Wednesday, October 26, 2011

DEMOKRAZY PKR, TAK SUKA BUNUH !

anwar punya gaya demokrazy tak suka orang yang melawannya. KLIK SINI

44 comments:

musangka said...

Sebelum kita teruskan perbincangan kita mengenai demokrazy PKR ni, ada lebih baik kita dengar pesanan penaja dulu.............

" APA ??? MB MANA YG KENA TANGKAP KHALWAT DLM BULAN POSA TUH ???"

Ok..! Kita teruskan perbincangan kita!

Anonymous said...

mmg punn....

anwar ni kata tamby chik tak da maruah tapi sebenonya anwar la bapak segala munafik....

nuar kata dr.m diktator tapi sebenonya nuar la pala bapak diktator, autokratik dan mahazalim...

nuar kata umno sokong yahudi tapi nuar la yg ikhtiraf negara israel melalui annapolis summit...

nuar kata dr.m rasuah, tapi sebenonya nuar la bapak segala rasuah dimuka bumi ni...

nuar kata pak lah rembat duit rakyat, sebenonya nuar la yg rembat duit bank negara 40 billion...

nuar juga kaki balon amoi, balon siam dan paling istimewa kaki balon jubo yg tak terdpt pada mana2 pemimpin negara baik pembangkang maupun kjaan...

Nok said...

Bagi lah peluang terakhir pada anuar sebelum dia di hantar ke s.buluh untuk menunjukkan bahawa dia masih releven untuk mengatakan demokrasi tu adalah amalan PKR....sedang kan seluruh dunia malah terkeluar sikit dunia mengetahui yg PKR adalah Parti kencing Rakyat....keh keh keh kadang3 terfikir dalam benak kita...kenapa lah ada hamba allah yg begitu taksub dan percaya segala tuduhan pada anuar dikatakan berupa konspirasi UMNO ????wahai tuhan yg mengetahui apa yg ada di langit dan di bumi, tunjukkan kebenaran pada manusia2 yg sesat ni.....

musangka said...

Anwat dah tak heran bab penjara ! Cukup berpengalaman!

Cuma aku fikirkan keberangkalian anak bangsawan Najib & isteri di timpa nasib yg sama....terpenjara!

Hiii...! Ngeri nya politik!!!

Anonymous said...

wa baru balik dari bawak bdak2 jalan bebbb....

almaklom la deepavali....

wahhh byk posting yg aku miss, dlm byk2 posting aku tak lehhh tgk gambo tua kutuk tgh hiruppp kuah ....

hahahahahahahaha....... sebijikk mcm tenokkk bebb.....

mcm tu le ropa tenok yg jilat bontot dap dan nuar jubo hehehehe...

Anonymous said...

dpenjara sbagai pjuang jauh lebih mulia drp dpenjara sbgai peliwat

Anonymous said...

tenuk ni jenis yg dpt wahyu terus dari Allah swt suruh maafkan yb saiful bahrin dan kak na.....

jgn main2 bebbbb.......

musangka said...

Andai di izin Allaswt, PR dpt mengusai parlimen,

Aku nak tgk siapa pemimpin UNMU yg setanding Hosni Mobarak!!!

musangka said...

1054,

Terpenjara kerana memfitnah, lebih2 akan kekejiannya...!!!

musangka said...

1053,

Menghirup kuah dari pinggan.....

dikatakan 'tenuk' ??

Teruk benor budaya umnu nih!

yogibear's season said...

Hai?...Tok Guru mana puloklah... yg nok semaye istikoroh buak MB tu Musang..?

Tp aragh2 hok buleh bertasyahud denge betol lah!

Jange Asyhadu anla ..sudohla..!

musangka said...

Dlm satu majlis makan di England,

Prof Dr Hamka pernah ditegur....,

kenapa tidak gunakan SUDU utk makan.

Jawab beliau : " Aku lebih yakin akan kebersehhan & kesucian jari2 ku dari SUDU kamu !"

musangka said...

Yogi 1103;
Asyhadu anla .....

Dimana hg dpt ayat ni....?

musangka said...

Abg Mat Sabu...!!!

Terengganu SURE dpt kat kita...!!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

musangka said...

Tahniah awal dari aku utk TGHj Hadi & barisan kepimpinan Terengganu...

ISLAM BERSAMA PAS !!!

Allahuakbar !!!

komandomelayu said...

musangkacip

TAIK KO LA MUSANG!

HANG KUTUK2 UMNO TAPI PAS BODO KO TAKDE SATU JASA PUN KAT NEGARA NI!

PEBENDE KO NAK MEREPEK2 PUSING CERITA PUNYA DAH HABIS MODAL?

KE OTAK KO DAH NAK MAMPUS?

komandomelayu said...

musangkacip

TAIK KO LA MUSANG!

HANG KUTUK2 UMNO TAPI PAS BODO KO TAKDE SATU JASA PUN KAT NEGARA NI!

PEBENDE KO NAK MEREPEK2 PUSING CERITA PUNYA DAH HABIS MODAL?

KE OTAK KO DAH NAK MAMPUS?

komandomelayu said...

