IKLAN BERBAYAR

Monday, May 31, 2010

ZIONIS LAKNATULLAH : KENYATAAN RASMI PENGERUSI YBK

kekejaman tindakan askar zionis laknatullah membunuh hampir 16 orang sukarelawan konvoi bantuan kepada penduduk palestin mendapat reaksi daripada pengerusi yayasan basmi kemiskinan, dato haji zainal abidin bin haji sakom.sms ini diterima sebentar tadi.

'tindakan menyerang kapal bantuan (NGO) yang membawa bekalan makanan untuk penduduk gaza sehingga membunuh 15 orang sukarelawan, adalah tindakan yang melampau dan di luar perikemanusiaan.

kita menunggu menunggu negara-negara kesatuan eropah dan amerika syarikat untuk mengutuk perbuatan seperti pengganas ini.

bantuan yang dibawa adalah makanan dan ubat-ubatan untuk kumpulan dhuafa fakir dan miskin yang sangat memerlukan. pihak kami berharap agar desakan oleh kesemua negara perserta liga arab dapat dilakukan untuk mengutuk kekejaman ini.

bukan sekadar itu, kita juga menyesali tindakan negara mesir yang menutup ruang bekalan bantuan disalurkan kepada rakyat palestin melalui jalan darat. sebagai negara anggota kesatuan liga arab,mesir seharusnya memainkan peranan untuk membantu penduduk palestin yang teraniaya.

OIC seharusnya menguatkan usaha mendesak israel menghentikan sekatan bantuan kemanusiaan yang tidak bertamadun sepertimana yang telah dilakukan oleh mereka !'

ZIONIS LAKNATULLAH : KENYATAAN RASMI UMNO SHAH ALAM

tak sampai 10 minit aku mengeluarkan artikel memohon seluruh pimpinan umno selangor menyatakan bantahan terhadap kekejaman zionis, aku telah terima satu pesanan sms ringkas.

datangnya dari ketua umno bahagian shah alam,dato' ahmad nawawi bin dato' m zin.

ini adalah kenyataan rasmi beliau.

'umno bahagian shah alam menbantah tindakan israel menghalang bantuan kemanusiaan.bagi kita semangat kemanusiaan sejagat melampaui apa juga ideologi kefahaman politik dan tidak melihat warna kulit,bangsa,agama dan sempadan negara'.

ZIONIS LAKNATULLAH ! UMNO SELANGOR TUNGGU APA LAGI ?

umno selangor
ajk umno selangor
ketua bahagian umno selangor
KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR SUHAIMI GHAZALI !

ayuh gerakkan demonstrasi besar-besaran jumaat ini di masjid shah alam. apa tunggu lagi, ayuh bangkit gerakkan kebangkitan umat islam selangor membantah tindakan zionis laknatullah yang biadap terhadap rombongan konvoi membantu umat palestin !

AKU TUNGGU TINDAKAN KAMU WAHAI UMNO SELANGOR,KETUA BAHAGIAN DAN KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR !

SERANGAN ISRAEL TERHADAP KONVOI !

zionis laknatullah telah menyerang kapal konvoi yang membawa bantuan bekalan bertan-tan makanan terhadap penduduk palestin. ambush para komando zionis di pagi hari adalah ulangan dasar bangsat menafikan hak rakyat palestin.

aku desak anwar ibrahim untuk mengetuai demonstrasi pakatan haram jumaat ini sebagai membantah kekejaman israel !

aku desak anwar ketuai demonstrasi di depan kedutaan amarika .

bukan pas, tapi anwar...anwar mesti pijak dan bakar bendera amarika dan israel. buktikan kamu bukan talibarut yahudi wahai anwar !

GAMBAR PELIWAT BANGSA !

KLIK SINI

KONGRES PKR: ANWAR BOHONG LAGI !

biasanya, dalam mana-mana persidangan parti politik, ucapan terakhir yang wajib berada di sesi penutup adalah ucapan presiden parti.tetapi tidak bagi pkr.

kongres pkr di kota baru semalam melabuh tirai. sepertimana ulangan kongres di ipoh,seremban dan kota baharu, anwar attaturk menutup klimaks pembohongan kongres.

beberapa perkara yang anwar kupas.

1) kononnya pkr menuju tranformasi budaya politik baru
2) pendedahan kononnya bekas ahli parlimen pkr mendapat 2 juta
3) janji dan sokongan anwar kepada kalid gagap

konsep budaya politik baru ini adalah terjemahan dan manifestasi garapan ide dan perlaksanaan yang secara totalnya menguntungkan rakyat. dalam konteks politik malaysia, isu martabatkan agama dan bangsa adalah menjadi tarohan politik.

rakyat harus bertanya kepada anwar ,bawaan tranformasi budaya politik baru yang mana sebenarnya telah menguntungkan rakyat ?

adakah menggadaikan kalimah ALLAH itu terjemahan tranformasi politik baru ?

adakah menyokong agenda murtad itu dianggap budaya politik baru ?

adakah dengan menghina dasar DEB yang menjadi katalis kekuatan ekonomi melayu diangggap budaya politik baru ?

adakah ciri menghina institusi sultan dianggap budaya politik baru ?

adakah budaya fitnah melampau tanpa limitasi dianggap budaya politik baru ?

adakah hobi meliwat akan dianggap halal dalam konteks budaya politik baru ?

adakah dengan memijak maruah bangsa melayu akan diletakkan dalam listing terbaru upacara tranformasi budaya politik baru ?

adakah dengan menjahanam/menjatuhkan maruah institusi yang telah berjasa (polis) kepada rakyat dianggap momokan biasa budaya politik baru ?

senarai kebobrokan anwar ini berterusan.

anwar boleh membohongi audience kongres, tetapi dia punyai kesilapan besar untuk turut menganggap bahawa sanya gerombolan melayu di luar juga menyokong perbahasannya.

penolakan umat melayu terhadap pkr tidak dapat dibendung. ini signal kepada pkr bahawa tranformasi budaya politik yang kamu amalkan itu tidak sesekali akan diampunkan,apatah lagi untuk diterima secara meluas.

anwar boleh membicarakan apa juga strategi dan janji kepada rakyat, tetapi ia sekadar ucapan teks yang kosong.

masih ingatkah anda pada janji anwar sewaktu kongres pkr bertarikh 12 disember 2008 ?

di situ anwar berjanji untuk memberikan/mengembalikan semula imuniti raja-raja melayu. aku telah membidas penipuan anwar tentang janji kosong anwar ini. KLIK SINI

manakala dalam sesi penutup kongres di kota baru, anwar memainkan sentimen sekali lagi. kononnya ahli parlimen dan adun pkr telah dibeli dengan sejumlah wang yang ada diantaranya mencecah rm 2juta.

tapi anwar tidak mendedahkan apa-apa butiran dan fakta. dia sekadar melontar fitnah.dia mengalihkan pandangan.dia gemar bermain politik persepsi dan manipulasi. katanya di depan audience kongres, saya tunggu umno sahut cabaran ini.bukti dia memang cakap tanpa fakta.

typical anwar,sangat mudah dibaca game politiknya..

teliti betul-betul akan 2 janji anwar ini. iaitu pada 12 dec 2008 mahu mengembalikan imuniti raja dan pada 30 may 2010 mahu mendedahkan isu rm 2juta, apa persamaannya ? jawapannya mahu menutup kelemahan kepimpinan parti.

anwar sebenarnya mahu menutup kelemahan pimpinan pkr . dia mahu menutup keaiban dan kelemahan mainan politik pakatan. depan audience melayu anwar menjanjikan pelbagai ide,dengan tujuan untuk mengekalkan sokongan sedia ada.

kenapa janji dalam 2 kongres ini terpaksa dilakukan oleh anwar ?

pertama
dalam kongres pkr bertarikh 20dec 2008, anwar terpaksa menjaja isu imuniti raja kerana:
-kit siang telah biadap pada sultan perak dalam isu pemilihan menteri besar
-karpal singh telah biadap terhadap putera sultan kelantan dan
-anwar mahu menutup kesilapan menjaja nama YDPA dalam isu 16 september.kononnya beliau telah mendapat perkenan daripada YDPA untuk mengambil alih kuasa.nama YDPA telah dijaja kepada seluruh pemimpin pakatan seperti yang telah didedahkan oleh ds zahrain dalam sesi parlimen yang lepas.

dia tahu dia tidak dapat memenuhi janji ini.

anwar berjanji sekali lagi untuk mendedahkan butiran lengkap rasuah rm2juta kepada pemimpin pkr yang lompat.isu 2juta ini dilontar kerana mahu menutup kelemahan isteri dan diri diri sendiri..

janji terakhir anwar ? kepimpinan kalid berahim di selangor tidak perlu dicabar dan harus diteruskan...

ini janji cukup merbahaya. kalid berahim harus mula berwaspada dengan signal ini. anwar pernah berjanji untuk tidak menjatuhkan tun ghafar dalam pemilihan agung umno pada 1993, tetapi dia bertindak sebaliknya. tidak mustahil kalid berahim boleh kena selepas ini !

