IKLAN BERBAYAR

Monday, November 30, 2009

YA ALLAH KAU BERIKANLAH SAIFUL KEMENANGAN

TERKINI : ANWAR GAGAL MENGUGURKAN KES LIWAT NYA ! ALHAMDULILLAH..klik sini http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1201&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_05.htm
ayuh saudaraku seluruh rakyat malaysia, malam ini kita buatlah 2 rakaat solat hajat moga kes saiful bukhari tidak digugurkan esok..

anak muda ini langsung tak diberi peluang untuk mempertahankan diri kerana anwar attaturk sering kali berlengah berdalih..

kamu manusia dorjana wahai pengkhianat bangsa , wahai pengkhianat agama !

ayuh rakyat malam ini kita buat lah solat hajat, moga saiful bukhari menemui peluang dan jalan untuk mempertahankan maruah diri dan keluarga dia !

klik sini
http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com/2009/11/kes-gugur-esok-saya-bakal-dipenjara.html

POLITIK KEBINATANGAN DAP !

gambar ini adalah lambang mainan politik bangsat tahap kebinatangan daripada pakatan rakyat, manusia diatas bernama kit siang dan nga kor ming. MEREKA BUAT APA ?
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
MEREKA PIJAK KEPALA ORANG MELAYU !!
nga kor ming pernah mencipta satu surah baru al-quran iaitu surah aura. surah aura ini diiktiraf oleh pas dan nik ajis.


nga korming koneknya kulup, berak tak cebok dan dia tidak beriman dengan ALLAH. tapi demi politik pas mengiktiraf surah baru nga kor ming demi undi...

hari itu nga kor ming menghina quran dan hari ini dia memijak kepala melayu.. kit siang pijak kepala melayu bernama kapten osman dan nga kor ming memijak kepala jamaludin..

ke 2 melayu ini hanya melompat parti, bukannya bertukar akidah menjadi kafir. tetapi disebabkan fanatik politikal yang melampau, yang semakin jauh meninggalkan adab berpolitik mereka menjadi berani untuk memijak kepala orang melayu..

siapa yang mengajar politik lompat kalau bukan kepala segala sundal melayu iaitu anwar attaturk !siapa yang membawa cerita 30 ahli parlimen bn akan melompat parti pada 16 september ? anwar attaturk..

tuhan maha berkuasa apabila rencana anwar itu tidak menjadi.sebaliknya 3 orang dia pula yang melompat menjadi bebas di perak. orang cina takkan sebegini biadap jika tak ada melayu yang mengajar mereka biadap..siapa yang mengajar cina-cina ini biadap terhadap bangsa melayu ?

dia adalah anwar attaturk,pas dan pkr ! jadi apa perlu orang melayu buat ? demi islam dan bangsa maka aku arahkan KAMU semua tolak sundal-sundal politik ini pada pru ke 13 ! AKU GAP AKAN SERANG PAKATAN BANGSAT INI SAMPAI MEREKA TUMPAS ! SUNGGUHHHHHHHH .........

Sunday, November 29, 2009

KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR SILAP BESAR !....

ketua pemuda umno selangor, suhaimi akhirnya bersuara. puncanya ? apabila beberapa bloger anti pakatan mulai menegur adun dan barisan kepimpinan umno selangor yang selalu tidor.

suhaimi silap besar..kenyataannya yang menyebut sukar untuk merampas kembali selangor daripada pakatan haram selangor sebenarnya telah mendedahkan kelemahan beliau sendiri sebagai ketua pemuda selangor.

dalam perang politik, satu pihak sebenarnya tidak wajar mendedahkan ayat sukar apabila menentang pihak yang lain. itu tandanya lemah dan tidak pernah buat kerja.

wahai ketua pemuda umno selangor...pakatan haram selangor sebenarnya boleh tumbang,boleh digugat,boleh hancur kiranya kamu tahu cara untuk membenamkan mereka..

suhaimi berkata dia akan mendedahkan kronisme,rasuah pakang buatan haram selangor ?
suhaimi berkata sekarang bukan masa mencari kesalahan orang lain ? KENAPA 'AKAN' ?

suhaimi..oh suhaimi...kau ni terlalu apologetik. dua kenyataan di atas menggambarkan sikap menggelabah ketua pemuda umno selangor bila akhirnya ditegur oleh bloger..dan-dan tu je kau keluarkan statement untuk membongkar kelemahan pakatan !? aduhai suhaimi, kau nak menipu siapa ni ?

suhaimi..aku jujur berkata.kau ni ketua pemuda paling slow pernah aku tengok dalam sejarah umno..pakatan haram selangor terlalu banyak kelemahan dan kesilapan..dan sayang bola tanggung yang 90% kami dedahkan dalam blog kau buat tak tahu je...!

come on la suhaimi..aku menegur kau kerana tuhan dah tentukan kau ni jadi ketua pemuda umno selangor..umno itu mewakili islam dan melayu, dan banyak isu yang melibatkan 2 perkara asas ini kau tak alert,tak efektif,tak bergerak,suka tidor da tak tahu untuk menyerang !

suhaimi ...kalau kau buat sedikit sahaja research mengenai nama dr xavier,ronnie liu,kalid gagap,rodziah 275k,hasan ali,teng chang kim,elizabeth wong,suhaimi shafie,kalid gereja,manoharan...nama-nama ini sudah menggambarkan berpuluh isu yang cukup BESAR untuk pemuda umno selangor libas,balun !!

sayang suhaimi,,kau tidor..kau tidor..ada adun umno selangor pun tidor ! kau harapkan magik ke daripada najib untuk dapat merampas selangor ?

ds najib...tolonglah periksa sikit adun2 dan ketua pemuda selangor dan bahagian ni...kalau macam nilah barisan kepimpinan masa depan, alamat ds najib bermimpi untuk merampas selangor !

ds najib..maaf cakap..kami bloger bukan politician tetapi setakat hari ini dah berpuluh kali KAMI SERGAH PAKATAN HARAM SAMPAI ADA YANG TERKENCING !

ds najib patut beri ultimatum kepada list-list ni..nak menang buat cara nak menang ! ds najib sepatutnya TEST kerja diantara bloger dan adun/ketua pemuda !!, kalau u letakkan adun/ketua pemuda di sebelah kanan dan barisan bloger di sebelah kiri, kami boleh bagi jaminan 6 bulan selangor kami huru-harakan ! dengan syarat kita jumpa dulu !

suhaimi...sila bangun !
http://www.sinarharian.com.my/selangor/content/story6111811.asp

Thursday, November 26, 2009

ALTANTUYA DIFILEMKAN. FILEM LIWAT ANWAR BILA LAGI ?

tadi aku membaca satu link dalam web tranungkite yang mengatakan akan ada drama bersiri yang menceritakan pembunuhan altantuya.klik sini http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=562

macamnilah.. aku sedia dapatkan pelakon lelaki yang sedia memegang watak KAKI LIWAT sepertimana watak anwar ibrahim..

aku sudah ada skripnya. bagaimana gambaran anwar main menutuh dengan bini orang dalam kereta, meliwat pelacur di filipina dengan menggunakan rakan sepermainan tenisnya sebagai tokan betina.

wah wahhh...aku sudah ada bnyak idea ni..memang aku tak reti nak mengarah tetapi untuk aku menulis skrip sewajarnya kau serahkan pada aku !

watak-watak utama yang perlu ada dalam filem aku nanti..ini idea asas akan diperbincangkan dengan lebih teliti dengan bloger-bloger lain..

watak utama,anwar ibrahim,azmin ali,shamsidar,pelacur,budak-budak gay,nalakarupan,azizan n co ,kopi,ky jelly dll.

yang lain kau fikirkan boleh tak.. cuma aku minta korang crack ide untuk fikir jalan cerita.. MEREKA SEMAKIN BIADAP DAN UMNO TERUS BERDIAM ?!PIMPINAN UMNO APA TUNGGU LAGI ????!!!

