IKLAN BERBAYAR

Friday, December 30, 2011

TERBAIK : USTAZ FATHUL BARI KUPAS MENGENAI IMAM MAHADI PALSU AKA ANWAR BERAHI.

9 comments:

Anonymous said...

Rata rata dalam negara ini, golongan peguam yang mewakili anak guamnya di mahkamah adalah daripada parti yang sama, mereka adalah daripada jawatankuasa tertinggi parti politik yang sama [dan muka muka yang sama saja setiap kali rakan politik mereka di dakwa di mahkamah, dan peguam peguam ini memegang kepercayaan politik haluan radikal kiri yang sama anrara nereka dan dgn tertuduh, dan mereka cari pelung, cari helah mencerca kehakiman, mereka mempersendakan kehakiman dan sistem perbicaraan negara ini, mereka perlekehkan hakim hakim [kekadang berbau perkauman] yang membicarakan tertuduh yang turut sama menjadi ahli parti politik peguam peguam itu [kekadang merea pakai NGO radikal yang sehaluan dgn politik sempit mereka, semuanya muka sama.... Menurut kod etika peguambela, peguambela perlu di lihat oleh orang ramai sebagai bebas dan berkecuali daripada si 'tertuduh' dalam sesuatu kes jenayah, tetapi majlis peguam Malaysia buat tak tahu saja, mengapa sedemikian? Ini lah kelompok peguam haluan pembangkangyang pasti seirama dgn parti politik pembangkang kerana MEREKALAH AJK PARTI PEMBANGKANG yg terus menggunakan mahkamah sebagai pentas jenaka dan sabotaj politik mereka terhadap kerajaan Malaysia. Mereka sentiasa membesarkan isu ketidakadilan sistem keadilan Mallaysia, agar di denganr oleh negara2 Barat dan UN dan mendapatkan simpati kuasa kuasa luar yg hanya menunggu masa menjahanamkan tanahair kita... Ini kah kebebasan bersuara? Tidak...ini adalah subversif dan perbuatan khianat yang haus terhadap institusi negara tercinta, Malaysia. Bangunlah suadara, sedarlah akan teknik yg sudah terlalu lama di gunakan oleh anasir cendikiawan daripada Komunis Malaya...dan mereka-mereka yang sewaktu dengannya.

BAHAGIAN KHAS

Anonymous said...

Terbaek Bro GAP...

Namun, bagi pencacai pakatan... mereka pasti terus menerus mempercayai apa yg di nasabkan oleh imam ulung mereka ostad badrol amin...harap2 hentikanlah.

Pernahkah mereka terfikir mengapa sejak kebelakangan ini "KECELARUAN" semakin timbul dikalangan ahli agama & cerdik pandai mereka??

Malah sedikit demi sedikit ALLAH tunjukkan "PEKUNG" yang selama ini terlindung disebalik kata-kata mengagungkan pemimpin mereka yang selama ini mereka war-warkan sebagai ADIL, BIJAKSANA, BERILMU serta MAKSUM!

Ketahuilah...ALLAH maha ADIL lagi maha MENGETAHUI.

Semuga ALLAh bagi kredit kat hang plak Bro GAP!

Sampaikanlah ilmu walau sebesar zarah....

Anonymous said...

mana ade imam mahdi meliwat!

dalam bicara mahkamah pun bukannya depa membuktikan bahawa tiada liwat berlaku. malah hanya nak membuktikan liwat berlaku secara suka sama suka!!! gila betul!!!

Anonymous said...

Sewaktu Badrul Amin baca doa Musnahkan Najib disebuah Masjid Di Bukit Mertajam aku lihat ramai Jemaah yg keluar dari Masjid kerna tak sanggup aminkan doa Ostat Badrul Amin yg cari makan dgn PKR.

Anonymous said...

Menurut Noh lagi, di bawah Rancangan Malaysia ke-10 (RMK-10), sebanyak RM2.62 bilion disalurkan Kerajaan Pusat untuk melaksanakan 628 projek di Selangor, dan sebanyak RM83.81 juta lagi disalurkan menerusi pelbagai agensi dan kementerian.

Manakala peruntukan RM2.71 bilion yang di terima Umno/BN kali ini adalah amat besar jika dibandingkan peruntukan untuk lima tahun bagi RMK-10 tersebut.

Kerajaan Selangor pimpinan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim ketika membentangkan belanjawan 2012 baru-baru ini mengumumkan peruntukan RM1.9 bilion wang kerajaan negeri untuk perbelanjaan mengurus dan pembangunannya.
Susulan itu, Khalid menegaskan Najib dan Noh tidak perlu mendabik dada kononnya menyalurkan peruntukan yang besar untuk projek pembangunan di Selangor.

