IKLAN BERBAYAR

Tuesday, January 31, 2012

CERAMAH HASAN ALI DI BANGI PENUH SESAK !




kerana anwar, pas sudah berada di dalam keadaan krisis yang paling parah !

ceramah hasan ali yang balun anwar ,dap dan parasit pas penuh sesak di bangi.

foto lain menyusul.

KRISIS MERUNCING :GILIRAN PARLIMEN SUBANG GOYANG !

krisis ketidakpercayaan rakyat selangor terhadap pakatan makin memuncak.


setiap sudut terserlah ketidakpuasan hati. kini giliran masyarakat india subang tak sabar untuk melongkangkan sivarasa. ahli parlimen pkr tak boleh pakai, alternatif terakhir yb bushro adun paya jaras gak yang tolong rakyat..inilah dia BN !





SIDANG MEDIA HASAN ALI : 3RD FORCE ,BALUN ANWAR DLL.

sidang media penuh hasan ali.
kupasan mengenai 3rd force IMR,anwar dll.
KLIK SINI

ANWAR ISRAEL :DIN PUDURAYA DAN MAHFUZ OMAR SEMBUNYIKAN SESUATU ?

anwar sudah dikecam kiri kanan depan..err belakang pasal kenyataannya menyokong keselamatan negara israel.

semua orang dah tahu kecaman luar biasa yang ditaji kepada kepala otak anwar.

sekarang rakyat nak tanya ?

mana pergi suara jagoan-jagoan pas yang begitu anti pada israel ?
dalam ertikata lain, mana pergi penjihad pas yang antai israel ?

aku tujukan soalan ini kepada 2 orang naib presiden pas, din puduraya dan mahfuz bean omar.

wahai parasit tegar, adakah kamu lupa pada tarikh 8 dec 2000 ?

ia adalah tarikh dimana kamu mahfuz omar (ketika itu ketua pemuda pas) dan din puduraya dipenjarakan sebulan kerana didapati bersalah mengadakan PERHIMPUNAN HARAM DI UNIVERSITI MALAYA KERANA MEMBANTAH KEHADIRAN PASUKAN KRIKET ISRAEL PADA TAHUN 1997 !

1997 kamu sanggup melanyak dan sanggup dipenjarakan kerana membantah kehadiran pasukan kriket israel.

3 hari lepas anwar declare sokongan terbuka menyokong keselamatan negara israel.

kenapa kamu wahai mahfuz omar dan din puduraya taknak ulangi demo sepertimana yang pernah kamu lakukan dulu ?

segan bukan. pasal kamu kini penjilat tegar anwar yang pro kepada ketuanan israel.

AZIZ BARI DIGUGUR GELARAN PROFESOR..

aziz bari dah tak boleh pakai gelaran profesor.
dah la jadi penganggur lepas tu hilang pulak gelaran prof.
aduh sungguh malang la pakar perlembagaan ni.
tu la aziz bari ooii.
cakap jangan selalu takabur hidup jangan mendongak langit.
kan dah kena tarik 'nikmat'..



HALLO MR ANWAR. HOW R U TODAY ?

tik tok tik tok, jarum jam berbunyi.
tik tok tik tok, apa bala nak datang lagi ?
halo mr anwar , how r u today ?

MALAM INI DI BANGI..ADUH HANCORLAH PAS !


PARLIMEN SHAH ALAM GOYANG ! HASAN ALI ARAH AHLI PAS TOLAK KALID GEREJA !

ceramah hasan ali malam tadi di seksyen 17 shah alam memang unik.

unik pasal buat pertama kali dalam sejarah hidup aku audience yang hadir itu terdiri daripada kalangan orang pas,orang umno dan rakyat marhaen.

rakyat marhaen sebut pengundi shah alam.

hasan ali arah seluruh ahli pas shah alam tolak kalid gereja pada pru ke 13 nanti !

crowd cecah ribuan manusia. dari khemah,tepi khemah,belakang khemah,padang dan jalan raya rakyat melimpah.

ini signal maut untuk pas..
saksikan sendiri foto yang dilampirkan.
video ceramah  dan sidang media akan diupload secepat mungkin.




