IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

BERSHIT : PDRM WAJIB PANTAU MALAYSIKINI DAN MALAYSIANINSIDER.


ketegasan pdrm dalam menangani isu bersih ini cukup luar biasa.

rakyat malaysia yang majoritinya menolak bershit, mula menarik nafas lega apabila pdrm menampakkan kejantanan mereka dalam berhadapan dengan perusuh bershit.

pdrm, kamu buatlah apa jugak yang patut demi mempertahankan keamanan negara.

banyak tangkapan sudah dibuat. ini satu part.

aku mintak pdrm juga memantau web malaysiakini dan malaysianinsider yang jelas menjadi batu api paling besar dalam cubaan mereka mencetuskan rusuhan di kuala lumpur.

pemberitaan mereka cukup sial, motif mereka mahu melagakan rakyat.

kebanyakan berita dari web mereka ditambah dengan sikap rasis wartawan mereka jelas menampakkan unsur mahu menghuru harakan malaysia.

wartawan malaysiakini lebih xtreme dalam penulisan menggalakkan rusuhan. tangkap mereka.

modus operandi mereka mudah, apa jugak yang boleh di batu apikan cerita, maka olahan sensasi akan dilakukan. 

pdrm, percayalah mereka ini lebih berbahaya daripada komunis. 

kami sedang memantau pergerakan kebanyakan penulisan wartawan mereka. foto mereka juga bakal kami perolehi.

mereka inilah penghasut nombor satu dalam agenda mereka menggalakkan rusuhan bershit.

mohon pdrm pantau.

TUNTUTAN BERSHIT : BODOH DALAM DARJAH TERTINGGI.

bershit kononnya perjuangkan demokrasi. 

bangang sungguh la dorang ni. bershit mendakwa SPR tak adil. kalau tak adil, yang korang menang tu macamana nak korang nak justify ? bodoh dalam darjah tertinggi. KLIK SINI

BERSHIT : YAHUDI MENGATUR BIDAK.

 Assalamualaikum.
Kepada semua sahabat-sahabat, anda boleh membaca beberapa research saya tentang TANGAN-TANGAN di sebalik BERSIH.

Berikut adalah beberapa kesimpulan yang saya boleh buat hasil dari pencarian saya ini
 
1. BERSIH adalah hasil dari perancangan National Democratic Institute (NDI)

2. NDI pula adalah sebuah organisasi yang ditubuhkan oleh kerajaan Amerika untuk promote democracy di seluruh dunia.

3. Program NDI dibiayai oleh National Endowment for democracy (NED) iaitu sebuah organisasi yang akan menyalurkan dana kpd NDI untuk promote democracy di seluruh dunia.  
4. Dana NED disediakan oleh Kongres Amerika.  
5. Mengikut apa yang tercatat di dalam website NDI, NDI telah membuat banyak program bersama parti2 politik di Malaysia sejak tahun 2004. Antaranya bengkel2 untuk melatih ahli politik dan aktivitis pejuang demokrasi antaranya ialah aktivitis BERSIH.  
 
6. Di dalam website NED pula, tercatat dana-dana yang disalurkan oleh NED kepada beberapa pertubuhan dan syarikat di Malaysia untuk promote demoracy di Malaysia antaranya
    a.  International Republican institute (IRI) - USD400,000
    b. Mkini DotCom Sdn Bhd (Malaysiakini) - USD100,000
    c. National Demoractic Institute (NDI) - USD 322,500
    d. Suara inisiatif Sdn Bhd (SUARAM) - USD85,000
 
7. Jelas dari hasil pencarian ini, BERSIH merupakan satu usaha Amerika yang kita ketahui merupakan PROXY Illuminati Yahudi yang ingin merosakkan negara-negara Islam. Di dalam satu protocol Zionis, ada menyatakan, bahawa
 
