Friday, March 1, 2013

TIAN CHUA ADALAH ANJING PUKIMAK BABI CINA BANGSAT !





67 comments:

Anonymous said...

Anjing sial Tian Chua perlu diajar secukup cukupnya, babi punya orang.

Anonymous said...

anjing ni kalau mak dia nak beranak pun..tuduh konspirasi umno jugak....mp pembangkang yg tak ada klas......

Anonymous said...

CINA SIAL HARAMJADAH, PUJAAN MELAYU PKR.

Anonymous said...

Salam

Memang celaka betul cina komunis ni..

Anonymous said...

nk harapkan bangsa Tian Chua..sekor pun takkan sanggup bela tanah air..bela tanah besar cina pun blom tentu. bela babi ramai la.

Anonymous said...

memang haramjadah pakatan pembangkang

Anak Jati Selangor said...

AlFatihah..semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh mereka..pengorbanan yang balasannya Shurga Allah..bukan spt mereka yg bersekongkol memusnahkan perpaduan bangsa..berselindung disebalik masjid dan agama..menjadi fitnah kepada agama tercinta

Anonymous said...

anak haram punya tian chua,

Anonymous said...

kalau ikut skima pembangkang... tentera sulu tuu lah pejuang kemerdekaan, 3 pengawal keselamatan malaysia yg ditembak tuu tali barut british, talibarut penjajah malaysia

Anonymous said...

Mereka ( Anuar Doll dn menantu Tian Chua ) akan sentiasa mempersalahkan kerajaan dlm segala isu...mmg haram jadah punya spesis!!!

Anonymous said...

Dia neh dulu sekor babi yg di jelmakan menjadi manusia..sbb tuh prangai dan tuturkata dia mirip mcm babi...cakap xpernah nak pikiaq ati org len...kalo x, masakan dia bole selamba menggigit tangan anggota polis ngr kite...

Sbb tuh bila dia langgar mati sorng askar melayu, dia selamba saje..dlm hati mmg kalo boleh nak bunoh ramai lagi anggota keselamatan kite kot...

Mcmneh punyer celaka malaun masih ada ka anggota keselamatan yg nak menyokong puak dia?...kalo dah ahli prangai bagi sebegini, apatah lagi mahaBABI la prangai ketua aka pemimpin dia....

mat13 said...

pukimak punya cina komunis.......maaf je lah bahasa aku ini selama ini aku masih berlapik lagi tapi kalini kalau aku nampak kau melintas jalan aku langgar kau babi Tian Chua

Anonymous said...

memang sial cina babi bangsat ni, oi org melayu, korng tolonglah... jgn undi Dog And Pig ni, dlm tubuh badan dia mana ada erti ikhlas????? kafir tetap dgn kekafirannya juga. Dia memang benci melayu...

Anonymous said...

mana la cina babi ni nak iktiraf melayu beb!.cuba kalau bangsa dia kena perrggghhh....x cukup tanah dia kerjakan...tu pasal aku cadangkan cina diwajibkan masuk askar.pehtu letak kat barisan hadapan...tgk...ada berani ke x?.

Melayu Perak said...

SAHKAN ANWAR, PEMBANGKANG MEMANG TERLIBAT Insiden Lahad Datu
Posted by Melayu Atas Pagar | Friday, March 1, 2013

Kumpulan ketiga yang didakwa terlibat adalah pembangkang dari Malaysia, yang sedang bersiap sedia untuk pilihan raya umum yang mungkin berlangsung sebelum Jun. Pegawai perisikan berkata salah satu ahli politik pembangkang Malaysia yang bersekutu dengan Anwar Ibrahim akan bertanding bagi jawatan di Sabah - INQUIRER NEWS, 1 Mac 2013





Sama ada waris kesultanan Sulu bertindak sendiri untuk menuntut Sabah atau telah dihasut oleh kuasa luar untuk berbuat demikian, satu perkara yang pasti, menurut sumber-sumber perisikan kerajaan: Ia adalah sesuatu yang terbukti terlalu besar bagi waris untuk mengendalikannya.

Sumber-sumber berkata dasar kerajaan Filipina di Sabah adalah untuk memastikan perkara ini tidak menjadi subjek keutamaan.

Namun begitu "sesetengah pihak" mahu mengketengahkan perkara ini. Mengapa sekarang, pada masa ini, ia menjadi salah satu daripada persoalan yang dikaji perisikan kerajaan.

