Monday, May 6, 2013

BABI KIASU CINA SUDAH MAKIN MELAMPAU !



147 comments:

Anonymous said...

Panglima melayu masih ada lagi macam Datuk Hasan Ali , Ezam Mohd Nor , Zulkifli Nordin , Ibrahim Ali dan sebagai nya .

Anonymous said...

pastikan 13 mei berulang, takbir....

Anonymous said...

Memang patut dikatok cina2 laknatullah ni!

Anonymous said...

Apa babi ni nak tunjuk....blh ulas tak

Anonymous said...

Najib sepatutnya masih lagi terus mengekalkan falsafah 1 Malaysia. Cuma kali ini, buang "SIA" dari perkataan itu. Jadi 1 MALAY. Kalau tidak, bagi saja kerusi PM tu kat Muhyiddin. Sekurang-kurangnya kita tahu Muhyiddin tu Pro Melayu.

Anonymous said...

Tolong lihat Dan pantau yahoo Malaysia .semacam aje berita-beritanya.

Anonymous said...

Kamikan cina ...selagi ada Melayu yg bahlol bersama kami maka kami akan tetap power.

Anonymous said...

inilah kaum yakjuj makjuj laknatullah

Ms Pearl said...

GAP?
Ada berapa ramai blogger terpaut dalam blog you? jangan hanya pandai komen dan tunjuk perasaan kat sini

usaha untuk PRU14 bermula hari ini. print out gambar ini. dan sebarkan ke setiap rumah orang MELAYU. I print one esok! saya nak tunjuk pada jiran.

You know why? pembangkang tegar tidak baca blog you. pembangkang tegar tidak tengok TV3 or TV1. Mereka perlu bukti di hantar terus ke rumah mereka!

print this setiap seorang and tunjukkan pada jiran melayu kita!




Anonymous said...

Ala melayu.....hari ni marah gile2, esok lusa ok balik.......sbb tu depa tak heran .......

Anonymous said...

Hapuskan saja puncanya ia itu kewujudan SRJK (C) di negara ini. Samaada SRJK (C) dibiarkan beroperasi atau tidak puak puak ini tetap tidak puas hati. Oleh itu lebih baik tutup.

Anonymous said...

Strategi ketua kami lim kitt siang menjadi woo. Ni melayu PAS/PKR sudah dalam kami punya kocek maa. Ini umno saja manyak kacau

Lim ah ling - Johor

Anonymous said...

Ini taktik untuk menarik undi melayu ... Sudah terang bersuluh lagi. PAS pula terus dijadikan kuda tunggangan. Hudud disensasikan utk menarik undi melayu ke PAS dan undi cina ke DAP.

BN patut tengok sajamereka ... TIDAK PERLU MENARI SAMA

Anonymous said...

BRO SEDARA SEiSLAM SUMO, JANGAN LA EMO SANGAT. SUMA NEGARA DI DUNIA NI ADE UNDANG-UNDANG. SENDIRI .
KENA BERJUANG DLM LINKUNGAN UNDANG-UNDANG JUGA.

LAIN KALI JANGAN PERSIA-SIAKAN KUASA UNDI MASING-MASING. GUNAKAN DGN BIJAKSANA. fahaaammmmm!!!!?

Anonymous said...

Satu nasihat utk blogger pro kerajaan :

1. Jangan sensasikan video2 lucah PR

2. Jangan sensasikan isu hudud

3. Lebih dedahkan penglibatan pihak asing dlm PR

Anonymous said...

GAP... AKU SUKE GAMBAR 'FATHER OF AMARAN' YANG HANG BOH KAT WALL DEPAN BLOG NI... HAA.. YANG TU BARU BETOI KENE UBAH....

Anonymous said...

LEPAS NI TOLONG JANGAN PROMOTE FREE KELUARGA PUA*E PKR DALAM BLOG2 KORANG PLEASE... ORG2 MELAYU KITA NI CEPAT SANGAT KESIAN..ALMAKLUMLA MAJORITI KAKI DRAMA BOLLYWOOD.. PANTANG SIKIT HEROKENE TEKAN DAH DI CLAIM TERANIYA.. WALAUPUN HERO TU MEMANG SETAN TAHAP KARMA 18.....

Anonymous said...

Datok Seri Najib Tun Razak MESTI lakasanakan perkara berikut:-

1) Buat dasar "Divide and rule" sebagaimana yang di cipta oleh British dan diteruskan oleh Regim PAP Singapura.

2) Persempadanan Kawasan Undi mesti dibuat untuk PRU ke 14 dengan ratio penduduk: Melayu 65%; Cina 25%; India dan lain lain bangsa 10%. Walau pun peta persempadanan itu nampak weird tetapi mesti dibuat untuk keharmonian rakyat Malaysia jangka panjang.

3) Perbanyakkan lagi rumah rakyat yang benar benar dimampu milik oleh rakyat Melayu dan bumiputra. Bena rumah rumah tersebut di kawasan padat penduduk Cina agar keseimbangan kaum dapat diujudkan.

4) Kementerian Pelajaran mesti mewajibkan semua murid murid sekolah mesti belajar bahasa Mandarin atau Tamil atau Thai atau Tagalog. Penekanan dibuat untuk Bahasa Mandarin agar semua rakyat dapat bertutur dengan baik bahasa tersebut untuk bahasa komunikasi dagangan masa depan.

5) Perluaskan lgi definasi Akta SOSMA dan Akta khusus menderhaka kepada Yang Dipertuan Agong atau Raja Raja Melayu dengan hukuman sekurang kurangnya mandatori lima tahun penjara.

6) Wajibkan semua rakyat mesti menukar alamat dalam masa 30 hari selepas berpindah alamat rumah. Wajibkan pengundian berdasarkan alamat rumah terakhir dan bukan dengan cara mendaftar seperti sekarang. Pihak JPN dan KDN dan SPR mesti memantau dengan lebih rapi tentang ratio bangsa penduduk di sesuatu kawasan DUN atau Parlimen.

7) Sekolah Rendah dan Menengah mesti di integratekan untuk Sek2 Kebangsaan dan SJK (C) SJK (T). Ini adalah untuk assimilasi kaum di Malaysia.

8) 16hb September tiap tiap tahun mesti di declarekan bukan saja sebagai HARI MALAYSIA Tetapi juga HARI KEHARMONIAN KAUM.

Untuk lima tahun akan datang hingga PRU 14, lipat gandakan pembangunan di negeri2 dibawah Barisan Nasional dan juga Sabah dan Sarawak. Jasa Bumiputra Sabah dan Sarawak dan juga Bumiputra Semenanjong yang menyokong BN mesti dibalas.

Yang mencadangkan - AMBIA.

komandomelayu said...

Tunggu lagi? Inikalilah !!

Anonymous said...

cina belum kuat, mereka hanya menunjuk2 kan mereka kuat, melayu masih kuat

Anonymous said...

print gambar ini, cari sampai jumpa....SEKOLAH KAN MEREKA SEMULA DENGAN PARANG PANJANG!!!!!
MALAYU SEMUA ADA BERANI KA????

Anonymous said...

Sebilangan besar:
Org Melayu santun tuturnya,
Org Melayu elok pekertinya,
Org Melayu mulia hatinya,
Org Melayu indah budi bahasanya.
Tapi org Melayu pantang:
Dihina maruahnya,
Dicabar kesabarannya,
Dirampas haknya,
Dikhianati kepercayaannya,
Diceroboh tanahnya.

Anonymous said...

AWAS BERITA YANG DIHIGHLIGHTKAN DI CHANNEL NEWS ASIA SINGAPURA.

DATOK SERI ANWAR IBRAHIM MENYERU PENYOKONG PENYOKONGNYA UNTUK BERDEMONSTRASI PADA HARI RABU INI KERANA TIDAK PUAS HATI DENGAN KEPUTUSAN PRU KE 12.

TETAPI..............

Aku rasa ialah untuk mengalihkan pandangan dan tumpuan dari keterlibatan beliau dalam kes Lahad Datu dan juga Kes meliwat Saiful yang akan disebut semula di Mahkamah Rayuan pada bulan Julai ini.

So..................

Hati hati dengan perangkap Kepala Penipu ini bernama Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Kalau betul scene ni Malaysia, pihak berkuasa perlu ambil tindakan tegas mengikut mana-mana akta yang ada dalam undang2 negara. Jangan biarkan penghina2 negara yang biadap seperti ini terlepas sepertimana banyak kali berlaku sebelum ini. Ingat.. rakyat menilai ketegasan kerajaan. Jia tidak..rakyat akan fed up dan akhirnya akan berlaku undi protes.

Anonymous said...

cina bangsa yang boleh duduk mana2 negara dia suka, mereka x kisah untuk merantau negara lain, tapi kita x de tempat lain..tanah melayu atau MALAYsia ni saja tempat kita..sebab tu kita kena sebut dengan jelas perkataan MALAYYYYYY !

Anonymous said...

AKU STUJU DGN MS PEARL!!

MELAYU MESTI BERGERAK SKARANG!! PRINT BYK2 GAMBAR NI DAN TAMPAL DI SETIAP PELUSUK DAN RUMAH2 SEMUA BANGSA TERUAMA RUMAH MELAYU BODOH YG NAK BERCEKAU SESAMA SENDIRI DEMI KEPENTINGAN PERIBADI!!

PRU13 SIGNAL BANGSA CINA SANGAT RASIS DAN CHAUVINIST!!

RAPATKAN SAF DAN HENTAK CINA BANGSAT RASIS NI!!

LANGKAH PERTAMA PINGGIRKAN MENTERI KDN KERANA KEGAGALAN NYA MENGHENTIKAN TAKTIK RASIS DAP YG MEMPENGAROHI PENGUNDI!!

LANGKAH KEDUA TANGKAP PELAMPAU DAP/PAS/PKR YANG MENGUGUT DAN MENGACAU PENGUNDI.

Anonymous said...

Pada pandangan saya, kalau nak hapus taraf bumiputera dan nak sama rata boleh tapi semua rakyat perlu menggunakan Bahasa Melayu, sekolah-sekolah mestilah hanya sekolah beraliran kebangsaan sahaja. Barulah adil.kita sama-sama berkorban hak masing-masing. So jagalah sama-sama negara ini.

