IKLAN BERBAYAR

Wednesday, November 30, 2011

ANAK SEDARA ANWAR KETAGIH SYABU.

bloger pisau ada ceritanya.

gap kata teringat adik beradik anwar yang punyai tebiat yang sama zaman dulu.KLIK SINI

19 comments:

Anonymous said...

org amk ke nih? tak heran..

KELANTAN BIN MISKIN said...

babi ko anwar!

sebelum ni aku tertipu dengan perjuangan ko!

tobat aku tak akan mengundi pembangkang lg pd pru-13 nanti!

azizah babi!

nurul izzah anjing!

Anonymous said...

keturunan ni DNA rosak....

Anonymous said...

ANON 9.17 [kelantan bin miskin]

WEI ANON..RUPANYA KO ANTARA GOLONGAN BODOH BANGGANG JUGA..BOLEH PULA TERTIPU DGN SI NUAR..LAIN KALI KO KENA CERDIK DAN PAKAI OTAK W/PUN OTAK KO TU MASUK AIR..DULU KO BAGI UNDI KAT SI NUAR LA RUPANYA. CELAKA LAKNAT KO NI..BABI LU..LAIN KALI JGN TERTIPU LAGI..BAGI TAU MAK BAPAK KO..TAKUT2 SATU KELUARGA OTAK MASUK AIR..


BUSUK PUNYA ORANG KO NI..

Anonymous said...

anon 9:40

ko bagi tau kat mak bapak ko jugak ye. mengapa orang je pandai.

Anonymous said...

anak sedare anwar tu rupanya macam papa gomo je.nko biar betul gap.kalu papa gomo aku tak heran la!!!!

akubekaspkr said...

Baru tau ke GAP,

apa susah?, petrol pam ada, syer MAS ada, syabu berapa sen sangat pada orang ni semua

Anonymous said...

anon 9.17

engko ni salah sorang yang membantu meruntuhkan penguasaan UMNO di selangor.lebih baik engko teruskan jilat si nuar.umno tak perlu bekas seorang pengkhianat dlm UMNO. nanti umno menang engko pi balik pada si nuar.

bodoh piang.



PEMERHATI

Anonymous said...

9:57,

aku rasa Umno pun tak perlukan orang macam ko. takut nanti kalau Umnu kalah ko akan lari masuk laman pembangkang.

PEMERHATI

Anonymous said...

10.16

umno takkan kalah bro..

kemasukkan ahli baru ratusan ribu bro..


separuh penduduk indonesia akan jadi rakyat malaysia bro..

demi jadi pengundi untuk umno bro..

apa pun boleh jadi br




PEJUANG BANGSA

Anonymous said...

anon 10:30,

takdak masalah aspek yang ko cakapkan. yang jadi masalah ialah semua itu tohmahan yang diperbesar-besarkan untuk meraih sokongan belaka. rakyat dah celik dan tak mudah dibhongi oleh tipuan PR.

PEJUANG BANGSA

Anonymous said...

Tentunya anak sedara anwar ini menjilat dan menyondol ponggong mat rempit dan lelaki muda yang kacak dan yang akalnya bodoh. Sudah tentu sekutu anwar yang ramai menyeludup dadah ketanah air ini.

Anonymous said...

yang kayu melayu; yang kayu-kaya toke syabu.

dalam konteks politik sama juga; kelayuan itu hak mutlaakkk mokmin PR kerana dipimpin oleh toke syabu dan mat syabu.

kah kah kah

Anonymous said...

ANAK SEDARA KETAGIH SYABU.

BAPAK SEDARA KETAGIH CHINADOLL.

SAJAK LA TU.

Anonymous said...

peribadi diri sdri teruk..tambah plak dgn anak sedara yg mcm ni..satu liability buat Malaysia

paritjawa said...

muka die ni mcm pelakon sape tu blakon jd bapak rafi (dah arwah minggu lepas) drama tentang dhia akasia tv3 setiap isnin-khamis 7malam

ceh promote pulak hehe

Anonymous said...

kah kah kaum keluarga san saudara mara anwar ni memeng dah lama runtuh moralnya...maklum lah selama ni dapat duit yahudi ini balasan yang mereka terima.....memag sah jenis keturunan DNA rosak

zat said...

halo..lawan mcm jantan la...ni apa anak sedara org yg kau serang...hr tu anak Lim Guan Eng jd mangsa..tk ingat ke last2 kau jugak yg malu..low class betul..

Melayu Perak said...

BANTUAN RAKYAT RM500 RASUAH PILIHANRAYA: NIK AZIZ ARAH ORANG PAS JANGAN AMBIL...!!!
Puak-puak nilah yang akan tunggu awal nak balas duit RM500 tu...

Pendaftaran permohonan Bantuan Tunai RM500 akan dibuat mulai 10 Dis ini untuk tempoh satu bulan, kata Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah.

Sehubungan itu, pembayaran Bantuan RM500 hanya akan dibuat kepada ketua isi rumah yang layak mulai pertengahan Januari tahun depan, kata Ahmad Husni dalam satu kenyataan di sini hari ini.
Katanya, borang pendaftaran boleh didapati secara percuma mulai tarikh tersebut, di Jabatan Pembangunan Persekutuan, Pejabat Cawangan dan Pusat Khidmat Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM), serta agensi-agensi Kerajaan.

Borang yang lengkap diisi berserta salinan kad pengenalan, hendaklah diserah untuk proses pendaftaran di Jabatan Pembangunan Persekutuan/Negeri, sekolah-sekolah terpilih serta pejabat-pejabat cawangan LHDNM, katanya.
Menurut Ahmad Husni, bantuan ini dijangka dapat memberi manfaat kepada seramai 5.2 juta isi rumah atau 79.5 peratus daripada keseluruhan isi rumah di negara ini.
"Pemberian ini melibatkan anggaran peruntukan sebanyak RM2.6 bilion.
"Bantuan ini adalah tanda keprihatinan Kerajaan dalam usaha untuk membantu meringankan kenaikan kos sara hidup rakyat,” kata Ahmad Husni.
Isi rumah yang layak memohon, merujuk kepada seorang lelaki atau wanita yang menjadi ketua kepada ahli yang tinggal serumah atau ketua keluarga.
Ia merangkumi individu berkahwin, termasuk anak yang berkahwin dan tinggal bersama ibu bapa; ibu atau bapa tunggal yang mempunyai tanggungan; individu (bujang, duda, ibu tunggal) bujang yang mempunyai tanggungan; dan warga emas sebatang kara.
Ketua isi rumah yang berkerja sendiri juga layak untuk memohon, katanya. — Bernama


Read more: http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/2011/11/bantuan-rakyat-rm500-rasuah-pilihanraya.html#ixzz1fCSZpYTG