Friday, March 30, 2012

HARI INI DAN AHAD. SELANGOR DAN PERAK.


7 comments:

Anonymous said...

muao bila??

Anonymous said...

DAPcenderungisu perkauman KUANTAN 29 Mac –DAP didakwa semakin giat memainkan isu perkauman termasuk meminta masyarakat Cina bersatu memberi sokongan kepada mereka bagi membolehkan negeri lain turut mengikut ‘jejak langkah’ Pulau Pinang yang diterajui oleh parti itu. Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek berkata, malah di hadapan masyarakat Cina, pemimpin DAP mendakwa segala masalah yang berlaku di negara ini berpunca daripada UMNO dan oleh itu orang Cina perlu bersatu menyokong mereka. Menurutnya, DAP juga menuduh MCA sebagai penghalang kepada usaha mereka untuk menguasai negeri-negeri lain. “Sekarang DAP memainkan isu-isu perkauman. Kebelakangan ini juga, ucapan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng di mana-mana sahaja, dia suka menyentuh kejayaan membentuk kerajaan Pulau Pinang yang diterajui oleh pemimpin DAP.
.....
DAP TETAP DAP WAHAI AHLUL PAS YG BODOH...
KO INGAT KO NAK TIPU DIA..DAP SIAP2 Siaga UTK AMBIK ALIH BYK NEGERI CALON DAP MELAYI PUN DAH BRUCAP TAK DENGAKA.. BILA2 Masa boleh push ADUN DIA dia JADI MB..KM DAN PM.... TGK PERAK AHLUL PAS...KO BIJAK KE DAP BIJAK...MEREKA NAK NGA NGE JADI MB ..MASIH BUTA MASIH PEKAK MASIH BODOH DAN DIPERBODOHKAN ANUA. ANUA TARGET PM. BILA ORG DIA ADA MAJORITY CINA MENANG ..NAK TOLAK MELAYU NAIK ATAS BUAT APAAAAAA

Otak geliga said...

hapuskan PR dr bumi bertuah Malaysia ni...selamatkan agama Islam, umat Islam, institusi Islam, Raja2 & Sultan2 Islam, bangsa Melayu & bangsa2 lain dr PAS, PKR & biaDAPigs

hancur PR!!....hancur!!!...hehehe

bye2 PAS...bye2 PKR....bye2 biaDAPigs.....semoga berbahagia di alam yg satu lagi selepas PRUU13 nnt....hehehe...bye2

Otak geliga said...

jgn dibiarkan PAS melacurkan agama Islam & memecahbelahkan umat Islam lagi....PRU13 nnt sama2 kita hancurkan mereka....Allahuakbar!!!

jgn dibiarkan biaDAPigs menghina agama Islam, Raja2nya & bangsa Melayu & memmperbodohkan bangsa2 lain di Malaysia.....tiba masanya kita humban biaDAPigs ke lubang kubur politik.....Allahuakbar!!!

jgn dibiarkan PKR bermarajalela menabur fitnah & menghina Malaysia & rakyatnya di mata dunia.....& kita akan tentang Anwar yg berangan2 utk menjadi PM kerana masalah moral, kredibiliti & peribadinya....jgn kita berPMkan seorang yg mengejar jawatan sehingga sanggup melakukan apa sahaja....hapuskan PKR pada PRU-13 nnt......Allahuakbar

PAS, biaDAPigs & PKR ketiga2 partai extremist ini perlu dilunyaikan pada PRUU13 nnt.....jgn digadai masa depan agama, bangsa & negara kita di tangan manusia2 durjana ini.....Allahuakbar!!!

Anonymous said...

esibas erfseensi babi ahsan ahli setan ini melalak lagi..sesiapa yang ada duit lebih...sila derma pada ahsan ahli ketua setan ini..sbb ketua setan laknatullah ini nak besarkan pejabat baru dia..iaitu pejabat persatuan setan semalaysia[JATI]budget cuma rm350 ribu sahaja...semoga bangsat setan ini hanyut dgn ahli kumpulan setan-setannya...

Anonymous said...

mana pergi berjuta wang yang dikutip Limkitsiang dan konco2nya for save bukit cina campain beberapa tahun lalu. tiada penyata akaun wang lesap cam tu saja..memang komunis penipu.

pas/pkr boleh senyap pula.

Anonymous said...

Anwarengganterima sapinaagarhadirjadi saksidimahkamah

KUALA LUMPUR 29 Mac - Datuk Seri Anwar Ibrahim enggan menerima sapina yang dikeluarkan terhadapnya supaya hadir ke Mahkamah Tinggi di sini sebagai saksi perbicaraan kes saman berhubung perjanjian kemudahan pinjaman bersindiket berjumlah RM445 juta, kira-kira 14 tahun lalu.

Peguam D. Paramalingam yang mewakili ahli perniagaan, Low Thiam Hoe yang disaman oleh Hong Leong Finance Bhd. (Hong Leong Finance) berkata, sapina itu cuba diserahkan kepada Ketua Pembangkang tersebut oleh pihaknya petang semalam di Parlimen tetapi gagal.

Sungguhpun begitu, menurut Paramalingam, pihaknya akan cuba sekali lagi untuk menyempurnakan serahan sapina itu kepada Ahli Parlimen Permatang Pauh terbabit.

Sekiranya masih tidak berjaya dilaksanakan, ujar Paramalingam, beliau akan memohon perintah mahkamah untuk memaksa Anwar hadir perbicaraan kes tersebut.

....
....AHLI PALING DEMOKRASI DI DONIA
DOLO SIBUK... NK SAPINA ORG...
ROPA2 DIA TAKNAK KENA SAPINA !!!
PENAKUTTT NI... BERANI NG POMPUAN JA