IKLAN BERBAYAR

Friday, December 31, 2010

ADUN (PKR) SRI MUDA SUHAIMI GERTAK SULTAN SELANGOR !

 bangsat lu suhaimi..
bangsat lu suhaimi..
ORANGTUA KO TAK AJAR HORMAT SULTAN KE ??

lu siapa nak ajar sultan selangor... bangsat lu suhaimi ! lu bukak lu punya ic tengok nombor lu lahir mana bangsat punya melayu ...sialan punya suhaimi.. 

baca apa suhaimi si kepala sundal ni tulis ugut sultan selangor !

Dalam sejarah telah terbukti, apabila rakyat bangkit menentang Raja, biarpun beribu tahun kebangkitan itu berlansung akhirnya kebenaran akan menghenyak ketidakadilan. Rakyat akan menang dalam peperangan menentang ketidakadilan! Didoakan agar ia tidak berlaku di Selangor.
Shuhaimi Bin Haji Shafiei
ADUN Sri Muda
30hb Disember 2010
umno kota raja tunggu apa lagi ???KLIK SINI

BILA NALLAKARUPAN DAN UMI HAFILDA BERGABONG ??!!


anwar jadi tak keruan. tak percaya lihat gambar di bawah.

CERITA UMI HAFILDA DAN NALLAKARUPAN SAMA !

 FAKTA 1
-nalla kata dia jadi driver bawak anwar jumpa shamsidar.
-umi hafilda kata dia nampak kereta daimler WBV 37 kepunyaan nalla bawak anwar .

FAKTA 2
-nalla kata dia bawak anwar  ambil shamsidar di bangsar shopping kompleks.
-umi hafilda kata dia nampak kereta nalla masuk shopping kompleks bangsar.

FAKTA 3.
-nalla kata dia bawak anwar ambil shamsidar terus ke tivoli villa.
-umi hafilda kata bila kereta nalla berhenti di tivolli, jelas kelihatan tubuh shamsidar keluar dari kereta nalla.

BILA ANWAR/AZMIN/SHAMSIDAR NAK SAMAN NALLA DAN UMI HAFILDA ?

jika ini tuduhan dan fitnah, seharusnya azmin ali sebagai lelaki dan suami kepada shamsidar wajib menyaman nalla/umi kerana telah memfitnah nya dengan begitu teruk sekali. 

JIKA AZMIN/ANWAR/SHAMSIDAR TAKUT UNTUK MENYAMAN NALLA/UMI HAFILDA RAKYAT WAJIB CABAR WAN AZIZAH DAN NURUL IZAH UNTUK MENYAMAN NALLA/UMI KERANA MEMFITNAH ANWAR IBRAHIM.

jika mereka masih mendiamkan diri, maknanya tuduhan nalla/umi ternyata benar !




KERANA FAEKAH , ADUN DAN AHLI PARLIMEN PAKATAN SELANGOR KELIHATAN STUPID.


siapa sebenarnya ketua pentadbir negeri di bawah pemerintahan pakatan selangor ? kalid gagap,adun pakatan,ahli parlimen pakatan atau faekah.

siapa sebenarnya penjawat jawatan untuk menjadi wakil kepada rakyat ? kalid gagap, adun pakatan, ahli parlimen pakatan atau faekah.

siapa sebenarnya telah dipilih pengundi untuk menjadi wakil rakyat mereka ? kalid gagap, adun pakatan, ahli parlimen pakatan atau faekah.

siapa sebenarnya yang menentukan polisi (policy maker) kerajaan selangor ? exco kerajaan negeri atau faekah.

nampaknya faekah semakin rakus untuk membolot kesemua portfolio jawatan utama kerajaan negeri sehingga adun dan ahli parlimen pakatan kelihatan bangang dan kebingungan.

adakala faekah cuba menunjukkan kebijaksanaannya melebihi adun dan ahli parlimen pakatan itu sendiri.

sudah kedengaran suara protes dari kalangan adun parti lain yang  bengang dengan kalid kerana  kerap membiarkan faekah mengeluarkan banyak statement lalu menunjukkan kebodohan pentadbiran kerajaan negeri.

