Monday, June 27, 2011

FAHAMAN KOMUNIS DALAM BERSHIT.

 apa kata pas ?
ishh apasal lak aku nak tanya pas.

bukankah pas itu sekarang ini menyokong liberalisasi agama bawaan ambabiga.

jika hak sama rata dalam islam pun pas dokong, inikan pulak fahaman komunis.

24 comments:

Anonymous said...

JANGAN BANYAK BERCAKAP!...TINDAKAN?

JANGAN BANYAK AMARAN!.....TINDAKAN?

JANGAN BANYAK POLIMIK!....TINDAKAN?

JANGAN BANYAK RETORIK!....TINDAKAN?


DAN YANG PENTING JANGAN DENGAR KATA2:

-AMBIGA @ AMBABIGA @ ANDABIAWAKKA

-ANWAR @ ANUSWAH! @ PAPA JAHAT

-PAK HADI TODI

-PAK N.AJIS

MAKA,

KITA MINTA PAK KUDIN KDN PAHLAWAN GAGAH BERANI BERKERIS JULUNG MUDA BERTINDAK!! (he..gagah ker?)

Anonymous said...

Kasi ISA
Kasi ISA

Semua KOMUNIS
SABU bapak KOMUNIS

Anonymous said...

Menteri AMARAN kasi tukar jadi menteri hal ehwal wanita dan kanak-kanak.

Anonymous said...

Kenapa takut pada pembangkang (NGO dikira pembangkang sebab lagak sah-sah macam dan melampaui pembangkang!!!!)???????

Anonymous said...

Tangkap!!! Tangkap !!!! Tangkap penderhaka negara!!!!! Mereka tak boleh sabar tunggu pilihanraya. Apa itu tindakan yand demokratik?

pas pun dah pening said...

Beberapa anggota Dewan Ulama' PAS Kawasan Gombak hari ini mendesak agar PAS tidak bekerjasama dengan Parti Sosialis Malaysia (PSM) dengan serta merta. Rata2 dari kalangan mereka sememangnya sekian lama mengesyaki perjuangan yang dibawa Parti pimpinan Dr. Nasir itu namun dengan bukti2 yang diperjelaskan pihak polis, nyata apa yang mereka ramalkan benar belaka.

Komunis yang semua sedia maklum kini semakin bijak menggunakan strategi menguasai minda masyarakat dengan memperjuangkan hak2 rakyat sebagai propaganda bagi merealisasi matlamat asal. Malah salah seorang daripada Anggota Dewan Ulama' PAS yang menginap di Gombak pernah bersama2 tentera pada tahun 1970an memerangi komunis dan sememangnya beliau tahu akan strategi jangka panjang yang dirancang setelah Kerajaan pada ketika itu berjaya menumpaskan Komunis.

Dewan Ulama' PAS pernah membawa perkara ini ke Majlis Syura namun tiada sebarang tindakan susulan. Mereka juga berasa janggal setelah PSM sehingga kini tidak memilih untuk bersama dalam Gabungan Pakatan yang ditubuhkan dan ianya diperkuatkan lagi dengan agenda yang diterangkan di dalam blog mereka yang membeza2 kan perjuangan PAS dan PSM.

Malah, PSM kata mereka akan menggunakan Himpunan BERSIH 9 Julai ini sebagai platform bagi membangkit semangat Komunis dengan menentang Kedaulatan Agama dan Negara. Semalam, pihak polis telah menangkap beberapa aktivis PSM yang didakwa membawa fahaman komunis kerana didakwa berniat untuk memerangi Yang di-Pertuan Agong. Aktivis2 ini telah menggunakan RUSUHAN BERSIH 2.0 bagi merealisasikan matlamat mereka.

Antara Pemimpin PAS yang dilihat mempunyai hubungan akrab dengan PSM termasuklah Mat Sabu dan Mujahid Yusof Rawa.

