Thursday, August 2, 2012

USTAZ FATHUL BIKIN HOT LAGI.

39 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Bomo Siam said...

Assalamualaikun Ostat!

Olih sebab ostat adalah staff UMNU, aku tak heran ostat bermati-matian mempertahankan kempen 'Janji UMNU' ni....!

Samalah seperti yg disebelah yg satu lagi tu...!

Persoalannya ostat, mengenai ciri2 'Janji UMNU' ni dikaitkan dgn ciri2 keimanan....realitinya adalah disebaliknya!

ADAKAH NAJIB ITU BERIMAN ORGNYA???

Sebagai ostat yg terrer bab2 keimanan camni, ostat tentu dpt menilai...kenapa suruh rakyat yg buat?

Kenapa ostat selalu berselindung dlm hal2 teguran atas alasan kununnya bersopan?

Kenapa ulama seperti ostat takleh tegur politician secara direct? Nak tunggu sampai bila? Baru nak tutup orat...???

Penilaian dari rakyat bukan hanya terhad setakat pd hari undi saja! Hari2 sebelum mengundi pun, buleh buat penilaian secara 'menyatakan' apa yg depa rasa!!!

Bomo Siam said...

Baru dpt sedikit habuan 'daki dunia'...sibuk melalak menutup kemaluan majikan yg terang2 terdedah!

Org tak kisah jika ostat hanya 'ostat biasa' di sekolah2! Tapi, bila ostat mewakili satu pertubuhan Melayu Islam yg besar macam UMNU ni, pemerintah negara plak tu....

Tanggung jawab ostat bukan setakat...

"Aku dah tegoq dahh! Dia taknak jugak tutup orat, terserah la...!"

Macam tu ka...bawak amanah???

Anonymous said...

bomo siam.habis yang pemimpin hangpa buat salah pasai pa hang tak tegur!!!,contoh hassan ali sebab mempertahankan akidah umat islam pas buang dia.sepatutnya hangpa tegur pemimpin yg buat keputusan buang hassan ali pasal benda ni tapi hangpa diam.banyak benda tak betul pemimpin pas buat pasal pa tak tegur???cth mengakafirkan org islam kalau tak join pas,solt dua iman.bagi org bukan islam guna allah,nampak guna agama sebagai topeng supaya dapat masuk putrajaya.

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

jadi cermin dulu diri sendiri sebelum nak tarbiyah org lain.najib beriman atau tak tu dia dengan allah,agak2 hang 100% masuk syurga ke kalau join pas??tgk dari nickname pun dah tau masuk mana.jadi perbetul kesalahn diri sendri sebelum nak perbetul kesalahan org lain.

Bomo Siam said...

1:53,

Aku bukan jenis macam ostat diatas tu...takut utk menegur! Takut akan kehilangan cahaya dunia!

Aku dah selalu benor, dah lali dgn tindakkan puak2 penganjur yg 'tarik aku keluar dewan' yg dihadiri pimpinan2 PAS or UMNU!

Masa Nizar Jamaludin mai ceramah tempat aku, hampir2 aku depa nak ikat dgn tali..!

Masa MB DR Zambri mai...aku ok! But bila Ahmad Maslan mai...aku mengamok!!!

Apa nak takut jika kita yakin, kita bawak kebenaran walaupun pahit!!!

Bomo Siam said...

1:57 AM

Sapa yg kata masuk PAS dpt tiket ke syurga....member iblis!!! Pemuhung!!!

Bomo Siam said...

1:57,

Najib bukan insan biasa! Dia milik rakyat!

Rakyat berhak tau...underware yg dia pakai jenis apa!!!

Bomo Siam said...

Bila takut bercakap secara direct, org yg dengaq mungkin akan keliru!

Ostat sorang ulama! Ostat tak perlu berbahasa dgn Najib 'Dato Seri'...! Serupalah ostat tak wajib angkat tgn sembah didahi pd Raja...!

Tapi...Najib & Raja/Sultan wajib panggil ostat dgn 'Ostat' or 'Tuan Guru'! Sebab kedudukan ostat/tuan guru sebagai pewaris NabiSAW adalah jauh lebih tinggi dari depa2 tu...!

Jadik....hargailah 'keistimewaan' itu...!!!

Anonymous said...

takde bukti pon ko datang ceramah nizar..setakat sembang bimbang celah kangkang baik tak payah..

Bomo Siam said...

2:41 AM

Lu tak caye, apa gua mau buat!

