IKLAN BERBAYAR

Sunday, September 28, 2008

PRK-P36. ANWAR KAKI ?












perhatikan gambar-gambar anwar ini. sakit bukan kepalang. kita orang melayu telah berdosa kerana menghancurkan masa depan bakal pemimpin teragung umat ! kenapa kita zalim terhadapnya ? kenapa kita aniaya pada dia ? cuba kita letakkan diri kita di tempat nya..sengsara amat sengsara.. hanya orang-orang terpilih sahaja punyai kemampuan menahan penderitaan sebegini..

TAPI SAYANG..DIA SEBENARNYA KAKI PENIPU.

PADA 1982 DIA MENIPU ALMARHUM DATO FADHIL UNTUK TIDAK SERTAI UMNO.
PADA 1993 DIA MENIPU MELAYU KONONNYA TIDAK MAHU MENENTANG GHAFAR.
16 SEPTEMBER SEKALI LAGI DIA MENIPU SELURUH DUNIA DIA BAKAL MENJADI PM.

SAKSIKAN VIDEO 'ANWAR KAKI PENIPU'....

SEBARKAN !

Saturday, September 27, 2008

THERESA PERLU DIHANTAR SEGERA KE TANJUNG RAMBUTAN !

THERESA .JANGAN KENCING ORANG LA..LU MANYAK BOLO PUNYAI AMOI !!
dulu minah anak dara tua ni kecoh cari publisiti murahan dengan mengatakan wanita dari negara china didera dengan ketuk ketampi !satu dunia kecoh polis malaysia(sebut melayu) jahat ! si nazri aziz terpaksalah ke china mejelaskan keadaan sebenar..akhirnya theresa menipu..yg kena ketuk ketampi seorang melayu..theresa senyap2 lari pintu belakang..

selepas itu dia banyak buat kecoh..hantam azan,hantam kuliah subuh,hantam papantanda jawi,bina kandang babi,akhirnya msuk ISA..kecoh lagi lepas keluar kata makanan macam anjing..pastu tukar cerita lebih kurang macam anjing..terkantoi ! nak cover cerita rumah kena bom..MOLOTOV KOKTEL PAKAI BOTOL MINERAL WATER !!!! BANGANG NAK MAMPOS..PATUTNYA MOLOTOV KOKTEL PAKAI BOTOL KACA..BOTOL MINERAL MANA NAK PECAH OII AH SO !!!!

theresa ni tak habis2 merosakkan nama melayu ..hina islam...kenapalah pi lepaskan dia ! tolonglah panggilkan mana2 melayu pkr..melayu pas..atau melayu perak yg kata 'zina itu sedekah'..kasi kawin sama ini nyonya nyanyuk !!!


idea yang paling bodoh la theresa..tolonglah jangan buat idea bodoh..macam anwar 16sept tak jadi dia pusing2 sampai orang pening..pakatan rakyat pening..

SAAT KEHANCURAN PAS SEMAKIN DEKAT !

NI AZIZ..pernah mendoakan kehancuran parti lain..atau ALLAH sedang menghancurkan pas ?


hari ini didalam akhbar sinar harian m/s 2 salah seorang kumpulan 'erdogan' dalam pas iaitu khalid samad secara terbuka menghina,mengaibkan bekas naib presiden pas dan kini masih lagi memegang jawatan pesuruhjaya pas negeri trengganu dato mustapha ali.


ini adalah serangan kedua dpd khalid samad setelah kenyataan dato pa mengenai 'kebodohan' ide 16sept dalam harakah menghiris perasaan ahli parlimen shah alam itu. dato pa sebelum ini menempelak dan memperlekehkan kegilaan sekumpulan penyangak2 anwar dalam pas yg dikenali sebagai kumpulan erdogan yang menggila,mendewakan kepala keparat melayu anwar ibrahim mengenai penubuhan kerajaan pakatan rakyat melalui 'lubang belakang' .


malah kenyataan dato pa ini ini juga disambut oleh seorang lagi bekas naib presiden pas iaitu mat sabu. dalam temubualnya di malaysiakini...mat sabu yang hanya memakai kain pelikat ketawa macam nak gila bila ditanya tentang rasionalnya ide 16sept.


dulu pada petang sekitar tahun 1981 di dewan bahasa dan pustaka ada 3 orang pejuang pemimpin muda pas yang dikenali sebagai young turks terdiri dpd almarhum fadhil noor,hadi awang dan haron taib telah mengepalai satu kumpulan paling besar dalam pemuda pas menumbangkan dato asri . ide yg dipelopori oleh young turks ketka itu hanyalah MAHU MENGEMBALIKAN KEPIMPINAN ULAMAK kedalam pas. mereka berjaya..