“Kebebasan politik merupakan suatu idea tetapi bukan suatu fakta. Seseorang mestilah tahu untuk menggunakan idea ini, bila mana diperlukan sebagai umpan untuk menarik ramai orang kepada satu pihak dengan tujuan menghancurkan pihak yang lain, iaitu pihak berkuasa. Tugas ini menjadi lebih mudah jika pihak lawan sendiri telah terpengaruh dengan idea kebebasan, yang dipanggil liberalisme, dan demi suatu idea, pemerintah sanggup menyerahkan sebahagian dari kuasanya. Di sinilah terserlahnya kejayaan teori kita; pengurangan kuasa memerintah melalui kerajaan akan berlaku serta-merta, oleh undang-undang kehidupan, diburu dan dikumpul oleh suatu kuasa baru, kerana sesebuah Negara yang tiada pedoman tidak boleh wujud tanpa bantuan walaupun hanya untuk sehari, dan hanya penguasa baru sahajalah yang layak beraa di tempat orang yang terdahulu yang telah dimakan oleh liberalisme.

Di masa ini, kuasa yang telah menggantikan pemerintah yang liberal adalah kuasa Emas (bersifat materialisme). Masa adalah apabila Kepercayaan memerintah. Idea kebebasan adalah mustahil untuk direalisasikan kerana tiada sesiapun yang tahu untuk menggunakannya dengan kesederhanaan. Dengan menyerahkan kepada sekumpulan manusia untuk berkerajaan sendiri bagi suatu jangka masa tertentu sudah mencukupi untuk menukar kumpulan tersebut menjadi perusuh yang bercelaru. Pada saat itulah, kita mulakan persengketaan yang saling hancur dan menghancurkan yang akan merebak menjadi peperangan di antara kelas masyarakat yang berbeza, yang mana Negara akan hancur kerananya dan kepentngannya tinggal sebagai timbunan debu.”
 
InsyaAllah, jika anda mengkaji dengan lebih mendalam, anda akan dapati, apa yang disebutkan di dalam protocol2 zionis sedang dilaksanakan di dunia ini tanpa disedari oleh umat Islam. Matlamat akhirnya ialah supaya manusia di dalam sesebuah Negara merusuh dan persengketaan akan berlaku, akhirnya menjadi peperangan.

8. Jika kita selidiki apa yang berlaku di Mesir, Libya dan Bahrain, kesemua perusuh melaungkan slogan yang sama iaitu, "DEMOKRASI".

9. Antara Slogan lain mereka ialah, MEMPERJUANGKAN KEBEBASAN... sama ada kebebasan bersuara, kebebasan media, dan lain-lain. Sedangkan di dalam Islam, walaupun Islam adalah agama yang bersifat terbuka dan telus, tetapi Islam mempunyai garis panduan dan disiplin-disiplin dalam menyuarakan pendapat.

10. Wallahua'lam, semoga kaum muslimin dan kesemua rakyat malaysia melihat hal ini dengan lebih serius, semoga kita tidak menjadi orang yang menjadi boneka dan barang mainan Yahudi dan Nasrani yang tidak sudah-sudah ingin memecah belahkan kaum muslimin.

11. Kepada kaum muslimin sekalian, renungilah firman Allah swt yg bermaksud:

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.”
 (Surah Al-Baqarah: 120)
12. Renungkan juga sabdaan Nabi Muhammad sallallahua'laihiwasalam yang bermaksud:

