Monday, December 3, 2012

SIAPA ADA HUTANG DAN BANKRAPSI, SILA SERANG BINI NAJIB.


siapa deepak ni ?
apa kejadah deepak ni ?
deepak ni pernah jual karpet dengan bini najib.

deepak ni bukan penyangak matawang, dia tak lain hanyalah manusia yang ada masalah kewangan dengan bank.

deepak muncul dalam minggu ini pasal dia nak kacau bini najib. ya, bini najib..

aku rasa ada segelintir manusia dalam malaysia ni otaknya ada kurang oksigen, asal ada masalah serang bini najib.

serang bini najib pasal nak lari dari utang.

deepak serang bini najib pasal bini najib dan najib taknak tolong tunaikan permintaannya selesaikan utang jutaan ringgit.

bila bini najib taknak tolong, deepak cari pkr. orang yang dicari tak lain, nurul izah anak puaka.

anak puaka tak mampu nak tolong deepak pasal anak puaka ada masalah sendiri, lantas dialihkan isu ini kepada papa puaka nya.

jadi keluarlah cerita fitnah... deepak ada kaitan dengan altantuya..

kualiti bodoh psywar anwar.. semakin low class dan cukup haprak.

dah takde ide, pkr pun dah nak mampos.. deepak pun deepak lah kata anwar janji boleh burukkan nama najib.

32 comments:

Anonymous said...

Agenda komunis biaDAP, Yahudi Zionist adalah agenda terkutok, jahat lagi kotorr. Fuckaton haramjadah aadalah Fuckaton yg takde berkat. Fuckaton untuk menghancurkan dan meranapkan keharmonian, kemakmuran dan kekayaan negara. Itu saja matlamat spesis2 Cheebai ini. Mereka hanya tahu menipu, berbohong dan menfitnah dan kencingkan rakyat. Komunis biaDAP dan Pork Nik yg dendam kesumat dari dulu lagi bertahun tahun lamanya adalah spesis2 yg tak bermoral, takde maruah, bacul lagi keparat dan bangsat. Kepentingan rakyat tidak ada dalam agenda mereka, agenda dendam kesumat, irihati, hasad dengki, busok hati dan agenda memperkayakan barua2 dan konco2 mereka. Sama sperti agen Yahudi zionist, peliwat terkutok cara mereka adalah membeli, menyogok, merasuah, membayar maruah individu2 supaya dapat mereka mempergunakan, dapat mereka meliwat, dapat mereka menjadi perkakas, dapt membeli harga diri seseorang untuk menjadi keparat, bngsat, lahanat dan badut mereka. Inilah cara dan taktik Yahudi zionist bacul di negara2 Islam, untuk membuat huruhara, porak peranda dan kacau bilau. lihat saja yg berlaku di Libya, Iraq, Tunisia, Yemen, Pakistan, Afghanistan, Egypt dan Syria. Dan di bumi Tanah Melayu juga mereka akan melakukan sama.
Hanya Penjilat2 dan pencacai2 najis spesis2 haramjadah, yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, anak isteri, mak bapak, adik beradik, dahlah bengap berlagak samseng kampong dusun, hidup pun sia2 saja menghabiskan beras. Mereka saja yg betul, orang lain semua salaha, dengan anak isteri pun pukol bantai. Inilah sifat2 bacul pencacai2 dan penjilat2 agen Yahudi zionist dan komunis biaDAP yg rasis giler vavi. Dekat2 PRU yg akan datang, akal Yahudi Zionist bacul dgn - Putrajaya at all cost, akan bermula lah rekayasa, fitnah2 1001malam, sperti kena suntik HIV lah, Racun arsenik lah, sakit tulang belakang kronik lah, Altantuya lah, Pengakuan Bersumpah sarana PI Bala pelakun murahan, 7kotak rahsia negara lah, dan banyak lagi cerita2 dongenh yg akan didendangkan oleh spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini. Belum termasuk janji2 manis bulan, bintang dan cakrawala, dan janji2 kampong buah pala untuk kencingkan rakyat tertu terusan.
Yg sedar dan insaf, bertaubatlah, bermufarakahlah, demi agama, bangsa dan negara. Jangnlah merelaan diri di laknat Allah, kerana sanggup menjadi barua kepada spesis2 yg brensex lagi bngsat dalam Fuckaton haramjadah.

