IKLAN BERBAYAR

Saturday, May 30, 2009

DATOK ZAHARIN PKR PENANG..BIAR BETUL ?


datok zaharin masih ingatkah lagi insiden di hotel tahun 2007 ?

SUNGGUH MEMALUKAN
SUNGGUH MENGAIBKAN
SUNGGUH TAK KU SANGKA

BEGINI RUPANYA PERANGAI KETUA PKR PENANG !

bila aku dengar rahsia besar ni , aku menjerit ...

BIAR BETUL DATOK ZAHARIN BUAT MACAMTU !

Friday, May 29, 2009

RAKYAT PENANG SUDAH BANGKIT,PKR BAKAL DIKAPANKAN !


AYUH SELURUH RAKYAT PENANG, TERUTAMANYA PENGUNDI DI PENANTI. ANDA SUDAH MELIHAT KECELUPARAN KATEGORI BANGSAT AZMIN ALI MAT DAYUS YANG MENGGELARKAN KAK MIN 'MINAH RONGGENG' !

TUNGGU APA, AJAQ DEPA CUKUP-CUKUP ! KASI PERAMBAT AHLI PARLIMEN GOMBAK TU KELUAQ DARI PENANTI !

Thursday, May 28, 2009

AZMIN MAT DAYUS BERSAMA RAKAN2


INI ADALAH KOMEN PEMBACA. ( JAMALUDIN)

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim

Saudara DSAI tidak pernah hargai pengorbanan perjuangan Kak Min Sekeluarga selama bertahun tahun . Memang dasar Saudara DSAI suka menepikan orang2 yang beperlajaran tak tinggi. wal hal orang2 yang tak beperlajaran tinggi macam Kak Min Sekeluarga lah yang memperjuangkan Parti Keadilan Rakyat walaupun Saudara DSAI merengkuk dalam penjara .

Wang ringgit,kudrat, masa , dan LLN yang selama ini di korbankan oleh orang2 semacam Kak Min Sekeluarga untuk memperjuangkan parti Saudara DSAI walaupun Saudara DSAI masih didalam penjara tanpa mengeluh pengorbanan demi masa depan Parti Saudara DSAI .

Tapi apabila Saudara DSAI keluar penjara ramai lah ahli profesional dan graduan graduan pengampu pengampu berduyun duyun tunjuk muka memberi sokongan kepada Saudara DSAI
,walhal semasa Saudara DSAI masih dalam penjara ,ahli profesional dan graduan graduan pengampu batang hidung pun tak nampak .

Golongan yang beperlajaran rendah macam Kak Min lah kuat memperjuangkan PKR dengan ihklas tanpa bayaran pun . Tapi hati mana tak terguris bila golongan macam Kak Min Diketepikan oleh Saudara DSAI .

Malah golongan ahli profesonial dan graduan ini memperkecilkan dan menghina perjuangan orang seangkatan Kak Min yang selama ini memperjuangkan Parti Saudara DSAI dengan berkhemah .

Contoh yang ditunjukkan oleh Kak Min perihal dua ekor lembu yang berpelajaran tinggi ahli PKR Tertinggi jawatannya yang cuba memperlekehkan malah merendahkan martabat keluarga Kak Min dengan lawak bodoh mereka ini ( tawaran jawatan dan duit ) . Cuba kita fikir patut ke?

dua ekor lembu ini buat lawak bodoh kat sekeruti Airport dengan berjenaka isi kandungan beg baggasi mereka ada "BOM" . So YB Saifudin jangan lah nak mempertahankan dua ekor lembu ini yang terang terang menghina keluarga Kak Min dengan lawak bodoh mereka e2.

Saya rasa Kak Min nak tunjuk perihal keburukkan ahli ahli profesional dan graduan graduan PKR ini ( yang selalu menghina dan memperlekehkan perjuangan orang orang seangkatan Kak Min yang beperlajaran tak tinggi tapi masih ada maruah diri )

kepada Saudara DSAI yang selama ini ditipu oleh orang2 sekelilingi Saudara DSAI . Saudara DSAI jangan lah lupa perjuangan orang2 macam Kak Min ini.

So saya menyeru kepada pengundi pengundi PRK Penanti undilah calon BEBAS supaya kita dapat menghukum Parti Saudara DSAI yang terlalu hina penjuangan orang2 macam Kak Min .

Kalau tidak orang2 profesional dan graduan2 PKR akan menencingkan perjuangan orang2 yang beperlajaran rendah yang masih setia memperjuangkan Parti Saudara DSAI . walaupun Parti keadilan Rakyat kalah pun di Penanti tidak akan tumbang Pakatan Rakyat .

Saya cuma memohon pengundi pengundi Penanti ajar sikit golongan2 profesional dan graduan2 ini yang suka menghina dan memperlekehkan dengan lawak bodoh mereka ini. Lawan Tetap Lawan . Syabas Kak Min berani kerana kebenaran supaya Saudara DSAI tidak lupa golongan macam Kak Min ini/

Hidup Kak Min

AZMIN NAIB PRESIDEN PKR, TAHAPNYA LAWAN POMPUAN JE ! ALAHAI


azmin ali melayu takde adab, kurang akhlak dan memang jenis politician kategori bangsat. di atas pentas politik dia sanggup menghina seorang wanita,seorang ibu dengan gelaran 'minah ronggeng' !

aku nak tanya pembaca sekalian, kalau kamu anak kepada kak min, apa yang kamu rasa jika ibu kamu sendiri digelar 'minah ronggeng' oleh rakan separti nya dulu ?

azmin ali sudah melampaui garisan adab berpolitik . kalau kak min dia gelarkan sebagai 'minah ronggeng', apa pula perasaan azmin kalau seluruh rakyat malaysia menggelarkan isterinya shamsidar taharin dengan gelaran 'minah tonggeng' ?

apa juga kata azmin jika seluruh rakyat malaysia juga menggelarkan kau sebagai 'mat dayus'. mat dayus kerana sudah berpuluh kali kenyataan nallakarupan mengenai kontroversi hubungan sulit shamsidar/anwar kau tak defend isteri kau ? kenapa diam azmin ? adakah diam bermaksud tuduhan nalla itu benar ?

bro azmin, lu punya otak biar stabil sikit bro. takkan lu mau berentap dengan perempuan ? itu je ke tahap kelakian kau azmin ?

MEMANDANGKAN AZMIN SECARA TERBUKA MAHU BERPERANG DENGAN SEORANG WANITA, MAKA WAJARLAH KITA MULAI HARI INI MENGGELARKAN AZMIN ALI SEBAGAI 'AZMIN MAT DAYUS' ! KERANA AZMIN SEKADAR BERANI UNTUK BERGADUH DENGAN WANITA JE...

MACAM SANTINO MORELLA DALAM WWE WRESTLING ! LAWAN POMPUAN JE TAHAP DIA !

alahai azmin mat dayus ! malu la aku kalau jadi pengundi tempat kau. ahli parlimen gombak nak gaduh dengan pompuan !!!!

Wednesday, May 27, 2009

GAMBAR XKLUSIF SELEPAS DEBAT !

http://www.ruangbicarafaisal.com/2009/05/husam-mengaku-kalah-sebelum-masuk.html

SELANGOR BANGKIT : CERAMAH UMNO DI SHAH ALAM MALAM INI


SELANGOR BANGKIT TERUS MENGGASAK !

malam ini seluruh rakyat selangor dan kawasan sekitarnya harus hadir di ceramah anjuran umno bahagian shah alam. sebarkan maklumat ini.

CERAMAH UMUM

TAJUK CERAMAH
'DULU MEMBANGUN BERSAMA ISLAM,SEKARANG MEMBANGUN BERSAMA DAP'.

