Friday, April 12, 2013

PAHALA NENEK KAU..DAH ZINA TU ZINA JUGAK LAH !


hadi kata stopa akan dapat pahala selagi foto itu disiarkan.
ini bukan masalah pahala.

persoalan umat islam adalah stopa harus menafikan foto itu bukan dirinya.

senang cakap, sila lakukan sumpah mubahalah...

janganlah pas ambil mudah skandal konek nih.
awak tu cakap bab islam, tapi konek taknak jaga..

apa menda nih...

apakah mungkin stopa akan lakukan sepertimana eli kangkang pernah buat dulu ?

jumpa tok guru sesat pok nik,  lepas tu terus diampunkan dosanya..



66 comments:

Anonymous said...

Baru tau knp org2 muda masuk PAS. Dlm PAS berzina x berdosa tp klu UMNO solat pun x dpt pahala. Patutla ingat PR ingat sex.

Anonymous said...

ingatkan kote pas lurus mcm pembaris rupanya bengkok kat hujung

Anonymous said...

aku dah agak..mesti dapat pahala kalau ore pas buat...wakakakakaka

Anonymous said...

Semakin hari semakin sayang . . .

Oh tidak . . .

Semakin hari semakin jelas PAS adalah Parti Ajaran Sesat atau Parti Asuhan Syaitan.

Nik Aziz bukan tuhan
PAS bukan Parti Islam dan
Islam bukan PAS

PAS hanya parti politik yang memperguna Islam untuk kepentingan pemimpin2nya yang sudah terpesong akidah perjuangan mereka.

Anonymous said...

Assalam pakcik nik dan pakcik hadi,boleh tk pakcik ampunkan dosa saya sb curi buah mempelam siam jiran sebelah masa saya kecik2 dulu.Terimakasih pakcik,saya rasa lega skrg sb dosa dah tkda dgn jiran.....tapiiii dosa dgn allah swt masih ada lagi mcm mana nih????....

Anonymous said...

kita bersangka baik, mungkin isteri muda mustafa ali.....tapi dulu dok sibuk jambul bini najib sekrg rambut bini dia pulak mengerbang mcm hantu kak limah.... sibuk beli tudung batu sana..batu sini...sampai habis bateri tepon...

Malaysian Cybertrooper said...

Agak musykil juga kenapa Hadi beria-ia sangat mempertahankan salah-laku Setiausaha Agung PAS ni. Macam ada apa-apa je.... Jgn-jgn dia pun ada video jugak tak?

http://mycybertrooper.us.ms

Anonymous said...

Muka org dlm video tu sama mcm kat foto di atas lelaki yg di sebelah kiri! Pelanduk dua serupa??
Bagus le dia dapat pahala.. boleh le buat lagi dan lagi dan lagi.. Puak2 Pas laknat ni akan cuba sedaya upaya menutup kesalahan dan dosa kaum mereka walau harus memperlekehkan Islam.. bertaubat lah wahai pemimpin Pas.. manusia tak lari dari melakukan dosa dan kesalahan.. jangan cuba nak berselindung lagi.. rakyat dah muak!

Anonymous said...

mak oiii...banyaknya pahala dia dapat......ingatkan dapat tiket percuma masuk syurga je....pahala pun dapat.....apa lagi penganut pas taramlah puas2.

Anonymous said...

Wajah sugul si Musapa Ali dlm foto tu menggambarkan segalanya! kantoi.. malu.. segan.. bersalah.. berdosa dan tak akan menyesal.. dia akan buat lagi sebab dia akan dapat pahala kalau org lain tengok aksi sex dia tu.. kekekeke!!!

Anonymous said...

Baru aku tau sekrg ni buat dosa dpt pahala.makin lama puak ni makin sesat.

Sepatutnya disiasat.klu x ben ar nafikan sj.klu org masih x percaya sumpah laknat.habis crita.

Nampaknya bg puak ni x de lain yg lbh penting selain undi dan kegilaan ke putrajaya.

Anonymous said...

Adoii... Ketua2 PAS tak kesian ke kat kami yg menyokong PAS ni.. Korg sedap dapat duit, sedap dapat burit, kitorg kat bawah ni terkial2 cari sokongan.. Ni skrg apa aku nak jawab dlm blog2 pro kerajaan ni?

Pundek la korang...

Anonymous said...

Yg mulia tuan guru hj hadi,sekiranya pas perintah dan laksanakan hudud,ketika itu ada kes sebegini adakah tuan guru akan terus kt ini fitnah?

