Thursday, August 2, 2012

KALID SAMAD MENGAKU PAS HINA KEPERCAYAAN HINDU.

5 comments:

Anonymous said...

first... !

j3bat said...

Itu biar orang muslim punya lawanlah. ....

Betapa jelas kepada golongan kafir umat islam di Malaysia telah berpecah angkara ketaksuban berpolitik.

j3bat said...

Itu biar orang muslim punya lawanlah. ....

Betapa jelas kepada golongan kafir umat islam di Malaysia telah berpecah angkara ketaksuban berpolitik.

Anonymous said...

Nampak sangat Khalid Samad bodo tak tau malu!

Kau wakil rakyat Parlimen aku, rakyat yg order kau nak buat apa. bukan kau order rakyat. apa punya bangang.

yang pasal statement "Itu biar orang muslim punya lawanlah" aku setuju dgn j3bat. PASberg, PgayR & DAPig lah yg ajar politik melampaui batas tatasusila orang Malaysia.

Satu lagi, apa ni tema PR nak paksa BN terima?

aku pun tak paham tema tu apa maksud dia. sebangsa, senegara, sejiwa?

apa maksud samad said? jelas lah, kau pun terkial-kial nak cari slogan kemerdekaan tahun ini.

janji ditepati? pada ok je..bukan sebab politik bn nak undi..tapi memang itu yg fakta wahai samad said & mahpozz omar..

Anonymous said...

manusia jenis bomo sial adalah pencetus perpecahan antara org islam melayu...aku yakin dan pasti si bomo sial nih bkn islam dan seorang kafir lahanat yg berlatarblakangkan freemason...bomo sial nih jgk agen yahudi yg menerobos semua blog2 pro malaysia utk menyebarkan agenda2 freemason iaitu perihal agama islam terutamanya...keamanan...bangsa..to bomo sial freemason blik la ke tmpt asal kamu...aku tau siapa kamu...