Sumber-sumber ini secara konsisten menyebut tiga kumpulan telah mengambil kesempatan daripada keputusan Kiram untuk meneruskan tuntutannya ke atas Sabah.





"Terdapat kumpulan yang mahu menumpang hasrat Kiram demi kepentingan mereka sendiri," kata salah satu sumber.

Sumber lain turut menambah: "Ramai yang boleh mendapat manfaat daripada tuntutan ini, bukan sahaja di Filipina malah di Malaysia juga."

"Faktor-faktor luaran" seperti yang disebut Inquirer, adalah salah satu kelompok kecil yang menggunakan kesempatan untuk wang, sebuah kumpulan anti-pentadbiran Aquino, dan parti politik pembangkang Malaysia.

"Kiram merancang untuk meneruskan tuntutan mereka seawal tahun lepas. Namun mereka pergi ke Lahad Datu akibat hasutan daripada kumpulan-kumpulan ini," kata pegawai perisikan.

Kumpulan kecil ini menghasut Kiram untuk menuntut sewa yang lebih tinggi ke atas Sabah dari kerajaan Malaysia. Jika Malaysia bersetuju, kumpulan kecil ini didakwa akan turut mendapat bahagian dari peningkatan tersebut.

Kumpulan anti-pentadbiran semata-mata mahu menjatuhkan Presiden Aquino dan menggunakan proses perdamaian untuk menghasut rasa tidak puas hati kerada Kiram.

"Mereka yang tidak menyukai P-Noy (nama samaran Presiden) telah bergabung tenaga. Ini adalah satu cara untuk menguji bagaimana pentadbiran ini akan bertindak balas (terhadap isu). Apa sahaja yang berlaku di Malaysia, kami pasti akan terkena tempias, "kata satu sumber.





Melayu Perak said...

"Dalam erti kata lain, sesiapa yang mahu mengganggu proses damai atau mencalar imej Presiden Aquino telah pun dikira menang," tambah sumber.

Kumpulan ketiga yang didakwa terlibat adalah pembangkang dari Malaysia, yang sedang bersiap sedia untuk pilihan raya umum yang mungkin berlangsung sebelum Jun.

Pegawai perisikan berkata salah satu ahli politik pembangkang Malaysia yang bersekutu dengan Anwar Ibrahim akan bertanding bagi jawatan di Sabah.

"Rupa-rupanya, ahli politik ini adalah salah seorang yang telah berhubung dengan Kiram. Beliau kononnya memberikan sokongan pembangkang kepada Kiram dalam tuntutan ke atas Sabah," kata sumber itu.

Mesyuarat Pada November

Sumber itu juga percaya bahawa dalam satu mesyuarat yang diadakan pada November tahun lepas, Kiram memutuskan untuk "menuntut Sabah atau sekurang-kurangnya meminta satu pampasan bagi Sabah yang setimpal dengan harga dan nilai-tanah itu, dan untuk keluarga diraja diberikan pengiktirafan yang sewajarnya oleh kerajaan Malaysia "

Tetapi Tausug yang menjaga Sultan Jamalul Kiram III, dan keluarga beliau, dan kaum kerabat tetap berdegil meneruskan tuntutan pembaharuan mereka ke atas Sabah, walaupun terpaksa mengingkari arahab Presiden Aquino, kata salah satu sumber bertanya.

"Ini adalah pendirian terakhir Sultan Jamalul. Sebagai Tausug, mereka telah menetapkan untuk meneruskan tuntutan mereka. Tidak kira sama ada hidup atau mati demi mengotakan janji," katasumber, seorang pegawai kanan tentera, memberitahu Inquirer.

Namun bagi pentadbir keselamatan yang menganalisis peristiwa ini tiga minggu yang lalu, Kiram seolah-olah semakin keliru sejak akhir-akhir ini.

"Mereka keliru. Kerajaan berharap mampu untuk melengahkan lebih banyak masa, mencari satu jalan keluar diplomatik," kata sumber, merujuk kepada usaha kerajaan Filipina untuk membantu menyelesaikan kebuntuan di antara pasukan keselamatan Malaysia dan sebuah kumpulan bersenjata yang diketuai oleh saudara Jamalul, Agbimuddin Kiram, yang telah masuk minggu ketiga di kampung Tanduao di pekan Lahad Datu kini.

Melayu Perak said...

Perpaduan Kiram

Sumber The Inquirer adalah dari pertubuhan diplomatik dan pertahanan. Mereka meminta untuk tidak didedahkan nama kerana mereka tidak dibenarkan untuk bercakap kepada wartawan mengenai analisis mereka terhadap perkembangan tuntutan Kiram ke atas Sabah.