Tidakkah tuan guru mahu siasat dan minta tertuduh memberi penjelasan,buat penafian atau bela diri?

Adakah tuan guru kt ini bkn keutamaan dan ada lbh byk lg hal lain lbh penting?apa akan jd klu 2 kes,20 kes,200 kes sebegini timbul dan terus diadili on the spot sbg fitnah dan x perlu apa2 penjelasan atau siasatan?

Minta yg mulia tuan guru jelaskan dr sudut pandangan islam yg sememangnya menjadi kepakaran tuan guru.

Anonymous said...

Pas kan ada pope yang boleh ampunkan dosa. Tapi kalau pope tak nak ampunkan dosa mintak je dengan anak Allah. Nauzubillah himin zalik....

Anonymous said...

Jijiknya pembela-pembela agama. Penzina di sanjung, . Kalau muka aku yang keluar kat video tu adakah Hj. Hadi akan bela aku?????????. Adakah akan dikatakan fitnah???? Hina dan jijiknya pejuang agama ini. Adakah Islam serendah itu nilainya??? AllahhuAkbar. MsyaAllah.

Anonymous said...

begitulah tak adilnya hudud pas kalau dilaksanakan bila kena puak puak mereka, macam macam alasan dicari untuk menunjukkan mereka tidak bersalah. Nak cari empat org saksilah sedangkan video yang menjadi bukti dan dilihat oleh ramai ada saksi yang melebihi dari 4 orang. adakah datuk pa patut direnjam sampai kerena berzina mengikut hudud islam sebenar.

Anonymous said...

Selagi ada PAS dan PKR selagi itu Malaysia x selamat kaki zina, balun bini orang kaki melancap kaki jubo jantan LGBT dijadikan pemimpin Dr M pilih mereka berti petaka utk Malaysia jom lelong spender
Adi awang sudah sudah le tu dari memali mati katak dan kau rembat dana memali dsampai ke spender berserabai tak abis abin nak buat dosa kering...
lu bukan ulamak lu pookimak...

Anonymous said...

seperti biasa, pemimpin PAS akan mengelak dari isu sebenar. Depa akan pusing luar isu dan keluarkan fatwa. walaupun bau bangkai dah terlalu busuk, depa tetap akan tahan nafas dan mengatakan tak ada bangkai dan tak ada bau. yang watak video walaupun control macho, dalaman harap2 ada penyesalan dan terhina. zina tu kan perbuatan terkutuk...terutama pabila dari orang yang gagah perjuangkan islam, parti islam, hudud bla...bla..bla...buat lah lagi solat hajat untuk K.O umno...ALLAH Maha Kaya, Maha Mengetahui, Maha Penyayang kepada mereka yang dizalimi...

Anonymous said...

KALAU GAMBAR ASLI, SIAPA DPT DOSA, SIAPA DAPAT PAHALA. DAN KALAU IKUT HUDUD KEMALUAN PELAKU KENA POTONG KE TIDAK. ?

HADI AWANG WAJIB JAWAB. !

Anonymous said...

Apa ingat pahala ni bapak dia punya ke. Ada ke patut yang buat maksiat sedap2 berzina nak bagi pahala. Bagus punya kumpulan agama. Maka lagi banyak ler maksiat bertambah di bawah gabungan PAS dan PKR. Dua kali lima je meka2 nih.

Anonymous said...

Najib dan rosmah setiap hari d fitnah..meka yg dpt pahala...mat lobang taik semua org dia tohmah..Tun M, Pak Lah dan Najib..dia tu naik seban Tun M..dia tu bangkai aja

Anonymous said...

Sebagai pemimpin parti sesat dah boleh agak jawapan yang akan keluar dari mulut hadi kongkang yang tak pernah cerdik.

Anonymous said...

ajaran agama pas buat maksiat dapat pahala.. takebeerrrr

pas sudah semakin sesattt

Anonymous said...

Stady tok pa

Megat Alam Gempita said...

Dulu dia kata CCTV adalah besi, kini dia perbodohkan lagi pencacainya dengan pahala. Sah PAS semakin sesat dan menyesatkan.

Anonymous said...

PAS PIS PUS

PIGI MAMPUS LA PAS
BUNGKUS PGAYR
BOLEH BELAH DAP

bzz said...

baru dapat pahala sehari...
bayangkan brape banyak pahala yg najib n rosmah dapat setiap hari???
bayangkan brape banyak pahala yg mahathir dapat sejak berpuluh tahun dulu?

and bayangkan, brape banyak dosa yg merek2 ini buat selain dari fitnah and memecah belahkan umat islam...