KONGRES PKR : KONFLIK RASIS BERMULA

presiden parti mahu skuad khas ditubuhkan oleh pkr untuk mendapatkan semula undi melayu yang telah hilang.

ketua amk bercadang diadakan satu perhimpunan khas pkr untuk membincangkan isu protes bangsa melayu terhadap pkr.

zaid ibrahim membantah. katanya pkr adalah parti berpaksikan kesaksamaan dan berbilang kaum. ini manifestasi politik baru.

azmin ali memerhati. hujung tahun ini zaid ibrahim akan menentangnya dalam perebutan kerusi timbalan presiden parti. dr syed husin ali yang diberi jawatan ahli dewan negara,akan berundur diri.

kini timbul konflik parti. kumpulan melayu menentang pengaruh kumpulan liberal. azmin menentang zaid ibrahim.

anwar seperti biasa,mendiamkan diri. antara perjuangan melayu dan perjuangan berbilang kaum, dia tahu kedua-duanya bisa memakan diri !

Sunday, May 30, 2010

KONGRES PKR : ISI NYA KOSONG.

aku memerhatikan isi kandungan ucapan dari pemimpin dan pembahas dalam kongres pkr di kelantan. baik daripada ucapan pimpinan lemah ketua AMK mahupun ucapan teks retorik yang senantiasa kosong daripada presiden puppet wan azizah.

kongres,muktamar,perhimpunan agung adalah platform terbaik menyampaikan agenda perjuangan parti.

ia sebenarnya akan diangkat sebagai punca katalist untuk sebarang kebangkitan mana mana parti politik.
adalah wajib untuk perhimpunan parti meneliti punca kelemahan dan tatacara untuk memperbaiki kelemahan.

ini penting,kerana kebiasaannya ucapan dasar ketua pada setiap peringkat akan dinilai oleh pemerhati politik,pengundi politik dan juga orang awam.


perhimpunan parti perlu membawa makna baru, dicerap daripada hasil kejadian yang lampau. yang bermasalah dirungkai dan yang baik ditunjangi,pengisian perhimpunan parti adalah ide hala tuju parti .


perhimpunan parti wajar menjadi proses rebranding yang berterusan. membaca ucaptama presiden obama, ia lebih banyak membicarakan soal kebajikan rakyat,kemapanan ekonomi dan dasar luar negara.inilah gaya seorang pemimpin.

aku membaca dan meneliti ucaptama presiden parti pkr dan ketua amk. isi kandungannya kosong. ucapan lebih banyak tertumpu kepada permaslahan isu pemimpin keluar parti, isu menubuhkan skuad khas mendapatkan undi melayu dan fantasi pembohongan tentang betapa umno/bn menzalimi rakyat selama 50 tahun memerintah..

ucapan pembahas lebih lesu dan longlai. isu akan jasa pemberian air secara percuma selangor digodak dan digodak seolah-olah itu sahaja kehebatan yang perlu mereka tonjolkan dalam perbahasan.

setakat ini sahajakah ilmu perdebatan yang mampu dihasilkan setelah dua tahun memerintah ? mana perginya perbahasan soal agenda nasional negara ?
mana pergi perbahasan martabatkan islam ?
mana pergi ucapan agenda mencetuskan kemapanan ekonomi?
mana pergi nya soal memperbahaskan dasar luar di timur tengah dan palestin?
mana perginya usul dan perbahasan idea bagaimana jika memerintah pkr boleh mengelakkan krisis ekonomi seperti di greece?
dimana perginya kupasan presiden tentang bahaya konflik di thailand ?
kenapa tiada perdebatan isu kebanjiran pendatang asing ?
mana pergi agenda martabatkan ekonomi desa dan luar bandar ?
kenapa tiada ucapan dari presiden tatacara ide menarik FDI ke malaysia ?


senarai kehilangan dan kelesuan ide ini berterusan. kenapa tiada kedapatan ide sebegini dalam ucapan penting di kongres pkr ?

kenapa ?


kerana 2 tahun kebelakangan ini, 100% mainan politik mereka kepada rakyat adalah ucapan manipulasi,politik populis,finah dan persepsi...hingga mereka lupa bahawasa nya mereka juga ada kerajaan negeri sendiri.

dasar politik,budaya politik persepsi dan finah dari mereka telah memakan diri hingga kan tiada langsung kedapatan ide-ide baru dapat digarap dan di ucapkan dalam kongres sepenting ini.

mereka tidak mampu berfikir untuk melonjakkan/meletakkan diri sebagai bakal future goverment di mata rakyat.kerana apa ? kerana level pemikiran penyelesaian politik mereka adalah di jalan raya.

tahap itu sahaja yang mereka mampu pergi,tahap itu sahaja yang mampu mereka tonjolkan kepada rakyat akan tatacara menyelesaikan sebarang masalah politik !


inilah bahana bila pemimpin parti senantiasa bercakap menggunakan kepala lutut. asal sebarang isu dan masalah timbul, penyelesainnya tiada lain, demonstrasi jalanan.

ucapan presiden parti,ketua amk,pembahas ucapan sama sepertimana sidang-sidang media yang pernah mereka lakukan sebelum ini. kongres pkr di kelantan taraf dan kualiti pengisiannya umpama ulangan mesyuarat PIBG srjk(t) ladang bikam.

setakat ini sahaja taraf politik mereka. tiada pembaharuan,tiada anjakan ilmu,tiada pembaharuan dasar menguntungkan rakyat..lebih berlegar kepada nostalgia 20 liter padu air percuma..


kosong kosong kosong.

RAHSIA AZIZAH TERBONGKAR !

blog AIDC telah banyak membantu dalam soal menjelaskan siapa sebenarnya anwar attaturk. usaha mereka aku kagumi dan sewajarnya diberikan ayat 'syabas dan tahniah' kepada mereka..

aku minta semua bloger linkkan blog AIDC. kepada rakyat, copy pastekan artikel AIDC dan sebarkan kepada sahabat anda !. KLIK SINI

Saturday, May 29, 2010

PKR KEHILANGAN UNDI MELAYU, TAPI UMNO BUAT TAK TAU !


akhirnya telahan kami dalam artikel yang dikeluarkan beberapa hari lepas benar.

pkr mahu dapatkan kembali sokongan melayu yang semakin menolak perjuangan mereka. KLIK SINI.azizah dalam ucapan kongres pkr memberitahu situasi ini cukup kritikal. shamsul kencing dalam seluar juga ada mengeluarkan hujah kerisauan yang sama.

lebih memeranjatkan lagi apabila cadangan presiden pkr, mahu menubuhkan skuad khas untuk mendapatkan semula sokongan melayu.

skuad khas ?
persoalan ?

kenapa mereka perlu tubuh skuad khas untuk mendapatkan semula sokongan melayu ?
tidakkah tindakan ini mencerminkan pkr juga mengakui sentimen rasis penting dalam politik?

kenapa melayu tolak pkr....juga menolak pas ?

agama mereka lacorkan,hak melayu mereka gadaikan,sultan selangor nik ajis biadap,sultan perak nizar dan pas biadap, kalid gereja samad angkuh dengan sultan selangor,zaid ibrahim biadap dengan sultan selangor,anwar hancurkan deb,anwar liberalkan islam,anwar sokong murtad,anwar sokong pemansuhan deb,anwar memainkan politik fitnah,pkr anti melayu,xavier anti islam,elizabeth wong sekular,kalid gagap kata dasar pemerintahan pkr samarata,anwar menangguh kes liwat,anwar meliwat,anwat takut bersumpah,anwar 20 kali tangguh kes liwat....