Gelombang Rakyat'
....
MARI2 PAKATAN MAI LA KL..ADA PUKAT BESATTTTT PUNYA....

Servant of God said...

ISA
ISA
ISA
ISA
ISA

Anonymous said...

Saya nak cakap sikit la...

1) Tun M patut dipersalahkan kerana beliau memecah belahkan orang melayu kerana tidak suka pada Tun Lah...akibatnya UMNO bahagi kepada 2 team. Keluar TUN M dari UMNO kemudian masuk semula bila TUN Lah letak jawatan adalah sesuatu yg amat tidak professional mcm budak.

2) Tun Lah pun ada silapnya kerana terlalu baik dan cuba tidak menghampakan pemimpin lain dan KJ pun salah satu penyebab juga tp adat darah muda nak tunjuk terror.

3) Paling dasyat dan kalau nak kira Dajjal segala dajjal adalah Anuwar Ibrahim, dia adalaj racun perosak dan virus kancer yg sukar diubati malah perbuatan "jahil" beliau ini byk mengundang masalah, keresahan, ketakutan serta kebimbangan rakyat dimana Anuwar telah byk melakukan kesilapan yg tidak dijangkakan dan boleh berperang sesama umat di bumi malaysia ini. Dia telah memberi "green light" pada DAP@Komunis untuk bermaharajalela serta menyesatkan kan orang melayu lebih dalam, PAS telah dirasuk dek syaitan dan sukar nak diubati kudis yg membuak buak keluar.

AnuWar patut bertaubat dan kembali kepangkal jalan atau nasib beliau tidak seindah yg beliau impikan kalau menjadi PM kerana beliau akan lari keluar negara dahulu tanpa belas kasihan rakyat dibumi ini berperang sesama mereka, AnuWar tidak mungkin boleh menyatukan kembali rakyat bila rakyat mula memberontak...anak muda kita yg lalai dan lupa mereka itu melayu tetapi menyokong perbuatan Pakatan adalah tidak wajar dan akan memusnahkan diri mereka...kalau sekrang mereka berfikir kebaikan akan mengundang maka amatlah salah jika berfikiran sedemikian.

Dan kita semua sedia maklum satu masa nanti bila mereka mendapat susah bukan mereka menyalahkan anwar dan DAP tetapi menyalahlah k'jaan sekarang kerana tidak melakukan sesuatu menyelamatkan mereka walhal mereka itu adalah manusia sehina manusia yg tidak sedar diri mereka dipergunakan...

Anonymous said...

Pak Lah memang lembab... Dr. M penuh dengan energy jadi kena faham tindak-tanduk Dr. M

Anonymous said...

Pak Lah selalu tidur. KJ sudah mandram dia

Anonymous said...

Ramai orang muda sekarang mengagung-agungkan komunis... Mereka dilahirkan dalam keadaan senang maka mereka lalai dan berkiblatkan komunis bilamana apa yang mereka hendak capai tak dapat.

Anonymous said...

cina ngn india sedang ketawa tertahan2...menunggu masa gelak besar2an (9 julai) sbb da berjaya laga2kan melayu..melayu lawan melayu...tuuu dia. cine india xde plak xtreme nk turun sertai Bershit.

Anonymous said...

pas memang bodoh, PKR memang bangang.

Abu Garcia said...

Kerajaan juga patut siasat kemasukan wang-wang kotor dari negara luar menerusi NGO-NGO dgn menggunakan Anti-Money Laundering Act 2001 (AMLA).

NGO ini menggunakan dana yang besar utk aktiviti anti kerajaan dan pembiayaan keganasan di negara kita.

Sekat mereka .... hit them cold and hard. Cegah sebelum parah.

Servant of God said...

Anon June 27, 2011 2:12 PM,

Aku lihat kau cuba beri pandangan yang balanced. Bagus.