SALAM AIDILADHA


aku mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kepada seluruh rakan bloger,pembaca budiman dan rakyat. moga erti raya korban ini memberikan kita kekuatan untuk menegakkan yang hak dan menentang yang bathil (pakatan haram)..bathil sebegini harus dihapuskan dari muka bumi !

salam

MCA SEORANG SAHABAT SEJATI

ini cerita pendek. mudahnya dianggap sebagai sejarah lama zaman persekolahan aku. dulu aku bersekolah menengah tinggi klang. dari awal pendidikan hinggalah ke form 5, aku sudah biasa bergaul dengan budak india,cina dan benggali..

memang pada zaman itu, sekolah tinggi klang dianggap sekolah lelaki paling popular sebaris dengan sekolah ACS dan lasalle..

kau sebut dari segi mana pun, ini 3 kelompok sekolah pasti bersaing sesama sendiri. samada dalam bentuk pancaragam,bola,hoki dll semuanya berlegar pada persaingan sesama sendiri.

konsep 1malaysia sememangnya sudah lama kami adaptasi..nakal memang nakal. ada kala kalau begaduh dengan budak sekolah lain, maka 1malaysia yang melibatkan melayu,cina dan india dari sekolah aku akan bergabung..haha.

gaduh ni bukannya apa..saja nak tunjuk hero. dalam kelompok gaduh yang kaki bertumbuk hanya 3-4 orang je. yang lain cuma merakyatkan program tersebut..

itu kenangan..maaf cakap la . dalam bab kutuk mengutuk ada masa identiti bangsa digelar melalui nickname popular. si butuh untuk melayu,lancau untuk cina dan pundek untuk india..kamu jangan terlalu sensitif akan panggilan ini..kerana panggilan inilah yang sebenarnya memesrakan perhubungan rakan sekelas aku..

hari ini sudah lebih 20 tahun kami berpisah..semalam aku terjumpa dengan seorang rakan sekelas aku. dia panggil aku, aku toleh dan nampak muka dia..rupanya tan teck leong..aku pun panggil dia lancau dan dia pun panggil aku butuh ! berborak sakan hampir sejam.. dia kata aku gemuk, aku kata kat dia lu punya rambut macam dulu jugak la bro, tegak macam kena karen..

aku punyai pengalaman manis dengan dia.. waktu sekolah dulu dia ni kaki supply video tape blue. sewa seminggu rm10 ..aku tukang cari penyewa. kalau gang-gang sekolah aku tak datang sekolah tu maknanya dia senyap-senyap tengok cite tu la..

itu pengalaman lama. waktu tengah naik meningkat remaja. apa pun dia banyak tolong aku masa belajar...

cerita bab tolong, aku teringat akan zaman reformasi 1998. melayu pada waktu itu hampir 80% menongkah arus.. ds najib pada piliihanraya 1999 hanya menang dengan undi majoriti 40-50 sahaja.. kerajaan BN pada waktu itu masih menang kerana mca dan mic menang solid ...

mca juga pernah membantu umno sewaktu krisis 1987.. ya memang adakala mca dilihat cuba untuk menekan umno pada saat sukar..tetapi dalam mainan politik itu perkara biasa..

hari ini mca sakit. mca seorang sahabat sejati untuk umno.. maka seharusnya umno sebagai sahabat menolong secara bersungguh untuk menyelesaikan masalah mca..bantulah selagi boleh untuk dipulihkan semula 'kesihatan' mca..

aku yakin mca akan pulih kembali hasil bantuan sahabat sejatinya umno. lepas ok bolehlah pegi minum-minum sambil bincang nak hadapi election. macam aku dengan tan teck leong, minum kat ah seng pekena air '5macam'.. !

banyak kupasan menarik mengenai krisis mca ada dikupas oleh rakan bloger kita, goh wei liang disini http://manifestogwl.blogspot.com/

AZMIN ALI KENA LAGI !

klik sini

Wednesday, November 25, 2009

DS NAJIB ! TOLONG TENGOK GAMBAR NI ?!

ini adalah gambar dun selangor. bila gambar ini dirakam ? sewaktu sidang dun selangor membentangkan bajet 2010 2minggu lepas. perhatikan kerusi adun-adun umno..nampak tak adun nya ?

aku pernah begerak aktif selama 10 tahun dalam gerakan barisan alternatif. sebelum itu hanya berlegar di luar lingkungan partisan.

aku mengambil pendirian untuk menjadi lebih kritikal terhadap umno selangor. masa tambahan sudah tamat. kritik bukan bermakna membenci. aku hidup tak mahu membohong. konsep kipas,yes bos atau kaki aircond mengampu dan memberikan feedback yang palsu kepada najib selaku pengerusi umno selangor bukan cara aku.

aku pernah mengikuti rapat yb teng chang kim. dia pernah dan masih lagi bermusuh dengan kit siang dan guan eng selepas dia di sekat dalam percubaannya untuk menjadi jawatankuasa CC pusat DAP. ini berlaku sekitar tahun 2004.

DAP punyai masalah besar pada ketika itu. ramai pemimpin outspoken mereka seperti kerk kim hock sudah menggantung but. itu tanda surrender kerana tidak tahan dengan tekanan sikap diktator lim dua beranak.

teng chang kim masih bertahan dan terus bertahan. 2004 hanya 2 seat sahaja pembangkang (sebut barisan alternatif) menang... teng chang kim dan seorang lagi kawan rapatnya yang aku lupa nama.. kawan teng tu boleh cakap jawa..sori aku lupa nama..

teng membawa diri solo tanpa sahabat di dalam parti. pasca pilihanraya 1999, barisan alternatif yang dikuasai pas telah lari daripada agenda asal. pas membawa isu negara islam dan hudud. dap menentang dan keluar daripada barisan alternatif.

teng chang kim mati kebulur. walau bagaimana pun, dia ni gifted. aku pernah mengikuti satu ceramah nya beberapa minggu sebelum pilihanraya 2004. ceramah berlangsung di taman sentosa klang. hadirin sekitar 25 orang sahaja, itu termasuk petugas.

teng bercakap mengenai hudud dan negara islam. dia mengupas satu persatu akan isu dan permaslahan..teng pandai menghidu sentimen politik. dia pandai mengadaptasikan ruang untuk menjadi juru bicara hudud daripada bangsa cina. ini cara dia menonjol dan dia berjaya mengangkat dirinya untuk menjadi jurubicara politik.

itu cara dia survive dalam persekitaran politik walaupun dia berseorangan dalam parti dap dan hanya berdua di dalam dewan undangan negeri.

hari ini teng sudah menjadi speaker dun. peluang keemasan ini digunakan sepenuhnya untuk melakukan serangan maut terhadap umno dan barisan.

penubuhan selcat dan cadangan memperbadankan dun merupakan satu agenda paling sial sedang teng lakukan..ini bukan politik balas dendam, tetapi dia tahu cara menggunakan segala peluang yang ada untuk mengukuhkan cengkaman.

dulu teng hanya bersendirian tetapi kini dia sudah punyai kuasa.sesuatu yang tak pernah dia idamkan selama ini. dalam keadaan teng bersendirian pun dia mampu menghuru harakan sidang dun, apatah lagi sekarang.kias aku mudah, konsistensi teng menyelusuri ranjau akhirnya berbalas..kerana apa ? kerana dia rajin dan dia cukup vokal walaupun dia sebatang kara.

