IKLAN BERBAYAR

Sunday, June 30, 2013

HAKIKATNYA KELUARGA PUAKA PENYESAT UMAT TIDAK MAMPU MEROBEK AKIDAH BANGSA MELAYU !


inilah dia wajah penyesat umat.
bapaknya penyesat akidah, anaknya pula penyesat umat.

masih enggan menerima kekalahan dan takdir tuhan yang masih tidak membenarkan bapanya menjadi perdana menteri.

ini adalah manifestasi sikap kemaruk tahap gila dan babi.

belum pernah dalam sejarah peradaban dan ketamadunan , ada orang gila persis bapanya.

keluarga puaka ini pada basisnya tiada sifat gentleman.
mereka ini makhluk macam kaum bani israel yang suka pertikai keputusan.

izah anak puaka, percayalah zaman bapak kau dah berlalu.

stail politik bapak kau yang tak pernah berubah sejak dari baling,reformasi dan blackout tidak diterima majoriti umat melayu.

malahan masyarakat dunia jugak tahu bapak kau adalah satu watak penggila babi yang hanya kemarukkan jawatan perdana menteri.

mereka tahu pembohongan bapak kau.

gaya politik bapak kau yang menganggap jalan demonstrasi bisa membawa ke perdana menteri itu sebenarnya adalah perjuangan sia-sia dan tak ke mana. teknik dan taktikal politik sebegini adalah gagal.

dari 1970an hinggalah sekarang itulah stail kuno politik purba mainan kepala bapak kau.

kau gadailah apa jugak pun izah, hatta akidah umat dijadikan percaturan politik sekalipun, namun kamu harus tahu tuhan terlalu sayangkan umat melayu..

hari ini segala mala modal politik yang kau lacurkan sebenarnya sudah disantak habis. bahasa kampungnya kau sudah kehabisan bahan dan modal untuk digadai !

kau pada hakikatnya wajib mengakui modal keluarga puaka kamu untuk menggadai segalanya sebenarnya dah tak boleh pergi dan tak laku di muka bumi tanah melayu ini.

umat islam amnya dan melayu khasnya sebenarnya telah dipersaksikan tuhan akan watak watak penggadai sepertimana keluarga anwar tunjukkan.

dipertunjukkan supaya umat islam sedar bangkit dan lawan.

pada hakikatnya umat islam pada saat ini masih mampu menahan asakan sejak 1511 hinggalah pada 5 may 2013.

sedikit sebanyak yang goyang itu perkara biasa, yang penting bagi aku majoriti umat melayu kini sudah bersedia bangkit dan mempertahankan segalanya..

izah anak puaka.... lagi kuat kamu menggadai, lagi kuatlah bangsa melayu menentang.

apa yang berlaku sekarang pada riaknya boleh menjahanamkan semula perjuangan kamu.

percayakah kamu, bangsa melayu telah mula bangkit dan sedang melakukan retaliasi agama dan politik terhadap kesemua yang telah mencabarnya ?

dan ianya telah bermula sejurus selesainya keputusan pru 13.

Saturday, June 29, 2013

MENGAPA NAZRI AZIZ GEMAR JILAT BUNTUT CINABENG ??


3 tahun lepas dia meraikan namewee, anak cinabeng lahanat di parlimen.

bagaimana sampainya akal nazri aziz untuk meraikan namewee yang menghina azan suboh, aku kurang pasti.

semalam dia secara terbuka menyokong protes cinabeng mengenai isu jonker walk.

kegilaan nazri aziz gemar menyanjung tinggi jubor cinabeng semakin memperlihatkan akan muslihat nya yang tersembunyi ?

apa motif dia agaknya ?
aku macam dapat bau je nih...



Friday, June 28, 2013

LAGI PRODUK CINABENG YANG GUNA NAMA ISLAM..HARAMJADAH KASI SEBAR !


