IKLAN BERBAYAR

Sunday, January 20, 2013

YEEHAAAA...PAKATAN SALING MEMPERBODOHKAN RAKAN !


azmin kata hadi bodoh.
karpal kata hadi bodoh.

hadi kata gua ikut cakap majlis syoru pas.
majlis syoru pas kata hadi pun bodoh.
lepas kena bodoh, hadi kata kat majlis syoru pas aku tak bodoh.

hari ni karpal kata hadi jangan jadi bodoh.
tambah cili lagi, azmin kata hadi jangan jadi bodoh.

panas hati, majlis syoru pas kata azmin ali yang bodoh.

JADI DIANTARA MEREKA SIAPA YANG BODOH ?

jawapan tepat gap akan berikan hadiah penginapan 3 hari 2 malam bersama anwar.
kopi dan karipap disediakan.
ahahahahaha

92 comments:

Anonymous said...

KOPI DAN KARIPAP?

TAK NAK AKU BRO...NANTI KENA SONTOT!!

WAKAKAKAKAKA

Anonymous said...

oh meng, rangkap terakhr ayat kamu, kagum!

Anonymous said...

semua penyokong pas pis pus pegayar dapig semua bodoh kayu sombong tuli bangang bebal mangkuk sial suwei xbole diajo....

Anonymous said...

jawapan aku:

3 stooges parti yg.bodo yg.bakal dikuburkan..

3 presiden parti yg.bakal meraung dihospital sakit jiwa bersama kroni dan keluarga dinasti.

Hidup UMNO !!! Hidup BN !!

gen2felda

Anonymous said...

Kita kena selamatkan pas dari pimpinannya sekarangyg bertuankan kapir harbi. Ahli pas boleh tinggal parti dan tubuh pas baru dan tinggalkan pakatan. Kerjasama la dengan BN tapi bukan join BN. Jadi lah BN partner dan jadi presssure group yg berhemah dalam BN untuk kepentingan umat Islam dalam negara kita. InsyaAllah pas akan lebih berjaya bersama BN.

Anonymous said...

kita tak lagi sehaluan
bukan yang saperti yang dirancangkan..


ini ala ala senikata lagu M.Nasir tak ingat tajuk, tapi rasa-rasa kurang lebih tu lah

So, ahlul PAKATAN bolih nyanyi lagu ni ramai-ramai...

Anonymous said...

SORRY...AKU LARI TAJUK SIKIT.

Adakah kehadiran unit komando masa perlawanan Johor menentang kelantan di KB adalah secara sinis mengatakan bahawa tidak selamat berada di kelantan kerana perangai orang kelantan terutama penganot pas yg.suka membrontak dan bergaduh terutama bab dan isu bola?

keangkohan mereka termasuk tidak boleh menerima kekalahan adalah punca penyokong lawan tidak dapat jaminan keselamatan?

JIKA BN DAPAT RAMPAS KELANTAN, ADAKAH MEREKA BOLEH TERIMA DENGAN BERLAPANG DADA? ATAU RUSUHAN AKAN BERLAKU MENGIRINGI NICKKY YG.TERPAKSA DIUSUNG TURUN DARI KERUSI MB KESAYANGAN NYA TUH?

gen2felda- kahang timur-Johor

Anonymous said...

Setuju dengan Anon 12:34PM. BN dan PAS martabatkan Islam dan Melayu bersama2 dan pastikan bangsa/agama lain tidak lagi berani menghina Islam. Jadikanlah Islam sebagai tunggak kehidupan kita. Allahuakbar !!!

Tukang Komen said...

Lim guan eng kerana bodoh kata boleh! Supaya tidak kelihatan BODOH hadi,mat sabu dan nik aziz kata boleh juga! Majlis syurah terasa BODOH lalu buat fatwa kata tak boleh. Hadi,mat sabu dan nik aziz setuju dan mengaku BODOH. Karpal dan azmin telah diperBODOHkan. Mereka masih kata boleh kerana BODOH tentang islam.

Pencacai pakatan pun BODOH sbb sokong orang2 BODOH.Patrick namakahai pun ikut BODOH.Sekarang anwar dan guan eng buat buat BODOH!Semuanya sepakat untuk menentukan siapa diantara mereka yang PALING BODOH.Adoi,BODOH PUNYA PAKATAN.

Anonymous said...