dan senarai itu berterusan lagi dan lagi.

nah, dulu aku pernah katakan bahawa kita harus santak,lanyak,terjah semaksima mungkin undi melayu dan india ke tahap 85% . ini adalah sasaran.

point menyerang pakatan terlalu banyak. respon pengundi atas pagar dan yang tidak minat politik terhadap kami memberitahu, pas dan pkr bakal mendapat tsunami politik daripada pengundi melayu..mereka tahu siapa yang benar,siapa penipu.

aku bercakap jujur. sayang di saat penolakan besar-besaran pengundi melayu dan india menolak pakatan, pemimpin umno masih tido dan syok sendiri.

politik pemimpin umno masih lagi ortodok dan cukup plastik. umat islam risaukan hak islam dan melayu, tapi sayang sentimen kerisauan umat melayu langsung tidak disambut oleh pemimpin umno.

contoh, cuba kamu perhatikan ketua pemuda umno selangor.suhaimi ghazali. apa yang telah dia buat untuk merampas kembali selangor ? perhubungan umno selangor tidak bergerak ke bawah, tiada langsung kelihatan gerakan-gerakan secara public dilakukan untuk menyerang pakatan.

cukupkah sekadar program juara rakyat ? itu bukan program, itu karnival..karnival..lebih bagus kalau program juara rakyat ini disertakan dengan pertunjukan gajah sarkis,monyet terbang,atau rimau mengaum. ! baru lengkap sesi juara rakyat ini..

pada pengamatan aku,jelas ds najib dan muhyidin telah ditipu oleh tukang kipas di sekelilingnya. baik pemimpin bahagian umno,JASA,NGO think tank umno di selangor pun macam septik tank.....

ds najib telah ditipu. ts muhyidin pun kena tipu. umno selangor macam mati..sori bukan macam, tapi memang mati..

buat program syok sendiri atau sekadar lepak dikalangan pengikut mereka saja.itu bukan program, itu minum minum..nak kuatkan pengaruh dikalangan jawatankuasa bahagian supaya pemilihan bahagian nanti kamu tak hilang jawatan !

rakyat adalah pemerhati politik.mereka menentukan hala tuju politik. islam dan melayu mereka takkan biar ia disundalkan. pemimpin umno adalah player politik. mereka masuk umno pasal nak perjuangkan islam dan melayu.

tapi bila player macam cipan, aku tanya kamu apa pilihan yang ada pada rakyat ?

begitulah halnya yang pernah berlaku tahun 2008. undi yang pakatan dapat adalah undi protes.tapi kepercayaan undi yang telah diberikan oleh mereka dinodai dan dilacurkan oleh anwar,pas,kalid gereja nik ajis,nizar pkr dan pas.

orang melayu dah nak patah balik.india dah nak patah balik. melayu takkan mengampunkan lagi dosa pas dan prk memijak islam dan melayu.

tapi bila melayu toleh kepada umno (selangor)..kelihatan wajah pemimpin yang suram.protes rakyat langsung tak disambut oleh perhubungan negeri,pemuda dan bahagian.

rakyat taknak involve lagi program menganyam ketupat,naik basikal bmx,sesi buat kuih karipap,main bola pakai kain pelekat,rasmikan bola sepak 2 sebelah...ini semua program slapstik..

rakyat nak kamu vokal..lawan dan debat dengan pakatan. maaf cakap, gap cukup suka dengan cara syed al habshi ketua umno cheras..dia serang nik ajis dan anwar tiap hari habis-habisan..tahniah..

konsep ini yang anak muda mahukan.konsep ini yang pengundi atas pagar mahukan. rakyat pernah protes di masjid shah alam kerana membantah isu kalimah ALLAH.siapa ? gang-gang bloger ! tapi suhaimi ketua pemuda takut..

sayang banyak sangat lubok kelemahan pakatan yang umno selangor tak ambik pusing.

aku adakala dah bosan untuk menulis.pasal aku terjah sekadar dalam blog. kami boleh buat lebih daripada itu. kami ada banyak usaha yang boleh dilakukan untuk lanyak pakatan. tapi semua ada batas.sumber terhad. aku menulis blog pun sekadar menyatakan protes terhadap pakatan.mewakili diri sendiri dan puluhan ribu pengundi atas pagar.bukan mewakili suara umno pun.

pkr hari ini mengakui mereka sudah kelemasan dan ketakutan dengan protes menggila pengundi melayu. aku nak tanya pemimpin umno, siapa yang konsisten tiap-tiap hari lanyak pakatan dalam hal islam dan melayu ni ? perhubungan umno negeri atau ketua pemuda atau ketua bahagian ?

perang politik baru adalah perang media. umno langsung tak ambik kisah akan kepentingan ini. RAKYAT SUDAH BERUBAH,TAPI UMNO TAK BERUBAH !

PAS TAAT DAP:NIK AJIS KATA BN DAH BENGONG !





nik ajis kata bn sudah bengong pasal kerjasama pas dengan dap makin kuat dalam usaha martabatkan islam !..kah kah kah..tak boleh nak tulis laa.....kah kah kah kah kah ..woooooooo...KLIK SINI

Friday, May 28, 2010

KOMPLOT MENJATUHKAN KALID BERMULA !


SD JOHARI CABAR KALID GEREJA !

kalid gereja mulut pantat ayam. ini bidalan. mulut pantat ayam ni jenis manusia yang sangat suka bercakap,tak berenti-renti,siang dan malam.

tak pernah dalam hidup aku jumpa lelaki mulut pantat ayam. hari ni kalid gereja layak dapat gelaran ni. dia jual kalimah,dia mengkristiankan pas,dia cabar jais,dia cabar sultan..hari ni dia cabar ezam berentap dengan dia kat parlimen shah alam pada pru ke 13 nanti.

tak perlu tunggu lama2 kalid gereja. letak saja jawatan ahli parlimen sekarang. jom tengok siapa hero siapa sial di shah alam.

telur dah berlaga ke kalid ?
kerandot kau makin kecot ke ?

baca terjahan pertama sd johari, bekas pejuang utama parti keadilan. kalid, sd johari belasah kau. apa lagi...letaklah jawatan !

KLIK SINI

ANWAR BEKAS BANDUAN MAKIN KEPANASAN

masih takde telor lagi rupanya anwar. masih lagi menggunakan seluruh manusia di sekelilingnya untuk menjadi pak sanggup menjawap bagi pihak dirinya. hobi anwar meliwat.

KLIK SINI dan KLIK SINI. bukti anwar semakin kepanasan.buku bertemu ruas !

WAN AZIZAH KENAL SIAPA SD JOHARI


wan azizah kenal siapa sd johari.wan azizah tahu siapa sd johari.wan azizah tahu darah pernah mengalir dari batang tubuh sd johari.

sd johari pejuang tulen anwar.dia pernah menjadi hulubalang anwar.dia pernah menjadi hulubalang ezam.bila ?sewaktu anwar dan ezam di penjara.

almarhum ustaz dato fadhil nor kenal siapa sd johari.wan azizah cukup cukup kenal siapa sd johari.tanyalah hampir kesemua ahli parlimen pkr dan pas, mereka pasti kenal sd johari.

sd johari nyawanya pernah hampir melayang sebanyak 2 kali gara-gara anwar

pertama di prk indera kayangan
kedua sewaktu pr negeri sarawak

pertama pernah dibelasah puluhan manusia sewaktu di indera kayangan.kedua tangannya pernah hampir putus di tetak semasa pr negeri sarawak.

semuanya dikorbankan kerana anwar.

tapi hari ini jika diberi peluang menebus dosa, sudah pasti muka anwar akan diludahnya.kerana anwar manusia paling sial pernah wujud di muka bumi tanah melayu ini.anwar gadaikan islam,anwar gadaikan hak bangsa.

kerana ini sd johari telah meninggalkannya.walaupun harta dan nyawa pernah dipertaruhkan demi anwar.sd johari tidak pernah sekalipun menyesal.malah dia bakal bangkit untuk melakukan penentangan terbesar terhadap anwar !