Katanya, kesemua wang pembayar cukai dan dana rakyat tersebut akan di salurkan kepada ketua-ketua Bahagian Umno/BN untuk tujuan pilihan raya umum akan datang dan bukan untuk rakyat negeri itu.

Sementara itu, wang tersebut juga di ambil dari belanjawan defisit negara dan bukannya dari perolehan sumber belanjawan berimbang. Ini meletakkan peruntukan tersebut terpaksa ditanggung oleh rakyat seluruh negara.

Menurut Khalid, penyaluran wang tersebut cuba 'dihalalkan' di atas nama pembangunan negeri Selangor sedangkan hakikatnya wang tersebut untuk disalur kepada pemimpin-pemimpin Umno/BN melalui ganjaran dengan membuat projek-projek 'mee segera'.

Projek-projek mee segera ini berupa projek-projek ringan seperti membina longkang, bilik gerakan pilihan raya dan sebagainya yang harganya berlipat kali ganda kerana selebihnya akan masuk ke saku pemimpin-pemimpin Umno bahagian serta kroni mereka.

Baru-baru ini ketika mengadakan kempen keindahan kediaman dan mengecat rumah pangsa di Gombak, Khalid hanya menggunakan peruntukan RM400,000 untuk menjayakan program tersebut.

Selang beberapa hari setelah pengumuman Najib, Umno Gombak pula mengumumkan peruntukan RM1.1 juta untuk tujuan yang sama. Bandingkanlah bagaimana 'pintarnya' pemimpin-pemimpin Umno mengurus tadbir wang dari dana rakyat tersebut.

Ujar Khalid lagi, wang tersebut seharusnya di salur kepada kerajaan negeri sebagai pemerintah yang sah bagi membolehkan wang tersebut diurus secara berhemah dan terancang.

"Ini adalah duit pembayar cukai dan bukan duit parti Barisan Nasional, wang RM2.71 bilion itu adalah pembangunan seluruh rakyat di Selangor dan bukan untuk kepentingan segelintir pemimpin-pemimpin Umno/BN," kata Khalid.


Pakar perampas


Najib telah melantik diri beliau sebagai Pengerusi Perhubungan Umno Selangor selepas Dr Khir Toyo meletak jawatan ekoran kes rasuah berhubung memiliki banglo di atas dua tanah lot di Shah Alam.

Perlantikan beliau tersebut memperjelaskan lagi bahawa Umno Selangor benar-benar ketiadaan calon berwibawa. Mungkin Najib sendiri tidak yakin dengan kemampuan Umno Selangor untuk merampas kembali negeri Jugra tersebut dari PR.

Najib mempunyai alasan kukuh untuk mengetuai Umno Selangor. Sebagai menteri kewangan, beliau telah merasakan betapa perbendaharaan wang negara sedang berada dalam keadaan nazak. Manakala Selangor adalah negeri yang kaya.

Lantaran itulah Najib mengeluarkan kenyataan bahawa beliau dan Umno akan bertindak merampas kembali Selangor walau dengan apa cara sekali pun.

Najib mempunyai pengalaman merampas Perak pada 2009 ketika berlaku krisis perlembagaan di negeri bekas pengeluar bijih timah dunia itu. Najib juga di lantik menjadi Pengerusi Perhubungan Umno Perak ketika usaha merampas Perak dari tangan PR.

Tujuan Najib berada di posisi tersebut semata-mata bagi membolehkan wang yang diperuntukkan di bawah Jabatan Perdana Menteri (JPM) di keluarkan untuk membeli mana-mana pemimpin PR yang ingin melompat parti.

Dalam kehidupan peribadi beliau pun, tidak perlulah dipanjangkan susulannya kerana Najib lebih maklum bagaimana beliau membentuk keluarga yang dimilikinya sekarang.

Anonymous said...

Saya pernah terbaca ttg Iman Mehdi ni tak sahih mengikut Sunnah Wal Jamaah!!!

Anonymous said...

anon
December 30, 2011 8:28 PM

kata dulang paku serpih...

soulrhyme said...

anon
December 30, 2011 8:28 PM

Cuba komen yang tidak lari dari topik..kalau nak jadi pembangkang jadilah pembangkang yang berkarisma dan responsiv ..merampas PERAK
??...perak jatuh ke tangan kerajaan atas dasar demokratik..tolong kupas guna kepala otak bukan kepala lutut.

Anonymous said...

Taksubke atau mengharapkan habuan drpd anwar tu?