Wahai semua pencacai2 PAS! Presiden kamu tu memang bodoh. Keluarkan fatwa tak mahu fikir panjang. Cuba kita berfikir secara waras, apa untongnya fatwa tersebut kpd umat Islam dinegara ini? Ia hanya membawa perpecahan kpd umat Islam. Hasil dari itu suara dan kekuatan orang Islam terutama orang Melayu jadi lemah. Org Melayu tidak mampu berbuat apa2 hanya bergantong harap kpd kaum kafir. Inilah hasilnya fatwa tersebut. Yang untong DAP. Itu sebab DAP naik tocang berani menjadkan PAS ANJING SURUHANNYA. Adakah PAS dengan adanya fatwa tersebut PAS sudah menjadi pemerintah dinegara ini? Kerana tunduk kpd desakan DAP,PAS sanggup mengadaikan kesucian kalimah Allah. Tak malu ke kpd seluruh umat Islam dan TUHAN YANG MAHA ESA? Haji Hadi memang Presiden BODOH. Ada otak ada ilmu dan sebagai seorang ulama bubuh dalam luang jubor Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan Lim kit Siang. Lepas itu ais-krim butuh Pak Bai tanpa serban. Begitu hina dan takde meruah nya seorang ULAMA. Haji Hadi memang bodoh..........Selamat menunaikan solat dzohor. Selepas solat nanti ramai2 kita berdoa kpd ALLAH YANG MAHA ESA, tuhan yang satu agar Allah berikan hidayah dan petunjuk kpd Haji Hadi supaya beliau jadi cerdik.

Salleh said...

Aku setuju ngan Anon 12.34. PAS perlu kuar dr geng PR skrg ni. Rombak semula, tunjukkn jln keluar parasit2 balaci anwar dlm PR, kerjasama ngan UMNO/BN. Kerjasama dlm erti kata utk islam, kalau ade pemimpin UMNO yg x btl...sila tegur, sekurangnya2 jadi pengimbang, UMNO xde le hanyut. Sama2 bangunkn islam. Sepatutnya itu tujuan utama. Kerjasama ngan PR skrg ni, memakan diri PAS sendiri. Mungkin skrg ni baru pemimpin2 tulen PAS sedar, siapakah org2 PKR tu, DAP tu yg sebenar.

Dah bnyk kali aku tegur kwn2 aku yg bersama PAS, bahawa DAP tu x leh dipercayai. Tapi dieorg ckp tak apa...tak apa....pemimpin2 PAS sedar, dieorg bijak dan ade strategi sendiri.....skrg ni....lihatlah realiti....sape yg bijak sebenarnye.... pemimpin PAS atau DAP.

Anonymous said...

Pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta dan keturunan depa sebelum merdeka dan selepas merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan tersebut. Buat macam brunai. datuk sampai cicit bagi PR je sampai mati....

Anonymous said...

OFF Topic........Pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta dan keturunan depa sebelum merdeka dan selepas merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan tersebut. Buat macam brunai. datuk sampai cicit bagi PR je sampai mati....

bomo melayu said...

Kalau tanya aku,siapa yang bodoh diantara mereka???...jawapannya sesiapa yang undi mereka pada pru13 nanti adalah yang paling bodoh sekali..mereka dah bodoh,lagi nak perbodoh2 rakyat lagi..Raja segala bodoh ialah Nik Ajis..

Anonymous said...

Kena ikut..bukan kerana niat lillahita'ala..
mgkn takut miss syouruuuu..


Kena adjust yg 'hak' sebab nak align dgn undi donniaaa..

Yehaaa !!!!!!

usin said...

terkini: puluhan ribu rakyat kelantan yg amat benci kpd umno dan najib serta isterinya rosmah telah menyambut ketibaan mereka berdua serta rombongan di kota bharu. majoriti rakyat kelantan dipercayai akan mengundi parti yg mereka memang benci sejak lahir kerana mereka makin muak dgn parti warisan nenek moyang mereka yg tidak tahu buat apa2 selain mintak duit masa ceramah. seorg dpd mereka berkata bahawa biarlah mereka mengundi parti yg mereka amat benci asalkan kehidupan di kelantan dapat dipertingkatkan. beliau menambah, kebencian kpd umno tidak akan berubah kerana itu amanah warisan, tetapi tidak mengapa mereka memilih sesuatu yg mereka benci asal dapat menghasilkan kebaikan...

Anonymous said...

Sokong pendirian Azmin Ali ... itu suara ANWAR IBRAHIM Al-jubur, suara keramat Rakyat Malaysia kalau nak jatuhkan Najib & BN! Kenapa sayang sangat dengan kalimah ALLAH ini? Kalau dipakai oleh orang Islam sahaja pun, mereka tidak kemana mana, seperti biasa jua!!! Bodo nya mereka mempertahan kalimah Allah ini?? Ingat semua ahlu syura PAS itu ahlul syurga??? Kalau Hadi Awang, President PAS sudah setuju apa lagi nak hiraukan??? Siapa lebih berkuasa dari President PAS?? Majlis Syura PAS dilantik oleh President PAS, siapalah Majlis Syura tanpa President PAS? .... Orang yang menentang pendiri sdra Anwar Ibrahim adalah
...munafik
...munafik
...munafik
...ia semua kamu munafik!
Hidup Anwar,
Hidup Azmin...
Hidup Karpal,
Hidup Lim Kit Siang,
Hidup Lim Guan Eng
Allahuakbar (x3)

Anonymous said...

