Saturday, February 23, 2013

BILA DEEPAK SEWEL PUN DIPERSOAL KREDIBELNYA OLEH FAKATAN.



Is Deepak’s quest real, or political?


Jimmy Chia, The Malaysian Insider


Businessman Deepak Jaikishan seems to have a major grudge against the government, Datuk Seri Najib Razak and his wife, Datin Seri Rosmah Mansor.


Apart from his revelations and an e-book, the carpet dealer is now suing the prime minister’s wife for RM 3 billion. That is an astronomical sum, to say the least.


But if his cause is real and he is an aggrieved party in a business tiff, why consort with the opposition in his case against the government?


If this is a business dispute, why bring in the politicians? Why write an open letter to Tun Dr Mahathir Mohamad and say he is a nationalist like the former prime minister?


That appears to be a political move. That appears to be part of a move to unseat the prime minister by creating stories about him and his family, rather than a straight-forward business partnership gone sour.


Deepak has already admitted he has done business deals for eight years and profited from it. Now that they have fallen out, he wants to sue them, and work with the opposition to bring Najib down.


Can he please make up his mind? Is this about business or about politics? One can’t pretend to have an attack of the conscience after working together for so long.


If the partnership was still good, would he have come out and said what he has revealed these past few months? Or is this just another case of a disgruntled businessman who is no longer in the circle of power?


Deepak has shown an insight into a different world but his actions now reveal a bitter man who is seeking to bring down the people he used to do business with, one way or another. To the extent of using whatever means, legal or political, to get his way.


You’re no saint, Deepak. You would do your cause better if you crusade alone rather than get in bed with politicians again.

8 comments:

celana biru said...

Deepak. you have everything in shambles. What you have to do now is sit down and think hard what mess you had done and do not try to pull innocent people into your problems.
Now you are in deep trouble because you have given too much face to the opposition. Either you give them more or else ...

Tun Teja said...

This man is a typical lunatic who cannot get the most attention from a political leader.
Deepak Jaikishan is an idiot, numbskull business man, deserving to be humiliated to the contemptuous bankrupt man.
How many years has he become Malaysian citizen so easily? Take back his citizenship if he is under that category.
Definitely he is allied to Aljuburi who harboured extensive revenge against PM Najib for failing to achieve the homosexual’s prime motive of becoming Prime Minister.

Anonymous said...

This keling is really making auta story. The best part is, most people believe his story. What a pity.

Anonymous said...

Zul Nordin Kulim Bandarbaru mendedahkan mat jubo sanggup mereka fitnah jika tidak ada bukti mendakwa Najib dengan altantuya..

Sebagai orang islam, kita ada dua pilihan..Sila nyatakan pilihan anda untuk dipercayai:

1) percaya pada defuck yg.bersekongkol dengan mat jubo menuduh najib dengan atantuya.

2) percaya pada najib yg.dah 3 kali bersumpah dalam masjid menafikan pernah jumpa atau kenal altantuya?

gen2felda

anti bohmau said...

GAP<

sbg orang Islam yg percaya dgn Qada' & Qadar Allah SWT, balasan baik & balasan buruk slps dihisab, kita cukup takut utk bersumpah dgn nama Allah!! apa lagi saja2 nak kata Wallahi, Wabillahi, Watallahi, semata2 utk mempermain2kan org lain!! ambo yakin ds najib tidak terlibat.

jauh sekali ds rosmah krn terbukti beliau berada bersama2 anak2 yatim meraikan mrk dlm satu jamuan makan malam di malam dia difitnah meletupkan pompuan monggolia tuh!!

kalau nak kaitkan mrk berdua, apa motifnya? krn kapal selam yg dikatakan pompuan monngolia itu jd org tengah? mengapa kerajaan nak gunakan pompuan dari monggolia sbg org tengah utk satu perjanjian jual-beli sulit bg pihak kerajaan & kementerian pertahanan? logik ka itu semua??? mana pergi akal puak2 pr nih?

anWAR akan gunakan apa sj modal yg dia ada utk jatuhkan PM tp dia lupa dia lupa, dia sudah lama hilang kredibiliti sbg pemimpin krn kes2 salahlakunya sendiri!! sudah2la anWAr!!

anti bohmau said...

GAP,

ambo setuju saranan Tun supaya PM abaikan sj si deepak ni!! bila baca surat terbuka keling ni kpd Tun, ambo terbayangkan muka haprak anWAR tu!! lenggok bahasa, tuduhan2 yg direka2 semuanya LENGGOK BAHASA ANWAR @ PENCACAI2NYA...
mcm mana seorang penjual karpet boleh berbahasa sebaik itu & keluar dgn data2 yg begitu terperinci JIKA TIDAK DIRANCANG OLEH ORANG LAIN untu deepak nih!!
kalu betul itu deepak punya bahasa, cuba suruh deepak duduk & tulis semula tuduhannya!! tak payah banyak, dua tiga perenggan shj di hadapan press semua...ada brani deepak?

Anonymous said...

syabas zul kulim...pasti dapat jadi calon bn kat kulim nanti..pasti ramai yg nak pangkah undi zul kulim nanti..hee..tak sabar nya nak undi zul kulim yag teramat lah cerdik nya nie..

wowww said...

party paling kuat autating=pkr

sbb dpt mandat auta dr leader sendri...serta admire betui tak??

kalau dap..semangat betapa malaysian malaysia..bangga dgn LIM KIT SIANG

pas.. dgn smgt agama..BANGGA DGN NIK & HADI nya..

pkr..?? semangat auta [org pas sendri bg jolokan 'politikal animal' kah kah kah..]

dan meka sendri kata= mind doktrin anwar kuat= auta kuat tak kira apa benda dtg..contohnya dulu dia slalu guna Yusof Qardawi ...sampai talipon xbg sumpah..pengikut totok apa lg percaya la kat dia...punyalah mudah auta rakyat...