Thursday, May 27, 2010

ANAK ANWAR BERANTAKAN !

nurul izah sudah tidak dapat lagi membendung kemarahan. amarah yang dikeluarkan hari ini jelas mempunyai mesej cukup besar.

nurul izah sudah menyampah dengan perangai bapaknya yang tak habis-habis mencetuskan kontroversi. kes liwat benar-benar membuatkan maruahnya sebagai gadis melayu muda tercabar, malu kerana bapaknya masih ber akidah songsang, bernafsu songsang.

wan azizah pernah mengadu.dia sudah tidak mampu menahan gelora, maruah dia sebagai isteri tercabar. anwar meliwat lagi dan lagi.

anwar meliwat saiful. anwar tak mampu melawan hujah saiful. anwar terkedu dengan hujah saiful. anwar meliwat saiful. saiful baru sedikit memberikan butiran terperinci akan aksi-aksi sebelum liwat berlaku.

can i fuck u today,ky jelly,tuala putih,makan karipap selepas meliwat,liwat 5minit sahaja dan akhir sekali are you okay.

telinga nurul izah tak mampu lagi mendengar statement saiful. statement yang membisikkan kat telinganya akan detik-detik bapanya meliwat. liwat seorang lelaki.

karpal singh sudah tersalah langkah. karpal sewajarnya membelasah saiful dalam kandang mahkamah. karpal adalah peguam putar belit paling hebat, tapi karpal singh juga tersungkur di kaki saiful.

bagaimana seorang peguam banggali terkenal bisa tersungkur di kaki saiful ?

kerana saiful punyai kredibiliti yang konsisten memberitakan kepada dunia dia mangsa liwat.

telinga nurul izah bertambah panas, hati begelocak amarah apabila karpal singh peguambela kes liwat anwar secara tak sengaja,secara automatik mengakui anak guamnya memang benar liwat saiful !

bodoh punya peguam.. bisik hati anak anwar ini ! bodoh punya banggali. karpal sudah terkantoi. anwar sudah terkantoi.

karpal menuduh saiful bukan muslim yang baik kerana tak mandi junub ! kata-kata ini mengesahkan memang ada kegiatan anwar meliwat saiful ! karpal semakin tersungkur di kaki saiful apabila sudah 2 kali dia minta sesi pengkiman kes liwat dijalankan secara tertutup !

KARPAL SUDAH TUMBANG.ANWAR SUDAH TUMBANG.

nurul makin tak tahan lagi. mana pergi hulubalang pkr ? dah mampos atau dah mati ? mana pergi pergi saifudin nasution ? bapak aku dah gajikan kau, bapak aku dah appoint kau dapat elaun dari dubai tapi apa kau buat saifudin ! mana pergi roadshow membela bapak aku ha !

hoi azmin.hhmm lagi manusia perosak keluarga aku !

nurul izah menepuk nepuk meja. kalau bekas ayah angkatnya ada, sudah tentu dia tak jadi gila seperti sekarang.

tapi siapa bekas ayah angkat nurul izah ? dia adalah ezam. bekas penjaga keluarga mereka siang dan lama,dialah bapa pada waktu hari raya dan dialah bapa pada waktu keluarga mereka cukup susah.

ya,hari ini nurul izah menempelak semula bekas bapa angkatnya. dituduhnya ezam telah mendapat habuan politik.kasihan habuan apa ezam dapat ? masuk ISA dan pernah disumbatkan kedalam penjara kajang 2 tahun kerana pertahankan bapamu,anwar. adakah ini yang dimaksudkan sebagai habuan.

kasihan nurul izah. jawapan dan hujahannya merapu. dia menipu rakyat akan cerita sebenar. adakah dia sedang menghadapi krisis ? ya sedang sedang menghadapi krisis, krisis yang dibuat oleh bapaknya kerana meliwat ! tak habis-habis meliwat !

sebenarnya nurul izah mahukan bekas ayah angkatnya ada disisi ketika ini. dia marah ezam. inilah kesan saikologi yang terbalik..sebenarnya nurul izah tak marah ezam, dia mengadu secara indirectly secara public kepada ezam akan perangai bapaknya yang tak habis-habis meliwat !

nurul izah sudah tidak mampu menahan kemarahan.yang sialnya disini adalah anwar, dia terus melarikan diri daripada menjawap isu meliwat !

anwar adakah kamu telah memasukkan kemaluan mu ke dalam dubur saiful ?
anwar jika kamu benar, bersumpahlah demi mempertahankan maruah keluarga mu.

anwar,berhentilah daripada terus menangguhkan kes liwat mu, baik dari segi teknilakiti atau praktikaliti .

kasihan, nurul izah punyai bapak yang tak bertanggungjawap terhadap maruah isteri dan anak-anaknya. kita jangan salahkan keluarga mereka, ihsan,izah,nuha dll.. mereka masih budak dan tiada kaitan dengan kelakuan jijik papa mereka.

nurul izah tahu bangsat-bangsat disekeliling bapanya dalah semua ahli politik yang cukup hipokrit. semuanya mahukan sesuatu daripada 'keterlanjuran' politik dan akidah anwar.

dap bukan bodoh. mereka cina komunis. mereka bijak.siapa kata cina bodoh. mereka gunakan anwar untuk pijak kuasa melayu. dap akan kenakan anwar jika mereka berjaya jadi perdana menteri. pada waktu itu, karpal sekali lagi akan mengeluarkan bukti 2 mangsa kes liwat anwar pada tahun 1997. 2 orang ini adalah senjata rahsia dap, untuk memerangkap dan seterusnya menghancurkan karier politik anwar.tiada siapa tahu mereka, tapi kami tahu.

pas ? apa..pas ? apa ada pas sekarang ? maruah,integriti,akhlak,jiwa,islam,melayu..semuanya telah mereka lacorkan..melayu sudah tidak mempercayai lagi mereka. akidah politik mereka adalah sesat.

raja petra sudah tidak mampu untuk melakukan spin politik lagi. semalam dia mengaku, anwar bakal terkubur dalam arena politik kerana isu liwat. kerana itulah petra memberikan amaran kepada seluruh pimpinan pkr, jangan bergantung harap lagi pada anwar. anwar bakal mati secara politikalnya.

petra risau. risaukan dirinya dan juga risaukan nasib pkr dan pakatan. mereka 100% telah bergantung nyawa kepada anwar..mereka sudah silap dan petra menjangkakan pkr bakal mati selepas anwar dijatuhi hukuman meliwat.

kenapa petra memberikan ultimatum menakutkan ini ? kerana petra tahu yang politician yang ada di sekililing anwar adalah opurtunis dan hipokrit. cuba mengambil politikal mileage di saat anwar berada di luar.

kerana itulah sudah ada cubaan untuk terus menghidupkan survival politik pkr. caranya, bergabung dengan dap !

kenapa bergabung ? kerana petra bagitahu pkr tiada panglima perang, tiada jeneral perang.jeneral perang mereka adalah ezam..itu dulu dan kini bekas jeneral perang ini sedia menghancurkan pkr, parti yang pernah dia tubuhkan dulu !

nurul izah sakit..dia tak mampu mengharungi nasib yang bakal mendatang. papanya mungkin dipenjara 20 tahun, kerana ini kesalah kedua.dia sudah baca semua ini.

barua punya anwar, bapak dan bekas banduan yang paling tidak bertanggungjawap dalam dunia. meninggalkan isteri dan anak melalui derita dan sengsara kerana tidak mampu menahan gelojak hobi songsang kesukaannya, meliwat lelaki tua dan muda !

SIAPA DALAM GAMBAR INI ?

melayu hipokrit. KLIK SINI

KONGRES : PKR AKAN KEMBALI PRO MELAYU ?

anwar mengakui pkr sudah jauh terpesong dalam hal membela perjuangan melayu.anwar tahu pkr sudah terlanjur melukakan hati melayu.anwar tahu pakatan tidak mampu menang jika ditolak secara total oleh pengundi melayu.

HATI-HATI

anwar memasang strategi.

kongres di kelantan akan menjadi pemangkin kepada kejagoan pkr membela melayu semula.tetapi seseorang perlu dikambing hitamkan untuk ritual ini.seseorang yang tidak ada penyokong grass root di kawasannya.seseorang yang dilihat sebagai pemimpin anti melayu.dengan pembelasahan kepada orang ini, kononnya akan menjadi pemangkin pengubat luka.