Patut buat pertandingan Maharaja Bangang juara dpt 500,000 bukan duit tp pelempang hehehe... Isu kalimah tu dah jelas nak pergi flip flop jugak pehal beb. Undi saya utk Assmen sbb melenting cam anjing gile kna sergah padahal isu tu berkaitan akidah. Pengundi gombak patut baling batu kt mangkok hayon ni.

komandomelayu said...

kebodohan pemimpin pas lah yg menyebabkan pkr dan dap dapat mengambil kesempatan dan peluang memanipulasi segala isu yang akhirnya menguntungkan kafir dan kristian!

TAPI YG PALING BODOH IALAH PENYOKONG PAKATAN YG MASIH BOLEH MENYOKONG PEMIMPIN BODOH YANG TERUS MEMPERBODOHKAN AGAMA,BANGSA DAN DIRI SENDIRI!!

Anonymous said...

PAS adalah parti untuk golongan bodoh semulajadi atau GBS.Mereka ini umpama Pak Kadok yang asalnya tidak ada apa-apa kebolehan atau pekerjaan.Maka disebabkan bosan dengan kehidupan,Pak Kadok pun buat keputusan untuk mengorek lubang di tempat orang kampung lalu lalang.Hari pertama lubang yang dikorek itu kecil sahaja saiznya,lagipun Pak Kadok ini bukanlah seorang yang biasa bekerja,tenaganya pun terhad.Esoknya lubang itu semakin besar,orang kampung yang melaluinya cuma perlu mengelak lubang itu.Hari ke tiga lubang itu bertambahlah besar dan mula memberi masalah kepada orang kampung.Akhirnya selepas seminggu jalan yang menyenangkan orang ramai lalu sudah memberi masalah besar kepada masyarakat.Jadi diadukan masalah ini kepada Ketua Kampung.Mesyuarat diadakan dan Pak Kadok dipanggil untuk tunjuk sebab kenapa dia mengorek lubang itu.Pak Kadok memohon maaf dan akur.Pak Kadok berjanji akan selesaikan masalah itu dengan mengambus semula lubang yang dikoreknya.Inilah kerjaya Pak Kadok sebenarnya.Ramai Pak Kadok jadi Ahli Parlimen,sungguh bertuah.Inilah gambarannya GBS dikalangan orang Melayu sejak berzaman,mereka ini hidup dengan menumpang hasil yang diusahakan oleh orang lain.Pak Kadok ada hati nak memerintah,akhirnya kampung tergadai.Kesian.

Anonymous said...

Terbaik......

Anonymous said...

Amat jelas 3 rakan Pakatan bukan saja tak sehaluan bahkan Karpal memberi sokongan kpd LGE mengelak drp media kerana ketegasan dalam isu kalimah Allah.Tidak mencukupi hanya berdemo dan report polis jika Melayu Islam tidak mahu bersatu...tunjukkan kekuatan..Melayu ...ISLAM.

Anonymous said...

Pemimpin PAS yg PALING BODOH BANGANG AKAL PENDEK tak lain tak bukan MURSYIDUL AMNYA , PRESIDENNYA dan TIMB PRESIDENNYA......KEBAGHALANNYA disebabkan terlalu percaya dan takut kapada manusia yang dinamakan ALJUB.......SYAITAN didepan matapun dia bikin kawan sebab terlalu kemaruk nak pergi PUTRAJAYA...KEBAGHALANNYA lagi disebabkan kedua2nya ingat mereka boleh TARBIAH PARTI YG MAKANAN HARI2NYA BABI JGN MIMPILAH...Jadi kapada semua AHLI2 PAS JANGAN7 ikut MAKLUK 3 ABDUL DIATAS TU.....MUSNAH PUNAH HANCUR di buatnya.....

Anonymous said...

Yang buat-buat BODOH = DAP (Dramatic Action Party)
Yang BODOH & pandai taichi, spin = PKR (Parti Kelentong Rakyat)
Yang benar-benar BODOH,BEBAL, BISU,PEKAK,TULI etc...etc... = PAS (Parti Ajaran Sesat)

Anonymous said...

semua bodoh

Anonymous said...

rafizi lembu..mhfuz banggang..nape snyap je..sjak bila lak jdi lembu bafia betina.....ni la masa kna tunjuk belang bila kpala dajjal ketua kamu dh kna bedal....semua menikus...hahaha...low class punya parti...BN idaman ku.....

