Friday, March 1, 2013

KE MANA HILANGNYA TELOQ PAKATAN ?


7 comments:

Anonymous said...


pembangkang terus amal dasar samsing, yang dia tahu komplen semata-mata satu kerjapon tak bolih diharap, nak jadi kerajaan cara komunis, guna isu sensitiv supaya dapat sokongan rakyaat. lingkup negara ni kalau pembangkang yang perintah, tentu kembung perut masing-masing dan banyak harta negara dikapor oleh kroni.

Hancur Pakatan said...

Mana AMBIGA

MANA BERSHITT

'ambiga ....podahhhh


Anonymous said...

Saya sedikit pun tidak pelik apabila pembangkang tidak mahu menandatangi ikrar intergriti PRU13. Andaian selama ini yang menjurus kepada kesimpulan bahawa pembangkang adalah pengamal rasuah ternyata ada kebenaran. Mereka kesana sini memfitnah BN sebagai pengamal rasuah tetapi sebenarnya merekalah yang rasuah. Keengganan mereka adalah petanda jelas siapa yang sebenarnya pengamal rasuah. Jika aqidah pun mereka boleh permainkan apalagi dengan perkara2 lain seperti rasuah.

Majoriti Rakyat sedar betapa hipokeritnya pembangkang. Jika sambutan ceramah2 pembangkang dijadikan indikator maka jelas majoriti rakyat telah menolak pembangkang dan Insya-Allah ianya akan dapat kita saksikan selepas PRU13 kelak. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

DAP - err wa tala masa wo..wa mau naik loket..lu buta ka??

PKR - Ana tunggu Hadi sign. Hadi sign ana sign..

PAS - Tak perlu sign...cukup niat dalam hati je...

Kalau nak berjimak, niat je nak jimak...BOLEH???

Jijan Mali.... said...

Teloq Pakatan dah kena sedut dek Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati....kahkahkah

Anonymous said...

Ambik kau para pemuja Bershit!

Unknown said...

Dalam interview Channel News Asia Melissa Goh pada dua minggu lepas,bersama pembangkang Tony Pua, media CNA bertanya mengapa pembangkang enggan menanda tangani sebagaimana yang dibuat oleh PM DS Najib, kata pengkhianat Tony Pua, kerajaan yang banyak melakukan rasuah, tiada gunanya jikalau mereka menanda tangani tetapi melakukan disebaliknya. Perbuatan ini hanya menunjukkan ‘sumpah yang kosong’ sahaja.

Inilah tindakan Tony Pua yang berniat jahat. Berperangai tidak professional, beraksi seperti pemimpin politik gangster.