TETAPI

gerakan sebegini telah dibaca dengan mudah oleh kami.ini semua temberang politik maha belaka.kerana ramai pimpinan pkr sudah menghubungi kumpulan kami.menyatakan ketidak setujuan pelacoran politik oleh ketua umum sendiri

DAN

orang melayu sekarang bukan melayu yang mudah lupa lagi.kamu berjanji lah lagi dan lagi membela nasib bangsa dan agama ini.namun satu patah pun janji pkr sudah melayu tidak percayai ,KLIK SINI.

KHALID GEREJA SAMAD , AYUH RENTAP SEKARANG !


dulu orang panggil dia ir hj khalid samad. dulu yang dimaksudkan sewaktu mentalnya masih stabil,akidah nya masih asli.

tapi hari ini seluruh umat islam menggelarkan beliau khalid gereja samad. kerana apa ? kerana selepas 20 hari beliau memenangi kerusi parlimen shah alam, beliau telah menjual kalimah ALLAH digereja. gereja yang dimaksudkan berlokasi di sebelah stesyen minyak shell jalan batu tiga lama,berhadapan dengan bangunan hokien klang.

dari situ khalid gereja semakin sesat. sebabnya mungkin kerana inilah pertama kali beliau memenangi kerusi pilihanraya.

percubaan pertama beliau bertanding pilihanraya adalah di kerusi kubang kerian pada tahun 1995. walaupun menjadi calon di kubu kuat pas, beliau tewas.

kemudiannya bertanding di kerusi dun batu tiga dalam parlimen shah alam pada tahun 1999. beliau tewas di tangan dato nawawi. harus diingat pada ketika itu adalah saat kemuncak umno ditolak oleh hampir 75% pengundi melayu. tetapi khalid gereja samad masih lagi tewas walaupun sandaran gerakan reformasi cukup kuat pada ketka itu.

2004, khalid gereja samad tewas sekali lagi ditangan calon umno, dato aziz shamsudin. khalid gereja samad tewas di kerusi parlimen shah alam.

hari ini dia akhir nya menang. tapi dia menang bukan kerana dia hebat dan berpengaruh di shah alam. dia sepertimana calon payung terjun pakatan lain menang kerana rakyat protes kepada kerajaan.

semalam khalid samad sekali lagi cuba menjadi pemimpin angkuh. dia mencabar ezam supaya berentap dengannya di parlimen shah alam pada pru ke 13..

aku senyum sahaja melihatkan lagak si mulut longkang khalid gereja ni. dia semakin angkuh,sombong. bongkaknya semakin melampau.

dia adalah lidah kristian dalam pas. pas telah dibaptiskan dengan sebegini gila kerana ada melayu ber akidah longkang seperti khalid gereja samad.

khalid gereja samad bukan sahaja bermusuh dengan ezam,malah dia juga bermusuh dengan haron din,taib azamudin dan juga pernah mengingkari titah sultan selangor.

siapa pernah menyangka bahawa khalid gereja samad boleh pergi segila untuk meminta sultan dan jais mendefinisikan semula enakmen agama negeri selangor.

khalid gereja samad semalam dalam portal sesat malaysiakini, mencabar ezam untuk berentap dengan beliau dalam pru ke 13 nanti. katanya lagi, dia mahu buktikan sejauh mana kekuatan pengaruh dia dengan ezam dikalangan pengundi shah alam.

haha..kasihan si mulut longkang ni. mungkin kerana taksub mencium bau bontot dap dan anwar attaturk, membuatkan dia lupa akan fakta dan sejarah sokongan pengundi shah alam.

1995, dato salamon salamat adalah ahli parlimen shah alam. beliau telah diiktiraf dalam sejarah pilihanraya di malaysia, mempunyai undi majoriti paling tinggi dalam mana-mana pilihanraya.

1999, ezam bertanding kerusi parlimen shah alam.lawannya dato ir zain mohamed bekas ketua bahagian shah alam,mantan timbalan menteri kerjaraya.

jumlah pengundi yang telah keluar mengundi pada pru 99 parlimen shah alam adalah 70262
ezam mendapat undi 34,411
dato zain mendapat undi 35,851
majoriti kemenangan undi dato zain 1440. ezam tewas hanya 1440 undi sahaja.

pilihanraya 2004 parlimen shah alam pengundi yang telah keluar mengundi sebanyak 51424
khalid gereja samad mendapat undi 19007
dato aziz shamsudin mendapat undi 32417
majoriti kemenangan dato aziz shamsudin adalah 13,410.

perhatikan kepada perbandingan angka sokongan terhadap ezam dan khalid gereja.

pada pru 1999 jumlah rakyat shah alam keluar mengundi sebanyak 70262.
pada pru 2004 jumlah rakyat shah alam keluar mengundi sebanyak 51424.

dalam keadaan hampir 70 ribu keluar mengundi pun, ezam di shah alam kalah hanya 1440.
tetapi
khalid gereja samad, dalam keadaan pengundi hanya 51 ribu, khalid gereja samad tetap kalah teruk, majoritinya lebih tinggi daripada kekalahan ezam iaitu 13,410.

jadi khalid, tak perlulah nak membohongi rakyat bahawa kononnya kamu mendapat sokongan lebih daripada ezam di kerusi parlimen shah alam. angka dan fakta di atas sudah menjawap segala pembohongan dan keegoan kamu.

pru ke 12,lebih tepat 8 mac 2008 khalid menang di kerusi parlimen shah alam bukan sebab dia kuat dan berpengaruh di kalangan pengundi shah alam.khalid gereja samad menang kerana undi protes sahaja.

khalid gereja samad adalah pengamal binatang politik. dia pernah membuli dan pow duit (puluhan ribu ) parti keadilan nasional sewaktu pilihanraya 1999. tanyalah bekas-bekas ajk parti keadilan nasional bahagian shah alam, semua tahu akan perangai munafik sebenar khalid gereja samad.

kalau orang parti keadilan nasional nak bertanding mana-mana kerusi di shah alam, maka PKN wajib bayar ufti kepada khalid gereja samad sebab dia adalah calon pas, kononnya parti berpengalaman dan lebih senior dikalangan anggota barisan alternatif..

inilah manusia hamlau,bangsat yang gila babi perangainya. dulu dia cukup anti kepada parti keadilan nasional, cukup benci mendengar nama anwar ibrahim.ini sejarah dan ini hakikat.

kenapa DAP keluar barisan alternatif sebelum pru 2004 ? kerana ada bangsat seperti khalid samadlah antara punca keretakan perpaduan barisan alternatif. khalid gereja samad lah yang menjadi penghasut pimpinan pas untuk menubuhkan negara islam dan hudud.kononnya pas boleh bergerak sendiri tanpa gabungan barisan alternatif.

tapi sekarang apa sudah jadi ? mana pergi hudud pas ? mana pergi negara islam pas ?

sudah hilang dan disembunyikan daripada pengetahuan umum. siapa balaci anwar dalam pas sekarang ? khalid gereja samad lah penyangak terbaru,penjilat bontot kepala munafik nombor satu.

kenapa khalid gereja samad swing gila babi sedangkan dulu dialah pejuang hudud pas dan negara islam. pasal anwar kepala munafik dah janjikan dia jawatan menteri kerja raya pada 16 september 2008 !

kerana tawaran jawatan itulah khalid gereja samad sekarang menjadi penjilat bontot anwar nombor satu dalam pas. buktinya ? dia sedang melacorkan kalimah ALLAH, meliberal kan pas, mengganyang otak nik ajis supaya menjadi sekular, melanyak haron din dan taib azamudin !

dia semakin angkuh. dia lupa ada banyak lagi rahasia panasnya dalam kocek gerakan anti pkr.

aku menulis blog kerana ada matlamat. aku dulu bekas pejuang parti keadilan nasional. 10 tahun siang malam tanpa mengira erti penat lelah.

tapi aku telah menghentikan sokongan aku sebelum mac 2008. anwar makin gila gadaikan hak islam dan hak melayu. itu aku tak boleh kompromi.

hari ini aku menentang mereka habis-habisan. namun serangan aku boleh menghentam membabi buta tanpa tujuan, tanpa matlamat.

munafik-munafik dalam pakatan adalah dalam sasaran serangan aku. zaid ibrahim,pejuang liberalisme islam telah hancur dan tumpas di hulu selangor. dia wajib ditumpaskan walau apa cara sekalipun kerana jika dia menang di hulu selangor, islam hancur melayu hancur.

satu watak sudah tumbang. mata aku memandang ke arah khalid gereja samad pula. inilah pelaku munafik melayu paling ulung selepas anwar attaturk.

hari ini dia berlagak angkuh dan sombong. dia tak perlu mencabar ezam untuk menentukan siapa diantara mereka kuat pada pru ke 13 nanti...

khalid, pru ke 13 lama lagi mungkin tahun 2013. tak perlu tunggu dan buang masa nak tentukan siapa hebat !

kamu khalid bangsat, kalau kamu ada telur ,jika kerandutmu tidak berlaga.. sila letak jawatan sebagai ahli parlimen shah alam hari ini jugak ! ayuh , berentap dengan umno dan berentap dengan seluruh barisan jihadis bloger anti pakatan !