KINI..muncul lagi kumpulan young turk atau kumpulan erdogan dalam pas.. iaitu satu kumpulan penyangak profeisonal pas yg pro atau berkiblatkan anwar. kumpulan erdogan ini percaya dengan wahyu fahaman sekular anwar bahawa pada 16september mereka mampu menubuhkan kerajaan baru secara 'lubang belakang'..hasil dakwah bertali arus dpd kepala munafik anwar ini kepada kumpulan erdogan mereka telah dijanjikan satu syurga dunia oleh anwar..sebut sahaja jawatan timbalan perdana menteri,menteri kanan,menteri kesihatan,menteri kerja raya dan segala portfolio tertinggi kabinet malaysia sudah dipaparkan kepada mereka.

namun mereka tidak sedar TAKDIR ALLAH SWT mengatasi takdir anwar..16sept sudah berlalu..anwar semakin serabut dan hampir kehilangan akal..1 oktober pula dijanjikan peralihan kuasa sedangkan hari tu adalah hari raya aidilfitri ! pembiaya2 amerika yang melobi anwar in n out SUDAH KEMBALI MENAGIH JANJI. mana kerajaan mu anwar ? anwar kata nanti dulu..funder2 anwar dikhabarkan SUDAH MEMINTA WANG yang dipinjamkan.

erdogan terus menghenyak anwar..tolong buatlah apa yg patut janji kau PM ! kami dah malu ni..mana nak letak muka..mesyuarat diatur strategi dirangka..keputusan baru diambill..sepakat kita teruskan sahaja 16sept ini sampai bila2..umpama gear kereta yang rosak..diundur tidak boleh ..mereka harus teruskan ide ini walaupun dihati mereka tahu 100% ini takkan menjadi !

maka keluarlah kenyataan khalid samad agar parti mengambil tindakan terhadap dato pa..nak cover malu khalid pusing cerita lain..kononnya kenyataan dato pa ini menghina majlis syura ? sejak bila majlis syura mengeluarkan kenyataan MENYOKONG 16 SEPT khalid ? kalau setakat ini sahaja idea kamu..MAKA apa pula reaksi kamu tentang pemergian kamu dan dr zul ke gereja di kuala selangor dimana kamu mengeluarkan FATWA PERKATAAN 'ALLAH' BOLEH DIGUNAKAN OLEH GEREJA ? itu keputusan majlis syura juga ke atau kamu pandai2 buat sendiri semata2 mahu mengambil perhatian anwar..mahu mencuri hati anwar dengan memberitahu kini pas sudah sekular kepala hotaknya !
kumpulan erdogan yg terdiri dpd kepala besarnya dato kamarudin jaafar,husam musa,khalid samad,salahudin ayob,dr syed azman,dr zul,dr hatta,dr lo lo,mb nizar pelelong tanah,mujahid yusuf rawa TIDAK TAHU bahawa kini sudah muncul KUMPULAN ANTI ERDOGAN YG LEBIH KUAT DAN GAGAH dpd kamu ! mereka ini terdiri dpd 2 kumpulan besar ortodox pas dan kumpulan profesional.sebut sahaja nama hj hadi,nasarudin mat isa,haron taib,mb azizan,haron din,mat sabu,hasan ali,daud iraqi..(nama lain nanti) sudah membayangkan usaha menghentikan kegilaan edogan daripada terus menghancurkan pas..

ada beberapa agenda besar kumpulan2 ini akan didedahkan pada waktu sesuai..
tk kepada pengirim email ..

Friday, September 26, 2008

'FATWA ZINA ITU SEDEKAH'.PAS TURUT BERSUBAHAT !



bila terbaca fatwa baru pakatan rakyat tentang maksud 'zina itu sedekah' lalu aku teringat akan satu hadis .ingat2 lupa juga tapi ianya lebih kurang begini..