Anonymous said...

Pada pandangan saya, kalau nak hapus taraf bumiputera dan nak sama rata boleh tapi semua rakyat perlu menggunakan Bahasa Melayu, sekolah-sekolah mestilah hanya sekolah beraliran kebangsaan sahaja. Barulah adil.kita sama-sama berkorban hak masing-masing. So jagalah sama-sama negara ini.

Anonymous said...

buat persempadanan semula kwsn p/raya, penang kurangkan kwsn, bykkan kwsan melayu spt perlis, kedah, trg, kel, johor, kalau boleh p/p ada 3 kwsn parlimen shj, supaya sng nak tuba, biar depa bersesak kat pulau tu.

Anonymous said...

MELAYU ASYEK GEBANG JE TAK BERANI BUAT APA2 MAAA. NAK TERGELAK MAAA

Anonymous said...

....HAPUSKAN SEKOLAH CINA DI MALAYSIA, GUNAKAN SATU BAHASA PENGANTAR SHJ, BAHASA MELAYU, KITA MASIH BERKUASA, GUNAKAN SEKARANG...BILA LAGI? KALAU CINA MARAH, SURUH DIORANG BALIK KE TANAH BESAR ATAU TUMPANG BAPAK SEDARA DIA DI SINGAPORK.

Anonymous said...

Ini satu penghinaan dan tindakan tidak bertanggung jawab.

Tidak kah satu kesalah??

KDN mesti lakukan sesuatu jika tidak Menteri nya wajib di gantikan.

Anonymous said...

THE MOST RACIST ELECTION EVER!!!!!
SHAME ON YOU CHINESE.

Anonymous said...

Masa ya sudah sampai untuk najib bertindak tangkap saja Anwar dan mereka yang bersekongkol dengannya sebab ini penggal terakhir BN aka Melayu memerintah Malaysia. Mereka ini semua pengkhianat bangsa yg bakal membuatkan anak cucu kita merempat masa depan Ken sibuk demostrasi bagi melemahkan kerajaan Melayu Dan jadi alat cina bangsat yg tamak kuasa selepas membolot kekayaan dibumi Malaysia.

Anonymous said...

Adakan satu sekolah satu aliran.Kalau dahulu sekolah ini agak sukar dilakukan kerana adanya bantahan dari MCA.Sekarang MCA tidak kuat lagi.Inilah masa untuk ujudkan sekolah 1 Malaysia ( bahasa Melayu ).Perpaduan pasti akan wujud.

Anonymous said...

Gerakan Kempen "BUY CHINESE LAST"!!

Anonymous said...

semua ni terjadi kerana melayu gila kuasa dan gila sasau iaitu Anwar dan parti pas.

Anonymous said...

PAS suka itu gambar maaa !

Anonymous said...

aku paling benci bila tengok manusia melayu yang lupa daratan, suka tengok ucapan lim guan eng, seolah olah itulah pemimpin paling baik di dunia. pooorrrah pi mampos la melayu bongok

Anonymous said...

Menang kalah semua sudah takdir............jangan menyesal lain kalilah..........

Anonymous said...

Jon pakat2 boikot kedai runcit cina.. Nak beli barang pi mydin..nak?

Anonymous said...

LAKNAT NI PEGANG EKONOMI, JADI MACAMANA NAK AJAR MEREKA? KITA TERPAKSA LAH KORBANKAN EKONOMI KITA, ISLAM MENGAJAR KITA BRPUASA, ADA SEBAB TU SBENARNYA, CARA TERBAIK NAK AJAR MEREKA IALAH RUNTUHKAN EKONOMI, TAK APA..KITA MELAYU DAH BIASA HIDUP SUSAH.

Anonymous said...

Wujudkan gelanggang besar utk perkumpulan persatuan seni silat di setiap dun. Kempen ibu bapa utk hantar anak-anak menyertai xtvt latihan silat di gelannggang itu. Roh melayu itu pd tradisi dan budayanya. Mengekalkan tradisi dan budaya bermakna memperkuatkn roh dan jiwa melayu. Setiakawan dlm persilatan mempererat hubungan sesama bangsa.

Berapa ramai anak-anak kita yg punya roh melayu dlm diriny?

Anonymous said...

To Najib,
BANGSA MAKAN BABI NI DAH BUAT KEPUTUSAN. 2 X ELECTION MENOLAK BN SECARA TOTAL. KENA TINGKATKAN TARAF HIDUPAN MELAYU YG MENYOKONG KAMU OR ELSE WE'LL CHANGE YOU WITH MUHYIDDIN. DIA LEBIH SIFAT KEMELAYUANNYA.
DAPIG, PKR dah MENAG YG BODOHNYA PAS.

Anonymous said...

Beware the second 13th...

Anonymous said...

Yes.setuju sangat kempen BUY CHINESE LAST!!.Tolong sebarkan kempen ni kpd semua sedara melayu islam kita..n mintak wira2 melayu tulen mcm ZulNoordin..Ibrahim Ali..Ezam..Hassan Ali..Zahid Mat Arip join kempen ni sekali.

Anonymous said...

Kenapa korang marah sangat dengan cina yang undi parti pembangkang ? Kenapa korang tak marah sama melayu yang tidak mendaftar sebagai pengundi . Aku ada beberapa kawan yang tak pernah mendaftar sebagai pengundi . Bila DAP menang dorang laa yang kuat menyalak tapi tak salah kan diri sendiri kerana tak mendaftar . Korang tau tak yang orang melayu terdiri daripada 45 peratus penduduk Pulau Pinang tapi ramai dari orang melayu ni tak mendaftar . Bodoh betol ... lepas tu bila DAP banyak menang kerusi di Pulau Pinang nak menyalak pulak . Salah kan diri sendiri laa .

Anonymous said...

Cina ultra ni kena ajar. Najib kena buat ni:
1. Tutup sekolah vernakular. Semua mesti masuk sekolah national. Dong Jiong gi mampus.
2. Sains & math mesti dlm bahasa melayu. No option!. Advantage bagi Melayu. Yg tak boleh cakap atau tulis melayu can get out!.
3. Masuk semua U dlm negara mesti dpt kepujian bahasa melayu. Depa mesti mencecet keluar negara cari U. Pas tu sure ramai tak nak balik.
4. Start balik tulisan jawi. Bagi ia popular.
5. Tambah lagi masjid2 dlm kawasan ramai cina. Pasang azan kuat2.
6. Tambah rumah murah kuota 80% melayu, 10% india dlm bandar2.
7. Bagi geran utk perusahaan melayu lebih2 lagi dlm perniagaan teknologi tinggi dan tolong mereka bersaing.
8. Boikot perniagaan org cina. Tambah lagi KR1M!.
9. Anwar mesti dihumban ke penjara semula. Ni melayu tak berguna. Tina chua dan sivarasa pun.
10. Semua agency kerajaan kena guna bahasa melayu utk berurusan. No option!.
Kita bagi cina ni tension sampai gila2 nak pindah ke Aus ke, UK ke, US ke.

Anonymous said...

Kite asik membebel saja xgune sbb anak cina dari kecil lagi depa dah asuh utk mmbenci Melayu,menyiapkan diri utk menentang Melayu....

Anak Melayu pula trtama yg keturunan penganut PAS di ajar dari kecil utk mmbenci sesama Melayu/Islam yg bukan sama ideologi dgn mrk..majoriti anak muda kite di asuh utk melihat UMNO/BN sbg 'mungkar' n 'kafir' dan melihat PAS sbg Islam...

Jadi bermula skrg UMNO/BN harus betulkan persepsi org Melayu dan di masa yg sama bina kekuatan org Melau/Islam ...org2 Melayu lbh ramai yg sukekan atau trtarik dgn program berbentuk ke'islam'an jadi dekati mrk trtama anak2 muda dgn cara itu...

Lbh byk tonjolkan pemimpin2 dari kalangan yg berpesonaliti Islamik ..dekatilah anak2 muda kite bermula dari remaja lagi krn di saat itu mrk mudah terpengaruh dgn dunia luar...

peranan puteri dan pemuda UMNO buatla byk program yg dpt menyentuh hati dan menarik anak2 muda ini dgn UMNO/BN,,bkn sekadar dlm bentuk hiburan tapi lbh byk tekankan dlm pembentukan sahsiah dan keagamaan...

lihat bgmana puak evangelist dan chauvenist PAS mndekati anak2 muda..mnghulurkan pertolongan dan mudah di dekati dlm masa yg sama menanam dakyah mrk ...kebijaksanaan puak extreme itu mmbeli jiwa anak2 muda mnyebabkn dakyah mrk berjaya...

Tgk contoh bgmana UAI mmbina reputasi di klngn anak muda sehingga ada yg mnjadikan dia sbg idola dan rujukan ...malangnya rujukan 'ala PAS'...mnyebabkn ramai yg trpengaruh dgn ideologi UAI yg condong pada perjuangan PAS...

Jadi jgn buang masa lg..dekatila anak2 muda kite trtama di kolej2, pusat pengajian tinggi atau di mana2 saja ...jgn hny buat program 'syok sendiri',,lps program mrk di tinggalkn begitu saja...

Di zaman IT ini pastikan mrk sentiasa dpt di hubungi dan sentiasa ada utk mndengar suara hati mrk...sedih melihat anak muda kite yg belum matang pemikiran tapi di hati mrk cume tau membenci sgl apa yg kjaan lakukan...lakukan lah skrg ...

Anonymous said...

GAP

Aku tgk blog pro bn mcm tgh rilex skit
Seme buat analisis cina tsunami
Sedang kn dlm fb masih tersebar cerita2 undi hantu dan bangla
Hari demi hari ada sj video baru
Nmpk nya yg cybertroop bn pi rilex
Cybertroop pr mula bekerja keras tanam sentimen
Byk isu ni x terjawap dgn segera
Jgn leka sgt

Anonymous said...