LETAK JAWATAN SEKARANG, TAK PERLU TUNGGU SAMPAI PRU KE 13 NANTI ! JANGAN CAKAP BANYAK KALID ! AKU MEMANG NAK HUMBANKAN KAU KE LONGKANG BILA-BILA MASA SAJA KALID !

JIKA ZAID TODI BERJAYA KAMI TUMBANGKAN, APATAH LAGI BANGSAT POLITIK MACAM KAMU WAHAI KALID !

KHALID JANGAN JADI BACUL , TAK PERLU TUNGGU PRU KE 13, LETAK JAWATAN SEBAGAI AHLI PARLIMEN SHAH ALAM SEKARANG, AYUH KITA BERENTAP !

Wednesday, May 26, 2010

SAMY VELU MENIPU LAGI.


papa samy velu menipu lagi.
dia kata umno yang bayarkan kos sewa dewan gerakan anti samy (GAS) di pwtc
papa samy suttakaddi
ini resit bayaran mugilan kepada pengurusan pwtc..
samy kantoi lagi..

KALID GAGAP TEPUK TANGAN MASA YBK !

memang haprak betul la manusia lupa daratan ni..KLIK SINI untuk detailnya.

FUYOH ! KALID GEREJA SAMAD CABAR EZAM RENTAP KAT SHAH ALAM LA!

pergg.kalid gereja samad cabar ezam berentap kat parlimen shah alam pada pru ke 13 nanti lah ! KLIK SINI .nantikan cerita panas sejarah kalid gereja ! semua dalam poket aku daaaa...

GAMBAR BERFAKTA. PERPECAHAN PAS !

klik gambar untuk besarkan imej. FULAMAK,ULAR-MAK, ALAMAK !

PAS-BERG : JUDI DIBANTAH TAPI ARAK ?


ARTIKEL INI AKU TULIS PADA 8 september 2009. kronologi rampasan arak ini bukti pas lebih takutkan dap.

1) dalam kawasan pentadbiran MBSA terdapat 42 premis perniagaan 7 eleven, 24 daripada premis ini menjual minuman keras jenis beer yang mengandungi kadar alkhohol hingga 8.8%.

2) dalam mengatasi permaslahan ini, pihak MBSA telah melakukan inisiatif dengan mengadakan 4 mesyuarat khas mengatasi isu ini. mesyuarat ini berlangsung sejurus perlantikan ahli majlis baru MBSA dilangsungkan. iaitu untuk sesi 2008/2009. aku harus tegaskan disini bahawa ahli majlis baru ini adalah dikalangan penyokong pakatan haram pas,pkr,dap dan kumpulan ngo-k daripada hindraf.

3) pakatan haram di selangor adalah hipokrit.menjanjikan bulan dan bintang sebelum menang pilihanraya,sayang tatkala kuasa berada dalam genggaman perjuangan hilang dan iman pun boleh melayang.

4) 4 mesyuarat perlaksanaan mengharamkan penjualan arak di kawasan melayu berlangsung selama beberapa bulan, iaitu pada tarikh yang dinyatakan dibawah :-

(4a) mesyuarat jawatankuasa perlesenan dan perkhidmatan bandar MBSA kali ke 2 bertarikh 19 ogos 08 dan mesyuarat majlis pada 29 ogos 08.

(4b)mesyuarat jawatankuasa perlesenan dan perkhidmatan bandar MBSA kali ke 3/2008 bertarikh 15 september 08 dan mesyuarat majlis pada 25 september 08 (cabutan kertas)

(4c)mesyuarat jawatan kuasa perlesenan dan perkhidmatan bandar kali ke 4/2009 pada 22 april 2009 (turut dihadiri oleh wakil 7 eleven)

(4d) INI KLIMAKS NYA.KEPUTUSAN TELAH DITETAPKAN. mesyuarat majlis kali ke 4 pada 28 mei 09. mesyuarat ini dihadiri oleh kesemua ahli majlis MBSA daripada pakatan haram.antaranya adalah

1)tan ah kow-pkr kota raja 2)tuan mazalan 3)mokhtar hani 4)adnan jambori-pkr shah alam 5)ang leng kiat 6)norhalim sirome -pas kota raja 7)mariam abdul rashid 8)sivarajan 9) haris bin abu bakar -ketua bahagian pkr shah alam 10) adzhar maludin -pkr 11)zukefli bin mohd nani 12) datin norini bt md top 13)ahmad suyuti bin bashiron.


5)pada mesyuarat terakhir ini (mesy ahli majlis 28mei 09) ketetapan penguatkuasaan ke atas penjualan arak dan minuman keras di kedai 7 eleven akan berkuatkuasa pada 1jun 2009.

6)pihak jabatan perlesenan MBSA telah memberikan notis bertarikh 13 julai 2009 kepada pegurusan 7 eleven untuk tidak menjual arak di shah alam bermula daripada seksyen 1 hingga 24.

7)29 hb julai 09, pihak penguatkuasa MBSA telah mengadakan pemeriksaan terhadap sebuah kedai 7 eleven di jalan liku seksyen 8 shah alam. didapati kedai tersebut masih lagi menjual arak dan minuman keras walaupun arahan MELARANG PENJUALAN telah pun berkuatkuasa pada 1 jun 2009.

8)rampasan telah dilakukan pada hari yang sama (28 julai 08 hari rabu) jam 4.30 petang.barang rampasan telah disimpan ditingkat 12 MBSA. asas penguatkuasaan MBSA berdasarkan keputusan mesyuarat seperti di atas.

9)PERJUMPAAN DENGAN RONNIE LIU.

telah berlangsung sehari selepas rampasan iaitu pada 30 julai 09 jam 12.45 tengahari. MBSA telah dipanggil mengadap ke bilik timbalan datuk bandar untuk memberikan penjelasan isu rampasan arak. selain MBSA di dalam bilik tersebut ada 3 orang ahli DAP dan tan ah kow (pkr).

10) selepas perjumpaan jam 12.45 tengahari, sekali lagi MBSA dipanggil mengadap oleh ronie liu pada jam 2 petang.kali ini suasana lebih tegang. didapati 4 orang dap kelihatan di bilik tersebut.MBSA TELAH DIMARAHI DENGAN CUKUP KASAR DAN KERAS OLEH RONNIE LIU !

11) dua kali mesyuarat pada hari yang sama (30julai) iaitu pada jam 12.45 tengahari dan 2 petang...pada jam 4.30 petang MBSA telah diarahkan oleh ronnie liu untuk memulangkan semula arak yang dirampas.

hasan ali bersandiwara, menyuruh agar khalid berahim menggugurkan ronnie daripada portfolio exco pbt. jumaat minggu yang sama khalid berahim menyambut sandiwara hasan ali , khalid kata tiada arak isu.

yang menjadi mangsa adalah MBSA dan yang menjadi hero islam juga MBSA. ahli majlis MBSA (dari pakatan) yang terbabit sama dalam memutuskan pengharaman penjualan arak membisu, hari ini pas membantah judi, tapi sayang kontroversi arak disembunyikan dalam lemari.


mana pergi kerandot pemimpin pas ketika itu ? pembohong politik tahap tertinggi !