- TARIKH : 27/05/09 ( RABU)
- MASA : 9 malam
-LOKASI : TINGKAT BAWAH BANGUNAN UMNO BAHAGIAN SHAH ALAM
-PENCERAMAH : USTAZ HJ AFANDI YUSOF (EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA) DAN USTAZ KAMAL SAIDIN
sebarkan..........

DEBAT EZAM vs HUSAM : CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS CABUT LARI !

sila klik pada gambar untuk besarkan imej !

sungguh memalukan. cukup memalukan.

HUSAM 'CHICKEN RUN' TELAH CABUT LARI !!!!!!

inilah berita yang kami terima daripada informer kami. husam musa aka 'chicken run', yang semalam telah mengumumkan untuk bertanding kerusi timbalan presiden pas telah cabut lari daripada berdebat dengan pendekar umno, ezam mohd nor !

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

ceritanya sensasi ini bermula begini .

pihak TV9 telah menjemput husam 'chicken run' untuk berdebat dengan naib presiden umno zahid hamidi. atas beberapa tugasan menteri yang tidak dapat dielakkan, zahid hamidi terpaksan menarik diri.

oleh kerana pihak tv telah mengiklankan debat ini seminggu yang lepas, maka pengganti zahid telah dicari.

tajuk perbincangan debat masih tidak berubah , iaitu ' RASUAH POLITIK'.

bagi menggantikan zahid , pihak penerbitan tv telah berjaya mendapatkan replacement, ezam mohd nor orang yang dikira cukup layak untuk berbicara mengenai rasuah.

penggantian nama zahid kepada ezam sebagai wakil pendebat umno telah dimaklumkan oleh pihak tv. malah 2 hari sebelum perdebatan berlangsung, press secretary husam telah mengeluarkan kenyataan balas kepada penerbit tv menyatakan KEHADIRAN DAN PERSETUJUAN HUSAM BERDEBAT DENGAN EZAM, SELAKU WAKIL PENDEBAT UMNO.

2 hari iklan debat dalam siri hujah ini telah dilakukan. bila tiba masanya...

TEPAT JAM 8.30 EZAM MOHD NOR TELAH SAMPAI KE PENTAS UTAMA TV3.DIIKUTI DENGAN HUSAM..AKU ULANG HUSAM BERSAMA 5 ORANG PENGIRING NYA MASUK KE PENTAS UTAMA , TV3 !

pada satu ketika husam duduk bersama ezam, dalam posisi yang agak jauh dan mereka tiada berkata apa-apa pun kerana husam sibuk di talian.

entah bagaimana, husam telah keluar bersama pengiringnya dan berbincang sesama mereka. wakil husam telah menemui salah seorang krew yang terlibat dalam siri hujah menyatakan PENARIKAN DIRI HUSAM UNTUK BERDEBAT SECARA LANGSUNG DENGAN EZAM !

kecoh di konti, kecoh di perkarangan lobi TV3 MALAM TADI. penarikan diri oleh husam cukup mengejutkan. seluruh krew penerbitan HUJAH TV9 sedaya upaya memujuk husam meneruskan rancangan.

husam tetap dengan pendiriannya. profesor agus yang berada di kawasan kejadian telah memperli husam di depan orang ramai ' KAWE MALU, BELUM BERTARUNG LAGI MU MENGAKU KALOH ' !

pegghhh..cukup panas dan mengejutkan. ezam yang melihat dari jauh suasana kecoh, tersenyum tanda VICTORY, ...YA UMNO TELAH MENANG ! AKU ULANG UMNO TELAH MENANG !

ezam mohd nor kini menjadi pejuang, panglima perang umno ! kerana apa gap ? kerana sebagai seorang ahli biasa umno, ezam telah menggentarkan jiwa husam, kepala erdogan yang bakal bertanding kerusi timbalan presiden pas !

EZAM TELAH MEMALUKAN CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS ! EZAM TELAH MENJULANG KEMBALI SEMANGAT KEBERANIAN UMNO ! DAN INDIKASI YANG LEBIH PENTING, EZAM TELAH MENJATUHKAN MARUAH TALIBARUT ANWAR IBRAHIM DALAM PAS, HUSAM 'the chicken run' !!!!!

sekarang anda telah mengetahui kisah memalukan ini, apa yang harus kita fahami dari situasi penting ini .

HUSAM BACUL, PENAKUT DAN TAKDE TELOR ! HUSAM DI PENTAS CERAMAH TELAH MENGHINA UMNO, TETAPI APABILA BERDEPAN DENGAN PENDEKAR UMNO, EZAM DIA CABUT LARI. RUPANYA SEGALA FITNAH DAN TOHMAHAN YANG DILEMPARKAN TERHADAP UMNO HANYALAH LAKONAN POLITIK TARAF PELACUR ! SATU FITNAH.

mesej amat penting disini, secara indirectly nya ezam TELAH BERJAYA membuktikan bahawa sememangnya parti pas juga punyai masalah rasuah yang cukup serius, kalau benar husam betul,kalau benar pas itu betul sudah pasti husam punyai telur dan sifat berani untuk bertentang mata secara jantan melawan ezam di pentas debat !

adakah husam sudah mengetahui yang ezam akan menembak beliau mengenai isu balak di kelantan, adakah husam sudah mengetahui akan katastrophi yang bakal berlaku kiranya beliau tidak mampu menjawap isu balak si nizar bintang 3 ? maka dengan itulah husam last minit telah cabut lari !!!!

point seterusnya juga telah merungkai persoalan, adakah penarikan diri husam atas arahan anwar ? nampak gaya nya begitu kerana dalam sesi soal jawab prof agus terhadap ezam malam tadi mengenai persoalan 6 kotak, EZAM TELAH MENDEDAHKAN BUKTI penting bahawa 4 kotak dokumen rasuah yang disimpan anwar adalah milik seorang ahli parlimen pkr yang begitu rapat dengan anwar ! siapa ? tepuk dada tanya iman.

PERNAH MENONTON FILEM FORREST GUMP ?

satu kebetulan. filem box office ni tajuknya forrest gump. lakonan hebat tom hanks yang telah merangkul banyak anugerah grammy . sinopsis ceritanya mudah, dari kecil sampai ke besar forrest gump sentiasa berlari ! dia berlari kerana tidak mahu berdepan dengan masalah.

kebetulan
anwar pernah berlari waktu saiful kejar dia masa sumpah laknat di masjid .
elizabeth wong pernah berlari sewaktu gambar cipapnya keluar melata.
sekarang husam musa pun berlari kerana takut ezam belasah dia..

teringat dialog popular cerita forrest gump. RUN FORREST RUN ! sekarang boleh tukar skrip.. RUN HUSAM RUN !!!!

APAPUN,MORAL OF THE STORY, UMNO MENANG BESAR DAN PAS TUMPAS !

Tuesday, May 26, 2009

JOM KITA SOKONG MOGOK LAPAR NIH !


Sila klik pada gambar untuk besarkan imej

AYUH BANGKIT KITA LAWAN DAN TERUS LAWAN !



sedar tidak sedar, segala hancing politik kini sudah dikencingkan oleh pembangkang.
sedar tidak sedar seluruh ide-ide kehancuran semakin lengkap diwar-warkan.
sedar tidak sedar nasib agama,bangsa dan negara betul-betul berada di hujung tanduk.

kamu sebut apa juga tuntutan dan penghinaan, nama kan mana satu, pasti ia sudah terpancul di bibir lahanat mereka.

islam semakin jijik diperlakukan oleh pas, bangsa semakin hina ditertawakan oleh si pengkhianat anwar. sebut sahaja apa perubahan yang mahu mereka lakukan, secara totalnya ia lebih berupa penghinaan.

ALLAH mahu dijual digereja hanya kerana kemaruk mahukan kuasa, raja dihina hanya kerana mahu mengangkat konsep hak asasi manusia, dari setiap penjuru kita dihenyak diasak sampai ke satu sudut sempit tidak dapat mempertahankan diri.

anwar/pas/dap semakin mencabar keimanan kita.