"Sungguh, kalian benar-benar akan mengikuti kebiasaan orang-orang sebelum kalian sejengkal demi sejengkal dan sehasta demi sehasta, sehingga sekiranya mereka masuk ke dalam lubang biawak pun kalian pasti kalian akan mengikuti mereka."
Kami bertanya; "Wahai Rasulullah, apakah mereka itu yahudi dan Nasrani?" Beliau menjawab: "Siapa lagi kalau bukan mereka."
(Hadis Riwayat Muslim – Sahih)
13. Dan kepada kaum muslimin yang berselisih pendapat tentang hukum demonstrasi, maka renungkanlah firman Allah yang bermaksud:
Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Ulil-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya.
(Surah An Nisa: 59) 
14. Maka sekiranya kita ikhlas beragama dengan agama Allah ini, maka kita tidak akan menjadikan para musuh agama ini sebagai ikutan kita. Kita sentiasa akan berkiblatkan Al-Quran dan Sunnah apabila kita berselisih dalam sesuatu perkara.
15. Disebutkan di dalam Quran, Allah berfirman yg bermaksud:
Tidakkah engkau (hairan) melihat (wahai Muhammad) orang-orang (munafik) yang mendakwa bahawa mereka telah beriman kepada Al-Quran yang telah diturunkan kepadamu dan kepada (Kitab-kitab) yang telah diturunkan dahulu daripadamu? Mereka suka hendak berhakim kepada Taghut, padahal mereka telah diperintahkan supaya kufur ingkar kepada Taghut itu. Dan Syaitan pula sentiasa hendak menyesatkan mereka dengan kesesatan yang amat jauh. Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah berhakim kepada hukum Al-Quran yang telah diturunkan oleh Allah dan kepada hukum Rasulullah," nescaya engkau melihat orang-orang munafik itu berpaling serta menghalang (manusia) dengan bersungguh-sungguh daripada menghampirimu. (Surah An-Nisa : 60-61)
16. Wahai saudaraku, telah banyak hadis Nabi Muhammad sallahua'laihiwasalam yang sahih telah dicatatkan di dalam kitab-kitab Hadis tentang kaedah bermuamalah dengan pemerintah. Tetapi ada di kalangan kita yang mengenetepi hadis tersebut dan mendahulukan akalnya berbanding dalil dari Quran dan Sunnah.
17. Untuk itu saya tujukan sebuah ayat Quran kepada kita semua, sekiranya kita meninggalkan saranan Allah dan Rasul yang telah jelas di hadapan kita, lalu kita mengikuti hawa nafsu kita dan berkiblatkan para toghut, maka pasti Allah akan memberi kelemahan kepada kita, seperti difirmankan oleh Allah yg bermaksud:
Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.”
 (Surah Al-Baqarah: 120)

Wallahua'lam.
Semoga bermanfaat untuk anda sekalian.
Sesungguhnya agama itu adalah nasihat, dan insyaAllah, kita saling nasihat-menasihati antara sesama kita kaum muslimin supaya tidak terjerumus kepada perangkap musuh-musuh kita.

Semoga Allah menghindarkan kita sekalian daripada fitnah yang berlaku seperti di negara-negara Islam lain. Yang mana, Yang Menang Jadi Arang, Yang Kalah Jadi Abu. Akhirnya kita kaum muslimin yang lemah. Musuh2 Islam pula yang bertepuk tangan melihat keadaan kita.

Saya juga berdoa kepada Allah agar Allah mengampunkan dosa-dosa kita, kerana disebabkan kelalaian kita untuk menyampaikan dakwah dari Quran dan Sunnah, dan disebabkan kita selalu mengikuti hawa nafsu kita, maka lahirlah suasana yang tidak harmoni di dalam masyarakat kita. Dan inilah sebenarnya yang dimaksudkan oleh Allah, kerosakan yg ada di atas muka bumi ini adalah disebabkan tangan-tangan manusia itu sendiri.

Ampunkan kami ya Allah, hanya doa, kesabaran dan istighfarlah yang menjadi perisai bagi kami  untuk menghadapi ujian ini. Amin.

AHMAD HUMAIZI

BERSHIT : PAS PANIK, PSYWAR BODOH BERMULA.

 Naib presidennya, Salahuddin Ayub berkata, parti itu menerima
maklumat bahawa pelekat tersebut sedang dicetak dalam kuantiti besar di Johor dan juga, dipercayainya di seluruh Malaysia.

