IKLAN BERBAYAR

Friday, February 24, 2012

TERBARU MENGENAI KALID GEREJA.

dalam bulan januari kalid gereja buat ceramah kat shah alam.

di seksyen 24 dia dan adun batu 3 buat ceramah besar-besaran. yang datang tak sampai 25 orang. kalid berucap sekejap kemudian dia belah.

di seksyen 18 selepas kedatangan hasan ali kalid buat ceramah. berdasarkan maklumat tak sampai 50 orang yang hadir, itu termasuk petugas dan peniaga.

nyawa politik pakatan di parlimen shah alam dan dun batu 3 dah boleh dalam dalam ruangan belasungkawa.

33 comments:

Anonymous said...

Pas..dunia dan akhirat insyaallah..

Tukang Komen said...

Kesan dari kesombongan dan ego Khalid dan parasit lain,suka memperkecilkan pengaruh kebenaran yg ada pada Hassan ALi. Dalam hati kecil si Khalid ada penyesalan tapi dah terlambat... Pas di dunia lagi dah hancuuus apatah lagi balasan di akhirat... Terus sokong gereja guna kalimah Allah dan berkawan dengan syaitan. Berbai'ah dengan DAP untuk masa depan yg tak menentu...

Anonymous said...

tak sabar menunggu penolakan besar-besaran orang melayu dan bumiputera terhadap parti PASik yg byk mendatangkan sial dari kebaikan...Parti Ajaran Sesat a.k.a Parti Adat dan Sosial/Parti Liwat Negara/ Parti Chauvinist Racist China akan dihumban oleh rakyat ke lubang kubur pada PRU13..Insyaallah..

Yakini BN untuk Rakyat

-Pengundi Berdaftar

Anonymous said...

Khaled Gereja VS Hassan Jati

Orang Melayu alergik ngan nama GEREJA tetapi sinonim dengan JATI.
Pokok JATI, Beras JATI, JATI diri, Perabut JATI, dan ramai juga orang Melayu nama JATI...

Perkara yang menjadi isu sensitif seperti gereja akan membawa kemarahan kepada orang Melayu. Kerana orang MELAYU telah ditanam JATI DIRI Melayu dan ISLAM untuk dipertahankan...

Sorrylah Khaled Gereja...

Anonymous said...

Alahai tak ramai nak dengar Khalid berucap. Habislah ko Pas. Shah Alam is goodbye to you. Gerenti siKhalid cari kawasan lain. Gi ke tempat yg undi kristian melambak. Try kawasan parlimen London.Sana banyak kristian.

Anonymous said...

PADAN KAU MULUT LONGKANG...................BUSUK SEBUSUKNYA.

Servant of God said...

Si Kaled Gereja nih kalau bercakap dia punya konpiden satu punya gaya.

Tapi aku tak pernah suka cara dia, tak penah percaya apa dia cakap.

Anonymous said...

undi PAS berdosa..undi PKR /DAP terus masuk neraka jahanam....

Tukang Komen said...

PARASIT SE MALAYSIA dah mula ketaq dan gubra. Teloq dah kecut kena angin pepasang. Takbir pun dah tak power lagi. Keciannya. Ahli dah tak minat lagi. Watpe sekongkol ngan parasit dan fitnah. Ahli ahli Pas wajib keluar dan tubuh parti baru.
SUKA DENGAR AWIE NYANYI LAGU SEJATI...

Anonymous said...

Betol kata GAP. NYESAL TAK SUDAH! Sudahnya si Khalid nyesal. CRY NO SONG KATA ORANG2 TUA. CLEVER CLEVER SQUIRELL JUMPING ONE DAY SURELY FALLING DOWN. KAH KAH KAH. SATU LAGI KAH!

Anonymous said...

MANA MAU LARI KHALID! SHAH ALAM SUDAH TOLAK SAMA ONGKO! SELAT MELAKA TUNGGU SAMA ONGKO!