Tapi apa yg gua nak lu tau, Nizar ni...dari 10 point yg dia sebut, 1-2 je yg buleh pakai...!

Bomo Siam said...

Ostat...!

Apa pulak pandang ostat tentan kempen yg sedang rancak diseluruh negara tika ini....

'BOIKOT HARI MERDEKA'

Adakah ianya menepati ciri2 org yg beriman...???

Syyhhh...! Pilam Tanda Putera tu...HARAM KA or TUNDA KA, ostat???

Assalamualaikum Ostat......!

Anonymous said...

Satu Malaysia! Janji Di Tepati..

Ayat inipun pencacai boleh meroyan. Apa nak jadi.....

Anonymous said...

Sedih aku pada si Bomo Siam. Nama dia pun melambangkan kepada kesyirikkan.

Tulisan dia mencerminkan akal yang kurang cerdik.

What a loser!

Anonymous said...

Kesian kt bomoh siam. Fikiran terbelwnggu dhn politik. Aku berani ckp yg bomoh siam ni x da apa2.. biarlah dia terjun dgn labu2nya. puak2 mcm ni mana blh terima teguran dn krikan yh x sependapat dgn mereka. Mereka menganggap merakalah btul, terbaek, dh masuk syurga. Biarlah dosa isteri x bertudung pm sendiri yg tanggung. kalau bomoh siam dn konco2 sdh tegur alhamdulillah. Tp jgn terus membenci sesama muslim beetambah menampakkan dh terlalu byk titik-titk hitam didlm hati anda.

Anonymous said...

Haha smbang celah kangkang jerk...puiiiii

Anonymous said...

CUKUP2LA BOMO...KAMU BUKAN WARGA NEGARA INI PUN...KEHADIRAN HANYA UTK MNJADI BATU API...SAUDARA2 SEISLAMKU...JGN TERPENGARUH DGN BOMO...

Anonymous said...

MARAH SANGAT BOMO KAT USTZ FATHUL KAN....IT'S GOOD....TANDANYA DIA TERPANAH JUGA DGN KBNARAN KATA2 USTZ FATHUL....MASIH ADA RASA, MASIH ADA PRASAAN....ADA MATA DAN ADA TELINGA....

Anonymous said...

bomo siam indon....

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...

Anonymous said...

bomo siam indon...tgk nama da tahu nih bkn org malaysia...otak da mati hati da busuk bebal mengalahkan pak pandir...kata2 yg jahil bomo sial nih ajaran dr ungka kot...

Anonymous said...

huh bengapnye. statement. ko....kesian

Anonymous said...

bomo siapmapa yang ada.. ilmu hanya berdasar bomo yang syirik.. no class.. ular dalam semak dalam pas tu dia tak berani pukul.. kasi makan ada lagi..

Anonymous said...

bomo ckp byk jer...pelirr pun tkda...ckp dn tulis mcm dia sorg pandai jujur...sama je mcm puki mak dia....busuk...pd dia semua org tak betul...dgr ceramah pas dan mnyamar ahli pas...nk trkencing seluar kna ugut/pukul...
pucat muka......jin dia pun lari blkang jamban....ckp byk konon...wakakakakaka...


takbirrrrrr....

Anonymous said...

Munafik betul pembangkang nie...kuat menipu...

Anonymous said...

Kentutlah bomo siam.....kalau sh nama bomo siam tu pastinya kapir....tu sbb bila ustat kasi ceramah bergegar jiwanya ketakutan....bangang punya pembangkang.....

Anonymous said...

Kalau ramai pengikut pembangkang mcm bomo siam ni alamat cepatlah melingkup PR.....hehehehehehe

Anonymous said...

Bomo bagi Salam...hehe

Anonymous said...

Pi tegur ulamak hang tu psl hudud wat media press. Jemput skali dapig jgn nak membohong rakyat aje

Anonymous said...

Dah nama bomoh mmg pembohong....

Anonymous said...

Orang pas adalah barua dap yg menipu melayu dgn mrnggunakkan agama......xheran dgn komen2 barua dpt diatas.

Anonymous said...

Bomo Siam ....
kenapa kamu yg melatah...kamu terasa ke atau kamu sengaja cari DOSA di bulan mulia ni, kalau tak suka sekali pun, tak perlu nk kias sampai pada PM...setahu sya, PM pun ak pernah kenal kamu,,,kenapa kamu pula beria ria nk sakitkan hati nya....SEDAR2 LAH asyik 24 jam cari salah org,,,salah sendiri napa tak nk perbaiki....