'JIKA SESUATU MAKSIAT (DOSA) ITU DILAKUKAN MAKA HENDAKLAH IA DITEGAH DENGAN TANGAN,JIKA TIDAK MAMPU HENDAKLAH IA DITEGAH DENGAN MULUT..DAN KIRANYA TIDAK MAMPU JUGA HENDAKLAH IA DIBENCI DIDALAM HATI..DAN ITU ADALAH SELEMAH2 IMAN' !


hadis kat atas bagitau janganlah kita sekali2 tidak langsung menegah perbuatan apa2 juga maksiat yang dilakukan oleh umat.


yang menjadi isunya kini..pas ADALAH DIDALAM KELOMPOK MAKSIAT ITU..PAS ADALAH GABUNGAN PAKATAN RAKYAT..SATU TAG TEAM DENGAN PKR..DAN PKR PERAK 2 HARI LEPAS MENGELUARKAN FATWA ZINA ITU SEDEKAH !


mana nik aziz ? pakar dalam hal menyalahkan orang lain selain diri sendiri. kenapa senyap ? mana salahudin ayub ? tak buat repot polis ka ? mana dewan muslimat pas ..senyap buat kuih raya ke ? dppp pas negeri yg kerap melalak ? mana kamu ahli2 pas yg anti kepada melayu yg bukan ahli pas?


kamu dah tak tahu membezakan antara HALAL dan HARAM KAH ? ATAU TAKUT HILANG UNDI ? TAKUT PADA ANWAR ? ANWAR MARAH ? dengan ayat quran tak takut ka..


dulu kamu perjuang negara islam..hudud..habis segala ayat kamu kemukan bagi membuktikan kamu itu hizbullah..pejuang agama..kamu kafirkan segala melayu yg tak ikut kata kamu ! tapi bila karpal dan kit siang berulang kali HINA AYAT QURAN HUDUD..AYAT QURAN NEGARA ISLAM..kamu diam..diam bagai orang bisu..tak langgsung pertahankan perjuangan kamu..


KAMU PAS SEBENARNYA TELAH HINA QURAN..HINA NABI..BACUL MEMPERTAHANKAN APA YANG KAMU CAKAP !


KINI RAKYAT MELAYU MENUNGGU-NUNGGU REAKSI KAMU KALI INI..nak konar baring ke atau akhirnya kamu akan berkata benar.
ps:- pelik kenapa gap tak bantai melayu pkr ? hhmmm.melayu pkr nak perjuang islam..dpd mendengar melayu pkr bercerita tentang islam, lebih baik kita ramai2 dengar suara keldai menyanyi !

Wednesday, September 24, 2008

FATWA BARU PAKATAN RAKYAT ( ZINA ITU SEDEKAH) !




MASYAALLAHHHHHHH..MENGUCAP BAI MENGUCAP..ZINA KO KATA SEDEKAH !

..'saya tak minta pun rasuah..saya tak minta pun habuan seks..amoi tu dah kangkang takkan saya nak tengok je ! kata ahli PKR yang ditahan BPR kerana kes rasuah tanah di perak.

fairul menambah ..'kan benda tu sedekah..orang dah bagi saya fuck je la amoi tu' !

tepuk dahi aku bila mamat tongong ni kata zina sedekah ! ha..pas nak komen apa ? kan kamu satu gang..satu akidah..sama rata.. patutnya si fairul ni bawak lah sekali member2 pakatan rakyat..kasi makan sama2 'benda sedekah' ni !barulah namanya keadilan dan hak samarata..

memang tepatlah pesan arwah dato ishak baharom..akhir zaman dajal bila keluar air dikata api..dan api dikata air..

macam contoh kat atas..zina itu haram..dia kata sedekah ! lepas ni apalagi PKR..zakat seks pulak ke ?

