IKLAN BERBAYAR

Wednesday, November 30, 2011

LISA SURIHANI DAN NIK SURYANI..

lisa suryani dah nyatakan sokongan pada umno. lisa punyai follower twitter yang cukup tinggi. ini boleh bagi impak baik kepada umno..syabas..

bila pulak giliran nik suryani, wartawan hebat yang bogelkan anwar pada prn sarawak nak join ?
nik...sori ya publish foto. mintak izin.

SAIFUDIN DAN RAFIZI TUMBANG DI TANGAN BLOGER DET ?

2 mangkok ni tak boleh tahan dengan perangai bloger det !
satu lawan 2 pun tak boleh  ke ?

AKU DAH KATA..WANITA UMNO BAKAL MALATOP !

DEMO MAJLIS PEGUAM : BILA JAGA SEKOLAH PUN JOIN JADI PEGUAM.


demo majlis peguam.
asal ada semua boleh.

demo majlis peguam semalam turut disertai oleh bekas jaga sebuah sekolah, yang berpakaian seperti peguam. lihat foto dalam bulatan.

dalam pendedahan mengejut bloger medan info, bekas cikgu kena buang pun turut tukar baju jadi peguam.

driver pun tukar baju jadi peguam. 

cadangan aku kepada majlis rojak peguam. bubar sahaja majlis rojak peguam ni dan masuk bertanding pilihanraya. 

kisah kelakar jaga sekolah yang mengaku bar council KLIK SINI.

KUALITI UCAPAN MUHYIDIN :GAYA KAMPUNG !

semalam aku dengar ucapan muhyidin.

aku boleh katakan bila mendengar ucapan munyidin semalam, umpama ucapan politik kampung.

ucapan dan terjahan muhyidin mudah paham.
orang kampung pun paham.
budak sekolah pun paham.
kerja swasta sekali dengar pun paham.
ostaz pun paham.
makcik dan pakcik pun paham.

jangan pikir aku kata ucapan muhyidin umpama gaya kampung seolah satu penghinaan. bukan. 

ucapan macam nilah yang patutnya kerap dilakukan oleh pimpinan umno. punchline terlalu banyak. padat dan tepat !

bantai dap..ada alasan ada sebab ada fakta.
bantai pkr..ada alasan ada sebab ada fakta.
bantai pas..ada alasan ada sebab ada fakta.
cakap straight forward takde konar-konar.

tariq bin ziyad pun ada diberi  tamsilan. 

aku berharap para pembahas pemuda,wanita,puteri dan perwakilan mampu memberikan kualiti ucapan bahas yang lebih baik dari muhyidin.

inilah kualiti ucapan gaya mudah paham. cukup simple dan senang masuk otak.

ANAK SEDARA ANWAR KETAGIH SYABU.

bloger pisau ada ceritanya.

gap kata teringat adik beradik anwar yang punyai tebiat yang sama zaman dulu.KLIK SINI

BLOGER PENAMINANG DEDAHKAN AKHLAK PAS !

bloger penaminang berada dalam kelas tersendiri apabila kerap kali berjaya  membogelkan PAS. KLIK SINI

Tuesday, November 29, 2011

ANWAR TAHU PERWAKILAN PKR TIN KOSONG.

tin kosong. 

anwar tahu kesemua perwakilan yang hadir kongres pkr ni jenis tin kosong.

tin kosong dalam erti tak tahu beza fakta.
tin kosong dalam erti dangkal menilai realiti.
tin kosong dalam erti malas berfikir.

bila anwar tahu perwakilan yang hadir ke kongres pkr ni jenis yang malas berfikir, maka mudahlah untuk kesekian kali anwar melempiaskan fakta pembohongan retorik politiknya lalu disumbatkan ke dalam saki baki ruang otak perwakilan pkr.

semalam anwar keluarkan kenyataan.
pkr sedang menuju putrajaya.
basis perkiraan pada nostalgia keputusan pru 2008.

biasanya perkiraan dan congakan keputusan pru adalah bergantung kepada faktor terkini dan semasa mood pengundi.

anwar cuba menutup ketakutan diri sendiri.
anwar berbohong lagi.

kenapa anwar enggan mengakui mood kehendak rakyat pada siri 8 pusingan terakhir pilihanraya kecil yang dimenangi oleh BN.

anwar tahu pkr sedang berpaut pada dahan yang rapuh.