Aku stuju ngan anon di atas..selama ni kita cuba toleransi ngan depa tapi depa tak kenang semua tu..balik2 nak krajaan penuhi semua permintaan depa..byk lemak nmpak..tapi dlm masa sama kutuk krjaan skong dAP cauvanist..pergi blah la tak payah heran lg ngan depa bg tumpuan pd org yg tahu bersyukur dan mghargai sudah..apa nak takut bukan depa bole buat apapun..kasi ajar sikit erti berterima kasih

Anonymous said...

melayu kedah perlis tgganu perak pru dulu protes sokong BN dng rasional tapi bukan seperti melayubudu di kelantan..putrajaya contoh terbaik lagak melayubudu patut kerja dengan company cina.

Anonymous said...

marah2 pun tak guna.. depa pun tau kita lemah dari segala hal.. umno pulak tak payah lg ler susukan berok dihutan. dah nama pun umno, cakna la bangsa sendiri.

Anonymous said...

Aku amat setuju..
Mereka telah membuat persediaan utk pru 14..mereka tidak pernah leka utk memfitnah...

Anonymous said...

melayu kedah perlis tgganu perak pru dulu protes sekarang sokong BN dng rasional tapi bukan seperti melayubudu di kelantan..putrajaya contoh terbaik lagak melayubudu patut kerja dengan company cina.Dah dibagi peluang kerja kerajaan ko pijak balik kerajaan...madu dibalas tuba...MELAYUBUDU PATUT KERJA DENGAN COMPANY CINA

Fakir said...

Semua yg tjadi skg pasal apa????
Pasal melayu semakin lemah
Lemah dlm segala hal
Tau nya nk bpolitik berhibur bsukan sepanjang masa.
Masjid surau makin kosong
Kuliah agama pn org tua2 je ramai
Jauhnya hubungan dgn Tuhan
Ini lah bala yg turun atas kelalain sendiri
Perpecahan, pembunuhan, rusuhan, kezaliman semakin berleluasa adalah azab dari Allah untuk manusia yg mengutamakan segala sesuatu lebih dariNya.
Bertaubatlah semua.

Anonymous said...

tak payah la nk jadikan org cina sbg kambing hitam...lihat keputusan di s'gor...tak kan sebab org cina je BN teruk kena belasah...semua bangsa di s'gor tak mau BN maa...

Anonymous said...

GAP dah jd gagap..

Anonymous said...

muka babi jdi calon dap pn blh menang....bersatu kita melayu boikot beli brg cina

Anonymous said...

pbt kn ramai melayu yang bekerja terutamanya di p.pinang....roboh kn semua gerai haram cina kt sana

Anonymous said...

orang cina melihat melayu dah berpecah pada 3 parti. Sudah masanya melayu lemah. Selama ini mereka terpaksa tunduk dan berada dibawah umno. Bila anwar tubuh parti pada semua kaum, maka dengan ini sudah membuka ruang pada mereka untuk bangun dan memonopoli pentadbiran. Zaman sudah berubah. Selepas menguasai ekonomi, mereka lihat peluang untuk menguasai pentadbiran/kuasa sudah terhidang di depan mata. MCA/GERAKAN hanyalah wayang. Mereka akan bersatu untuk memilih pada mana2 parti yang akan memberi keuntungan yang besar pada mereka. Bila anwar gila kuasa, berbagai tawaran dicanangkan pada orang cina ini. Disusuli pula oleh PAS. Daripada hudud hanya untuk orang islam saja hinggalah membenarkan kalimah allah diguna oleh bukan islam. Umno pun risau peralihan kaum cina/india ini, lalu di terjemahkan melalui 1malaysia. Cina tersenyum. Melihat dan menilai tawaran didepan mata yang mana satu nak dipilih. Dalam masa yang sama orang melayu memendam rasa sambil menahan sebak dek hati yang terguris. Orang2 pas mendakwa umno hanya memperkayakan orang cina saja bila didepan melayu. Bila didepan cina, pas kata yang umno ultra melayu dengan mengabaikan orang cina. Semua hujjah ini hanyalah untuk kemenangan parti bagi meraih jawatan. Bukan kerana kepentingan bangsa melayu dan islam. Penyokong2 parti melayu marilah kita bersatu. Tinggallah Pas dan Pkr. Betulkan umno bermula dari cawangan, bahagian dan pusat. Tak guna kita terpekik dari parti yang berbeza kerana nasib melayu tetap tak berubah dan hanya memberikan jawatan hanza pada segelintir saja. Sedangkan yang mengaut untung adalah bangsa lain atas kelemahan politik orang melayu.

Anonymous said...

KITA JGN BERTEKAK SESAMA SENDIRI. KITA BIAR JER DORANG NI NAK PEGANG BENDERA KE...NAK TERBALIK KAN KE....NAK MAKAN BENDERA KE...PEDULIKAN. BIAR DORANG PEGANG SAMPAI SUBUH LUSA.... KITA PERKUKUHKAN EKONOMI KITA. INI MASA...TURN KITA KAUT EKONOMI PULAK. PERUNTUKAN BAGI LEBIH PADA YANG SOKONG KERAJAAN DAN MELAYU. PADA ORG KELANTAN PUN BAGI JUGAK. DEPA PUN MELAYU ISLAM. PADA PRIBUMI SABAH DAN SARAWAK PUN BAGI JUGAK. DEPA NAK JALAN KAT KEDAI TUTUP MULUT DENGAN PLASTER BIARKAN... BILA PI RESTORAN NAK MAKAN DEPA KENA BUKAK JUGAK.. TAK LUAK BAK KATA ORG.... BIAR MULUT PLASTER TAK ADALAH NAK MINTAK MACAM2 DENGAN KERAJAAN LAGI. BIAR KITA YG TAK BISU NI PULAK MINTAK...

Anonymous said...

JANGAN MALASSSSS... BELAJAR BERUBAH UNTUK SURVIVAL.. INI TANAH KITA.. JANGAN HANYA BERGANTUNG KEPADA KUASA POLITIK DAN SUBSIDI... UMAT MUSLIM DAN BANGSA MELAYU KENE SEIRING... BUANG HASAD DENGKI.. TAWAKKAL.. INSYALLAH. MALAYSIA SENTIASA TANAH TUMPAH DARAH KITA..

Anonymous said...

Di harap pm kita tak perlu letakkan muka cina dlm barisan kabinet baru. Baru depa ni ada otak bile tiada cina nk bela nasib depa. Duit pd dia... Kuasa ditangan kita maaaaa....

read plx said...

Anwa nk tahu.. umno amik masuk umno balik....baru dia xbuat demo...

muka pucat je... takut msk jail...so wat huru hara jelah... skrg mesti tgh panaskan penyokong dgn 1001 alasan...

ketidak xde org nk pg demo...jahat,tak otak dia..ia brpunca satu hal ''TAKUT MASUK JAIL''

Anonymous said...

Gua suka Bro GAP buat iklan camtu BUY MALAY FIRST, BUY CHINESE LAST. Ngam betul, CINA nak RASIS, gua pun dah start RASIS gak. Gua sudah tekadkan hati, selagi kita tak mulakan gerakan ini, selagi itulah CINA2 DAP ni naik TOCANG. Selama ini mereka hanya bertopengkan Parti DAP untuk mengaburi mata rakyat, padahal terang2 lagi mereka sebenarnya ULTRA-CHAUVINIS RASIS.
Kita sebenarnya agak terlambat dalam pergerakan kempen ini. Namun bermula selepas GE13 itu sudah menunjukkan CINA TERANG-TERANGAN BERSIFAT ULTRA CHAUVINIS.
Nasib baiklah ada undi dari SABAH n SARAWAK kalu tak, mahunya JATUH KERAJAAN BN ni. Masih ada lagi orang2 Melayu yang TIDAK TERMAKAN RACUN n FITNAH puak2 CINA CAUVINIS ni. Kalu ada yg termakan, CONFIRM TUMBANG. Jom kita mulakan BOIKOT ini. ULTRA-CHAUVINIS CINA ni sebenarnya dah lama BOIKOT produk orang2 MELAYU. Cara halus nak tekan orang MELAYU kalu melalui perniagaan, ialah mengenakan KADAR SEWA yang tinggi terhadap premis2 perniagaan MELAYU. Mula2 tu biasalah bagi harga RENDAH sikit, bila dah orang2 MELAYU maju START dah naikkan kadar SEWA YANG TINGGI.

Gua sudah cukup menyampah n meluat cara2 CINA ULTRA CHAUVINIS ni kononnya yang tak RASIS ni. Kalu ada CINA ULTRA CHAUVINIS ni terutamanya dari DAP ni yang kononnya tak RASIS minta ngan diorang hapuskan sekolah2 JENIS KEBANGSAAN CINA ni. Minta diorang masuk Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan.

Satu lagi saranan gua pada kerajaan BN ni. Oleh kerana ULTRA CHAUVINIS CINA DAP ni nak main wayang Bangla Nation, patut gak diorang ni DITAPIS CINA NATION. Mohon Jabatan Imigresen, Jabatan Pendaftaran Negara dan Wisma Putera menyiasat DWI kewarganegaraan orang2 CINA ni. Maklumat yang diterima ada pengundi CINA ni datang dari HONG KONG, CHINA, TAIWAN N SINGAPURA yang mempunyai DWI KERAKYATAN. Please take action on this. Sebelum mereka melarikan HARTA KERAJAAN keluar negara. Sila bersihkan data2 CINA yang sudah berMIGRASI ke luar negara. WISMA PUTERA JANGAN TIDUR! Sila mulakan tindakan bermula dari sekarang. Jika didapati mempunyai DWI Kerakyatan, jangan teragak2 memBERSIHkan data2 PENGUNDI DALAM DATA SPR yang mempunyai DWI-KERAKYATAN ini. Jabatan Pendaftaran pun perlu membuang KEWARGANEGARAAN CINA ULTRA CHAUVINIS INI. Jabatan Imigresen perlu juga memeriksa DATA ini.


BUY CHINESE LAST! PERIOD.

Anonymous said...

ubah semula sistem pendidikan dan kurikulum di sekolah untuk membentuk jati diri melayu, sjkc dh lamabuat mcm tu di sekolah mereka..bentuk semula anak2 melayu jati yg cinta kn agama bangsa dan negara lebih dari cinta kn kuasa dan ringgit cina

Anonymous said...