JADI APA TUGAS BLOGER PRO UMNO/BN ?

mudah saja. kita biarkan faekah terus menerus keluarkan statement yang akhirnya bisa membunuh kerajaan pakatan itu sendiri.

dalam menunggu detik-detik kematian mereka, kita cucuk-cucuk lagi faekah supaya dia melatah dengan lebih galak lagi.

faekah adalah lubok baru untuk bloger pro umno/bn..

NU TOLAK NEGARA ISLAM. PAS LACOR NEGARA ISLAM.


nahdatul ulamak parti islam terbesar di indonesia menolak konsep penubuhan negara islam. 

pas pulak pernah mewar-warkan penubuhan negara islam dan hudud tetapi akhirnya terpaksa tunduk taat (toat) akan kemahuan DAP yang secara jelas menolak konsep itu.
siapa sebenarnya yang paling jijik melacorkan 'nama islam' demi kepentingan politik mereka ?

LOMBOK TIMUR 29 Dis. – Pertubuhan Islam terbesar di Indonesia, Nahdlatul Ulama (NU) menolak cadangan untuk menjadikan negara ini sebagai sebuah negara Islam.

Pengerusi NU, Said Aqil Siradj berkata, NU akan kekal dengan komitmennya menyokong ‘Pancasila’, ideologi Indonesia yang dibentuk pada 1945 dan tidak ada sebab untuk mengubahnya.

“NU akan terus menyokong sepenuhnya Pancasila sebagai asas undang-undang negara ini ,” katanya kepada beratus-ratus anggota NU di Pondok Pesantren, Izudin Al Badar di Kampung Rakam di Lombok Timur, Nusa Tenggara Barat.

Menurut beliau, Pancasila selaras dengan persepsi Indonesia terhadap dunia dan diterima oleh semua rakyat dari Sabang hingga ke Merauke.

“Mari kita sama-sama menyokong asas negara yang sedia ada ini dengan harapan ia dapat membangunkan Indonesia dengan lebih baik,” katanya.

Said Aqil Siradj berkata, jika Indonesia menjadi sebuah negara Islam, ia perlu menjamin kelakuan dan tingkahlaku rakyatnya selari dengan ajaran Islam.

Katanya, banyak penduduk terutamanya di negara yang menggunakan Islam sebagai asas mereka tidak berkelakuan seperti yang diajar oleh agama Islam. Ini perlu ditimbangkan sebelum menjadikan Indonesia sebagai sebuah negara Islam.

“Negara Islam tidak sesuai di negara ini dan membentuk negara Islam bukan mudah seperti yang difikirkan oleh beberapa pihak,” tegas Said Aqil. – Bernama

Thursday, December 30, 2010

ASAL GANYANG ANWAR..AKU SOKONG !

KENYATAAN MEDIA GAPS !


Menteri besar Selangor tidak mempunyai kuasa untuk melantik setiausaha kerajaan (SUK) negeri atau menubuhkan sebarang suruhanjaya berkaitan, apatah lagi dengan menubuhkan panel temuduga bagi tujuan itu, kata NGO antikerajaan negeri.

gaps demo 051210 hamidzun khairuddinPengerusi Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) Hamidzun Khairuddin (kiri) berkata, untuk menubuhkan sesuatu suruhanjaya hendaklah diluluskan parlimen.

"MB (menteri besar) juga tidak ada kuasa bawah undang-undang negeri untuk menubuhkan suruhanjaya. Apatah lagi bila MB 'bermain pondok-pondok' dengan mewujudkan 'panel' menemuduga bakal SUK.

"Lawak sungguh. Apa dia fikir nak lantik SUK ini macam nak lantik ketua kampung JKKK (Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung) ke? soal Hamidzun dengan nada menyindir.

Semalam, Setiausaha Politik Menteri Besar Faekah Husin menjelaskan, kerajaan negeri turut membuat pemilihan untuk jawatan itu melalui sebuah panel pemilihan yang diketuai oleh Speaker DUN Selangor Datuk Teng Chang Kim.