"Kami percaya pelekat itu akan diedarkan kepada rakyat," katanya pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Pelekat palsu itu, kata Salahuddin, sedang dicetak dengan perkataan "Bersama Kita tumbangkan kerajaan sekarang. Buktikan kita mampu seperti Libya." 

pelekat ? aku nak tanya rakyat malaysia, parti mana yang kemaruk menggunakan pelekat untuk setiap event dia ? jawapannya pas.

soalan rakyat kepada pas. bukankah demokrasi jalanraya  ala mesir dan libya merupakan tonik pas mahu menggulingkan kerajaan ?

GELOMBANG KEBANGKITAN RAKYAT MENENTANG BERSHIT !!

 gelombang kebangkitan rakyat malaysia yang menentang bershit semakin kuat momentumnya.

 hampir 67% penentangan rakyat malaysia terhadap perusuh bershit merupakan golongan yang bukan partisan. ini adalah signal yang cukup baik. rakyat semakin memahami muslihat di sebalik agenda perusuh bershit.

dalam media internet, kedapatan ratusan materi berupa poster,youtube dan fakta2 hebat yang dibentangkan oleh rakyat malaysia sebagai asas penentangan.

penyangak bershit semakin tertekan.

rakyat malaysia menyanjung tinggi semangat PDRM dalam berdepan dengan bershit.

gerakkan penentangan kita. sebarkan kepada seluruh rakyat malaysia akan sialnya nama bershit.

kami mahu anda bersama kami dalam mengganyang bershit sampai lumat. gerakan ganyang bershit wajib dipertingkatkan lagi mulai hari ini. gunakan segala medium perang teknologi yang sedia ada.

blog,fb,twitter dan email. sebarkan ! ayuh ganyang bershit ! 
 KLIK SINI

Wednesday, June 29, 2011

BERSHIT : BUFFER ZONE OTAK HANG !

 pas kata polis wajib buat buffer zone (zon penampan) yang memisahkan dua penyokong pada 9 julai.

tuan ibrahim kata, kalau terjadi pertembungan polis wajib dipersalahkan.

kepala hotak kau la mangkok, kau yang mulakan semua ni lepas  tu pandai-pandai nak kalih salahkan polis kalau jadi pertembungan.

buffer zone hotak hang !

polis dah arah korang buat kat stadium , tapi korang taknak. korang masih pilih jalanraya sebagai pelaksana protes yang jelas bodoh.rakyat malaysia semakin sanjungi ketegasan polis yang sejak kebelakangan ini matikan sistem saraf bershit ! kudos PDRM !

MALAYSIA VS TAIWAN !



pusingan kelayakan piala dunia.
kami doakan agar skuad bolasepak malaysia memberikan persembahan terbaik malam ni.

pastikan kita menang malam ini .
HIDUP HARIMAU MALAYA !

BERSHIT : SURAT TERBUKA UNTUK RAKYAT MALAYSIA.

  aku nak buat surat terbuka, tapi tulis macam artikel.

aku malas nak tulis bunga-bunga, panjang-panjang. artikel ini khas untuk rakyat malaysia.

bershit akan berlaku pada 9 julai. bershit akan ditunjangi oleh pakatan haram, anwar ,pkr,pas dan dap. yang lain tak penting bagi aku untuk dinyatakan kat sini.

tujuan bershit kononnya nak bersihkan sistem pilihanraya di malaysia. 

bersih kepala hatok dorang la. masa menang 5 negeri,menang puluhan kerusi parlimen dan menang 8 kerusi prk takde pulak dorang kata pilihanraya di malaysia tak adil.

bershit nak tutup kelemahan moral anwar.
bershit nak tutup kesilapan pas gadai negara islam.
bershit nak tutup cerita pas adalah bohsia kit siang.
bershit nak tutup cerita kes liwat anwar.
bershit nak tutup cerita kes zina anwar dan chinadoll.
bershit nak tutup cerita pas gagal di kelantan.
bershit nak tutup cerita pakatan gagal di selangor.

semua yang gagal ,moral yang gagal, perjuangan yang gagal sudah di arkib negara kan dalam minda rakyat malaysia.

mereka kata bershit membawa suara rakyat. hak bershit wajib dihormati.

