Wednesday, January 21, 2015

DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK NIK AZIZ.


16 comments:

Anonymous said...

Nak doa kan yang terbaik macam mana?? Pok Nik menyebabkan perpecahan umat Melayu kat bumi Melaya ni - kafir sana, kafir sini.....haaa,....sekarang ni siapa yang 'KO'??????

Anonymous said...

doakan yang terbaik??

Suatu masa dulu aku sangat mengkagumi beliau, sikap yang wajar bagi aku sebagai ahli seumur hidup parti itu ..

Sekian puluhan tahun, hari ini aku sudah hilang hormat kepada 'orang alim' yg pernah satu masa dulu bermula sebagai seorang guru KEMAS rujuk http://minda-al-assad.blogspot.com/2012/05/siapa-graduan-dari-india-dan-bekas-guru.html

Aku rasa semacam aku sudah tidak ada kena mengena langsung dengan tok guru kelantan yg degil dan tebal dengan asabiyah dan dendam kesumatnya setelah aku mendengar ceramahnya yg di antara lain mengatakan Nabi Muhamad itu semasa kecil sebelum dilantik menjadi nabi sama macam lain lain mamat mamat kampung, sehingga Baginda dilantik oleh Allah ... kecik sungguh hati aku dengan orang tua ini bila membahasakan Baginda sedemikian!!!

Meringkaskan apa yg terbuka dalam hati ini, adalah lebih baik Allah permudahkan kembalinya ke RahmatuLLah dengan harapan tok alim kelantan ini segera bertaubat kepada Allah, semoga diterima dan dipermudahkan sakaratul maut dan memperolehi husnul khatimah !!!

Bagi aku itu yang yg terbaik sekarang !! demi perpaduan umat Islam Malaysia khususnya

melayu perak said...

ya sokong kembali ke rahmatullah......selesai masaalah....

Melayu Perak said...

ya sokong kembali ke rahmatullah....selesai masaalah....

Melayu Perak said...

ya sokong kembali ke rahmatullah.....selesai masaalah...

Anonymous said...

Siapa kah orang yg mendoakan " Wa Minhom Najib 3x dan Wa Minhom Zahid 3x " yang diaminkan oleh puluhan ribu pengikut Pas Kelantan ????

Siapakah yg memimpin solat hajat puluhan ribu pengikut Pas kelantan untuk memohon Allah menimpakan bala keatas PM Najib ?????

Anonymous said...

ya Allah ampunilah beliau, jasa beliau adalah besar walaupun di dalam berpolitik beliau banyak tersilap. terutama berbaik dgn DAP. Jasa beliau yang besar ialah sistem gadaiaan ar rahnu.

Anonymous said...

ya Allah ampunilah tok guru , jasa beliau sangat besar walaupun di dalam berpolitik beliau buat kesilapan, terutama baik dgn dap. pajak gadai islam ar rahnu adalah jasa beliau yang besar.

Anonymous said...

Saya setuju anon 10.39...saya nak tambah sikit.. jangan lupa penghinaan dia kepada Rasullullah...duit Maulidur Rasul lebih baik buat 'tandas'...!!! saya hairan macam ini punya 'ulam mak'pun orang nak buat guru???

Anonymous said...

Saya setuju anon 10.39...saya nak tambah sikit.. jangan lupa penghinaan dia kepada Rasullullah...duit Maulidur Rasul lebih baik buat 'tandas'...!!! saya hairan macam ini punya 'ulam mak'pun orang nak buat guru???

shokri65 said...

Semoga allah menurunkan hidayahnya kepada semua makhluknya yang lemah dan penuh kealpaan...wallahualam...aminnn

Anonymous said...

Sesungguhnya janji Allah itu benar, tiada yang tidak benar melainkan benar belaka..
semoga dengan ketiadaan nya nanti, umat islam di negara ini kembali bersatu menuju kejayaan..

Anonymous said...

Aku doakan supaya perut dia tak pecah dalam kubur nanti.Juga berharap dia tak kena KO,sebaliknya dapat TKO pun jadi lah.

Anonymous said...

Mohon Allah menyatupadukan hati semua umat Islam di Malaysia ini tidak kira parti apa sekali pun. Perpecahan dan ukhwah ummah yang sekian lama terungkai hanya merugikan Islam itu sendiri.

Perbuatan menangkan orang kafir harbi dan meninggalkan saudara Islam hanya umpama telunjuk menjolok mata. Allah turunkan musibah banjir untuk kita umat Islam berfikir dan muhasabah diri. Cukuplah dgn keadaan yang terjadi sekarang. Penghinaan kepada Islam oleh org kafir, penghinaan kepada org Melayu dan semuanya yang banyak berlaku sekarang.

Apakah untungnya perpecahan ummah yang dicipta? Bukankah agama kita juga yang dihina dan yg rugi itu kita sendiri?

Anonymous said...

Mohon semua umat Islam sokong perpaduan ummah.
Perpaduan ummah itu adalah perintah Allah dan RasulNya.
Mereka yang menyebabkan perpecahan ummah bukanlah dari golongan umat Muhammad SAW.

Anonymous said...

tuh ada sekor lagi ulamak yang seangkatan dgn orang tua atas katil ni...Bila lagi Hadi nak sedar diri??? Dah tag team dia ni nazak pun masih berpeluk sakan dengan LGE yang sah sah MUSUH ISLAM!