IKLAN BERBAYAR

Monday, October 31, 2011

URGENT..NAK BAGITAU SATU BENDA ?

tadi spurs menang lagi.
spurs kalahkan QPR 3-1.
baru main 9 game, tapi duduk atas liverpool.
team lain dah main 10 game.

15 comments:

Anonymous said...

senarai kelab ke liga juara2 tahun depan:

1.man city
2.man utd
3.chelsea
4.spurs

arsenal, liverpool duduk diam2 hahaha

GAP KEMBALI said...

bakar line nampak ?
hehehe

Anonymous said...

VIDEO YANG MEMBUKTIKAN ROSMAH SEBAGAI PEMILIK CINCIN - KLIK

Anonymous said...

Bakor jgn tak bakor hahahaha. Uits cerita Rosmah masuk sini? Larik topik sungguh! Hahahaha. Dah kehabisan modal dah pencacai haprak nih!

Brahim Nyior said...

Spurs, welcome to the topfour.. Hehehe..

Anonymous said...

gap sokong spurs? adoiii :)

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, PENTING...NAK BG TAU JUGAK BENDA NI!!! minggu lepas kena liwat, minggu ni menang cukup2 makan je tapi tetap duduk atas spurs, chelsea, historypool, arsenal, chelski...hu hu

Anonymous said...

liverpool tak habis lagi kesan mabuk minum carlsberg musim lepas...

liverpool tak ada main apa-apa kejohanan peringkat eropah ke musim ni? champion league ke, europa league ke...

kalau liverpool mengidam sgt nak piala, mai masuk piala m'sia dah lah... hahahahaha....

To Live Again said...

Liverfool blh masuk muzium la..Dh x relevan dh hehhe..Spend bajet gila babi beli star(adams,caroll,henderson,downing dll)
tp x kemana pon..perfomance average jer..kalau mcm ni jgn berangan la nk juara..Nk qualify champion league pon tarak harapan la woi!

Anonymous said...

patut QPR beli adibayo... bagus anak keling tu..

rakab said...

Wah...suka ler tu..!

tapi tak apa, kasi tolak loserpool jauh-jauh ke bawah..

heheheheeee...

rakab said...

wooit fulisiakantora,

Cleverly baru turun dah cedera balik....iskh, malang betul !

Anonymous said...

tu la.. bodoh punye MAS pegi sponsor QPR buat pe?

fakhrul said...

hobin jang hobin

yogibear's season said...

Salam utk semua,

Asyik2 bola omteh jer...

Tahun depan katanya MSl ada awang import...mesti best MSL kali nie!

Oh yer..Selangor nk beli sapa?

Yg mcm Toni Kote (baca Cotee tau..!) ke?...yg takleh bangun subuh,,,

Tp Yogi nk nasihatkan FAS jgn perebih duit lah..!

Nun pi perelok padang Std Shah Alam dulu....!!1

KLu pdg dh elok pasukan Selangor skrg pun dh kira ok lah beb...

Shafiq (Modric),Amirul (Bale)..

ELokkan padang dulu!!!

Cilako Benee, mung takak anging....

Yogi tunggu tekek free...he,he