Monday, January 2, 2012

LIWAT : VIDEO KENYATAAN TOK HIM DAN ZUL NORDIN!

kenyataan media tok him dan zul nordin malam semalam.
isu LIWAT.


KLIK SINI UNTUK TOK HIM
KLIK SINI UNTUK ZUL NORDIN

74 comments:

Anonymous said...

Ibrahim Ali + Zul Noordin = Katak

GAP KEMBALI said...

katak ?
panas dengan katak ?

saifudin nasution pun katak.

MULA UMNO
MASUK PARTI KEADILAN NASIONAL
MEDIAN MASUK PAS
KEMUDIAN MASUK PKR.

toing toing toing

Anonymous said...

Saifudin katak dah kena jubor.

Anonymous said...

Biar jadi katak, daripada jadi biawak. UMNO tetap teguh... kerana dipimpin oleh Najib yang cool. Kalau kote bengkok susahlah, asyik nak berjubor saja.

Afdzal said...

GAP..kalau boleh uploadkan video penuh ceramah YB Zul n YB Ibrahim di Shah Alam ... Biar di lihat dan di dengar oleh manusia yg berakal untuk dinilai.... Yg tak berakal...mkita doakan semoga Maha Esa menghidupkan kembali akal mereka.....

Anonymous said...

anon@10:26pm : Nak tambah sikitlah. Katak yang dah kena jubo turok hingga punggung punya alignment maanyak lali o!!!. Beyond Economical Repair mah!!!

GAP KEMBALI said...

insyaaallah bro

video ceramah tu akan diuploadkan

Anonymous said...

KOTE BENGKOK, OTAK PUN BENGKOK.
MORAL BENGKANG-BENGKOK.

Anonymous said...

MAT JUBOG, HANG DAH TAK LAKU.
BALUN LA JUBOG PUAS2 SEBELUM JUBOG HANG KENA ROTAN.
HANG BANGSA KEPARAT SIAL, PENGGEMAR LUBANG JUBOG ATAU TERUSAN TAIK.
HANG MEMANG JAHAT MACAM SETANNNNNNNN!

Anonymous said...

KATAK?
YANG BABI TU SIAPA?

Anonymous said...

Ibrahim Ali + Zul Noordin + Mat Sesumpah Ezam Nor katak yang nak bodek UMNO untuk bertanding PRU 13

Anonymous said...

Hanya satu permintaan saya pada kerajaan Malaysia.

TIADA LAYANAN VIP PADA BANDUAN.
KALAU ADA. KETUA PENGARAH PENJARA DAN MENTERI KDN BOLIH LETAK JAWATAN!

Melayu Perak said...

katak pun katak lah asal jangan BABI macam anwar ibrahim tuh....

Nok said...

ibrahim ali + zul noodin= katak....habis anuar tu apa???hero cikarao PKR = PAS + DAP keh keh keh bodoh punya anon tumbangkan regim umnno...nko ingat pokok pisang????yg akan konfirm tubang PR...meleleeh le nko org nanti mana ada rakyat nak tumbangkan umno???nak tumbangkan PR ada lah....jgn mimpi siang hari nak menang PRU13 kepada PR....baik nko pi main lelayang lagi ada faedah dari menyalak macam anjing kurap dilaman ni..yg umpama melukut tepi gantang...keh keh keh ...Polis balung jgn tak balun....keh keh keh seronokkkkaku....

satu lagi aku nak cakap pada anon PR....pembangkang umpama"yg di kendung keciciran, yg di kejar masuk umno...aku dgr borang umno pun dah tak cukup asyik print aje.......yg mintak semua dari PKR / PAS....kantoi le hampa....BN tetap menang bergaya.....PRU13 nanti....

Anonymous said...

MEREKA2 YANG MEMFITNAH NI SEMUA SEOLAH2 SEDANG MENEMPAH TEMPAT DINERAKA JAHANAM..INGAT TU

Anonymous said...

zul nie cabar saper sebenarnya..kau tahu tak..Allah maha berkuasa dan adalah hak nya untuk menurunkan laknat atau tidak kepada hamba2 nya..bila Allah nak turunkan laknat itu pu adalah hak nya..tak perlu kita ni hamba2 nya cabar minta diturunkan laknat..Masyallah..Suhanallah..

sasha2020 said...

