IKLAN BERBAYAR

Monday, August 31, 2009

PENAKUT RUPANYA SI KALID GEREJA !


dokumen kelulusan kuil ditandatangani sendiri oleh kalid gereja dan rodziah !

kerajaan pakatan haram selangor telah mengarahkan pihak PKNS dan MBSA untuk mengadakan perbincangan dengan seluruh penduduk seksyen 23 shah alam dalam menyelesaikan isu kuil.

sama seperti kes buah pala, anak komunis guan eng taichi masalah yang tidak dapat dia selesaikan dengan rakyat kepada kerajaan persekutuan.

kenapa kalid berahi-m, kalid gereja dan rodziah 376k takut untuk hadir ? takut kena sembur dengan melayu ke ?!

sekali lagi aku keluarkan bukti, dokumentasi lengkap menunjukkan bahawa KAMU lah pailang durjana pengkhianat bangsa !

klik disini untuk dokumentasi lengkap turutan kontroversi kuil besar di kawasan melayu. pakatan haram, ADIL itu biarlah diletakkan di tempat yang sepatutnya.

AHLI PAS EMAIL KAT AKU

bodoh macam lembu
maksudnya : memang bodoh macam lembu.
contoh ayat : semalam kalid samad kata kat ceramah pas , dia bodoh macam lembu.ramai orang pas bertepuk tangan dan mereka gembira.

penyakit lembu gila
maksudnya : ayat 'gila' khas untuk kalid samad sahaja.
contoh ayat : kalid samad telah menyaman kesatuan penternak lembu kerana merampas ayat 'gila' daripadanya. kata kalid dalam ceramah pas bahawa gila itu milik dia. ramai orang pas bertepuk tangan dan mereka gembira.

OTAK LEMBU :maksudnya : otak tu lembu punya...contoh ayat : kalid samad kata kat ceramah pas otaknya macam lembu. orang pas gembira dan mereka bertepuk tangan.

TAHI LEMBU : maksudnya :sisa makanan yang keluar dari dubXX lembu...contoh ayat : kalid samad kata dalam ceramah pas, dia ahli parlimen taraf taik lembu. orang pas gembira dan mereka bertepuk tangan.

SENGIH LEMBU :maksudnya : suka tersengih bodoh 24 jam...contoh ayat : kalid samad kata penduduk seksyen 23 shah alam pernah menuduh dia macam ahli parlimen lembu, dan kalid samad tersengih lembu suka dengan gelaran itu.orang pas gembira dan bertepuk tangan.

Sunday, August 30, 2009

MELAYU PAKATAN SELANGOR, PEJUANG IFC ?

perhatikan fakta ini.

antara 14 perkara tuntutan pendokong IFC adalah :

TUNTUTAN KE 8 IFC

kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadah orang bukan islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang sama untuk masjid. kerajaan juga perlu membenarkan pembinaan rumah-rumah ibadah orang bukan islam tanpa perlu adanya peraturan-peraturan tertentu (ie: keluasan dan saiz.sebelum mac 2008 kerajaan barisan nasional menghadkan keluasan pembinaan rumah ibadah sekadar 0.4ekar sahaja )

SIAPA PENDOKONG UTAMA IFC ?

IFC adalah satu gerakan antai islam yang cukup tersusun. ia adalah gabungan ngo-ngo dan seluruh pertubuhan agama di malaysia yang punyai tuntutan cukup radikal untuk menghapuskan secara halus hak islam di malaysia.

ronnie liu,sivarasa rasiah,elizabeth wong,teresa kok,tian chua antara penggerak utama gerakan IFC nasional. di selangor mereka bergabung dalam pembentukan exco kerajaan negeri. 5 exco negeri kerajaan pakatan selangor adalah player utama IFC. xavier jayakumar,ronnie liu,teresa kok,elizabeth wong dan ean adalah kristus tegar.ulang kristus tegar. 5 mangkok ini berjaya menguasai pentadbiran kerajaan negeri walaupun menteri besarnya adalah melayu. memburukkan lagi keadaan apabila 5 exco melayu/islam pakatan sekadar menjadi mangkok hayun menuruti sahaja apa juga desakan kumpulan IFC.