TANTAWI , KERANDOT MU BERAT SEBELAH !

aku mesti dah agak korang tau jawapan kepada persoalan tajuk aku.

cakap pakai kepala lutut.pas cakap guna kepala lutut. fatwa gila dikeluarkan melalui kepala lutut. dari dulu aku dah cakap pas ni pasti kepala lutut.

hudud ciptaaan mereka tersungkur di kaki muamar khalifah pas terulung pas , iaitu hj kulop guan eng.

hari ni hudud sudah tidak diperkatakan lagi, serius baik dari mulut nik ajis atau hj hadi. inilah contoh politik slapstik dari pas.

menggunakan terminologi dan kaedah populis untuk meraih undi. kaedah ini boleh membawakan populariti kepada mana-mana politician , tapi di akhir pertembungan bila populis bertembung dengan pemikiran faktual rakyat, populis ini akan hancur.

popular sekejap memang seronok. kamu dijulang dan diangkat sebagai kumpulan pembaharuan, kumpulan pencerahan.

kamu boleh bercakap tentang apa juga agenda, agenda radikal yang kamu plagiat daripada bahan bacaan tokoh ternama. sebut sahaja apa jugak tokoh terbilang umat, segalanya kamu jaja di rostrum pentas ceramah sebagai bahan persembahan menunjukkan kepada penyokong kamu betapa intelektual nya kamu.

nah.. tuhan bagi cash. jelas sudah 2 tahun kamu tak mampu membawa ide ceramah dalam praktikaliti mengurus kerajaan.

hari ini ketua segala kepala lutut parti pas, tantaik sekali lagi cuba membohongi rakyat. mengencingkan pemikiran rakyat untuk tujuan politik adalah kaedah politik yang salah.

tantaik membantah judi. kamilah mujahid islam di malaysia,podah. kamu lupa bahawa sanya kamu jugak punyai kesalahan yang sama.

siapa pernah sangka, rampasan botol arak di kedai 7 eleven arahan pesuruhjaya pas hasan ali mampu dilawan dan disergah oleh ronie liu.dimana kerandot mu waktu itu tantaik ? apa pendapatmu tentang percambahan rumah urut dan bar di selangor ? mana pendirian talibanisme kamu,mana kerandut jantan mu ?

tantaik sama wataknya dengan nizar.mereka adalah pelacor politik.pelacor politik yang tegar biasanya akan melacorkan segala maruah demi kepentingan politik mereka..

Tuesday, May 25, 2010

INI GAMBAR APA ?

KLIK SINI

SAMY VELU PERNAH MENENTANG PRESIDEN MIC!

apa dia banyak makan semut ke sampai dia terlupa akan sejarah lama. persoalan ini aku lontarkan kepada samy dengan harapan agar dia ingat kembali sejarah.

biasanya orang yang sudah memegang tampuk pemerintahan pasti sedikit sebanyak akan lupa asal usulnya. samy velu dan nik ajis punyai akidah politik yang sama, gila kuasa dan mahu memegang jawatan sampai mati.

jadi sebagai langkah pemula,sepertimana yang telah aku janjikan beberapa hari lepas. akan aku selongkar semula kisah samy velu dengan harapan agar rakyat faham akan sikap alzheimer si diktator tua ini.

SAMY VELU PERNAH MENJATUHKAN PRESIDEN MIC

samy velu nama ibunya angamah, nama bapanya sangalimuthu.samy velu anak penoreh getah di ladang rango malay estet kluang johor. samy velu seorang pelajar tercicir, tidak mampu belajar dek kerana miskin.

samy masuk mic pada umurnya 23 tahun. dia masuk mic bersama rakan baiknya govindaraj. samy menjadi pejuang rakyat keturunan india. dia cukup popular di kawasan batu,sentul.

samy velu menuju puncak kejayaan politik apabila krisis konforntasi indonesia-malaysia bermula. samy darah muda, siapa sangka anak lelaki anggamah ini pernah memanjat tiang bendera kedutaan indonesia lalu memijak dan membakar bendera itu pada zaman konfrontasi 1963.

semua orang menempelak beliau, tetapi akhbar tempatan menjulang dia sebagai jagoan negara. dari situ samy popular. dia menjadi pembaca berita RTM dan pada tahun 1974 menjadi ahli parlimen.

itu sejarah pemula samy velu. MIC ditubuhkan oleh john a thivy pada tahun 1946. asal penubuhan hanya mahu menyelesaikan permaslahan krisis buta huruf dikalangan masyarakat india, selain menyelesaikan permaslahan tabiat alkoholisme dan todi-isme yang melanda masyarakat mereka.

ya kita akui, presiden ke 2 mic iaitu budh singh juga bersama orang melayu membantah perlaksanaan dasar malayan union ketika itu. presiden ke 3 mic ramanthan telah bersama dalam gabungan IMP pada pilihanraya tempatan tahun 1953.

presiden mic ke 4, kl devaser mengumumkan mic bergabong dalam perikatan pada pilihanraya 1955. selepas itu vt sambanthan presiden ke 5 mic mengambil alih tampok presidensi hinggalah tahun 1973.

samy velu menganggotai jawatankuasa mic negeri selangor selepas dia memanjat tiang bendera kedutaan indonesia. dia makin popular selepas menjadi pembaca RTM. dia bertambah popular apabila dia memenangi kerusi parlimen pada pilihanraya 1974.

disini tocang dan tanduk samy velu muncul. hanya selepas 10 tahun dia popular kerana membakar bendera indonesia. 10 tahun adalah proses singkat dalam politik, tetapi samy velu punyai keistimewaan luar biasa. dia adalah ular politik, senantiasa akan mematuk mangsa walaupun mangsa itu tidak pernah mengancam nya.

samy velu kaki cucuk,seorang kaki tikam belakang yang cukup licik.

samy pernah mendesak timbalan presiden mic, iaitu manikavasagam untuk menjatuhkan tun sambanthan. samy mahu menjadi hang jebat india, kononnya mahu membela dan melindungi MIC daripada kuasa diktator tun sambanthan.

tun sambanthan dituduh samy sebagai presiden diktator,gilakan jawatan presiden. manikavasagam termakan umpan anak anggamah ini.

akhirnya atas desakan melampau tun sambanthan meletakkan jawatan. namun samy silap, pemangku presiden baru iaitu manikavasagam ada blue eye boy nya yang tersendiri iaitu pathmanathan dan subramaniam.

pemilihan mic berlangsung selepas kematian tun sambanthan. manikavasagam menjadi presiden dan samy velu berjaya mengalahkan subramaniam..

malang menimpa lagi, apabila manikavasagam mati mengejut. samy velu memangku jawatan presidensi dan akhirnya menang secara rasmi dalam pemilihan mic. bermulalah era pancung memancung daripada diktator tua anak anggamah bernama samy velu.

hari ini mugilan mencabar samy velu, ulangan kelakuan yang sama pernah samy velu lakukan terhadap presiden tun sambanthan.

samy velu india mudah lupa.ia cuba menipu pemikiran rakyat tapi sejarah tidak menipu akan kebiadapan samy terhadap mantan presidennya.

samy velu bukan lagi pejuang masyarakat india. samy velu telah memusnahkan harapan masyarakat india. samy velu dan anwar punyai watak politik yang sama,mereka adalah politikal animal. menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal.

jika anwar pernah memecahbelahkan umno pada tahun 1993 dan 1998, samy velu bertindak lebih hodoh daripada itu. sepanjang 30 tahun menjadi presiden samu velu telah memecah belahkan masyarakat india kepada pelbagai kumpulan.

IPF yang terawal dan hindraf yang terakhir. tindakan samy velu ini telah merosakkan kredibel barisan nasional. ini hakikat.

jadi GAP terpaksa menyatakan kehendak.entiti yang bernama samy velu harus diundurkan dengan kadar segera. lebih baik kita kehilangan samy velu daripada kita kerugian puluhan ribu lagi undi masyarakat india pada pru ke 13 nanti.

ini baru permulaan, jika samy masih berdegil lagi...

MAKA GERAKAN ANTI PKR AKAN MENGAMBIL PENDIRIAN UNTUK 'MENGELUARKAN' SESUATU MILIK SAMY VELU ?

TUN MAHATHIR BANTAI SAMY !

ARTIKEL KE 1002.

tadi aku tengok dashboard blog aku. tak sangka artikel ini adalah artikel tulisan aku yang ke 1002..

alhamdulillah. aku mulai menulis pada april 2008, beberapa hari selepas pakatan haram menang besar pada pru ke 12 lepas. teringat nostalgia awal penulisan, nak mencari pembaca bukan mudah. pada awal penulisan satu hari pembaca berlegar sekitar 3-5 orang je sehari . itupun aku yang baca..haha.

nak menulis bukan senang, nak mengupas isu satu masalah. tapi semuanya telah berjalan lancar dan mudah pasal aku ada sedikit pengalaman dalam penulisan web.