yang berhormat adun umno selangor pada saat ini cukup ramai. tapi ramai mereka umpama buih ombak dilautan, berkecai dan hancur bila ombak menghempas pantai.

ds najib hrus melihat gambar di atas. ini adalah foto daripada lensa kamera janice adun pakatan selangor. tengok betul-betul berapa ramai adun umno selangor yang hadir sewaktu pembentangan bajet kerajaan negeri 2010 ? boleh dikira dengan jari.tak percaya ? klik sini
http://hannahyeoh.blogspot.com/2009/11/lack-of-interest-by-bn-reps.html

ds najib betul-betul sedang dikipas. ds najib kena temberang. 1malaysia satu agenda cukup hebat namun implementasi yang dilakukan oleh adun umno selangor adalah null..kosong..rakyat didahulukan adalah slogan penting, tapi ia tidak kesampaian apabila 'wakil rakyat' umno sendiri tidak hadir sidang dan mewakili rakyat yang telah memilih mereka..

ds najib kena bohong.1malaysia hebat sepetimana manchester united. 1malaysia ideologinya hebat namun ia sudah lama berderai di pintu keluar pwtc selepas ucapan penggulungan ds najib sewaktu perhimpunan agung umno yang lepas..lagi teruk kalau kita tengok gambar sidang dun di atas.

ds najib, tolong beri amaran kepada adun umno selangor ! atau rombak sahaja jawatankuasa perhubungan negeri..! kalau tak tahu nak menyerang pakatan selangor, ds najib mesti jumpa kami..bagi kami masa 6 bulan, kami sedia huru harakan selangor ! kami tak main-main ..

Tuesday, November 24, 2009

DVD ANWAR PENGKHIANAT SUDAH KELUAR !


sebentar tadi aku dihubungi oleh rakan bloger kita, iaitu medan info. dia mohon bantuan rakan-rakan bloger dan pembaca mewar-warkan penjualan dvd kompilasi ceramah oleh sdr ezam.. bila aku klik pada keratan akhbar mingguan malaysia , kenyataan daripada awang selamat nampaknya begitu teruja dengan dvd ezam yang banyak membongkar siapa sebenarnya anwar attaturk ini..

aku dah order satu dpd bloger medan info..harap kawan2 bloger dan pembaca budiman juga boleh membelinya...lepas kita tengok, kita bagi pulak kat rakan2 opis dan jiran tetangga..suruh dia saksikan sendiri betapa pengkhianatnya anwar ibrahim..

klik disini untuk keterangan lanjut
http://medan-info-kita.blogspot.com/2009/11/dvd-yang-mesti-kita-miliki.html

PEMIMPIN MELANCAPKAN PEMBANTUNYA ?

24 november 2009
hari ini peguam cara negara datuk mohamed yusof zainal abidin memberitahu mahkamah bahawa laporan kimia ada menyebut terdapat 2 spesimen DNA campuran daripada 2 lelaki di tempat kejadian. (merujuk kepada kes liwat anwar attaturk terhadap saiful)

29 SEPTEMBER 2009
pada tarikh ini aku ada mengeluarkan satu cerpen mengenai seorang pemimpin yang melancapkan pembantunya.air mani mangsa itu pula digunakan dalam operasi meliwat.kebetulan pula cerita ini..

klik disini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/09/diari-merah.html

Monday, November 23, 2009

KALID GEREJA SI PANTAT AYAM BERSUARA !

sekali lagi kalid gereja samad mencetuskan kontroversi. dia mahukan perhatian,dia mahukan kasih sayang. aku pandang mangkok ni gila glamer..gila publisiti.

entah dari mana datang ide ini, kalid gereja samad mendakwa mendapat sokongan 650 jemaah surau dan masji sekitar shah alam menuntut JAIS memberikan tauliah kepadanya untuk berceramah.

hari itu kalid gereja pi masuk gereja benarkan gereja gunakan perkataan ALLAH.
hari itu dia menjadi lebih hindu daripada anak hindu sewaktu kes kuil sek 23.belum lagi masuk kes arak,kes erdogan dll...kalid gereja berterusan mahukan glamer dan perhatian.

selama 10 tahun aku (gap) menjadi pejuang barisan alternatif (kini bekas), aku tidak pernah pun melihat kalid gereja mengalami sebarang kesukaran untuk masuk kedalam surau dan berceramah. dia bebas keluar masuk surau di klang,padang jawa,bukit kuda,shah alam,jalan kebun,andalas,bukit naga dan kawasan sekitaran shah alam..

memorandum kalid ini sekadar mencari publisiti murahan. kalid selama 10 tahun sejak era reformasi sudah lama bertapak di surau dan masjid..

jadi kalid, tolonglah berhenti mencari publisiti murahan. kadang-kadang aku tengok mulut kalid ni dah macam 'seorang perempuan yang terperangkap dalam badan seorang lelaki berjambang'...cam mulut pantat ayam lah kau kalid !

LAGI DOKUMEN SHAMSIDAR KAMI DEDAHKAN !

klik pada gambar.
UMNO SELANGOR BUAT APA ?

Sunday, November 22, 2009

UMNO SELANGOR TERUS BERDENGKOR , GAP AKAN SEMAKIN RADIKAL !

inilah bola. thierry henry dianggap sebagai penipu dalam perlawanan klimaks penentuan kelayakan piala dunia sewaktu peranchis menentang ireland. tampanan tangan kiri oleh henry sebelum menyilangkan bola dan ditanduk oleh rakannya memang jelas dan nyata.

henry sepantas mungkin mengaku silap dan mahukan perlawanan semula tetapi ia bukan lazim seperti yang pernah FIFA lakukan...tampanan tangan henry meyamai kontroversi hands of god yang dilakukan oleh diego armando maradona dalam perlawanan piala dunia 1986 sewaktu menentang england di mexico..

apa pun hujahnya, peranchis layak ke pusingan piala dunia..samada kontroversi atau tidak, terpulang pada budi bica kamu sendiri..

aku bercakap mengenai peluang dan masa keemasan. opurtuniti yang mendatang digunakan secara penuh (fully utilise) dengan semaksima mungkin..

hari ini pakatan haram semakin menemui ajal politik. pakatan ini adalah gabungan ideologi berlainan akidah dan pendapat.. pas,pkr dan dap melaksanakan perkahwinan mutaah, walaupun pak haji dalam pas tahu mereka telah melanggar perjuangan asal..

mereka melakukan zina politik,berfantasi seksual politik dan sanggup melanggar hukum perjuangan asal mereka. .

lihat sahaja pada posting kesemua bloger anti anwar yang lepas. ia sebenarnya amat banyak dan tak tercakup untuk aku nukilkan..bola tanggung yang bloger berikan kepada umno tidak terkira. kamu sebut sahaja nama kalid gagap,kalid gereja,azmin ali,theresa kok,xavier jayakumar,manoharan,teng chang kim,suhaimi shafie,elizabeth wong,ronnie liu,hassan ali maka akan terbayang betaap banyaknya modal untuk umno selangor melanyak mereka habis-habisan !

tapi mana pergi umno selangor ? dalam hal menyerang pakatan,aku tujukan teguran ini kepada umno selangor..bola tanggung dah banyak..now, mana pergi umno selangor..? kenapa hingga ke saat ini masih takut untuk menyerang pakatan ? aku menyendiri selama 3 hari ini kerna mahu me muhasabah dalam penulisan..

aku mencapai satu konklusi..aku masih tidak jujur dalam menyampaikan hajat/maksud untuk memartabatkan islam dan melayu...ya memang benar aku cukup konsisten melanyak anwar dan pakatan, tetapi membiarkan umno terus menerus melakukan kesilapan juga merupakan satu dosa besar untuk aku..