BERJAYAKAH IFC DI BAWAH PAKATAN SELANGOR ?

mereka bukan sekadar mengecapi kejayaan, bahkan mereka berjaya menundukkan seluruh adun melayu di selangor dan bertindak sebagai kuasa pemutus.

cuba kamu perhatikan tuntutan IFC di atas. berjayakah mereka mendominasi keputusan kerajaan negeri ? jawapannya ya.. disini gap sertakan buktinya.

pada 9 hb jun 2008, kerajaan pakatan rakyat selangor yang tediri daripada PAS,PKR dan DAP telah meluluskan satu ketetapan untuk menghapuskan peraturan menghadkan saiz pembinaan rumah ibadah bukan islam. dibawah ketetapan ini rumah ibadah bukan islam boleh dibina melebihi 10 ribu kaki persegi.

dr vaxier jayakumar juga telah berjanji memberikan dana dan peruntukan tambahan sebanyak RM3 juta setahun kepada rumah ibadah bukan islam. sekali lagi tuntutan IFC nombor 8 berjaya dilaksanakan di bawah pakatan selangor. pas for all dan justice for all.

mengikut statistik di selangor penduduk islam berjumlah 4 juta orang dan jumlah masjid yang sedia ada sekitar 780 buah sahaja. manakala penduduk selangor yang beragama hindu berjumlah 700 ribu dan jumlah kuil yang berselerakan dikabarkan berjumlah 1000 buah.

HARI INI..

perencanaan halus musuh islam berjaya dilakukan. lebih memilukan apabila seluruh adun melayu pakatan selangor sekadar mendiamkan diri. mana pergi suara kononnya jagoan melayu di kalangan adun pakatan ? hasan ali,azmin ali,yakop sapari,suhaimi safie,dr rani,saari sungib,iskandar samad dll ? buta sudahkah hati kamu !

pada waktu aku menulis artikel ini, keputusan nya telah memihak kepada kumpulan IFC. sebuah kuil besar berkeluasan 20 ribu kaki persegi akan dibina di kawasan 80% melayu. lebih sial apabila kuil ini jaraknya tidak sampai 200 meter daripada surau.

3 puaka bangsa khalid ibrahim,khalid samad dan rodziah menepis dan berhujah gampang. jawapan politik maha bangsat diberikan, tiada langsung sekelumit perasaan kesal atas tindakan maha sialan .

membodohkan akal penduduk dengan memberikan jawapan sial cukup menyakitkan hati. ada maklumat penting aku terima..sms ini cukup berbisa.

adakah benar, kiranya mereka (IFC) melepasi dugaan krisis pembinaan kuil besar di seksyen 23 shah alam, MAKA KEJAYAAN INI AKAN DIJADIKAN PLATFORM UNTUK MEMBINA SEBERAPA BANYAK LAGI GEREJA,KUIL DAN TOKONG BESAR DI KAWASAN-KAWASAN MELAYU ?

Friday, August 28, 2009

APA PULA MAKNA GAMBAR INI ? AMARAN GAP KEPADA PAKATAN SELANGOR !







mereka boleh biadap dan menghina islam dan melayu.... dan melayu kena senantiasa bertolak ansur ? bulshit ! tak rasa sensitif atau sengaja menutup mata dan telinga membiarkan sahaja bangsa melayu dihina. jangan lah jadi manusia hipokrit, tiada semangat mahu pertahankan maruah bangsa.

penduduk shah alam lebih panjang akalnya daripada ahli parlimen/adun pakatan even pemimpin barisan. mereka mahu mengelakkan bicara marah melayu kiranya kuil besar ini didirikan di kawasan melayu.