NAMUN, tuhan memberikan ujian bukan sekadar untuk diratapi. berfikiran di luar kotak maka kita akan dapati bahawa sebenarnya kita adalah di dalam golongan yang cukup istimewa, disajikan dengan pelbagai masalah sedemikian rupa.

baru aku faham, anwar/pas dll adalah indikasi atau tanda ujian yang diturunkan oleh ALLAH SWT untuk kita memperbetulkan semula langkah yang telah lama sumbang.

anwar dan pas berkelakuan penyundal bukan kerana kuasa dan daya mereka, tetapi kerana ia adalah kelangsungan sejarah berupa ujian kepada hambaNya yang mahu memahami erti perjuangan.

memahami konteks hadis betapa istimewanya umat akhir zaman yang telah dijanjikan dalam kitab maka kamu akan mengetahui apa yang sedang berlaku sekarang ini merupakan ujian maha hebat dari illahi !

wahai kawan, inilah dia rupa bentuk ujian yang diturunkan kepada kita. inilah dugaan tuhan yang maha esa. kamu seorang yang berilmu , sudah pasti pernah dalam hidup kamu ketemu isyarat dan amaran sebegini.

aku sebenarnya cukup bersyukur apabila seluruh masalah luar biasa tekanannya ini, terjadi di depan mata aku, berlaku di zaman hidup aku. aku pasti kamu berada didalam situasi yang sama.

biadap mereka pada agama,bangsa dan negara sudah mencapai tahap maksimanya. kita, yang berada di pihak sini haruslah mendepaninya 'once n for all'...

biar kita lawan mereka habis-habisan, ayuh kita bangkit dari lena yang panjang. gunakan apa juga cara untuk menangkis lalu harus kita menyerang mereka.

ingat wahai saudara, jika pada saat ini kita tidak mengangkat jiwa keberanian aku pasti generasi akan datang,mereka pasti tumbang !

inilah masa terbaik untuk kita mendepani masalah dan cabaran. ingat, agama bangsa dan negara kini dalam perhitungan . LAWAN TETAP LAWAN !

Monday, May 25, 2009

BLOGER SELATAN TANAH AIR ,AYUH SUPPORT BLOGER JEFFRY !

Kawan-kawan dari selatan tanah air especially dari johor,n9,melaka sila berhubung dengan bloger jefry untuk operasi menggempur kawasan pembangkang di selatan tanah air !

sila klik ke blog beliau


HUJAH TV9 : EZAM (UMNO) LAWAN HUSAM (ERDOGAN PAS) !


SAKSIKAN PERTARUNGAN 2 PEJUANG MUDA, EZAM PENENTANG KUAT ANWAR ATTATURK BERHADAPAN DENGAN KEPALA ERDOGAN HUSAM MUSA !

SELANGOR BANGKIT ! KUIL BESAR DI KAWASAN MELAYU ?



-LOKASINYA SHAH ALAM.
-AHLI PARLIMEN NYA KHALID SAMAD
- ADUN BATU TIGA RODZIAH

INI ADALAH SURAT KIRIMAN PEMBACA. SEBARKAN !

surat bantahan dari persatuan penduduk

PERSATUAN KOMUNITI SEKSYEN 23 SHAH ALAM

No... Jalan Tarif Satu 23/8A, Seksyen 23, 40300 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

Ruj. Tuan :

Ruj. Kami : PKS23/P2/SR/46

Tarikh : 16 Mei 2009

YAB TAN SRI DATO’ ABD. KHALID BIN IBRAHIM,

DATO’ MENTERI BESAR SELANGOR,

Pejabat Menteri Besar Selangor,

Tingkat 21, Bangunan SSAAS,

40503 Shah Alam.

YAB Tan Sri Dato’,

BANTAHAN PENDUDUK TERHADAP CADANGAN PEMBINAAN KUIL DI SEKSYEN 23

Dengan segala hormatnya kami merujuk kepada perkara di atas.

Kami yang mewakili 80% masyarakat Islam di Taman Ixora, Seksyen 23 ingin membantah cadangan pembinaan kuil Hindu di kawasan perumahan kami berdasarkan perkara-perkara berikut :

1) Majoriti penduduk di sini adalah beragama Islam dan kami menolak sekeras-kerasnya

cadangan tersebut.

2) Pembinaan kuil tidak sesuai memandangkan peratusan penduduk beragama Hindu

adalah kurang dari 10%.

3) Pihak ADUN dan kerajaan negeri tidak berbincang dahulu dengan Persatuan kami atau

membuat bancian/kajian sebelum membuat keputusan.

4) Kawasan lapang untuk pembinaan kuil tersebut telah dipersetujui penduduk untuk

dibangunkan sebagai padang bola sepak dan tempat riadah dan kami dalam proses

untuk memajukan cadangan kami ke pihak berkuasa selepas bermesyuarat.

5) Kebanyakan famili yang tinggal di sini mempunyai anak-anak kecil dan remaja yang lebih memerlukan tempat bersukan dan beriadah.

Kami sangatlah berharap pihak YAB Tan Sri Dato’ akan turut menolak cadangan tersebut demi keharmonian dan perpaduan penduduk setempat. Sebagai ganti, kami juga berharap cadangan kami untuk membangunkan kawasan tersebut sebagai tempat riadah akan dipertimbangkan oleh kerajaan negeri dan kertas cadangan tersebut akan dikemukakan dalam masa terdekat ini.

PERSATUAN KOMUNITI SEKSYEN 23 SHAH ALAM

Kerjasama dan sokongan YAB Tan Sri Dato’ dalam perkara di atas amatlah dihargai dan kami dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Yang benar,

HJ. ZAINUDIN BIN MD. YUSUFF

Pengerusi, PKS23

s.k. : YB TUAN KHALID BIN ABD. SAMAD

AHLI PARLIMEN SHAH ALAM (P108)

No. 11, Jalan 16/2,46350 Petaling Jaya.

: YB PUAN RODZIAH BINTI ISMAIL

ADUN BATU TIGA (N41)

No. 93A, Tingkat 1, Jalan Pelabur B23/B,Seksyen 23,40200 Shah Alam

: Yg. Bhg. DATUK BANDAR,

MAJLIS BANDARAYA SHAH ALAM

Wisma MBSA, Persiaran Perbandaran,40000 Shah Alam.

: Fail PKS23

UMNO : SETAHUN SELEPAS PILIHANRAYA.

BERIKAN PENDAPAT ANDA TENTANG PERFORMANCE UMNO SETAKAT INI ? BINCANGKAN SECARA JUJUR, MENGENAI MURTAD,PEMBANGKANG,EKONOMI,SOSIAL, DLL.

APA KELEMAHAN MEREKA ?
APA TEGURAN ANDA ?
APA IDE ANDA KEPADA UMNO UNTUK MENGHADAPI PILIHANRAYA KE 13 ?