bayangan aku mudah..aku dan kau umpama peminat bola barcelona yang bersusah payah datang dan hadir di stadium nou camp..sokongan peminat yang hadir puluhan ribu tidak akan bermakna jika lionel messi main macam kalid jamlus ! jadi apa perlu pengurus barcelona perlu lakukan ? kata dua atau buang player..

begitu juga tamsilannnya dengan politik melayu..rakyat sudah berbondong hadir menyokong umno, tetapi playernya (menteri,timb menteri,ketua perhubungan negeri,ajk negeri,ketua bahagian,ketua pemuda,adun dan ahli parlimen) bersahut-sahutan dengkuran mereka.

konsep konvensional memberikan beras STF15 sudah lapok,outdated,ketinggalan zaman dan ia percubaan yang cuba merendahkan ke intelektual anak muda..

anak muda kini radikal pemikirannya..samada yes or no dalam menentukan penilaian politik..tiada tengah tengah.orang melayu mahu pemimpin umno yang lantang,berani menyerang,bersifat offensive..bukan seperti kakak tua yang akan bercakap selepas ds najib dan muhyidin bersuara ! maaf cakap la kamu semua, aku terpaksa melakukan hentakan terhadap umno selangor..masa berehat dah lama tamat. nak menang buat cara nak menang.

kepada ds najib, nak dengar tak lagu baru umno selangor ?
klik sini
http://www.youtube.com/watch?v=58o3Nfav4RA

Friday, November 20, 2009

TAHNIAH ANAK BANGSA KU !

aku membelek akhbar.tengok wajah-wajah riang anak bangsa aku yang berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam exam UPSR...aku tak berapa hairan sangat dengan prestasi anak-anak bangsa aku yang duduk di bandar, cuma tumpuan aku agak kaget dan tersentap bila ada cerita sedih disebalik kejayaan mereka di luar bandar.

gambar kat atas aku amik kat utusan. cerita kejayaan anak bangsa aku ummu aiman yang berjaya daapt 5A dalam upsr. back gorund dia dari kalangan keluarga susah. bapanya hanya mengambil upah menyulam anak padi di bendang.

gambar ke dua, muhammad nabil yang cacat kaki kirinya jugak berjaya dalam exam UPSR.

aku membelek akhbar utusan mukasurat 14 dan 15.

di muka surat 14 ada gambar cukup menyayat hati. gambar anak bangsa aku bernama muhammad zikri mohd yunan yang menziarahi kubur bondanya sambil membawa slip keputusan 5A upsr nya... gambar tu kata budak bertuah ini ada di melaka. aku tak mampu nak cakap apa-apa lah bila aku tengok adik zikri melutut di pusara bondanya ..aku yakin dia nak bagitau bondanya bahawa dia mendapat 5a !..ya allah rasa sedih dihati..aku mintalah agar ali rustam memberikan biasiswa penuh kepada adik zikri ni..jagalah kos pembelajaran dia,letakkan dia kat mana-mana MRSM .

muka surat 15 lagi syahdu..adik izzati di ipoh perak mendapat 5a tetapi sekadar melihat keputusan examnya di papan kenyataan sekolah. pasal apa ? pasal mak bapak dia ada berhutang RM57 yuran tahunan sekolah. dek kerana RM57 inilah adik izati tak dapat PEGANG SLIP sepertimana rakan-rakan yang lain..

dr zambry dll pemimpin umno dari negeri yang aku sebutkan... kau tahu apa yang perlu kau lakukan ! korang tengok sendirilah cerita anak-anak bangsa kita yang hebat ini dalam akhbar utusan hari ini..ini lambang cekal,lambang gigih anak melayu !

aku doakan seluruh anak bangsaku berjaya di dunia dan akhirat ! amin

SKANDAL RM8JUTA AZMIN : SPRM AMBIL TINDAKAN

azmin ali merenung nasib..putrajaya sudah hilang..kini kajang dan sungai buloh pula yang mendatang...tak dapek eden jadi mb !?

klik disini

aku ucap tahniah kepada anuar shari. akhirnya SPRM sudah sedia mengambil tindakan sewajarnya terhadap pelacor politik azmin ali berikutan skandal sahamnya bersama shamsidar.

azmin,shamsidar atau anwar attaturk pesan gap kepada kamu satu. tolong jangan terjun bangunan tau !
ps:- dokumen pembelian perabot oleh shamsidar telah aku dedahkan..tengok tajuk kat bawah

Thursday, November 19, 2009

KATIL KING SIZE SHAMSIDAR BERNILAI ??

klik pada imej di atas untuk gambaran lebih jelas

gambaran katil mewah shamsidar..mungkin lebih cantik dpd gambar hiasan ini

klik pada gambar. ini adalah invoice pembelian katil dan set sofa kepunyaan azmin dan shamsidar. bila dibeli ? 27/2/ 1998. berapa nilaiannya ?

1) set katil italia super king size shamsidar bernilai RM 26,500.00
2) set sofa italian lether shamsidar bernilai RM 24,000.00

aku taknak tulis banyak-banyak. inilah gambaran 'merakyatkan ekonomi' mainan pelacur politik azmin ali . menipu,mengencing,meludah,mengkahak seteruk-teruknya seluruh penyokong jumud mereka demi ketuanan rakyat !
apa sebenarnya maksud ketuanan rakyat bila pemimpin pelacur politik seperti azmin hidupnya bermewah-mewah cukup mega !

apa istimewanya katil super king size italia milik shamsidar itu ? kedap udara,kedap bunyi,kedap air .....

aku ada lagi dokumen-dokumen mereka..anwar kata mahu berperang diselangor, pantang kami rangkaian bloger mengundur diri, perang yang dihulur maka perang juga yang kami beri !

TEPAT JAM 2.30 PETANG HARI INI ?

satu lagi dokumen akan didedahkan...! baca kupasan pembelian saham shamsidar oleh rakan bloger medan info kita..klik di bawah

SKANDAL RM8JUTA AZMIN : IGP SUDAH RESPON DAAA..

klik sini

azmin makin pening. hai la penyamun, kenapa kamu bercakap angkuh lagi sombong. bicara tentang transperansi,integriti,kronisme,nepotisme rrrrupa-rupanya dalam senyap kamu menyamun merampok seluruh harta negara.

kamu punya samun lebih teruk dari kasim baba daaa..habis semua kamu kebas daaa..ini macam takda adil daaa..apa kau pikir ini negara kamu punyaa daaaa..

ini macam tara bagus daa..aku akan panggil sidang tergempar daa..panggil semua kepala penyamun untuk mengadakan satu ketetapan tergempar mengutuk azmin ali yang menyamun harta ismet ulam raja daaa...

ini hari ketua polisi negara sudah bersuara daa..dia kata ini SPRM punya tugas daa..maka bapak-bapak SPRM harus segera menjemput azmin dan shamsidar minum teh di pejabat daa..

bukan apa...hari ini sudah masuk hari khamis...maklumat yang kami terima ini merpati dua sejoli sudah mahu siap pigi haji daaa..pakej haji segera lagi mahal daa..RM66K setiap sorang daa.. susah-susah mau cari, jumpa saja di lapangan terbang KLIA daa..

itu pendedahan saham baru second round daa..ada 3 round lagi dokumen azmin/shamsidar akan kami dedah daa...bloger sudah buat kerja, pimpinan umno bila lagi daa ? MT umno,,pak menteri,timbalan menteri,umno selangor,pemuda,puteri sudah-sudahlah krooghh kroogh kroogh ! haiya ini macam punya olang pun ada daa..tok najib kasi tengok-tengok sama ini list daa..mau menang buat cara mau menang daa.. jangan maraahh haaa..

