Wednesday, July 11, 2012

PLASTER MAN AKAN KAWIN DUA.


11 comments:

Anonymous said...

Guan Eng ah!!..., wa cakap lu, kahwin dua manyak lugi lor. Kahwin ampat balu ala untung. Itu si Nicky Ajis sudah kasi lu gelalan manyak hebat dalam Islam. Dia pun sudah cakap lu akan masuk syologa mah!!! Cilaka punya Bitty kasi hantam lu punya muka.

Anonymous said...

KALAU BETUL LA,

TERBUKTI KATA2 PENCACAI PAS MEMANG BENAR..YAKNI AKAN MENTARBIYAH DAP.

NAH, DEPA DAH BERJAYA MENTARBIYAH GUAN ENG UNTUK AMALKAN POLIGAMI.

KAH KAH KAH

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Cakap manyak kuat tapi takut bini.

Anonymous said...

hebat karikatur ni...tapi kalau kat tangan betty tu ada botol lagi best....

Anonymous said...

Saya cukup terkejut membaca pendedahan melalui fail wikileaks oleh sebuah blog mymassa dan AIDCNews yang mendedahkan mengenai cubaan satu kuasa asing di rantau ini yang cuba sedaya upaya untuk mempengaruhi rakyat negara ini menentang kerajaan semasa, atau menyokong pihak pembangkang atau cuba membantu apa yang boleh untuk menumbangkan kerajaan yang ada ini.

Saya berharap pendedahan itu tidak akan disembunyikan oleh pihak berkuasa, tetapi didedahkan dan dibongkarkan kepada pengetahuan umum. Malaysia sering kali mahu menjaga hati orang lain, jiran-jiran tetangga, kononnya atas semangat serantau ASEAN, tetapi negara lain sering kali tidak mengendahkannya. Malaysia pada dasarnya cukup baik dengan jiran-jiran.

Namun dengan pendedahan blog itu, jika benar, maka ia adalah sesuatu yang cukup mengejutkan. Jikalau ia benar, Kerajaan Malaysia tidak boleh membiarkan ia berterusan. Saya hairan mengapa kerajaan yang dimaksudkan tidak respons pun kepada pendedahan oleh mymassa itu yang kini telah menjadi bacaan umum.

Menurut pendedahan itu bertajuk: BREAKING NEWS: 3 NAMA DIPLOMAT S******** DIDEDAHKAN. Ia boleh baca di sini: http://mymassa.blogspot.com. Ia turut mendedahkan nama-nama diplomat negara itu.

Anonymous said...

SINGAPURA KE? TAK HERAN AKU, PAP KAN BAPA KEPADA DAP.... JADI ORANG MELAYU KENA INGATLAH...

Anonymous said...

DAP RACIST! SYED MOKHTAR TIDAK DIBENAR UNTUK AMBIL ALIH PENANG PORT SEBAB DIA ORANG LUAR!?

The news said Tan Sri Syed Mokhtar couldnt get it because hes not a Penangite??

WTF WTF WTF
INILAH DUNIA PERNIAGAAN KAT MALAYSIA NI...CINA DAH CONTROL DAH..CAKAP JER TERUS TERANG...PERMOHONAN DITOLAK KERANA SYED ORG MELAYU ISLAM...

Unknown said...

UNDI PAS = UNDI DAP

PAS IS DEATH!

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 10 Julai - Sikap DAP yang disifatkan sebagai rasis, hipokrit dan cauvinis oleh bekas Naib Pengerusinya, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim baru-baru ini perlu menjadi amaran kepada masyarakat terutama orang Melayu.

Pengasas Utama Pertubuhan Warisan Ketuanan Melayu Malaysia, Datuk Seri Jaafar Shaari berkata, parti tersebut dilihat memang seperti itu dari dulu lagi.

"DAP mengatakan UMNO dan Barisan Nasional (BN) rasis sedangkan mereka lebih rasis dan hipokrit. UMNO dan BN tidak rasis yang mana mereka telah berjaya membangunkan negara dengan kerjasama antara semua kaum.

"Saya menyeru kepada orang Melayu yang masih dalam DAP untuk tidak berterusan menjadi seperti 'boneka' mereka. Nilai dan lihat semula segala tindakan dan pendirian yang telah dibuat oleh DAP selama ini," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau berkata demikian bagi mengulas tulisan Tunku Aziz dalam akhbar berbahasa Inggeris, New Straits Times, Sabtu lalu.

Tunku Aziz berkata, sepanjang hampir empat tahun bersama DAP, beliau sudah dapat mengetahui di mana arah sebenar perjuangan parti itu.

Anonymous said...

TAMBAH SIKIT "PLASTER CINA KOMINIS MAN".