SYABAS VS PAKATAN : SENGKETA BAKAL MENYUSAHKAN RAKYAT !

dah nak masuk bulan 12, tahun 2011.
lagi sebulan kita akan masuk tahun 2012.

sengketa yang tak sepatutnya antara pihak syabas dan kerajaan selangor mengenai permaslahan pembekalan air masih tak berkesudahan.

diikutkan kepada jangkaan , kalau dua entiti ni masih berkeras kepala... jutaan penduduk di lembah klang bakal mengalami krisis air yang meruncing.

jangkaan tahun berlaku adalah pada 2014.

aku sedang meneliti perkembangan kisah ini. 
sengketa mereka membabitkan rakyat yang tak berdosa.

nantikan sambungannya.


BERITA BAIK DARI UMNO SHAH ALAM.

PROGRAM PUNCAK.

peluang pekerjaan kepada anak-anak muda yang gagal dalam peperiksaan SPM.

daftar sebelum 30 november.

sila hubungi saudara shahrin ahmad di 012 33 55155
atau hadir sendiri ke pejabat umno bahagian shah alam.

mohon sebarkan.

syabas lah kepada pimpinan umno shah alam. ketua bahagian dia, tok nawi antara pimpinan umno selangor yang blogers respek.. syabas group shah alam.


JOM BACA ARTIKEL MENARIK WAK JENGKOL.KLIK SINI.

MTUC NAK LANCAR PERANG DENGAN KERAJAAN.

alias awang ni orang shah alam. tengok pada bajunya tertera perkataan anggerik, bermakna dari dun kota anggerik .

kota anggerik adalah dun hitam pkr. adunnya yakop sapari pernah buat magik beberapa bulan lepas.

dia tangkap lori hantu yang curi pasir pakai kain pelekat je.
itulah sinonimnya pkr dengan terminologi psywar bangang.

alias awang adalah orang pkr yang pakai baju mtuc.

2 hari lepas dalam kongres pkr di johor, alias kata mtuc akan lancar perang terhadap kerajaan.

perang ?
gila bai...
perang tu..

tapi sebelum perang eloknya kita mentelaah dahulu sambutan 'ahli mtuc' terhadap piket dan demo yang pernah mtuc anjur.

lihat foto kat bawah. macamni ke gamaknya nak berperang ?
hallo mangkok pkr, gunakanlah saluran mtuc tu untuk kebaikan ahli. ada masalah bawak bincang lah bangang.

kepada ahli mtuc, tolong terajang keluarlah si alias mangkok pkr ni. tak de bawak untungnya pun pada perjuangan mtuc.

masalah sikit perang.
sikit masalah perang.
LOW CLASS LAH LU !

KONGRES PKR : PERWAKILAN FRUST MENONGGENG !

jumlah kerusi lebih banyak daripada perwakilan.
ucapan penutup kongres oleh anwar cukup membosankan.

kalau macamni lah gayanya pkr, aku nak sewa ruangan 'obituary' dalam paper inggeris.

kredit foto brojinggo.

PEMALAS PUNYA KETUA PENERANGAN !

aku dapat rasakan tuan berahim tuan man ni cuba nak jadi mahfuz bean lah.

lagi banyak dia cakap, lompong pas kena belasah makin kuat.

2 hari lepas dia keluarkan kenyataan bahawa rakyat harus berkata 'cukup' kepada semua transformasi yang BN lakukan.

kualitas apa yang pada mamat ni ?
low class lah dia ni jadi pembangkang.
stail politik macam budak-budak. 

dia cakap dan desak rakyat supaya katakan 'cukup' kepada BN.

tapi alasan kepada desakan kurang impak, takde kualiti, takde substance yang bisa membuatkan rakyat kata ya kepada apa yang dia cakap.

asal terlintas dalam kepala otak, dia panggil sidang media dan terus tabur apa jugak kejadah dia nak cakap.

research yang boleh membuatkan yakin kepada kredibiliti isu tak buat.

pemalas punya pemimpin.
malas study.
weiii pas, kualiti lah sikit dalam membangkang !

