Tuesday, March 26, 2013

MENJELANG PRU 13 : 10 PERKARA YANG ANWAR SANGGUP BUAT..



Berikut adalah rumusan keseluruhan akan perkara-perkara yang mungkin dibuat Anwar dan kumpulannya menjelang PRU 13 yang disampaikan Zul Noordin melalui satu ceramah di Pasir Mas, Kelantan, 9 Mac lalu :


1 – Menggunakan keluarga Saiful sendiri untuk melawan Saiful. Seperti yang dibincangkan di atas, ia sudah pun berlaku.  

2 – Akan berlaku kejadian Anwar ditembak sewaktu kempen pilihanraya. Dia akan rancang suasana di mana kejadian tembakan berlaku ketika dia ada, peluru tidak kena pada dirinya, tetapi akan kena isteri atau anaknya… SELEPAS ITU, DIA AKAN KATA KERAJAAN UMNO ZALIM. Taktik raih simpati yang amat licik. Zul Noordin berkata, bunga-bunga ke arah kononnya hidup dia dalam bahaya sudah dimulakan apabila pengawal peribadi Anwar mencabut pistol ketika mengiringi Anwar dalam kereta ke satu lokasi tahun lepas. 

3 – Seorang Pegawai kanan badan kehakiman akan mengeluarkan kenyataan bahawa kes liwat Saiful dan Azizan adalah rekaan semata-mata. Menurut Zul Noordin, beliau difahamkan bahawa usaha memujuk pegawai berkenaan sedang giat dijalankan. 
***Kemampuan Anwar dari segi ini jangan dipandang rendah kerana bekas Peguam Cara Negara II, Mohd Yusof Zainal Abiden yang membuka firma guaman sendiri berjaya diyakinkan untuk mewakilinya dalam satu kes yang datang selepas kes liwat Saiful. 

4 – Anwar akan bersumpah dengan ayat tipu (Anwar akan bersumpah dengan tidak menepati kehendak syarie, DIA AKAN KATA ”Demi allah, saya tak buat apa yang UMNO tuduh“, MAKA PEMBANGKANG AKAN KATA “Tue dia, Anwar Ibrahim dah bersumpah menafikan dia meliwat Saiful. Sudah tentu penyokong dan cybertroper pembangkang yang selama ini hanya reti menggunakan istilah fitnah dan bodoh serta UMNOgkok untuk mempertahankan bos mereka mendapat peluru baru.” 

5 – Anwar akan keluarkan JAM OMEGA TIRUAN di saat-saat akhir sebelum hari mengundi. (Menurut pihak dalam pembangkang, mereka sebenarnya sudah pun membeli jam yang sama macam yang dijumpai oleh Datuk Eskay. Namun, Anwar dijangka tidak mahu keluarkan sekarang kerana pihak polis sempat untuk menyiasat ketulenan am berkenaan dan menunukkan jam sebenar, oleh itu di saat-saat akhir baru jam berkenaan dikeluarkan dan beliau akan kata “INI DIA JAM ITU, SAYA DIFITNAH SEBENARNYA..” 

6 – Memujuk ahli-ahli yang berhormat (ADUN dan Ahli Parlimen) PKR yang keluar parti supaya kembali ke dalam PKR. Mereka juga akan membuat kenyataan bahawa mereka keluar dahulu kerana Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak merasuah mereka dengan wang ringgit. Menurut Zul Noordin, calon-calon tersebut kini tertekan kerana anak isteri mereka juga ditekan (diganggu) oleh pihak-pihak tertentu. Pada masa yang sama, mereka juga ditawarkan dengan bayaran yang lumayan yang tidak mampu ditolak. 

***Kenyataan Zul Noordin yang ini mengingatkan penulis mengenai dakwaan Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik bahawa ada usaha di pihak Anwar untuk membayar rakannya (salah seorang Trio Datuk T), Datuk Eskay untuk menafikan video Anwar bersama pelacur China yang terbit tahun 2011 lalu. Eskay dijanjikan wang dalam jumlah yang yang keterlaluan. Banyak betul wang yang sedang berlegar di pihak pembangkang jika dakwaan itu betul. 

7 – Azmin Ali akan keluarkan video lakonan yang dia telah berbaik dengan emaknya. Sedangkan video tersebut telah diambil ketika Mak Tom pengsan dan tidak sedarkan diri. Azmin dikatakan datang membawa jurugambar untuk mengambil gambar konon dia cium tangan dan dahi mak dia dan dia akan kata yang dia dah balik sebenarnya. 

***Perkara ini sudah pun diulas dan didedahkan Ummi Hafilda baru-baru ini. Klik Ummi Hafilda Dakwa Ini Gambar Lakonan Kasih Sayang Palsu Azmin 

8 – Peguam-peguam dan polis yang terlibat dalam kes Altantuya dipujuk supaya mengaku bahawa Najib terlibat dalam kes tersebut. Maklumat yang diterima Zul Noordin ialah berkemungkinan besar menunjukkan pembangkang sedang cuba memujuk para pegawai dari atasan sampai ke bawah yang menyiasat kes Altantuya dengan persediaan untuk membayar mereka supaya tampil membuat kenyataan memang Najib terlibat dalam kes Altantuya. 