Wednesday, November 18, 2009

AHHH..AZMIN SUDAH PANDAI MARAH-MARAH !

bang ayoh bang,napa marah-marah sangat. bang min sudah pandai melenting-lenting, sampai terpelanting-pelanting..

rajuk ke min, pasal nuar buat tak endah je kes kau nih !
rajuk ke min,pasal kabar berita dengarnya nuar nak lepaskan diri dia dulu daripada concentrate kes 8 juta kau ni !?

bang min sudah pandai gelar gelar sama orang. anuar shari digelarnya 'pengemis politik'.. haha..bang min sudah pandai marah ekkk.. tadi aku menghubungi anuar shari,minta dia komen pasal gelaran yang azmin beri padanya. anuar shari jawap mudah, lebih baik jadi pengemis politik daripada menjadi pelacur politik !? nah ambik kau azminnnnn !!

alahai mat min, lebih mulia jadi 'pengemis politik' daripada hidup berpuluh tahun menjadi jalang politik, sama tarafnya dengan pelacur politik ! kau tu sebenarnya pelacur politik melayu paling hina selepas tragedi si kitul, menjual bangsa agama dan segalanya demi kemarukkan darajat dan rupiah !


azmin...kamu dengar sini baik-baik.. aku akan dedahkan lagi beberapa dokumen rahasia kamu yang paling xklusif untuk tatapan seluruh rakyat malaysia ! biar mereka menilai sendiri,diantara pengemis politik dan pelacur politik mana yang lebih berharga !

SKANDAL RM8JUTA AZMIN : DOKUMEN SAHAM SHAMSIDAR DIDEDAHKAN !

gambar 1 : nama shamsidar . jumlah saham 100k. RM 283,080.00

gambar 2 : belian saham atas nama shamsidar RM250,003.80 tidak termasuk slip MIDF.
gambar 3 : jumlah pelaburan shamsidar bernilai RM50,856.98

gambar 4 : jumlah pelaburan azmin ali bernilai RM50,491.95

(SILA KLIK PADA SETIAP IMEJ UNTUK LEBIH JELAS) ini adalah salinan slip dokumentasi saham milik azmin ali,shamsidar taharin,jamal taharin dan taharin bin idris. urusniaga ini berlaku sekitar tahun 1992-94.

pada waktu itu azmin ali hanya bertugas sebagai setiausaha sulit anwar sahaja. persoalan yang perlu RAKYAT bangkit kan adalah darimana datangnya wang ratusan ribu yang digunakan oleh azmin dan shamsidar untuk membeli saham untuk mereka dan ahli keluarga ?

Apa istimewanya pembelian saham mega antara azmin/shamsidar dengan anwar ibrahim ?

anwar ibrahim,azmin dan shamsidar sila jawap pendedahan besar ini. jangan alihkan isu mendakwa anuar shaari dibeli ! itu jawapan bodoh,stupid dan idoit yang keluar daripada mulut bekas perdana menteri '16 september' !

kami tahu kamu semakin ketakutan, dek kerana itulah anwar sekali lagi melakukan politik manuver dengan sanggup duduk minum teh bersama najib di parlimen. ini inuendo politik.cuba mengalih mata rakyat terhadap skandal yang melanda kekasih kamu..kiasan badan yang semakin mudah rakyat baca tatkala anwar dalam ketakutan !

selang 36 jam daripada sekarang, akan kami keluarkan pula 2 lagi dokumen lagi menggemparkan. shamsidar memang mempunyai akaun jutaan ringgit !

TERKINI : PETRA RISAU DENGAN SERANGAN INI

http://www.malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=28574:we-want-action-not-rhetoric&catid=20:no-holds-barred&Itemid=100087

Tuesday, November 17, 2009

MAKIN PANAS ! RAMAI AHLI PKR HUBUNGI KAMI !

lambaian seorang 'penyerang'..bukan masa untuk tidor kata anuar shari !..

pendedahan anuar shari tentang dokumen RM8juta azmin/shamsidar membawa episod baru. mulai daripada pagi hingga ke saat ini, ramai 'rakan' lama kami dari pkr cuba mengorek rahasia.kami katakan kepada mereka, dalam masa beberapa jam ini sudi-sudikan mengadap laptop..anytime kami akan boomm !

kami hanya menunggu 'arahan' untuk melepaskan seluruh dokumen azmin/shamsidar dalam blog ! kami tak mahu kelam kabut dalam hal mendedahkan dokumentasi penting ini.

jarum berdetik itu lebih perlahan daripada degupan jantung azmin/shamsidar..! makin berdebar mereka..

klik disini
http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/43701-azmin-may-face-probe-after-fresh-complaint-over-shares

APA ? WHAT !

satu lagi maklumat menyusul. belum reda lagi agenda kami mengeluarkan kesemua dokumen sulit RM8juta azmin n shamsidar, timbul pula satu lagi dokumen baru !

ia adalah resit pembelian barang daripada seorang pemimpin tertinggi pakatan haram .

APA RESITNYA ?

pembelian bernilai puluhan ribu untuk katil di biliknya !!

APA ? WHAT ? WTF !!!

SIAPA PIMPINAN TERTINGGI PAKATAN YANG GILA MEMBELI KATIL PULUHAN RIBU ITU ? kami janji akan dedahkan selepas skandal RM8juta azmin n shamsidar dibongkar !!! INSYAALLAH, INI JANJI KAMI...DALAM MASA BEBERAPA JAM SAHAJA LAGI, DOKUMEN AZMIN/SHAMSIDAR AKAN KAMI DEDAHKAN !

SKANDAL RM8 JUTA AZMIN : LAGI DOKUMEN BAKAL DIDEDAHKAN !

kita akan menyaksikan pula selepas ini pendedahan eksklusif ke 2. transaksi ratusan ribu RM yang dibuat oleh azmin ali dalam tempoh 3 bulan berturut-turut pada tahun 1992 !

ahhh..kabarnya mereka bergelimpangan kepanasan. anwar mulai melakukan aksi lama, senaman taici, coba mengajak dan mencabar kerajaan untuk membongkar skandal RM3 billion nya pula..ini manuver politik picisan ,bisa kami baca wahai kepala attaturk melayu.

anwar oh anwar, kami sedang menelanjangi kekasih awal dan akhir mu buat masa ini.

beberapa jam daripada sekarang, seluruh rakyat bisa menonton azmin ditelanjangin !

kemudian...akhir sekali kami akan mendedahkan pula RM-RM kepunyaan samsidar taharin. biar luka mereka ini dibubuh titisan air limau, pasti melolong menjerit meminta nyawa. anwar mahu berperang di selangor, ayuh kita berperang wahai anwar !

Monday, November 16, 2009

GEMPAR ! AZMIN LARI KHAMIS NI ?

sms aku terima daripada informer. azmin ali decide nak pergi haji khamis ni! bila dia decide ? semalam ! azmin cabuttttt... lepas 20 tahun belasah baru nak pikir pi haji ke azmin ! doa banyak-banyak la ya, mintak ampun..jangan kau buat haji 'petak DAM' dah la !

SKANDAL RM8 JUTA AZMIN : SLIP PERTAMA DIDEDAHKAN !



kenyataan gambar.apa yang bakal RAKYAT saksikan selama beberapa hari ini adalah dokumen, slip-slip saham dan slip bank kepunyaan azmin,shamsidar taharin,jamal bin taharin dan taharin bin idris. keterangan gambar pertama adalah seperti berikut.