kepala hotak dorang la, hak asasi apa kejadahnya.

ooo..hak dorang je yang nak kena hormat, habistu hak 27 juta rakyat malaysia yang tak minat bershit ni nak letak mana ?

wahai rakyat malaysia, bershit tidak mewakili suara kamu.
wahai pengundi malaysia,bershit tidak mewakili undi kamu.

bershit adalah tindakan sang algojo yang gelojoh mahu meliwat hak rakyat malaysia dengan menggunakan istilah demokrasi, walk for rakyat. walk kepala hotak hang.

wahai rakyat malaysia.

jika bershit jadi berhimpun pada 9 julai ini, maka polis terpaksa melakukan sekatan jalan raya yang luar biasa.
 seluruh kawasan jalanraya baik di lebuhraya,jalan persekutuan,jalan bandaran dan jalan kampung akan sesak teruk, traffic jam kaw-kaw.

polis terpaksa buat macam tu pasal nak halang penyangak bershit yang kemarok nak buat huru hara dalam malaysia. dorang ingat malaysia ni bapak dorang punya !

jadi, bila polis dah buat sekatan jalanraya, kesesakan berlaku maka rakyat malaysia jangan salahkan polis.

TUDING SEGALA KESALAHAN ITU PADA AMBIGA SAMAD SAID, ANWAR,PAS,PKR DAN DAP !

merekalah punca segala masalah. 

aku terpaksa tulis surat terbuka ni sebagai tindakan pre emp. kesedaran wajib diberikan kepada rakyat malaysia.

jika kamu dirundang masalah, bini nak bersalin, keluarga sakit jantung dll dan tidak dapat ke hospital gara-gara kesesakan pada 9 julai, JANGAN SALAHKAN POLIS, SEBALIKNYA SALAHKAN PENGANJUR BERSHIT !

ok dah. wasalam sekian surat terbuka pertama aku.

PERKASA KATA BAR COUNCIL BASTARD ?!

 anda setuju...?
gap kata... SETUJUUUUUUUUU !!

elok dan tiba masanya bangsa melayu memperkuatkan jenama 'majlis peguam muslim malaysia'.

BERSHIT : SURAT TERBUKA KEPADA PDRM !

 assalamualaikum tuan inspektor.

saya nak buat surat terbuka. jika perhimpunan bershit ni berlaku pada 9 julai, saya nak sarankan sesuatu pada tuan inspektor.

mohon papan yang tertulis 'BERHENTI, PEMERIKSAAN POLIS' itu tidak digunakan.

cadangan saya pihak polis wajib gunakan banner/papan atau apa sahaja alat sebagai objek pemberitahuan kepada rakyat...

tulis kat situ, 'BERHENTI PEMERIKSAAN POLIS, SEKATAN JALANRAYA KERANA PERHIMPUNAN HARAM BERSIH'..

biar rakyat biasa yang terperangkap dalam traffic jam tu tahu sekatan jalanraya ni pasal demo bershit. jadi mudahkan cerita rakyat malaysia akan salahkan penganjur bershit. polis tak perlu buat explanation banyak kali.

ini serius, harap polis dapat amik perhatian.tapi kalau bershit tak jadi, tak payahlah tulis.

LOBANG AMBIGA PECAH LAGI !

 teruskan asakan wahai umat islam ! bershit itu adalah lakantullah. KLIK SINI

HEBAT..SATIRA TERBAIK ! SEBARKAN








Tuesday, June 28, 2011

JAM OMEGA : JIJAH ANAK BERANAK MENIPU RAKYAT MALAYSIA !

 pendedahan video terbaru eskay yang kantoikan jo bedul cukup mengujakan. dalam video itu jelas menunjukkan eskay menyimpan jam tangan omega milik anwar, yang tertinggal selepas anwar menutuh china doll.. (jam itu kini di tangan polis).

jijah dan anak puaka nurul ijah  kata bapak dia punya jam omega ada di tangan mereka. lihat klip video di bawah. satu malaya kena tipu dengan keluarga puaka.