Aku baru balik haji December lepas..

Doa ku semasa disana :
1) Ya allah , kau hancurkan DAP dan PKR..

2) Ya Allah, kau kekalkanlah tunjang pemerintahan negara ditangan org islam.

3) Ya allah, kau satukanlah semua org melayu dan islam di malaysia

4) Ya allah, kau bukakanlah hati pemimpin PAS utk bermuzakarah/berbincang dgn UMNO agar dapat bersatu..

5) Ya allah, kau berikanlah taufuk dan hidayah kepada semua pemimpin kerajaan sekarang...

Amin!!

Anonymous said...

kalau lah anwar dulu tak lawan mahathir..kalau lah anwar dulu ikut telunjuk mahathir..kalau lah anwar biarkan rasuah..kalau lah dulu anwar ikut perangai umno sebenar..sama kaut kekayaan..sudah tentu kes liwat 1 dan kes liwat 2 tiada..video seks pun tiada..fikir2kan lah ..cukup2 lah fitnah ini..kamu semua nak sangat ke laknat Allah..minta lah lagi..Masyallah..Subhanallah..

Anonymous said...

Kepada semua org Islam dalam UMNO, PAS dan PKR...

1) Insaflah...bersatulah wahai org islam semua..

2) Kepada PAS, bukalah minda anda dan jgnlah menjadikan DAP & PKR sebagai kawan perjuangan...Mereka ini umpama syaithan dan iblis.

3) Kepada UMNO, bukan semuanya baik. Ada jugak yg tak baik...Tapi, buat masa ini UMNO still the best option untuk orang melayu & islam.

4) PAS tak boleh diharap sebab terlalu lemah dan mudah tunduk kepada DAP dan PKR..Perjuangan sentiasa berubah mengikut zaman dan cita rasa...

5) PKR..Ini parti kencing rakyat, parti kelentong rakyat. Ini parti agen yahudi dimalaysia yg tidak mahu melihat org islam bersatu..

6) PKR...telah merosakkan PAS, menghalang perpaduan antara PAS & UMNO,pencetus huru hara, cuba merosakkan perpaduan islam antara mmalaysia dan indonesia dgn memburukkan malaysia di indonesia oleh pemimpin PKR yg merupakan agen yahudi...

Fikir fikirkanlah!!!!!!

Anonymous said...

cuba tanya zul...ezam dan brahim ni..apa perlu nya 2 polis tu meletupkan altantuya???????????JAWAB LAA

sasha2020 said...

Kepada
Anonymous January 2, 2012 11:12 PM.

Apa yang fitnah kau kata ni?? Kau tak faham ke apa maksud fitnah dan realiti??

Semua perlakuan ANwar telah dibuktikan di mahkahmah dgn semua bukti yg kukuh...INi kau kata fitnah ke???

Anon!!..Buka lah minda anda..Minda andalah yg sebenarnya telah tertutup...Bertaubatlah!!!
Jgn taksub sgt dgn Anwar!!!

Guna akal...bukan kepala lutut

Anonymous said...

anuar lawan ka tak lawan ka tun tu...menjubo tetap!!!

mana boleh penjubo jadi pemimpin malaysia...kat australia boleh laaa...

Anonymous said...

Anonymous said...
cuba tanya zul...ezam dan brahim ni..apa perlu nya 2 polis tu meletupkan altantuya???????????JAWAB LAA

Ini jawapannnya::

Kalau dia nak letupkan, itu cara dia. Ada org tu kena cincang sampai lumat..
Ada jugak. dipotong 36 kemudian dibagi buaya makan...

Ini adalah contoh bagaimana kejamnya manusia yg membunuh tu...

Anonymous said...

RPK dah sahkan..nuar GAY...

nak jadi pemimpin + GAY =negara kanggaru boleh!!!!

sasha2020 said...

Cuba renungkan....