SEPATUTNYA PAS KO LAH YG PALING BANYAK BINA MASJID KAT MALAYSIA NI BUKAN UMNO!

BERAPA BIJIK MASJID PAS BODO KO BUAT?

musangka said...

komando 1132,
Lama tak nampak ! Pi perang paintball ka??

Buang beras je, buat jasa masa UMNU dok ada.....!

Itu suma kerja UMNU...

Kerja PAS ngendap & komplen..!!

he he!

musangka said...

komando 1136,

Tak silap aku, di Ktan PAS dpt bina tak kurang 54 buah mesjid !

Di Kedah, ada dlm 10 bijik!

Ada lagi tu! Dok tgh bina..!!

Pelan2 la bang! Org miskin...!!!

komandomelayu said...

MUSANGKAUPUNDEK

HANG MAI LA JUMPA AKU
BOLEH AKU AJAR HANG MAKAN NASI IKUT JUBOR!!

komandomelayu said...

MUSANGKAKIKENCING

MASJID MANA YG 54 BIJIK KAT KELANTAN TU?
HANG JANGAN NAK LEBONG LA!

MASJID MANA KAT KEDAH?
KALAU MASJID BAWAH JKR SEMUA DARI UMNO LA !

musangka said...

Ibrahim Ali telah menyuarakan rasa malu atas kehadiran hanya sekitar 5,000 orang pada petang Sabtu 22 Oktober lalu di Stadium Shah Alam .

"Saya malu sebagai seorang Melayu dan seorang Islam. Di manakah orang Melayu kita?"

Hg punya pasai la......!

Sikit2 panggil hujan !

mmuuaahhhahahaha...!!!

musangka said...

komando 1144,

Kerajaan PAS Ktan, tak la heboh2, boh dlm paper....

Umnu lain la, buat mesjid kaca, jomheboh satu dunia! Masuk waktu...tok imam pun lari ke mesjid lain....!!! Tak berkat!!!

musangka said...

Woi komando!

Suma pembinaan mesti melalui JKR or JKR negeri...

Takkan melalui PTPTN kot...!!!

Anonymous said...

tak payah layan lah musang yang dah banyak tertelan air mani aljuburit ni....

musangka said...

1157,

Takat tu je modai hg ??

Nak lingkupkan UMNU ka????

musangka said...

Ropa-ropanye Natang tu yang kena tangkap basah...!

kuah kuah kuah!

musangka said...

Tak pikior benor!

Mike tu...MB! Kena jaga inspirasi rakyat! Tunjuk toladan yg baik!

Tak cukup ke yg dua org tu....?

Tapi...MB pun jantan juge kan..

Jantan mana cukup 1 or 2 !!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

yogibear's season said...

Musangka,

posting hg sila rujuk kat bwh,

"Asyhadu Anla Ilaha Illallah wa Asyhadu Anna Muhammadar-Rasulullah"

October 23, 2011 8:12 AM

Ini mungkin response hg terhadap telahan Anon 803 sebelum itu, boleh rjk;

hai la musangka. aku sgt berharap ko bukannya org islam. menakutkan betul kalau org islam setahap musangka ni.

October 23, 2011 8:03 AM

----------------------------

This is actually my rebuttal dated October 23, 2011 11:32 PM, to yr coomment;

Blogger2 Islam PAS dimohon agar mendalami ilmu & bahasa AlQuran dgn secukupnya !

Tima kasih TGNA!!!

October 23, 2011 8:33 PM

So when we talk about Islam, you seems to Not Walk The Talk!

Even as basic as the syahadah!

Mallahu'alam








,

musangka said...

yogi 1212,

Alhamdulillah ! Tima kasih kerana ingatkan akan kecuaian tulisan aku!

Itulah bahana nya tulis kalimah dlm bahasa melayu...!

Sepatutnya di tulis Asyhadu alla...


TQ..!!

musangka said...

Yogi...

Aku menganut & berpegang pd ajaran Islam dari Allahswt melalui Rasullullah saw!

Tak perlu takut apa2 pd aku, bagi setiap umat Islam kecuali....

bagi org2 UMNU !!!

V7 said...

musangka said...
komando 1144,

Kerajaan PAS Ktan, tak la heboh2, boh dlm paper....

Umnu lain la, buat mesjid kaca, jomheboh satu dunia! Masuk waktu...tok imam pun lari ke mesjid lain....!!! Tak berkat!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak berkat??? buat masjid tak berkat??? habis tu buat apa berkat??? liwat bini berkat???

bodoh punya babi kurap pas nie...hari-hari dok hisap dan jilat kote dap harbi sampai mata pun naik juling....

V7 said...

musangka said...
Yogi...

Aku menganut & berpegang pd ajaran Islam dari Allahswt melalui Rasullullah saw!

Tak perlu takut apa2 pd aku, bagi setiap umat Islam kecuali....

bagi org2 UMNU !!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bukan kau nie penyembah nik azazil si tok guru sesat tu...bila masa pulak kau beriman pada Allah SWT...

V7 said...

musangka said...
Anwat dah tak heran bab penjara ! Cukup berpengalaman!