PERTANDINGAN JOM SAKAT BERSHIT !

 peraduan jom sakat bershit.

terbuka kepada seluruh rakyat malaysia yang cintakan keamanan dan membenci politik huru hara bershit.

syaratnya mudah, anda kena buat ayat sakat bershit dengan menggunakan perkataan di bawah.

'bershit, ambiga,pas bodoh, anwar sangap totey,china doll,bangang,pas otak lembu,peti ais, tenuk air, dap bodohkan pas'.

hadiah pertama

 tidur 3hari 2 malam dengan anwar ibrahim. takde cctv. konpem menarik.

hadiah kedua

anda akan mendapat urutan dan lulur satu badan daripada ambiga selama 3 hari 2malam secara percuma. ahh cuba bayangkan ambiga lulur badan korang..

apa tunggu lagi. jom buat ayat menggunakan perkataan di atas.

tertakluk kepada terma dan syarat.

FOTO MUKA GABRA AMK MALAM TADI !

 malam tadi memang jantan pemuda umno selangor dan wp.

sergahan dorang membuatkan 10 kerat penyangak  senyap macam cipan. lihat mamat amk kat sebelah ambiga samad said dibawah.
mamat cengkerik ni yang buat onar dalam masjid sewaktu dato eskay buat sumpah laknat tempoh hari. 

tapi bila pemuda umno sergah dia malam tadi, muka dia tersengih macam cengkerik tua. kah kah kah.
siap salam dengan dengan budak pemuda umno lagi..

dia punya lah baik, pijak semut pun tak mati beb ! gabra punya pasal, sengih sampai ke telinga..hahahahaha

VIDEO SEKS ANWAR ; INI SEJARAH KANTOI PALING DAHSYAT !

POKNIK BOIKOT BERSHIT , KAH KAH KAH !

poknik khabarnya tidak akan menghadiri BERSIH 2.0 pada 9 Julai nanti, sebaliknya akan melakukan ziarah makam Imam Al-Bukhari dan Imam At-Tirmidzi di Uzbekistan bermula esok. 

poknik akan berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra jam 6.30 pagi sebelum menaiki pesawat ke Uzbekistan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada pukul 11.00 pagi.

poknik turut mengangkut beberapa orang wakil rakyat seperti ADUN Limbongan, ADUN Meranti, ADUN Kemumin dan ADUN Lanas dalam 'percutian' tersebut. 

Rombongan makan angin kerajaan negeri Kelantan akan berada selama dua hari di Uzbekistan sebelum berlepas ke Dubai untuk menuju ke Madinah. Rombongan pemakan angin yang diketuai oleh poknik itu hanya akan pulang pada 10 Julai iaitu sehari selepas BERSIH 2.0 diadakan! 

PEMUDA UMNO SELANGOR GEMPUR PEJ PKR!

dahsyat pemuda umno selangor dan wilayah gempur pejabat pkr kat tropicana.nanti aku upload foto.oj d way balik minum kat sek 7 shah alam.

Monday, June 27, 2011

NAMA BARU A SAMAD SAID ?

 Selain menyampaikan ucapan ringkas, A Samad turut membacakan puisi berjudul Unggun Bersih pada majlis berkenaan yang menyindir kerajaan yang kononnya tidak adil dalam mengadakan piliharaya. Ucapan A. Samad juga menyindir media yang berpihak ke arah kerajaan sedangkan media yang berpihak kepada pembangkang langsung tidak disentuh.

molek benor rasanya kalau nama pena a samad said ditukar kepada ambiga samad said.

pangkal 'a' itu sungguh sinonim dengan mereka berdua..kasihan, di penghujung usia pak samad melumurkan diri dengan anasir penjahanam agama dan bangsa.

PSM BUKAN KOMUNIS : KEPALA BAPAK KAU !

 parti sosialis malaysia kata mereka tidak menegakkan agenda komunis. KEPALA BAPAK KAU ..ITU JE AKU NAK TULIS !

