IKLAN BERBAYAR

Saturday, June 30, 2012

WALAUPUN TERKANTOI STRAITS TIMES SINGAPURA TERSU TABUR FITNAH ISU SCORPENE.



Singapore S T brings up the case of Scorpene deal.

1.    In this report Lester Kong meddles with opposition Nurul Izzah’s  burning question in Parliament demanding clarification from Malaysian Defence Minister.
2.    At the end of the report Lester Kong expresses his support of Mr Joseph Breham's statement, the French lawyer for Suaram.          
        
    Lester Kong still intends to revive Singaporean readers' thinking that this case of graft is true.

    He sounds like a simpleton as he couldn’t compel himself into sensibility. He merely accepts the     affirmation statement from news agency that claims genuine. 
    H.S.

22 comments:

Anonymous said...

.

when business climate would change from capitalist based concept to theocratic based system, our hardcore capitalistic neighbour in the south will suffer the most.

Anonymous said...

Suroh LESTER KONGKEK ni kupas GRAFT yg berleluasa di negara nyer sendiri.

Kata Negara bersih tapi ramai pegawai nyer yg korup saperti tetima rasuah seh, wang berjuta2 di sakau dan byk lagi.

SO LESTER KONGKEK U JUST SHUT THE FUCK UP!!

Anonymous said...

cilaka punya Lester Kong-kek..nak jadi hero konon..'jangan suka mencampuri hal politik negara org!!'..cilaka lu..

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan jadi kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Saya tak merokok tapi suka tgk Cinadoll mencerut Anwar dan betina mencerut Ssmin dlm jamban!!

Anonymous said...

Dah dasar minum air kumbahan sbb tulah busok ati n dengki tahap siyal makhlok sepet dari selatan Malaysia nih...

Anonymous said...

mind your own fucking business bloody idiot SINGAPOREAN!

Anonymous said...

mintak askar diraja2 negara johor kasi gempaq sket...sama ja zaman2 dulu..kaum cina mmg cukup suka berperang...tamak kuasa

dia sama dia bebunuh2 an..tamak kuasa

'apatah lagi thd bngsa naif melayu ini

bersatulah kita..cuba lihat reformasi indonesia 1997...melayu berontakk ja kat indon...automatik habih cina2 indon kena bunuhh

ramai org 2 malaysia..xtahu..dan pasal itu juga reformasi anwar xdpt sambutan cina sini

Anonymous said...

AMARAN:

1. Kita perlu bimbang tentang keghairahan pihak pembangkang terutama dari DAP yang mempertikaikan perkara yang melibatkan maklumat ketenteraan negara secara terbuka. Fenomena ini semakin ketara setelah Malaysia mengambil pendekatan untuk menaiktaraf teknologi dan sistem pertahanan negara.

2. Kita harus perihatin dan peka dengan campurtangan pihak luar yang sentiasa cemburu dan khianat terhadap pembangunan negara. Contoh terdekat adalah Singapura. Singapura tidak akan pernah jujur sebagai jiran.

3. Saya melihat secara peribadi terdapat beberapa wakil rakyat pembangkang yang dengan sengaja cuba membuka atau dengan sengaja memberi tekanan kepada negara untuk membuka rahsia ketenteraan kita (Seperti Tian Chua). Ini akan membantu musuh @ Singapura mengkaji sistem pertahanan kita. DAP tak pernah penat untuk mencungkil maklumat ketenteraan negara untuk perhatian luar.

4. Saya ada mendengar bebarapa kakitangan professional ketenteraan kita yang berhenti/hilang dan kini berkhidmat dengan ketenteraan singapura. Kita harus ingat DAP dan PAP adalah saudara kembar. Kita juga harus menilai keikhlasan Singapura apabila mereka membenarkan anggota kerajaan mereka hadir dan menyokong BERSIH 2.0 yang mempertikaikan sistem pilihanraya negara kita selain surat khabar mereka tak henti2 menghentam dasar dan tindakan DS Najib.

5. Saranan saya agar mereka ini di siasat agar rahsia keselamatan negara tidak bocor kepada pihak luar.

Sekian

Anonymous said...

media di s'pok tak sebebas di Malaysia..!