 

Monday, January 30, 2012

KRISIS SABAH MERUNCING : BN SILA OPTIMAKAN PELUANG..

krisis pakatan pembangkang di sabah makin meruncing.
kepada pimpinan BN sabah, sila optimakan peluang.
KLIK SINI UNTUK KRISIS 1
KLIK SINI UNTUK KRISIS 2

NASRUDIN HASAN KECAM ANWAR..JANGAN HANGAT TAIK AYAM DAH.

rakyat tunggu..bila agaknya parasit pas,hadi dan nik ajis nak kecam anwar kerana menyokong negara israel ?

HADI TAK BERTANDING : WATAK ANTAGONIS DAH MUNCUL.

wayang dalam pembikinan.
wayang pakatan merupakan produksi berkualiti rendah.
ia tak menggunakan kamera HD.
skrip yang digarap sekadar berlegar pada perbincangan kedai kopi.


hj hadi semalam telah membaca skrip.
saya tak nak bertanding pada pru ke 13.
kemudian watak antagonis pun muncul.
anwar ' jangan kau pergi hadi..jangan'.
disambut dengan watak sokongan daripada pelakon tambahan.
skrip kit siang macam anwar, cuba nak menguatkan jalan cerita.
tapi sayang cerita dan wayang terbaru ni macam gampang.


sori cuba lagi...rakyat khak ptuih je jalan cerita ni.
modal pakai banyak, tapi untung tarak.


KIT SIANG KATA DAP PERTAHANKAN HAK MELAYU ?

kit siang kata dap senantiasa pertahankan hak melayu.
kit siang kata dap pertahankan hak melayu selaras dengan jaminan perlembagaan.

melayu dalam perlembagaan.
hak bahasa,hak agama,hak biasiswa dll sudah tersedia termaktub dalam perlembagaan.

benarkah kata kit siang bahawasanya dap akan pertahankan hak melayu ?

8 mac 2008 pakatan menang plihanraya.
9 mac lim guan eng dilantik menjadi ketua menteri pulau pinang.

10 mac 2008 perkara pertama guan eng buat adalah memansuhkan perlaksanaan DEB di pulau pinang. DEB adalah perlaksanaan kata-kata selaras dalam perjanjian perlembagaan.

hari ini kit siang pusing balik. dia mendapati pakatan sudah mengalami krisis. kerana itulah dia kembali untuk menceritakan semula bab hak melayu.

kit siang cakap nak pertahankan hak melayu.
dap janji nak pertahankan hak melayu.

ini adalah janji yang boleh mendatangkan mati kerana banyak ketawa. janji mereka ni macam lah jugak janji benjamin nentanyahu nak pelihara hak penduduk palestin !


MANIFESTO PAKATAN SELANGOR:IKS DAN HAB HALAL PELACORAN !


KLANG - Sebuah bangunan kilang industri kecil dan sederhana (IKS) di sekitar Meru dipercayai menjadi tempat menyediakan perkhidmatan seks sejak tiga tahun lalu.

Dengan bayaran serendah RM50, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Difahamkan, lelaki tempatan tidak dibenarkan memasuki premis itu kerana pengusaha khuatir rahsia mereka diketahui.

Bagaimanapun, kegiatan tersebut mula terbongkar selepas penduduk berhampiran mendapati premis itu semakin kerap dikunjungi warga asing akhir-akhir ini.

Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Ahmad, 40, berkata, apa yang dibimbangi ialah aktiviti tidak bermoral itu akan mempengaruhi generasi muda di kawasan sekitar.kosmo.


GAP KATA : ini baru sektor IKS, harap exco agama selangor boleh  tingkatkan produktivi ia kepada sektor perkilangan pulak. jangan lupa bagi pinjaman mudah ya..haha. makin hancur negeriku !


pada 26 ogos 2011, pakatan selangor telah melancarkan kempen anti zina.. lihatlah outcome mereka. kempen tah kemana, IKS sektor zina pulak dah wujud. 