penduduk ini mempertahankan hak, meminta agar ADIL itu diletakkan ditempat yang betul. kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dana seluruh adun pakatan bangsa melayu,kamulah puaka penggadai bangsa. pekakkan telinga apabila rintihan penduduk disuarakan.

kuil besar jaraknya 200 meter dari surau. kepala hatok kau la kalid !

ada orang terasa sensitif bila lembu itu di arak. tapi melayu yang sama juga tiada rasa sensisitf apabila agama dan bangsanya menjadi bahan cacian siang dan malam.

perhatikan sahaja gambar ini, aku cabar mana pergi nya suara melayu dan jagoh hak asasi ? senyap..kita melayu bertolak ansur..rileks bro..bullshit . kita punyai kawan ramai dengan kaum lain, boleh bicara dan gurau senda. tetapi dalam hal hak bangsa dan islam, kita harus punyai sikap yang tegas. tiada kompromi demi mengekalkan undi.SUDAH TIBA MELAYU BERPENDIRIAN TEGAS !

kalid ibrahim,kalid samad, rodziah dan pakatan selangor..gerakan anti pkr aka GAP beri kata dua kepada kamu ! kamulah punca segala masalah ini. HENTIKAN PEMBINAAN KUIL DI SEKSYEN 23 ATAU KAMU AKAN KAMI TUMBANGKAN DALAM PILIHANRAYA AKAN DATANG !

PROTES MAKIN HEBAT : KEPALA LEMBU DILETAKKAN DEPAN PEJABAT KHALID !






protes penduduk seksyen 23 shah alam terhadap kelulusan pembinaan kuil mega semakin panas. sebentar tadi, dalam keadaan cuaca panas terik penduduk telah berarak dari masjid shah alam menuju ke pejabat SUK shah alam.

khalid berahim yang kebetulan baru pulang dari solat jumaat,menutup mukanya didalam dalam kereta apabila bertembung dengan penduduk !

rodziah adun batu tiga dikabarkan sudah cabut lari. khalid gereja samad menjadi punching bag kemarahan penduduk.

hari ini sudah menjelaskan segalanya,bahawa adun dan ahli parlimen pakatan di selangor adalah melayu barua, sanggup menonggengkan pungkok demi undi india dan cina. melayu begini adalah manifestasi penggadai politik, menjual maruah bangsa demi kemarukkan kuasa.

selama ini aku reservekan serangan aku kepada mereka, dengan harapan agar protes penduduk akan akhirnya membuka mata.

sayang memang mereka sialan. kabaran diterima rodziah dan khalid samad dalam tindakan terbaru mereka telah ke tapak kuil untuk meninjau progress ! BABI SUNGGUH MELAYU PAKATAN INI ! wajar sebenarnya agar kuil besar ini diletakkan di depan rumah khalid berahim,kalid samad,rodziah dan seluruh adun melayu pakatan bangsat !

gap sudah kembali untuk menulis secara paling biadap . aku lebih rela hilang pahala puasa aku daripada aku hilang kesucian agama dan maruah bangsa.


maaf aku hulurkan kepada semua, kali ini aku akan lebih radikal daripada yang biasa. pakatan selangor...pilihan aku dua, samada gap hidup atau kamu mampos !

ps:- gambar akan diupload dalam masa terdekat

BLOGER ANTI ANWAR KINI MELEBIHI 400 !


aku sekadar bisa mengocap syukran. asal penubuhan blog gerakan anti pkr aka gap sekadar santai-santaian protes yang ringan sahaja . aku mengarang kerna protes terhadap stail politikal gila oleh pas. khalid gereja samad pada tanggal 28 mac 2008 (20 hari sesudah kemenangan pru 12) telah menggatalkan mulutnya, melacur kata di depan seluruh paderi kristus dan jemaah trinity di gereja batu tiga klang.

di situ bermola onar cerita apabila khalid gereja mengundang durja. ALLAH bisa digunakan oleh kristus demi hak samarata. itu adalah ulangan perboatan sialan anwar attaturk sebelumnya. di sebuah majlis anjuran kristus di restoran rashna klang, anwar membuka pekuang sundalan politiknya. 'ini malaysia bukan melayu punyau, ini malaysia cina punya ini malaysia india punya'..