Tak payah kita bercakap dan bergegar2 kat sini. masih belum terlambat untuk berubah , pilihan raya pun dah berakhir...tekadkan semangat dan laungkan slogan bahawa melayu bukan bangsa yg boleh diperkotak katikkan, awas Melayu boleh menganas jika negara ni di ancam...sedarkan dulu keluarga serta anak2 muda perbanyakkan sekolah ugama dan ajaklah anak2 kita mengenal masjid yang selalunya kosong tp asik dijadikan tempat untuk majlis yang tah apa2 bukan untuk keagamaan. anak2 muda yang merempit, kaki dadah, kaki lepak, kaki membuang masa tu untuk menjadi diri mereka manusia yang tahan dengan ancaman, bukan disni kita bergegar2 cakap macam tong kosong tapi haprak satu benda pun tak lakukan, hasilnya melayu tetap kebelakang bangsa chauvinis ni tetap gah dengan ekonominya semakin mantap. melayu masih perlukan subsidi sana subsidi sini. hari2 perlukan bantuan, dah dimanjakan dari dulu, ni salah siapa?...

Unknown said...

Pendapat Assc Prof Maznah Mohammad dari Singapura punya pendapat penuh dengan taik dan kencing dari longkang.

Assc Prof Maznah Mohammad dari NUS diundang untuk memberi pandangan melalui Channel News Asia televisyen Singapura semalam 06/05/2013 pada jam 7.00 malam tentang pendapat selepas PR13.

1. Kata beliau PM Najib bersalah mengatakan cara pengundian pemilihan ‘polarisation’dan 'tsunami cina' yang ditonjolkan oleh pengundi rakyat Malaysia terutama di Johor, P Pinang dan Selangor. Dia ingat dia pandai meneraju Negara dari PM Najib ke? Pensyarah longkang Melayu dari Singapura yang mahu dibayar merebakkan propaganda dengan menyebelahi pembangkang.

2. Pensyarah bangsat Melayu ini tidak tahu menahu budaya penyokong dan taktik perang saraf yang digunakan oleh pembangkang mencipta fitnah-fitnah baru dan penipuan oleh pemimpin pembangkang tidak di warwarkan oleh pensyarah longkang ini. Katanya dia pernah mendengar ceramah pembangkang di beberapa tempat, tetapi dia tetap menguatkan prinsipnya pengundian keseluruhan rakyat Malaysia bukan kerana polarisation.

3. Mana pensyarah yang ada masa untuk pergi seluruh tanah semenanjung untuk mendengar ceramah ?

4. Pembohong Maznah gampang bastard Melayu Singapura. Dia dengar mungkin dari youtube yang disebarkan oleh pembangkang dengan penipuan, fakta palsu, fitnah berleluasa menghina dan mencemarkan keluhuran pemimpin Umno dalam kegigihan memajukan rakyat dan Negara; dia sudah kemarok menunjung jari kepada Umno.

5. Tambahnya lagi penduduk diutara seperti Kedah dan Perlis yang memberi sokongan penuh kepada kepemimpinan PM DS Najib tidak diberi exposisi melalui media teknologi baru berbanding dengan negeri-negeri yang dikuasai oleh pembangkang. Sebab itu mereka tidak dapat matlumat yang segar tentang berita pembangkang, tetapi hanya matlumat kebaikan dan jasa pemerintahan BN. Apa gunanya jika pembangkang menggunakan media baru untuk menyebarkan penipuan, persepsi palsu dan fitnah kepada masyarakat yang baik dan bermorak di Kedah dan Perlis? Sial jahanam Maznah terkutuk betina keparat Melayu.

6. Apa salahnya penduduk di Perlis dan Kedah memberi mandat kepada BN/Umno atas kepercayaan penuh kepada pemimpinan PM DS Najib? Pensyarah bangang, bongok macam ini bertaraf longkang memang banyak tetapi yang baik dan berkualiti susah hendak dicari.

7. Pensyarah sial jahanam beginilah yang merosakkan dan meracunkan pemikiran rakyat generasi muda Melayu, cina dan India Singapura membencikan kepemimpinan PM DS Najib dan BN.

8. Kerana dibayar oleh CNA membentangkan pendapat penipuan, Maznah tonggek bangsat keparat Melayu dia amat digemari oleh bangsa cina yang kaya raya dan elite cina untuk memaparkan keburukan BN. Duduk sahaja di pejabat dan bercakap di kelas syarahan lepas itu naik kereta mewah kerumah batu mewah tidak tahu pengalaman kebudayaan dan ketatasusilaan orang Melayu yang tinggal dikampung.

9. Pensyarah yang dikatakan ‘modern’ oleh cina singapura tidak berpakai tudung, tidak pun berpakaian baju Melayu. Selalu menjelma di CNA pakai baju kebaratan. Berumur lebih kurang pertengahan 40 an itu yang disukai oleh cina singapura kerana propaganda menyokong pengundi cina Malaysia diSingapura.

Panji fisabillillah said...

Ini betul2 fisabillillah....pertembungan Islam dengan puak kafir ia

Anonymous said...


tertubuhnya parti PKM pada awal tahun 1930an adalah bertujuan untuk menjadikan bumi tercinta ini sebagai republik komunis dan bermatlamat bahawa meraka adalah pemerintah di bumi ini... salah seorang pemimpin tertinggi PKM berkata PKM tidak akan dapat menguasai bumi ini selagai orang melayu menolak perjuangan mereka...
Peristiwa 13 mei 1969 mendarkan bangsa Melayu .... siapa mereka , kita dihina ,dikeji dan sebagainya...
sekali lagi peluang terbuka luas didepan mata apabila bangsa melayu berpecah belah ....
PRU 13 mereka membuktikan sikap cauvenis
Hasrat untuk menguasai bumi tercinta ini secara total memang tak pernah terpadam dalam ingatan... hanya melayu pencacah Pakatan yang bodoh sahaja tak nampak perkara ini.... Melay perlu bersatu demi kelangsungan agama, bangsa dan tanah air... sejarah tak pernah menipu.

Anonymous said...

Di Thailand, Singapura, Indonesia, Filipina dan Brunei tak ada sekolah cina. Jadi apa salahnya Malaysia mengikut jejak langkah negara negara jiran tersebut. Saya sokong taraf bumiputera di hapuskan tapi sistem pendidikan negara hendaklah menggunakan bahasa Melayu sahaja sebagai bahasa pengantar. Kalau di negara negara barat yang jaguh demokrasi seperti Perancis melarang orang Islam bertudung di sekolah bagi menggalakkan asimilasi kenapa kita tak bertindak benda yang sama. Penggunaan bahasa lain selain dari Bahasa kebangsaan sebagai bahasa pengantar di sekolah patut dilarang bagi menggalakkan asimilasi kaum.

Anonymous said...

Perkasakan bangsa Melayu dekati anak -anak muda , NGO -NGO melayu mainkan peranan yang lebih aktif, dekati juga alim ulamak , bina kembali kekuatan melayu

Anonymous said...

"Tolong lihat Dan pantau yahoo Malaysia .semacam aje berita-beritanya".

Saya bersetuju dengan anonymous 9.03 pm..
Saya perhatikan sejak dulu lagi memang yahoo ni berat sebelah. Semua berita kurang baik di pihak kerajaan diperbesar-besarkan, sedangkan berita dari pihak satu lagi yang kadangkala belum tentu benarnya diwar-warkan. Nampak sangat keyahoodian...

Anonymous said...

Sedarkan bangsa Melayu peri pentingnya mereka didaftar sebagai pengundi dan tanggungjawab sebagai pengundi... UMNO ! jalankan kerja bangunkan mereka .... demi agama , bangsa dan tanahair ..... PRU ke 14 dan 15 kita tidak tahu apa akan terjadi.....

Anonymous said...

Kerajaan BN yang 99% Melayu/Bumiputera Sabah Sarawak masih memerintah. Gunakan kuasa 99% tersebut untuk membetulkan keadaan hapuskan SRJK (C).

Anonymous said...

mereka meolak kerajaan apabila kepentingan mereka mula terjejas : KRIM , Penguasaan gula dan sebagainya yang dibawa oleh pihak kerajaan jelas hanya menguntungkan orang melayu dan Bumiptura tetapi tidak pada mereka... mereka bersifat ingin menguasai...

Anonymous said...

pas kena sedar, org cina undi pas bukan mereka suka pas tapi hanya nak pergunakan pas. tujuannya utk menumbangkan pemerintahan melayu. mca, gerakan dan dap semuanya bersatu. pas dan umno bila lg. jgn tungu negara tergadai baru nak bertindak

Anonymous said...

Muahaaaaa bendera Malaysia diterbalikkan tanda mereka Anti Malaysia dan tak suka negara ini. Apa nak risau Malaysia sebenarnya tidak memerlukan orang cina untuk memerintah. Tugas orang cina adalah untuk berniaga bukan untuk memerintah. Orang Melayu/Bumiputera Sabah Sarawak boleh memerintah negara ini dengan cekap tanpa bantuan dari cina chauvanis...muahaaaaaaa berambus ko cina.....

Anonymous said...

Cina bodoh kenapa tak bakar sahaja bendera tersebut. Kalau bakar baru cun. Dasar cina pengecut.

mohamed said...

May 6, 2013 at 10:25 PM.Sangat setuju dengan saudara. PM PUN DAH MENGAKU "SUNAMI CHINA" melanda pilihan raya kali ini.

Sekarang ni jam 8:12 pagi. Satu bangsat Melayu masih lagi cakap perpaduan dengan kaum cina di tv1. Seorang bangsat yang tidak bermaruah.

Sampai masa nya bangsa cina mengambil iniative untuk menghormati orang Melayu. Kita jangan terhegeh2 lagi mendekati cina. BERANI KE SIBANGSAT NI BERCAKAP MACAM NI?

Yang saya masih ingat kerajaan melayu telah bertahun2 cuba memenagi hati cina.Tidak berhasil. Sekarang pun masih lagi cuba, maruah dimana? Siapa pendatang?

Yang saya tahu cina percaya Melayu adalah pendatang diNegara Malysia.

