Wednesday, July 4, 2012

DUIT RAKYAT PAKATAN SELANGOR LEBURKAN !

9 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

2008 aku bagi undi pd PR/pkr krn aku fikir BN/umno tak berapa bagus mentadbir di Selangor.Tetapi menghampiri tahun ke5 PR/pkr memegang slangor mereka lebih teruk dari BN/umno. Dari isu sampah,pasir,,prasarana,isu moral exco2 dan penasihatnya, MByng tidak telus bila menjawab soalan berbangkit, tidak bijak menangani isu air dan baru2 ini kajian menujukn ada 700 rumah urut baru wujud di selangor tidak termasuk yng haram boleh di simpulkan.......

JOM KITA TUKAR KERAJAAN SELANGOR.....
VOTE FOR BN! SAY NO TO PKR!


Jom solat subuh....

Anonymous said...

Penasihat ekonomi anugerah tuhan punya kerja! Dahlah duit kerajaan 3 billion lesap, ni nak lesapkan duit rakyat selangor pulak! Bukaklah mata semua orang pkr,pas & dap!

Anonymous said...

AFUNDI BN la jawabnya lepas ni. Dah gatal sgt nak Pangkah BN PRU13.

Anonymous said...

Tiada kereta ku bawak kau jalan2
Tanahpon tiada ada pon dijual Khalid

Sebab aku sayang selangor aku undi BN PRU13 gantikan PR


Jimmy Palekat

hangkedee said...

Padan muka rasalah penangan air pelir pak non sheikh Al juburi.

Anonymous said...

Akuan bersumpah Dato' Murad menyatakan bahawa Anwar Ibrahim mengawal 20 akaun induk berjumlah RM3 bilion. Anwar Ibrahim tidak berani menyaman Dato' Murad. Maknanya Anwar Ibrahim ketika menjadi Menteri Kewangan dahulu telah melesapkan duit Rakyat Malaysia yang berjumlah RM3 bilion.

Hari ini Anwar Ibrahim adalah penasihat ( dibaca sebagai PUNAHsihat) ekonomi Selangor. Mungkinkah modus operandi yang sama dilakukan oleh Anwar Ibrahim dalam isu/skandal RM1 billion di Selangor yang hangat diperkatakan Sekarang?

Amat pelik ketika diajukan soalan mengenai skandal tersebut, Khalid Ibrahim selaku Ketua Kerajaan PKR Selangor tidak dapat memberi jawapan dan hanya akan membuat kenyataan setelah 'berbincang' dengan exco kerajaan Negeri. Satu ketika dahulu ketika isu yang sama timbul ( isu Talam Corp),Khalid Ibrahim juga pernah berjanji untuk mengeluarkan 'kertas putih' mengenainya. Tetapi sampai hari ini bayang2 kertas putih pun tidak kelihatan. Mungkin Khalid Ibrahim beranggapan bahawa isu tersebut akan lenyap begitu sahaja. Ternyata Khalid Ibrahim salah langkah.

Adakah ada satu lagi inkuiri tang bakal melibatkan SELCAT seperti yang dilakukan keatas isu PKNS berhubung isu padang di Kelana Jaya?

DiSelangor dalam beberapa isu yang melibatkan SELCAT tidak menampakkan ketelusan kerana mungkin cara SELCAT menyelesaikan sesuatu isu itu sama dengan cara PET SHOP ketika menjual kucing (sell cat).

MTK

Anonymous said...

Bomo siam tilik la cepat.Klau kena UMNO/BN hang pandai sangat tilik sana tilik sini.

Anonymous said...

itulah nasihat yang diberi oleh punaisihat ekonomi selangor.. cepat cepat banyak banyak buat duit pru13 nak tabur merata seperti yang berlaku dlm pru12..aku dapat 150.00 tapi undi bn..kah kah.