KLIK SINI

PEMIMPIN MELAYU BARU JANGANLAH DIPILIH LAGI DARI LENDIR KEMALUAN CINABENG.


kalau korang tanya aku pasal situasi pimpinan melayu..
aku kata aku dah tak peduli..

samada mereka nak main wayang, main politik kondom, flip flop itu dia punya pasal...

saat ini aku semakin tak ralat dengan sikap dan kejantanan pimpinan melayu. siapa menggadai, siapa melacor,siapa nak flip flop itu dia punya pasal.

bangsa melayu WAJIB ingat, keputusan dan hala tuju bangsa melayu pada saat ini terletak pada keputusan di tangan korang sendiri.

kalau korang pikir melayu selepas pru 14 takde masalah, terpulang.

tapi kalau korang pikir masa depan maruah islam dan ke mana nak perginya anak cucu kita then korang decide dan seranglah cinabeng ni habis-habisan !

serang bukan dalam ertikata dari sudut fizikal, tapi kuasa bangsa melayu yang selama ini memberikan kaya kepada puak mata sepet cinabeng nih..

jangan biarkan leaders gampangan decide future kita,biar kita tentukan..

samada besar atau kecil kuantiti bangsa melayu baru yang nak ganyang cinabeng itu bukan persoalan.

perang badar sudah tunjukkan islam boleh menang walaupun kuantitinya 313 jika dibandingkan dengan 1000 kafirin.

kita bercakap mengenai hak melayu.
kita jarang bercakap mengenai tuntutan baru hak melayu.

sekarang perkara yang asas ini pun sudah semakin diserang dan aku lihat tak mampu dijaga oleh pimpinan melayu..

semuanya melayang entah ke mana.

kadang-kadang aku terfikir kalau beginilah resamnya pimpinan yang ada sekarang, aku yakin arwah leftenan adnan baik berfikir untuk jadi balaci jepun aje..

korang paham tak maksud aku ?

maksud aku di sini adalah jangan kau sia-siakan maruah pejuang lama yang gila pertahankan islam dan bangsa .

mereka bermatian mempertahankan nyawa hanya kerana pada waktu itu mereka berfikir nasib masa depan anak bangsa.

hari ini hampir kesemua semangat pimpinan melayu adalah berupa lendir-lendir yang meleleh dari kemaluan cinabeng.

aku sebut umno,pas dan haramjadah melayu taraf lendir kemaluan cinabeng dari pkr..

kisah bangsa melayu yang sanggup mati jihad mempertahankan akidah natrah dah makin tak nampak di susuk tubuh pimpinan melayu..

haron din elok pakai seluar pendek aje lah, berhentilah jadi ulamak.
takde kesan lebih memikir nasib politik daripada nasib islam itu sendiri.
yang lain pun kong kali kong..

sekarang aku tanya korang, ade aku kesah ?

aku tak kesah apa pun lah..

korang perhatikan di sekeliling kamu. tiap ahad anak india darjah 6 pakai tie pergi tuisyen dan kelas tambahan. anak melayu sibuk cari kedai game dan internet.

di kawasan rumah aku, anak melayu darjah 6 jual kotak dan tin pasal nak tampung belanja sekolah.

maaf aku mencarut, tapi apa punya puxxmaklah yang pusat zakat,baitulmal,jkm dan pemimpin melayu buat ?

sial sungguh la perangai korang nih.
buta hati dok pikir mentekedarah sampai langsung tak pandang ada pada saat ini keluarga melayu susah nak makan !

di saat melayu bertelagah, ni cinabeng masuk dan halus cucuk jarum.

saat ini aku nak terjah pimpinan melayu, namun terpaksa di hold kan dulu pasal cinabeng punya move lebih memudaratkan..

kita takde pilihan lain.

nak tumbangkan gerakan cinabeng ini tak lain sabotaj sampai hancur bisnes dia.
cinabeng, tuhan mereka adalah wang.
wang itu datang dari poket melayu.
kalau melayu tak bagi lagi duit pada bisnes cinabeng, cinabeng akan mati mereput.

lepas mereput, tuntutan politik akan berkurangan kerana lebih lebih fokus selesaikan masalah kewangan.

lubuk kelemahan cinabeng dah ada. aku perlukan sokongan luar biasa pembaca blog ini untuk melakukan jihad ekonomi..

kalau korang sayangkan islam dan masa depan melayu, bertindak tanpa had dan letih.

biar bertahun sekalipun, ganyang tetap ganyang.
konsistensi penting.
GANYANG SAMPAI BANKRAP !