Anonymous said...

aku pun bodoh juga...sebab aku undi pr dulu....tapi takkan bodoh selamanya.

Anonymous said...

SYURGA PAS & PENGIKUTNYA TERLETAK DIBAWAH KAKI N.AJIS..



SYURGA NIK AZIZ TERLETAK DIBAWAH TAPAK KAKI NGEH & KARPAL..

ULAMA TERTINGGI PAS IALAH LGE

Anonymous said...

Bila dihujahkan PR tidak mampu mentadbir Malaysia sebaik BN ramai yg marah. Tetapi mana mungkin sebuah kapal diterajui oleh 3 nakhoda. Lebih mustahil bila destinasi yg mahu dituju tidak disepakati oleh si nakhoda. Maka berpusing-pusinglah kapal ditengah laut dilambung ombak, dipukul ribut. Terjumpa pulau berlabuh mengisi bekalan dan berlayar semula berpusing-pusing hingga terjumpa pulau yg lain.

Anonymous said...

PR DAH BEGADOH!

Anonymous said...

PR DAH BEGADOH!

Anonymous said...

DAP+PAS+PKR= TOKONG ENG

Tukang Komen said...

Kalau serban atas kepala 24 jam,tido pun pakai serban inilah jadinya. Haba panas dikepala tak lepas maka BODOH jadinya. Penyakit bodoh dalam pas ni boleh menjangkit pada penganut lain. Dah ramai yg jadi terbodoh.

Anonymous said...

jijik aku lihat paper sinar harian ari ni.tulih ayat konon nak pujuk hati dap...

karpal rayu pas.

wei pundek sinar.tak payah nak menipu la konon ko tu akhbar telus padahal tak berani plak nak tulih karpal pertikai pas ker..

pandai buat ayat rayu kan supaya penyokong pas tak hangin

Anonymous said...

AKU ORANG PAS. AKU TAK AKAN BAGI UNDI PADA PKR DAN DAP SIALAN KALAU MEREKA TANDING TEMPAT AKU. JIWA AKU SAMA NGAN HASSAN ALI.

Anonymous said...

BOIKOT AKHBAR SINAR KIMAK SESUMPAH.
INI PAPER CARI MAKAN. SEMUA PARTI DIA SOKONG.HARAMKAH LEBIH BAIK DARI SINAR KIMAK.

Anonymous said...


ESOK SEMUA ORANG NAK DENGAR
APA KATA; PRESIDEN KAYU
MURSIDUL SAMPAH
MAMAT DEBU TEROMPAH

KARPAL KARAT SUDAH MERAUNG, MINTA UBAH KEPUTUSAN SYURA hampas DAH BUAT KEPUTUSAN, Kalimah ALLAH hanya nama ALLAH yg sa (tidak bolih diterjemah kepada apa-apa tujuan)

KITA SEMUA hendak tenguk adalagi tak telor kote 3 orang kuat parti pas menjawab, nak spin macammana bila singa karat dah buka mulut//// tuuu

Anonymous said...

Tak apa bro undi pkr dulu,aku pun silap undi pas tapi sekurang nya dengan undi kita pak lah dah turun.tapi kali ini kiita jangan tersilap lagi bro. Kita ajar Ketuanan DAP pula.

Anonymous said...

Tapi yang menghairankan saya ialah mahfuz tak pakai serban pun bodoh tahap melampau.bagaimana agaknya kalau dia pakai serban pasti bodohnya tahap maksima.

Anonymous said...

Anon. 20/1 2.13 PM.

apa yang kau gambarkan adalah fikiran yang KELUAR DARi otaK LBGT,
MANUSIA tidak berilmu, sampah masyarakat dan sesuai dengan bapak kesayangan kamu ANUAR ALJUBURIT.

Anonymous said...

Apa kata kalau bro tak undi pas pun jika pas tanding tempat bro,kan pas tu pak turut dap dan pkr. Apa kata kita undi bn sebagai protes pada pas macamana umno dulu undi pas pasal protes pak lah. Ada berani bro.

Anonymous said...

Presiden kayu akan cakap, saya tak kata mcm tu sebab video dan tv kan besi, suratkhabar kan kertas jadi jangan percaya semua tu.
Mursidul sampah akan cakap celako celako celako.
Mamat debu akan lari ke bikik 121.
Itulah jawapan bocor yang saya terima.

Anonymous said...

Kita rakyat malaysia sangat beruntung kerana dapat melihat DAJAL depan mata kita. Negara lain mana ada. Anda sendiri fikir siapa dajal tu.

Anonymous said...