SLIP SAHAM PERTAMA BERJUMLAH RM 250,000.00
SLIP BANK KE DUA BERJUMLAH RM173,000.OO
TOTAL RM423,000.00 ( woow )
bank : hock hua bank berhad jalan raja laut KL
nama : mohamad azmin haji ali
tarikh slip : 23/3/92
jumlah : RM 173,000.00 ( seratus tujuh puluh tiga ribu sahaja) TUNAI !
no akaun : 11-00664-1

ini adalah slip pertama yang kami dedahkan. pada tarikh ini azmin ali hanya bertugas sebagai setiausaha sulit anwar. difahamkan bahawa gaji seorang setiausaha sulit pada ketika itu berlegar sekitar rm2k sahaja. mana datang duit sebanyak ini ?

tunggu pendedahan kedua dalam masa 24-48 jam ! slip kedua dan ketiga milik azmin akan muncul. diikuti dengan beberapa nama seperti yang disebutkan di atas.SEMALAM ANWAR DECLARE PERANG TERHADAP NAJIB,MAKA KAMI DISINI SUDAH PUN MEMULAKAN SERANGAN TERHADAP 'KEKASIH-KEKASIH' ANWAR !
klik disini lagi
NOTA : SEKIRANYA AZMIN ALI BENAR-BENAR MAHU MEMBERSIHKAN NAMANYA, AKU aka GAP CABARRRRR AZMIN ALI UNTUK MEMBUAT LAPORAN POLIS DENGAN SEBERAPA SEGERA UNTUK MENYIASAT KESAHIHAN DOKUMEN YANG DIBONGKAR OLEH X-PKR ...! JANGAN JADI BACUL MELAKUKAN TINDAKAN SAMAN, TRICK SAMAN YANG BIASA ANWAR BARUA GUNAKAN UNTUK MENUTUP-MELENGAH-KAN ISU ! SAMAN HANYA ALAT UNTUK BERSELINDUNG DISEBALIK KENYATAAN SEBENAR !

Sunday, November 15, 2009

ANWAR PERTAHAN AZMIN : GAP DAN X-PKR DEDAH ESOK PAGI !

begitu cepat azmin menafikan dakwaan saham RM8juta. selang sehari anwar pula mempertahankan azmin..memang kami menunggu anwar membuat kenyataan mempertahankan azmin. mudah kerja kami untuk mengkantoikan pasangan 3 sejoli anwar azmin n shamsidar !

dalam masa 24jam, kami GAP dan X-PKR akan mendedahkan satu persatu dokumen kontroversi tersebut !!!

AZMIN,SHAMSIDAR ANWAR MAKIN GELABAH !

http://www.malaysiakini.com/news/117452

kenapa gelabah wahai 3 pasangan bermadu ? hari politikal kamu sudah sampai ke penghujungnya... 48 jam daripada sekarang seluruh rakyat malaysia akan diperlihatkan selama 'beberapa hari' seluruh dokumen saham kamu !

TUNGGU !

GAP SAHKAN BERITA RBF BENAR !



klik di sini
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/11/nizar-siplis-berita-panas-saiful.html
saiful, kuatkan semangat kamu.jangan goyah jangan gentar !

Saturday, November 14, 2009

AKAUN SAHAM RM8 JUTA ? NANTIKAN PENDEDAHANNYA !

semalam raja petra sang balaci anwar menyerang najib. balsubramaniam kini sudah ada dalam you tube. benarlah kata zul4kulim, sang pelacur politik bandar baru kulim bahawa memang ada arahan daripada anwar attaturk kepada seluruh jentera pakatan untuk menyerang najib.

jika petra keluarkan kenyataan balasubramaniam, kami disini sedia mengeluarkan beberapa dokumen sulit saham milik sah azmin dan samsidar !

ah, anwar attaturk tidak keruan kali ini. kekasihnya shamsidar digodam-godam sekali lagi ! biar wan azizah menderita nurani , namun demi shamsidar anwar pasti berbicara MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH !

KAMI CABAR AZMIN, SELEPAS DOKUMEN INI KELUAR SILA BUAT LAPORAN POLIS ! JIKA KAMI TIDAK MENGELUARKAN DOKUMEN INI DALAM MASA TERDEKAT, KAMI BERSEDIA MENUTUP BLOG KAMI !

NANTIKAN PENDEDAHAN DOKUMEN 8 JUTA SAHAM AZMIN/SHAMSIDAR !

Thursday, November 12, 2009

VIDEO PENGAKUAN BAI'AH TALAK 3 DIDEDAHKAN !



ini adalah pengakuan adun pas kawasan gunung semanggol , ramli tusin. beliau mengakui bahawa memang ada bai'ah cerai talak tiga jika ada pimpinan pas yang melompat parti. video dirakam sewaktu pilihanraya kecil parlimen bukit gantang, pada 1 april 2009.

DS NAJIB..KAMI (BLOGER) NAK JUMPA TUAN ?

KLIK DISINI
http://braveheart-blogger.blogspot.com/2009/11/blogger-politik-pahang-dah-tak-mboh.html

bro braveheart, ketidakperihatinan umno terhadap bloger jugak berlaku di negeri lain termasuk selangor. retorik politik mereka tahap dewa. mungkin senario politik itu berbeda untuk setiap negeri, namun akhir penghujungnya kita (bloger) akan menemui titik yang sama.

di selangor, peluang untuk umno merampas kembali negeri ini cukup cerah tapi sayang di sini tiada kolobrasi. ketua penerangan umno selangor yb shukor tiada efisen memegang jawatan ketua penerangan sebab tak nampak langsung kelibat untuk buat kerja.kerja melakukan serangan dalam hirarki politik adalah tugas ketua penerangan. najib, shukor tak perform jadi tolong KPI beliau. begitu juga dengan keseluruhan jawatankuasa umno selangor, sila KPI kan mereka.

noh omar sebagai timbalan ketua perhubungan negeri terlalu national centric, dia tiada masa untuk melakukan gerak kerja menggempur selangor.

najib telah ditipu sang 'pengkipas' di sekelilingnya. entah apa report yang mereka laporkan aku tak pasti. jelas keseluruhan jawatankuasa pimpinan umno selangor harus dirombak, dirombak dan dirombak. aku gelak bila dengar cerita ada adun umno selangor dah pasang angan-angan nak jadi MB bila selangor tombang nanti..alahai manusia..buatlah kerja dulu YB !

ada adun di selangor kaki golf, ada adun di selangor pernah mencebik bloger katanya bloger tiada punyai impak dalam senario politik selangor !ini kenyataan yang dah lama aku pendam.

najib kena tipu lagi. betapa banyak bola tanggung yang sepatutnya umno selangor libas, tapi mereka tak buat..siapa yang buat ? tak lain bloger jalanan seperti kami !

umno punyai banyak kelemahan, dan kelemahan ini hampir keseluruhannya ditepis dibidas oleh seluruh bloger-bloger pro kerajaan. ada yang bercalar balar badan, namun demi keinginan mahu mempertahankan hak islam/melayu bloger sedia melawan.umno selangor dan umno pahang lupa bahawa KAMI BLOGER PUNYAI PULUHAN RIBU PEMBACA DALAM SEHARI. jangan pandang enteng pada kami.

sebenarnya aku bercerita mudah. pakatan punyai lubang kelemahan paling besar dan aku yakin sekiranya diberi sedikit masa mereka pasti tombang di alam siber.

cerita rakan bloger braveheart di atas adalah benar. konsep cerita sahaja yang berbeda. nasib bloger di selangor dan pahang mungkin berlaku di negeri lain juga, mungkin penang.kepada rakan bloger pahang, gap bersamamu dan aku yakin ramai bloger yang senada pun akan bersamamu..

cuma ada setengah bloger yang pandai mengipas sahaja yang boleh hidup senang..aku dah lama tahu.

