Monday, April 15, 2013

RUPANYA REME AHMAD WARTAWAN STRAITS TIMES SINGAPURA PENYOKONG HOMOSEKS !


Singapore Straits Times gets a hint which political party will reap the real benefit from 15-day campaign.

Reme Ahmad is now satisfied that 15-day campaign gives benefit to Opposition.

  1. He cited Ambiga, the Bersih chief’s acceptance. Reme’s stupidity did not realise that this Ambiga is only a national villain. How come as a journalist he worships villainous Ambiga?  
  1. Then Reme Ahmad mocked at PM Najib’s mannerism of treating babies at a mall. He is an uncouth newspaper writer for writing with contempt.  
  1. This conspirator boasts for Opposition’s advantage upon 15-day campaign. He believes that Malaysian overseas can have a better plan to return home for voting. Reme Ahmad, the homosexual leader’s journalist culprit supporter in Singapore, boosts that 400,000 Malaysians in Singapore are mostly pro-oppositions.  
Can any reader dares to challenge Reme Ahmad’s provoking remark? 
He is convinced that opposition supporters could upset earlier calculations of BN with additions from the young voters at home. 

A liar journalist who writes humbugs in Malaysian politics does not deserve admiration from readers.

H.S. 

7 comments:

Anonymous said...

Make sure he is not caught crossing over here.

Might spell disaster for him.

jijan mali said...

Buang masa saja layan Mamat LGBT ni.....

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

Anonymous said...

dah tak ada teloq nak crita pasal gomen spork dan pap lepas geram crita pasal msia. melayu tak sedar diri merempat di Tanah air sendiri dan dah gadai maruah.

Anonymous said...

Si reme ni siap beli rumah kat area setiawangsa bagi bini dgn anak dia duduk. tau pulak tak bagi anak duduk.kat spork.... siap nak pencen kat sini...... nak buat camana cari makan dgn pap....buat bodo je la... kat spork mana dia berani angkat muka.... Alamat dapur tak berasap

Anonymous said...

Reme Ahmad
As a Singaporean my two words for you
FUCK YOU

celana biru said...

Once again this stupid journalist is unable to use his memory when he agreed that 15 days is good enough for campaigning rather than the 21 days as desired by his dirty brained partner. The truth is the opposition had never stopped campaigning since day one after the 2008 election, especially Pas through it's ceramahs.
It's a fat hope that only a few hundreds of the 400,000 Malaysian working in Singapura are able to return just for the PRU 13'shake.
Why not he just listen to those learnt people who are very sure the BN will sail through with 2/3 majority confidently.

Tun Teja said...

Mak Cik Ambabiga Syaitan Gondol.
Pada tarikh 12hb April di televisyen Channel News Asia, pagi pada 6.30, aku lihat
Ketua SPR kata semua proses pembersihan dan perkemasan sudah dijalankan.

1. Ambiga dalam wawancara dengan pemberita CNA bahwa dia bersetuju 15 hari kempen PR dijalankan, tetapi Ambabiga mendesak PM Najib berbincang tentang ‘manifesto’ masing-masing berdepan masyarakat bersama Pembangkang. Lepas itu CNA tunjukkan Marina Chin Abdullah gondol, sedikit gambar Irene Fernandez tua berkedut kusut masai dan yang lagi satu mat LGBT aku tak kenal, tapi rambut tak bergunting, macam orang hutan berkacamata. Siapa itu Ambiga? Dia bukan pembesar Peguam Negara atau Sultan Agong mahu mendesak Perdana Menteri bertemu dengan bapak liwat berdebat tentang ‘manifesto’. Dia cuma mak cik Ambabiga syaitan gondol saja dijalanan.

2. Mak cik Ambabiga syaitan gondol masih tidak senang dengan penjelasan pehak SPR terhadap PRU 12. Menerusi keparat Melissa Goh katanya “What’s the point?” menyambut kritik dari ketua Bershit.

3. Mak cik Ambabiga syaitan gondol masih mengatakan SPR tidak menjalankan pembersihan, dengan keadaan banyak IC yang diberi percuma oleh RCI di Sabah dan ditempat negeri dalaman pun ada diberi IC dengan percuma. M cik Ambabiga s g sekali lagi menuduh kerajaan BN tanpa bukti yang nyata, berbohong melalui media si SST. Kes mahkamah belum lagi habis dibuat keputusan tetapi M cik Ambabiga s g masih menghentam BN.

4. Tetapi bila pada tahun 2011, dilapurkan oleh kerajaan lebih dari 6,000 orang India yang tiada warganegara telah diberikan kewarganegaraan oleh pemerintah, dan lagi satu bahagian akan diberikan kewarganegaraan nanti. Kenapa makcik Ambabiga syaitan gondol tidak berterima kasih atas pertolongan kerajaan BN memberi kewarganegaraan secara percuma kepada rakyat India? Kenapa tentang rakyat Sabah mak cik Ambabiga syaitan gondol berdengki? Itukan penentangan yang berat sebelah? Tidak manasabah dan tidak adil!!! Inilah semangat perkauman yang di sembunyikan melalui pembohongan makcik Ambabiga syaitan gondol.

5. Pencaci makcik Ambabiga syaitan gondol begitu sekali menonjolkan perangainya yang buruk; betina tiada maruah dan tiada profesyen berakal tajam. Ambabiga Dildo berturut-turut menunding jari kepada SPR. Tak menasabah kerana tidak mahu berkompromosi seperti orang tepi jalan. Seperti pesakit yang keluar dari bilik doktor mental yang enggan mengubat penyakit sakit otak mak cik Ambabiga syaitan gondol.

Photo Tiang Chuak tidak disiarkan di Channel News Asia takut berita sumbang dengan Nurul Jijik.

4. Kemudian CNA beritahu beberapa calun DAP dan MCA yang tidak bertanding seperti Chua Soi Lek. Apabila gambar Nurul Jijik ditonjolkan hendak bertanding di Lembah Pantai, kata pemberita, Nurul Jijik akan dibantu oleh Tian Chua. Nama Tiang Chuak disebut, tetapi gambar dia tidak ditonjolkan, apa sebabnya ? Adakah Tiang Chuak sengaja tak mahu memberi gambarnya disiarkan kepada CNA?

5. Sudah tentu ada motif Pakatan Ranap atau CNA tak mahu tunjukkan gambar dia kerana jantan dayus ini ada banyak kes rekod longkang dalam politik diMalaysia. Sekali lagi aku kata CNA memang main bangsat. Mahu menutup malu dan menutup kemaluan kedua dua pemimpin Lembah Pantai PKR. Atau pun mungkin kerana mereka ada kes kecurangan sebelumnya.