Sumber turut berkata Kiram memutuskan untuk bersatu kerana mereka merasakan ditinggalkan daripada rundingan damai di antara pentadbiran Aquino dan Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF), yang telah menandatangani perjanjian damai Oktober lalu.


Kumpulan ketiga yang didakwa terlibat adalah pembangkang dari Malaysia, yang sedang bersiap sedia untuk pilihan raya umum yang mungkin berlangsung sebelum Jun. Pegawai perisikan berkata salah satu ahli politik pembangkang Malaysia yang bersekutu dengan Anwar Ibrahim akan bertanding bagi jawatan di Sabah - INQUIRER NEWS, 1 Mac 2013

Cuba Menarik Perhatian Kerajaan

"Kiram mahu menarik perhatian kerajaan Filipina," kata sumber itu.

"Selama bertahun-tahun, mereka merasakan telah dieksploitasi dalam politik. Sultan Jamalul telah didorong untuk bertanding jawatan senator pada tahun 2010 namun beliau tewas. Kemudian surat mereka kepada Presiden Aquino (pada tahun 2010, sebelum beliau memegang jawatan) telah hilang, "kata sumber itu.

Menurut sumber, Kiram dan pengikutnya "memikirkan butiran rancangan untuk pergi ke Lahad Datu" pada akhir Januari tahun ini.

"Pada bulan Februari, satu kumpulan kecil pengikut Kirams berlepas ke Lahad Datu, diikuti oleh Raja Muda Agbimuddin," kata sumber.

Dianggarkan 70 senjata api kini berada di tangan kumpulan di Tanduao, dimiliki oleh penduduk di Lahad Datu, Tausug dan Badjao, yang memegang kad pengenalan Malaysia, kata sumber itu.

Pasukan keselamatan Malaysia telah mengepung kumpulan Agbimuddin namun tidak mengambil sebarang tindakan, dengan memberikan tempoh untuk kumpulan tersebut meninggalkan Sabah yang telah dilanjutkan tiga dan empat kali, seperti yang diminta oleh kerajaan Filipina.

Kerajaan Malaysia Berhati-Hati

Menurut sumber tentera berkata kebuntuan berterusan kerana kerajaan Malaysia berhati-hati di dalam berurusan dengan kumpulan Agbimmudin.

"Mereka semua umat Islam dan mereka tahu bahawa jika ada keganasan, ia akan berterusan buat selama-lamanya. Terdapat 800,000 warga Filipina di Sabah. Ia akan menjadi satu masalah yang besar di Sabah jika keganasan meletus. Pasukan keselamatan Malaysia mungkin berakhir berurusan dengan gerila atau Rido, "kata sumber itu, menggunakan istilah untuk puak berperang.


sumber : INQUIRER NEWS

Anonymous said...

aku orang pertama buat kenduri kesyukuran kalau si tian chua babi dan anwar ibrahim yang ditembak bersama penceroboh haram tu.....harrkkktuuiiii tian chua cibai lu

Anonymous said...

asik salah umno jugak..

jambatan runtuh kat cyberjaya pun umno rancang jugak

nak politik pun ada had nya... jgn sampai meletus perang cina hoi...

bertahun2 bangsa moro membunuh dan terbunuh akibat kuasa tentera filipina... umno jugak konspirasi.nya..

ingat dulu dia kira 1...2...3... serang FRU.. MASUK U TUBE LAGI...TP SALAH UMNO JUGAKKK..

Anonymous said...

Kita serang aje.. semua waris kesultanan sulu

Anonymous said...

Kita serang aje.. semua waris kesultanan sulu

Anonymous said...

tapi ada melayu yang jadi tukang jilat bulu anjing ni..

Anonymous said...

Tian Chua Chi Bai
Ka Ni Na Bu Chow Chi Bai

You Deserved To Be Burnt In Hell

Your Mother Fucking Chi Bai

Anonymous said...

Tian Chua Chi Bai
Ka Ni Na Bu Chow Chi Bai

You Deserved To Be Burnt In Hell

Your Mother Fucking Chi Bai

Anonymous said...

Aku rasa DARAH TIAN CHUA HALAL JIKA DIBUNUH oleh Melayu sekarang.

Anonymous said...

alangkah baiknya jika tian chua yang mati ditembak oleh penceroboh sulu tu..