Anonymous said...

Tolonglah saudaraku janganlah promote kebencian kerana ini hanya membawa kehancuran. Hanya kasih sayang dan pengertian membawa perpaduan. Kaum Cina pernah bantu BN dulu. Kenapa tidak sekarang , cari lah puncanya dan cuba memperbaikinya. Mereka pasti kembali

Anonymous said...

Dapat sms ni:
有救了!!! Ada harapan lagi!!!

注意注意!!!! Perhatian!!
分享出去 !!! 最新消息!!! Sila sebarkan! Maklumat terbaru!!!

刚刚听见新加坡电台说,�阵对于这次的投票发表还未结束,要进行第二轮的激战!因此感到担忧!!!
Sebentar tadi dengar media singapura kata, keputusan kemenangan bn masih belum tamat, dan kini akan ada perang kedua dan mereka sedang risau!!!

刚早上看见我们民联领袖们发表,"各位民联支持者别担心,他们还没有赢,我们还没有输,我们要进入第二阶段了"
Pagi tadi tengok pemimpin PR berkata, "para penyokong kami, jangan risau, mereka belum menang, dan kita belum kalah, kini kita akan masuk ke peringkat kedua"
再看见我们未来首相*安华*开记者会发表,有足够的证据证明''污桶''在这次选举作弊,以及犯了许多条规!
Seterusnya bakal perdana menteri kita "anwar" akan memberi pc untuk mendedahkan bukti bahawa umno menipu dalam pru kali ini dan telah melanggar beberapa syarat!

现在我们要为我们的领袖一起加油!为他们打气,我们千万别泄气!他们是我们唯一的希望!我们人民是他们的唯一动力!!
Kini, kita kena memberi semangat kepada pemimpin kita! Bersama-sama dengan mereka, jangan kita putus asa, hanya mereka lah harapan kita! Kita sebagai rakyat adalah penguat semangat mereka!!

大家赶快分享这些话!让我们的UBAH回来!!!!
Segeralah kongsikan maklumat ini! Kembalikan UBAH kita.

SMS Gua lapat dali olang cina looo...haiyaaaa lupanya itu UBAH belum tamat loooooooooo....

Anonymous said...

Ada lagi pencacai najis Cina mahu ambil hati Cina? Kita bukan mahu berperang dgn mereka tetapi mahu ajar mereka jangan kurang ajar.

Melayu2 mcm inilah bodoh dlm UMNO tk habis2 nk jilat Cina. Dlu mereka tolong apa? Tolong berlakon baik sbb mau dpt kerakyatan mudah Malaysia.

Melayu sentiasa BODOH!

Anonymous said...

Hiyaaaa kita tak benci cina tapi cina yang benci kita apa nak buat terima saja lah. Tapi lepas diterima mesti dikembalikan dengan cara menampar dimuka cina terbalikkan bendera. Kenapa bendera Negara yang diterbalikan. Kan di sana beribu ribu bendera BN terpacak. Bendera itu lah yang patut cina cina mampus bakar kalau dah benci sangat dengan BN.

PLS READ said...

tempat melaka kwsn bkt katil ada 2 kedai hware...org Melayu sila pergi kedai ini

1. depan sekolah arab jaim. sewa kedai 150..oleh itu boleh agak barang2 agak murah

2.hardware lg besar melibat kayu , tanah,pasir dll..antara masjid bkt katil lama ke simpang nak pergi Duyung..lepas kedai2 makan sebelah kanan..ada tulis besar BUMIPUTRA

ISTIQAMAH,
TKASIH.

haiyaa said...

anwar yg buat la tu..

prepare gila utk kalah

xda la nk pencen jd cikgu luar negeri..auta paradigm byk kuat..yg untung Lee Aaa Pii

dari 16/9 hingga 5/13 ..udah2 la tu..
ubah la diri ko tu nuar, umur makin tua..esok2 cucu ko nak beli rumah lot bumi pun tak dapat..


Anonymous said...

AKU HARAP DS NAJIB JGN LAYAN LG BANGSA CINA BANGSAT NI..MENGIKUT ANALISIS,BOLEH DIKATAKAN SEMUA CINA UNDI DAP PADA PRU13..SO APA PERLU LG KITA BG BANTUAN PADA CINA?JELAS CINA MENOLAK KERAJAAN YG BYK BERJASA PADA MEREKA..WALAUPUN KERAJAAN DH BANTU MCM2,BANGSAT2 NI MASIH MAHU KUASA..MEREKA TIDAK BERTERIMA KASIH..TAK PAYAH LA BERUSAHA NK MENARIK PENGUNDI CINA..BUAT LA APA PUN,DIORANG AKAN TETAP UNDI DAP..SO AKU HARAP DS NAJIB JGN BUAT APA2 UTK MENARIK HATI CINA..ABAIKAN JE BANGSA KIASU NI..KALAU BANTU MCM2 PUN,PRU14 NI KOMPEM KENA TIPU LG..JGN JADI BODOH..LAKUKAN SESUATU UTK BANGSA MELAYU SEBELUM BANGSA MELAYU BOSAN DGN DS NAJIB..SIAPA2 BOLEH SAMPAIKAN MESEJ AKU NI PADA DS NAJIB,TOLONG SAMPAIKAN..KITA KENA START DARI SEKARANG PERANG KITA..JGN TUNGGU DH DEKAT PRU14 BARU NK START..

celana biru said...

Dalam keadaan sekarang, tiada jalan lain bagi orang melayu diperli oleh orang cina, melainkan UMNO dan PAS bersatu.
Tiada gunanya PAS berdabik dada dan berbangga kerana berada dalam Pakatan Rakyat sedangkan mereka bukanlah parti dominan.Mahu-tidak mahu Pas terpaksa tunduk kepada Dap.
PAS dan UMNO terdiri dari orang melayu yang berugama Islam.Bertutur dalam bahasa yang sama. Budaya juga sama.Makan makanan yang sama.
Kalaulah ditakdirkan mereka dapat bersatu, tiada cina akan berani mengangkat muka akan kekuasaan mereka. Pergi jahanam dengan PKR yang diketuai oleh Sang Dajjal Sodom.
Bersatulah demi bangsa dan agama agar tidak diperkotak-katikkan bangsa lain. Semoga Melayu berkuasa teguh di Negara tercinta ini.

Anonymous said...

dr kelmarin aku dh tak setuju bila Najib kata ini 'tsunami cina'...buat analisa betul2...perpecahan berlaku di antara luar bandar & di bandar...juga antara low income & middle + high income...

penentang UMNO (saya ulang penentang UMNO bukan penentang melayu) terdiri dari semua bangsa tak kira melayu, cina, iban dll...contoh ketara = Selangor

Anonymous said...

Orang melayu,iban yang menentang UMNO bila nak bakar bendera Malaysia.

Anonymous said...

GAP DAN SEMUA BLOGGER,

TOLONG WAR WAR KAN KEPADA SEMUA SALURAN MEDIA SUPAYA MELAYU SEMUA BOIKOT APA JUA DEMO DI ANJUR ANWAR ATAU AMBIGA ATAU SIAPA PUN YANG BERTUJUAN MENENTANG KERAJAAN MELAYU.

MELAYU TUNJUKKAN MELAYU POWER DAN TENGOK APA RUPA DEMO MEREKA KALAU TAK DA MELAYU YANG HADIR.

-bukan tsunami cina:-)

Anonymous said...


Cina berusaha keras mahu menjatuhkan kepimpinan Melayu UMNO/BN. Mereka bersatu, hasilnya sudah jelas. Dikawasan melayu berpecah Cina menyokong pembangkang samada Pas atau PKR, hasilnya BN tewas. Di Siputeh contohnya Teresakok menang besar sebab 100% Cina menyokongnya. Undi yang didapati oleh BN tentunya hanya dari pengundi Melayu

Melayu masih tak sedar lagi??

Tugas yang paling penting sekarang mari kata kejutkan Melayubodoh yang leka seperti Pas dan Melayu PKR supaya bersatu. Biarkan Cina menang dibandar yang majoriti Cina. Melayu tetap akan terus memerentah Malaysia kalau bersatu.

Pasbodo kata tak ada masalah DAP memerintah, tapi itu mungkin kita sekarang tidak merasakan bahananya. Takut keturunan kita nanti akan merana macam saudara kita diselatan.

BERSATULAH MELAYU!!

Kita dah bersatu baru cakap pasal integerasi kaum!!

perang salib said...

aku syak'digi' sudah sekat acess ke utusan.com.my..dah tak dpt2 dah...

korang boleh tanya kawan..aku nak tukar lain la..

Anonymous said...

9:48

nak bakar bendera UMNO...

Anonymous said...

Secara semulajadinya sifat kiasu orang Cina memang tidak sesuai dengan amalan demokrasi apatah lagi untuk akur dengan perlembagaan. Struktur sosialnya telah diacuankan dari negara asal mereka China..

now! said...

salam semua

aku sangat sokong kempen buy chiness last..

tapi mesti disambut para Bloger dgn serius.. kita buat kempen sungguh2 samapi next prk..jika mcm tu jugak kita bantai lagi ..

mereka nak polarisasi kaum..nah..kita berikan..

Anonymous said...

AYUH WAHAI ORG2 ISLAM....ORG CINE SUDAH MEMULEKAN GERAKAN RACIST MEREKA..AYUH KITA BLS DGN GERAKAN RACIST KITA PLAK...KPD KWN2 SEKALIAN..KORNG TAU X BENGKEL2 KERETA ORG MELAYU AREA SELAYANG,GOMBAK,BT CAVES...BAB2 KEDAI RUNCIT AKU BLI KT MELAYU,PASARYA MYDINN,KEDAI MKN KOMPEM MELAYU,FARMASI MELAYU..TP BENGKEL KETE..SSH SKIT..SAPE2 TAU..

Anonymous said...

DAP SUDAH MENANG BANYAK.
PKR BOLIH JADI BABI SURUHAN.
PAS BOLIH JADI LEMBU CUCUK HIDUNG.
ABISLAN MELAYU.............
TERSUNGKUR DI BUMI SENDIRI.