Anonymous said...

check lu punya kapal selam sendiri lah.. Lu siapa, sebok kita punya hal... Dah hilang ADAB ke....

Anonymous said...

standard mehh laster kong..., this king kong picked statement from nurul izzah kong as well. both kong are really kong kali kong mehh...

the real is suhakam must apology to PM. when this bastard wanna do that...

Anonymous said...

NAMA PUN LESTER KONG...JADI KONG KALI KONG JE LA..OOOI LESTER KONG, BERAPA UPAH DAH DAPAT? KEH KEH KEH

Anonymous said...

Name is LESTER KKK ie LESTER KONG KEK KING
Always talking from the ass

Anonymous said...

Typical singapore-based chinaman running down Malay govt. To them china always the supreme...to certain extent probably yes, they are the greatest bribe-giver, gambler and hypocrite. They live for money, die for money and will willingly prostitute themselves to fulfill their evil desires...

Tun Teja said...

1. After long explanation given by Mr Zahid, Lester Kong still wrote that Ms Altatunya was a Mongolian interpreter. She couldn’t be translating French to Mongolian language or vice-versa to another interlocutor business dealer. She could be translating from French to English and vice-versa. Someone whom I know said that this woman didn’t even speak English.

2. The issue of French lawyer Joseph Breham representing Suaram said that the secret document that leaked was true should not be surfaced by Lester Kong. This can confuse readers again.

3. As far as I know Frenchies are all frog–eaters and alcoholics. They eat raw oysters and drink wine, so to speak just to rise their sexual desire. Frenchies usually drink bottles of wine every breakfast, every lunch and every dinner. They also binge drinking in a cafee, baguette and croissants. How can they be in sound mind? They cannot event find their own buttocks with their both hands in the toilet. And Suaram, Anwar and Nurul Izzah can really trust this French lawyer..!

Tun Teja said...

1. News in Singapore features scandals, graft and criminal breach of trust everyday. Not to mention others high degree of murder cases, rapes, suicide in Bedok Reservoirs for 8 times already.
2. Lately founder City Harvest Pastor Kong made a major CBT history. Squandered 50 million sing dollars. Commissioner of charities, auditors started investigating this graft case since 2010. Finally last Tuesday Commercial Affairs Department warranted arrest to more than five of those involved. Some of them are pastors, treasurers and finance managers. Pastor Kong, the City Harvest founder with his pop-singer wife also charged for CBT. Pastor Kong was accused transferring money to put up wife’s singing project. It’s amazing religions can be progressed hand in hand with the pop singer celebrity.
3. National Council of Churches in Singapore remind all Christians not to be panic and view them in contradictory way. Still some fans of Pastor Kong want to defend him.

Anonymous said...

Jangan layan babi laknat sekor ni,di negeri sendiri tak berani nak komen, berani masuk campur hal negeri orang.Jangan terperangkap dengan orang-orang jahat ni mereka nak tahu sangat tentang kapal selam tu mengenai hal-hal yang sensitif.Dinegeri sendiri mereka semua robot LKY main remote mereka semua ikut tak berani nak bantah.Kalau bantah tak muflis ,masuk ISA.

Anonymous said...

tak berani plak bomosundalsiam komen psl isu ni ye? nampak sangat tukang komen upahan..

Anonymous said...

Nama jer dah BOMOHSUNDALSIAM!!

MEMANG SUNDAL LAH BOMOH SIAL LANCAU NI!!

Anonymous said...

Di Singapura lagi dahsyat!!

Pegawai atasan kerajaan teima rauah lagi.

LESTER KONGKEK pulak sebok nak kata negara orang!!

Ada pegawai LTA dia tipu duit rakyat berjuta2 boleh belikan Mak Mertua Merc Sport.

Dan byk lagi lah Rasuah high profile Kerajaan dia!!

LESTER KONGKEK WHAT HAVE YOU GOT TO SAY??

DARE TO COMMENT HAH LESTER KONGKEK??

Anonymous said...

Maksud aku Pegawai Atasan Ketajaan Singapura terima rasuah Sex.