lacur politik ini menusuk jiwa, pasca 8 mac 2008 ropanya lebih mengundang banyak onar dan gampangan politik semata. betalu-talu islam/melayu dihina, dihenyak kepenjuru sudut yang kecil dan dilanyak umpama laskar serbia mendera mujahid bosnia.

permainan pakatan adalah stereotaip aksi brengset. samada bertali leher dan berkopiah semuanya semakin jakun menggadai hak bangsa. hati mereka sudah ditarik nikmat akal dan maruah perjoangannya..

syukran apabila hentakan demi hentakan awalan aku lakukan, rupanya ia semakin disambut sahut bersahutan. kini suara mulia jejaka dan hawa semakin kuat menggegar arena. dalam senarai blog list gap sahaja sudah ada kemajuan luar biasa. 400 bloger antai anwar/pakatan kini bergabong suara. memecahkan idea,menangkis hujah,membelasah kiri dan kanan pertahankan suci islam dan hak bangsa tanpa meminta sekelumit pangkat dan harta.

gerakan bloger besar ini akan semakin bertambah. suara islam suara melayu semakin kuat pekikannya. luar biasa hingga bisa mengecutkan telur dan anu mereka.

percayalah kata aku, sesuatu yang menggembirakan pasti akan berlaku. ocapan tahniah kepada seluruh bloger antai anwar dan pembaca blog yang aku kasihi. jasa kamu pertahankan islam akan dibalas tuhan. amin.

teruskan serangan insyaallah ISLAM/MELAYU/RAJA-RAJA MELAYU AKAN KITA PERTAHANKAN ! LAWAN TERUS LAWAN !

Thursday, August 27, 2009

SELANGOR BANGKIT : DEMONSTRASI DI MASJID SHAH ALAM ESOK

satu demonstrasi membantah pembinaan kuil di seksyen 23 shah alam akan diadakan secara aman . bila ? esok selepas solat jumaat di masjid shah alam. demonstrasi ini akan berarak menuju ke pejabat SUK .

sila berkumpul di pintu keluar arah bulatan (persiaran masjid) selepas solat jumaat.sebarkan.

INILAH YANG DINAMAKAN BIJAK



checkmate pertama najib/tee keat kepada pakatan. pelakon lucah yang pernah mempersoalkan DEB tahun lalu telah dipecat.

gerakan membuang suspek yang punyai kaitan atau menjadi talibarut pakatan sedang dilakukan secara besar-besaran. proses pembersihan ini sedang rancak dilakukan, baik di dalam kelompok umno mic dan mca.
membuang talibarut adalah satu kerja halal, kerana ia akan menyediakan partai BN di dalam keadaan paling senang pada pru ke 13 nanti kerana tiada lagi unsur musuh dalam selimut akan berlaku.najib sedang membuang semua sampah sarap dan dilonggokkan di laman rumah pakatan.

tun mahathir pernah melakukan perkara yang sama pada tahun 1987. menendang kesemua musuh dan kemudiannya menyediakan satu team baru, taat dan sedia berjuang untuk memenangkan partai. konsep ini sedang dilakukan oleh najib tetapi dalam skala lebih besar merangkumi keseluruhan komponen BN.
keluarnya soi lek akan menimbulkan semula kisah moral elizabeth wong ! checkmate satu.. baru-baru ini anwar menafikan cerita perjumpaan beliau dengan najib.. anwar melatah dan najib tersenyum simpul, checkmate dua..