December 3, 2012 11:01 AM

bro yul said...

apa punyer bodoh la pakatan harami kat malaysia nie ye rosmah bukan nyer ahli politik dia hanyalah isteri kpd ahli politik yg nk serang dia buat apa????aku pun pelik la dngn pemimpin2 pakatan harami nie....sanggup byr si mangkuk deepak nie utk membuat fitnah terhadap rosmah dan najib demi melemahkan umno la konon2 nyer..begitu sempit nyer pemikiran pemimpin2 pakatan harami nie yer sungguh memalukan.....

Anonymous said...

Tak mustahil dekat2 pru anwar akan bawa kucing mati dilanggar kereta untuk salahkan rosmah dan najib.

"Ini salah najib, tak buat jejantas untuk kucing dan anjing, kalau kita memerintah hari ini, esok selesai semua masalah".

Anonymous said...

Semakin banyak fitnah yang dilemparkan keatas Najib dan Rosmah semakin kuat mereka. Mereka berdua telah lali dengan fitnah2 jahat dari dahulu hingga sekarang dan selagi Najib menjadi PM. Tun Dr Mahathir dan Tun Dr Siti Hasmah juga ketika menjadi PM dan isteri PM dahulu juga menjadikan sasaran fitnah. Ternyata Allah SWT telah memberi kekuatan kepada mereka. Sehingga hari ini pun TDM masih segar idea, masih mendapat penghormatan bukan sahaja dari dalam negara tetapi juga dluar negara. Berbeza dengan Anwar Ibrahim. Jika dahulu dia menjadi 'blue eye boy' kepada barat, hari ini barat mula melihat sebelah mata sahaja. Malah diburukan lagi bila mrdia2 barat mula 'mengiktiraf' Anwar Ibrahim sebagai SESUMPAH dan PEMBOHONG. Rayuan Anwar Ibrahim agar Australia mencampuri urusan PRU Malaysia akan datang adalah bukti betapa desperatenya Anwar Ibrahim. Dan penolakan Kerajaan Australia keatas rayuan Anwar Ibrahim adalah bukti Anwar Ibrahim sudah tidak lagi mendapat 'simpati' negara luar. Anwar Ibrahim pastinya tidak berani untuk meminta sokongan dari Negara2 Arab kerana negara2 tersebut sedar siapa Anwar Ibrahim apalagi Anwar Ibrahim dilihat sebagai pelopor Plurisasi agama. pendokong kuat LGBT. Jadi apa lagi yang Anwar Ibrahim boleh lakukan? Bak kata GAP 'Deepak pun Deepaklah'. Wallahulam.

mtk

Anonymous said...

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.
(Al-Hujuraat 49:6)
--------------------------
Ayat ini cukup mngingatkn akan kesahihan kenyataan yg di buat oleh si Harbi itu..

Sedangkn Najib dan isterinya pernah bersumpah laknat menafikn yg mrk pernah trlibat maupon mengenali Altantuya ...

Disini aq lebih percayakn pemimpinku yg seagama dgn ku...sbg seorg Islam SUMPAH LKNAT itu trlalu besar akibatnya krn hny ALLAH S.W.T yg tahu kebenaran dan balasannya...kami percaya pada KEESAANNYA...

Bagi Al Kafirun mmg mrk sentiasa mahu menjahanamkn kepercayaan org Islam jadi xheran mrk akan lakukn apa saja wlpon ia cume rekayasa fitnah...tapi seandainya si pencipta rekayasa fitnah itu mengaku ia seorg Islam...lbh baik bertaubat sblm terlambat...