Anonymous said...

babi sial anak haram tian chua... ptuuuiiihhhh... Macam ni pun ada Melayu nak sokong PKR lagi... SIALLLLLL

Alfatihah kepada arwah PEJUANG NEGARA..

Anonymous said...

tolong lah wahai PM....tegaslah dalam hal ini. Hisyamuddin mmg x blh harap....nak korban lagi ker....aku sedih kalau PM tidak bertegas....mereka telah membunuh perjuang kita...kita masih nak berlembut?????? mana askar kita???? adik aku ada disana berjuang untuk negara.... tolonglah...hapuskan mereka demi maruah kita. Jangan sia-siakan darah yg telah tertumpah..jangan bagi peluang kepada lanun-lanun itu...

Anonymous said...

Cina babi ni aku kasi habis dulu kalu dpt masa mcm 13 mei dulu. Dasar cina dr tongkang babi.

Anonymous said...

Cina gampang, celaka, sial, babi, bangsat dll.

Anonymous said...

Ha ha ha...Pak Lah gelak berdekah-dekah, disambut pula oleh menantunya...memang betullah yah, kita lepaskan Anwar ni Malaysia akan jadi bertambah meriah...tambah pula ada yang jadi janda, anak yatim ni...tak mengapa yang penting kita kaya...ha ha ha.

Anonymous said...

Sial Tian Chua, Babi PKR...I HATE YOU ALL to the Bones...........Ptuiiiiiiiiiiiiii!

Anonymous said...



3 polis melayu terkorban...2 polis Melayu cedera...10 penceroboh Sulu Melayu terbunuh. Alfatihah untuk mereka semua dan kasihan pada keluarga mereka.

senang saja Tian Chua anjing BABI kata ini konspirasi Melayu Umno..

should I say more...

Anonymous said...

ingat tian chua,ingat askar melayu yg mati eksiden kt kota tinggi dulu.sapa langgar?tanya siBABI kesayangan aljub punaisihat khalidd brahim

Anonymous said...

Betul 12.40.. Inilah harga yg perlu dibayar akibat melepaskan dajjal melayu. Harap pihak polis dam ATM x berkrompomi lg. Pedulikan siapapun mereka Malaysia negara merdeka Sabah bukan dibawah Raja Sulu. Mereka hanyalah penjenayah!

Anonymous said...

tembak nurul izzah lagi sedap.

Anonymous said...

Cina haramjadah. Jgn percaya dah dgn cina-cina ni. Baik cina dap, cina mca, cina gerakan, cina china, cina amerika, waima cina mualaf sekalipun jgn harus kita berunding.

Anonymous said...

Tian Chua ini berani sbb ada Melayu jahanam dr PAS dan PKR yg pasti akan support dia.. tunggulah 2-3 hari lg anjing2 Tian Chua dr PAS akan mula menyalak pd UMNO!

Anonymous said...

TIAN CHUAH....BASTARD.PKR as usual cepat2 akan tuduh konspirasi BN.Al-Fatihah untuk Wira Negara yang terkorban.Orang yang cepat tuduh orang lain biasanya sendiri punya angkara.Do not politicised everything even DEATH.

Anonymous said...

Aku doakan Tian Chua mati dibunuh oleh pejuang Moro..

aminn

Anonymous said...

Aku doakan Tian Chua mati dibunuh oleh pejuang Moro..

aminn

Anonymous said...

tian cua anjing nua berahim. tuan ngan anjing sama jah

Anonymous said...

Asalamualaikum.....
ada ISA p mansuh....la ni...
ni yg haku maleh ngan pemimpin la ni nih....lembab mcm cipot babi...xdew inisiatif....tolonglah tolong lah tolong lah jgn nampak sgt melayu ni maleh kejew...la ni ramei sgt melayu maleh kejew berlagak walo papa kedana duit nak kejew xmo tp nk bergaya sakan ckp besao xnak jatuh punyer...aiyoooo....penat....

Anonymous said...

Tak boleh buat apa apa...sebab bn lemah..menteri kdn lembek, bapuk..undi siap lah ROSAKKAN !!!!Najib masih syok sendiri..suara ramai tak pernah di dngar..meka ingat polis ni mcm lembu..tp ada masa polis dan keluarga akan ajar kerajaan yg menjadikan sepupu menteri yg melukakan hati warga pdrm..sejak dulu

Servant of God said...

Kenapa Pakatan Rakyat sangat babi haa?

Anonymous said...