Tetapi pada masa yang sama kau sangat2 naif, membuatkan aku menggeleng kepala. Kau mengatakan tindak tanduk Tun M "kebudak-budakkan", tetapi engkaulah sebenarnya yang berfikiran amat tidak matang.

Kau sudah lupa ke keadaan negara macam mana selepas PRU lepas? Semua kerana kelemahan Pak Lah dan keluarganya.

Tanpa desakan rakyat dari segenap lapisan, dari orang tepi jalan seperti aku sehinggalah negarawan seperti Tun M, barulah Pak Lah berundur dan proses pemulihan negara boleh dijalankan.

Apakah kau rasa patut Pak Lah terus berkuasa? Aku rasa staff dia kat Putrajaya pun dah tak nak dia time tuh.

Tetapi, dah dia tanak undur dengan cara kehormat, terpaksalah Tun buat macam tuh. Kau ingat Tun suka ke? Kau ingat kami rakyat Malaysia suka ke tgk ketua2 kami bertelagah?

Ini semua benda yang necessary laa dol. Kalau kau nak salahkan sesapa, kau pi tanya itu samdol Tun Lah.

Aku pasti teguran aku ni ada sedikit terkasar, tapi aku harap kau betul2 fikirkan betapa expedientnya tindak tanduk Tun M tuh.

Terima kasih.

Abu Garcia said...

Pakatan Rakyat terutama PAS turut sama mempromosikan komunisma/sosialisma sesama ahli mereka sehinggakan mereka tergamak memutarbelitkan sejarah dgn menyalahkan Polis dlm Tragedi Bukit Kepong (http://matamin02.blogspot.com/2010/06/filem-bukit-kepung-dan-pertempuran.html).

Anda sendiri boleh menilainya. Juga rujuk blog = > http://thekedaihitamputih.blogspot.com/

Mereka ini penyokong komunis yang wajar ditangkap. Di antara pemimpin PAS yang akrab dgn puak bekas komunis adalah Md Sabu dan Salehudin Ayup.

Rujuk: http://matamin02.blogspot.com/2010/05/mat-sabu-tahap-penentangan-orang-melayu.html

ANACONDA said...

ALA BUTOLAH...

SEMUA PEMIMPIN DARI APA PARTI POLITIK PUN PERANGAINYA SAMA JE...

BEZANYA BANYAK ATAU SIKIT, RAKUS ATAU TIDAK, KAYA ATAU TIDAK, ITU SHJ...

BAIK TUN M KE, PAK LAH KE, TUNKU, TAN CHENG LOCK KE, TUN SAMBATHAN KE, LIM LIONG SIK KE, LIM KENG YAIK KE, SAMY VELLU KE ATAU SESIAPA PUNLAH TERMASUK NIK AZIZ KE, HADI AWANG KE, LIM KIT SIAL KE, KARPAL SINGH KE APATAH LAGI SI RAJA PANTAT AKA PUKI BERTARAF JUBO SI ANWAR IBRAHIM KE...

MEREKA NI SEMUA BERKEPENTINGAN...

SO, KORANG TAK PAYAH BALUN2 SESAMA SENDIRI...

INI KANG BUDAK2 MUKHRIZ SERANG KJ, BUDAK2 KJ SERANG KHIR TOYOL, SAMPAI BILA PUN TAK HABISLAH, PUNDEK BETUL...

KORANG BERMUSUHAN SESAMA SENDIRI APA YG KORANG DAPAT BANGSAWAN PUKIMAK NI DAH TERANG HARTAN MEREKA MAKAN TAK HABIS TUJUH KETURUNAN...

KLU PRU KE 13 INI UMNO/BN TUMBANG SEMUA PUKIMAK2 INI BOLEH BERAMBUS SENANG LENANG D LUAR NEGARA, HARTA MEREKA DAH BERLONGGOK KAT SANA, YG KORANG NI APA ADA...