AKU ADA SOALAN UNTUK PEMBACA ? DEMI UNTUK MENCAPAI KEMENANGAN DALAM PRU KE 13..PERLUKAN UMNO DIKRITIK DALAM BLOG GAP ?

SAMY VELU LEBIH PATRIOTIK DARIPADA HINDRAF !

lokasi pertama : di singapura, harinya adalah isnin 9 november. pertemuan antara zaid ibrahim dan p waythamoorthy. modus operandi untuk merosakkan nama najib di persada antarabangsa.

kenapa serangan anwar perlu dilakukan di luar negara ? tiada lain untuk sekali lagi mengalihkan perhatian media antarabangsa terhadap isu liwat beliau yang bakal berlangsung 23 november ini. simplistik dan mudah dijangka game anwar attaturk.

isu ini adalah longlai, lemah pembawaan dan standnya. hindraf sudah lama mati. tak percaya cuba tanya ganabathiru kenapa dia begitu senyap dan sunyi sekarang ? kerana dia tahu hindraf sudah lari akidah perjuangannya.

hindraf pada asalnya mahu menuntut wang sejuta pound sterling bagi setiap kepala orang hindu yang dibawa masuk kononnya secara paksa oleh kerajaan british. isu tuntutan ini hilang bila anwar attaturk menjolok buntut kepala pemimpin hindraf semasa kempen pilihanraya ke 12.

lalu ditukarnya isu dakwaan. kali ini menuduh umno sebagai agen melakukan pembunuhan secara sistematik orang hindu di malaysia. tertuduh utama serangan hindraf adalah tun mahathir. tun dituduh sebagai dalang pembunuhan masyarakat india dalam tragedi kg medan.karektor assasination ini lemah.

sebulan yang lepas manoharan, adun selangor kota alam shah dari dap sedia untuk mengheret tun mahathir di mahkamah antarabangsa. dia lupa punca pergaduhan adalah daripada sikap kurang ajar kaumnya sendiri yang membelasah seorang pak aji..

hindraf jugak menuduh umno memencilkan jurang ekonomi antara kaum.manoharan ni jakun atau sakai bangsa india barangkali, tak pernah turun ke brickfields,sentul atau klang untuk meninjau betapa mewahnya orang india berniaga !

samada manoharan,hindraf,zaid ibrahim atau anwar mereka sekadar player manipulator politik. isu yang mereka tahu tidak boleh selesai tetapi untuk mengekalkan tempo mood penyokongnya maka isu seperti ini akan senantiaasa didendangkan...macam lagu lama yang diubah irama dan tempo supaya ia senantiasa menarik audience... seperti contoh lagu p ramlee yang di r&b oleh sheila majid dan kemudiannya di sengau kan oleh penyanyi wanita melayu ala-ala beyonce...

dalam memilih aksi heroic atau bastard politician dikalangan india, sehodoh-hodoh samy velu pun dia pernah memberikan sumbangan yang besar kepada perjuangan orang melayu. siapa pernah menyangka bahawa samy velu sewaktu konfrontasi indonesia/malaysia pernah memanjat pagar kedutaan indon dan membakar bendera merah putih !..itulah permulaan karier politik samy velu, dan sumbangan ini jugalah yang menjadi punca samy velu diangkat menjadi pemimpin kaum india...tun tahu perkara ini.

hari ini perjuangan hindraf yang rasis diangkat semula oleh jagoan pkr. zaid ibrahim tahu isu ini bodoh. seluruh adun pas dan pkr pun tahu isu ini sebenarnya boleh membawa permusuhan kaum yang lebih teruk jika tidak dimatikan. tetapi demi undi dan politik, bangsa melayu di 'sana' sanggup menadah maruah menjadi pelacur politik demi memenuhi keinginan masturbasi politik mereka.

bila aku membuka lembaran sejarah hidup samy velu, aku tertanya bila agaknya anwar attaturk bisa melakukan aksi yang sama terhadap amarika. memijak dan membakar bendera tanda benci negara yang rakus kuasa ? atau beranikah pimpinan DAP membakar bendera hu jintao demi menegakkan semula perjuangan rakan-rakan pro demokrasi yang bergelimpangan mati di dataran tiannanmen dulu ? takkan berlaku walau seribu tahun, tetapi bagi melayu pakatan, mereka sudah melaksanakan konsep melacurkan bangsa mereka.tak percaya tengok si nizar !

Wednesday, November 11, 2009

KALID GEREJA MULUT PANTAT AYAM ?!

maaf la, aku bukan nak cerita tak senonoh atau menjurus kepada artikel iras tulisan wahid kasran. mulut pantat ayam pun janganlah kau jadikan kontroversi macam iklan 'potong-potong' wimax yang kecoh kat parlimen semalam.

ni cerita pasal kalid gereja samad, ahli parlimen shah alam yang mejadikan kegemaran seantero bloger antai anwar. nahhh, bukan kalid gereja tu hensem, bukan dia macho. dia jadi punching bag keseluruhan bloger antai anwar pasal mulut dia.

mulut dia tak seksi macam angelina jolie atau artis2 melayu yang cuba tebalkan bibir dia macam angelina jolie. mulut kalid gereja samad bunyinya macam bertih jagung atau popcorn yang jual kat TGV. pap pup pap pup tak renti-renti cakap.

orang tua kata, biasanya orang yang tak berenti cakap ni mulut dia macam pantat ayam. macamtu jugaklah si kalid gereja samad nih.

arini si MSO atau sayuti balun ahli parlimen shah alam si mulut pantat ayam ni. tak habis-habis keluarkan statement yang bodoh dan akhirnya membodohkan diri dan pas itu sendiri.klik sini http://msomelayu.blogspot.com/2009/11/selepas-subuh.html

ari tu dia ada keluarkan statement pasal ALLAH boleh digunakan dalam gereja. sampai hari ni orang pas lari lintang pukang pasal tak boleh nak jawap isu ni.

dek kerana isu inlah, taib azimudin (pas baling) balun si kalid gereja kat dewan rakyat dalam sidang yang lepas.

dalam muktamar pas beberapa bulan lepas, kalid gereja dalam ucaptamanya ada mengkritik SIS pasal teralu liberal dan bisa mengelirukan umat. kalid gereja samad arah SIS diharamkan. selang sehari, lepas kena balun dengan anwar kalid gereja tarik balik.. dia konar punya konar menafikan arahan mohon SIS diharamkan.

beberapa hari lepas, kalid gereja samad sekali lagi menusup masuk masuk cuba menjadi wartawan terjah ala-ala melodi. mulut dia tak berenti cakap, dia kata memang ada bai'ah untuk calon-calon dun/parlimen pas untuk mencerai talak tiga kan isteri-isteri jika mereka khianat pada parti.

dah.. dok bersilat silat lah pimpinan pas menepis isu bai-ah gara-gara mulut pantat ayam kalid gereja .

kes hasan ali,kes kuil pun macamtu jugaklah si kalid bawak mulut pantat ayam dia.

satu soalan yang buat aku tertampi-tampi, adakah kalid gereja sebenarnya memang agen umno atau mamat ni memang ahli parlimen gila glamer ?

ps:- teringat zaman reformasi dolu-dolu, masa ada jambori barisan alternatif kat taman pertanian bukit cahaya alam kat seksyen 8 shah alam. waktu FRU nak masuk serbu tempat perhimpunan.kitorang pun melilau cari sikalid penganjur program...laa ropenya kalid dah ada dalam kereta start enjin dulu daaaaaaa..alaihau kalid..! azwan ali patut pi temuramah dia la, banyak cerita boleh dapat...amboi amboi amboi !