Siapa kawan Anwar yg dari zaman reformasi 98 hingga sekarang yg masih dgn dia ??? Mungkin hanya sorang aje yg tinggal iaitu AZMIN...yg lain semua keluar sbb baru perasan kena tipu hidup hidup..

Sekarang dia kena cari org baru seperti barua barua kat universiti yg senang diberukkan sebab byk mahasiswa ni baru lihat dunia..senang kena tipu


INSAFLAH WAHAI ORG ISLAM!!!!!

BERSATULAH SEMUA ORG ISLAM!!!!

SEKIRANYA SEMUA ORG ISLAM BERSATU DI MALAYSIA, KITA MAMPU MENGONCANG DUNIA....INI YG PALING DITAKUTI OLEH YAHUDI....SEBAB TU DIA HANTAR AGEN DIA UNTUK PASTIKAN ORG ISLAM DI MALAYSIA DAN ASIA TENGGARA TIDAK BERSATU....

FIKIR FIKIRKANLAH!!!!!

Anonymous said...

anon 11:21..

ahaaa..kau mmg bijak..okey..apa pulak kena mengena nya yg polis tu nak letupkan altantuya..polis tu bodyguard saper..kenapa muka polis tu ditutup jer supaya org tak kenal..hehe..jawab jgn tak jawab..tapi kan..rasa nya semua rakyat dah tahu kot jawapan nya..

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Woi TRUAP aka KURAP,

Awat tukaq nama? Nama UPIP kan dah best..

Ai..awat yg goyang dgn katak?

Katak tak yah samak. BABI Bapak Anwar bin Ibrahim kena samak oi..najis berat..

Anonymous said...

sasha2020

agen yahudi kepala hotak kau..

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Woi anon 1130!

Apa pasal TBH mampos kau tak tanya? Nak cover kerja kotor DAPigs, demo demo tunjuk hero nak suruhanjaya diraja la bagai. Membazirkan duit rakyat je.

Apa pasal Ibrahim Libya mati katak kau tak tanya? Isteri menjadi janda, anak menjadi yatim, alih alih...cancel negara Isle. Cancel hudud versi pasngok.

Apa pasal si keldai kafirun ambabiga yg mati masa demo BERSHIT kau tak tanya?

APA PASAL 3 ORANG BERAGAMA ISLAM yg mati dibunuh, kemudian dibakar, kemudian dibuang abu mayat dalam sungai KAU TAK TANYA??

Anonymous said...

Wei wei wei...

Apahal plak ada keldai pakatan haram ubah tajuk plak ni?

Offside la wei..

Ni pasal kes liwat 2 Bapak Anwar Bin Ibrahim aka BABI.

Apa pasal semua org yg rapat, yg kawan baik, yg setiausaha sulit, SEMUA sudah menentang dia?

Tak boleh pikir ke keldai keldai BABI ni?

Anonymous said...

La...ada plak yang bersumpah dlm blog..

Wakakakakaka

Berat..berat..

Adik Sayang said...

bersumpah dlm blog perkara biasalah abg..


buka pelik pun :-)

ANACONDA said...

AKU JUMPA SI ANON 1015 PM NI MEME AKU LETUPKAN SI MAMAT PUKIMAK NI KANG...

PUKIMAK KAU NUAR...

Anonymous said...

Nak bersumpah ikut cara Islam, baru ada nilai dan pemberatnya.

Sumpah kau ni mcm sumpah diangin lalu. Takde nilai.

Sesapa pun berani buat.

Ceh!

Adik Sayang said...

Eh!! Kau bagitahu siapa yang berani sumpah mcm ni..

Aku cek kat mana2 laman blog takde pun..


Aku sorang je yang berani :-)

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Relax le anaconda,

Si anon 1015 tu pun katak jugak, mengata orang.

Dari upip melompat ke truap (kurap).

Eh..dia bukan katak la... Keldai BABI. Lagi berat woo..

Anonymous said...

Muahahahahaha..

Tak kuasa aku nak check buang karan je. Takde faedah langsung.

Heh.

Anonymous said...

