Saturday, November 22, 2014

ASIK ASIK MELAYU JE KENA BERALAH.

11 comments:

Anonymous said...

.


.


mat nih barua china- ytl ke ape ke

kalau chek juburnya akan dapati macam macam dna...

maae said...

Melayu malas bangun ! Asyik bersantai sahaja... tambah lagi yang sudah kena "bela" oleh puak hipokrit..

raismazzadam said...

Dah sampai tinggal teloq je ni...nak beralah bg apa lagi...KU NAN....kita tukar PEMERINTAH JE LA...

Anonymous said...

INilah semangat MEMUNTAHkan mamat-mamat Islam/Melayu-LIBERAL kaki ZUMBA-terhegeh-hegeh, kaki ampu si PENDATANG KAPIRDAJAL- Barat/ZIONIS, serta kaki-asyik-peluk-gong-eng-SIAL DAPBANGKAI!

Bahkan demi menjaga hati PENDATANG-memanjang, mamat-mamat-LIBERAL ini disyaki akan terus giat berusaha mengHARAMKan kat TANAH Melayu ni, penggunaan perkataan 'Pendtg' mahupun, mengHARAMkan membangkitkan SEJARAH ketidakadilan "Jus Soli" ini, yg. diPAKSA ke atas MAJORITI BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN dari Org. Kpg, oleh PENJAJAH British/ZIONIS-KEPARAT!

Yg. aku heran tu juga, mana pi PEGUAM-PEGUAM Islam/Melayu-HEBAT utk. LAWAN habis-habisan dptkan balik setiap inci Tanah Rizab Melayu yg. diROMPAK, di seluruh Tanah Melayu. PUSAKA nenek moyang berzaman kita ini, terutamanya di P. Pinang dan Selangor?!

BUMIPUTERA Islam/Melayu/Org. Asli, harus miliki paling MINIMA (bukan maksima) 50% dari Tanah Negeri kat Tanah Melayu ni! Ada si LIBERAL UMNO hari ni bilang kita harus BERKONGSI dgn. kaum lain!

Sedangkan Tanah Rizab Melayu boleh hanya tinggal 20% dari keseluruhan Tanah Melayu kerana diROMPAK – maka apahal lagi masih nak terus TUNDUK-mcm-KULI dan terus “KONGSI, KONGSI"-MEMBUTA TULI! Bakal kita jadi spt. BUMIPUTERA Palestin yg. sungguh malang, habis diROMPAK hampir keseluruhan Tanah PUSAKA nenek moyang depa oleh si Yahudi ZIONIS-paling-KEPARAT yg. asalnya dari Eropah; mahupun spt. Bumiputera Islam/Melayu di Singapura!

Lihat artikel BERNAS tentang PENINDASAN DAJAL ke atas BUMIPUTERA ISLAM/Melayu berkaitan Tanah Rizab Melayu ini – di http://www.utusan.com.my/berita/nasional/pemimpin-politik-tidak-serius-1.17675, Pemimpin politik tidak serius, OLEH MUZDALIFAH MUSTAPHA (PENGARANG@UTUSAN.COM.MY) | 28 Oktober 2014:

KUALA LUMPUR 27 Okt. – Tidak serius menjaga kepentingan Melayu bagi pemilikan hartanah dalam kalangan pemimpin politik antara punca tanah rizab Melayu yang masih dimiliki oleh orang Melayu hanya tinggal 20 peratus daripada keseluruhan tanah di Semenanjung.

Bekas Ketua Pengarah Pejabat Tanah dan Galian, Prof. Datuk Dr. Nik Mohd. Zain Nik Yusof berkata, sikap memandang remeh tersebut bukan baru berlaku bahkan 10 tahun lalu, menyebabkan isu itu tidak pernah menemui jalan penyelesaian.

“Sudahlah bumiputera gagal mencapai sasaran 30 peratus pegangan ekuiti ketika Dasar Ekonomi Baru (DEB) sehingga sekarang. Wujud pula satu lagi masalah, tanah yang sepatutnya milik orang Melayu turut gagal dipertahankan.