BERSHIT : NYAWA TERAKHIR ANWAR , TAPI JIJAH BENGAP MEMANJANG.

 takde isitmewanya tarikh 9 julai untuk anwar.
kenapa bershit diadakan pada tarikh 9 julai.

jawapannya... selang seminggu selepas bershit, anwar akan masuk kandang mahkamah dan membela diri dalam kes liwat.

memang dah banyak kali anwar masuk mahkamah, tetapi selang seminggu selepas bershit mahkamah pada ketika itu merupakan waktu berhantu yang cukup menakutkan kepada anwar.

kenapa kami kata begitu...

jawapannya... pasal wan azizah bakal menjadi saksi alibi untuk kes liwat anwar dan saiful.

anwar takkan sesekali membenarkan wan azizah digodam dalam kamar mahkamah.

anwar tahu wan azizah pembohong,macam dia. cuma yang tak bagusnya, wan azizah bukan pakar sangat dalam bab membohong jika dibandingkan dengan lakinya.

anwar takut jijah menggigil.
anwar takut jijah penasaran.
anwar takut jijah merepek dalam kamar mahkamah.

tak percaya, cuba anda tengok youtube jijah kantoi bila ditanya anwar mana anwar sewaktu kejadian liwat berlangsung.jijah jawap..eerr errrr errr..macam cipan kepanasan.

bukan setakat tu je. tengok pulak youtube waktu wartawan tanya jijah mana pi jam omega anwar. 

dua faktor kelemahan dan bengapnya jijah membuatkan anwar tak senang duduk.

jadi dia lantik ambabiga untuk melaksanakan bershit. bershit merupakan 'asap politik' yang nak tutup cerita betapa anwar tengah sangap nak berdepan dengan saiful.

apapun perancangan kepala munafik ni, harus-harusan kita tentang habis-habisan !

FAHAMAN KOMUNIS DALAM BERSHIT.

 apa kata pas ?
ishh apasal lak aku nak tanya pas.

bukankah pas itu sekarang ini menyokong liberalisasi agama bawaan ambabiga.

jika hak sama rata dalam islam pun pas dokong, inikan pulak fahaman komunis.

BERSHIT : RAKYAT MALAYSIA SOKONG PDRM !

 bermula dengan siri tangkapan kelompok kecik bershit di shah alam,ampang dan yang terbaru di penang.

ketegasan polis dalam menangani isu perhimpunan bershit semakin difahami oleh rakyat.

rakyat malaysia sudah menyatakan pendirian, bershit tidak mewakili pandangan seluruh rakyat malaysia. bershit hanya mewakili pandangan pas,anwar dan ambiga.

itu sahaja. polis wajib mengesan signal protes rakyat bawahan, mereka mahukan keamanan dan tidak hidup dalam persekitaran politikal yang kecoh sepertimana yang pas dan anwar mahukan.

berdasarkan kepada signal ini, maka rakyat menyokong segala mala tindakan polis yang melakukan tindakan pre emp sebelum perhimpunan.

SYABAS PDRM, TERUSKAN SIKAP BERTEGAS !

PERTINGKATKAN SERANGAN : RAKYAT MAKIN FAHAM MOTIF BERSHIT.

 pihak kami memohon kepada semua blogers,facebookers dan pembaca untuk terus meningkatkan serangan terhadap perhimpunan bershit.

ada banyak point dan muslihat bershit telah dikupas dalam rangkaian cabang blogers dan facebookers.

kita wajib mulai saat ini memberikan kefahaman mendalam kepada rakan taulan dan keluarga akan motif terselindung tujuan bershit diadakan.

justifikasi anda boleh membantu kami disini.

sebenarnya bershit ini merupakan peluang terbesar kita untuk melanyak pakatan sampai habis.

pada pemikiran mereka (pakatan) dengan adanya bershit maka peluang mereka untuk menutup kelemahan moral dan pentadbiran selama 3 tahun berkuasa akan senyap.

ini perkiraan silap. rakyat tidak bodoh dan dungu sebagaimana penyokong mereka berfikir.

bershit bertujuan kononnya untuk membersihkan sistem pilihanraya di malaysia.