Adik sesumpah,

Takde yg bongok mcm ngko.

Kalau ada pun dari kalangan pasngok je..al maklumla...bongok..

Adik Sayang said...

takyah cek.. memang aku je yang berani sumpah mcm... budak2 lain sibuk mcm facebook je..

Adik Sayang said...

Amin..

Harap2 semua generasi baru tak de yang bongok mcm aku :-)

Anonymous said...

Apa pasal tak gunakan nama ALLAH utk bersumpah?

Oo...ye tak ye..nama ALLAH korang bagi share dgn org kristian kan..

Lupa lak. Ok, teruskan le aktiviti bersumpah kau tu....sila..sila..

Adik Sayang said...

Supaya generasi muda dan generasi baru cina dan india boleh guna pakai sumpah ini dan terus niat kat dalam hati...

Adik Sayang said...

Ok.. Tkasih atas sokongan anda.. :-)

Saya memang mahu copy paste kat facebook budak2 pun..

Kat laman blog ni, org2 tua je banyak..

sasha2020 said...

anon 11:21..

ahaaa..kau mmg bijak..okey..apa pulak kena mengena nya yg polis tu nak letupkan altantuya..polis tu bodyguard saper..kenapa muka polis tu ditutup jer supaya org tak kenal..hehe..jawab jgn tak jawab..tapi kan..rasa nya semua rakyat dah tahu kot jawapan nya..

Jawapannya :
Sebab tu dia kena hukum sebab letupkan altatunya...
Muka polis tu ditutup semasa diluar mahkahmah aje...Biasalah, mana ada org nak muka dia org ambil gambar. kalu tak tutup dgn kain, dia akan tutup dgn tangan dan sebagainya...Dalam mahkahmah, muka kena bukak..sebab kalau tak bukak, macam mana peguambela atau pendakwa nak kenal pasti tertuduh...

Semua tu dah ada jawapannya..cuma biasalah..pembangkang...Kalau keputusan tak memihak kpd mereka, maknanya mahkahmah tak adil...

Anonymous said...

Bagus bagus..

Ada potensi jadi anak ikan anwar.

Anonymous said...

shasha2020,

Jgn layanlah keldai kafirun ni,

3 orang melayu beragama islam mati dibunuh kejam, senyap.

Tapi, TBH mampos bising.
altantuya mampos bising.

Ibrahim libya mati katak, senyap.

Mmg mereka keldai kafirun..

Anonymous said...

Woi budak,

So, apa lagi? Dipersilakan berambos.

Anonymous said...

Nak sumpah, sumpahlah...Apa aku kisah!!!

Mana ada kerajaan yg boleh penuhi semua 100% tuntutan rakyatnya!!!

Untuk bentuk kerajaan, yg diperlukan ialah MAJORITI...so, nak tahu, kenalah tunggu PRU13 nanti!!!

Kepada generasi muda, insaflah!!!
Apa yg pakatan rakyat dah buat kat negeri Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan???

Selangor - Kenapa nak robohkan Asrama yayasan selangor??? nak penuhi permintaan DAP..Cara halus DAP untuk mengurangkan budak melayu yg cemerlang.
Banyak lagi isu...

Pulau Pinang - Kenapa di pulau, tak ada pembinaan rumah kos rendah?? Semuanya kos tinggi, hanya org cina yg mampu beli..maknanya, org melayu secara halus dihalau dari pulau.
Banyak lagi isu....

Kedah - dulu masa kat selangor, kerajaan BN nak robohkan surau lama untuk didirikan surau yg baru, melompat kera kera PAS masa tu.. Alasan mereka, kita tak boleh robohkan surau/masjid..Terus Khir Toyo, kena kutuk dan fitnah..
Tapi, sekarang Surau yg dah lebih 100 tahun di kedah, kerajaan PAS nak robohkan sebab nak buat shopping compleks kat situ...kenapa???
Banyak lagi isu....

Kelantan - malas nak cerita, memang hampeh!!