PADA MELAYU YANG SOKONG PKR, PAS...DAP....SYABAS...KAMU SUDAH ERJAYA. KAMU SEMUA MELAYU YANG CERDIK LAGI PANDAI BELAKA. BIJAK GUNAKAN OTAK.

TAHNIAH, TAHNIAH.....HANCURKAN MELAYU LAGI, LA NI TAK CUKUP HANCUR, HANCURKAN MELAYU SEHINGGA LUMAT.
SYABAS MELAYU JENIS NI, KAMU TELAH BERJAYA...SETINGGI TAHNIAH.
PASTIKAN MELAYU LENYAP DALAM PRU 14.
BIAR CINA JADI TOKEY KAMU JADI KULI........BARUA.

MELAYU BOLIH MASUK HUTAN...........

Anonymous said...

Dap suka la. Ada Cikgu Melayu lantang kata UBAH. Inilah jadinya. Tak tau kenang budi. Hal sebegini kena ambil tindakan. Kalau tak ambil tindakan tegas, itu yg buat penyokong kerajaan lemah dan fed up.

Anonymous said...

Cina-cina ni elok dinasihatkan agar janganla melebih-lebih sekarang ni. Berfikir la secara waras sementara masih ada hak-hak dan peluang untuk hidup selesa kat Malaysia ni.

Kalau dah bising2 dan melampau sangat, UMNO patut jemput PAS untuk tadbir negara. Laksana HUDUD dan hapuskan sekolah2 cina.

Puas hati masyarakat cina?

guaorg said...

tadi aku pi chk cina 2 yg aku biasa deal busineess.. ada calit hitam..

sah mampuih la ko...aku x pi lg kedai ko..

mari kita chek jari cina kwsn kita

dan kenali lah musuh anda ini...

Anonymous said...

Cinadah jadi tuan, org melayu dah ikut cakap tuan, cina pakai tanda hitam berkabung org melayu pun turut guna lambang yg sama berkabung diatas sbb kematian. Ini bukan cara org islam. Sebagai org melayu kita mmg hendak berubah tetapi jika yang mengetuai itu dari DAP maka patut kita kebelakang selangkah dahulu, DAP telah UBAH minda orang melayu seperti acuan yang mereka kehendaki. Banyak pengundi yg layak tidak daftar yg daftar tidak keluar, cina bangsa yg menyokong kaum mereka tak kira apa jua halangan tetap keluar walaupun terpaksa berdukung dan beratur dlm hujan lebat termasuk pengundi muda, cuba tengok di sekolah sekolah dalam kawasan bandar penuh mcm beli hendak membeli tiket konsert. Saya keciwa kerana orang melayu boleh menyokong DAP dah terang lagi bersuluh menabur racun serta kebencian dikalangan orang melayu. Cina bila mula senang dia akan mengigit kita balik, bila susah dia akan goyangkan ekor minta simpati, tetapi pada masa yg sama menikam setiap hati org melayu. Bagi saya kalau dah terdesak sgt pangkah Bulan lebih baik dari Roket jika tidak ada pilihan kerana dah tentu PAs itu dikalangan orang melayu yg masih sayangkan agama dan melayu itu sendiri.

Anonymous said...

sebenarnya pembangkang khususnya DAP & PKR mendapat bantuan pihak2 asing utk menumbang kjaan BN. Maklumat, fitnah, khabar angin, gambar2,isu2 kecil diperbesarkan, berita2 tak benar begitu meluas & cepat disebarkan. kempen Bersih, anti lynas, dll sangat berkesan yg mebuat kan ramai yg terpengaruh. Memburukkan institusi kjaan, seperti Polis, mahkamah, SPR.
NGO melayu & UMNO harus ada strategi. Secara halus kita gerakkan2 orang kita secara berkumpulan dgn memakai T-Shirt atau sebgainya lambang2 or slogan ciri2 kemelayuan. Sebarkan benda ini..Mempromosikan produk keluaran Islam & orang2 melayu,begitu juga kebudayaan, bahasa & seni. Agendanya hanya satu yng orang melayu bekuasa dinegara ini. Sudah tentu ia memerlukan dana yng cukup besar.

Adda sesiap nak tambah ? tolong...

Anonymous said...

aku skrg ni tengah promote dgn keluarga n adik beradik aku supaya boikot barangan yg dijual cina,nmpknya mendapat sambutan yg padu,beli kat kedai 1 malaysia atau mydin,buy 'malay first',kita naikkan ekonomi melayu dgn membantu org melayu,harapkan cina dia x kan beli di kedai melayu kecuali makanan yg mereka rasa mereka x boleh nk masak seperti org melayu,barang2 lain x sah dok harap mereka nak beli,marilah melayu2 sekalian x kira dr parti mana bersatlah kita demi masa depan agama,bangsa n negara malaysia

baca ini said...

AKU SOKONG konsep dua post ini(post pru13))..Anda NILAIKAN..sendiri..

1.
http://mymassa.blogspot.com/2013/05/tu-dialagu-yang-akan-jadi-mimpi-ngeri.html

2.
http://novandri.blogspot.com/2013/05/analisis-pru13-masa-depan-kaum-cina.html



.

Anonymous said...

Setuju dgn Ambia,

DAP/cina dengan senyap telah membawa masuk pengundi baru dari luar kawasan masuk ke kawasan melayu agar ratio melayu 50:50 atau lebih. Kes di Pulau Pinang, Bahgian utara tanah besar melayu byk sebab mereka ini byk datang dari dalam pulau pindah ke luar, sebab itu kita boleh menang. lain pula cerita di selatan penang begitu juga dlm pulau, kamis jumaat sebelum mengundi byk org cina balik walaupun 2 malam aja dari guangzhou, hongkong, tanah besar cina semua penuh flight ke penang dan juga kawasan lain di semenanjung semata mengundi utk DAP ada yg dibeli travel insentive. Ada dari Sabah Sarawak pakai baju kuning balik Semenanjung DAP bekalkan 6 biji bas di ruang parkir LCCT utk mengangkut baju kuning. DAP mmg licik, kawasan melayu tinggi mereka akan bawa bangsa mereka berdaftar disesuatu kawasan yg mereka fikir melayu tinggi.

Jadi sesuatu perlu dilakukan.

Anonymous said...

Nk ckp pasal HUDUD apa soal Fardhu Ain pun xlepas lagi.. soal perpaduan ummah pun tk capai lagi. Selesaikan hal2 POKOK dlu.. Aqidah, Fardhu Ain barulah ke kenegaraan. Nanti buat HUDUD tnpa kefahaman dan keimanan akan jd fitnah kembali pd Islam krn susasana skrg Islam bukan dominan di mana2.

Fikir seruan pendidikan dakwah Islamiyyah. Perkasakan ekonomi, pd masa yg sama draf juga perundangan HUDUD Islam (bukan hudud ala politik PAS.).

Insya Allah moga dibekrati.. Islam itu agama Kasih Sayang dan Penyatuan.

Anonymous said...

Saya nak karang surat esok kita propose apa yg korang listed yg baik utk negara dan bangsa melayu pastu saya akan hantar pada PM/Pemuda ...insyallah.

Anonymous said...

Tak payah nak boikot boikot . Membazir jer kerja tu . Yang paling penting sekarang ialah untuk memberi kesedaran kepada melayu melayu yang bodoh macam lembu supaya pergi mendaftar sebagai pengundi . Orang cina ni tak laa ramai sangat tapi mereka menang sebab terlalu ramai lembu lembu yang tidak mendaftar sebagai pengundi . Kalau semua lembu lembu yang layak pergi mendaftar , itu sudah cukup baik .

Anonymous said...

Cina boleh terbalikkan bendera Malaysia malah bakar sekalipun persilakan kerana kebencian. Tapi ingat 5 tahun akan datang engkau jadi pembangkang tak bolah buat apa apa. Ini kali lah!!! cina cina celaka masuk perangkap sendiri.

Anonymous said...

Saya pun setuju dgn Ms Pearl

BUY CHINESE LAST

Peduli la kalau org nak kata saya racist.


Tonto Jr

Anonymous said...

UMNO BN yg pegang dasar pembangunan, benarkan kemajuan yg membolehkan CINA jadi KAYA dan BINA rumah mahal2. So kita tk boleh salahkan CINA. Jika kita jd bangsa minoriti apa jua runag dn peluang mesti kita akn ambil.

Sbrnya ini balasan Tuhan pd UMNO. UMNO terlalu baik sangka pd Cina. Biarkan polarisasi kaum Cina menguasai tempat penting spertin bandar.

Bila Melayu tegur, Tun M ckp Melayu sempit otak tolak pembangunan. Nah skrg ambil lah hasilnya. KLCC mencakar langit.. apakah beribu peniaga Melayu kt situ?

Apakah Melayu yg beli kondo2 mewah di area KL? Selangor?

Siapa yg gubal dasar ini selama ini?
Negeri2 miskin mcm Kedah pun.. tiba2 Cina banyak, siapa luluskan perumahan mahal kasi Cina masuk?

Bila Azizan Razak sekat Cina, buat kuota 50% perumahan pemimpin UMNO dan Mukriz MELOMPAT buat bahan kempen PRU13 konon Azizan sekat org luar, sekat pembangunan.

Bila Azizan buat syarakt di Sungai Petani hanya org Kedah shj boleh beli rumah utk kawal kemasukan Cina Luar.. sekali lagi UMNO jd LEMBU cina, kempen sakan mentakan Azizan mundurkan KEDAH..

Aku tk sokong PAS tp aku benci dasar bermuka2 UMNO. Org UMNO ni otak lembab dan suka kenang legasi2 lama spt Kesultanan Melaka, Kesultanan Tun Mahathir.. org UMNO dgn PAS sbrnya sama2 bodoh. Nk salah PAS dr segi polorisasi kaum tk boleh jg sbb PAS baru pegang Kedah, UMNO gadai LANGKAWI pd tukeh2 CINA.. apakah org UMNO mahu terima teguran ini???

Sangjung Tun M macam TUHAN tp xbrani korek Tun M juga banyak sumbat masuk Cina di tempat yg Melayu sepatutnya boleh KAYA.. sbb nk jaga hati CINA??