PAS memang bodoh ! PAS ialah Pakatan Ajaran Sekejab. Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh, Sekejab boleh, Sekejab tak boleh,

Anonymous said...

setelah asyik mendesak orang lain punyer pendirian dlm isu kalimah ALLAH nie, sebagai rakyat marhaen, nak jugak tahu ape pula PENDIRIAN UMNO & PARTI KOMPONENNYA plak dlm isu kalimah ALLAh nie????

adakah tidak setuju penggunaannya atau bersetuju dlm diam digunakan oleh penganut agama Kristian sebagai mana diberikan kebenaran untuk mengedar BIBLE MELAYU oleh Presiden BN a.k.a UMNO pd tahun 2011 yg lalu......ape kata Presiden UmNO dlm hal nie....

Anonymous said...

PAS ni PUNGUT APA SAHAJA. Bila dah dapat kat tangan simpan pastu kutip balik, samalah PAS tu PUNGUT APA SAHAJA, PKR PUNGUT KAKI REMBAT, dan DAP DASAR ANAK PUNGUT hehehehe...pungut2 belaka hehehehe..

Anonymous said...

hehehhe...


betul jugak kata kau ye ANON atas nie.....selalu kita desak PAS aje...

nak tahu gak, mcmmana plak pendirian UMNO dlm isu kalimah ALLAH.....

Anonymous said...

aku dah lama berhenti beli sinar harian..surf internet pun dah setahun tak jenguk..

maaf Malaysia ...sebab PRU 08 terpangkah parti pluralism,


Min askrim ..jual nama tuhan -OK
Aljub( mat sabon yg kata)..pun OK
Kak One...-diam tanda OK kot
Cai pekak PKR yg lain..boss kata makan taik ,semua angguk pelahap sampai licin.

pendek kata PKR..rata-rata parti puak munafik( sebab jual agama dan negara)

Anonymous said...

adakah tidak setuju penggunaannya atau bersetuju dlm diam digunakan oleh penganut agama Kristian sebagai mana diberikan kebenaran untuk mengedar BIBLE MELAYU oleh Presiden BN a.k.a UMNO pd tahun 2011...
.............................................................................................

Bible itu bukan dlm bhs melayu tetapi bhs Indonesia yg dibawa dr Indonesia yg mana ia telah digunakan di Sabah dan Sarawak sebelum Sabah Sarawak menyertai Malaysia lagi. Setelah menyertai Malaysia sensitiviti masyarakat disana yg telah lama menggunakan bible itu perlu dijaga.

Anonymous said...

ape Pendirian utama UMNO pulak dlm isu penggunaan perkataan ALLAH nie???

Anonymous said...

Asalamualaikum....
paling bodoh UMNO sbb (mungkin haku tertinggal)yg bg kenyataan laser razor tun m sorg...yg ditahta
no sora..sunyisepisenyapdendiam...
mangueih hangat...(bunyik sengo)
maaf bro...hisham patut pimpin kementerian pertanian jew...yg len dio xlayak langsung....suker ketaq lotot...najib mesti menuntut ilmu kelezeran tun m...masa nih lah pun klo nak raih undi org islam yg beriman yg tiada islam selain islam
walo berlainan parti bangsa dialek...pendapat yg xder rega sayer lew....

Salleh said...

Pendirian UMNO, sbgmana diputuskn majlis Fatwa. Simple as that. Xde isu. Jgn nk pusing plak. ok

Anonymous said...


Anonymous Anonymous said...

ape Pendirian utama UMNO pulak dlm isu penggunaan perkataan ALLAH nie???

January 20, 2013 at 5:51 PM
_______________

Baik ko baca hasil Fatwa Kebangsaan.

Salleh said...

Boleh x kita bersatu? Kita bercakaran, org kafir dan melayu plural sdg pasang perancangan hancurkn islam dan bangsa melayu. Semua buat2 buta ka?

Anonymous said...

Kalu ada sesiapa ada disini bagi jawapan UMNO, memang sahlah itulah hasil buah kantung Tarbiyah PAS, PKR n DAP. Tauler nak berebut-rebut kowtow sama itu TOKONG ENG.

Anonymous said...

Aku pun nak bersatu gak, tapi kalu orang sebelah sana cop aku KAFIR camne?

Salleh said...

Sebenarnye...UMNO yg bnyk kali hulur tgn utk bersatu, tapi PAS yg selalu buat alasan pelbagai.

Anonymous said...


Azmin+Anuar+MatSabu+LGE+LKS+Karpal Sink VS Majlis Shuro PAS.. pemenangnya adalah BN...

muaha ha ha.

Anonymous said...


Azmin+Anuar+MatSabu+LGE+LKS+Karpal Sink VS Majlis Shuro PAS.. pemenangnya adalah BN...

muaha ha ha.