RAMALAN GAP SEMAKIN TEPAT ?

artikel ini aku nukilkan pada 3 december 2008. kisah pertemuan sulit anwar dan soi lek di mount kiara.... klik di bawah

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2008/12/gempar-pertemuan-sulit-anwar-dan-chua.html

hari ini tee keat pecat soi lek....ada konspirasi besar sedang berlaku.konspirasi yang melibatkan kuasa politik melayu. gap bukan raja petra dengan teori politik fantasinya.. gap berkarya berdasarkan fakta. cerita di olah dari sumber yang benar...

selama setahun gap menulis, seluruh kiasnya tepat. aku bukan nostradamus yang bijak meramalkan insiden gempar-gemparan. cuma satu yang ku pinta, agar kamu mempercayai seluruh kata-kata gap tentang cerita dan rahasia pemain politik malaysia.

percayakah kamu bahawa sesuatu yang buruk akan melanda partai pas. percayakah anda bahawa umno akan menguasai seluruh kerusi melayu parlimen dan adun ? percayakah kamu bahawa islam dan melayu akan kembali berkuasa secara mutlak di tanah melayu ? benarkah cerita bahawa umno sengaja kalah bagi memudahkan najib melakukan politikal checkmate terhadap anwar ?

di permatang pasir aku meminta agar majoriti undi pas dikurangkan. alhamdulillah doa aku 'didengari'.. pada 3 dec 2008 aku bercerita tentang pertemuan sulit anwar dan soi lek. pemecatan beliau oleh presiden mca mempercepatkan lagi kebenaran cerita gap.sesuatu yang menggembirakan akan berlaku kepada umat melayu.

Wednesday, August 26, 2009

NANTI KAN ?

nantikan artikel paling radikal yang tidak pernah gap nukilkan. demi islam demi melayu !

Tuesday, August 25, 2009

NIZAR PASBERG : 14832 KELUAR MENGUNDI

pengiraan undi sedang dilakukan.nantikan keputusannya

NIZAR PASBERG : PRK-N11 LIVE..


baru dapat update artikel..jalan sesak dimana-mana sahaja. keadaan di mana-mana pusat mengundi nampak tenang walaupun penyokong kedua belah pihak cukup ramai.peratusan keluar mengundi setakat 4 petang adalah 70.5%. sumber dari puteri umno mengatakan mereka cukup 'gembira' dengan gerak kerja yang telah mereka lakukan. perayu undi daripada puteri telah mengambil langkah cukup bijak dan berani apabila mereka berjaya memujuk pekerja-pekerja di kilang untuk keluar mengundi.

ada insiden berlaku sebentar tadi. insiden perlanggaran berlaku terhadap kereta ketua pemuda pas pusat.kereta tantawi ketua pemuda pas berlanggar dengan sebuah motor, inilah balasan tuhan akibat tabiat pemimpin bodoh barua ini coba merosakkan rumahtangga rohaizat ! takebeer !

pandangan aku tentang result...aku cuma kata majoriti boleh kurang dan menang..insyaallah !

LIVE PERMATANG PASIR DARI GAP

nantikan perjalanan prk-n11 secara langsung dari gap...

Monday, August 24, 2009

NIZAR TAKEBEER : PAS TAKUT KAT POSTER NI !








NIZAR TAKEBEER : INSYAALLAH





kurang majoriti sudah pasti, persoalan menang aku hanya sekadar berkata insyaallah. pas semakin terhimpit dengan game psywar yang silap. manakan tiada silap, jika panglima perangnya adalah mr mahfuz, badut sarkis dan tukang lawak di parlimen.

dimana-mana penyokong pas bertindak luar batas. memang itu sekadar provokasi tetapi di sebalik perbuatan ini nunnnnnn jauh di sudut hati menjelma kerisauan. risau dan gundah itu diterjemahkan dalam bentuk tindakbalas fizikal. itulah bahana bila otak juang mereka itu lebih banyak diletakkan di kepala lutut.

nik ajis,mahfuz dan nasrudin tantawi akan dituding jari kira pas tewas. 3 mangkok ini meropakan liabiliti pada pas. bicara berkenaan moral rohaizad sudah sayup-sayup hilang dari terbang melayang ke awan. kerna apa, kerna bandingan moral rohaizad dibedakan dengan moral anwar adalah lebih teruk huduh.

insyaallah moga kemenangan berpihak kepada umno.