Hasilnya org Melayu lah jd mangsa.

Dyll said...

Anon 8.37 AM... Memang betul kaum Cina pernah bantu BN dulu. Mereka (Cina) tersangat2 cerdik. Masa sesuatu tempat tu belum maju, memang mereka bantu BN. Tapi anda perasan tak, bila sesuatu tpt itu dah jadi pekan maju / bandar, mereka pusing 360 djh menyokong DAP. BN berpenat lelah memajukan, yg dpt hasilnya Cina. Penang jgn mimpi BN nak dpt balik. Sekarang mereka sedang menuju keSelangor dan Johor. Memang buat masa ini Selangor PAS yg banyak menang, tapi jarum akan senantiasa dijlnkan. Kelantan memang mereka tak minat lagi (mungkin negeri yg last) sebab masih mundur dan pemimpin2 PAS dlm genggaman mereka.

Paling kesian dgn Melayu2 yg sedang lena dibuai mimpi2 indah yg dialuni oleh DAP. Perasan tak, Melayu pembangkang selalu cakap...lebih baik berpeluk dgn kafir dari Melayu munafik. Memang mereka mengaku teramat Islam, tapi siapakah yg lebih tahu keIslaman seseorang itu, melainkan Allah. Jadi pd anda (PAS/PKR) tolong jaga lidah dan amalan anda. Jgn sia2kan amalan anda didunia ini.

Anonymous said...

Sila tolong monitor expat kita di UAE dan Saudi....mmereka banyak yg pembangkang tegar....

Unknown said...

JANGAN MIMPI UNTUK MENGALAHKAN MEREKA JIKA KITA SENDIRI BERCERAI BERAI!
JANGAN MIMPI UNTUK MENGALAHKAN MEREKA JIKA KITA SENDIRI BERCERAI BERAI!!
JANGAN MIMPI UNTUK MENGALAHKAN MEREKA JIKA KITA SENDIRI BERCERAI BERAI. !!!
UMNO ( UNITED MUSLIMS NATIONAL ORGANIZATION )
UNTUK SEMUA MUSLIM DI MALAYSIA, SECARA KEBETULAN MELAYU ITU MEMANG ISLAM LAHIRNYA JADI MEREKA MAJORITI.
WE SHOULD.. WHY NOT???

Anonymous said...

najib tu kena buang najib kor tu dulu ..menyampah aku...punya la nak bodek sepet..

Anonymous said...

Cina DAP & Cina MCA tak bermusuh? Read the book Art Of War. Understand the Chinese strategies. If they hold a riot now, they will be seen as not capable to rule as they are against the government. What they will do, is make it prosper, so next election they get more seats. They already show the other Chinese how they do it in Penang. Malays have to follow them, be prosperous so you can win more seats. The Chinese leave it to Anwar as opposition leader to make BN busy while underground they try to win more votes. So ignore and move on and focus on building Msia.

Anonymous said...

Cina cibai babi anak harem jadah anggap malayu bodoh.kau kaya pun psl melayu memerintah.kalau kau perintah nak babikan kami macam Singapore.babi tak basuh Taik!!!

Anonymous said...

Menang DAP buat melayu bersatu!!!

Anonymous said...

MELAYU PERLU BERSATU.....
MELAYU PERLU BERSATU.....
MELAYU PERLU BERSATU.....
BELANG MEREKA SUDAH SEMAKIN JELAS....
BELANG MEREKA SUDAH MAKIN JELAS....
MEREKA TAK PERNAH SUKA ISLAM DAN MELAYU....
KITA JANGAN JADI BODOH....
ORANG YANG SOKONG DAP MEMANG BODOH....

kurashan said...

Salam.. sesi Muhasabah.. marilah kita baiki dah ubah kesilapan UMNO yg lalu...

PAS mmg salah berat dalam masa SINGAT, tp yang buat dasar selama 55 tahun sehingga Cina jadi KAYA dan KENYANG tu siapa? Siapa yg benarkan pembangunan tkterkawal, GILA2 tapi Cina yg untung? KLCC bangganya Tun M, tp berapa ribukah Melayu jd taukeh dlm tu ?? Adakah pemimpin UMNO termasuk Tun M fikir pasal Melayu ketika itu? sikit2 slogan pembangunan, maju.. itu semua KOSMETIK shj!

Siapakah yg tolong kayakan ramai bukan Melayu spt Ananda Krisnan dan Robert Kuok? zaman Tun M kita nampak MAJU..kita akui.. tp ia adalah jg RACUN dan BOM JANGKA.. Cina hanya pura2 pada wktu itu utk cukupkan kekuatan pd masa skrg. Tun M pernah kata Melayu tk setia semasa PRU 1999. Tun M mmg byk jasa dan lahirkan kekayaan org Melayu tp pada masa yg sama dia kayakan Cina juga berganda2. Zaman Tun M harga barg naik berkala.. cuba ingat balik.. wpun petrol murah tp tol naik setiap 2 tahun secara kekal. Dasar penswastaan begitu rancak sehingga Melayu tertekan, gaji kakitangan awam cukup rendah, hanya zaman Pak Lah kakitangan awam senang lenang. Tun M mahukan Malaysia maju cepat tnpa kira kaum. Bila Melayu tegur Tun M ckp melayu JUMUD tolak pembangunan. Kg Baru Tun M mau majukan secara terbuka.. Hanya zaman DS Najib lah baru Cina dikekang, DS Najib wujudkan Kedai 1 Malaysia yg pancung habis2 penguasaan Cina dlm ugutan barang keperluan. DS Najib wujudkan FGV yg hasilkan produk2 hebat hiliran makanan yg menyebabkan Cina naik angin berganda2. DS Najib berjiwa Melayu lebih kuat cuma secara luaran beliau terpaksa tnjuk ambil hati pd Cina, dgn harapan Cina tertarik balik.. tp malang.. Cina amat cerdik dan bersatu kuat.. tp dr segi tindakan DS Najib sgt banyak bantu Melayu bottom millon berbanding Tun M yg hanya fikir mengindustrikan negara, janj cepat maju. Cina hanya pura2 hormat Tun. Krn wktu itu mereka mahu tumpang sedut kekayaan hasil pemikiran cerdik Tun. Ho Hup construction, Vincent Berjaya Group? Patrick Lim bkn zaman Pak Lah, tp zaman Tun lagi..

UMNO wajib balik pangkal jalan. Jasa Tun dihormati, tp kesilapannya juga banyak..
PAS mmg salah terang2 dlm masa yg singkat dibodohkan DAP.. tp yg byk salah ialah UMNO sbb UMNO yg biarkan dasar menguntungkan Cina ini sejak 55 tahun lalu..

fikirkanlah..

Anonymous said...

wahai bangsa ku yg lemah otak.. Melayu.. toksahlah menggila2 mencarut marut kat sini..tp otak masih BODOH dan tiada jatidiri.. masa panas je melalak mcm anjing.. nnt kt tepi jalan Cina tepuk bahu sikit cair darah dah..

Tkpayah lah nak meroyan dgn maki mencarut atau mcm nak gaduh2.. itu lg memperlihatkan Melayu sgt bodoh.

Skrg fikir strategi dan istiqamahkan tindakan.. itu yg berkesan. Org Melayu ni cpt panas..dn cepat sejuk.. dn otak bodoh malas fikir.

Pergi pasaraya bukan nk teliti beli barang..tknk baca siapa pengeluar..siapa pengilang.. tau main beli je.. kayakan Cina.. lepas tu bila jd mcm ni melalak mcm anjing.. ini teguran Tuhan org Melayu skrg lemah.. bodoh dan tiada kekuatan rohani..

Tkpyah kita melalak..mari bersatu.. bentuk kesatuan dan perancangan bijak. Kita kan ada Allah Ta'ala sbg PENOLONG YANG MAHA HEBAT.. usaha dan doa..

Insya Allah kita mulakan langkah dr sekarang..

Anonymous said...

Assalamualaikum..buku dok umum tun m patut di jdkan bahan bacaan wajib sej mlysia dr sek ren hingga uni..barulah mlayu akan faham n daftarkan anak2 21thn tuk mgundi..spr mesti kempen habisan pd anak mlayu dgn mgedar pamplet n daftar mgundi serta merta umno hendaklah lebih aktif n brwawasan dlm menyeru melayu tuk mdaftar..elakkan raih undi 2/3 minggu sblom pilihanrya..

Anonymous said...

Apa lu olang mau kecoh2 maa..kita 1 MALAYSIA maa! MALAYSIA BOLEH LAND!!! Lu olang tgk..itu anuat pn kita suda angkat kasi jd kita punya ketua..itu PAS pn manyak baik sama kita..lu olang talak suka ka? ha ha ha..bodo pnya melayu! itu hali pilihanlaya pn manyak melayu bodo sokong kita..kasi kibar kita pnya mendera..wa manyak suka..wa ketawa kuat2 woo..wa tepuk tangan kuat2!! Lu olang kasi gaduh2 la ha..sikalang pulau pinang suda jd kita punya..lu olang mimpila mau angkat sama kita balik! nti pru14 ini malaysia lu kasi sama kita plak!

Anonymous said...

ni sekor lagi Melayu lemah...sakit tempat lain berubat tempat lain. Soal skrg bukan soal kesedaran mengundi.. sudah2lah asyik jilat taksub pd TUN M. Tun M yg beri laluan CINA nik TOCANG.. zaman Tun CINA buat kekayaan berganda2!

Penyakit org melayu skrg ialah MALAS fikir dn suka kenang legasi lama. Buat apa pakat2 daftar mengundi tp undi beri pd PKR dan PAS?? Yg berpenyakit skrg ialah MELAYU jd liberal, malas berusaha dan tidak ada kekuatan jatidiri..


Anonymous said...

Yang Maha Berkuasa telah membuka mata dan minda kita supaya sedar akan permainan dan perangai jijik puak tocang ni..
PM,tunggu apa lagi..? Tak payah nak pujuk,bendera pun dia org terbalikkan.ini bermakna,mereka sedang dan akan terus merbalikkan Malaysia...Jahanam punya bangsa si mata sepet ni..
Tolong aje kt kat Sarawak ni,dan negeri negeri BN yg lain..ade lebih kang,baru bagi mata sepet..