WALLAHUALAM....

Anonymous said...

ooo ni la..Deepak..
macam mangkok taik..

Anonymous said...

WOIII BALACI/PENCACAI/ ANJING2 Pakatan HARAM.. korang lebih hina dari bangkai BABI yg mati atas jalan..

Wahai pencacai2 Anwar/PAS/PR..korang lebih busuk dan jijik dari DARAH HAID/PERIOD pelacor2 di lorong!!! manusia2 bertopeng syaitan lahanat!!

HANCURKAN PAKATAN HARAM SEPERTI MANA HANCURNYA LEBURNYA BESI YG DIMASAK!!!!

Anonymous said...

DEEPAK INI MANGKOKTAIK.

Tukang Komen said...

Pakatan takde isu baru yg berkredibiliti. Terpaksa kitar semula isu lama. Kesian betul. Aku bimbang si Deepak ni bakal mati dan boleh salahkan Umno. Nuar pun dah buat cerita dia akan ditembak. Dia tembak bontot orang tak mau cerita pulak.

Anonymous said...

buat la repot polis...suruh polis siasat kenyataan deepak ni...ada berani?

Anonymous said...

saman je la,lps ni cerita apa plak akan timbul

Anonymous said...




"knapa nk marah-marah Deepak??Deepak tk salah..."dlm hati anuwar brkata-kata.."knapa mesti marahkn lauk mak.. nyah...lauk mak tk salahhh.." sebenarny Deepak adalah kekasih gelap bang nuar...Deepak teruna film hindustan yg dimport bang nuar selapas adik angkat indon....Sukma Darmawan...biasala tue...


takbirrr...

Anonymous said...



Deepak kolom batang bengkok bang nuar...Bang nuar tembak bontot Deepak...sama-sama sedapppp...auwww...nok agiii...

Langsi said...

Awat ketaq sangat dgn Deepak?

Deepak bukan kacau Najib tapi Rosmah...isteri sorang ahli politik! Yg hangpa meraban takut pehal?

Bile Deepak tak dok sebelah hangpa baru la hangpa dok teriak sana-sini, kerliuh atas bawah no...

Suruh je Najib jawab... suruh repot polis...takyah la! buang masa je selagi UMNgOk Be-eNd pegang KERAjaan...

komandomelayu said...

Langsi makan tahi

Apa yg kerajaan atau rakyat yg susah plak hal deepak ni?
Korang yg dah bodo tkda modal nk spin cerita baru plak ke?

Ke hang nak kena penyepak?

Anonymous said...

Buat laporan polis tak nak byk ckp plak bangsat langsi ni.

Anonymous said...

komandomelayu,jangan la malah-malah dgn Langsi tu.nanti Langsi bagi cikelat ya.kawan-kawan jgn lawan.takmau galang-galang.nanti ulat tegang.itu Deepak manyak ngang.kasi lu olang tenang.

Anonymous said...

dasyatnyer deepak ni. daripada penjual carpet bole beli tanah kerajaan berharga ratusan juta. wowwww.. last2 kena tpu dengan raja ropiaah.. sorang penyamun sorang perompak.kena sgt dah tu

Anonymous said...

buat la repot polis...suruh polis siasat kenyataan deepak ni...ada berani?

..........................................................................

Siapa yg mahu buat laporan? Org yg menuduh atau org yg dituduh? Jika Deepak mahu menegakkan kebenaran, maka beliaulah yg perlu melaporkan kpd polis. Apa yg dilakukan olehnya ialah mengeluarkan kenyataan dan membiarkannya menjadi mainan persepsi org ramai. Pihak pembangkang dgn mudah boleh mempercayai kenyataan Deepak, tetapi terus menolak mentah-mentah kenyataan dr Nallakarupan. Bukankah ini jelas tidak adil?