Dalam satu kenyataan hari ini, berbeza dengan hujah wakil rakyat Pakatan Rakyat, Hamidzun berkata, dalam undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Selangor 1959, secara spesifik dinyatakan SUK harus dilantik oleh Suruhanjaya Perkhidmatan.

"azlanSuruhanjaya di sini bermaksud Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA). Walaupun perkataan 'awam' tidak ada disebut, namun ia membawa maksud SPA kerana jawatan SUK itu adalah jawatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD) kanan.

"Jawatan pegawai PTD kanan ini lahir melalui sistem SPA," katanya sambil menegaskan ia amalam lazim dan diterima konvensyen di Selangor.

Hamidzun juga memberitahu, pertikaian berhubung perlantikan SUK bukan pertama kali berlaku di Selangor, malah di zaman pemerintahan BN pernah berlaku apabila Sultan ketika itu tidak memperkenan perlantikan seorang SUK.

Sambil menegaskan Sultan cuma melaksana kuasa yang diberikan undang-undang agar pentadbiran berjalan lancar, Hamidzun Selangor akan lebih sejahtera sekiranya kepimpinan negeri bersifat dinamik, terbuka dan kurang politiking.

GAPS, lebih dikenali sebagai "kumpulan baju hitam" menjadi terkenal apabila menganjurkan perhimpunan, serentak dengan demonstrasi kerajaan negeri pada 5 Disember lalu.

 

SAAT KEHANCURAN PKR : ANWAR ANTI HINDU KATA GOBALA !

hancur hancur.

gobala dah tak boleh tahan dengan perangai anwar yang sentiasa membela azmin.tadi gobala kata anwar anti hindu !

HANCUR BERKECAI PKR ! HANCUR ! KLIK SINI

FELDA : AHMAD MASLAN SUDAH TERJAH PAS

GERAKAN UBAH PERLEMBAGAAN MALAYSIA SUDAH BERJALAN !

'perlembagaanku'. apa benda buku ini ?

ini bukan buku memoir, sebaliknya ia adalah buku yang mengandungi fakta-fakta hasutan kepada rakyat untuk merubah perlembagaan negara sedia ada berdasarkan kepada komitmen segelintir pemimpin pakatan yang beria-ia mahu mengubah perlembagaan sekiranya mereka berjaya menakluk putrajaya pada pru ke 13.

mufti perak dato harussani pernah mengeluarkan kenyataan pada 15ogos 2010 bahawa ada gerakan pihak-pihak tertentu yang mahu merubah perlembagaan yang menjurus kepada menghakis hak melayu,islam dan kuasa raja-raja melayu.

gambar di bawah adalah penggerak utama gerakan mempelopori buku 'perlembagaanku'.
Paul Linus Andrews (Head of Department of Law, Sunway College University), bersama Samuel Leong, Yap Yin May dan Nadia Abu Bakar adalah antara mereka awal terlibat dalam kempen kesedaran "Perlembagaanku", yang dianjurkan oleh Majlis Peguam Negara. 

Kempen ini telah dilancarkan sejak 13 November 2009 lagi. Rentetan daripada itu timbul pula buku "The March to Putrajaya - Malaysia New Era Is At Hand" oleh Kim Quek yang mengandungi 361 muka surat. Buku ini didakwa memutar belit banyak perkara dan menghasut rakyat untuk membenci Perlembagaan yang sedia ada.
hari ini ahli parlimen klang dari DAP telah menganjurkan bengkel kertas kerja membentangkan dengan secara serius buku 'perlembagaanku' kepada rakyat.KLIK SINI

pas sudah semestinya bersetuju dengan projek merubah perlembagaan ini. namun soalan juga aku tujukan kepada KDN. apa dia nak buat dengan gerakan 'perlembagaanku' ?