Anonymous said...

Gap,
Kalau begitu Hadi telah mengesahkan yang beraksi dalam video tu memang Pak Mustopa le...

Anonymous said...

Stopa Ali penyokong PAS, jadi bila sembahyang, dia dapat pahala. Bila video zina dia ditayang dan diulang2, lagi dia dapat pahala.

Bertuah betul jadi ahli PAS.

Anonymous said...

Hadi Awang bebual pasal Pahala!!

Hadi Awang kepala Butoh!!

Bosan dgn alasan Melayu bertopengkan Islam PAS Musibat!!

Anonymous said...

Ajaran pas... Kalau puak mereka, berzina pun buleh pahala... Kalau umno, sembanhyang pun tak buleh pahala...

Anonymous said...

Kesian tengok dia nie.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151392818476840&set=a.10151324968561840.1073741825.16194831839&type=1&theater
..kurang kasih dan perhatian...orang takmau dok sebelah dia...nak tengok pun klu boleh takmau...kesian muka pun kelat ja...Tkpelah pemimpin zuhud kan...komen pengikut punyalah nak kipas...tapi, hakikatnya..Allah sajer yg tahu...udah2 ler tu atok yer...Nak pi Putrajaya boleh sangat2...pi masjid pon boleh, pi taman putrajaya pon boleh sangat nak dating ngan bini boleh boleh....dengan cucu pon boleh...teringin sangat kan nak pi...hah, pi lah Putrajaya...kitorang pon pi sana takde bayar sesen pun...siap dua tiga pagi pegi pon tak kena marah...

Anonymous said...

kepala hotak kau ni aku ingat dah lebam lah hadi...mana punya keling bunting yg kau jumpa ajar kau buat statement cam ni Hadi oiiiii....

Anonymous said...

PAS itu "Parti Ajaran Syiah" Spender..

Anonymous said...

Fatwa Hadi? Berzina lepas tu siarkan dan dapat pahala??? Anwar lah yang tengah leading dalam mengumpul pahal nampaknya.
Oii Hadi oii... kau nak bertebiat nak mampus ker?
Orang berzina macam tu pun kau pertahankan?
Hassan Ali perjuang anti MURTAD kau singkir?
Ustaz Nasa buat baik sesama melayu Islam pun kau singkir??
Orang Zina & Liwat kau pertahan dan kau bela dan kau simpan??
Kalau kau betul2 laksana Hukum Hudud dan perangai macam ni? alamat hari2 lah korang berzina tak buat kerja!!
Mengucap lah Hadi oiii... dah terpesong sangat kau ni.

Sepatutnya, kau tubuhkan badan khas untuk menyiasat kesahihan video itu... ni tak.. semuanya tuduh UMNO.
Allah akan jatuhkan bala sebesar2 nya pada orang macam kau ni kalau kau tak betulkan perbuatan kau Hadi..
Ulamak jenis apa kau ni? Ulamak jenis apa sampai zina (antara dosa besar) pun kau kata dapat pahala..

memang dah tebiat nak mapus!!

Anonymous said...

Kenyataan Haji Hadi dan pemimpin PKR yang lain mempertahankan pemimipin yang terlibat dalalm skandal seks jelas menununjukan kelemahan pemimpinan mereka.

Bayangkan jika mereka memimpin negara apa akan terjadi pada negara jika semua kesalahan dan skandal yang dilakukan menjadi halal.

Doa and sembahyang hajat PAS untuk menunjukkan kebenaran telah termakbur tapi sayang mereka enggan menerima hakikat apabila terkena pada hidung sendiri.

PAS hanya memalukan diri sendiri dan HIPOKRIT apabila berjuang untuk Islam tapi pada masa yang sama menghalalkan segala dosa dosa besar yang dilakukan oleh pemimpin mereka.

Mereka tidak dapat membezakan apa fitnah dan apa bukti. Bayangkan jika anak atau bini kita dirogol nanti mereka kata itu fitnah. Tuan tuan mahu ianya berlaku?


- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

Bodoh dan otak lembu ....kau yang sedap umno pulak yang salah sudah lah wei...apa yang berlaku sekarang adalah balasan apa yang kau fitnah dr.mahathir ....dan lain lain....sebab itulah bab agama jangan main main tiada manusia yang sempurna...