Anonymous said...

taktik ni da basi..... talian hayat anwar da takde...cepatla pru13 ...nak tengok berapa banyak kerusi pkr boleh menang... rata2 ramai da muak dgn pkr...dgn demonstrasi jalanan..dgn fitnah2... dgn hipokrasi pemimpin2nya...

Anonymous said...

Berkuburlah Bapak Peliwat bernisankan PRU 13. Innalillah....

Anonymous said...

Skrip cerita Sri Rama Monyet & the gangs.
takde nya aku nak percaya.......
wayang Parti air kencing

UMNO kini & selamanya.

Anonymous said...

Deepak = penyamun +
PR = penyangak +
ANUwar = peliwat, pelakon porno, pengkhianat agama, bangsa dan negara.. = PAKATAN SYAITON...

hanya syaitan, iblis dan yg sewaktu dgnnya shj yg akan menyokong dan mmprcayai berita yg di bawa oleh puak mrk...

Anonymous said...

Saman je si deepak ni..

Anonymous said...

HAHAHA!!! Memang lawak giler GAP..
DEEPAK PUN DEEPAK LAH...
walhal dia bukan best friend Rosmah ataupun bodyguard/ teaboy/ rakan tenis/ sepupu Rosmah atau sesiapa. Hubungan mereka hanyalah sbg client itu saje. BODOH PUNYA FITNAH...
DEEPAK PUN DEEPAK LAH HAHAHA!!!

Anonymous said...

sape2 ada hutang xbolih bayar...sila jumap bung nuar ya...bolih settle punya....don't worry..ky jelly jgn lupa bawa.....hahahah.

BOB MALAYA said...

betul tu GAP..pembangkang hanya dipimpin oleh golongan pemikiran cetek..mereka sanggup melakukan apa saja dan membayar untuk menfitnah PM dan Rosmah..tapi fitnah yang mereka lakukan terlalu bodoh sehingga sanggup membayar si karpet yang nyawa dihujung tanduk menunggu masa untuk rebah..bodoh-bodoh

Anonymous said...

Deepak dah mulai sedar dr lamunan yang terhenti..dah dapat petunjuk.serahkan saja pada takdir.semoga pendedahan tersebut dapat menjernihkan keadaan.

Anonymous said...

Tacirik-cirik la sia yanng rancak bana tu..hukuman dari tuhan tu.asiak menfitnah ajo.barang diingat.

Langsi said...

Salam KoMandulmeLayu...,

Kita datang dari tempat yang sama... jgn la marah, dou!

Deepak sentuh PM kita...so kita musti suh PM kita nafi atau sahkan kebenaran crite. Kalo Deepak tipu, kite saman dan hantar balik India. Kalo Deepak betul...TokNajisNazak kene pebagitau kedudukannya, utk bersihkan diri.

Mana lebih convincing...? Kalo tokleh nak mikio...aku dah tokleh buat ape2 dah!

Hidup melayu...7X Teriak bagai nak rak...tapi ekor bergelumang taik!
Plak tu pi IC kat CINA; India; dan Nepal. Melayu yg kat bawah dok ANGGUK dan ENGGEH dgn penuh TOTOK!

Ape nak jadi Melayu UMNgOk Be-eNd ni... BaNgang; BeNgong; BiNgai; BeNgap; dan BoNgok dulu, kini dan selama-lamanya!

komandomelayu said...

Langsi

KAU TU OTAK CETEK LAGI BEBAL!
KAU UNIT MANA ? BAGITAU LE BIOR AKU CARI.

Daddy Cool said...

ahahahaha...aku suka tajuk ko GAP dan tajuk ni ssuai utk anjing2 PR..sbab mr5eka ni snggp buat apa saja demi duit..ntah mna dtang la si keling deepak ni,sblm ni xprnh plak aku dgr sal dia..tiba2 la mncul...anwar dan PR dah terdesak..!!