Wednesday, August 1, 2012

FITNAH FARITH ISMET-ROSMAH : PAK NGAH TERUS TERJAH.

17 comments:

Anonymous said...

Fitnah adalah makanan ruji penganut-penganut Fuckatan..... Takebeer..!!!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Bomo Siam said...

Mr Farid! Firstly aku nak hg tau, INI BUKAN SALAH HG! Dan aku memang benar2 yakin akan hal ni....!

Masaalahnya, persepsi org ramai! Kenapa begitu ramai yg beranggapan ada something behind there!

Ada beberapa sebab yg akan buatkan org tambah yakin dgn tuduhan2 berdasarkan video hg kali ini.

1. Hg kata hg seorg yg jujur sebab mewakili RTM...! Ini ramai yg takkan terima!

2. "If U know something, keep it that yourself! I no komen!" Gaya cakap camni...macam2 punya dok ada, Farid...!

3. Birth Cert bini Fazley! Beratus ribu berbin or berbintikan org lain...apa nak heran!

Jadik...aku rasa hg kena buat video lain plak! Bagi 'Zam Perasan Lawa' punya blog...hit giler!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Cakap siang2...pandang2 Farid! Cakap malam - pelan2...!

Anonymous said...

Suara Farid Ismeth ni memang unik ada Classnya tersendiri..

Anonymous said...

11 tahun bersabar akhirnya farid bersuara, ada baiknya tapi ada juga buruknya ...buruknya ialah orang ramai dah sebati dan termenerima cerita bohong ini, ambil masa utk mengubah apa mereka dengar selama ini

sabar je lah farid. ..hang lambat membuat pembetulan auta pembangkang

Anonymous said...

...

Anonymous said...

hidup farid hidup farid hidup farid.....selamanya

Anonymous said...

SIARAN RTM & TV3

Adegan video lucah.... video lucah... cereka lucah....
actor sensasi....

skrip drama: SB polisia 1Msi a
pengarah: dotok T
penerbit:umno production

Anonymous said...

Oi Bomoh syirik

Dia cakap BM pun ko tak faham? Kan dia kata 'kalau kita dengar cerita, keep it to youself, jangan tanya soalan tu melainkan kalau ada bukti. Kalau tanya tanpa bukti, dia akan kata...no komen'.

Hidup dia susah dgn fitnah tu. Sekarang ni ko tambah lagi....habislah pahala ko Bomoh.

Kalau betul dia nikah dulu....apa ada hal, benda halal. Lainlah rodok pelacur china doll macam dlm video tu....kerja haram.

Bomo Siam said...

8:59 PM
Kalau betul dia nikah dulu....apa ada hal, benda halal.

...klu dah halal! Kenapa haramkan???

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu....dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

Pakatan haramjadah suka sangat buat fitnah dan cerita dongeng, itu saja lah kerja yang depa pandai. Nak tolong rakyat tak ada langsung. Kerja buat harta untuk puak puak mereka pemyokong mereka buta tak nampak, yang kaya raya pemimpin mereka, yang si penyokong berseronok tetapi habuk pun tak ada.

Bomo Siam said...

PM & family bukan family biasa...! Mereka milik masyarakat & rakyat!

Sepatutnya, tiada rahsia, tiada benda2 tersembunyi pd pandangan masyarakat tentang keluarga ini. Masyarakat punya hak utk tahu.

Kenapa terlalu banyak misteri???

Ibu tak mengaku anak! Nenek tak kenal cucu! Kenapa perkahwinan anak sendiri pun tak hadir?

Bak kata ayah Fazley (Dato' Yaacob Mohamad) ketika berucap di majlis persandingan anaknya di Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Putra (dimana ketika itu ibu Azrene tiada di sisi anaknya)...katanya:

“Dan percayalah kata bapa hari ini, Allah maha berkuasa, walaupun kita sebagai manusia hanya kita boleh merancang segala strategi namun Allah juga mempunyai perancanganNya yang tersendiri untuk menentukan segala ketentuan.

"Percayalah anakku berdua, biar terpaksa mengharungi rebut, taufan, petir, ombak dan badai, walaupun punyai penuh dengan kemungkaran manusia yang bertuankan iblis dan syaitan.

"Namun hadapilah pancaroba tersebut dengan berlandaskan Al-Quran,Insyaallah, bapa dan ibu yakin dengan memiliki ilmu Al-Quran di dada segala dugaan dunia dan akhirat dapat dihadapi bersama".....

Renung2kanlah...!

Anonymous said...

Adegan video monyet
Genre:kebodohan terlampau
Actor:puak barua lembu dap

Skrip drama:hampassss
Pengarah:ambabiga
Penerbit:anugay low class sdn bhd

Anonymous said...

Jin,betoikan tuan kau yang 'pandai' ni

Anonymous said...

Alahh..
Pa nak heran..

Mulut orang...bukan bole kita gam...kita stapler ke...sukati depa laaa nak cakap ape...
Kita nak pikir pikir sakit hati...
Buat jadi kudis aje...

Lagipon...

Apa yg depa citer....
Percuma kaaa....??
Takde balasan dosa ...
Pahala bole dapat free kaaa...??

Anonymous said...

kerana nafsu, fitnah pun sanggup dipercayai bulat2, klu btul azrene tu anak farith, maka perkahwinan dia ngan fazley dikira x sah, ni melibatkan keturunan.. aku x la blaja agama dlm2, tp asas islam adalah keturunan, klu mende nikah ni dibuat main2 akan rosak keturunan seterusnya, stakat dsr x ngaku anak itu antara dia n ALLAH(nama tuhan orang ISLAM) n azrene sendiri,tp bapa x ngaku anak jgn buat main, kang org kt anak tut.... dh sah2 azrene bnti nyer bukan farith knapa nk tmbah citer yg x der... klu ko kt nm leh bnti org yg bukan bapak kandungnyer pd zaman 70an n 80 an, wei bwk bertaubat la, haram bg sesiapa yg bin/ bintikan nama anak yg bukan asal keturunanye kepada nama nya... Nabi Muhammad SAW pn pernah ditegur masa amek anak angkat baginda dulu zaid bin harithah sebab bin kn dgn nama baginda dengan turunnya surah al Ahzab ayat 40 bermaksud: Muhammad bukanlah bapa dari seorang lelaki di kalangan kamu tetapi dia adalah rasul Allah dan penutup para nabi..." jd jgn nak sewenangya nk fitnah dgn ayt macam tu, jpn pn skang x bg anak angkat ker, x sah taraf ker ntuk bin/binti pd bapak angkat dia... pd sape yg masih dlm situasi tu mmg kn ubah bin/binti kepada nama bapak kandung, tp klu ank yg x sah taraf bin/binti dgn nama2 ALLAH yg len sekian wasslam...