“Sikap tidak serius pemimpin politik ini wujud dari dahulu lagi. Pernah saya bawa isu ini semasa mesyuarat Majlis Tanah Negara yang dihadiri oleh semua Menteri Besar, Ketua Menteri dan 10 menteri Kabinet. Tetapi maklum balas yang saya terima amat mengecewakan. Mereka kata akan lihat perkara itu tetapi sampai hari ini tiada tindakan,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau semasa menjadi panel Wacana dan Forum: Isu Tanah Rizab Melayu semalam mendedahkan tanah rizab Melayu yang dimiliki oleh orang Melayu kini hanya tinggal 3.6 juta hektar atau 20 peratus daripada 12.8 juta hektar keseluruhan tanah rizab Melayu di Semenanjung.......(Teruskan membaca)

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Para pemimpin UMNO sekarang memang dah tak perlukan undi orang2 Melayu lagi. Mereka menganggap orang2 Melayu boleh dengan mudah diperBODOHkan. Nampak gaya memang dah pendek usia UMNO ni.TAKUT SANGAT KAT BANGSA ASING, ASYIK MENGALAH

Anonymous said...

Para pemimpin UMNO sekarang memang dah tak perlukan undi orang2 Melayu lagi. Mereka menganggap orang2 Melayu boleh dengan mudah diperBODOHkan. Nampak gaya memang dah pendek usia UMNO ni.TAKUT SANGAT KAT BANGSA ASING, ASYIK MENGALAH

Anonymous said...

Pakcik kunan ni dh kenapa? Pakcik dok umah besar, reta banyak, keta besar memang tak rasa apa2 yg org melayu dok kampung mcm kami ni rasa. Hak kami yg ada dlm perlembagaan kenapa perlu dicairkan. Hak2 bukan melayu dan bukan bumi yg ada dlm perlembagaan mana kitorang kacau. Hak tu still je camtu. Apahal pulak hak bumi dan hak melayu kena dikompromi? Eh, nk tanya ngan pakcik kunan, pakcik ni dh jadi balaci sapa ni. Setahu kitorang, pakcik ni melayu, keturunan raja melayu lagi, apahal pulak cakap bagi pihak org bukan melayu? Lupa diri tu melayu ke pakcik?

Anonymous said...

Kalo parti melayu sudah x perjuang hak melayu...baik bubar jer umno!

Kalo parti melayu x perjuang melayu...adekah mc,mic akan berhenti perjuang kaum masing2???

Kalo parti melayu x perjuang melayu..adekah bukan melayu konfem sokong bn??sebab umno dah bubar.

Melayu ndi umno...last2 ini hasil pemikiran tahi seorang melayu!!!

Bukan melayu x berterima kasih tp umno x berterima kasih dgn melayu...

Pegi mamposlah dgn umno..akupom dah muak dgn cara umno buat pembangunan hanya utk kaya sendiri dan x menitik beratkan khazanah melayu..ambik cth kg hj abdullah hukum habis hilang melayunya bila dibangunkan.

Anonymous said...

Macamana nak tendang keluar pemimpin-pemimpin meLAYU yang merugikan bangsa ini?PAS sudah lama jadi orang bukan Melayu,manakala PKR pula memperjuangkan sebuah republik yang mana orang Islam bebas menukar agama atau murtad demi meletakkan Al-Juburit sebagai pemimpin tertinggi yang mutlak.Pejuang Melayu sebenar perlu bangkit dan bertindak dengan melakukan revolusi bangsa Melayu.Tanahair ini sedang terancam.

Anonymous said...

Orang Melayu akan boikot pru14. Bagi melayu bungkus terus. Baru padan muka Najib. Tengok la ada tak Cina tongsan undi dia. Najib m umno boleh belah

Anonymous said...

Tun pernah bagi cadangan kepada orang Melayu/UMNO yang tidak sokong kerajaan UMNO Pak Lah agar bertanding atas tiket Bebas.PRU 14 nanti keadaan sama berulang bila orang Melayu yang sayangkan negara merasakan tidak ada parti yang membela bangsa untuk diberi undi.