Anonymous said...

Akar umbi minta siasatlah dulu betu ke dok.
Jgn main dok bela jer. Lagu tu mcmana tengok mcm sahih video tu siap ada cakap ganu lagi..
Clear sangat ini gambar nor. Bab isu tang ni dia tak kira hang pas ke umno ke pkr ke...
Semoga kita semua mendpt perlindungan olehNya.
Jom pakat undi BN.

Atas Pagar.

Mr.X said...

Apalagi PAS? Jalankan hukum hudud yg korang bising-bising sangat tu!! Kalau ikut hudud, dia ni kena rejam sampai mati!!

Oh lupa pulak, hadi kata hudud takde dlm manifesto PR. Yang ade negara kebajike. Ho! ho! ho!

Anonymous said...

Hadi guru sesat sesesatnya.

Anonymous said...

Sabo tok setopa klu mu tok buak sabo. tp klu mu buak mu sabo. Taubat lh pintu taubat masih terbuka. Tapi jange mu bunuh diri pulok. Kecuh satu galaksi s/u parti isle bunuh diri. Tapi tak mustahil kan.kan.kan.kan

Anonymous said...

tolong le tanyakan stopa tu..
bleh tak pinjam smalam doll tu..
aku pun nak pahala gak..
nescaya selepas ini berduyun-duyun lah manusia seluroh donia memelok agama Pas yg amat berkebajikan..

Anonymous said...

Bila dah kena batang hidung , baru nak ingatkan Tuhan.Dok kata orang tu kapir , mencaci orang , sampai sanggup jual islam tu apa ? tabur fitnah sana sini tu apa pulak ? ini lah sifat orang yang munafik !!!

Anonymous said...

Salam Bro,engkau orang tu kalau nak mengutuk Pok Mus dan Pok Hadi tu agak-agaklah.Kesian dia orang tu.Nanti mereka dapat pahala,kita yang dapat dosa.Itu belum lagi Pok Nik keluar kenyataan.

Anonymous said...

baru tah

Anonymous said...

Pegi mampoih la hadi.lg lama hg hidup lg ramai org jd sesat!!!

Anonymous said...

mak aii bestnye jdi org PAS...camni pon pahala??bawak bertaubat la sebelom ajal...selamatkanlah diri dan keluarga anda wahai ahli2 PAS...tkyah masok Umno pon...yg penting hindari parti dan pemimpin yg nyata songsang...

Anonymous said...

kita mau stopa ali menjalani hukum hudud.............

Anonymous said...

PAS memalukan umat Islam keseluruhannya!

Betulalah apa guru2 pondok ckp, UNDI PAS HARAM! Masuk nerakalah kita. mcm mana x msk neraka kalau dah yg HARAM pun dikata DAPAT PAHALA!

Anonymous said...

Fatwa baguih ni. Memantat pun dapat pahala. Ramailah org buat video memantat lps ni kemudian upload. Dpt pahala ooooo... hadi bsngang...

Anonymous said...

gila punya fucktua.. kitab mana ko belajo hadi.. kitab jingga ke?

Anonymous said...

Aku bagi persoalan kat blog pro PR, nape tok pa tak nafikan kalo tak buat. Cuma cakap" saya tak buat" pon susah sgt ke sampai nak guna peguam?... Abis aku dibodoh bodohkan.
Aku ke yang bodoh atau puak2 pentaksub PR yang terlampau bebal?

Anonymous said...

Bersama ngan isteri memang dapat pahala, memang ada hadith tentang perkara ni.
Masalahnya pompuan tu isteri dia ke?
Apa la susah sgt nak ngaku isteri kalo memang sah isteri sendiri.. Tak perlu guna peguam..
Bebal sangat ke??

Anonymous said...

fuyooo.. bestye fatwa hadi.. mlm ni juga aku masuk PAS, jadi ahli seumo hidup!!

Anonymous said...

Ada saja masalah dalam pas maka fatwa baru pun mesti keluar punya, tu bari Hadi boroi..belum guru batu asas punya fatwa lagi..gamaknya tengah cari dalam kitab lah tu..dua tiga hari lagi keluarlah..pendek kata pusing sana pusing sini jadi mesti jadi halal punya sebab yang buat tu orang Pas. Orang BN kalau boleh kentut pun guru batu asas nak bubuh neraka sebab makan duit br1m. segala tingkah laku puak2 Pas ni banyak yang lucu2 sampai kadang2 terasa nak gelak guling2 "Haji sama lebai memang boleh caya tapi puki sama cibai bahaya kalau caya"

Anonymous said...