AHMAD MASLAN KETUA PENERANGAN UMNO.

ahmad maslan keluarkan kenyataan amatlah rugi jika perhimpunan agung umno yang berlangsung minggu ni tak membincangkan soal strategi kemenangan pru.

baguslah cadangan tu tok mad.

strategi perang internet jangan lupa tok mad.
BN kalah 2008 pasal lupa benda ni lah.

KOMEN TUN M TERHADAP NAJIB.

Monday, November 28, 2011

GILA BABI : TIAN CHUA DAN 5 RIBU AMK SERBU JOHOR JAYA !


KONGRES PKR : KALID GAGAP SAHKAN PKR DAH NAK MATI !

2 hari lepas sam ketot cakap bab melayu.
azmin ali pun tiba-tiba cakap bab melayu.
zuraidah mak lampir pun nak jadi heroin melayu.
anwar pun cakap bab melayu.

kalid gagap bagi paku terakhir...
MELAYU JANGAN TAKUT DENGAN PKR !

ini signal apa ?
signalnya pkr dah nak mampos di tangan undi melayu !
pkr sudah takut dengan kuasa undi melayu !

nyata dan jelas, undi melayu merupakan penentu hidup mati parti haram jadah bernama pkr !

jadi kepada seluruh umat melayu, jom kita longkangkan pkr pada pru ke 13 nanti !

TAKBIR !

PAKATAN SELANGOR ROBOH KUIL LAGI !

wajah sebenar retorik politik pakatan makin jelas kelihatan.


hindraf tunggu apa lagi !
kasi demo laahh satu kali !

KONGRES PKR : SAIFUDIN BERI HINT NAK LOMPAT PAS SEMULA !


angin satu badan setiausaha agung pkr, saifudin nasyyuuusion..

angin satu badan dek kerana perangai perwakilan pkr yang malas nak datang kongres.

saifudin siap balun perwakilan ni depan anwar. pergghhhh gila babi punya aircond.

baca kenyataan pudin kat bawah.


Terdahulu, setiausaha agung Saifuddin Nasution dalam ucapannya dengan berang menempelak wakil rakyat tertentu parti itu yang tidak dapat menghadirkan diri ke program berkenaan.

"Saya kecil hati sebab ada wakil rakyat yang tak dapat datang. Kita tak boleh jadi wakil rakyat, ahli parlimen atau apa sekalipun tanpa platform parti.

"Ada 365 hari setahun, bloklah tiga hari untuk kongres. Apa alasan tak dapat datang? Tak ada duit?

"Kalau PKR nak mulakan budaya baru, mulakan sekarang. Tak ada tempat untuk oportunis dalam parti," katanya lagi.


kalau perwakilan pun dah menyampah dengan pkr, apatah lagi rakyat.

pudin dah boleh bau pkr ni bakal jadi bangkai bernyawa selepas anwar masuk sungai buloh.

tunggu apa lagi pudin, lompat masuk pas balik lahhh. tooik toooikk.

CERAMAH GILA BABI TIAN CHUA DI PERMAS JAYA .


JAWATAN PM : PKR DAN DAP BEREBUT !

nak tahu cerita KLIK SINI.

AMAN PALESTIN..SEBARKAN !



ARTIKEL PERINGATAN UNTUK UMNO.



kupasan terbaik.KLIK SINI

Sunday, November 27, 2011

ADOIYAI BOLA

Aduh kenapa lalai sgt ni
Published with Blogger-droid v1.7.4

(AMBIGA)..AMINAH WADUD PARTI PAS !

ambiga didahulukan.
itulah yang layak dinobatkan sebagai slogan terbaru pas.

ambiga adalah pencetus kepada gerakan IFC.
IFC yang mahu menyamaratakan hak islam dan kepercayaan lain.

dulu pas adalah antai IFC.
dek kerana dah inzal lazat terkena nasi kangkang ambiga,
arakiannya pas sudah samikna waatokna pada ambiga.

foto di atas adalah tamsilan dan cerminan hakiki realiti politik pas sekarang. bendera parti sanggup dibiar koyak rabak janji perjuangan ambiga si aminah wadud terpelihara.

sungguh mengejutkan apabila ambiga si aminah wadud pas ini bisa menundukkan ratusan ribu ahli pas... hebat sungguh kangkangan ambiga !




