IKLAN BERBAYAR

Monday, February 28, 2011

PRK KERDAU : OOI PAS..APASAL KORANG MEMBOSANKAN AKU NIH ?

 serius bro. aku sampai lepas solat jumaat minggu lepas. hari ini dah nak masuk selasa. maknanya dah hampir 4 hari suasana prk kerdau.

korang tahu apa aku rasa ? bosan, boring bro. kempen pas macam mentadak mentadu tidur. program pas macam hampas.

psywar kurang.. oooii pas ?!

kenapa korang siksa aku macamni. aku tinggal bini dah la 10 hari. kehidupan seks aku terabai semata-mata nak lawan korang.

yang korang pulak macam tenuk air yang kekeringan ni apasal ?

hoi pas...nak lawan ke taknak lawan ni ?

PRK KERDAU : CALON PAS TAK HORMATI JEMAAH MASJID !

malam tadi calon bn dan calon pas bertembung dalam satu majlis maulidur rasul di masjid kg kuala tekal.
selepas tazkirah dari imam jemputan, orang kg telah mengadakan jamuan besar-besaran. mereka tak kisah calon bn dan pas hadir.
lepas ceramah daripada ustaz, calon bn mengetuai pembacaan doa. 
 habis solat isyak, orang kampung jemput semua yang hadir untuk menjamah masakan gotong royong mereka. tapi calon pas takde adab, terus cabut balik tanpa menjamah sedikit pun makanan yang dimasak orang kampung.
tak silap aku hampir 500 jemaah hadir. apa salahnya calon pas jamah sedikit makanan hatta minuman ? takde adab.

belum jadi YB dah pandai tunjuk bongkak !

PRK KERDAU : RAHIMI AKAN BERCERAMAH ?



tunggu.. jika benar sepertimana yang dirancangkan, insyaallah rahimi osman yang kebetulan anak jati temerloh akan mengadakan ceramah sulungnya di prk kerdau.

plan ni tak boleh diberitahu secara detail, tunggu masa kami akan buat kejutan ! setakat ni pas cukup membosankan kami !

PRK KERDAU : BN MENGUASAI PERANG POSTER !












PRK KERDAU :FOTO KEBOSANAN KIT SIANG LAYAN PAS !




PRK KERDAU : ADAKAH IJAZAH CALON BN PALSU ? PAS KANTOI LAGI.











PRK KERDAU : ISMAIL SABRI MENTERI PENYAYANG.


sempat snap gambar ismail sabri bermesra dengan anak kecil di kg kuala tekal. orang kampung nampak seronok bila anak jiran mereka dipangku lama oleh ismail sabri.

bila agaknya anwar nak pangku semula afifah ?

PRK KERDAU : MUSLIMAH PAS BERKEMPEN, JANTAN PAS TIDO...

dalam perjalanan kami ke kg benom kelihatan  4 muslimah pas sedang berkempen.

tak nampak yang jantan pas berkempen. dorang sibuk kerumun kedai jual ubat kuat kat markas pas kerdau. baguslah la tu, makan ubat kuat totey lepas tu kena sakit buah pinggang pi sepital kerajaan.

kasihan tengok muslimah pas, dorang kerja siang malam.

tapi bila calon pas lelaki berbaiah, masa depan mereka dan maruah mereka dijadikan bahan sandaran talak 3 pas.. kasihan kaum hawa pas. diperlakukan seperti hamba pimpinan pas !

Sunday, February 27, 2011

TERBARU : BARU BALIK KEMPEN.

sahabat yang kusayangi, aku baru balik dari buat liputan kempen menteri dan calon kesayangan rakyat, ustaz ibra..

banyak gambar menarik akan aku pamirkan.. ustaz ibra punya penangan patutlah tuan berahim tuan man taknak jadi calon pas.

 bagi aku masa beberapa minit lagi.

DOAKAN SEMOGA BLOGER MELAYURAYADAILY PULIH .

 Berita Sedih menimpa rakan-rakan blogger
yang hadir di kerdau petang semalam
apabila dimaklumkan 
Dato Azizan Yaakob yang juga bekas ADUN Pulau Tawar
dan juga seorang blogger di melayurayadaily.blogspot.com
telah dimasukkan ke hospital.
beliau kini berada di wad di Hospital Hj Ahmad Shah Temerloh Pahang difahamkan juga pagi tadi telah dimasukan kedalam ICU
Untuk rawatan lebih rapi dari pihak Hospital...
Dijangkakan PM akan melawat beliau hari ini di Hospital..

Siapa Dato Azizan??
Bekas ADUN dan bekas Timb Ketua Bahagian Jerantut
Banyak membawa perubahan kepada Jerantut dan Pahang
Bekas Exco Pemuda UMNO pusat
dan difahamkan Beliau Exco Pemuda Paling lantang
mempertahankan TUN M dizaman Reformasi 1998-1999

Sama-sama kita beliau kembali pulih seperti biasa...
kepada Keluarga Dato,harap dapat bersabar...

PAS DAN DAP SEDAR PKR PERMAINKAN MEREKA.

 tiada kelihatan langsung presiden pkr,timbalan presiden pkr,naib presiden pkr malah wajah biasa pimpinan pkr sewaktu penamaan calon di kerdau.

atau mungkin pas tidak mengizinkan beberapa nama dalam pkr hadir kerana bakal merosakkan peluang pas di kerdau ?

MINDA YANG CELARU, JIWA YANG KELIRU, HATI YANG BUNTU.

 Dan Segala anak Melayu Jangan Kau BUNUH
Melainkan DOSANYA DERHAKA Kerana segala 

Anak Melayu itu Tanahmu Air dan Tanah Bangsa mu
Hormatilah Orang Berilmu Orang yang Setia pada Bangsa 

Betapapun tidak setujunya Melayu hanya BESAR
pada Kebebasan Dengan Percaya ia BEBAS dan Besar 

Laut dan Pantai Semenanjung ini Dipulau-pulau Riau,
Kedah dan PAHANG Kelang dan Muar ialah Tanah dan
Air Bangsamu Kau Besar dan Raja padanya Dipelabuhan kita
seluruh Dunia bertemu Bahasa kita difikirkan Adat Kita Akarnya

DENGAN HANYA SATU MAFLA SAHAJA ?

 kebijaksanaan mainan politik DAP memperbodohkan PAS hanya dengan cara...

memakai mafla PAS ! dengan pemakaian mafla ini, DAP selangor berjaya menghancurkan perjuangan negara islam dan hudud pas yang diperjuangkan selama ini.

dengan hanya satu mafla, maruah sebuah parti akhirnya tergadai dan digadai, teringat semasa lee kuan yew pakai songkok masuk kampung melayu sewaktu kempen pilihanraya.