Tutuplah selagi boleh tutup

Anonymous said...

Itu namanya parti lebih penting dan bermartabat dari agama.

Anonymous said...

dajal itu ada syurga dan neraka. syurga itu sebenarnya neraka begitulah sebaliknya. dan sebelum muncul dajjal akan muncul dajjal2 kecil. masing2 mengaku mnjd nabi. org tua tu salah seorang. sekian dimklumkan.

Anonymous said...

astaghfirullah.....bawak mengucap.
jgn lah keluar fatwa baru wahai hj hadi...bila tayang lama-lama video sex, pelakun dapat pahala banyak. nnti ramailah ularmak buat video sex dan tayang lama-lama sebab nak dpt pahala banyak..

Anonymous said...

kalau seorg pemimpin itu benar berjuang untuk islam, ia mesti tegas dan adil, dan tak pilih bulu.

nampaknya hj hadi ni pemimpin yg sgt lemah dah pilih bulu. dia nak bela org dia walaupun dah bersalah. sekurang2nya siasatlah dulu. ini tidak....terus menafikan dan buat fatwa pulak tu. dapat pahala banyak jika tayang lama-lama. fatwa yg sesat lagi menyesatkan

Anonymous said...

Ya Allah. begitu mudah? mmg la geng tapi ini melibatkan hal agama. kalau zina, Allah kata rejam sampai mati kalau penzina tu dah berkahwin. bermakna Allah kata yang perbuatan zina ni amatlah berat sampai kena hukum mati kalau sabit kesalahan! sepatutnya Hj Hadi kena cakap 'Saya telah menubuhkan satu jawatankuasa untuk mengkaji kes ini. jawatankuasa itu akan terdiri daripada pihak kami, beberapa pakar menganalisis video,dan badan bebas untuk memantau (audit) keputusan jawatankuasa tersebut. Kita mesti buktikan yang mustaffa ali tidak bersalah. itu sebab kita buat begini'. itu yang sepatutnya dilakukan!!!! bukan buta2 terus kata itu fitnah sj!

Anonymous said...

takde sape pun keluar fatwa nik aziz tu tuhan. sape yang cakap dia tuhan meh sini nak rebus dalam air panas.



satu lagi, sumpah menyumpah ni tak perlu. sumpah2 ni mainan budak2. kena cari bukti utk nyatakan vid itu adalah fitnah. tapi diorang xnak cari bukti sebab memang vid tu rekaan sahaja. ada pengarah dan pelakonnya.



semua ni dilakukan untuk burukkan nama pas. kenapa tetiba siarkan video macam tu da nak dekat mengundi nie? nape tak nak siar 2-3 tahun lepas? nampak sangat ada unsur berbaur politik kotor. pui...

Anonymous said...

Nik Aziz Assistant Tuhan. Soal pahala dosa, sorga neraka semua dia uruskan. Manakala Tuhan bersila 'lendik' di atas Arasy.

Sumpah tak perlu bila kena ke atas dahi puak khawarij PAS. Sumpah hanya untuk UMNO saja. Hudud pun.

Kenapa tak siar 2 3 tahun lepas? Sebab Melayu bangang macam hang nyanyuk, cepat lupa diri dan perasan.

Anonymous said...

Aku nak masuk pas sebab pas halalkan sex bebas.......

Anonymous said...

Senang hati aku sekarang, masuk aje PAS tentu masuk syurga dan boleh buat seks sesuka hati dengan sapa saja. Dapat pahala pulak tuh!

Jika masuk UMNO, solat pun belum tentu terima pahala.

Inilah kelebihan nya PAS. Tok Guru kami ialah penjaga syurga.

Anonymous said...

aku ni jahil dlm agama...tapi belum sampai nak lacurkan agama...

gamaknya aku rasa la....
penyokong PAS ni berdosa besar kerana menyokong perkara2 yg menjadi larangan ALLAH SWT...

Ini bukan fitnah..ini nyata
yang fitnah adalah pemimpin mereka..menidakkan perkara yg benar..munafiknyaaaaaaaa......

Inilah ulama akhir zaman..ulama yg berkempentingan pengaruh dan kuasa dari pertahankan ilmu agama...

langsung tidak pernah menyelidiki sesuatu perkara...ini yg dinamakan adil dan saksama?. Inilah yg dinamakan pemimpin kuku besi....