BUKU TUN MAHATHIR.


tak silap aku buku tulisan tun m dah lama berada kat pasaran.

dimulai dengan edisi bahasa inggeris dan yang terbaru mandarin. buku tulisan pengalaman penting untuk mana-mana pemimpin.

jelas dalam buku tun m, dia dah perincikan sehabis mungkin pengalaman politiknya.

hasil timbalbalas, nampaknya buku tun m ni banyak membuatkan orang tertentu terkedu.

terutamanya anwar. dalam satu tajuk mengenai anwar, tun m bagitau bagaimana kegiatan seksual luarbiasa anwar berlaku.

anwar melakukan zina dengan china doll. china doll pulak bukan sembarangan, kabarnya yang jenis baru pecah dara.

sekali order 4 , bak kata nalla. trend balun china doll ni rupanya dah menjadi kelaziman anwar sejak awal tahun 90 an.

beberapa bulan lepas keluar video anwar balun china doll.

aku bukan nak cakap bab china doll ni. 

cuma terasa amaaaaaattttt pelik kenapa anwar tak segera menulis buku mengenai pengalaman politiknya.

kenapa anwar tak nak jawap dan sanggah buku tun m sampai sekarang.

diam bermakna anwar setuju dengan buku tun m ?

atau anwar takut, sekiranya dia menulis jujur dalam bukunya nanti, arakiannya maka teruklah dia kena belasah kiri kanan orang yang layak membelasahnya.

ooh terlupa ini semua strategi anwar.
minimakan serangan musuh.
jadi jangan tunjuk bodoh.

DISEMBER INI, ANWAR SESAK NAFAS !

sejak dua menjak ni aku rasa lain macam je..

bulan disember kabarnya anwar bakal panas punggung.

keldai pkr dah bagi hint akan buat demonstrasi jalanan kalau anwar dipenjara. boleh laku ke suara keramat sam ketot.

azmin kata dia nak robohkan batu bata penjara sungai buloh kalau pakatan pegang malaysia. kuat kederat ko ya azmin.

azmin kata liwat 2 ni konspirasi najib dan rosmah.

dahsyat suami isteri ni ya, sampai boleh remote controlkan totey anwar.

ehhh siap boleh remote air mani anwar pulak tuu. hebat ilmu najib ya..

anwar kabarnya dah mula buat-buat sakit.
katanya anwar dah mula pegang-pegang tangan jijah.


terbaru dalam pancingan politiknya, anwar keluarkan kenyataan bahawasanya jawatan perdana menteri boleh terdiri daripada kalangan bukan melayu !


haram jadah manusia bernama anwar ni !

BLOGER DET ADA CERITA PANAS ?

gelas macammmm... KLIK SINI

TERBARU DARI AIDC.

ANWAR SAHKAN PM PAKATAN BOLEH DARI BUKAN MELAYU !


semalam shamsul iskandar mencabar umno untuk meminda akta khas yang memperuntukkan jawatan perdana menteri khas hanya untuk orang melayu..

kenyataan shamsul iskandar itu terus diperlekeh/dipancung oleh anwar.

dalam kenyataannya anwar berkata jawatan perdana menteri sekiranya pakatan memerintah boleh terdiri daripada bukan melayu !

sungguh haram jadah manusia bernama anwar ibrahim ni !

APA KOMEN PAS ?
PAS NAK KOMEN APA ?

haji hadi nak letak kat mana. 

anwar yang haram jadah ni memang sudah gila otaknya. terang-terang dia nakkan undi cina demi kemarukkan kuasa !

VIDEO KENANGAN.

Saturday, November 26, 2011

AZAM MAAL HIJRAH AKU !

salam maal hijrah sahabat.

azam maal hijrah aku tahun ni takde lain nak peranap hancurkan dap,pkr dan pas.

dap laknatullah dan pkr wajib dihapuskan dari muka bumi malaysia ni. pas moga kelongkang lah kamu selepas pru 13 !

terhapusnya 3 musibat kat atas, maka maruah islam akan kembali bersinar  !

moga ALLAH SWT makbulkan doa aku. amin !