10 tahun dalam barisan alternatif memberikan sedikit pengalaman dalam penulisan. aku punyai sedikit pengalaman menulis dalam ruang kiriman email dalam umno reform,tranungkite,malaysiakini dll.

paling aktif bilamana aku akan senantiasa menjadi pengkomen yang pertama dalam web malaysiatoday. nama pena yang aku gunakan..gerakan anti pas. web malaysiatoday hidup selepas kempen FAC (free anwar kempen) ditutup. kat situlah aku jumpa mahaguru58 dan matsamankati.

itu sudah menjadi sejarah.sebenarnya aku mengkagumi corak penulisan mgg pillai.dia bertindak bijak dalam menggarap maksud artikel,hingga dia bisa membiarkan pembaca menunggu kepada klimak akhir artikelnya untuk mengetahui maksud tersirat.

hari ini aku sudah menongkah arus.aku membantu umno dan barisan. anwar dan pakatan mesti dilanyak habis-habisan dalam blog. suara rakyat dan pengundi atas akan aku cuba ketuai bagi memberi signal kepada semua politician agar tidak memandang remeh lagi suara rakyat, politik baru kuasa ke 3 di malaysia.

terimakasih kepada rakan bloger dan pembaca budiman. aku dan kau punyai tanggungjawap besar. pru ke 13 nanti merupakan titik tolak hidup mati hak islam dan hak melayu di malaysia.

kamu mesti bersama aku.kita lanyak pakatan sampai habis ! insyaallah kita akan pastikan sirih akan pulang ke gagangnya semula.

Monday, May 24, 2010

JUDI, TAHNIAH KETUA PEMUDA UMNO SEPUTEH !

razlan, nama ketua pemuda umno bahagian seputeh ni namanya razlan. ahli parlimennya adalah mother theresa kok.

dia tak kenal aku tapi dia tak tahu bahawa aku senantiasa memerhatikan gerakan halatujunya. hari ini razlan dan seluruh jawatankuasa pemuda bahagian umno harus diberi ucapan tahniah. mereka telah menghantar memorandum kepada awang adek membantah isu judi.

lebih berani apabila pemimpin muda ini berani menghantar memorandum secara terus kepada awang adek. ini lonjakan paradigma corak pemikiran politik baru pemimpin pelapis dalam umno.

bila aku membaca isi kandungan memorandum pemuda umno bahagian seputeh ini jelas, mereka bercakap mengenai isu yang berpaksikan agama dan mahu mengelak masyarakat umum daripada terjebak dalam permaslahan sosial.

razlan sepertimana pemimpin pemuda umno yang lain,seperti dr novandri dari penang. dr novandri juga membantah isu judi ini.berkata yang hak dan berani menegur pemimpin. teguran ini jangan disalahtafsirkan sebagai proses untuk menentang.

ini keterbukaan mencernakan politik baru dalam umno. teguran mereka membawa hala, hala yang mahu kerajaan dan umno ke arah yang lebih faham akan protes umat islam dan protes rakyat, hala mereka membawa kebaikan.

samada razlan,dr novandri atau pimpinan umno yang lain mereka mahukan kebaikan untuk rakyat dan kebaikan untuk imej kepimpinan kerajaan.

keberanian mereka ini aku nostalgiakan kepada cerita pemimpin umno lama. aziz ishak adalah bekas pemimpin terbilang umno. abangnya adalah yusof ishak,bekas wartawan utusan dan bekas presiden pertama republik singapura.

aziz ishak pernah membawa isu rakyat. pernah tidak bersetuju dengan tunku berkenaan dengan isu monopoli pembekalan arang syarikat british di seremban.

sewajarnya, tindakan positif daripada2 anak muda ini diikuti juga dengan protes kesemua ketua bahagian umno. bangkang bukan bererti membenci. rakyat semakin menolak pakatan. 1malaysia bakal diangkat menjadi platform politik kesukaan rakyat apabila, isu judi ini permintaan rakyat didahulukan.

KLIK SINI untuk membaca memorandum ketua pemuda umno bahagian seputeh, dan KLIK SINI untuk membaca artikel bantahan judi oleh dr novandri.

KALID GAGAP VS YBK. SEKTSA BERMULA


KLIK SINI

GAP ISTIHAR TUMBANGKAN SAMY VELU !

aku bukan partisan. sekadar anak muda yang sekarang menyokong umno dan bn. tapi tak masuk umno dan takkan masuk politik.aku mewakili puluhan ribu suara pengundi atas pagar, pengundi muda dan pengundi yang berani untuk menegur.

aku lihat samy velu sudah menjadi liabiliti kepada mic dan barisan. kehendak pakatan,sebenarnya mereka mahu entiti samy velu itu wujud dan terus aktif dalam pimpinan barisan nasional. dengan kekalnya samy, maka akan mudahlah pakatan menyerang barisan. samy adalah punching bag kepada pakatan.

hari ini samy menongkah arus buat kesekian kali. memecat orang yang tidak sependapat dengannya.bagi aku, samy velu sudah melangkaui adab gentleman seorang politician. samy velu harus sedar dia sudah menjadi warisan purba dalam mic dan barisan.

samy velu harus disimpan dalam arkib negara atau sewajarnya menjadi bahan sejarah untuk skrip terbaru filem negara malaysia. samy velu dan nik ajis sama akidah politiknya, mahu mengekalkan jawatan sampai mati.

jadi mematikan satu watak politik bernama samy velu adalah lebih mulia daripada kita terpaksa kehilangan puluhan ribu lagi undi protes yang tidak menyokong bn pada pru ke 13 nanti.

jika samy velu berundur, sasaran aku sepertimana yang aku pernah nukilkan dalam artikel selepas prk hulu selangor mampu tercapai. apa sasaran aku ? umno/bn harus fokus untuk mendapatkan maksima undi india pada pru ke 13 nanti. sekurang-kurang 85% daripada total pengundi india.

jadi, aku akan melaksanakan salah satu daripada matlamat aku ini.samy velu harus di undurkan dengan kadar segera.

no no no. ini bukan arahan sesiapa. ini suara rakyat,suara politikal baru dari rakyat. ini politik baru. suara rakyat yang mahukan kerajaan tidak melakukan silly mistake sekali lagi. rakyat mahukan umno/bn bebas daripada mempunyai pemimpin yang punyai liabiliti. takde kes rasuah,kes moral,kes penyapu dll.

jadi, GAP akan memulakan langkah pembersihan pemimpin yang punyai liabiliti dalam barisan dan ia bermula dengan entiti yang bernama samy velu ,adakah kamu bersama aku ?

JUDI : BERKEMUNGKINAN DITARIK BALIK

ada tanda-tanda positif daripada pimpinan kerajaan untuk mengkaji semula kelulusan pemberian lesen judi dalam pertandingan bola sepak piala dunia nanti.

aku pandang kenyataan balas daripada pihak kerajaan ini sebagai tanda positif. cukup positif.

tiada ruginya untuk kerajaan menarik balik kelulusan judi. ini bukan tanda mengalah pada desakan,tetapi ia mirip kepada sikap prihatin pimpinan kerajaan untuk lebih paham erti 'sifat amir' dalam islam.

jika ditarik balik, penilaian semula pemikiran rakyat terhadap respon kerajaan yang mendahulukan kehendak rakyat akan bertambah kukuh. kerajaan ini akan dilihat lebih banyak bertindak berdasarkan keputusan faktual dan logik. mainan persepsi politik bersifat populis sepertimana yang dimainkan oleh pakatan akan dinilai dengan mutu yang rendah oleh rakyat.

kamu mahu mengadakan demonstrasi anti judi,bercakap laksana kamu lah jagoan politik yang mampu membawa perubahan. tapi sayang pakatan lebih mementingkan konsep politikal populis,tanpa menyedari di negeri pemerintahan mereka sendiri punyai cerita judi yang sama.

kadang-kadang aku terfikir adakah kerajaan sengaja melontarkan isu ini ? atau mungkin ia sengaja dilontarkan untuk check mate pakatan pada penghujung perlawanan nanti ?

sekali lagi, ketua pemuda pas tan-taik bakal terkantoi .