Kepada generasi muda, guna akal fikiran, lakukan kerja rumah dan analisa, lihat kenyataan, baca blog pro dan kons, buka minda, jgn guna kepala lutut, jgn ikut ikut org, bandingkan kerajaan sekarang di selangor dgn kerajaan BN yg lalu....

Anonymous said...

kalau lah anwar dulu tak lawan mahathir..kalau lah anwar dulu ikut telunjuk mahathir..kalau lah anwar biarkan rasuah..kalau lah dulu anwar ikut perangai umno sebenar..sama kaut kekayaan..sudah tentu kes liwat 1 dan kes liwat 2 tiada..video seks pun tiada..fikir2kan lah ..cukup2 lah fitnah ini..kamu semua nak sangat ke laknat Allah..minta lah lagi..Masyallah..Subhanallah..
---------------------------------
Hoi..saiful kna liwat dia report masuk mhkamah xkan ini fitnah.Telah disahkan air mani kt jubur saiful..Zulkifli Nordin cakap dulu semua peguam Anugay melayu..Masa tu semua pguam Anuawar ingat dia betul...tapi dalam masa perbicaraan dan perbincangan ternyata Nuar menipu dan semua peguam xambik duit drp Nuar cuma sekadar bayaran photostat.Sebab tu perbicaraan liwat2 xder pun peguam Islam.xkan pun ini fitnah.
Isu Chinadoll pula..xkan lah org yang banyak duit mcm Nuar xboleh nak upah cari pelaku dalam video tu..beri hadiah 1m mesti pelaku dalam video tu nak dan tunjukkan kat malaysia ini orgnya..
Mcm isu jam omega xkan xblh nak tunjuk kalau ada..
Nuar pun takut bersumpah junjung quran....jadi mana fitnahnya kalau apa yang Nuar cakap semua meragukan..xkan bodoh sampai xboleh nak fikir...

Adik Sayang said...

Abg ni kenapa marah2 ni?
malam ni tak dapat ke?


Ok.. Ok.. Saya berambus :-(

Adik Sayang said...

saya sangat tersentuh apabila pemimpin2 UMNO buat kat mahasiswa teruk mcm tu..

Mohon agar Allah lindungi semua mahasiswa.. Amin

Anonymous said...

aiiikk adek syg ...dah laku ke sumpah2 ni...dulu kata bkn sunnah..tak de dlm islam le...baok kao suruh abg al jub kau tu sumpah dulu...atau dia tu memey jenis sesumpah taraf sampah...
Tu le sifat golongan maksumm...jenis fikir di je yg betul...becakap mcm bagus tapi tong kosong.
Org lain semua sammm..harax2 jgn kau jilat balik kahak hijau sesumpah kao tu sudahhh

sasha2020 said...

Pakatan rakyat sebenarnya menipu rakyat...mana ada pakatan??
Mereka hanyalah kerajaan campuran di selangor..

Kerajaan campuran sebagaimana semua maklum adalah kerajaan yg lemah dan tak stabil...

kalau tanya mereka, siapa g akan dilantik jadi PM kalau PR menang (mintak simpang)..DAP kata Anwar, PKR kata Anwar, PAS kata Hj Hadi.

Bila Anwar dah masuk penjara.. Siapa jadi PM, DAP kata Kit siang/guan eng...PKR kata Azmin, PAS kata Hj Hadi...

Mana bendera parti Pakatan rakyat??? ada ke??
kenapa dulu Zaid ibrahim masuk PKR, kata nak daftarkan pakatan rakyat masih tak dpt buat???
Tahu apa Zaid kata??? Memang susah sbb semuanya keras dan tak boleh bertolak ansur..

Boleh ke jadi kerajaan yg berwibawa macam ni????

Fikir fikirkan lah!!!!

Anonymous said...

Ibrahim Ali + Zul Noordin + Mat Sesumpah Ezam Nor katak yang nak bodek UMNO untuk bertanding PRU 13
----------------------------------
Itu mungkin betul tapi xada salah sedikitpun.Mereka org politik mesti kena cari jalan jadi calon asal mereka xbuat salah..mereka bukannya lompat suka2 tapi kerana mereka tahu kalau bersama Nuar tentu mereka berjuang untuk benda yang salah dan terpalit dengan dosa Nuar...xmcm nko yang bodoh kena tipu....Tindakan mereka betul kerana tidak mahu mengangkat Sang Peliwat jadi PM..Sepatutnya tindakan mereka ini di puji bukan dikeji...tapi nko ni terbalik pulak...