Thursday, June 27, 2013

TONY PUA TELAH MASUK PERANGKAP MELAYU !


tiada yang perlu dirisaukan mengenai kenyataan tony pua..

semalam dia mengugut untuk menutup kesemua bazar ramadhan di penang sebagai tindakbalas terhadap kerajaan negeri melaka ( sebut melayu) yang menutup jonker walk yang menjual barangan ciplak dan tiruan.

aku nak tanya korang secara jantan ?
korang takut ke bazar ramadhan ni ditutup ?

adakah melayu tak boleh sambut ramadhan ?
jawapan sudah tentu boleh..

apakah melayu tak boleh berbuka puasa langsung jika bazar ramadhan itu tiada ?
ini kategori soalan bodoh...

ASASNYA DI SINI SAMADA ADA ATAU TIADA BAZAR RAMADHAN, IA LANGSUNG TIDAK MEMBERI KESAN KEPADA UMAT ISLAM..

kumpulan yang sedikit tercalar dari penutupan bazar ramadhan ini adalah para peniaga.

kesan terhadap minoriti yang sedikit ini sebenarnya AKAN MEMBERIKAN IMPAK BALAS YANG BESAR pula terhadap para peniaga cina di seluruh malaysia.

kita harus paham, melayu punyai jiwa memberontak yang kuat sekiranya perkara ini dilaksanakan oleh tony pua..

dek kerana kenyataan silap besar tony pua inilah, AKU JANGKAKAN GERAKAN BOIKOT KEDAI CINABENG AKAN MEREBAK DENGAN LEBIH CEPAT DI SELURUH NEGARA !

melayu takkan beli kereta di tangan salesman cinabeng !
melayu takkan beli parabot lagi di kedai cinabeng !
melayu takkan beli peralatan elektrik lagi di kedai cinabeng !

melayu ( minoriti kecil peniaga) akan terkesan tak sampai sebulan aje.. kerana pandangan aku bazar ramadhan ini hanya akan hot sekitar 2-3minggu awal ramadhan, kemudiannya ia semakin lesu dari pelanggan.

efek penutupan terhadap bisnes melayu tak sampai sebulan.

tapi tindakbalas melayu kelak akan mula merebak dan berpanjangan bertahun-tahun !

bangsa cinabeng harus ingat, retaliasi atau tindakbalas bangsa melayu akan lebih melata dan merebak di seluruh negara dan ini akan mempercepatkan lagi kehancuran seluruh bisnes bangsa cinabeng !

bisnes cinabeng maju kerana melayu adalah majoriti kuasa beli utama negara !

melayu tidak terkesan samada bazar ditutup atau tidak, pada saat ini bangsa melayu sudah sedar dan sedia melakukan gerakan boikot sampai hancur bisnes cinabeng ....

aku secara terbuka mengucapkan jutaan terima kasih kepada tony pua kerana telah masuk perangkap bangsa melayu !

ALLAHUAKBAR !

PEMILIHAN AGUNG UMNO : PERLUKAH ADA PERTANDINGAN ?


aku sokong cadangan tun m yang mahukan jawatan presiden dan timbalan presiden tiada pertandingan.

BAGAIMANA PULA DENGAN KERUSI PANAS NAIB PRESIDEN ?

perlukah zahid hamidi,kerismudin  dan shapie apdal DICABAR ?

nyatakan sebab....