Sunday, May 24, 2009

MOGOK LAPAR : NIZAR SEBENARNYA ' PELANCAP POLITIK'

GAMBAR HIASAN : melancap meletihkan badan dan wajah akan kelihatan mengantuk

nizar bintang tiga semakin haru biru. melihatkan kepada keadaan terbaru tingkah lakunya sudah menggambarkan kecelaruan minda. apa sahaja yang dilakukan sudah lari daripada pengenalan empunya diri, kononnya pas partai islam !

dia seorang ir,punyai pangkat dalam pimpinan pas negeri,bakal bertanding kerusi naib presiden pas,bekas menteri besar TETAPI cukup sayang apa yang digambarkan di depan mata rakyat hanyalah seorang manusia gila,tak sedar diri,otaknya penuh dengan drama politikal fantasi.

dalam perkara sebegini, bila watak asal yang sepatutnya lebih taat,rasional bertukar menjadi antagonis, maka sewajarnya aku mengulangi teori politik terbaru aku, 'PELANCAP POLITIK'.

melancap memang satu kenikmatan. tak kira bagi lelaki dan perempuan. yang tidak kuat iman pasti akan terjebak dengan kelakuan tatkala nafsu menguasai iman.melancap adalah konsep melepas syahwat kepada bukan yang ditempatnya, melanggar norma kehidupan. yang penting bagi sang pelancap, melepaskan secepat mungkin air yang sudah bertakung di kepala.

sekitar tahun 1993-94 di dalam akhbar mingguan malaysia ada satu kolum khas, KISAH BENAR. penulisnya bernama wahid kasran. wahid kasran bercerita benar, kisah nya bukan seloka pujangga.

wahid kasran menulis permaslahan hubungan lelaki dan wanita. wahid kasran menulis mengenai ketegangan hubungan lelaki dan wanita. krisis hubungan suami isteri,pakwe makwe,bos dan sekretari,jiran laki dan wanita, rakan sekolah, nurse dan pesakit dan pelbagai klise penceritaan.

wahid kasran menceritakan yang benar. pengadu akan menemui wahid kasran di satu tempat yang dijanjikan, segala maslaah akan diceritakan.

hebatnya wahid kasran dia pandai mengolah. cukup pandai menterjemah. asalnya cerita masalah tetapi dijadikan cerita fantasia seks. seluruh pembaca kolum kisah benar ahad itu sebenarnya tidak berminat mengenai masalah, tetapi lebih cenderung kepada garapan penceritaan fantasia seksual olahan wahid kasran..

siapa yang mungkin terdaya mengawal gelojak nafsu, bila wahid kasran menceritakan sesuatu isu dengan penuh ilmu kamasutra, ditambah dengan kelakuan aksi permata yang hilang... berpeluh dan cukup 'menegangkan' keadaan.

tiada mustahillah pada ketika itu, banyak apek-apek yang bawak lori menjual tilam-tilam murah di keliling rumah. tanda 'tilam' lama sudah banyak peta..hahahaha..

kisah jiran terpandang bini orang berkemban di sebelah rumah, kena pulak sang isteri tersenyum simpul penuh lirikan dengan tarikan tubuh menggiurkan. kisah jiran wanita meminjamkan barang-barang dapur mengetuk pintu jiran dengan hanya memakai pakaian sutera halus menggiurkan, lurah dan denai jelas kepandangan..

percayalah pada waktu itu sumber berita seks cukup kurang, hanya bersandarkan berita wahid seminggu sekali sahaja. dibandingkan dengan sumber yang paling banyak waktu ini.anak muda menjadi mangsa.anak muda pasti memilih jalan masturbasi, yang kahwin selamat menjalani kehidupan. msturbasi melemahkan lutut, melunturkan cerdas fikiran , ini yang agama pesan.

hari ini kita disajikan dengan kiasan cerita yang sama. politik nizar semakin lari dari kehendak asal game politik. bila dia sudah tahu sebenarnya diri sudah ketewasan, dia melanggar norma kehidupan.

para sahabat nabi saw sewaktu tewas di uhud, tidak bermogok lapar. mogok lapar mainan hindustan. pas semakin lari dari perjuangan, qada dan qadar sudah dianggap bukan ketentuan rukun iman ! masyaallah ya habib masyaallah ya maulana.

akhirnya aku faham di sebalik cubaan dr mahathir mengharamkan penggunaan nama ISLAM dalam partai politik , terutama nya pas.cukup faham sekarang kerana apa yang akan berlaku bila mogok lapar nanti, hanyalah sekadar kelakuan sang 'pelancap politik' yang berkali-kali merosakkan nama islam.

gap, kalau nizar kau gelarkan 'pelancap politik' bagaimana pulak dengan anwar ?
gap kata... nantikan artikel khas 'lancapan politik anwar attaturk'.

PERAK ADALAH MAINAN POLITIK DIVERSI !


lantak dia lah nak buat mogok lapar 3 hari,
lantak dia lah kalau nak buat mogok TAK BERAK 3 hari,
lantak dia lah kalau nak buat seks rambang 3 hari 3 malam non stop,

anwar mencipta politikal diversi, apa juga isu yang ada perlu dimanipulasi. tanggal julai mendebarkan hati. jangan kita menari mengikut tarian politik terbarunya.

perak dia mencipta katastrophi , hindraf sudah memulakan api. baca dan fahami maksud tersirat di atas permukaan. di situ anda akan menemui jawapan tersembunyi.

percayakan anda sesuatu akan berlaku di negeri pakatan nanti ?

Saturday, May 23, 2009

MAJLIS KESYUKURAN BERSAMA DR ZAMBRY..


JEMPUTAN KHAS DARIPADA DR ZAMBRY UNTUK SELURUH RAKYAT .

' salam, saya dr zambry abdul kadir dengan rasa rendah diri ingin menjemput semua rakyat perak serta rakan-rakan dan sahabat seperjuangan meluangkan masa untuk kita bersama-sama hadir di majlis kesyukuran dan doa selamat.Bersama-sama saya dalam program menunaikan solat magrib dan isyak,majlis bacaan surah yasin dan doa ke hadrat ALLAH SWT sebagai tanda kesyukuran '.

sila hadir pada hari berikut.

TARKH : 25/5/09 (ISNIN)
JAM : 7 MALAM
LOKASI : KEDIAMAN MENTERI BESAR PERAK

semoga dengan kehadiran serta iringan doa restu tuan-tuan dan puan-puan di majlis ini nanti, akan diberkati Allah swt,amin.
sekian terima kasih.

dr zambry abdul kadir.

Friday, May 22, 2009

SERANGAN KINI BERALIH KE SELANGOR,PENANG DAN KEDAH !


(EDISI SELANGOR )
BISMILLAHHIRAHMANNIRRAHIM,

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani, GERAKAN ANTI PKR aka GAP sudah bersiap sedia untuk melancarkan serangan cyber 'berani mati' terhadap seluruh adun dan ahli parlimen pas/pkr dan dap di selangor.

matlamat kami, akan memberikan satu pukulan TOTAL KNOCK OUT terhadap kerajaan negeri selangor pimpinan kalid ibrahim ! kami akan pastikan kamu tumbang sebelum pilihanraya ke 13 nanti !

segala kelengkapan semakin hampir disiapkan, bersiap sedia lah kamu dengan serangan maha hebat ini !

sebarkan gambar MISI TAWAN ini. copy paste,letak dalam blog,sebarkan melalui email,jadikan ia MMS dan gunakan apa jugak cara supaya logo misi tawan ini tersebar !

LIVE ! DARI MAHKAMAH PUTRAJAYA. ZAMBRY VS NIZAR BINTANG 3 !


PIHAK KAMI SEDANG MEMBUAT LIPUTAN SECARA LANGSUNG DARIPADA MAHKAMAH PUTRAJAYA. WARTAWAN BLOGER RBF KINI BERADA DI SANA. NANTI KAN KEPUTUSANNYA !

JAM 4.35 PETANG. doa kemenangan telah dilakukan.tetapi telah di maki hamun bagai nak gila oleh sebilangan penyokong syaitan pakatan ! mereka tidak dapat menerima qada dan qadar. inilah wajah kepura-puraan parti yang kununnya islam !

JAM 4 PETANG ! KITA MENANG 3-0.. ZAMBRY MENANG !

JAM 3.55 HAKIM SEDANG MEMBACA PENGHUJAHAN.

JAM 3.50 MAHKAMAH SUDAH BERSIDANG !!!!!!!!!!

JAM 3.44 COURT SUDAH READY BUAT KEPUTUSAN ?

JAM 3.25 menteri JPM, datuk t murugiah tiba.

JAM 3.20 nga kor ming bergaduh dengan pihak keselamatan kerana gagal masuk ! pukimak lu DAP !