KENAPA MALAYSIAKINI TAKUT KELUARKAN KENYATAAN NALLAKARUPAN ?

 kasihan anak krishnan bernama gobala nih. masih tuli untuk memahami karektor anwar yang suka mengaplikasikan konsep habis madu sepah dibuang.

dek kerana tak puas hati perlantikan surendran ke jawatan naib presiden lantikan, gobala dilanyak kiri dan kanan oleh penyangak upahan anwar.

kaedah serangan anwar mudah. dia akan menggunakan malaysiakini sebagai platform menahan asakan terjahan gobala. siap malaysiakini bagi FREE READING lagi untuk artikel khas ini.klik sini

strategi serangan ini masih menggunakan ide yang sama. 

jika anwar diserang, maka malaysiakini akan pertahan. siap beri arikel percuma lagi. sama konsepnya  terjahan mereka kepada zaid ibrahim sewaktu menentang azmin.

dulu zaid serang azmin, malaysiakini pertahan.
hari ini gobala serang azmin, malaysiakini juga pertahan.

TAPI PELIK, KENAPA BILA NALLAKARUPAN BELASAH AZMIN MALAYSIAKINI TAK PERTAHAN ?
takut bocor rahsia.
takut nalla boleh mempengaruhi reader malaysiakini.
takut pembaca malaysiakini desak anwar jawab pertuduhan nalla.

persoalan ini mengesahkan azmin/anwar sememangnya menyorokkan sesuatu daripada pengetahuan penyokong mereka.

dasar keterbukaan dalam mengimplementasi suara demokrasi nampaknya tidak menjadi amalan anwar/azmin malah malaysiakini.

500 RIBU AHLI KESATUAN PEKERJA (MTUC) TOLAK ORANG PKR !

 Dua orang kuat PKR tewas dalam pertandingan dan pemilihan Kongres Kesatuan Pekerja Malaysia (MTUC) apabila ditolak 500,000 anggotanya semalam ...
Presiden selama dua penggal yang juga ahli PKR, Syed Shahir Syed Mahmoud gagal mempertahankan jawatannya apabila tewas kepada Mohd Khalid Atan dari Kesatuan Pekerja Perkayuan.
Rakan pertandingan Syed Shahir untuk jawatan Setiausaha Agung, Abdullah Sani Abdul Halim, yang juga Anggota Parlimen Kuala Langat daripada PKR juga tewas kepada rakan pertandingan Khalid, Abdul Halim Mansor dari Kesatuan Industri Petroluem dan Kimia.
Sumber-sumber MTUC berkata pasukan Khalid-Abdul Halim agak menggerunkan dan inklusif dan akan membantu untuk menyatukan pergerakan itu dan meletakkan kongres itu di tempat asalnya sebagai “juara pekerja sebenar di negara ini,” kata Khalid. 
Katanya tugas pertamanya adalah untuk menyatupadukan pertubuhan dan bekerja ke arah mencapai manfaat untuk pekerja.
Beliau merasakan bahawa pertubuhan itu sekian lama dilihat sebagai anti-kerajaan dan berazam untuk mengubah perspektif dan bekerja untuk kebaikan pekerja dan negara. Ini adalah kali pertama dalam masa hampir 30 tahun, ahli politik ditolak oleh anggota MTUC.
Sejumlah 475 perwakilan dari 116 kesatuan mengundi pada persidangan kongres itu yang berakhir di sini hari ini. 
sumber bloger sahabat gunung.

TERKINI : PAKATAN BUAT SOLAT HAJAT PETANG INI

 ini maklumat terbaru yang kami terima.

pakatan selangor akan mengadakan solat hajat di rumah rasmi menteri besar  di seksyen 7 shah alam petang ini jam 6.30 petang. 

tujuan solat hajat ini dilakukan adalah untuk mencari keadilan dan kebenaran.

berdasarkan maklumat, ia memfokuskan kepada isu perlantikan dato khusrin yang diperkenankan oleh KDYMM tuanku sultan dilantik menjadi setiausaha kerajaan negeri.

solat hajat ini akan diketuai oleh ustaz gila si badrul amin. dalam sms yang kami terima, badrul amin mohon agar kesemua cabang menggerakkan ahlinya untuk hadir beramai-ramai.

aku cabar PKR buat demo depan istana selangor sebagai membantah perlantikan khusrin !