Wednesday, June 26, 2013

BOIKOT BISNES CINABENG..SUDAH SEMAKIN FIZIKAL !


KEMPEN BCL/BBC : SEBUAH KAWASAN PERNIAGAAN CINABENG DITUTUP ! TAHNIAH DARI MELAYU...


Kerajaan Negeri Melaka di bawah kepimpinan Ketua Menteri,Datuk Idris Haron telah mengambil keputusan untuk menutup pasar malam Jonker Walk yang terletak di tengah-tengah bandar Melaka. 

Keputusan untuk menutup Jonker Walk diputuskan dalam mesyuarat exco Melaka 12 Jun yang lepas kerana menghormati kehendak majoriti rakyat Melaka.


Perniagaan di Jonker Walk dimonopoli oleh peniaga-peniaga cina dan kawasan tersebut telah dicinakan sepenuhnya oleh mereka. 

Antara penyebab utama utama pasar malam Jonker Walk ditutup kerana masalah kesesakan lalu lintas, peniaga tiada lesen dan menjual barangan tiruan. 

Sekarang DAP Melaka sedang melalak-lalak membantah penutupan pasar malam tersebut. DAP kata Ketua Menteri Melaka tidak demokratik dan berdendam kepada pengundi-pengundi cina Kota Melaka. Lihat sini

Ini bukan soal dendam, ini soal kamu tidak mematuhi peraturan dan undang-undang. Kamu berniaga tanpa lesen dan jual barang tiruan, itu satu kesalahan. 



Tuesday, June 25, 2013

APA YANG SEDANG BERLAKU DI TOYOTA SEKSYEN 15 SHAH ALAM ?


kawasan ini merupakan kawasan bisnes yang baru di shah alam.

lokasinya amat mudah, ia bersebelahan dengan federal highway di shah alam.

di situ terletaknya pusat jualan dan servis kereta toyota.

pusat jualan toyota seksyen 15 shah alam ini juga berdekatan dengan pusat jualan toyota di subang parade.

seorang rakan telah membeli sebuah kereta toyota seperti yang disebutkan di seksyen 15 shah alam .

berdasarkan perbualannya dengan salesman melayu, hampir 80% pembeli kereta baru ini terdiri dari bangsa melayu.

yang menariknya pula , kebanyakan mereka lebih selesa untuk berurusan dengan salesman berbangsa melayu..

ini cerita menarik . menarik kerana melayu sudah tidak mahu memberikan komisen kepada salesman berbangsa cinabeng..

bagus, inilah jiwa melayu baru yang kita impikan.

cerita ini hanya satu, mungkin kisah ini sedang berlaku dalam skala ratusan mahupun ribuan..

apapun move, kita wajib peringatkan kepada orang melayu yang nak beli kereta baik toyota,honda dll sempena hari raya nanti agar  carilah salesman melayu dan jangan berurusan langsung dengan salesman cinabeng.

kayakan sesama muslim, jangan beri barang seposen pun duit bangsa melayu kepada salesman keturunan cinabeng.

Monday, June 24, 2013

DASAR MELAYU BARU PERLU ADA IDE MEIN KAMPF !


melihatkan perkembangan politik sejak 15 tahun lepas terdapat satu move baru yang dibentuk oleh pelampau cinabeng dalam cubaan pelampau mata sepet ini untuk menghapus/merampas secara terbuka kepunyaan melayu.

krisis kemanusiaan di rakhine myanmar, membuktikan bahawasanya sami budha juga punyai semangat nasionalisme dan rasis dalam mempertahankan hak bangsanya.

asas krisis rakhine adalah berpunca dari dominasi perniagaan dan ekonomi yang dikuasai oleh peniaga islam rohingya.

retaliasi atau tindakbalas pelampau budha ini lebih fokus kepada kaedah penyelesaian nyawa. meyelesaikan masalah tertekan ekonomi dengan nyawa.

sewaktu hitler hidup dia menerbitkan buku mein kampf bererti perjuangan ku.