Tuesday, September 23, 2008

'SAYA NYANYI KERANA KREATIVITI'..KEPALA BAPAK KAU !





penyanyi yang kerap makan babi namawee aka penyanyi yang mengubah rentak lagu NEGARAKU bila ditanya oleh pemberita beliau menjawap sekadar meng xplore kreativiti.dengan penuh senyum dan gembira beliau menyatakan kegembiraan memberi interpretasi yang songsang tentang negara malaysia tentang islam.

melayu dihina sebagai pemalas, azan digelar lagu berentak R & B..yang hebatnya bila cina hina melayu bertolak ansur ! bila cina hina negara melayu diam..bila dato ahmad ismail berkata cina adalah pendatang segala macam lalakan anjing keluar ! lalakan babi pun turut kedengaran..pas atau melayu pkr juga menyahut sama..

mana pergi suara pas ? mana ahli2 borang yang nak syahid ! apa main politik jugak ka !mana salahudin ayub kaki buat repot polis ? mana dpp pas negeri ? diam atau tido ? ohh takut hilang undi..agama kena hina syyyyy...senyap senyapp..hudud kena hina syyyy senyap..NANTI ANA HILANG UNDI SHEIKH !...

seumur hidup aku tak pernah la aku terjumpa dalam mana2 fakta sejarah manusia bertopeng islam yang sehipokrit seperti pas ! nak harap melayu pkr..tak payah lah...satu kapal..

INGAT WAHAI MELAYU YANG BUKAN PAS..MELAYU YG BUKAN PKR..KITA ADA TANGGUNGJAWAP..BERTEGAS PERTAHAN AGAMA ..BERTEGAS PERTAHAN BANGSA..INI TANGGUNGJAWAP KITA !!! HAMBA ALLAH SWT..KULI ALLAH SWT..TUGAS KULI ADALAH TUNDUK PADA KEHENDAK TUANNYA !!!

CUKUPLAH SEGALA PENGHINAAN YG KITA TERIMA..CUKUP..BANGKIT WAHAI BELACAN...BANGKIT !!!

BANGKIT MELAYU BANGKIT !!!!!

HADIAH RAMADHAN ! SYAITAN MASUK ISA AKHIRNYA ! TAKBIR TAKBIR TAKBIR !!!

anak cina yang mengatakan azan macam lagu r & b ni patutnya disumbat ke dalam ISA !biadap..mana pergi pas ? mana pergi melayu pkr ?

anak saudara homer simpson iaitu raja petra aka pete aka stu-pete dengan rasminya telah disumbat ke kamunting untuk menjalani rawatan pemulihan otak selama 2 tahun ! inilah bahana bila ISLAM itu di olah mengikut sesuka hati akal sahaja . meminjam kata hj bakhil kepada labi dan labi...'PADAN MUKA KAU SETANNNNNN'....


Monday, September 22, 2008

BERANIKAH PEMIMPIN UMNO MENJADI 'PEJUANG ALLAH' ?



untuk aku menjawap soalan ini maka nama anwar hendaklah dikecualikan daripada senarai..sendiri faham ..


sewaktu aku mengaji agama yang diajarkan olEh arwah dato ishak baharom satu ketika dulu pernah seorang kawan aku yang mulutnya macam pantat ayam telah bertanya kepada arwah tentang satu soalan bodoh tapi menyengat..


dia pi tanya kat arwah dato ishak baharom kalau ada zina yang berlaku adakah tuhan akan ampunkan dosa ? dato ishak baharom yang rileks dan tenang budi bicaranya menjawap secara sinis bahawa soalan ini pernah ditanyakan oleh para sahabat ra tentang zina...nabi saw menjawap 'SUDIKAH KAU BENARKAN IBU KAMU MELAKUKAN ZINA '?


bila dato ishak baharom menjawap sinis..aku dan gang2 aku pun menyakat member yang mulut pantat ayam tadi...'ha bagi tak' ...sorang lagi menambah ' amacam'..muka kawan aku tu macam biasa dan selamba bodoh je dia senyum..dia jawap' ala aku tanya pun salah..takut tanya sesat jalan'....dia senyum kambing dan kami gelak je la..dato ishak baharom senyumm..bersih muka ustaz aku ni..bisik hati aku..


lepas drama sebentar tadi ustaz menyambung kembali merungkai jawapan soalan2 sensitif satu persatu..dosa ini dibalas ini..baik ini dibalas begini...TAPI dato ishak baharom mengangkat jari telunjuknya ke atas langit..MURTAD TIADA AMPUN DISISI ALLAH kata ustaz..zina bagaimanapun...arak bagaimanapun lepas dicuci tetap akan menjadi penghuni syurga..