AZMIN ALI SAHKAN PAS PARTI BODOH !

pkr melalui kenyataan azmin ali mengesahkan anwar akan jadi pm pakatan.

pada setiap pru dan prk, ahli pas lah yang bergolok bergadai tukang pasang poster, kutip duit orang,naik banner, panjat pokok..

pasal apa pas mampu buat macamtu ?

pasal jika dibandingkan dengan pkr, pas punyai keahlian dan cawangan yang tinggi.

semalam senang-senang je azmin declare anwar bakal pm pakatan.

ooii minoriti boleh pegang telur majoriti ke pas ooi ?!

KELDAI AMK SAHKAN PKR TENGAH NAK MAMPOS !

inilah yang dikatakan terlepas cakap.

amk keldai mengakui undi melayu penting untuk survival politik pkr.

apa ?
melayu ?
pkr cerita pasal melayu ?

kenyataan ini mengesahkan pkr bakal nak mampos di kawasan undi camporan.

bodohnya sam ketot, pi cerita kelemahan pkr !

ZURAIDAH TENGAH KASI NASIK KANGKANG KAT PKR.





YANG KAT BAWAH NI NAPE TAK SURUH LETAK JAWATAN ?

BAGHAL NYA PEMUDA PKR.

ini psywar bangang ke apa ?

dah memang jadi tradisi BN sejak dulu, umno melalui presidennya lah yang bakal jadi perdana menteri malaysia selepas pru berlangsung.

itulah kekuatan BN. amk yang baghal tak payah sibuklah cerita pasal umno.

nak tanya pada pemuda pkr yang baghal , kes nizar dan kalid gagap jadi puppet dap laknatullah tu nak cerita ke ?

KEPALA BAPAK KAU LA PKR !


pkr katanya akan melakukan protes jalanraya sekiranya pilihanraya 13 nanti tidak dijalankan secara adil.

pilihanraya tak adil ?
pilihanraya tak adil pala bapak ko.

kelantan pas perintah 20 tahun tak adil ke sistem pilihanraya ?

pru 2008 pakatan dapat 5 negeri, tak adil ke sistem pilihanraya ?

8 prk awal selepas pru 2008, pakatan menang direct tak adil ke sistem pilihanraya di malaysia.

bagi mereka definisi pilihanraya di malaysia dianggap tak adil pasal 8 pusingan akhir prk, BN menang.

kepala bapak kau la pkr !

BUKTI KIT SIANG PENCETUS 13 MAY !



Proklamasi-proklamasi Darurat oleh PM Najib di Dewan Rakyat baru-baru ini digunakan sepenuhnya oleh Zulkifli Nordin MP Kulim Bandar Baharu untuk menelanjangi semaunya Lim Kit Siang dan DAP,parti yang didakwa oleh YB itu sebagai pencetus kepada peristiwa berdarah 13 Mei hingga merenggang dan memecahbelahkan orang-orang Melayu dan Cina di Negara ini.

Zulkifli Nordin yang diberikan laluan oleh Ibrahim Ali sewaktu MP Pasir Pas sedang membahaskan usul mengambil peluang secukupnya membelasah Lim Kit Siang dan DAPwalaupun perbahasannya cuba disekat oleh Speaker Dewan Rakyat ketika itu dan semua MP DAP termasuklah rakan mereka darip[ada PAS dan PKR berdiam diri bila Zulkifli Nordin menyerang bertubi-tubi.Tidak ada seorang pun wakil pembangkang bangun menyanggah hujah-hujah yang dilemparkan oleh MP Kulim itu dan seolah-olah mengakui segala kebenarannya.

Kepada yang buta sejarah, pendedahan dalam Dewan Rakyat yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin itu harus membuka mata mereka tentang niat jahat DAP yang mahu menguasai Negara ini dengan memperalatkan PAS dan PKR.