hitler bukan menceritakan mengenai kisah ibu,kucing atau SPR. buku agung ini ditujukan kepada bangsa aryan, bangsa hitler yang pada asasnya tertekan dengan mainan kontrolisasi penguasaan ekonomi oleh bangsa pendatang, disebut yahudi.

yahudi menekan ekonomi bangsa aryan sehingga mereka susah untuk makan.

sifat tamak yahudi dijadikan sandaran hitler untuk menyedarkan bangsanya agar bangkit mempertahankan hak mereka di bumi sendiri.

buku mein kampf asasnya mengasak otak bangsa aryan untuk sedar dari lena, bangkit dari penindasan dan akhirnya menjuruskan kepada matlamat utama iaitu bangsa aryan menguasai tanah tumpah darah mereka sendiri.

mein kampf tidak slapstik . mein kampf menceritakan realiti kehidupan susah hidup bangsa aryan.

namun dalam kesempatan menyedarkan bangsanya, hitler berjaya mengungkit di mana silap dan salah.

hitler tidak berhenti di situ. mein kampf menceritakan punca masalah dan kaedah penyelesaian.

mein kampf mewujudkan kumpulan pemimpin yang berani untuk bercakap benar.
mein kampf mewujudkan kumpulan pemimpin yang pertahankan hak mereka.

mein kampf pada keseluruhannya lebih menyentuh kepada matlamat mempertahankan hak, bukan merampas hak.

mein kampf mengupas secara teliti kepelbagaian aspek sosial,ekonomi,politik dan dasar yang perlu dilaku dan dipatuhkan implementasinya oleh penguasa bangsa.

itulah aspek penting mein kampf.

dari buku setebal 720 helaian itulah yang telah menjadikan negara jerman SE ADANYA hari ini. kerana mein kampf yang rasis ini menyebabkan jerman menjadi kuas G8 dunia.

maknanya apa ?

maknanya rasis juga boleh menjadi pendorong kepada kejayaan sebuah negara bangsa !

aku bermula dengan kisah rakhine dan mein kampf.

apa perlu melayu belajar dari peristiwa ini ?

melayu perlu ada garis panduan yang jelas mengenai hala tuju bangsa selepas pasca pru 2013.

garis panduan melayu baru ini perlu dinamakan mein kampf melayu.

pada saat ini melayu , satu-satunya bangsa di dunia yang mengasimilasikan NAMA BANGSA DAN ISLAM . perkara ini telah diserang oleh pelampau cinabeng kiri dan kanan.

kita jangan cakap bab diskriminasi gaji oleh majikan cinabeng terhadap pekerja melayu dan pekerja cinabeng.

perkara ini adalah terlalu sementara.

asas perkiraan untuk melayu baru mewujudkan mein kampf perlu dilandaskan kepada ancaman oleh pelampau cinabeng terhadap islam dan hak bangsa sebelum dan selepas pru 13.

25 tahun lepas kit siang tidak pernah meminta untuk kalimah ALLAH itu boleh digunakan oleh kafirin.

tetapi sejak beberapa tahun lepas mereka secara terbuka menyebutnya. bukan setakat menyebut, malah fasa tekanan ini sudah masuk ke dalam fasa memaksa.

pada saat ini, serangan luar biasa pemimpin dan bangsa cinabeng terhadap maruah islam dan melayu berada dalam skala yang luar biasa.

hina mereka sudah menjadi keseronokan kepada mereka.

cinabeng pada saat ini sedang menggerakan move untuk merampas hak melayu !

jadi sudah tiba saatnya melayu ada ramai pemimpin ber hati hitler.

dalam maksud bukan membunuh jasad dan fizikalnya, namun lebih terarah kepada ide gerakan mengenal kelemahan dan bangkit secepat mungkin selepas membuat keputusan.

executive decision pimpinan melayu sejak kebelakangan ini adalah terlalu rendah,lemah,longlai dan bisa menyebabkan kekalahan dan kerugian besar untuk masa depan bangsa melayu ..ini adalah hakikat. tak percaya lihat muka kerismudin ckmm !

kerismudin ckmm adalah masa gelap yang bakal berlaku kepada bangsa melayu sekiranya dia terus berjaya dalam hirarki kepimpinan umno.