Anonymous said...

ekekeke.... lepas pru 13 khalid bleh mintak keje jadi paderi .....

muka pon dah itam cam bontot kuali, elok le jadi paderi boleh baptiskan dan maap kan dosa2 elli, ronnie, dll..

dosa nuar dan nik aziz skali ya, khalidd...ekekeke

Anonymous said...

sek 24 tu rumah aku sewa dulu tuhh. kawasan org baru nak idup di kelompo. org muda yg bnyk duk situ. kalau org muda pun tak minat dgn khalid. org tua apatah lagi. harapkan kanak2 yg belom mumayiz je la yg khalid bleh klentong dan harapkan sokongan. kanak2 di tadika pasti. muahahaha...

Anonymous said...

servant..tukang komen..anon 9:24 dll !!


weiii..pepagi jumaat dah mengumpat..memfitnah..Masyallah..

kau org nie apa hal???...
mengumpat ..mencaci..mengeji tak abis2 dari dulu..

dgn ikhlas aku nasihatkan.. bawak2 lah bertaubat sebelum nyawa diambil oleh Allah.

Ya Allah ya Tuhan yang maha mengetahui..lihat lah apa yg mereka keji saban hari..

pada mu ya Allah kami berserah ..

Anonymous said...

si khalid ni confirm akan gagal kalau masih bertanding di shah alam.
kita tunggu je senarai calon nanti, kalau dia ni dilarikan ke tempat lain, faham2 je la.
hehehe

Anonymous said...

Anon 9.40am..
Ya Allah ya Tuhan yang maha mengetahui..lihat lah apa yg mereka keji saban hari..
-----------------------------------

Dgn ikhlas jugak aku nasihatkan ngko..klu ngko sndiri x pasti dan tau apa yg trsirat sbnarnya...

Ya Allah Ya Tuhan yg maha mengetahui, lihatlah mereka2 yg cuba menidakkan kebenaran dr trsingkap, mereka2 yg menutup mata, telinga dan hati mereka krn dikaburi oleh manusia yg engkar kepadaMu Ya Allah !!

Pada mu ya Allah kami berserah ..Engkau berilah balasan yg setimpal di atas perbuatan2 mereka Ya Allah..Amin!!!!

Anonymous said...

Keh keh keh keh... khalid.. khalid.. nanti cuba mintak ehsan dari DAPig supaya dicalonkan di kawasan banyak cina, konfom ko boleh menang dan jadi Yang Berhormat sekali lagi. Lepas tu nak bungkus pun takpe sebab duit pencen jadi MP dah boleh dapat bulan2. Lepas pencen nanti, leh join jadi paderi sepenuh masa kat gereja bersama ronnie Liu lak.....

Kah kah kah kah kah... parasit hamPAS yang paling haprak.

Anonymous said...

AMIIIIIN UNTUK KOMEN ANON 10:01AM

Anonymous said...

Dgn ikhlas jugak aku nasihatkan ngko..klu ngko sndiri x pasti dan tau apa yg trsirat sbnarnya...

Ya Allah Ya Tuhan yg maha mengetahui, lihatlah mereka2 yg cuba menidakkan kebenaran dr trsingkap, mereka2 yg menutup mata, telinga dan hati mereka krn dikaburi oleh manusia yg engkar kepadaMu Ya Allah !!

Pada mu ya Allah kami berserah ..Engkau berilah balasan yg setimpal di atas perbuatan2 mereka Ya Allah..Amin!!!!

February 24, 2012 10:01 AM

--------------------------------------

Huih, ni doa baik buat pencacai yang buta mata, buta hati dan pekak telinga sebab masih mempertahankan pemimpin yang suka melakukan liwat dan zina. Walau terang-terangan ada buktinya, mereka hanya boleh berkata video tu hanya bukti yang pekak dan bisu.... betapa bodohnya mereka ini.

Fenomena said...

sokong anon 10:01 !
AMIN ~

Anonymous said...

amiiiin anon 10:01am

mereka nampaknya terkeliru. komen seolah2 mereka itu baik budi pekerti tetapi pada masa yang sama mereka cuba menutup kebenaran. mereka kononnya memohon dan berserah pada Allah tetapi bila hijab dibuka, mereka menafikan. mereka mengaku lebih beriman drpd orang lain tetapi pada masa yang sama hendak menegakkan sesuatu yang batil. mereka hendak menipu Allah azza wajalla tetapi mereka lupa, 'tipudaya' Allah swt itu lebih hebat.

xp said...

TRIMA KASIH BYK2 Gap...pasai brita ni...