mula lah dato ishak baharom mengupas satu persatu tentang murtad..detail dan penuh isi.bermula kupasan daripada ayat quran dan hadis kemudiannya bermulalah episod ar-riddah(gerakan anti murtad) satu peristiwa besar untuk pemerintah pertama khulafa ar rasyidin saidina abu bakar as sidiq r.a ( as sidiq maknanya membenarkan iaitu bila ditanya quraisy kepada abu bakar benarkah nabi saw melakukan isra mikraj..abu bakar menjawap BENAR) ..


itu kejadian 1500 tahun yg lalu..dan depan mata aku dan kau yang membaca artikel ini dihadapkan semula akan 2 masalah isu umat...'MURTAD' dan 'SIAPAKAH MELAYU BERJIWA ABU BAKAR'...aku menceritakan perkara ini kerana murtad ini berlaku depan mata aku, dalam keluarga bau2 bacang aku..bila aku bertemu dengan 'sedara aku ini' kerap aku test..kerap aku uji dia..saja2 aku bila makan bersama aku bacakan doa makan sekuat yang boleh..tangan aku diangkat tinggi..aku kerling padanya dia hanya menundukkan kepala macam kelakuan penganut jesus membaca doa..


aku sepahkan buku anti murtad..dia buka handphone..aku buka cerita agama dia mengelat buat2 telefon..betullah kata zulkifli nordin bahawa modus operandi melayu kristus adalah untuk tidak mengubah langsung imej melayu pada mereka setelah murtad..memang tepat sebab bila 'sedara aku' ni datang dia akan memakai songkok lebih tinggi daripada ketua bahagian umno !


zulkifli nordin kini dimekah setelah disoal siasat oleh 3 pegawai khas PKR yang berakidah protestan . semalam hajah ambiga selaku ketua dewan muslimat pakatan rakyat mengadakan EGM mengenai perlunya ISA dihapuskan.dan melayu umno tunduk malu pada hajah ambeega..melayu pakatan rakyat ...tak perlulah diceritakan solidaritinya..cina2 bekas cicit bintang 3 kini berkuasa..di pejabat SUK perak, SUK selangor dan lebih teruk SUK penang..


satu pihak melayu dalam pakatan rakyat sudah berkelakuan seperti sinn fein satu kumpulan sesat dalam ajaran kristus ireland...anwar dah jadi bapak protetant melayu..segalanya diharuskan..segalanya dimungkinkan..apayang ada depan mata yang boleh dijual..kita juall..pas tepuk tangan .. DAP hina islam dia senyap..hina hudud dia senyap..bila ditanya kenapa senyap..ooh ini strategi ! berpusing macam gasing ....


bila diajak bermuzakarah dia menjawap kami tak mahu ditipu lagi..jom la kata umno..tak nak..taknak..kami ada pengalaman dahh..serikk dahh..dengan melayu islam tak mau jumpa pun..tapi dengan sialan DAP kami sayang padamu sayang...mmmuaaaahh..


minggu lepas mukriz kata nak bawa slogan'CHANGE' dan sorang lagi khairy bawa slogan 'SETIAKAWAN'..khir toyo belum jumpa slogan..kata orang tak dapat ilham lagi..


pada tahun 1969..bekas presiden persatuan batuk kering kedah dr mahathir dan dato haron serta ghazalie shafie membawa satu 'orde baru' kedalam pimpinan umno selepas 13 may..'orde baru' yang mahu menghapuskan 'orde lama' pimpinan tunku n co..'orde lama' yang bersikap bangsawan aka aristokrat yang perlu dihapuskan kata presiden batuk kering kedah tersebut.


pada 1987 'oder baru' dalam umno timbul semula...kali ni diubah lirik dan lagunya supaya lebih sedap didengar..ya 'melayu baru' karya kepala munafik anwar ibrahim bersama tyson,muhyidin..melayu baru yang mahu menghapuskan 'orde lama' ghafar baba..seorang yang tak berpelajaran tinggi dan tak tahu cakap omputih kata anwar sewaktu berkempen..