Adik Sayang said...

Perasaan abg je yang kata mcm tu..

Saya tahu lah apa yang saya buat.. :-)

sasha2020 said...

Kepada Adik sayang!!!,

saya sangat tersentuh apabila pemimpin2 UMNO buat kat mahasiswa teruk mcm tu..

--> Buat apa?? sendiri cari pasal. Polis buat kerja mereka.. Kenapa mahasiswa nak goyang goyangkan pintu masuk UPSI (nak robohkan ke?)
Kepada adik sayang, guan akal bukan kepala lutut..ok! Terima Kasih

Mohon agar Allah lindungi semua mahasiswa.. Amin

--> nak tambah: semoga allah melindungi semua mahasiswa dari manusia rakus bertopengkan mahasiswa yg telah merosakkan nama mahasiswa..amin.

Adik Sayang said...

Lain mcm jer maksud doa tu... :-)

Tak eloklah berdoa yang tak elok utk budak2.... :-)

Anonymous said...

Untuk adik sayang kalau nak hj.Adi jadi PM mung tnya dia amanat dia yang mengkafirkan orang sampai umat Islam berpecah belah tapi mcm pulak hukum bila Pas berbaik dengan DAP sampai peluk2 pulak tu....Lepas tu mu ngoyat jawapan dia...ada berani ke???

Anonymous said...

ADIK SAYANG

NUAR TUNGGU DALAM BILIK TU :)

Anonymous said...

Semua mereka yang kluar PKR dan menghentam Nuar adalah orang yang rapat dan tahu penipuan Nuar...Klau Nuar tu baik xmgkin seramai itu yang kluar parti...xlogik kan..Yang aku herannya orang yang tak pernah jumpa dekat dgn Nuar dan tinggal di pantai timur percaya Nuar difitnah dan bercakap seolah2 betul2 kenal Anuar...Heran...heran...

Anonymous said...

Tetiba je chat ni meriah...rupanya ada anak ikan terlepas.....

Adik Sayang said...

hehehe... Aku bukan anak ikan..

Minta tolong sikit eh!!! :-)

Anonymous said...

stakat anak ikan keli sekor di sini tak akan dpt nak tolong anwar apa2...hehehe...cuma jadi bahan belasahan dgn otai2 di sini jeee...

Anonymous said...

TRUAP13 ADALAH SATU DIANTARA BLOGGERS YANG DAPAT UPAH DARI AL-JUBURI DGN MENUNGGING JUBOH DAN MENJADI PENCACAI.

BESAR PUNYA SETAN!!!!!

Anonymous said...

SAPA MENYOKONG PENJUBOH, PEMANTAT ISTERI KAWAN DAN PENGGADAI AGAMA SUDAH PASTI KAUM SAJENIS NYA.

PEMUSNAH BANGSA DAN AGAMA!!!

Anonymous said...

Hanya satu permintaan saya pada kerajaan Malaysia.

TIADA LAYANAN VIP PADA BANDUAN.
KALAU ADA. KETUA PENGARAH PENJARA DAN MENTERI KDN BOLIH LETAK JAWATAN!

January 2, 2012 10:53 PM

------------------------------------------

PERMINTAAN AKU MENTERI KDN LETAK JAWATAN SEGARA!!!!

Anonymous said...

Aku baru balik haji December lepas..

Doa ku semasa disana :
1) Ya allah , kau hancurkan DAP dan PKR..

2) Ya Allah, kau kekalkanlah tunjang pemerintahan negara ditangan org islam.

3) Ya allah, kau satukanlah semua org melayu dan islam di malaysia

4) Ya allah, kau bukakanlah hati pemimpin PAS utk bermuzakarah/berbincang dgn UMNO agar dapat bersatu..