Anonymous said...


Macam penah aku tengok muka ini org tapi dimana ya....ya dalam toilet!!

Anonymous said...

yang pasti GAP, Melayu semua jangan jadi bodoh dan diperbodohkan oleh racist DAP & Co (iaitu PKR aljuburi dan PAS sesat).

semuga Allah bukakan hati semua orang Muslim untuk bersatu dan mengundi BN.

Anonymous said...

Pendirian UMNO, sbgmana diputuskn majlis Fatwa. Simple as that. Xde isu. Jgn nk pusing plak. ok


January 20, 2013 at 5:58 PM


saudara salleh...

kita sebagai rakyat mahu tahu ape pendirian utama UmNO sebagai parti politik dlm hal penggunaan kalimah ALLAH...

majlis Fatwa tuh sebahagian unit dlm Kerajaan.... yg rakyat nak tahu ape pendirian UMNO sebagai sebuah parti berhubung penggunaan kalimah ALLAH sebagaimana penggunaan Bible melayu digunakan di Sabah ,Sarawak dewasa ini....bukan nak konar....cuma nak tahu pendirian sebenar UMNO....

Anonymous said...

Asalamualaikum....
fuyoooo....`pengikut`UMNO pun dah nak jd `pengikot` pas yg partinyer tidak boleh di tegur langsung....
sorg kutuk sinun pakat2 seme tgk kutuk sinun same tanpa nilai diri sendiri....buat selalu....kot ramai yg tak p undi sapa pun......
dok berdegar degar ngata pengikut pas pengikot totok tak sedao diri serupa......ceit.....kata nak bg UMNO mantap tp xleh cuit ckit pun....coi coi coi ceit....nin dia sokong bawak rebah....

Zakir said...

yg pasti ketiga2 badut rakyat di atas semua bodoh. sebab berjaya disondol oleh papa jahat

Anonymous said...

PARTI DAJJAL MATA SATU aka PAKAR KELENTONG RAKYAT (PKR)

Anonymous said...

majlis syura tu cuma tempat berak DAP dan kapral saja.... aku nak tgk kreadibiliti majlis syura. silap2 pusing u turn sokong ckp kapral gekk tu nanti.

din

Anonymous said...

aku rasa x mgkin pas kuar fuckatan slagi si nyanyok bodo tu idup lagi.. tok garu ikhwanul syaiton tu sanggup jual nama allah semata nak undi kapir..

Anonymous said...

majlis Fatwa tuh sebahagian unit dlm Kerajaan.... yg rakyat nak tahu ape pendirian UMNO...
...............................................................................................

Sbgmana Majlis Syura itu adalah sbhgn unit dlm PR begitu juga Majlis Fatwa. Tetapi rasanya antara BN dan PR, BN tidak pernah mengarahkan Majlis Fatwa utk menarik balik fatwa yg telah dikemukakan. Jika ada mungkin tuan boleh nyatakan disini.

Jadi pendapat sy, ketetapan dr Majlis Fatwa itulah juga ketetapan yg diambil oleh UMNO.

Anonymous said...

GEORGETOWN - Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh akan memujuk Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya mengkaji semula pendirian Majlis Syura Ulama Pas yang memutuskan kalimah ALLAH tidak boleh digunakan oleh orang bukan Islam termasuk Bible versi Bahasa Melayu.
Beliau berharap Abdul Hadi akan menentukan semula pendirian Pas agar tidak bercanggah dengan keputusan yang dicapai Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) pada 8 Januari lalu.
“Adalah penting untuk Majlis Syura Ulama Pas mengambil satu pendirian yang sama dengan PR dan saya harap Abdul Hadi dapat menentukan pendirian Majlis Syura.
"Saya merayu kepada Abdul Hadi agar dapat menentukan semula pendirian Majlis Syura ini,” kata beliau pada sidang media di sini, hari ini.
+++++++++++++++++++++____________
KARPALA BATUK HADI TERKENCING
KERAPAL BERSIN HADI TERCIRIT

Anonymous said...

Karpal akan ugut tahan peruntukan dari PAP yg disalur melalui DAP kepada PAS. Itu la maksud pujuk karpal tu

Anonymous said...

Yang mana lebih utama penting dalam Islam, MAJLIS SYURA atau MAJLIS FUCKATAN RAKYATAN...???? Penyokong melayu Islam yg suka sondol jawab laa... bodoh... Pak Adi mmg bodoh... x layak pun jd Presiden PAS PIS PUS mahupun PM Negara Malaysia tercinta...

Anonymous said...