Tian Chua ni sebenarnya ada sejarah yg agak unik.. Mak dia dulu termain dgn anjing kurap tepi jln.. Mgkn mak dia x sengaja.. Niat asal mak dia nak bg minum je kat anjing kurap tu sebab kesian.. Pastu mak dia tertido.. Anjing ni pn amik la kesempatan..

9 bln lps tu lahirlah seekor manusia yg diberi nama Tian Chua ni.. Klu tgk muka dia kan ada iras2 anjing tu..

Anonymous said...

Babi punya cina, berselindung dibawah anwar anjing dan disokong jembalang lebai pas.

Anonymous said...

PUKIMAH TIAN CHUA ORANG BANGSAT.

Anonymous said...

Dia ini yang patut dihapuskan terlebih dulu bersama-sama kuncu-kuncunya

semut merah said...

Cakap gempak-gempak, ugut-ugut buang masa dah sekarang ni. Jom gempur dan tembak aja biar mampus walau pun risikonya tinggi. Dia orang naik kepala kerana kita cakap aja lebih.

Anonymous said...

memang gila babi kalu ada lagi melayu yg sokong pkr ni. Al fatihah utk 2 pegawai polis yg meninggal demi tugas kpd negara. Mcmana dia kata konspirasi. Tapi kalu pemberita pergi tanya nik aziz dan hj hadi aku rasa memang konfirm dia kata ini kerja umno. Susah nya nanti jika PKR dpt perintah negara. kalu ada masalah itu salah umno. Aku bukan umno tapi pengundi sah tolong hormat sikit.

Anonymous said...

Memang siallllll cina pkr ni!

woi orang-orang melayu!!!!

sedarlah diri sikit! awak tu senang lenang ssekarang atas pengorbanan siapa??? cina pkr ni ke? dia pun senang lenang atas pengorbanan UMNO lah yang telah menyediakan semuanya!

Anonymous said...

Tak payah cakaplah.....belom apa apa lagi cina kat lahad datu dah caw dulu...kedai kasi tutup, ada yg balik semenanjung....mana mereka berani....cakap besar ja...

Anonymous said...

Melayu PAS dan PKR sanggup gadai ugama dan bangsa kerana nak jadi baruah cina.

Anonymous said...

YOU BASTARD TIAN CHUA!!!

YOU BLAME UMNO TO MEDIA TO COVER YOUR TREACHEROUS PLAN TO YOUR NATION!!
TIAN CHUA COMMITS TREASON!!!
ALL HIS ALLY, INCLUDING PKR MALAYS, INDIANS AND CHINESE, ANU-WAR ALJUBURI, NURUL IZZAH, WAN AZIZAH, AZMIN ALI, NASUTION, RAFIZI, SHAMSUL, YOU ARE RESPONSIBLE FOR THE DEATH OF THE 2OFFICERS OF PDRM.

ANU-WAR ALJUBURI, WAN AZIZAH, NURUL IZZAH, YOU CARRY YOUR HEAVY SINS FOR THE INNOCENCE OF THE NATIONAL POLICE!!!

Anonymous said...

Apa tunggu lagi....

Anonymous said...

Arrest anuar tian chua and geng. Put them on trial and if found guilty dont hesitate to hang them to death. Let These few pakatan do demos or whatever they want to do. Arrest them tok. Dontt give face to this terrorist. Yes they are terrorist.

Anonymous said...

confirm bn menang besar pru 13!makin ramai rakyat benci pakatan haram!

Anonymous said...

Hahahah... Melayu cakap jer kuat..

Cinasini said...

TC cakap kosong..talk without any evidence

Anonymous said...

Maaf cik, saya ni askar bkn kami tak ade cuma kami tak ade kuasa mcm polis. Dkt malaysia ni polis berkuasa. Kami tunggu arahan dari Agong.

Anonymous said...

Tembak pakai btg je

Anonymous said...

13 MEI DAH DEKAT NI ..MINTA DATO SERI NAJIB ISYTIHAR SEBAGAI HARI PERINGATAN ATAU HARI PERPADUAN SUPAYA CINA SEDAR. BAHAYA PROVOK MELAYU. YANG UNTUNG NANTI ALJUBURI JUGA.

Anonymous said...

Tapi banyak Melayu undi DAP kat Penang.. Sebab orang Penang pandai.

Anonymous said...

Duduk dalam hutan, tak akan nampak cina.

Anonymous said...

The God will know who is the person who did this.. Don't curse anyone without any evidence.. God is watching..

Anonymous said...

Engkau orang kat sini je benci pakatan, bukti bahawa pakatan supporter lebih dari bn.