ASAS PENTING MELAYU BARU.

laksanakan dasar yang menguntungkan melayu dan tidak perlu tunduk lagi kepada tekanan pelampau keturunan cinabeng.

berhenti menjadi apologetik kepada keturunan cinabeng..

artikel ini bersambung...

aku akan perincikan kehendak aku untuk satu bentuk melayu baru diwujudkan berlandaskan kepada ide gerakan mein kampf !

matlamat melayu baru aku adalah satu.

TANGGAL KEPUTUSAN PRU 2018 KELAK, AKU DAN ENGKAU KENA PASTIKAN CINABENG KEPARAT INI  AKHIRNYA TUNDUK DAN BERADA DI BAWAH TELAPAK KAKI BANGSA MELAYU !

Sunday, June 23, 2013

DEMO ANWAR GAGAL DAN CINABENG CUBA BAGI SIGNAL KEPADA MELAYU BARU !


anwar selepas 5 may 2013 menginginkan kebangkitan semula demonstrasi.

antara kejayaan terbesar anwar mengumpulkan penyokong untuk menyokongnya bukanlah pada insiden baling. sebaliknya kejayaan terbesar beliau adalah dalam era reformasi.

mengapa anwar suka mengajak penyokongnya untuk berdemo di kuala lumpur ?

kenapa demo tidak dilakukan di felda jengka 30, atau kampung assam kuala selangor ?

kenapa mesti kuala lumpur ?

kuala lumpur dijadikan pusat utama segala demonstrasi adalah dengan bertujuan untuk menayangkan di seluruh dunia akan senya IBU NEGARA MALAYSIA TELAH TUMBANG !

ini adalah motif anwar untuk memberikan signal kepada masyarakat dunia akan bakal termeterainya kejatuhan kerajaan dek kerana kebangkitan hitam 505.

sayang pelan anwar untuk menostalgikan reformasi 10 september 1998 tak menjadi.

padang merbok gagal memberikan pulangan politik yang diinginkan anwar.
darah tak tumpah.
polis buat selamba.

anwar pening dan pening ini boleh mendatangkan nafsunya untuk meliwat semula.
air mani politik anwar makin kering.

jangkaan pancutan luar jangka tak menjadi, sebaliknya yang berlaku adalah pancutan air mani persis angin..

selama sebulan anwar inzalkan politik masturbasi tahap memuaskan, sayang partisipasi para pelacor cinabeng dan belacan amatlah tidak memberangsangkan.

hakikat yang wajib kita ketahui, anwar inginkan demonstasi lancapan politik berlaku berlaku panjang.

persis demo reformasi yang pernah melarat sampai ke tengah malam di kampung baru.

apa yang aku nak cakapkan di sini adalah taktikal move anwar untuk menumbangkan kerajaan secara demosntrasi telah gagal mutlak.

sementara itu, puak cinabeng kelihatan telah cuba untuk menunjukkan signal kepada melayu baru.

mereka tak ramai hadir sepertimana perhimpunan bersih tidak lama dulu.

mudah kata motif cinabeng untuk tidak ramai hadir pada demo ini adalah mudah..mereka mahu melayu cakap 'cina tak ramai...cina tak ramai'..

cinabeng cuba untuk mengambil hati  melayu yang bahawasanya kami dah taknak tolak kerajaan melayu melalui demonstrasi..

halo melayu, adakah anda layu dengan perang halus mainan cinabeng ?

jangan tertipulah melayu..

ingatkan pada diri sendiri, waima setiap saat pun yang kita melayu baru pasca 2013 sudah sedia untuk menjahanamkan bisnes cinabeng sampai telingkup !