Anonymous said...

SEMUA BIJAK PANDAI MELAYU DARI SEMUA GOLONGAN BERPENDIDIKAN TINGGI DAN AGAMA HARUS BERJUMPA DAN BERGABUNG DAN BERSATU DALAM SATU UMMAH YANG MAMPAN...SEBELUM TERLAMBAT....KETEPIKAN KEPARTIAN DAN EGO MASING2....KITA HARUS BERTINDAK....SAYA CADANGKAN IA HARUS BERMULA DARI SEKARANG....

Anonymous said...

Gambar cina yang buat bendera Malaysia terbalik tu dikeluarkan di Berita RTM, Buletin Utama TV3, Berita Astro Awani dan Berita BERNAMA, BERNAMA News dan Berita BERNAMA (Tamil dan Cina)

Unknown said...

Semua orang PAShit termasuk di Kelantan sudah tegal dengan BODOH SOMBONG; jadi biarkan mereka terjunam kerana pujakan DAPigs dan PKerakRacun.

Umno boleh bersatu padu padat dan kuat dengan PERKASA,JATI dan lain-lain NGO yang memperjuangkan kepentingan dan kemajuan nasib orang Melayu.

Anonymous said...

Orang Melayu kenapa sangat marah? Kami orang Cina juga mahu negara yang berjaya melalui pilahanraya yang bersih, pemimpin yang adil dan lagi tiada kekacauan. Cuma minta bukti sahaja orang Bangla dan Indon kenapa beri mereka undi. Buktikanlah betul atau palsu. Kalau betul. Siapa beri IC minta tangkap. Semua rakyat akan suka dan aman harmoni. Saya Orang Cina sayang Malaysia. Saya lahir dan mati di Malaysia.

Anonymous said...

Anon May 7, 2013 at 4:52 PM,
Orang melayu marah kerana orang cina berpaling tadak kepada kerajaan sekarang, tak mahu percaya BN/Umno yang mementingkan semua bangsa.
Kamu orang cina pun tunjuk kemarahan kamu menuduh sebarangan sudah kena makan racun akibat fitnah Bershit, Wong Tack, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng ambabiga dan anwar bersama DAP rasis.

Unknown said...

Dajjal Anwar Aljburi homoseksual psychopathic opposition.

Semalam, Isnin 06/05/2013 akhbar Singapore Straits Times wartawan Yong Yen Nie menyatakan keputusan PRU-13 kemenangan BN adalah disokong oleh pengundi luar Negara diterbangkan termasuk pengundi pos, pengundi polis dan tentera personnel.

1. “Kita ada bukti yang sah,” kata Anwar Dajjal Aljuburi, “dan indelible ink tak boleh dipakai. Tetapi SPR menafikannya.” Kemudian A D Aljuburi menunjukkan wartawan video pengundi luar Negara dan menuduh BN membawa mereka mengundi. Sehari sebelumnya, pembangkang dan BERSHIT telah mengadu beribu-ribu luar Negara diberi warga negara percuma sebagai pertukaran mengundi.

2. Mengikut keparat cina Yong tonggek ini, PM Najib tuduhan ini adalah tidak benar dalam twitternya. Kita semua bersatu padu menjalankan pengundian yang adil. Dalam siding media, PM Najib kata kalau mereka mahu menuduh, mesti tunjukkan bukti.

Bagaimana kalau Dajjal Anwar Aljuburi dan BERSHITmembuat video palsu? video fitnah?

3. Dajjal Anwar Aljuburi kata “Kita sudah menang. Mari kita sama-sama mendesak Umno dan SPR yang cuba merompak kemenagan kita.”

4. Dajjal Anwar Aljuburi sudah naik paras syaitan setinggi alam maya syaitan iblis, Dajjal Anwar Aljuburi mahu mengelakkan jenayah yang di lakukan dengan Nur Misuari, pencerobohan Lahad Datu, kes sodomi Saiful belum selesai.

5. Dajjal Anwar Aljuburi sudah kalah terok, patah kaki kerana tak dapat jadi Perdana Menteri, dia tidak mahu menerima kekalahan, dia terpaksa menghirup kekalahan teruk pakatan ranap kebawah 90 kerusi, kesakitan mental Dajjal Anwar Aljuburi makin ketara.

Anonymous said...

CINA BABI TAK SEDAR DIRI,
cina babi tak mengenang budi,
duduk di tanah Malaysia, cakap bahasa cina, tak mahu memahami kesusahan orang Melayu, mahu cari kekayaan ditanah melayu.
cina babi menggunakan emosi, diracuni oleh pemimpin rasis DAPigs Lim Kit Sial. Semenjak LKS dan DAPigs merebak menang di P Pinang, mereka mahu merampas tanah Melayu.

Anonymous said...

Siapa yang emo melayu bahlol saja yang tak merasa marah apabila cina laknatullah sudah berani memijakkepala dan berani mempersenda bendera negara

Anonymous said...

Gambar kat atas tu... kesian anak2 babi DAP laknatullah terkutuk senang di-perbodohkan dan di-hasut oleh babi babi tua reput yg nak mampos.

Anonymous said...

KENAPA TUTUP MUKA KAMU? BERANI MENGHINA BENDERA TAPI BACUL SEBENARNYA!

BGS PRINT SCREEN GAMBAR NI EDARKAN KE KAWASAN MELAYU!

Anonymous said...

SAHABAT SEMUA;

SILA SEBARKAN LOKASI PREMIS2 PENIAGA MELAYU DAN PENIAGA BUMIPUTERA DI KAWASAN MASING2... SENARAIKAN DAN KEEP UAR2KAN DI ALAM CYBER SECARA BERTERUSAN.

SAYA TELAH MULAKAN DI PEJABAT SAYA SENDIRI, KELUARGA DAN KENALAN. MRK MAHU BERSAMA. JIKA SAYA HARI NI MAMPU MENGUMPUL LBH 10 ORG UTK MENGGERAKKAN KEMPEN BUY MALAY FIRST, BUY CHINESE LAST... SAYA YAKIN SAUDARA SEMUA JUGA MAMPU.

SEMUANYA BERMULA DRP KITA SENDIRI. SAYA MULAKANNYA DRP SAYA SENDIRI.

Anonymous said...

Betul Bro. Gua balik teganu undi PRU 13. Kali ini ada sikit undi protes sb ada dengar kami bercakap perkara tu. Wake up call kerana lihat BN di teganu highway teganu ke kuantan sudah lama tak siap siap hampir 4 tahun sedangkan kami tidak bising pun pasal royalti. Tp kami masih pertahankan BN wpun lebihan 2 kerusi. So jgn lupa teganu kite lepas nie. Kalau tidak teganu terlepas ke Pas. Isu highway byk di kata oleh PR. Minta jagalah teganu kite dan kelate tu tak usah lah dan berilah projek kelate tu ke teganu.
Tak dok satu kilang besar pun yg ada di teganu.

Anonymous said...

ha..ha..ha...MELAYU DAJAL UMNO DAH KEPANASAN..HIDUP DAP..PERGI MAMPOS LAH UMNO !!!!

Anonymous said...

Ubahlah..Inikalilah..memang bodohlah..undi 100% china & melayu pakatan ..tak dapat tumbangkan UMNO...Muka2 pengkhianat ni semua jangan bagi chance..

Esperalzi said...

Mengikut apa yang wa baca, Cina2 Malaysia tolak BN kerana nak kerajaan yang BERSIH, TELUS dan TAK KORUP!

Kah!Kah!Kah!

Nak tergelak wa dengar Cina2 ni cakap pasal bersih, telus dan tak korup!

Cina lah bangsa paling kuat tipu, paling tak bersih dan paling tak telus!

Orang Cina kalau berniaga suka tipu, wa pun dah banyak kali kena tipu dengan Cina ma! Kalau tak tipu tu bukan Cina namanya!

Dekat2 nak Raya Cina paling suka tipu, barang dia sorok, mo kasi harga naik!

Cina mo bersih dan tak korup? Kah!Kah!Kah!

Cina juga paling kuat judi, mak dan bini dia pun dia sanggup jual judi punya pasal!

Sudah lah Cina! Lu tak undi BN sebab lu mau kontrol Malaysia melalui PR! Lu ingat PR akan menang dan Nwar Brahim jadi PM! Wa taw punya!

Lu punya matematik sudh silap ma! Melayu survive tanpa lu punya undi!

Anonymous said...

Cina babi...

Melayu Perak said...

mengapa umno/bn menang...????

tidak boleh dikalahkan...????

jawapan nya Allah meredhakan pemerintahan umno/bn di malaysia ini....

tahukah anda ustaz-ustaz dan ulamak pondok sembahyang hajat kepada Allah swt untuk memenangkan umno/bn selama lebih 41 hari.......sebelum pru13...ini termasuk saya sendiri....

ary said...

dulu aku respect gak cina niii....tapi la ni aku tengok depa niii macam komunis...dah bagi betis nak paha....nak kontrol malaysia malaysian...jgn harap kami melayu umno akan bersatu tak perlu bantuan pas atau pkr pengkianat bangsa dan agama!!!!!!!

Anonymous said...

Cina komplot, penipu, rasis, penyamun, tak boleh pakai. Melayu Bersatu! Melayu Bersatu! Melayu Bersatu!

Anonymous said...

terima kasih kepada mereka2 yang mendoakan kemenangan bn dalam pru 13.bagi saya apa yang berlaku adalah satu perancangan sulit kaum cina yang tidak dapat dikesan oleh pemimpin dan ahli2 umno/bn..gerakan mereka bermula sejak 5 tahun dahulu maka mungkin kini mereka sedang merancang untuk pru 14 pula...apakah persedia kita untuk hadapi serangan mereka nanti?mungkin kita juga sudah boleh mula merancang strategi dan mula berkerja sejak dari sekarang untuk menentang mereka habis habisan pada pru 14 nanti...semoga ds najib tidak lagi memberi muka kepada kaum cina ini dan menumpukan kepada org2 melayu di kawasan yang dimenangi dan jangan lupa pada sabah dan serawak