Saturday, April 13, 2013

TANDA NAK MAMPOS : HIMPUNAN ANAK MUDA PAKATAN SELANGOR..MACAM NI !



9 comments:

Anonymous said...

nanti da cai cai yg kata tu program belum mula lagi.Sebenarnya hampir 100k yg datang.Jem teruk sampai ke subuh.Tu kata cai pr le.hehehe jgn mare....saja nak ngusik.

Anonymous said...


RAMAINYA yang datang dengar ceramah PKR.....Kesian tengok. Mustafa.....Mustafa........

Anonymous said...

anak muda laya bola malam ni. EPL ada game liga M pun ada game

Anonymous said...

itupun belum tentu anak selangor yg mengundi di selangor...

kdg2 saya terfikir, apa yg terjadi kepada pas DAN PEMIMPINNYA berkemungkinan berlaku akibat tempias sumpah laknat Saiful, PAS menganiaya hamba Allah yg seorg ini sehingga sanggup bersekongkol dgn peliwat dan menidakkan hak saiful sbg saudara seislam yg juga perlu dilayan dgn adil dan saksama.

sumpah laknat ini bg saya sgt berat dan jika mrk yg bersumpah berada atas landas kebenaran di sisi Allah, tidak mustahil laknat itu Allah terbalikkan kpd mrk yg mengniaya. saya perhatikan itulah yg berlaku skrg ini. pemimpin islam pas mahupun pkr lepas satu-satu di londehkan maruah diri oleh perlakuan sendiri.

perlu kita ingat, saiful bersumpah bukan sekali, malah 2x termsk di hadapan kaabah. cukuplah utk kita sbg islam memahami yg mana salah dan yg mana benar. nauzubillah.

Anonymous said...

Ambil wuduk dalam jamban....hati jadi gelap.....akal jadi singkat....dahi hitam dan kematu....begitu juga dengan hati....kalbu mati.

Anonymous said...

Org PAS n PKR ni mcm spenda stopa ali, npak putih ja tp penuh dgn air mani.. Dpa x tau kata PAS n PKR ni semua baik tp realiti nya, sndiri mau ingt la haha..

Anonymous said...

orang muda semua dah masuk umno..

yg.tinggal dan masih sokong pr tu mungkin mat gian, kaki buat maksiat dll yg.tetap mahu buat dosa tapi nak masuk syuga pas.

gen2felda

Anonymous said...

DeMO LO ni tak supo mulo...tak dak oghe doh..yg datey mat mat rempet ngan budok budok dating !! hahhahaaa..kawe pun gi jugok jual airkotak !

Anonymous said...

Macam berkumpul sebab kemalangan jerrr.. hiii hii