JAM 3.15 Adun perak datuk ahmed pakeh adam tiba di mahkamah.

JAM 3.12 exco pemuda umno malaysia , tun faisal tiba.

JAM 3.10 letefah koya ( pkr) menipu pihak keselamatan dengan mengatakan dia adalah pegum nizar bintang 3. cuba masuk ke bilik perbicaraan.

JAM 3.05 mat sabu (duda mak mon) tiba

JAM 3.00 exco kanan negeri YB hamidah osman tiba di mahkamah.

JAM 2.55 barisan peguam dr zambry memasuki bilik perbicaraan.

JAM 2.50 pintu bilik perbicaraan dibuka. ruang galeri awam dipenuhi dengan media.

JAM 2.45 Aadun pas titi serong bergaduh dengan pihak keselamatan kerana gagal dapat pas masuk.

JAM 2.35 pas masuk sudah habis.

JAM 2.10 orang ramai dan media mula beratur untuk mendapatkan pas

SURAT PEMBACA : GELOMBANG KEBANGKITAN MELAYU MENOLAK PAS/PKR SEMAKIN KUAT !

(untuk makluman, aku terpaksa mempamerkan 2 surat dalam setiap kolum khas kerana mesej inbox aku semakin dipenuhi dengan suara kebangkitan melayu menolak pas/pkr ! )

SURAT PERTAMA DATANG DARI SAUDARA ZAINUDIN JAMALUDIN

Dengan bercita cita tinggi agar dapat memerintah negara, DAP KEPARAT dengan bijaksana telah mula memasang perangkap terhadap orang Melayuyang tak sedor diri tu.DAP KEPARAT tu memang tahu bahawa orang Melayu ni mempunyai sifat pemurah,sifat yang suka termakan budi dan akan membalasnya.

Maka DAP KEPARAT tu pun apa lagi, berkempen dan mengajak orang orang CINA menyokong orang Melayu FUCKATAN berhabis habisan hingga sanggup berkata, "potong lancau pun gua sokong PAS".Dah lah begitu,berani lagi membaca ayat Quran dan disokong oleh ULAMA PAS.

Sedangkan kita nak baca Quran atau pun YAASIIN tu pun kena ambil wudhu.Inikan dia yang tak potong lancau tu.Saya tak heran kalau satu hari nanti mereka akan memperbodohkan orang PAS dengan sanggup berpura pura mengatakan dah masuk ISLAM untuk menguatkan lagi keyakinan PASterhadap mereka.

Ini semua pancingan mereka agar apabila berkuasa nanti,susahlah PAS untuk menolak sesuatu permintaan demi kepentingan mereka.Inilah suatu permainan mereka yang ramai orang Melayu tak nampak dan sedar.

Sikit hari dulu, bila kerajaan diambil alih oleh BN, yang mengamuk dan berbaring depan kereta tu semua orang Melayu.Sepatutnya yang patut buat begitu orang orang Cina sebab mereka yang mempunyai wakil rakyat dan ahli EXCO yang ramai.Kalau kerana nak mempertahankan MB Melayu yang jadi tunggangan DAP KEPARAT tu memang bodohlah.

MB yang baru tu kan orang Melayu yang akan memimpin dan bukan dipimpin macam si Nizar tu.Sepatutnya si Nizar tu berundurlah secara terhormat dan gentlement tanpa membuat sembah Derhaka.Manalah tahu kalau ada peluang kedua, taklah kekok dan bengang nak berhadapan dengan Tuanku.

Macam mana agaknya Tuanku nak menerima menghadap seorang rakyat yang telah bersembah derhaka terhadap baginda?Inilah bila perasaan dan Ngeh telah menguasai pemikiran.Rasanya dulu, masa FUCKATAN menguasai DUN dengan kelebihan 3 kerusi tak pulak BN mengamuk dan meminta DUN dibubarkan.Walau bagaimanapun, apa yang patut dipandang serious ialah supaya orang Melayu dapat membezakan antara MADU dan RACUN, untuk survival kita.

Penyokong GAP
DINODIN PG

SURAT KEDUA DATANG DARI CIK NORINA MOHAMAD

Gap,

Kalau dulu saya menghormati Nik Aziz, tapi sekarang ni rasa hormat saya makin menurun dan tiada langsung sekarang kerana saya tak sangka seorang ulama’ boleh menyetujui/bersekongkol/membelakangkan Islam demi kepentingan “setiakawan” dalam politik.

Bagi orang biasa seperti saya pun boleh menilai apa yang “ustaz” Nga cuba buat dengan membaca ayat Al-Quran bukanlah kerana beliau begitu gemar akan Islam ataupun ingin nak mendalami Islam…Apa yang dia cuba buat hanyalah nak ambil hati orang melayu demi politik dan saya sebenarnya terkejut apabila membaca surat Nik Aziz…paling tidak saya mengharapkan Nik Aziz menegur mereka – mereka .

Saya terus dikejutkan apabila membaca dlm akhbar komen Nik Aziz pasal Eli…yang dah jelas bersekududukan….dan melakukan perkara yang tak bermoral.

Saya juga tak boleh menerima hakikat seorang ulama’ boleh mendoakan kemusnahan org Islam yang lain hanya kerana berlainan politik….bukankah orang-orang Islam ini bersaudara?

Bagaimana saya nak sokong PAS kalau PAS dah jauh menyimpang…saya tak nampak apa perjuangan Islam yang diperjuangkan. PAS sama saja macam parti politik yang lain, tidak ada apa-apa yang istimewa lagi.

Sekian….

Wednesday, May 20, 2009

BLOG PEJUANG MELAYU ! DATO' HAFARIZAM

Ayuh rakan-rakan pejuang. kini jadi rakan follower lawyer pejuang melayu, yang menentang habis-habisan talibarut di perak !

LELAKI INI ADALAH BEKAS MENTERI BESAR PAS TRENGGANU.


semalam aku ada mengeluarkan satu artikel pendek, bertanya kepada seluruh pembaca siapakah gerangan empunya gambar yang misteri ? sebelum aku kupaskan dengan lebih detail, satu perkara yang aku minta, bila kamu habis membaca fakta sejarah yang disembunyikan ini, MAKA RENTAPKAN PEMIKIRAN KAMU MENGENAI PERSOALAN 'PERBANDINGAN'...ingat 'PERBANDINGAN'.

bandingkan lah sikap lelaki misteri ini,bandingkan suasana selepas kejadian itu berlaku dan akhir sekali bandingkan lah apa sahaja yang terlintas di fikiran kamu. keluarkan 'pendirian' kamu sejenak dari menjadi umno,pas dan pkr melayu.

lelaki ini bernama daud bin abdul samad. beliau merupakan bekas ketua PRM di jerteh pada tahun 1957. selepas tahun 1957, beliau menyertai pas.

1959 merupakan pilihanraya pertama malaya selepas merdeka. daud bin abdul samad bertanding kerusi dun, di setiu. pada pilihanraya negeri 1959 , kerusi dun yang dipertandingkan di trengganu adalah sebanyak 24 kerusi.

keputusan pilihanraya dun di trengganu telah mencatatkan sejarah apabila gabungan pas dan parti negara telah membentuk sebuah kerajaan dengan majoriti yang amat tipis.

daripada 24 kerusi dun yang dipertandingkan , gabungan pas/parti negara telah memenangi 13 kerusi dun manakala perikatan memenangi 11 kerusi. beza hanya 2 kerusi majoriti.

pada waktu itu, daud bin abdul samad telah mendapat perkenan kebawah duli sultan trengganu untuk diangkat menjdi menteri besar trengganu , dengan kemenangan majorti yang tipis. daud bin abdul samad menjadi menteri besar setelah parti pas bergabung dengan 3 adun parti negara.

daud bin abdul samad menjadi menteri besar trengganu pada tarikh 29 jun 1959. hayat menteri besar pas negeri trengganu ini tidak lama. perselisihan faham, perbedaan pendapat serta berlainan ideologi antara adun pas dan adun parti negara telah membawa kepada keruntuhan kerajaan negeri pada 8 nov 1961.