PECAH RAHSIA... LAKI YANG CIUM NUAR !

nak tahu gerangan siapakah lelaki berbontot donald duck yang buat kejutan cium anwar masa kat mahkamah ?KLIK SINI

Wednesday, December 29, 2010

RIO FERDINAND PEMAIN MANCHESTER UNITED UCAP SYABAS PADA PASUKAN BOLASEPAK MALAYSIA !

 peerrgggg..kemenangan pasukan bolasepak malaysia rupanya diikuti dengan penuh minat pemain pertahanan england dan manchester united iaitu rio ferdinand.

 dia ucap tahniah dan kata pemain malaysia bawah 23 memang bagus ! KLIK SINI

KITA JUARA !!!!!! MALAYSIA 4 INDON 2 !




KITA JUARA ! 
KITA JUARA !
MALAYSIA 4 INDON 2 !
SYABAS PASUKAN BOLASEPAK MALAYSIA !

SETUJUKAH KAMU BAHAWA SAFIE SALI NI  LAYAK DIGELAR THE NEXT MOKHTAR DAHARI ?

SELAMAT BERJUANG SKUAD BOLASEPAK MALAYSIA !


PANAS. INI FOTO APA ?

tunggu pendedahannya esok.
foto dan artikel ini aku tujukan khas kepada KDN, parti umno dan pas !

NIZAR JAMALUDIN TUNJUK BIADAP DENGAN SULTAN SELANGOR !


memang xxxxx betul manusia bernama nizar jamaludin ni. dulu dia pernah biadap angkuh lagi sombong dengan sultan perak bila kerajaan boneka pas (tajaan dap) tumbang.

hari ini nizar sundal bersuara dan nak tunjuk ajar KDYMM tuanku sultan selangor cara-cara nak mentadbir kerajaan negeri selangor.

puncanya apabila pihak istana selangor memberi perkenan perlantikan khusrin untuk menjawat jawatan setiausaha kerajaan negeri. 

sultan selangor dah beri perkenan yang kau ni nizar sibuk apahal ! brengset punya manusia !

si nizar pelacor dap ni wajib diludah mukanya. siapa dia nak tunjuk ajar tuanku sultan selangor ?

ini tarbiyah biadap hasil kelangsungan ajaran tok guru ulamak dunia takut mati....makin biadap la korang ni nak mainkan sensasi politik.

umno selangor wajib bangun dan belasah kenyataan nizar ni !

KITA WAJIB DESAK AGAR NIZAR DIHARAMKAN MENJEJAKKAN KAKI SUNDALNYA DI BUMI SELANGOR.

pelacor agama ! KLIK SINI.

NIK AJIS ULAMAK DUNIA YANG TAKUT MATI.

sudah terserlah kebobrokan  ulamak dunia bernama nik ajis ni.

dia menggesa agar orang yang mengeluarkan cerita dia dah mati supaya memohon ampun dan maaf kepadanya.

bukan itu sahaja, dia juga tak redho dunia akhirat akan sesiapa juga yang menyebarkan dakwaan bahawa dia telah mati.

mulai hari ini kita gelarkan nik ajis sebagai ulamak dunia takut mati (UDTM).

sebenarnya kematian nik ajis yang diwar-war kan itu bukan ditujukan kepadanya. 

sebaliknya ia ditujukan kepada seorang yang kebetulan bernama nik aziz bin nik mat yang meninggal dunia kerana kemalangan.KLIK SINI.

jelas berita 'kematiannya' telah membuatkan jantungnya tersentak..nasib tak mati.

kasihan sungguh melihat akan kehodohan perilaku ulama dunia takut mati bernama nik ajis ni.

UMAT ISLAM WAJIB TOLAK SYIAH

 tak perlu berdrama nak pertahankan syiah. 
tak perlu menggigil berkias nak pertahankan syiah.

umat islam tidak diwajibkan untuk memuja dan mengkultuskan potret ayatollah ruhollah khomeini. 

syiah menggelarkan sahabat rasulullah saw seperti abu bakar ra, umar ra,utman ra sebagai patung quraisy. malah dalam perjuangan hadis palsu syiah pun siap menulis malaikat jibrail tersalah bagi wahyu kepada baginda rasulullah saw.

semua bloger pro umno wajib keluarkan kenyataan mendesak kerajaan tidak tunduk kepada segelintir penganut syiah ni. 