dua perkara diatas berlegar sekitar umno sahaja..pak mat tempe kat banting sekadar menjadi tukang karut kat warung sahaja.lepak tengok tape wrestling hulk hogan lawan adre the giant dalam wrestlemania 3...


kali ini setelah ALLAH SWT hukum umno dengan kekalahan teruk di 5 negeri dan pusat..umno masih lagi berlegar di kelompok ahli sahaja..mukriz membebel tentang isu kuota disekat bertemu ahli akar umbi..kuli dok membebel tentang isu kuota pemilihan presiden..najib ok ok ok sesaja dengan 2010..paklah kata nanti nanti nanti saja sampai 2010...khairy pula kata ' mari kowtim'' kita kawan tamau lawan !


WAHAI MANUSIA...ALLAH NYA MANA ? AGAMANYA MANA ?


kenapa tiada seorang pun berani bawa isu artikel 11 ? takut kena bantai dengan cina ka..takut hilang undi ka..takut anwar manipulate ka ?KAMU TAKUT PADA ALLAH ATAU TAKUT PADA MANUSIA ? mana watak zulkifli nordin dalam umno ? TAK YAKIN DENGAN ALLAH KE !


apa kamu lupa 12 orang mati waktu kes natrah di singapore..dah lupe tentang lina joy,aishah bukhari,hartina kamarudin ? dah lupa berpuluh ribu melayu tengah tunggu borang lulus murtad..


mana bahagian umno yang berani bawak usul artikel 11..usul apa gap ? usul artikel 11 supaya diubah dengan menyatakan bahawa seorang islam tidak boleh keluar agama !


ADA BERANI KA KULI..NAJIB..PAKLAH..MUKRIZ..KJ KAU MACAMANA ?

Sunday, September 21, 2008

PAKATAN YG SEMAKIN GUSAR !


hari ini blog gerakan anti pas telah di hack dengan sebegitu gila. sehingga terpaksa di removekan oleh blogger.com. aku hanya tersenyum melihatkan kedaan ini. tersenyum puas akhirnya hentaman gap kembali bersama2 rakan blogger yang lain seperti anginperubahan,taipingmali,pang5 perang cyber,aidc,pembela melayu,abe mie,perak bangkit,mik, dll bloger yang hebat akidahnya menyebabkan mereka kepanasan !


setiap hujah membela agama dan bangsa langsung tidak dapat dipatahkan oleh penyangak2 agama pakatan rakyat..yang hanya mampu mereka lakukan adalah menghantar spam..haha..lemah akal fikiran mereka untuk berhujah !


apapun jari jemari ini akan digunakan sebaik mungkin untuk membela agama dan bangsa ! bangun semua pahlawan melayu yg sudah sedar..bangkit menentang pengkhianat agama..pengkhianat bangsa ! kepada rakan2 blogger sila berikan komen untuk memudahkan gap link kan blog saudara...

BLOG GAP

HARAP MAKLUM BAHAWA BLOG GAP KENA 'HACK' PALING TERUK MALAM TADI SEHINGGA TERPAKSA GAP REMOVE KAN. HABIS TERUK LAPTOP GAP KENA SPAM.TAPI TAK PE..KECIK PUNYE HAL.PIHAK KAMI SEDANG MENGEMASKINI SEMULA 'PEMBINAAN BLOG' BARU GAP.KALI INI LEBIH GANAS !!!!!!!! KETEMU SEMULA SEMUA PEMBACA DALAM MASA TERDEKAT . KEPADA RAKAN2 BLOGGER YG GAP LUPA LINK..SILA MASUKKAN DALAM KOMEN SAUDARA.

KEPADA PENYOKONG PAKATAN MUNAFIK SETAKAT INI SAHAJA KE YG KAMU BOLEH BUAT , SIKIT SANGAT TU BRO. KASI HENYAK LA LAGI DAN YG PASTI AKU GAP TAKKAN BERPATAH AKAN AKU TERUS BALUN ENGKORANG TAK KIRA SIAPA SAMPAI ISLAM DAN MELAYU BENAR2 DILETAKKAN DI TEMPAT YANG BETUL !

GAP KEMBALI