Saturday, June 22, 2013

KENYATAAN SPR BIKIN ANWAR TERPAKSA TELAN PIL KUDA 12 BIJI SEHARI !


WEE KA SIONG CONTOH CINABENG DALAM LIPATAN.


MEMAHAMI MAKSUD TERSIRAT ZAHID HAMIDI MENGENAI SYIAH.


keputusan besar paling bermakna untuk umat islam di malaysia bilamana zahid menteri KDN bagitau seluruh umat islam bahawa KDN akan kekang fahaman syiah di malaysia.

kekang membawa maksud halang dan sekat.
kekang tidak membawa maksud memantau.

bumi afghan yang diperintah taliban tumbang dek kerana syiah dan barat berusaha menjatuhkan dominasi sunah.

hamid karzai,najibullah,rashid dostum bergabung tenaga menjatuhkan kerajaan taliban yang disokong oleh gulbudin hekmatyar.

alasan WMD digunakan oleh syiah iraq dan barat untuk menjustifikasikan tumbangnya sadam di bumi iraq. sadam telah digantung oleh syiah moderate nuri al maliki manakala moqtada as sadr yang menyarungkan tali gantung di leher sadam.

alasan arab spring yang ditaja oleh barat selama ini  akhirnya telah memakan diri.

dari tujuan untuk menggulingkan kerajaan mesir, dilema arab spring kini telah masuk ke fasa baru bilamana kumpulan syiah pula yang mengambil kesempatan untuk menjatuh dan menyerang puak sunah.

jika di mesir,algeria,bahrain ide arab spring dibiar lepas oleh barat untuk menjatuhkan pemimpin islam, kini barat terpaksa menggunakan kuasa untuk campur tangan dalam menghentikan ide arab spring di syria yang telah berubah GAME nya apabila kerajaan syria mendapat kerjasama daripada iran untuk menghancurkan penduduk sunah ...

bantuan ketenteraan barat terpaksa diberikan kepada puak penentang tentera bashar dalam usaha menyekat tersebar luasnya pengaruh syiah di rantau asia barat.

fokus syiah di seluruh dunia kini tertumpu untuk menjadikan ide arab spring sebagai platform menjatuhkan kerajaan suni...

kenyataan zahid hamidi menteri KDN yang memberi jaminan untuk menyekat fahaman syiah di malaysia amat tepat dan aku sokong sejuta peratus..

mat sabu akan panas dengan kenyataan ini.

bagi syiah dan bagi yang sunah tapi berotak syiah bab berperang saudara ini adalah perkara yang sanggup dilakukan demi menegakkan idelogi sesat mereka.

tahniah KDN !

MENUJU PUTRAYA PERLU ADA CIRI SEBEGINI..

Wednesday, June 19, 2013

MELAYU WAJIB SEBARKAN ARTIKEL INI : RASIS ALA KECINABENGAN CINABENG !


UNTUK memastikan Ketuanan Cina dominan di Singapura, kuasa pengundi Melayu Singapura telah dicairkan secara sistematik dengan skim penempatan semula bandar pada tahun 1960-an dan 1970-an, pengenalan kuota perumahan dan sistem kumpulan perwakilan undi (A Group Representation Constituency – GRC).

Fakta ini didedahkan oleh Profesor Dr Lily Zubaidah Rahim dalam bukunya, “Singapore Dilemma in the Malay World,” Routledge Taylor & Francis Group, 2009.

Menurut beliau, polisi-polisi ini dilaksanakan bersandarkan retorik multi-rasism untuk memastikan masyarakat Melayu yang secara tradisinya menyokong parti-parti pembangkang tidak mempunyai kuasa penentu dalam mana-mana kawasan pilihanraya.

Pembaharuan pilihanraya bukan sahaja dilakukan ke atas parti berasaskan Melayu di Singapura seperti PKMS (Pertubuhan Kebangsaan Melayu Singapura), bahkan juga terhadap parti-parti pembangkang lain seperti Parti Pekerja dan Parti Demokratik Singapura kerana kedua-dua parti pembangkang itu secara umumnya bersimpati terhadap masyarakat Melayu.