Cuma aku fikirkan keberangkalian anak bangsawan Najib & isteri di timpa nasib yg sama....terpenjara!

Hiii...! Ngeri nya politik!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

pengalaman??? maksud kau pengalaman main pelacur...atau liwat jantan...

musangka said...

V7,

Maaf... aku tak layan non muslim !!!

V7 said...

musangka said...
yogi 1212,

Alhamdulillah ! Tima kasih kerana ingatkan akan kecuaian tulisan aku!

Itulah bahana nya tulis kalimah dlm bahasa melayu...!

Sepatutnya di tulis Asyhadu alla...


TQ..!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bukan cuai tapi kebodohan dan kebiolan kau yang tak masuk akal...

V7 said...

musangka said...
V7,

Maaf... aku tak layan non muslim !!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

memang lah kau tak layan non muslim sebab kau tu non muslim...kau nie kenapa bodoh sangat...kau tak sekolah ker malaun???

V7 said...

musangka said...

komando 1136,

Tak silap aku, di Ktan PAS dpt bina tak kurang 54 buah mesjid !

Di Kedah, ada dlm 10 bijik!

Ada lagi tu! Dok tgh bina..!!

Pelan2 la bang! Org miskin...!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bina masjid ker bina patung buddha...kalau tak silap aku dekat kelantan patung buddha lagi banyak dari masjid...orang kelantan penganut buddha ker??? sampai nik azazil kena bina banyak patung buddha kat sana...

yogibear's season said...

Musangka,

Tiap2 yg baik atau yg buruk, semuaya dari Allah swt

Qul! kullu min 'aindillah...

Diakhiri dgn satu hadits riwayat Imam Muslim, sbg peringatan bg kita semua,terutama bg diriku,

...Wahai hamba2Ku! sesungguhnya Aku telah mengharamkan penganiayaan atas diriKu, dan Aku pun menjadikannya haram diantara sesama kamu, maka janganlah hendaknya kamu aniaya menganiayai,

...Wahai hamga2Ku! kamu sekelian membuat kesalahan pg waktu malam dan siang, dan Aku sahajalah yg akan mengampunkan segala dosa, maka mohonlah istighfar (pengampunan) dariKu, nescaya Aku akan ampun segala dosa kamu,

...Wahai hamba2Ku! kamu sekelian lapar,melaihkan sesiapa yg aku beri makan, maka hendaklah sekelian kamu minta makan dariKu, nescaya Aku akan beri kamu makan,


...Wahai hamba2Ku! kamu sekelian telanjang, melainkan sesiapa yg Aku berikan pakaian, maka mintalah drp Aku pakaian, nescaya Aku akan beri kamu pakaian,

...Wahai hamba2Ku! andaikata org2 yg terdahulu dan org2 yg terkemudian diantara kamu bersatu, samada dr manusianya ataupun jinnya,.. semuanya berhati jahat saperti jahatnya hati seorg yg paling jahat diantara kamu,...tidak akan mengurangkan barang sedikitpun dr kerajaanKu.

...Wahai hamba2Ku!andaikata org2 yg terdahulu dan org2 yg terkemudian diantara kamu bersatu, samada dr manusianya ataupun jinnya,.. semuanya bertaqwa saperti taqwanya hati seorg manusia yg paling taqwa diantara kamu,...tidak juga akan menambah barang sedikitpun dlm kerajaanKu.

...Wahai hamba2Ku! andaikata org2 yg terdahulu dan org2 yg terkemudian diantara kamu bersatu, samada dr manusianya ataupun jinnya,.. semuaya berkumpul berdiri diatas sekeping tanah, lalu mereka memohonKu, nescaya Aku akan maqbulkan tiap seorg apa yg dimintanya, tidak akan terkurang sedikitpun dr apa yg Aku miliki,melainkan saperti terkurangnya air laut apabila dicelupnya sebatang jarum kedlmnya dgn sekali celup,

...Wahai hamba2Ku! sebenarnya semua itu adalah amalan2 kamu sekelian, kelak dikemudian hari akan Aku balas kamu atas tiap2 satu drpnya.

...oleh itu. brgsiapa menerima yg baik, hendaklah ia bersyukurkpd Allah dan BARANGSIAPA MENERIMA SEBALIKNYA, JANGANLAH IA MENYALAHKAN ORANG LAIN SELAIN DIRINYA SENDIRI
(Riwayat Muslim)

Wallahu'alam.

Anonymous said...

Hahaha pak yogi advance sangat..
musangka tu hanya tahu 'copy and paste' dr harakah shj, harap ilmu agama mmg cukup2 makan.. berlagak saja macam pandai..

Anonymous said...

AKU GILA....TAU TAK APA?

MUSANGKA HANG APA MACAM ....ARE YOU CRAZY TOO LIKE YOUR BOSS.

Anonymous said...

AKU GILA....TAU TAK APA?

MUSANGKA HANG APA MACAM ....ARE YOU CRAZY TOO LIKE YOUR BOSS.

Anonymous said...

AKU GILA....TAU TAK APA?

MUSANGKA HANG APA MACAM ....ARE YOU CRAZY TOO LIKE YOUR BOSS.