IKLAN BERBAYAR

Monday, February 18, 2013

JIKA DAP PERINTAH..TAK MUSTAHIL BENDA NI BERLAKU !


15 comments:

cikgu rokiah said...

Jika PR menang...ANWAR tetap takkan jadi PM...takkan mungkin PM dari kalangan PAS....DAP comfirm akan letak LGE jd PM......PRU13 ni bukan nak tentu kan siapa jd PM...sebaliknya menentu survival bangsa melayu ....masa tu org melayu jgn menyesal.....teori aku mudah , DAP akan meletakkan calon yg sgt ramai..malah SABAH & SARAWAK akan penuh calon DAP...(kena ingat DAP merupakan parti yg brjaya daftar undi lebih 3 kali ganda dr parti2 lain).dan ade sesetengah tmpt akan brlaku prtandingan 3 penjuru (BN,PAS & DAP).....DAP juga kan memastikan PKR akan letak ramai calon2 dari kalangan bangsa CINA.....bg memudahkan selepas menang calon2 trsebut akan tukar parti....dan jgn lupa calon2 dr MCA juga akan di pancing (umpan PM akan dilantik dari kalangan bangsa cina) supaya memenuhkan majoriti kemenangan penuh DAP.....nak harap PAS....mimpi ....laa ni pun DAP secara prlahan jatuhkan kredibiliti PAS.......
..sedarlah bangsaku ...kita sedang di tindas secara perlahan....
aku bukan org politik...jauh sekali jd ahli mana2 parti politik...jadi kpd sesiapa yg tak setuju teori aku ni harap tak melenting/marah2...

Anonymous said...

GAP, tu gambar kat salah satu rumah ibadat di Tawau, Sabah. Saya pernah beberapa kali melintasi kawasan tersebut. Sabah & Sarawak dah regular perkara ni. Kena buat sesuatu

Anonymous said...

UNDI UMNO TOLAK PR.

Tun Teja said...

Ini semua disebabkan hakim cina yang membenarkan majalah Herald menggunakan kalimah Allah.

PAP DAP PKR, dan PAS parti kroni. PKR, PAS menunduk kepala kepada DAP.

1. Yang paling dalang mencadangkan kepada Lee Kuan Yew penduduk Singapura mencacah ke 6.5 juta pada tahun 2007 adalah Grace Fu. Ramai orang Singapura panggil betina ini Disgrace Fuck. Bapa, James Fu setiausaha peribadi LKY pada tahun tujuh puluhan.

2. Sekarang PAP mahu naikkan penduduk 6.9 juta sehingga tahun 2030. Dari mana nak dapatkan tanah selain dari tambakkan diperairan Singapura dan sebahagian kepulauan serantau ? Tentu ada rancangan yang terlalu dalam yang di atas bayangan pemikiran kita. Tentu ada rancangan politik antara DAP dan PAP yang tersembunyi. Tengok sahaja beberapa pilihan raya 10 tahun akan datang atau sebelumnya.

3. Ada bayangan politik dari seorang penganalisa politik Merdeka Centre mengatakan parti MCA akan runtuh digulingkan oleh DAP di Johor. Pembangunan Iskandar telah mengakibatkan pemindahan penduduk baru dan pengundi baru di selatan Johor.

4. Sekali lagi, orang Melayu Johor dan semua negeri Malaysia mesti undi BN atau Umno. Jangan sampai Negara tergadai kepada puak puak samseng DAP yang bekerjasama dengan PAP.

5. Sekarang sahaja kita sudah tahu ramai orang Melayu di PP berpindah ke negeri lain. Tentu DAP Lim Guan Eng dan Lim Kit Sial gembira, kerana mereka mahu masukkan pengundi DAP cina ke Negara PP dan ini akan memantapkan parti DAP. Mereka sudah belajar dari LKY yang mengendalakan penambahan kerusi PAP di Singapura.

Anonymous said...

Lagi satu senario ANWAR Jadi PM tapi tak ada kuasa sebab semua rahsia hidup ada kat Karpal DAP akan menggunakan secara blackmail sebab itu DAP beria nak ANWAR jadi PM.

Anonymous said...

Allah for all

Anonymous said...

Saywhat you like, the translation of god is tuhan, God jadi Tuhan. Mengunakan Allah di gereja hanya untuk menghina Islam. Pas bukan tak tahu tapi pimpinannya dah dirasuk setan. BN menang 2/3 kita pastikannama Allah tidak boleh dijual beli.

Anonymous said...

DAP gunakan an war secara total utk pecah undi melayu....

Anonymous said...

Itu sebab ada sesetengah pihak berusaha agar umno dan pas bersatu. Tapi puak2 pas kata umno gila talak pulak.

Anonymous said...

PRU 13 nie undi lah BN sebab ia juga sebagai satu JIHAD mempertahankan kalimah ALLAH...

Anonymous said...

Gile menakutkan..
aku pn tktau connection keturunan diorang such big.. mampos le kalo puak ni berkuas..
minta Allah simpangkan!

Anonymous said...

Org pas sudah buta hati krana inginkan kuasa

Anonymous said...

Agaknya masih ramai dari bangsaku masih lena tidur...

Anonymous said...

hanya melayu BANGSAT BARUA kafir harbi sahaja yg sanggup bersama PR

Anonymous said...

DAP akan letak PM dari kalangan DAP juga. Mungkin DAP Melayu atau Cina Melayu Islam. Lepas tu selepas secure, persepadanan semula parlimen dan perubahan perlembagaan mereka akan lantik.LGE jadi PM. Undi PAS sama dengan Undi DAP. Undi DAP adalah undi kafir tak kira walaupun calkn Islam.