ARTIKEL 'AL YAHUDS' KHAS UNTUK ANWAR SHALOM !

terbaik la artikel ni zulnordin ni..
AL YAHUDS
AL YAHUDS
KLIK SINI 

MALAM INI : HASAN ALI/ISMAIL MINA GEMPUR SHAH ALAM !

kawasan parlimen parasit ulung pas si kalid samad akan digempur oleh hasan ali dan ismail mina.

dalam sejarah politik, buat pertama kalinya ismail mina bekas rakan anwar yahuds akan berceramah.

mohon sebarkan.

AHLI PAS MULA BANGKIT LAWAN PAKATAN !

 ini adalah foto sekitar ceramah hasan ali di perak malam tadi.
krisis pas dan pakatan makin meruncing.
LAGI FOTO KLIK SINI

Sunday, January 29, 2012

HJ HADI BERUNDUR :WAYANG LOW CLASS.

haji hadi mengeluarkan kenyataan mengejutkan.
sedia untuk tidak bertanding pada pru 13 nanti.

pelbagai tafsiran dan bacaan politik boleh dilakukan sempena dengan pengumuman mengejut haji hadi.

antaranya hadi nak tutup kelemahan dia sebagai presiden pas.

apa yang berlaku sepanjang 3 tahun selepas pru 2008 dan yang terkini mengenai penyingkiran hasan ali merupakan siri-siri agung kegagalan mutlak hj hadi dalam mengepalai pas.

sudah menjadi bualan rakyat bagaimana pas ini sudah diasimilasikan dengan politik keldai, menjadi keldai tunggangan politik 24 jam dap dan pkr.

hadi umum tak nak bertanding.

ini adalah skrip murahan mahu mengalih isu terkini mengenai hasan ali.

hadi gagal. hadi gagal menjadi pas sebuah parti sepertimana yang pernah dibawa oleh dato fadzil noor.

hadi cuba nak memujuk hati luka ahli pas yang kebanyakannya kecewa dengan politik bohsia yang pas bawa.apapun hadi, wayang ini mudah dibaca.

ISRAEL : RACHEL CORRIE LEBIH MULIA DARIPADA ANWAR !

anwar kata dia akan menyokong dan mempertahankan keselamatan negara israel.

aku pernah bertemu dengan seorang 'rakan' lama anwar dahulu. tak silap aku sekitar tahun 2000.

dia kata kalau anwar jadi PM, perkara pertama yang akan anwar buat adalah memberi 'ruang seluas-luasnya' kepada amerika/israel menguasai selat melaka.


pelbagai tafsiran boleh dibuat dengan ayat di atas.


selama ini malaysia,indonesia dan thailand antara negara asean yang bertegas tidak mahu ada penempatan tentera asing di laluan utama perdagangan dunia ini.


di saat kita masih meneruskan solidariti kepada nasib penduduk palestin, barua yahudi ni sibuk pertahankan ketuanan israel.


rachel corrie yang bukan islam pun sanggup mati dilanyak buldozer israel, si barua ni sibuk nak pertahankan negara israel.

negara israel kepala hotak kau la anwar.!!!

AZIZAN SUDAH BAGI HINT !



buku jingga bukan al quran !
ini adalah kenyataan dan kiasan paling keras azizan terhadap parasit dalam pas.


dulu azizan menolak perhimpunan bersih.
hari ini dia mengetuk kepala para pembebal anwarista dalam pas.
buku jingga bukan al quran !



ANWAR HANGIN DENGAN 1MALAYSIA.

SEBARAN SEGERA : MALAM INI HASAN ALI DAN FATHUL BARI.

sebaran segera. malam ini kita akan menyaksikan pertemuan dua tokoh hebat hasan ali dan fathul bari dalam satu pentas.


lokasi dataran bukit gantang, perak. jam 9 malam.
sebarkan.