KENAPA KERAJAAN NEGERI INI TUMBANG, GAP ?

jawapannya cukup mudah, mana mungkin fahaman politik yang berbeda boleh diterjemahkan dalam bentuk pentadbiran. mereka tumbang kerana tiada kesepakatan,mereka tumbang kerana satu parti memperjuangkan islam manakala parti negara memperjuangkan liberalisme.

bila dua idea politik yang berbeda bertemu, maka bencana pasti timbul. 3 adun parti negara telah menarik diri daripada menjadi ahli gabungan kerajaan negeri pas.

mereka telah keluar daripada gabungan, menjadi bebas dan kemudian menyertai umno.

KEMUDIAN GAP ?

adun-adun perikatan telah mengadakan UNDI TIDAK PERCAYA kepada daud bin abdul samad.

undi tidak percaya ini disokong oleh 3 adun bebas (parti negara ) tadi. usulnya adalah memberitahu sidang dewan, bahawa daud bin abdul samad telah kehilangan majoriti di dewan undangan negeri. kebawah duli sultan telah memperkenankan usul UNDI TIDAK PERCAYA INI.

daud bin abdul samad telah meletakkan jawatan sebagai menteri besar trengganu secara terhormat. sebagai menghormati ketentuan sistem demokrasi bahawa beliau telah HILANG MAJORITI.(ULANG BELIAU TELAH HILANG MAJORITI.)

beliau meletakkan jawatan menteri besar trengganu dengan kekurangan 2 kerusi majoriti. perletakan jawatannya sebagai menteri besar berkuatkuasa pada 8 nov 1961, setelah berkuasa selama 2 tahun 4 bulan 10 hari.

aku ulang point-point yang penting.

1) daud bin abdul samad meletakkan jawatan sebagai mb pas trenganu apabila 3 adun parti negara memilih untuk menjadi adun bebas dan kemudian menyertai umno.

2) usul undi tidak percaya telah dilakukan oleh adun perikatan DAN DISOKONG oleh tiga adun parti negara.

3) daud bin abdul samad akur dengan keputusan yang menyatakan bahawa dia telah kehilangan majoriti.

APA YANG BERLAKU SELEPAS ITU , GAP ?

tiada apa-apa kecelaruan dan katastropi gawat politik yang berlaku. menteri besar trengganu yang baru telah dilantik. tan sri ibrahim fikri telah memegang tampuk pemerintahan baru kerajaan negeri trengganu, DENGAN CUKUP-CUKUP AMAN.

SELEPAS TEWAS, APA MANTAN MB TRENGGANU BUAT , GAP ?

buat bodoh je. dah kalah dan sebagai seorang negarawan dia langsung tidak membantah keputusan memeritkan ini. inilah dia wajah politikal berjiwa besar. tiada langsung keinginan menghuru harakan negeri.

dengan sejarah ini jugalah, umno negeri kelantan contohi. pada tahun 2004 kerajaan pas kelantan berkuasa dengan satu kerusi majoriti sahaja. nik ajis masih boleh menjalankan urusan pentadbiran dengan aman.

PERSAMAAN PERISTIWA 1961 DAN 2004.

tan sri ibrahim fikri memerintah trengganu pada tahun 1961 dengan 2 kerusi majoriti. daud bin abdul samad mantan MB tidak pernah pun dikabarkan dalam sejarah berguling atas jalan sebagai tanda protes kehilangan majoriti.

BEGITU JUGA yang berlaku kepada nik ajis. memerintah kerajaan negeri kelantan dengan satu kerusi majoriti, tetapi annuar musa tak pernah pun meminta nik ajis MEMBUBARKAN DUN !

MAC 08 ,TIMBULLAH DAJAL MELAYU YANG BERNAMA ANWAR ATTATURK !

anwar attaturk adalah syaitan besar dalam politik negara. syaitan dari segi pilosepi nya suka membisikkan manusia kepada kejahatan. agenda besar 16 september adalah satu konsep antai demokrasi.

mana mungkin satu kerajaan yang sah dipilih rakyat boleh ditumbangkan dengan GAME POLITIK LOMPAT. anwar attaturk membawa hina kepada amalan demokrasi itu sendiri.

di luar negara,dialah jagoan demokrasi dan hak asasi, tetapi agenda 16 september dialah sebenarnya PELIWAT DEMOKRASI. 16 september satu konsep politikal diversi, anwar sebenarnya cuba lari daripada 'budak pembancuh kopi'.

hari ini pas pun sudah berjinak dengan permainan LIWAT DEMOKRASI. nizar bintang 3 merupakan ikon gampangan projek sial 16 september ciptaan sang 'peminum kopi' !

hari ini gawat politiknya semakin menjadi-jadi apabila DAP pun tumpang sekaki. tiada pernah dalam sejarah bangsa, caci maki DAP kepada islam dan raja disambut dengan tepukan gemuruh oleh bangsa sendiri..!

hari ini pas telah 'mempukikan' dirinya sendiri. pas semakin hilang dari wajah asal-i demi menurut kemahuan si bangsat anwar attaturki !!!!

nah..akhirnya kamu sedar permainan politikal al-liwati. maka bermuhasabah lah dengan otak dan akal yang diberi, samada mahu menuruti yang halal-i atau menurut sahaja permainan politikal al-liwati !


yang nyata, pas di zaman daud bin abdul samad telah menuruti kehendak demokrasi, umno kelantan tahun 2004 berkelakuan sama. sayang bila anwar attaturk dan nizar bintang 3 muncul... maka..maka... anda tahu 'betapa sialnya' mereka di hati ini.

Tuesday, May 19, 2009

ANDA KENAL LELAKI INI ?

NANTIKAN PENDEDAHAN EKSLUSIF INI, DALAM MASA TERDEKAT.

ANAK RAJA PETRA...HAHAHAHA..AYOYO

Raja Petra’s son pleads guilty to theft (Update)

By LISA GOH

SHAH ALAM: Raja Azman Raja Petra, a son of Malaysia Today editor Raja Petra Raja Kamarudin, pleaded guilty to four separate counts of theft, receiving stolen property and criminal trespass.

Raja Azman, 32, who was dressed casually in a pair of blue jeans and a T-shirt with the word “Russia” on it, appeared before magistrate Norkamilah Aziz here Tuesday at about 11:30am.

In the charge read out to him, he was accused of stealing a Nokia mobile phone, a Seiko watch, and a bunch of motorcycle keys, all worth about RM3,850, belonging to student Saipul Adli Mohamad Yunus, 21, at No 16, Jalan Sastera, U2/1K, Section U2, Shah Alam, at about 10am on April 24.

He was also accused of stealing a Yamaha 135 LC motorcycle worth about RM6,000 from student Ahmad Firdaus Jalaludin, 23, at the same location and time.

He admitted to the alternate charge of being in the possession of a Yamaha 135 LC motorcycle worth about RM6,000 with the knowledge, or with cause to believe, that the motorcycle was stolen property.

Raja Azman also pleaded guilty to another count of motorcycle theft, this one of a Yamaha RX2 worth about RM8,000, at 9:30am on March 20, at No 65, Jalan Batas 2, 19/6B, Section 19, Shah Alam, belonging to operator Mohd Syaiful Setapa, 24.

Lastly, he was also charged with breaking in into a house at No 65, Jalan Batas 2, and stealing Mohd Syaiful’s wallet containing his identification card, RM20, road tax, Maybank and BSN ATM cards and his driver’s licence.

If convicted, he faces a jail term of up to 10 years, with a fine.