Bila presiden pas (sori nak sebut nama pun nak muntah) kata orang kapiag boleh guna nama Allah, pengikut bodo dia pun keluarkan nas-nas dalam FB untuk sokong bos dia. La ni dah u turn cari pulak nas nas untuk back u turn.. lepas ni bos dia kata boleh makan ba ( nak sebut pun nak muntah) agak-agak depa ikut dak..

Anonymous said...

x nak jwb haku..cari na'aih klua mkn dgn anuuwar tu..

jijan mali said...

PAS-pis-pus dan P'Gay'R bodoh sebab jadi pencacai DAPpigs. PAS-pis-pus lagi bangan sebab sanggup jadi keldaian P'Gay'R dan DAPpigs.JAdi kseluruhannya PAS-pis-pus lah yang paling bodoh dari keseluruhan parti sekutu PR. Parti yang paling senior dlm sejarah kepartian Melaya telah diperbodohkan oleh sparing partner depa yang lebih junior...bangan tahap gaban lah tu....

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...


Anonymous Anonymous said...

Asalamualaikum....
fuyoooo....`pengikut`UMNO pun dah nak jd `pengikot` pas yg partinyer tidak boleh di tegur langsung....
sorg kutuk sinun pakat2 seme tgk kutuk sinun same tanpa nilai diri sendiri....buat selalu....kot ramai yg tak p undi sapa pun......
dok berdegar degar ngata pengikut pas pengikot totok tak sedao diri serupa......ceit.....kata nak bg UMNO mantap tp xleh cuit ckit pun....coi coi coi ceit....nin dia sokong bawak rebah....

January 20, 2013 at 7:27 PM
_____________

Walaikumsalam,.

Sape cakap UMNO tak leh ditegur? Ko pun tahu kalu tiap kali ada masalah dari hal sekecik2 huma sampai sebesar2 gajah semuanya salah UMNO. Ko tak meluat ke jawapan sebegitu? Takkan nak biar sahaja, harapkan ko? Main LISTEN jak? Masa pilihanraya ke 12 apa jadi ngan UMNO? Sebab tak nak dengar cakap kena tumbang ngan pengikutnya sendiri. Skang semuanya sudah berubah, ada perubahan sudah dijalankan dan dilakukan. Jadi aku nak tanya, kalu ko tempat aku apa ko nak buat?

Anonymous said...

Wahahaha.. Terbaik...
Yang super bodoh pencacai PR.

Anonymous said...

Aku belum join mana2 parti politik. Tapi aku akan undi BN, sebab aku tak mahu dikategorikan MANUSIA YANG TAK RETI BERSYUKUR tahu KOMPLEN, KEJE TAK NAK. Banyak perkara aku bersyukur, antaranya aku dapat lihat anak aku masuk sekolah dibawah pemerintahan BN. Kalu aku biar jak puak2 PR ni main lontar fitnah, aku kena balas balik dalam komen ni. Kalu aku biarkan sahaja semacam aku mengiyakan semuanya salah UMNO. Kalu ko jenis MANUSIA YANG TAHU BERSYUKUR, Banyak BERDOA DAN BERUSAHA ko faham maksud aku ni. Terima kasih.

Anonymous said...

Mana datangnya ni... Syuh shuh.. Syaitan PgayR tengah terbakar salah masuk blog agaknya..

Anonymous said...


aku tetap tegar dgn UBN

aku nk besatu dgn pAS?
aku nk masak g/royonga,
aku nk ubah perlembagaan,

semuanya kena rujuk kpd ustad chua soi lek dulu...
-------------------------------

Anonymous said...

orang islam yang bodoh saja yang pejam mata bila kawan mempertikaikan hak orang islam. sapa dia tu. takkan tak tau

Anonymous said...

BUTUH LU AZMIN DAN KAWAN KAWAN

Anonymous said...

TAKE BEER, TAKE BEER. MAMPOSSS KAU MENGKARUNG

org johor said...

jawapan yg tepat adalah 'penyokong diaorang yang bodoh'...wlaupon pemimpin diorang ni tak berapa cerdik, tp disebabkan adanya penyokong2 yang bodoh menyokong mereka maka diaorang berjaya jgak berada diatas...kesiaannn...

Anonymous said...

Asalamualaikum....
sbb terutama bn hilang 5 negeri
mungkin yer mungkin UMNO buat `bodo` kat baba tun m...lepas tu baru depa tersedar dari mimpi...
nak harap depa dengo ckp marhein `haram` depa tak akan dengo...haku pun xpercaya pemimpin pas pkr tapi haku lagi meluat kalo pemimpin yg duk menerajui kerajaan hanya bercakap hal lain....yg penting apa2 isu yg boleh buat haku yg kais pg mkn pg kais ptg xtentu mkn ptg ni rasa selamat tenang mcm kalima Allah ni lah contohnyer...barisan pemimpin kena cepat2 menangani isu2 ini jgn biar hanya blogger2 jew yg berhempas pulas menjawab...bila pie em atau barisan nya boleh menyelar mcm baba tun m duk buat haku yg marhein ni pun rasa fuh tabik spring la....ini lah pendapat peribadi haku....jgn bila berlainan pendapat kiter ingat org tu nyokong pas pkr tp xtao lah kalo pemimpin depa kredibilti dier sama tara ngan baba tun m....