Sunday, August 23, 2009

NIZAR PUAKA : RAJA PETRA GENTAR DENGAN BLOGER PATRIOT !




barua kepada pengkhianat melayu, raja petra semakin panas punggong dengan asakan bertalu bloger antai anwar. hari ini petra kepanasan, dan jelas bila syaitan kepanasan maka fitnah pasti akan ditabur.

petra memfitnah bloger patriot, satu kumpulan besar bloger antai anwar dan pakatan yang berusaha menawan semula negeri selangor,penang,kedah dan kesemua kerusi parlimen pakatan haram.

petra menuduh kewujudan bloger patriot sebagai mujahid islam yang coba menyerang agama lain. bodoh atau bangang kita tak pasti, namun misi kita untuk mempertabatkan islam dan bangsa melayu adalah satu perjoangan otama.

bloger mempertahankan islam, dengan islam yang benar inilah seluruh agama lain akan terjamin haknya. petra memusing cerita, kononnya kita coba menyerang agama lain. tolong lah petra, kamu boleh memperbodohkan anwar dan pakatan dengan teori bahalol tahap mangkok kamu,tetapi bukan rakyat !

aku tiada mahu menulis panjang. tiada perlu melayan dajal berkepala botak yang jahil agamanya. aku minta supaya dia jaga anak lakinya yang punyai masalah..KAMI AKAN SERANG SELANGOR DAN SELURUH NEGARA UNTUK MENGEMBALIKAN SEMULA KUASA ORANG MELAYU !

klik disini
http://mt.m2day.org/2008/content/view/25942/84/

NIZAR PUAKA : MENOLAK PAS BERERTI KITA SELAMATKAN ISLAM !








kami dedahkan sekali lagi dokumen rampasan arak yang berlaku di selangor. pengajarannya mudah, hasan ali (wakil pas) beria-ia mahu meletakkan jawatan exco kerajaan negeri sekiranya masalah rampasan arak tidak diselesaikan. dalam masa 24 jam, hasan ali (pas) menjilat balik ronnie dan dap.

inilah permainan gampang pas. melacurkan hukum islam mengikut citarasa politik bangsat mereka. hudud pernah mereka hina dan kali ini arak pula. menghancurkan pas bererti kita menyelamatkan ISLAM !

NIZAR PUAKA : MASIH KAH KAU INGAT ?


NIZAR PUAKA : PAS PUAKA AJAK GADOH DENGAN PUTERI

NIZAR PUAKA : GAMBAR SAMSENG PAS CARI GADOH DENGAN PUTERI !






apa punya manusia manusia sialan pas ini. dengan puteri umno pun dia ajak gadoh. puncanya kerna tak puas hati puteri umno berusaha memperbaiki keadaan sebuah rumah usang milik warga emas.

alahai takkan begini sahaja 'keteloran jantanan' mereka ?

NIZAR PUAKA : MENOLAK PAS BERERTI KITA SELAMATKAN ISLAM !


kempen semakin panas. politikal game di permatang pasir lebih menjurus kepada agenda persepsi. merosakkan nama rohaizad tidak mendapat sambutan. strategi pas semakin silap. jalan kempen halal semakin diharamkan.
apa juga ide spontanius digunakan, namun seluruh idea ini bagai sampah yang akhirnya membusukkan tubuh badan pas sendiri. pimpinan pas nampak semakin celaru arah haluannya.

aku semakin gemar melihatkan telatah dan celoteh pimpinan sarkis pas. ceramahnya setiap malam akan senantiasa dihadiri oleh muka-muka yang sama. pada masa yang sama umno menukar strategi, mengadakan berbelas ceramah kelompok pada setiap malam. jurus itu memang tepat, bersemuka secara face to face dengan pengundi.

pengundi semakin banyak beralih kepada ....... umno ! nantikan pendedahan gambar penyokong pas yang bergaduh dengan puteri umno ! bodoh punya pas, takde teloq !