Magistrate Norkamilah set bail at RM10,500 in total, with one surety for each charge. She fixed June 19 for sentencing.

GAP KATA :- SATU PERSATU TUHAN TUNJUKKAN PAKATAN SIAL INI SEBENARNYA MEMANG SIALAN. PETRA, APA KATA KAU TUDUH NAJIB YANG RANCANG TINDAKAN MENCURI OLEH ANAK KAU INI...TAKPE TAKPE..KELOMPOK KORANG MESTI PERCAYA ! hahahahaha.

BLOG DR ZAMBRY.

AYUH KITA LAYARI BLOG DR ZAMBRY. DI SINI ANDA AKAN MENEMUI KISAH SEBENAR PERJALANAN POLITIK PERAK.

http://www.zambry.com/

TERUSKAN ASAKAN , ANWAR SEMAKIN TERKEPUNG !


tak perlu bererotik murahan, berilmiah dalam soal perbahasan. padang yang biadap mereka mahukan, maka padang yang biadap juga kita sajikan.

semalam anak keling waytamoorthy sudah memberikan amaran kepada najib, beralah atau mereka akan melakukan demonstrasi ke 2...hhaa apa ada hal, lu pikir malaysia kepala bapak lu punya ka tambi .

anwar attaturk, bapak segala pencelaru, hidup nya umpama bayangan dajal, merosakkan segala apa yang dipegang.

aku cukup bersyukur tun mahathir memecat sialan ini daripada umno.
aku akhirnya faham mengapa rahim noor melepaskan satu 'HAYUNAN' kepada mangkuk sekor ni.

selepas 10 tahun, barulah persoalan kepada 2 tindakan ini terjawap. ANWAR PUNCA SEGALA MASALAH DALAM NEGARA. dia buat kacau dalam umno, kini dia buat kacau dalam pas.

aku menunggu keputusan samada tindakan akan diambil terhadap dauq iraqi, kalau dia kena maka saat kehancuran pas semakin hampir ! takbir takbir takbir !

kes hindraf ni... satu lakonan khas yang dicipta oleh anwar attaturk untuk mecipta kacau bilau, satu katastrophi politik yang gawat.

WHY WHY WHY ?

pasai najib semakin menghampiri kepada politikal checkmate !
(sayang banyak benda rahsia aku takleh cerita, cuma berkias saje,harap dapat meneka)
anwar sudah menghidu bau wangian sel sungai buloh.

SURAT PEMBACA KE 2: AMARAN KERAS KEPADA SIVAKUMAR (DLL)

(SURAT PEMBACA KE 2 INI DATANGNYA DARI SDR DINO. SURAT INI TIDAK DI EDIT)

ASSAMUALAIKUM SATU ARAH, SATU JENIS SEJADAH
KEMBALIKAN PERAK.. KEMBALIKAN PERAK...KU

Dato Najib diberi mandat agar jangan melayan Sivakumar yg tidak tahu diuntung itu...

Beliau telah dilahirkan di bumi yang bertuah, aman sentosa dan bukan dinegera yang terus berperang dengan jirannya untuk BErebut-rebut sekeping tanah Sempadan.

Keperitan hidup disana dengan perbezaan kasta yang sangat berbeza ibarat bumi dan langit memberikan kehidupan di Malaysia ibarat duduk dipermaidani di negara orang..

Hampir seluruh bangsa ingin menompang nikmat di Malaysia: Bangladesh, Indon dan lainnya yang mencari sesuap nasi dan pakai..

Melayu antara kaum yang paling bermurah hati..malah Bahasanya diiktiraf bahasa Paling mudah dipelari jesturu mudah dikaji-budayanya..segalanya mudah dan murah..

Boleh dikatakan Melayu, bangsa paling bermurah menyerah tanahnya agar tidak bersengketa..Rakyat Perak terutama bangsa bukan bumiputra harus merasakan nikmat ini sejak generasi ke generasi yang lain..

dan tidak cepat meludah pada mereka telah berjasa pada mereka..Mereka mesti ingat.. tersalahnya mereka memangkah,Negara akanbergelut dengan luka yang amat dalam kerana terhiris jasa bangsadan murahnya hati bangsa yang dibalas dengan ludahan yang hina..

Negera akan kembali bersistemkan Raja Melayu!!
Aku akan AMUKKKK!! kembali ke era Empayar Melayu Melaka.. Persetankan Demokrasi Barat kerana tidak menguntungkan orang Melayu disini...

Biarlah sistem Beraja bak Raja Brunei agar Negara kembali aman sentosa..

Perjanjian Kemerdekaan dengan British harus dikaji semula.. Raja British rasanya tidak berhak LAGI menentukan bagaimana cara TANAH MELAYU diperintah oleh PEMERINTAHNHYA yang sah..

TANAH MELAYU Perak harus dikembalikan pd empunya Kerajaan yang SAH pemerintahan SULTAN PERAK YANG SAH.. dan bukan sekali-kali pd SETAN kumar.

aku cabar ko sivasetan agar one by one, lawan bertumbuk dimana-mana gelangang padang ..

Tarak Peguam, Tarak Polis, Tarak Mulut Bising, tarak kapal Kita Gentleman; Man To Man..Jantan Melayu Dgn Jantan India..Aku Nak Tengok Ko Ada Telor Tak??

disaksi org Melayu dan India.. utk ajar kau dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung..!!

Nizar tu biarkan saja.. Dia sedarah sedagingku bangsaku jua..dia ibarat adikku jua..tp ko kumar-kumar,aku akan belasah ko cukup2..Macam aku belasah bangla2 yg kacau anak dara kampung dulu...

(JIKA KO inginkan provokasi.. agar perak tidak aman..ini dia provokasi yang ko nak, aku akan ajar ko apa itu Melayu). layu bukan sebarang layu..layu ada hadnya..kau ludah bangsaku..siap ko..

celaka ko sivasetan..

Tun Perak

Monday, May 18, 2009

CARA-CARA BERKESAN 'MENCUCI DOSA' IKUT KAEDAH PAS.

BAYANGKAN JIKA ELIZ INI ADUN BARISAN NASIONAL ?

ANDA YAKIN BAHAWA 'ANDA' SEORANG ISLAM ?


KIRANYA ANDA YAKIN...MAKA SEBARKAN GAMBAR INI KEPADA KELUARGA, SAUDARA, KENALAN, RAKAN SEPEJABAT DAN YANG LEBIH PENTING .........SEBARKAN GAMBAR INI KEPADA ORANG ISLAM/MELAYU YANG TERSILAP MENYOKONG PKR/PAS DAN DAP.

Sunday, May 17, 2009

ANWAR ATTATURK SEMAKIN ...SEMAKIN..

SYARAT ANWAR ATTATURK DALAM PERTEMUAN DENGAN NAJIB.BENARKAH DIA MAHU TUDUHAN LIWAT DIGUGURKAN ?
masih ingatkah kamu tentang pertemuan tidak dirancang di hulu langat, antara anwar attaturk dan paklah ? pertemuan tetutup enam mata antara kiyai yang telah difatwakan sesat oleh almarhum dato mufti ishak baharom,anwar attaturk dan paklah kabarnya merupakan usaha terakhir anwar untuk memujuk paklah melepaskan beliau daripada tuduhan meliwat ?

namun usaha pujukan itu tidak berhasil kerana paklah sebenarnya tidak berminat dengan urusan mempengaruhi keputusan mahkamah.

dalam beberapa pendedahan artikel gap yang lepas, yang diselang selikan dengan 'HINT' bloger x-pkr, maka puzzle-puzzle teori rancangan politik anwar ataturk sudah hampir kita lengkapkan.

gambar sisi blog gap, yang ada mempamerkan gambar anwar bertajuk 'mohon suaka politik' merupakan hint awal kumpulan kami memberitahu rakyat akan game plan tersembunyi anwar attaturk.

dua hari lepas, saiful bukhari sudah meluahkan rasa keresahannya apabila diberitahu akan hajat anwar attaturk untuk berlepas ke washington beberapa hari sebelum prosiding perbicaraan berlangsung...

anwar attaturk pakar dalam hal divert isu.

isu perak antara game politik terbaik mencipta 'deal'. anwar attaturk tahu selama ini dia sudah kalah dalam pertarungan krisis di perak. apa yang boleh dilakukan adalah mencipta persepi dan membina momentum.

perak dan 16 september hanyalah 'mirror' yang di spin kan oleh anwar attaturk untuk mewujudkan gawat politik negara. tetapi pada hakikatnya anwar attaturk tahu, 2 game ini TIDAK AKAN BERTAHAN LAMA...