Anonymous said...

Jangan pula buat2 buta bila dah dapat bantuan dari kerajaan...tak undi BN tak pe, tapi janganlah sampai nak kutuk or hina sumbangan yang sudah diberi siap anak bini pun rasa..masing2 ada akal yang sihat buat penilaian. Selama ini kita sudah duduk senang dalam negara sendiri, jangan sampai kita terjerumus kedalam kancah mainan politik dari dunia luar. Aku tak belajar tinggi, tapi mengikut pandangan aku orang luar negara tengah bersedia nak jajah Malaysia. Tengok jelah Libya, Mesir, dan negara2 Arab lain apa jadi. Cuba anda fikir, majoriti dalam negara tu orang Arab. Kita kat Malaysia macam2 bangsa ada. Ingat senang ke nak jaga semua. Tu Libya, Allahyarham Gaddafi, sampai dia mati pun dia duk dalam khemah jak, sebab dia sudah janji selagi rakyat Libya tiada rumah, selagi itu dia akan tinggal dalam khemah.
Sekarang ni dia dah dalam kubur, dan mati atas perasaan dendam dan benci. Rakyat Libya masih lagi nak berperang, hanya kerana momokan janji2 "Demokrasi" yang dibawah oleh Barat.
Dan sekarang janji2 "Demokrasi" itu dibawah ke Malaysia, dengan slogan "Kuasa Rakyat", masing2 nak tunjuk hero dan mendabik dada akulah HERO, tapi sebenarnya ZERO. "Kuasa Rakyat" yang diagung-agungkan sampai lupa "Kuasa Allah S.W.T" tak percaya try check kat twitter Harakah. Jadi itukah yang anda mahukan "Kuasa Rakyat". "Kuasa Rakyat" diumpamakan semua mahu jadi Boss, tiada orang mahu jadi Kuli. Atau askar yang tiada General. "Kuasa Rakyat" dijadikan perisai atau tembok oleh pemimpin yang bacul dan penakut. Buat apa kita pilih pemimpin yang dipilh melalui undi yang boleh menyuarakan suara rakyat ke Parlimen. Bukan kita suruh pun dia cari air, beras, jodoh dan macam2 lagi. Ini tidak "kuasa rakyat" ini dijadikan "Rakyat Sebagai Perisai" mengheret Rakyat ke jalanraya. Orang sebeginikah yang layak jadi pemimpin?

Anonymous said...

Mahukah kita mengajar anak2 kita nanti melanggar Undang2 negara? Buat apa ada undang2 kalau undang2 tidak dihormati dan dipatuhi, sedangkan garis panduan sudah dimaklumkan terlebih dahulu? Apa kita nak cakap dengan anak kita bila jadi macam ni?

Anonymous said...

Semuanya nak FREE, tapi tak pernah pun fikir dari mana kerajaan nak dapat semua tu.Ingat Malaysia jak kah dalam dunia ni? Siapa nak bayar gaji penjawat awam yang cecah sampai umur 60 tahun siap ada pencen. Tu askar n polis, pakai pistol n senapang takkan free diorang dapat? Kapal2 perang, helikopter, kereta peronda, motosikal URB, dan kenderaan lain lagi pakai air laut kah untuk isi tangki minyak? Kalau kita tiada duit, kalu perang nanti nak pakai batu jak, macam kat Palestin? Okaylah kita cakap kurangkan penggunaan kenderaan dan latihan askar, tapi cara begitu memantapkan pertahanan negara kah?

Anonymous said...

Kalau semua nak FREE, without hidden cost aku pun nak undi PR. Tapi orang akal pendek jak yang tak reti nak buat perhitungan semua tu....

Anonymous said...

Senang jak suruh budak2 PR ni jaga budak2 tadika, ingat senangkah. Itu baru nafsu kecik, belum lagi yang besar2 ni NAFSU GODZILLA arrgghhhh hehehehe...

Anonymous said...

Inilah akibatnya kalu selalu nak laung2kan Kebebasan Bersuara. Dah kena camni baru nak ingat ISA.

Anonymous said...

anon 6:03

kalau setakat org sebelah ke, org tepi ke kata Kafir....xpe lagi....kalau ALLAH yg kata....neraka jahannam bro...

Anonymous said...

Tu bodoh sejak lahiriah.