Tuesday, November 10, 2009

ZUL4KULIM , APA TUNGGU LAGI ?!

zul, aku nak bagitahu kamu satu perkara. jika anwar sang peliwat bangsat berani untuk memberikan kamu ultimatum (kata dua)..... kau sudah sepatutnya keluar dari PKR maha brengset dan jadi ahli parlimen bebas !

zul, kami tahu keinginan kamu untuk keluar. selama ini kamulah antara beberapa makhluk tuhan yang cukup berani memperjuangkan isu murtad...isu yang menjadi punca aku menjadi bloger !

nak harapkan pimpinan ahli parlimen umno dan pas, jauh panggang dari api ! aku perlu berkata benar, bukan ampu sana ampu sini..

zul, aku sudah lama menunggu kau keluar dari kongkongan pakatan haramjadah ni . aku tak nampak pun walau sekilas ada ahli parlimen melayu yang mampu perjuangkan isu murtad ini sebaik kamu !

mereka semua politiking, hipokrit tak tahu meletakkan kepentingan besar untuk menyelesaikan isu murtad.

zul, rencana aku ringkas. kamu keluar pkr, aku yakin seluruh barisan bloger anti anwar sedia untuk mempertahankan kamu !lihat link dibawah, aku ambil daripada web kafir malaysiakini. betapa mudah dan senang mereka menghina ISLAM !
http://www.malaysiakini.com/news/117036
klik di sini zul4kulim ajak sivarasa berentap !

Monday, November 9, 2009

SELAMATKAN SELANGOR ! SEBARKAN






LAGI PEMBONGKARAN XAVIER DALAM MASJID !

3 hari kami memerhati tindakbalas mereka. siapa mereka ? pas kota raja yang bersetubuh melakukan zina politik dengan xavier jayakumar, penggerak utama agenda IFC selangor.

kontoversi yang kami lakarkan, mengundang gundah gulana keseluruhan pimpinan pakatan haram kota raja. mana kan tidak, jawapan balas yang dilakukan ekoran kontroversi xavier didalam ruang dewan masjid itu pun dilakukan oleh AJK masjid sendiri .yang lain cabut lari !

mana pergi nazir dan timbalan nazir ? menyorok atau takut.

lihat gambar di atas betul-betul. dalam bulatan itu adalah YDP pas kota raja,cikgu jafar. dia ada didalam masjid dan duduk bersebelahan dengan pailang IFC si xavier. kenapa YDP pas kota raja tidak mengeluarkan sebarang kenyataan ?

nak tahu kerana apa ? kerana dia kabarnya menjawat jawatan timbalan nazir di masjid kontroversi tersebut dan merupakan seorang guru sekolah menengah di sekitar selangor. dia tahu dia sudah melakukan kesalahan besar kerana melanggar tata etika yang menyebut seorang guru tidak boleh aktif berpolitik.

patutlah YDP pas kota raja tu senyap menikus. kalau di mengeluarkan kenyataan dalam media, sudah pasti dia akan terjebak dan terkantoi. alahai pas pas..

ts muhyidin yasin , kami dah buat kerja ni. apa lagi ts, amik aje tindakan disiplin.biar ia menjadi contoh betapa guru-guru kerajaan sepatutnya bersyukur dengan segala nikmat dan kemudahan yang telah kerajaan sediakan. bukannya mejadi petualang .

aku yakin, diluar sana ada ribuan lagi guru-guru yang aktif menyokong gerakan kerja pembangkang seperti diatas..hai lah manusia, gaji tinggi,elaun ada,bonus dapat lagi tak nak jadi umat yang bersyukur.

lainlah macam 'kami'.

email yang aku dapat penuh dengan maki hamun .mungkin daripada pas kota raja. ada yang nak cari aku,ajak 'jumpa' dll.. yang baik pulak dok tanya siapa yang bagi gambar xavier dalam masjid kat aku ? orang pkr kota raja ke ? aku cakap kat dia kadang-kadang 'kawan boleh jadi lawan' terutama seat sri andalas memang menjadi idaman pas.dulu xavier kan bertanding kat ampang ! aku tambah lagi, bodoh la pas ni pi percaya kat pkr !

Saturday, November 7, 2009

KUMPULAN ATTATURK DALAM PAS.

ada beberapa perkara yang menarik berlaku sepanjang minggu ini. aku membawa aksi menarik politik melayu.

anwar attaturk semakin menghampiri ajal politiknya. hari ini dia menepuk dahi di atas keputusan mahkamah yang tidak membenarkan beliau 'mengetahui' bukti dan senjata daripada saiful. mangsa semakin ganteng beraksi. kehadirannya semakin digeruni, anwar kini banyak-banyak lari.

pas pula mengalami permaslahan yang berlainan. hasil daripada kolobrasi 'zina politiknya' dengan sang peliwat, pas menuju kehancuran. ini adalah manifestasi keterbukaan melampau, yang antara player didalam pas semakin galak dan rakus mengejar kuasa pangkat dan harta.

anwar attaturk manusia durjana. kemana sahaja dia pergi, akan mengakibatkan durjana pada teman-teman. hari ini pas merasai kenikmatan syahwat politik palsu yang dihidangkan oleh anwar attaturk.

apa syahwat politiknya ? tiada lain menjanjikan bulan dan bintang kepada segelintir bintang-bintang malap pas sebagai penyambung lidah perjuangan maha songsang anwar attaturk.

kumpulan ini digelar erdogan, aku menyanggah gelaran ini. sepatutnya mereka digelar kumpulan attaturk pas.

mahfuz omar,kalid gereja samad,nizar bintang 3,dr zulkifli,dr lolo,dr hatta dan husam balak antara petualang durjana dalam partai pas. ini adalah barisan GRO dan pelacur politik dalam pas.

mereka adalah soldadu taraf pelacur yang mulai bersinar bintangnya apabila sanggup melanggar status quo partai pas demi mengejar bayang-bayang pangkat dalam agenda 16 september mainan politikal anwar attaturk.

kumpulan attaturk pas ini diangkat dan dijulang oleh propagandis liberalisme dan penghancur islam. kamu nyatakan tapak berita mana, asalkan ia melanggar status quo perjuangan asal pas mereka akan dijulang.

nizar bintang 3,husam balak dan kalid gereja antara attaturk popular dalam arena maya malaysiakini dan malaysiatoday. hari ini mereka dilambung-lambung untuk kesekian kali.

profesor kangkung aziz bari dan joceline tan antara kaki bakar terbaru dalam senarai kumpulan attaturk partai pas. kaki bakar, yang secara terang-terangan menghina presiden pas hj hadi.


pas sudah tidak seperti dulu. pertentangan yang biasanya berada di dalam kelambu sudah dianjak keluar dari gelanggang biasa. jelas aku perhatikan hj hadi umpama 'bangkai' yang semakin galak diserang dubok atau hayeena oleh peyangak anwar dalam dan luar pas. tanpa rasa malu dan segan, seorang yang pernah mengangkat pas sezaman dengan almarhum dato fadhil, boleh digelar sebagai liabiliti oleh manusia-manusia upahan di luar lingkungan pas. aziz bari dan joceline bukan ahli pas.

mereka diangkat sebagai agen propagandis, merosakkan kredibiliti presiden pas hingga ketahap yang tidak pernah berlaku sepanjang partai pas wujud.

aku yakin semangat melawan status quo ini akhirnya akan menghancurkan parti mereka sendiri.ucapan tahniah untuk anwar attaturk kerana berjaya menghancurkan pas !