SB TU AKU SEBUT PD KORANG PERGI MAMPUS DGN MEREKA, KORANG KONSISTENKAN UNDI KORANG PD UMNO/BN, PASTIKAN UMNO/BN PERINTAH, BILA KITA DAH MENANG DGN GEMILANG, KALI INI KITA JADI MATA & TELINGA KPD RAKYAT...

SAMBIL ITU KITA BOLEH CARI SESUAP NASI, KALAU NAK TUKAR KITA BUAT DALAM KLRGA UMNO, MASA TU BILA KORANG BENCIKAN KJ, DLM UMNO NI KORANG MANDIKAN BUDAK TU, KLU KORANG BENCIKAN HISHAMUDIN MANDIKAN JE SI PONDAN NI...

TAPI PENGALAMAN AKU DLM UMNO NI, AKU TENGOKLAHKAN ORG YG KORANG BENCI NILAH BILA PANGGIL KORANG HULUR SEKETUL DUA SEMUANYA CAIR, MMG GAMPANG BETUL, TAK TAU MEMBEZAKAN PEMIMPIN RAKYAT DGN PEMIMPIN PUKIMAK...

SO, AKU TEGASKAN MASA KINI ADALAH, AKU, KORANG & SEMUA RAKYAT HARUS HAPUSKAN NUAR DGN KUNCU2NYA DULU DLM PRU KE 13 NI, YG LAIN KITA SETTLEKAN KEMUDIAN...

JOM UNDI BN...

Anonymous said...

kalau pilhan raya yg lps2 betul2 bersih dan adil bukan 5 negeri pr menang krg2 pun 8 negeri bolih pakatan mennang....lagi satu nak tanya bapak GAP kalau perkasa atau ngo pro buat perhimpunan dan berarak seluruh negara agak2 pakatan buat hal atau tidak..ada ke pakatan buat report polis sanasini....sata rasa pakatan lagi suka tengok kamu berhimpun.pokok sebenar pemimpin2 kerajaan tercabar dan termalu bila rakyat bolih berhimpun dgn jumlah yg besar tampa diberi imbuhan.PM kalau nak buat perhimpunan kene bagi upah tambang dan makan.rakyat yg sokong PR dtg dgn sukarela tanpa bayara,inilah yg PM bimbang...

Anonymous said...

Komunis pulak dah...

Geli hati aku...

Lepas satu satu...lepas tu prokristian pulak...

Yang Polis pun...entahlah...

Mana Integriti?

Apa nak jadi lah M'sia ni...

He he

Anonymous said...

Saya yakin PRU atau PRK tak mungkin berlaku penipuan... sebab utama.. semua wakil2 parti bertanding ada memantau disetiap posisi... pengiraan undi ditempat membuang undi dgn disaksikan COUNTING AGENT masing2.. siap ditanda tangani yg bermaksud diterima sah pengiraan dibuat!!!... APA YG NAK DIBISING2 LAGi... Ini semua helah penutoh jubog yg TERSIAL di MALAYSIA... utk mengalihkan pandangan dan mencuba utk huruharakan negara..!!! Rakyat2 yg siuman.. jgn cari SAKIT,,,!!!

Anonymous said...

tak pa kalau tanya PAS. sebab dia bukan perjuangkan ISLAM tetapi nak menghancurkan ISLAM ade laaa..tak caya tanaya hadi awang. Mat sabun dan nik aziz...depa sanggup masuk dlm kain ambiga...hahahahah

biar said...

kuasa rakyat
baru hangpa tahu
sejarah membuktikan tiada apa yang kekal selamanya

Anonymous said...

kaitlah dgn apa saja. komunis ke, pengaruh asing ke.
kalau zaman 80an bolehle nak auta
sekarang zaman internet.
tak leh nak tipu orang dah.
bahkan orang yg buat citer ni pun tak percaya.
bodek baru bleh masyukk

zainalsamsudin said...

13 mei 2x datanglah sekali lagi....