9 – Mereka akan hina dan fitnah Rosmah Mansur sebagai terlibat dengan skandal. Dipercayai seorang bekas pegawai Rosmah akan membuat akuan bahawa isteri PM terlibat dengan penyalahgunaan wang rakyat. Pegawai tersebut sedang dipujuk, sedang digoda, sedang ditawarkan habuan untuk keluar supaya buat kenyataan bahawa Rosmah terlibat dengan pelbagai skandal dan penyalahgunaan wang rakyat, wang negara).

***Ada sesiapa terperanjat ke yang Rosmah akan dijadikan sasaran? Memang itu taktik pembangkang dari dulu lagi. Zaman Pak Lah serang Khairy Jamaluddin (KJ)… taktik bagi panas hati orang dengan kisah-kisah kekayaan dan salah guna kuasa, selepas itu taktik yang sama digunakan cuma wataknya ditukar daripada KJ kepada Rosmah. 

10 – Setiap ahli Pas diminta bersumpah untuk mengundi Pakatan dalam PRU nanti. Mengikut maklumat yang diterima dari orang dalam Pas, bahawa setiap ahli Pas akan diminta bersumpah ”wallahi, wabillahi, watallahi, aku ahli Pas, bersumpah dengan nama Allah, dalam PRU 13, aku hanya akan mengundi calon DAP, PKR dan PAS, jika aku mengundi selain calon DAP, PKR dan PAS ……… ” (nauzubillah min zalik).Begini lah bagaimana PAS permainkan agama demi kuasa ke Putrajaya.)

8 comments:

PUTRA MERDEKA said...

gua cilok bro..!

Tun Teja said...

1. Anwar tidak boleh beringkar lagi menafikan pengelibatannya dengan pengganas Sulu dan Nur Misuari lagi. Sudah cukuplah bukti-bukti yang ditunjukkan oleh pehak media luar. Apa lagi yang ditunggu? Tangkap saja, jangan lambat lagi sebelum sang peliwat ini melarikan diri dengan kuncu-kuncunya.
Tian Cua
R. sivarasa
Jeffrey Kittingan dan ada nama yang lagi tersembunyi.

2. President Benigno Aquino pun menuduh ada dalang bersebahat dengan Kiram Sulu menghantar pengganas-pengganas ke Sabah.

3. Presiden Benigdo Aquino menjelaskan mustahil sesiapa Perdana Menteri Malaysia dahulu mahu menyerahkan negeri yang sudah ditakluk dalam undang-undang, hanya mereka dalang-dalang yang bodoh sahaja.

Pekong Pondan said...

How can anyone with common sense believe that Anwar Ibrahim is innocent? If he is innocent, Iblis also is innocent. Sodomy 1 and 2, Afifa with Asmins wife Shamsidar, Video, Anwar screw a babi. The prostitute kepts Anwars omega watch until she got full payment. Anwar have intimate meetings with Nur Misuari. Anwar play with a mans coco bird in a fresh video. The whole world know all this thanks to Internet.

This kind of scumbag will be the next Prime Minister of Malaysia if we don't vote visely.

Do You want Malaysia to be known to have a homosexual Prime Minister?

And...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

bong dom said...

sila bertukar laman web saya
http://joezuax.blogspot.com/
Terima kasih untuk jenis anda

Muhamad Adib Iqbal said...

yg kene tembak tu mungkin berlaku
Awek Ini Memang Penyabar
Filem Hollywood yang kini berusia 20 Tahun!!!
Dah Tua Masih Jual Body

Anonymous said...

Macai PAS tak serik2 lg. Kebenaran dah terbukti depan mata pun nak U-Turn lg. Yg best tu, macai2 ni dlm benak hati diorang kata diorang di pihak yg betul, di pihak yg dizalimi... UMNO BN suma di pihak salah, penuh dosa, rasuah sana rasuah sini...

Cuba pikir tengok, Tuhan bg akal utk pikir, bukan ikut bulat2 ja....

Apa jadi kalau macai2 ni sebenarnya dipihak yang salah, jawablah hampa kat akhirat nanti.....

Fikirkan sejenak pasal perjuangan Pakatan tntg LGBT...... Halal tang mn LGBT tu, selagi hidup ni, buat la keputusan bijak.

celana biru said...

KECIK-KECIK TAK MAU MAMPUS.
DAH BESAR MENYUSAHKAN RAKYAT?
BESOK-BESOK TERTELAN BIJI SAGA LALU MATI, BARU TAU!
BERTAUBATLAH BEB.DAH SENJA!

Anonymous said...

jalan citer dia sebijik cm imran zakhaev nak ambil hati rakyat supaya sokong parti politik dia mcm dlm call of duty modern warfare 2. beza perjuangan anwar dgn imran zakhaev anwar lebih kepada peribadi pastu sokong yahudi/ barat tapi imran lebih kepada rakyat walaupun imran sendiri terbunuh dlm cita2nya menentang barat.....