Malah orang Melayu terutamanya harus menyedari dengan segera taktik licik dan jahat DAP ini untuk menguasai Malaysia ini berpaksikan slogan mereka Malaysia Malaysian dengan tidak membenarkan mereka terus dijadikan alat untuk dipecahkan kesatuan Melayu yang telah diikat kukuh sekian lama..

Melayu yang lupa sejarah terus sanggup membiarkan diri mereka dijadikan perkakas oleh DAP.Melayu yang hilang jati dirinya sudah mula rela menjadi barua DAP untuk menyerang sesama Melayu.Melayu yang semakin lupa Allah itu Tuhannya sudah mula bersedia untuk menerima agama-agama baru yang DAP sedang suntik ke dalam masyarakat hari ini.

Andainya pendedahan yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin ini gagal diambil sebagai iktibar untuk mengelak penjajahn baru dalam Negara kita maka benarlah seperti yang sedang diperkatakan ini, Melayu akan diberi tanggungjawab sebagai Perdana Menteri sedangkan tangan-tangan DAP akan menggerakkannya,Melayu hanya patung seperti yang sedang berlaku di Selangor dan pernah berlaku selama 11 bulan di Perak.

Di bawah ini saya perturunkan inti perbahasan Zulkfli Nordin di Dewan Rakyat baru-baru ini…:-

`Mohon mencelah Tuan Yang di-Pertua. Yang Berhormat Pasir Mas sedar atau tidak, apabila kita dengar tadi Yang Berhormat Ipoh Timur bercakap seolah-olah beliau lupa apa yang beliau dan parti beliau lakukan yang menyebabkan Ordinan Darurat 1969, peristiwa 13 Mei berlaku. 

Saya mahu baca semula Yang Berhormat sebab ada di kalangan kita di sini lupa atau buat-buat lupa setelah bersekongkol sekati ldengan DAP partiracist dan cauvinis ini, dia lupa apa yang berlaku.

Saya mahu baca semula daripada Laporan MAGERAN, laporan rasmi yang dibentangkan menceritakan tentang peristiwa13 Mei membawa kepada perisytiharan darurat tersebut adalah kerana kebebasan bersuara yang sudah di luar kawalan. Tindakan racist yang melampau dan ini antara tindakan yang didalangi olehYang Berhormat Ipoh Timur dan parti beliau pada masa itu.

Saya mahu baca, biar rakyat dengar semula apa yang mereka kata pada tahun 1969
membawa kepada peristiwa 13 Mei. Slogan yang dibawa pada masa itu ialah ‘Malai si’. ‘Malai si’ini maknanya “Mati Melayu”. Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakanyang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polisboleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” .

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu,Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakanperarakanyang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” 

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu,sakai pergi masuk hutan”.

Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang Cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh,
Jalan Tunku Abdul Rahman, “Melayu balik kampung, Melayu sekarang tiada kuasaSekarang kita Cina sudah control.” 

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti YangBerhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu, sekarang kita sudahada kuasa”. 

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu...“...Semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

Pada 12 Mei. Okey nanti kejap lagi.Saya hendak habiskan. Biar dia faham. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeribukan Melayu punya, mata-mata lancau.”

Pada 12 Mei Jalan Canvel, “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu.” Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang, “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”

Saya mohon bertanya Yang Berhormat setuju atau tidak dengan cadangan saya supaya Yang Berhormat Ipoh Timur dan part idia berani melakukan transformasi demokrasi yang matang ini. 

Saya cabar Yang Berhormat IpohTimur antara dalang pencetus 13 Mei supaya walk the talk menjadi anak jantan pertama minta maaf kepada rakyat Malaysia atas politik racist dan politik sempit yang dimainkan pada 1969.’.Ini adalah sebahagian yang saya sedut ucapan beliau di Dewan Rakyat.

Sekarang ini terpulang kepada kita.Adakah kita bersedia untuk menjadi baru-barua Cina-Cina DAP yang sedang mahu menjadikan Malaysia ini seperti Singapura?Bacalah nahasa yang mereka gunakan kepada orang-orang Melayu satu ketika dulu.Adakah kita sanggup telan dan lupakan segala apa yang Cina DAP lakukan terhadap kita?Terpulang kepada kita..

petikan dari blog sanggahtokjanggut