2008 mereka menang 5 negeri.
2008 mereka mendapat berpuluh kerusi parlimen.
2008 mereka menang 8 pilihanraya kecil.

jadi apa yang tak bersihnya mengenai pilihanraya di malaysia ?!

sepanjang 2 minggu ini telah banyak artikel,rencana,poster malah youtube anti bershit telah rakan-rakan media keluarkan.

saranan kami kepada pembaca budiman, sebarkan segala bahan yang telah disediakan kepada keluarga dan rakan.

tingkatkan serangan anda dengan menggunakan email.
tingatkan serangan anda dengan menggunakan facebook dan twitter.

bagi aku, inilah masanya untuk anda nyatakan pendirian politik anda.ayuh kita tolak stail politikal gampangan !

ayuh ganyang bershit sampai habis !

MANGSA PERTAMA BERSHIT !

 mangsa pertama perhimpunan haram bershit.

dikabarkan konsert sweet charity dan blues gang yang bakal berlangsung pada 9 julai ini di stadium merdeka berkemungkinan di batalkan.

terima kasih kepada mat sabu dan pas. 

kepada rockers yang dah beli tiket, boleh minta refund  kat pejabat pas di jalan tunku abdul rahman.

Sunday, June 26, 2011

BERSHIT:ISA DAN TENTERA BAKAL..

 akhirnya kerismudin paham kehendak rakyat.
akhirnya baru dia cakap ISA bakal digunakan.
tapi kerismudin kata ISA alternatif terakhir.
HARAP KERISMUDIN TAK HANGAT2 TAHI AYAM !

berdasarkan maklumat, polis boleh menggunakan beberapa akta polis sebagai penampan dan pembersihan gerakan bershit.

ISA memperuntukkan penahanan 60 hari, tetapi untuk akta polis (tak silap aku akta 177..kalau silap betulkan) polis ada kuasa menahan penggerak bershit selama 14 hari.

TENTERA ? 

aku sokong kalau jadi, biar tentera masuk campur dan selamatkan hak rakyat malaysia yang mahukan keamanan. BERSHIT TIDAK MEWAKILI MAJORITI RAKYAT MALAYSIA !

KEPADA TENTERA,POLIS DAN FRU..SELURUH RAKYAT MALAYSIA BERSAMAMU !

bagi kita yang di sini, teruskan gasak bershit sampai dorang tak boleh bangun lagi !

AYUH GERAKKAN KEBANGKITAN RAKYAT MENOLAK BERSHIT !

KDN ; MENTERI DAN KSU NAK SABOTAJ UMNO KE ?

 Ketua Setiausahanya, Tan Sri Mahmood Adam berkata, pihaknya pada masa yang sama akan mengambil kira pandangan semua pihak termasuk mereka yang mahu tindakan tegas diambil ke atas Bersih.

''NGO dan rakyat bebas untuk memberi pandangan supaya tindakan tegas diambil, kita akan mengambil kira semua pandangan dan laporan polis yang dibuat," katanya.

Dalam pada itu, Mahmood berkata, polis tidak akan membuat penangkapan secara sewenang-wenangnya berhubung penganjuran perhimpunan haram Bersih kerana tindakan tersebut tidak akan membawa jalan penyelesaian yang kekal.

''Saya sebaliknya lebih percaya kepada cara berbincang dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah mengadakan perbincangan dengan pihak yang berkenaan.

''Biarlah perbincangan ini dijalankan, kita masih ada masa untuk berbuat demikian," katanya.

gap cakap : baik menteri KDN dan KSU nya, dua-dua takde telor,bangang,pondan,bapok, biol,otak jumud..

kenyataan macam gampang kat atas pernah keluar pada tahun 2007. lihat apa jadi lepas tu !

bangang lah kau hisham dan KSU !