dalam pertemuan puak syiah dengan suhakam semalam mereka mendakwa mereka dianiaya dan dinafikan hak kebebasan untuk beragama.

ini bukan persoalan demokrasi dan hak asasi. 

dalam quran dan hadis dah tetapkan kita sebagai umat akhir zaman WAJIB BERPEGANG kepada akidah ahli sunah wal jamaah. 

apa tugas umat akhir zaman ? samikna waa'tokna. kamu dengar dan kamu taat.

gerakan anti pkr menyokong habis-habisan perjuangan sahabt bloger seperti panglima perang siber,wake up dan azli shukri yang berhabis-habisan mempertahankan akidah sunah untuk umat islam di malaysia. KLIK SINI

Tuesday, December 28, 2010

SEJARAH ANWAR KITA BONGKAR SEMULA.

 KLIK SINI

CARA BARU PAS SAMBUT MAAL HIJRAH.


The 1st programme of Karnival Maal Hijrah at Masjid Taman Cheras Jaya, Balakong this morning was aerobic exercise. This is definately a good start for the day. Regular exercise makes one healthier and happier. ;-) 

kata YB TEOH NIE yang pernah masuk masjid. kali ni kat luar masjid pulak..

cara baru sambutan maal hijrah  oleh pas. dulu DAP haramkan perarakan maulidurasul di penang. 

nik ajis kata ok, tak jadi masalah dan tak datangkan manafaat. la ni, sambut maal hijrah buat senamrobik kat area masjid. memang sundal parti pas ni. 

padang awam,dewan orang ramai dan court badminton dah kena roboh ke sampai terpaksa buat dalam kawasan masjid ?

JAM 4:00 PETANG INI ADA CERITA MENARIK TENTANG PAS SELANGOR ...TUNGGUUU !


FAEKAH HUSIN MEMUDAHKAN KERJA UMNO SELANGOR.

 udah-udah le tu faekah husin si setpol kalid gagap. tak habis-habis nak interprem dan gilakan publisiti.

lepas satu..satu kau keluarkan kenyataan bebal. aku tahu kau perlukan perhatian, kasih sayang seorang lelaki. tapi tak perlulah kau senantiasa keluarkan komen yang menyerlahkan kebebalan kamu.

pergilah kawin
pergilah kawin

kalau dah susah sangat, pi pinang je ustaz badrol amin tu.

semalam dia dia keluarkan kenyataan membantah perlantikan khusrin sebagai setiausaha kerajaan negeri.

ini fakta yang perlu rakyat selangor tahu.

KSN, Tan Sri Mohd Sidek telah mengumumkan perlantikan Mohd Khusrin Munawi sebagai Setia Usaha Kerajaan Selangor yang baru semalam setelah perkenan Tuanku Sultan Selangor.  ( utusan Dec28,2010:6).

Sekretariat Akhbar MB Selangor berkata MB Selangor memaklumkan perlantikan itu belum muktamat kerana tidak pernah dimaklumkan kepadanya ( TS Khalid). Panel pemilihan telah kemukakan tiga nama sesuai dan telah dihantar lantaran itu, MB akan mengadap Tuanku besuk (Selasa 28/12).

Setiausaha Sulit Sultan Selangor Datuk Mohamad Munir Bani kata perlantikan Mohd Khusrin yang dibuat oleh JPA telah diperkenan Tuanku adalah muktamat. "  Confirm kerana Tuanku telah berkenan melantik beliau ( Khusrin )" tambahnya.  ( Sinar Dec28,2010: N4).

inilah masalah bila otak asyik nak berdemo je. dah mentadbir kerajaan negeri masih tak tau tatacara perlantikan yang membezakan kuasa kerajaan negeri dan pusat. KLIK SINI

PRU KE 13 : BAHAN KEMPEN PAS SELANGOR UTK PENGUNDI MELAYU DIDEDAHKAN !













konsep poster dan kempen psywar untuk pru ke 13  oleh pas  ini  dilakukan semasa berlangsungnya MUKTAMAR PAS SELANGOR yang diadakan baru-baru ini.

bahan kempen ni akan dijadikan poster untuk sebaran seluruh kawasan pengundi melayu di selangor.