakap, Pok Nik yg kata DAPig takut nmpk hantu Pok Nik....

Kah kah kah kah kah kah... HIDUP DAPig !!!!!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 215   Newer› Newest»