HIMPUN : MOMENTUM MAKIN HEBAT..





kesedaran umat islam terhadap permaslahan murtad semakin menaik.
HIMPUN satu gerakan anti murtad telah selesai mengadakan roadshow di penang.
sudah pasti, parti adat dan sukan takkan menyukai momentum ini.
kredit foto MIM.

Saturday, January 28, 2012

ARTIKEL TERBAIK ZULNORDIN !



Salam 2 all.


Islam diserang; Melayu diganyang; Raja-Raja disepak terajang!

Itulah gambaran ringkas suasana sosio-politik semasa yang sedang bergolak di Malaysia! Suasana yang jika tidak ditangani dengan tegas dan sewajarnya akan membawa kepada "genosid-politiko" secara halus terhadap insitusi Islam-Melayu & Raja-Raja (IMR); yang akan membawa kepada hilangnya institusi IMR - Islam-Melayu & Raja-Raja dibumi yang tercatat dalam sejarah sebagai Persekutuan Tanah Melayu!

Ini membawa kepada persoalan besar yang menjadi topik bualan rakyat termasuk umat Islam iaitu apakah kesan terhadap kedudukan institusi Islam-Melayu & Raja-Raja di Selangor khususnya dan Malaysia amnya setelah pemecatan YB Datuk Dr. Hasan Ali dan pengambilan-alih portfolio Islam daripada PAS yang kini hanya diberi portfolio Adat Resam Melayu, Belia & Sukan, sehingga akronim PAS disamakan sebagai Parti Adat & Sukan!

Setelah dihina di Pulau Pinang tanpa sebarang portfolio mahupun jawatan, PAS diaibkan di Selangor dengan hilangnya portfolio Islam dengan pemecatan tokoh pemimpin Melayu-Islam Datuk Dr. Hasan Ali. Bak kata beliau, merampas portfolio Islam daripada PAS sama saperti menjadikan PAS sebuah parti tanpa kaki & tangan. Bemakna PAS dah menjadi kudong dan dikudongkan, saperti sebijik timun. Bergolek pun luka, menggolek pun luka. Begitulah PAS hari ini diperlekeh oleh rakankongsi pakatannya!

Dan apabila seorang pemimpin Melayu-Islam membuat kenyataan bahawa institusi “Islam-Melayu & Raja-Raja sedang diancam di Selangor & Malaysia”, maka kaum cauvinis dan rasis biaDAP dan para politikus parasit melatah tak tentu pasal, sehingga menuduh kegagalan Kerajaan mengambil tindakan terhadap beliau membuktikan kononnya Kerajaan menggalakkan percambahan fundamentalism, ekstremism dan terorisma Melayu-Muslim!

DIN PUDURAYA AKUI PERLEMBAGAAN MALAYSIA ISLAMIK.

inilah keletah pas.
kejap ok kejap tak okay.
kejap gay kejap biseks.
hidup selama 50 tahun parti pas ni tak pernah konsisten.
pas tak pernah ada pendirian yang tetap.
dulu dihinanya perlembagaan malaysia, kata mereka ia sekular.
dalam akhbar harakah keluaran terbaru pas pusing cerita.
artikel 11 tak halang perlaksanaan syariah.
sungguh flip flop otak mereka.
cukup bahaya untuk masa depan negara.

MANIFESTO SELANGOR : INGAT PAKATAN INGAT SAMPAH !


SELEPAS CHINA DOLL..TIMBUL SIAM DOLL !

ANAK PUAKA HINA MELAYU SANJUNG CINA !



betapa puakanya nurul izah. KLIK SINI

POLITIK SELANGOR SEMAKIN PANAS.

hasan ali kata tiada yang mustahil dalam politik.
KLIK SINI

Friday, January 27, 2012

AZMIN ALI GELARKAN HASAN ALI PARASIT.

azmin ali gelarkan hasan ali parasit.
panas benor azmin dengan hasan ali.


parasit-parasit hasan ali pun bertanding di dun/parlimen yang berlainan dia menang.


azmin dari dulu sampai sekarang takut lari dari kawasan hulu klang.