5) Ya allah, kau berikanlah taufuk dan hidayah kepada semua pemimpin kerajaan sekarang...

Amin!!

January 2, 2012 11:07 PM

----------------------------------------

Amin...........

Anonymous said...

kalau lah anwar dulu tak lawan mahathir..kalau lah anwar dulu ikut telunjuk mahathir..kalau lah anwar biarkan rasuah..kalau lah dulu anwar ikut perangai umno sebenar..sama kaut kekayaan..sudah tentu kes liwat 1 dan kes liwat 2 tiada..video seks pun tiada..fikir2kan lah ..cukup2 lah fitnah ini..kamu semua nak sangat ke laknat Allah..minta lah lagi..Masyallah..Subhanallah..

January 2, 2012 11:12 PM

--------------------------------------

KAU NI MMG BESAR PUNYA BAHLOL!!!!

KALAU PERBUATAN LIWAT DIA TAK DI BAWA KA TENGAH ALAMAT TERUS BERMAHARAJALELA MELIWAT DAN MELANGANG PELACUR LAH SI ANWAR AL- JUBURI NI!!!!

KENAPA SUSAH SGT NAK TERIMA KENYATAAN??

BESAR PUNYA TOLOL!!!

Anonymous said...

cuba tanya zul...ezam dan brahim ni..apa perlu nya 2 polis tu meletupkan altantuya???????????JAWAB LAA

January 2, 2012 11:15 PM

----------------------------------------------

KO MMG BAHLOL!!!

YANG BUAT ANGKARA DAH DI PENJARA. NK TANYA MEREKA BUAT APA?? KO TANYA LAH MAHKAMAH!!!

SEPATOT NYA KO TANYA DIRI KO SENDIRI KENAPA KO DI LAHIRKAN JADI BAHLOL??

Anonymous said...

katak pun kataklah,janji diaorg ni berjuang utk kebenaran...bkn mcm nuar aljuburi,pembohong,penipu,putar-belit,pengkhianat agama,bangsa dan negara...org mcm ni kah yg nk diangkat oleh juak2 pkr sebagai pemimpin...pegi manpos la ko org...

Anonymous said...

Menarik untuk kita membaca. Sila kita lihat link

http://peopleagainstopposition.blogspot.com/2011/04/fbi-will-do-polygraph-test-on-anwar.html

Anonymous said...

hahahaaa....anak ikan masuk perangkap...kena balun ngan otai2...balik2 ulang benda sama..org bagi bukti n fakta taknak dengar asyik2 konspirasi & fitnah...tu jee dari dulu...udah2 laa setakat baru kenal Mat Jubor xpayah laa...aku pun dah naik muak dgn Mat Jubor nih...

sapa2 bleh tulong jawab 16 Sept tu fakta ke penipuan????

geng pkr babi tolong jawab

otai 98 UM

Anonymous said...

Salam sdr muslim,
Sekali lagi saya nak sedarkan sdr seIslam ku terutamnya bangsa MELAYU.

Melayu terlalu baik & sentiasa dipergunakan pengkhianat Anwar/DAPig.
Sedarlah sdr Melayu, jangan lah kita hancurkan keharmonian pasal SATU pengkianat yg suka FUCK around dan salahkan Kerajaan.
Melayu, please use your brain, DSAI liwat his own worker Saiful & he blames as conspiracy, it is nonsense!
He fucks pelacur, also blame UMNO's conspiracy, what type of human is he?
Use your brain to digest properly.
He liwat pekerja dia sendiri skrg nak heret rakyat ke jalanan utk jahanamkan kestabilan politik Malaysia.
Fikir lah baik2.
Saya Muslim & darah Cina, amat sedih tengah Melayu hentam Melayu, amat RUGI utk bangsa Melayu.

Setakat tu saja nasihat dari cina yg prihatin.

Chong Abdullah

Anonymous said...

si mamat TUMBANGKAN REJIM BLA2 tu xde tempat nak ngadu la tu..bloger pas haram jadah dah mampus kot..tu yg dia mai dok meroyan kat cni ni..hahaha..cian aku kat puak2 pas...