Sejak Hassan kuar..ahli2 pas jadi macam suspicius

WHATS GOING ON.. CRITA2 Lama kuar balik..

aku bukanlah ahli pas..tp bekas pnyokong tegar jugak..

buleh tau la tgk tabiat kawan dah lain macam..

praha2 said...

itu lah kalo kito tak pandai berpolitik jangan berpolitik. monang pado 2008 kerano a dollah badawi. jadi sokong pado sipeliwat tu naik. sekarang tau dah hal kou dan sekutu.
eden tengok bukan jo dishah alam, eden kiro semuo kawasan pas dan pkr akan tumbang.

Anonymous said...

org islam rata2 meluat dgn khalid ni sbb dia salah seorg pemimpin PAS yg rela jual nama Allah swt kepada org kristian di msia sebagai pertukaran kepada sokongan dan undi kaum kristian. ini kita kena faham kenapa khalid ini ditolak dan wajig=b ditalkinkan pada pru 13 nanti.

berdosa besar kalau ada pemimpin yg rela membuka ruang kepada kekeliruan dan kemudharatan yg besar pada ummat islam di msia hari ini.

apa kita mahu jawab pada anak2 dan cucu2 kita nanti kalau mereka memakai rantai berbentuk tulisan kalimah Allah di leher kerana mereka sangka itu yg islam ajar.

apa kita nak jawab pada cucu2 kita nanti kalau mereka baca buku yg menceritakan keesaan Allah dlm bentuk pemahaman kristian.

masa itu tiada apa yg mampu dilakukan oleh bangsa melayu utk merubah islam plural seperti apa yg berlaku di indonesia hari ini, hanya mampu menangisi keterlanjuran khalid dan koncu2nya yg ghairah utk mendapatkan undi kristian satu masa dulu.

waallahuaklam

Anonymous said...

harkkktuihhh pada budak2 paihh yg nak tunjukk muka baikk. anwaq yg meliwat dan terang2an berzina tu pun mereka tak berani nak tunjaii. ini kan pula nak tunjuk muka baguihh hangpa kat sini noo. harhhtuihh kat muka hangggpa. magkuk tingkat berayun.

Anonymous said...

Nasib baik 25 orang bukan 25 ekor babi.. Jd bersyukur aje la abg khalid

Anonymous said...

Aku baru layar,eeekk eeekk,Khalid Gereja punya cerita hoooo.

Hoi!... Khalid Gereja,lu memang Bangsat,Lancau Cibai!!!!!!!

Anonymous said...

ala GAP aku nak tgk gambar yg hadir tak sampai 50 org tu ler. klu yg dtg beratus ratus kat ceramah HA ada gambarnya, tak kan yg 50 org hadir tu tak der. Kan blog ko ni spinning blog. blog putar alam, tunjukanlah 50 org tu.

Servant of God said...

Anon February 24, 2012 9:40 AM,

Kau sokong lah dan subahat lah dengan penyekutu Allah / peliwat / penyokong murtad tuh,

Biarpun kau sembahyang 100 rakaat pun, kau ingat boleh kena terima?

Piraa mabuk.. perasan bagus.

Anonymous said...

Aku bertaubat kepada Allah swt kerana berdosa besar pangkah pas pada 2008. Ingatkan pas akan pertahankan Islam dari segala segi. Rupa rupanya kuasa lebih penting daripada aqidah. Kalimah Allah pun dijadikan taruhan kuasa untuk dapat undi orang orang kafir.

Tukang Komen said...

Anon 9:40
Kt rumah ko pakai cermin kecik agaknya.Cuba tengok diri kau kt cermin besar dan renong betol2 diri ko.Diri sndiri berserabut ngan fitnah nak jadi ostad jumaat kunun.

Anonymous said...

parti PAS akan bungkus pada pru13 nanti sebab apa...kerana semasa pru12 dulu dikelantan tempat aku tinggal ni jika aku pergi dengar ceramah BN ramai kerusi dari orang yg hadir tapi baru baru ni dah dua kali aku pergi dengar ceramah kerusi tak cukup untuk kita duduk, ramai yang hadir luar biasa tak serupa dulu jadi aku boleh rasa PAS akan berkubur tak lama lagi...insyaalah

Anonymous said...

Anon 6.59pm

AKU PUN SAMA!