Untuk mengatasi masalah kekurangan penduduk Cina disebabkan tahap kesuburan masyarakat tempatan yang rendah, pendatang-pendatang Cina diambil dari luar yang telah membantu meningkatkan penduduk kepada 4.6 juta pada tahun 2007 dan dijangka akan membantu meningkatkan penduduk Singapura kepada 6.5 juta dalam tempoh dua dekad.

Dr Lily mendedahkan walaupun pendatang bukan Cina diperlukan untuk pembangunan ekonomi Singapura, namun pendatang Cina separuh mahir telah ditawarkan penduduk dan status kewarganegaraan.

Mereka biasanya bekerja di kedai-kedai kopi, pusat membeli-belah, pasar raya, stesen minyak, tapak pembinaan, pusat penjaja dan sebagai pemandu bas.

Fakta ini telah diperkukuh dengan data yang menganggarkan bahawa 60 peratus daripada pekerjaan baru pada tahun 2007 adalah pendatang asing.

Syarikat-syarikat berkaitan kerajaan, badan berkanun dan angkatan tentera kebanyakannya pegawai kanannya adalah Cina. Daripada 70 pegawai-pegawai yang paling kanan (kolonel dan lebih tinggi) pada tahun 1999, hanya satu adalah bukan Cina.

Menjelang tahun 2003, sembilan daripada sepuluh anggota profesional SAF (Singapore Armed Forces) adalah Cina dengan pelantikan kritikal dipegang oleh Cina.

Ini berikutan pada tahun 1980-an, di mana lebih wakil etnik (bukan Cina) di peringkat pegawai kanan SAF, namun selepas itu pegawai-pegawai bukan Cina yang bersara, mereka telah diganti oleh pegawai-pegawai Cina.

Menurut kajian perintis Worthington, daripada 78 Eksekutif teras dalam lembaga-lembaga berkanun dan GLC pada tahun 1998, hanya 7 (9 peratus) adalah bukan Cina. Melayu tunggal adalah Ahli Parlimen PAP, Ahmad Mohamed Megad.

Ahmad Megad juga dikenalpasti sebagai satu-satunya Melayu daripada 122 anggota Eksekutif teras Singapura pada tahun 1998.

Daripada 30 GLC atas, hanya dua (6.7 peratus) yang dipengerusikan oleh bukan Cina pada tahun 1991.

Dalam kerajaan PAP, orang Melayu kurang dalam Kabinet diberi memegang portfolio yang agak rendah seperti Hal Ehwal Sosial, Pembangunan Masyarakat, Sukan, Alam Sekitar dan Hal Ehwal Islam.

Adalah mustahil orang Melayu akan dilantik untuk portfolio penting dalam Pertahanan, Kewangan, Perdagangan, Industri, Kementerian Luar atau Pendidikan pada masa hadapan.

Posted by sabahkini.net at 10:42 PM
http://sabahkinimirror.blogspot.com/2013/06/ketuanan-cina-di-singapura.html

Tuesday, June 18, 2013

INGAT MELAYU..INGAT FOTO INI..





fahamkan hati cinabeng.

mereka adalah bangsa paling tak malu untuk menipu secara terbuka.

jadi kepada melayu...

jadikan foto cinabeng ini iktibar untuk KEBANGKITAN MELAYU BARU !

melayu baru perlu ajar cinabeng erti pulang paku buah keras.
melayu baru perlu kuatkan ekonomi sesama islam.
melayu baru perlu kurang ajar dengan keturunan cinabeng.

LELUHUR MELAYU BARU WAJIB BOIKOT UNTUK JAHANAMKAN BISNES CINABENG !

leluhur*keturunan

WEI MELAYU BELACAN...CINABENG DAH PANAS PASAL BOIKOT !


KLIK SINI