16 september sudah ke longkang.
pujukan di hulu langat tidak menjadi.
DAN PERAK merupakan usaha terakhir untuk anwar attaturk 'menjual produknya' kepada najib, dengan syarat tersembunyi nya...

NAJIB MENGGUGURKAN TUDUHAN LIWAT OLEH ANWAR KEPADA SAIFUL !

haha..najib semakin menghampiri kepada politikal 'checkmate' apabila nizar bintang 3 kini sudah menjadi ikon kebencian bangsa melayu kepada pkr dan pas !

SOALAN AKU KEPADA KAMU : JIKA ANWAR ATTATURK BERANI DAN BENAR, KENAPA DIA SUKA BERLARI APABILA KES LIWAT SEMAKIN MENGHAMPIRI ?

Saturday, May 16, 2009

GAP KINI DOT COM

salam pada pembaca budiman, penyokong dan antai GAP. mohon maaf karena tidak dapat mengemaskini artikel . 2 hari lepas aku tengah dalam proses meng upgrade kan blog aku untuk menjadi dot.com.

ucapan terimakasih kepada '3 sekawan' kerana sudi membantu proses menaik taraf blog GAP.

dengan sokongan ini , maka GAP sudah memasuki fasa ke 3. SERANGAN SAMPAI MATI KE ATAS SELURUH KOMPONEN PEMBANGKANG TERUTAMA ANWAR ATTATURK,NIZAR BINTANG 3, SAIFUDIN NASUTION,KHALID IBRAHIM,PKR,PAS DAN DAP !

Friday, May 15, 2009

KOLUM SURAT PEMBACA : ZULKIFLI NORDIN (PKR) DIBELASAH.

(KOLUM KHAS : SURAT PEMBACA PERTAMA DATANG DR SDR ABDUL ***. ALAMAT EMAIL TIDAK BOLEH PUBLISH, DAN SURAT INI TIDAK DI EDIT)

Assalamualaikum.

Apabila saya membuka blog gap saya tertarik dengan pelawaan gap untuk menulis isu2 politik semasa.Apa yang sering diperkatakan hari ini sama ada dikedai kopi,surau masjid,simpang jalan,rumah kenduri.ziarah orang mati dan dalam kelambu, perak lah jadi tumpuan.

Saya orang kedah,isteri orang perak jadi cubit peha kanan,kiri terasa juga.Saya orang bendang kerja tanam padi walaupun kerja bergelumang dengan selut tapi politik tau juga,saya amat kecewa dan merasa malu apabila melihat gelagat ADUN2 dalam dewan pada 7 mei yg lalu,begitu rupanya perangai adun yg dipilih oleh rakyat,hilang segala tatasusila demi kepentingan kuasa.

rupa2nya caci mencaci dan mencarut adalah mainan mereka dan kami yang berada dibawah ini beranggapan kalau macam tu kami para petani lebih layak duduk dikerusi tu tak payah ada degere berjela-jela,

Saudara Gap,Daerah saya ialah Bandar Baharu,Parlimen Kulim Bandar Baharu (Zulkifli Nordin PKR)DUN Bandar Baharu (Ust Yaacob bin tak tau)PAS.Apa yang nak disentukkan disini selama lebih satu tahun PR memeritah Kedah sekali pun kami penduduk kampong parit teropong ini tak pernah tengok dua orang wakil yang dipilih tu masuk kg.nak ambil tau hal rakyat jauh sekali kalau nak hulug(beri) untuk program kg jangan harap la.

Saya sedih Zulkifli Nordin dalam blognya banyak menyentuh pasal kelemahan orang tapi pada diri dia,dia buat2 tak nampak,ingat lah wahai zul satu jari kita tunjuk kat orang empat lagi tunjuk kat kita.

Baru2 ni kawasan tanaman padi disini dilanda musibah padi yg baru sebulan umurnya ditengelami air hampir 40% padi musnah,batang hidung depa sorang pun tak nampak,rakyat pilih depa untuk tolong rakyat masa susah tapi bila rakyat susah depa hilang satu dok di kl dan satu lagi katanya dok di bm.Wahai rakyat B,Baru fikirlah baik jgn ikut nafsu nanti lesu.

Terima kasi GAP wassalam.

SEBARKAN MESEJ INI KEPADA SELURUH UMAT ISLAM !

RINGKASAN TEMUBUAL EKSKLUSIF MAJALAH MILENIA MUSLIM MEI INI.
JOM BELI..JOM PHOTOSTAT,JOM EMAIL KENYATAAN PENTING INI !

Mereka tidak merampas kuasa, cuma mereka (UMNO) bagi tahu kepada Tuanku Sultan sekarang BN telah mendapat majoriti ahli dewan kerana 3 adun dari PKR dan DAP telah keluar parti dan menjadi adun bebas dan seorang adun kembali keapda UMNO!

Terimalah hakikat itu, tetapi PAS dan DAP tidak boleh terima hakikat, sekarang BN ada 31 ahli dewan. Kalau kita mengasihi orang kafir itu adalah itu haram, kita boleh berbaik dengan orang kafir tapi tidak boleh berkasih sayang dengan orang kafir!

Kenapa PAS lebih menyayangi orang kafir daripada sayang orang islam sendiri? Orang islam PAS sanggup maki hamun, orang kafir kita berpeluk-peluk pula, macam kes Elizabeth Wong memang jelas dia buat maksiat, kenapa ada muslimat PAS dan PKR peluk sampai menangis dan macamana NIk Aziz boleh sokong Elizabeth dalam isu ini sedangkan kita dan Nik Aziz tahu yang DAP tidak akan sokong ISLAM! Tengok Karpal Singh kata apa, langkah mayat saya dulu kalau PAS nak tubuh negara ISLAM!

Petikan dari salah satu wawancara Dato Seri Harussani Zakaria, Mufti Besar negeri Perak dalam majalah Milenia Muslim keluaran bulan Mei!

Thursday, May 14, 2009

KOLUM KHAS : SURAT PEMBACA DALAM BLOG GAP.

gap mempelawa seluruh rakyat malaysia tidak kira umur,pangkat,pro bn atau pro pembangkang untuk menulis surat dan menyatakan pendapat anda mengenai isu politik semasa.

kolum khas ini gap berikan kerana mahu mengajak rakyat berdiskusi secara profesional dalam isu politik.

SYARAT-SYARAT NYA
1) rakyat malaysia
2) umur tak kisah . budak sekolah,ipta,ipts,kerani,petani,pemandu teksi dsbnya.
3) ISUNYA MESTILAH POLITIK SEMASA
4) boleh kutuk mengutuk TETAPI tolong jangan mencarut berlebih-lebihan.
5) tidak boleh memaki hamun nama mak bapak dan keturunan.
6) pandai-pandailah korang..surat jangan panjang berjela dah la..

HANTARKAN KEPADA


HADIAH MENARIK MENANTI ANDA, BERUPA PELUANG MEMBUAT KOPI SECARA TERTUTUP DENGAN ANWAR IBRAHIM..HAAAA..APA TUNGGU LAGI !REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI...