IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 31, 2009

GAMBAR IDRIS JALA DENGAN PEMIMPIN DAP !



gambar ni boleh mengundang persepsi, jugak boleh mengundang kontroversi. aku tak persoalkan hak idris jala meraikan krismas , tetapi meraikan krismas bersama pemimpin komunis dap aku tak boleh terima.

selama berpuluh tahun , sejak zaman tun mahathir, pak lah dan kini ds najib, aku tengok semua perayaan tak kira aidilfitri,deepavali,gong xi facai,krismas even perayaan gawai sekalipun, pemimpin kerajaan akan meraikan perayaan itu BERSAMA DIKALANGAN MEREKA SAHAJA.

kenapa idris jala sanggup duduk bersama pemimpin dap, theresa kok dan ronnie beer ? dia boleh celebrate krismas tu bersama ong tee keat,soi lek,maximus ongkili,pairin kitingan even samy velu pun !

idirs jala adalah menteri JPM (tanpa portfolio) dan tugasnya mengaturcara KPI pemimpin. jadi bila tengok gambar ni, siapa yang patutnya meng KPI kan dia ? harap ds najib jengok-jengok sikit movement pemimpin negara.

Tuesday, December 29, 2009

PERJUANGAN KALID GEREJA SAMAD MENUJU PUNCAK KEJAYAAN !?

sms diterima.
seruan untuk hadir beramai-ramai di mahkamah tinggi 5,tingkat 3,jalan duta esok (rabu 30dis 09) jam 2 petang bagi sama-sama menunjukkan kepekaan saudara saudari terhadap pembacaan keputusan oleh hakim LOW BI LIAN ke atas perbicaraan kes permohonan gereja kristian yang mahu menggunakan kalimah ALLAH . ramai-ramai nyatakan bantahan anda.sebarkan.

ps:- kepada pimpinan pas, serta pejuang mursid gereja kalid samad, TAHNIAH UMAT MELAYU UCAPKAN kepada kepala hatok kau kerana menggadaikan perkataan ALLAH di gereja !

KENAPA KALIMULLAH BIAYAI RAJA PETRA ?

petra bersembunyi di sini, apartmen trinity court, bayswater london.
hari ini aku membaca blog malaysia today,kepunyaan raja petra. hingga ke saat ini nampak nya raja petra sudah semakin goyang dengan pendedahan demi pendedahan yang dilakukan oleh mainstream media dan bloger tegar.

ada kabaran yang diterima mengatakan kalimullah sudah semakin kerap menghubugi petra memberi nasihat agar beliau berhati-hati sepanjang persembunyiannya di sana. kenapa kalimullah membiayai kehidupan petra di london ? apa insentif atau kebaikan yang kalimullah dapat dengan menjaga seorang fugitive blogger yang takde telor ni ?

kalimullah memang seorang agen asing. pernah lepas daripada skrin keselamatan negara dan bekerja sebagai penjaga media negara. di waktu penglibatan kalimullah menjaga salah satu daripada media negara, amat banyak doktrin-doktrin hasutan membenci status quo dilakukan secara halus. agenda membenci DEB,hak asasi dan demokrasi melampau,liberalisme agama,mempertikaikan agenda ketuanan melayu antara topik-topik hangat yang senantiasa kalimullah lakukan.

manusia anti melayu bernama kalimullah ini adalah kesinambungan lidah singapura. membawa ide-ide pembukaan kontrak sosial yang melampau dalam doktrin penulisannya. sebut sahaja nama kalimullah, maka akan kedapatan persamaan idelogi yang sama sedang DAP rencanakan di tanah melayu.

jadi bila kalimullah menghidu pergerakan raja petra, yang dilihat punyai motif yang sama untuk membawa dasar liberalisme dan anti ketuanan melayu, mereka bergabung.

pertemuan pertama dilakukan di singapura, tempat jadinya 'orang melayu' di muziumkan. kalimullah adalah sundalan agen perosak, membawa seberapa ramai melayu-melayu yang 'sekepala' dengannya bergabung dan menjahanamkan malaysia dari setiap sudut, baik dari segi politikaliti dan ekonomikali nya.

dengan persepsi fantasi politik mainan petra, kestabilan politik malaysia boleh tergugat. kenapa buku malaysian maverick tulisan barry wain dilancarkan dari singapura ? kenapa petra dibiayai oleh kalimullah yang memang diketahui sebagai master spinner dalam mainstream media ? kerana dengan merosakkan imej malaysia (melayu)..akhirnya singapura akan mendapat manfaat besar daripada sudut ekonomi hasil ketidakstabilan politik malaysia.

hari ini petra melangkau lebih jauh lagi, apabila dengan berani mahu menghapuskan sistem kesultanan melayu dan mengidamkam malaysia menjadi sebuah negara baru, republik of malaysia sepertimana yang telah berlaku kepada raja gnaendra di nepal yang kini hidup merempat di singapura.

darah petra halal. dalam sejarah kesultanan islam, bermula daripada kerajaan muawiyah,abasiah,islam di cordoba,islam di sepanyol,tuglug di india, kerajaan demak/acheh di indonesia,patani di siam dan akhir sekali othmaniah di turki semuanya telah tumbang dalam jangka masa beberapa ratus tahun pemerintahannya.tumbang kerana perencanaan jahat kafirun dan munafikun.petra,anwar,dap dan pas sedang merencanakan semula ulangan sejarah yang sama sepertimana yang kafirun dan munafikun yang dulu telah lakukan.

dalam era kejatuhan empayar islam di seluruh dunia yang kini telah menjadi bahan sejarah, hanya kerajaan kesultanan melayu di malaysia dan brunei sahaja yang masih terus bertahan menahan 'asakan demi asakan' selama 500 tahun. hari ini ulangan asakan daripada kafirin dan munafikin kini berlaku di tanah melayu,hasil gabungan bangsat sepertimana yang petra,anwar,dap dan pas sedang lakukan..agenda mereka KETUANAN RAKYAT !

apa pilihan aku dan engkau ? aku tanya kau betul-betul.. berperang sampai mati menentang puak munafik daripada pakatan atau kita berpeluk tubuh melihat ketuanan melayu dan kesultanan melayu tumbang pada pru ke 13 ?

tiada pilihan kepada aku dan engkau, kita bangun dan kita lawan mereka habis-habisan. samada kita mati atau mereka mati dalam pertarungan mempertahankan kuasa yang orang melayu ada ! samada petra,kalimullah,anwar dan pas, bangsa melayu mesti bangkit dan lawan mereka habis-habisan, pastikan mereka tombang.pastikan tiada lagi kedapatan saki baki bangkai daripada kalangan kumpulan mereka yang mampu bangkit untuk menghancurkan semula HAK KITA !

Monday, December 28, 2009

GAP SAHKAN KALIMULLAH YANG MENJAGA PETRA DI LONDON !

isu siapa yang sponsor raja petra meletup minggu lepas bila puad zarkashi mengeluarkan statement dalam akhbar star bertanya siapa yang sebenarnya membiayai kos kehidupan petra di london.

ini maklumat yang kami perolehi. gambar penjuru atas(kiri) juga dikirimkan oleh sumber. raja petra memang sah dibiayai oleh kalimullah, seorang agen singapura yang pernah merosakkan negara malaysia.

petra kabarnya mendapat layanan isitimewa sebagai 'tetamu penting' singapura kerana percaya petra mampu memberikan ultimate damage kepada ds najib. maka tidak menghairankan jika petra mampu lepas menusup masuk ke singapura lalu terbang ke london untuk bersembunyi. siapa dalang memberi laluan isitmewa kepada petra, tak lain kalimullah.maklumat juga menyatakan petra diberi pasport khas dari negara temasek tersebut.

petra menetap di apartmen trinity court di gloucester terrace,bayswater london. aku pernah menginap di bayswater, iaitu di hotel berjaya park. di sana juga terletaknya lokasi malaysian hall yang baru.

selain petra, apartment mewah itu juga menempatkan 3 orang lagi rakyat malaysia yang bekerja sebagai agen asing ! jadi tidak menghairankan jika kalimullah (singapura) menyimpan kesemua pengkhianat negara ini di satu tempat. 3 orang itu sudah kami ketahui latar belakangnya, hanya menunggu masa untuk di dedahkan siapa mereka !

nantikan maklumat seterusnya ! ini pengkhianat negara sebenarnya tiada 2 telur di celah kangkangnya, memfitnah dan kemudian cabut lari daripada menjadi anak jantan di negara sendiri !

DEMO AHAD : PKR SELANGOR DALANGNYA



mustafa ali kata dia akan siasat siapa sebenarnya dalang disebalik demo semalam.
mahfuz yang bengong kata ini umno punya kerja
salahudin ayub kata kita akan siasat
hasan ali tersenyum girang
kalid gereja jadi tak keruan.

anwar attaturk pening kepala.pasal apa ? pasal plan dia tak menjadi,baling satu batu kena 2 burung rupanya dah jadi terbalik. burung dia pulak yang kena baling aduhh sakit.....hahahahaha..tak percaya. gambar mesyuarat kat mandarin court tu dah ceritakan segalanya.

anwarlah perancang kepada penubuhan NGO ini. tujuannya mahu menjahanamkan hasan ali dan kedua mahu merampas kesemua seat dun yang pas bertanding pada pru ke 13 nanti. serampang dua mata.

tengok video diatas. minit 1:25 hingga 1:27.lelaki baju biru seluar putih itu adalah pegawai khas xavier jayakumar,exco kerajaan negeri selangor. dalam video pegawai khas ni dah buang misai,kalau nak tengok dia ada misai cuba perhatikan gambar seterusnya. dalam bulatan tu dia,mengepalai jawatankuasa persatuan pegawai-pegawai khas adun (SELPROA) menuntut agar mereka diberi perlindungan dan tak mahu nasib mereka jadi seperti beng hock.kabarnya nama pegawai ini adalah razak. razak mungkin nak bagi repot kat bos dia xavier demo ni tak menjadi.mengikut maklumat, xavier adalah antara barisan yang sedang 'mencatur' seat-seat pas yang perlu dirampas oleh pkr pada pru ke 13 nanti.

jadi dah jelas. demo semalam memang perancangan sulit anwar mahu merosakkan nama pas selangor ! inilah yang dinamakan berperang dalam ertikata maksud tersirat anwar,membunuh lawan dan membunuh kawan..kepada pimpinan pas, kami dah dedahkan kesundalan politik anwar. bukalah mata jangan pekakkan telinga..

Sunday, December 27, 2009

DEMONSTRASI TAJAAN ANWAR GAGAL !

gambar kat atas adalah mesyuarat khas GKPPNS(gerakan kesedaran pengundi pas negeri selangor) yang pernah bermesyuarat pada 12 december 2009 di mandarin court hotel KL. tujuannya untuk menubuhkan NGO yang kononnya mewakili pengundi pas negeri selangor mendesak adun pas selangor keluar dari pakatan haram selangor.

betulkah mereka pengundi pas selangor ? haha..pada malam mesyuarat tu gap,det dan kgc menyelinap masuk untuk mendengar agenda mereka.dari mula dan sampai mesyuarat, jelas penubuhan NGO ini memang agenda anwar mahu merosakkan nama umno selangor.

NGO bengong tajaan anwar ini punyai beberapa matlamat 1) mahu membuang terus hasan ali n co daripada pentadbiran kerajaan negeri. 2) dengan terpelantingnya hasan ali n co, maka pembahagian seat dun pada pru ke 13 akan dimonopoli sepenuhnya oleh pkr/dap. nama pas sudah busuk pada ketika itu.

PERHATIKAN VIDEO INI. PADA MINIT KE 1:25 HINGGA 1:27..MAMAT BAJU BIRU TU ADALAH PEGAWAI KHAS KEPADA EXCO SELANGOR SI XAVIER . DATANG NAK CHECK OPERASI SULIT BODOH NI. MESTI BAWAK BALIK REPOT KAT BOS KATA DEMO TAK MENJADI LAGI BOS. ! YANG PAS PULAK BODOH, PI PERCAYA SI PKR !

Saturday, December 26, 2009

Friday, December 25, 2009

AMARAN UNTUK UMNO SELANGOR ! JANGAN HADIR !

sms aku terima :
'satu perhimpunan mendesak pas selangor keluar daripada pakatan rakyat akan diadakan pada 27disember jam 9 pagi, di pejabat perhubungan pas selangor. no 13c,tingkat 3 blok 1, worldwide business park, seksyen 13 shah alam'.

harap maklum, ini agenda anwar attaturk yang mahu MEROSAKKAN NAMA UMNO SELANGOR.kononnya cuba menumbangkan kerajaan pakatan selangor ala-ala agenda 16 september.

hoi samdol, jangan nak menang cara senang la ! rakyat dah bersedia menumbangkan pakatan selangor pada pru ke 13 nanti, tak perlu lompat-lompat..

sila baca aritkel yang aku siarkan beberapa hari yang lepas bertajuk 'xklusif-projek-pertama-anwar-diselangor'...kat sini

WE WISH KALID A MERRY KRISMAS !

daripada kiri : father,eliz kangkang,mother theresa,bang lid...santa klaus tu ronie liu !

we wish kalid a merry krismas
we wish kalid a merry krismas
weeeee wishh kalid a merry krismasssss
and a happy new year
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jingle lid jingle lid..
jingle all the way
oh what fun for lid lid lid
to celebrate krismas with gang lidddd...eedddddd !

prriittt pprriitttt ! happy new year bang lid, waktu magrib lid doa nangis2 dan rapat-rapat dengan qardhawi, lepas isyak hepi-hepi dengan si eli ..auw auw..bang lid nakal ! mmmmuuaaaahh cayunk bang lid :)

Thursday, December 24, 2009

XKLUSIF : KALID IBRAHIM JADIKAN SELANGOR, DARUL KUBUR !

klik pada gambar untuk besarkan imej .
klik pada gambar untuk besarkan imej.
di atas adalah kandungan surat yang aku terima daripada sumber. dia mohon agar aku mendedahkan sikap kalid ibrahim yang terlalu pro cina. sebidang tanah berkeluasa 73hektar (177 ekar ) telah cuba ditukarkan statusnya daripada tanah perumahan ke tanah perkuburan (jirat cina)

inilah puaka bangsa. menggadai apa sahaja yang ada di bumi selangor demi gilakan kuasa !

pada bulan pertama dia memerintah, dia meluluskan pembinaan kandang khinzir mega (projek khinzir raksasa PKR) di sepang. kerana apa ? kerana di situ terletaknya penduduk bangsa melayu. bila ada penduduk majoriti melayu, kalid melakukan tindakan yahudi. menghalau secara perlahan-lahan penduduk asal dengan agenda projek khinzir raksasa nya. melayu cukup sensitif dengan babi..

projek khinzir raksasa (PKR) modus operandinya samalah sepertimana yang pernah berlaku di petaling jaya. petaling jaya dulu penduduk majoritinya adalah melayu. kerana urbananisasi melampau,perlahan-perlahan melayu berpindah. di sepang ia bakal mengulangi tragedi yang sama.

kini ia berlaku lagi di ulu yam,hulu selangor..umum mengetahui kawasan ini memang mempunyai penduduk majoriti melayu . orang melayu di sana wajib bangkit ! wajib bantah atas kesundalan manusia bernama kalid ibrahim dan partinya PKR !

ini pakatan adalah sialan ! ayuh rakyat selangor , kita bangkit dan hapuskan pakatan penjahanam bangsa ini daripada terus memerintah bumi selangor !

Wednesday, December 23, 2009

PAS CONTOH TERBAIK BAH KUT TEH YANG 'HALAL' !

semalam kecoh pasal bah kut teh yang haram cuba 'dihalalkan'. bah kut teh tu adalah makanan daripada produk khinzir, yang cukup popular di selangor kerana mendapat perhatian kalid ibrahim untuk di IKS kan, di SDSPkan (satu daerah satu produk)..projek bah kut teh ini hasil daripada ide PKR (projek khinzir raksasa)..

ok cukup pasal proje khinzir raksasa (PKR)..aku nak cakap ringkas pasal bah kut teh. bah kut teh adalah haram, kini cuba dihalalkan..

cubaan menghalalkan bah kut teh yang haram tiada bezanya dengan perangai parti pas.. pas banyak melacurkan islam demi kepentingan sempit politiknya. kalau bah kut teh tu keluaran kelantan, adakah orang melayu akan makan ?

sudah pasti tidak, pasal orang melayu dah diformatkan kepala hotaknya bahawa bah kut teh haram..tetap haram..

tetap masih ada lagi penyokong pas yang terlalu taksub dengan bah kut teh edisi parti politik ni..aku maksudkan pas lah..

ahli umno masuk nerakalah
gereja boleh pakai perkataan ALLAH lah
selipar saya dicuri kerana pencuri tu nak amik berkat lah
doa kan najib pecah perut lah

dan banyak kenyataan-kenyataan bah kut teh yang dikeluarkan oleh nik ajis !

jadi kalau kepada seluruh bangsa melayu, kalau korang pikir-pikir nak pangkah calon pas pada pru ke 13 nanti, ingatlah pesan aku ni. pangkah pas sama jugak kau makan bah ku teh !

ps:- dokumen tanah yang aku bgtau semalam, sudah ada di tangan aku. nanti aku scan ! manakala projek khinzir raksasa (PKR) pula.. inilah bapak segala bah kut teh !

Tuesday, December 22, 2009

KALID IBRAHIM MAKIN MELAMPAU, ISTANA HARUS CAMPURTANGAN !

wajah-wajah yb pakatan melayu, lebih cina daripada cina !

ini mb gagap bukan sebarang gagap, gagap gagap dia ni dah masuk tahap melampau. dia orang bisnesman, masuk politik dan terus jadi menteri besar.

jadi bila orang bisnes masuk loji politik, apa juga yang boleh mendatangkan untung maka dia sebat. dia tak perlu kisah samada barang gadaian itu boleh menjahanamkan bangsa melayu, yang penting dia cater (sajikan) selera bangsa lain.

dia pernah cuba untuk mempertaruhkan kuota kemasukan pelajar melayu di uitm. dia cuba bermain catur, dengan mengusik satu-satunya legasi identiti bangsa demi melaksanakan dasar hak kesamarataan dan ketuanan rakyat. dia gagal kerana bangsa melayu membantah ide sundalan ini.jangan lupa juga projek khinzir raksasa(PKR) yang sedang dalam perancangan di sepang !

2 bulan lepas dia buat hal lagi. kali ini mengenai tanah di selangor ! ya tanah di selangor. tanah merupakan isu sensitif bangsa melayu. kalau takde tanah milik orang melayu, orang melayu nak merempat kat mana ?

tapi kalid gagap peduli apa ! yang penting sales masuk,undi dapat . barua punya melayu. dalam masa beberapa jam, aku akan dedahkan beberapa dokumen sulit mengenai kesialan kalid meluluskan status penukaran sebidang tanah di selangor berkeluasan puluhan hektar dan diberikan kepada sebuah syarikat untuk dijadikan xxxxxxxxxx !!

aku nak tengok reaksi kalid, aku nak test reaksi pimpinan umno selangor dan aku nak tengok reaksi daripada pihak istana ! kalid lu sudah melampau ! itu hari lu bagi tanah mega di sepang untuk projek khinzir raksasa (PKR)..sekarang lu kasi tanah buat xxxxxxxx !

Monday, December 21, 2009

WAJAH-WAJAH 'SUPERSTAR' YB BN YANG TER-PONTENG DIDEDAHKAN !!





ini dia antara wajah-wajah yb barisan nasional yang hampir membantu anwar menjadi perdana menteri. ini dia wajah yb barisan nasional yang hampir meletakkan lim kit siang sebagai timbalan perdana menteri baru.

tahniah kepada bloger medan info kerana membuat homework yang penting ini. kepada ds naib dan ts muhyidin, rakyat nak dengar alasan-alasan yb barisan nasional yang ter-ponteng ini. jangan sorokkan alasan mereka daripada pengetahuan rakyat.

sidang parlimen 3 kali setahun,sekali bersidang tidak sampai 3 minggu. ini pun malas nak hadir ke yb ? tolonglah jangan anggap rakyat zaman sekarang tak alert politik wahai yb !ini bukan zaman badol!. kalau jangkamasa bersidang yag pendek ini pun MALAS nak datang, maka eloklah berundur !sekali lagi tahniah untuk bloger medan info kita ! excellent job bro! KLIK DISINI UNTUK MELIHAT KESEMUA WAJAH SUPERSTAR YB BN YANG TER-PONTENG !

ANWAR TUDUH AKU KAYA RAYA ?

lupa aku nak bagitahu korang. bulan lepas pada 16/11/09 aku bergaduh dengan anwar. betul anwar si munafik melayu penggadai bangsa dan agama yang cukup terkenal tu.

aku pada asalnya malas nak layan si anwar ni , tapi pada hari tu entah macamana amarah aku memuncak bila aku tengok si munafik besar ni berlakon.

dia buat kecoh dalam parlimen,katanya pemimpin negara korup,sprm diperalatkan dan mahkamah mengikut telunjuk. aduhai takkan setakat ini konsep bodoh yang cuba anwar mainkan di parlimen.

aku bangun dan cuba mencelah, tapi anwar suruh aku duduk .katanya aku ni dah kaya raya !? apalagi,peluang dan tuduhan sebegini memang aku tunggu,bukan apa.ini peluang terbaik untuk aku libas dia.

aku menyakat dia lagi, hoi anwar, kalau pemimpin negara korup, apa pulak komen kau tentang saham azmin yang bernilai RM8.5 juta tu, bukan ke dia tu pegawai kau masa kau jadi menteri dulu? dalam hati aku tahu anwar ni cukup 'sensitif' bila ada orang songket nama kekasihnya si azmin.

anwar bingkas bangun dan balun aku. sudahlah ,kau tu dah kaya raya tak payah nak ungkit cerita lama.

hati aku makin girang bila anwar masuk lagi perangkap usikan aku. aku cakap kat dia, kalau aku dan pemimpin negara yang kau tuduh korup tu jugak merupakan cerita lama, apa salah kalau aku songket cerita lama saham si azmin tu !? marah ke ! usik aku sambil disorak oleh rakan separlimen aku..

anwar mukanya dah merah padam. aku tahu dia dah makin panas bila nama si azmin kena sorak dengan rakan seteru. aku songket . hey anwar kalau kau berani, ni dalam sidang parlimen ni aku cabar kau dedahkan akaun bank wan azizah,nurul izzah dan seluruh akaun bank keluarga kau !

aku sedia bawak buku bank original isteri dan anak-anak aku ! gemuruh dewan bertepuk bila aku cabar anwar dedahkan maklumat sulit dan selit ini. aku tahu dia takkan berani keluarkan pasal dia tahu keluarga dia pasti kantoi.manakan tidak nurul izzah dan wan azizah punyai akaun bank islam berjumlah jutaan ringgit pada awal zamn reformasi.

mendengar cabaran terbuka aku, anwar seperti biasa cepat-cepat mengalih perhatian sidang ke isu yang lain. macam biasa, macamtu jugaklah yang dia lakukan waktu kes liwat. nak alih isu,buat diversion dia lari ke kedutaan turki kononnya ada orang nak bunuh dia ! hahahaahaha...yang seronoknya ada jugak mangkok yang percaya. nik ajis dan pas kena kencing sehancing-hancingnya !.

lepas sidang saifudin dan beberapa gang pkr berselisih dengan aku di kantin parlimen. ada yang mengenyit mata sambil tersenyum melihatkan aku berjaya kantoikan anwar.hai lah manusia.

sepanjang perjalanan balik ke batu pahat tempat parlimen aku, hati aku seronok tak terhingga. bukan apa,berjaya jugak aku mengantoikan anwar dalam sidang parlimen.! berjaya jugak puad zarkashi memalukan ketua pembangkang.

Friday, December 18, 2009

BALA DAN PETRA.FANTASI PEMBOHONGAN YANG SEMAKIN TAK MENJADI !





klik disini untuk mengetahui betapa banyak bala terkantoi dalam ciri-ciri mengetahui body language yang menyatakan seseorang itu memang pembohong http://www.blifaloo.com/info/lies.php

P balakrishnan once a PI,now a world traveler or fugitive ad finally surface for air and once again dealing blows from behind like the coward he is.

the best and honorable thing for him to do is come home to malaysia and set the record straight on how he is actually involved in the altantuya case once and for all,rather than remain a liar and a cheat for the rest of his life.

from what we know of him thus far,are the two contradicting press conference which eventually saw him fleeing the country. he was paid to lie in a statuoary declaration and later a reversal of his action by filing another statuoary declaration declaring the opposite.the only explanation for his action is that he has sold his soul to the devil.

why does he surface now,making the appereance on the internet in various leftwing blogs ? my guess, the money he had gotten before he fled the country is fast depleting and he is back doing what he does best,stirring up sentiments,double dealing and blackmailing very same people that paid him money before.

traveling and living around the world costs money and what we know from his character, extortion and is the fastest and possibly the only way to sustain his present lifehood.

melihatkan kepada email di atas kiriman seorang pembaca, membuktikan bahawa isu pengakuan bala yang cukup longlai dan lemah ini benar-benar telah meloyakan rakyat.bala adalah sekadar satu spin yang dilakukan oleh anwar/petra demi untuk memburukkan nama ds najib dan rosmah mansor.

aku pernah membuat artikel mengenai altantuya. cerita ini digemburkan oleh anwar/petra sewaktu pilihanraya kecil ijok 2006. anwar mendakwa kononnya dia mempunyai bukti bergambar bahwa rosmah mansor ada di tempat kejadian. sayang sampai sekarang itu sekadar game pembohongan anwar menipu pengikutnya termasuk pas dan dap.

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/12/wajah-pelajar-um-yang-tuduh-rosmah.html


http://theunspinners.blogspot.com/2009/11/unspin-bala-flip-flop-tipu-rpk-tak-jadi.html

FOTO SEKITAR DEMONSTRASI LIWAT KE 2



minggu lepas di penang tak sampai 10 orang, hari ini demonstrasi liwat anjuran AMK selangor di masjid negeri shah alam berjumlah...null, kosong,telor,bulat ! ilek pochi ! kepada shamsul iskandar dan jonah , tolonglah hentikan penderitaan aku ketawa tergolek-golek bila aku tengok balik gambar demo ni..tolonglah ! hahahahahaha

Thursday, December 17, 2009

PERHIMPUNAN LIWAT ESOK ?

esok kabarnya AMK selangor akan mengadakan demontrasi di masjid negeri shah alam selepas solat jumaat bagi mendesak agar perbicaraan liwat anwar diadakan serentak di mahkamah syariah.

anwar dah mula nak berdalih lagi ? apapun aku cuma nak rakyat bagitahu bahawa ini adalah demonstrasi haram dan telah melanggar perjalanan kes mahkamah beliau sendiri.

anwar cuba mereka cipta satu konsep demokrasi baru, mewujudkan satu public trial bagi memberikan damage kepada 'bakal' keputusan yang berlaku februari 2010 !

demokrasi rimba adalah ciptaan anwar, dan pihak polis selangor cuba diheret dalam game bodoh anwar, dengan harapan agar polis mengambil tindakan terhadap hadirin yang memprotes. dengan ini mudahlah anwar melabel dan memberikan persepsi kepada penyokong bodohnya, bahawa polis dan mahkamah memang berkonspirasi dalam kes liwat beliau..

aduhai mudah sangat dibaca plan anwar ni... klik sini untuk drama bersiri liwat anwar..nur liwat http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/12/perhimpunan-haram-pkr-engkar-arahan.html

AZMIN ALI/SHAMSIDAR DIPANGGIL SPRM ?

semalam anuar shaari telah dipanggil mengadap ke pejabat SPRM di putrajaya ekoran pendedahan skandal saham yang mencurigakan yang dimiliki oleh azmin ali,shamsidar dan keluarga.

pada waktu kes ini sedang panas, azmin ali secara tergesa-gesa mengambil keputusan untuk mengerjakan haji. sekarang azmin bergelar haji azmin ali, harap azmin ali tak lari sekuat hati lagi sekali bila SPRM panggil pak aji.

bukan apa pak aji, kalau benar kamu tak bersalah harap tolonglah menjadi gentleman buat pertama kali.

mengikut sumber, haji azmin ali bertambah panas tak terperi bila mahkamah dah overruled keputusan lama yang mengatakan SPRM tak boleh siasat selepas waktu pejabat. aduh berpeluh lah si laki bini.

nanti kalau SPRM dah panggil azmin ali, aku mintak agar staf SPRM tolonglah tutup rapat-rapat tingkap tandas dan opis..paham paham sendiri lah ! bukan apa, takut anwar pulak yang lompat nanti, hahaha maklumlah azmin ali dan samsidar kan kekasih yang amat dikasihi !?

klik sini
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/11/skandal-rm8juta-azmin-dokumen-saham.html

Wednesday, December 16, 2009

AHLI PARLIMEN BARISAN PONTENG ! SILA DEDAHKAN NAMA !



gambar kehadiran adun barisan nasional selangor sewaktu pembentangan bajet negeri. hampir kosong

maaf semua sahabat. tak dapat update blog seharian kerana ada hal. aku taknak cerita banyak, kumpulan bloger penyokong kerajaan mendesak agar nama-nama ahli parlimen barisan nasional yang ponteng sewaktu undian bajet didedahkan dengan segera.takkan semua ahli parlimen barisan nasional pergi beli barang hantaran kat nilai 2 untuk meraikan pernikahan ahli parlimen bn dengan zizie ezzette ?

dulu aku menghentam adun barisan nasional selangor kerana kelibat mereka tidak nampak sewaktu pembentangan bajet belanjawan negeri selangor beberapa minggu lepas.klik sini http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/11/ds-najib-tolong-tengok-gambar-ni.html

hari ni ia berulang semula.kali ini ia melibatkan ahli parlimen pulak. setahu aku sidang dun atau sidang parlimen bukannya melibatkan persidangan yang berlangsung selama 365 hari dan 24 jam. ia ada tempoh dan tempoh sebegini pendek pun MEREKA MALAS UNTUK HADIR !

samada ahli parlimen pakatan atau barisan nasional, KAMU MEMBUANG KEPERCAYAAN UNDI RAKYAT, KAMU MEMBUANG DUIT RAKYAT !

diatas aku dedahkan nama-nama ahli parlimen pakatan yang ponteng, sekarang aku mohon agar ds najib/muhyidin untuk dedahkan nama-nama ahli parlimen barisan pulak !

Tuesday, December 15, 2009

XKLUSIF :PROJEK PERTAMA ANWAR DISELANGOR DIDEDAHKAN !


anwar attaturk kantoi. kami (GAP,DET,KGC) telah mendapat maklumat bahawa dia cuba menghidupkan satu lagi projek drama politik ala-ala perak di selangor. satu NGO yang digelar sebagai GABUNGAN KESEDARAN PENGUNDI PAS NEGERI SELANGOR (GKPPNS) telah ditubuhkan secara sulit bagi tujuan menumbangkan kerajaan pakatan selangor.

tujuan penubuhan NGO ini adalah untuk melakukan spin. kononnya NGO ini dibiayai oleh umno dan tujuan NGO ini ditubuhkan adalah untuk menggulingkan kerajaan pakatan selangor. bila mesyuarat tertutup ini berlangsung ? sabtu lepas di salah sebuah hotel terkemuka di kuala lumpur.

anwar attaturk sudah mengetahui akan kerapuhan kerajaan pakatan selangor. mengikut cerita,sekiranya diadakan pilihanraya DUN di selangor maka dipercayai umno selangor akan menang besar dan jurus dapat menubuhkan sebuah kerajaan melayu yang solid.

jadi untuk menghuru haraan keadaan, supaya mudah dijadikan modal politik, maka NGO ini dibentuk. peliknya NGO yang kononnya adalah penggerak pengundi pas selangor ini, hampir kesemua AJKnya adalah daripada kelantan ! apa kejadah orang kelantan nak tubuhkan NGO untuk merampas selangor ?

NGO ini terlalu pincang dan kelam kabut dalam struktur penubuhannya. mereka memakai nama pengundi pas negeri selangor, tetapi mengikut maklumat yang kami perolehi...tiada langsung pun kelibat ajk pas cawangan,kawasan,negeri selangor yang hadir !

ini cubaan anwar untuk memburukan umno selangor terutamanya nama ds najib dan noh omar !

kami mendapat maklumat secara langsung mengenai perjalanan mesyuarat tersebut..hampas dan cukup hampas. peserta yang datang dari jauh (kelantan) mendapat satu bilik untuk setiap orang. dewan mesyuarat cukup mewah namun perjalanan mesyuarat telah gagal..

anwar telah kantoi dalam projek pertamanya di selangor. cuba lagi anwar..cuba lagi ! terimakasih gap ucapkan kepada YB PKR kerana memberi info .

Monday, December 14, 2009

VIDEO KANTOI ! KALID GAGAP CERAMAH DI BTN !

GAP SOKONG KENYATAAN INI

klik disini
dan seharusnya ds najib dan kerajaan 'MENJUARAI KEHENDAK' rakyat !

MY STORY-INGATAN UNTUK BANGSA MELAYU


pada pru ke 10 iaitu pada tahun 1999, itulah merupakan hari yang secara rasmi aku menganggotai kumpulan anti stablishment, pro anwar. sebelum itu minat aku pada politik hanya berlegar pada ucapan 2 presiden melayu,dr mahathir dan fadhil noor.1998 politiknya panas,pada masa tu amarah darah muda memuncak, jadi tidaklah menjadi masalah untuk aku dan gang2 mengabdikan diri,masa dan wang ringgit kami dalam perjuangan.

ini kisah pertama aku, biar dijadikan panduan untuk semua anak muda agar berfikir 100 kali untuk mencoba-coba kan diri menyokong pakatan pelacor.

sebagai pemula biar aku olahkan mainan saikologi politik DAP terhadap pas kerana tampak jelas pas kini sudah hilang maruah diri, bercakap atas mimbar laksana juara petah orator namun rupanya mereka ini sekelas dengan pelacor politik, menonggeng dan ditonggeng demi kemarukkan undi.

pasca reformasi 1999, hampir seluruh perjuangan barisan alternatif dijuruskan kepada perjoangan politik baru anwar attaturk. pas mendapat tempias terbesar dalam perhitungan ini, apabila orang melayu melakukan silent protes dan memangkah mereka pada pru 1999.

hampir seluruh kerusi melayu umno tumbang, tetapi BN diselamatkan oleh rakan mic dan mca.

selang 2 tahun selepas 1999, terutamanya selepas prk lunas,beberapa tokoh besar reformasi telah ditahan ISA. disitu perjuangan parti keadilan nasional semakin mati, mati kerana hampir keseluruhan player utama mereka disumbatkan kedalam ISA.

pas mengambil baton larian politik ini. amat malang, selepas mangkatnya presiden pas almarhom dato fadhil nor (alfatihah) kuasa presiden diambil alih oleh guru hadi. gabungan hadi dan nik ajis ini telah menjahanamkan kesepakatan barisan alternatif.

hudud dan negara islam dijadikan misi utama barisan alternatif. pas telah melanggar perjanjian deklarasi permatang pauh 1998, yang antaranya mahu barisan kepimpinan pembangkang membawa politik baru di malaysia.

DAP membantah perjuangan perlaksanaan manifesto pas yang membawa isu hudud dan negara islam. perkara ini berlaku 2 tahun sebelum pru 2004. dr mahathir melepakan jawatan dan paklah mengambil alih tampok kepimpinan.

selepas peralihan kuasa perdana menteri, DAP mengambil langkah berani untuk keluar dari pakatan barisan alternatif. tinggallah parti keadilan nasional dan pas. hampir 2 tahun sebelum menjelangnya pru 2004, pimpinan DAP menyerang habis-habisan hudud dan negara islam.

momentum anti pas yang dibawa oleh karpal dan kitsiang juga diangkat bersama oleh web anti islam seperti malaysiakini dan malaysiatoday. hentaman bertalu-talu selama 2 tahun akhirnya membuahkan hasil.

seluruh pimpinan pas yang bertanding pada pru 2004 di kerusi parlimen tumbang termasuk hj hadi sendiri. tak silap aku hanya kamarudin jaafar (tumpat) sahaja yang menjadi wakil tunggal pas..kit siang,chong eng,karpal,tan seng giaw dan beberapa jeneral besar DAP menguasai kerusi parlimen pembangkang.

kerana apa ? kerana DAP berjaya memperbodohkan pas. mereka vokal dan terlalu vokal dalam menyerang pas. ini strategi musuh. mereka akan senantiasa menghentam dasar pas walaupun ia memakan masa bertahun-tahun. rakyat (pengundi urban-non malay) memegang dan mempercayai ke konsistensi perjuangan DAP yang merosakkan imej hudud dan negara islam.

maaf cakap, cina DAP sanggup bersabar dan menghabiskan masa bertahun lamanya untuk menghancurkan mana-mana juga dasar yang tidak secocok dengannya.

hari ini pas semakin bacul. hudud dan negara islam sudah tidak mampu diucapkan oleh presiden dan nik ajis sendiri, kerana apa ? kerana hati dan jiwa mereka sudah terkesan dengan doktrin DAP yang selama bertahun-tahun memberikan damage kepada 2 isu ini..nak buka mulut pun mereka takut, apatahlagi coba-coba untuk melaksanakannnya semula.

kerana takutnya pas akan kegarangan DAP, maka tidak hairanlah jika nik ajis pernah berkata bahawa mereka sanggup tidak melaksanakan semula agenda hudud/negara islam.

DAP sudah mencengkam pas. mulut terkatup otak tertutup. halunisasi boogey daripada DAP yang berjaya menakutkan pas semakin berhasil. hari ini, sudah ada pimpinan dap yang mempertikaikan masjid,mempertikai azan,mempertikaikan islam...menghina sultan,menghina hak istimewa melayu yang sememangnya sudah dipersetujui dalam artikel 153,baring atas jalan,menghina mahkamah syariah....dan pas semakin sujud dan setuju kepada penghinaan sebegini yang dilakukan oleh DAP..

10 tahun aku bersama pembangkang,aku tidak pernah tengok walau seincipun arwah dato fadhil memberikan ruang kepada DAP berkelakukan sebegini, tetapi tidak bagi nik ajis dan hj hadi ! maka tidak mengejutkan jika aku berani menggelarkan pas sebagai pelacor agama dan penyundal bangsa ! kepada bangsa melayu, adakah ini wajah pemimpin melayu yang kamu nak angkat ?! DAP BIADAP.... PASAL NIK AJIS AJAR MEREKA UNTUK BIADAP PADA ISLAM DAN BANGSA MELAYU !

aku dan kumpulan aku sudah menarik hand brake daripada terus untuk menyokong pas dan pkr. tak perlulah aku bagitahu secara detail, tetapi cukuplah untuk kami sekadar memberitahu bahawa selama 10 tahun dulu, kamilah pejuang tegar pembangkang.kini tidak lagi..kini aku sudah digelar GAP .......GERAKAN ANTI PKR ! kumpulan kami mahu bersama kamu,seluruh bangsa melayu untuk bangkit dan kita lawan habis-habisan pakatan sundalan melayu... pas dan pkr demi mempetahankan islam dan bangsa melayu !

Friday, December 11, 2009

LIWAT:RATUSAN RIBU 'RAKYAT' BERHIMPUN SELEPAS SOLAT JUMAAT SEBENTAR TADI !

penang bergegar lagi. sebentar tadi ratusan ribu rakyat malaysia telah turun untuk mengadakan demonstrasi bagi mendesak agar kes liwat anwar dibicarakan serentak di mahkamah syariah.masjid jamek seberang jaya penuh dengan ratusan ribu jemaah selepas solat jumaat !

mengikut laporan cnn,aljazeera,bbc dan suara yahudi online, dek kerana demonstrasi ratusan ribu di penang sebentar tadi, telah menyebabkan lebuhraya utara selatan (NKVE)..eh salah (PLUS) telah jammed dan kenderaan didapati langsung tidak bergerak .perghh gila! mana pergi bloger penang ? megat pisau,dr novandri,pejuang bangsa,che wan dll ? apa lagi mari balun ! hahaha bloger jangan marah haa..gurau je.

KANTOI ! VIDEO ANWAR BAPAK SEGALA BTN !

AYUH KITA SEBARKAN VIDEO KANTOI NI ! INILAH BAPAK KEPADA SEGALA PELACOR POLITIK , BISA BEROBAH-ROBAH PENDIRIAN IMAN DAN PERJOANGAN DEMI GILAKAN KUASA MEMANDA MENTERI ! INI WAJAH PENGKHIANAT BANGSA,PENGKHIANAT AGAMA ! (yang menyoal anwar attaturk tu adalah mustafa kamil ayub,orang pkr yang pernah mengeluarkan kenyataan mahu chin peng diampunkan )

AKHLAK BIADAP PEMIMPIN PAKATAN



inilah akhlak pemimpin pakatan yang nik ajis dan anwar ajar. maka tidak hairanlah jika kebangkitan bangsa melayu sedang berlaku di seluruh pelosok negara . penghinaan terhadap agama islam dan melayu yang dilakukan saban hari oleh pimpinan pakatan sudah melepasi batas kesabaran bangsa melayu. AYUH KITA ADA BEBERAPA BULAN SAHAJA LAGI UNTUK MENGHADAPI PRU, BANGSA MELAYU SUDAH BANGKIT DAN BERSEDIA UNTUK MENGHANCURKAN PAS,PKR DAN DAP PADA PRU KE 13 NANTI ! LAWAN TERUS LAWAN !

DIRGAHAYU KE BAWAH DULI YANG MAHA MULIA SULTAN SELANGOR DARUL EHSAN

sempena sambutan ulangtahun hari keputeraan baginda duli yang maha mulia sultan sharafuddin idris shah alhaj ibni almarhum sultan salahudin abdul aziz shah alhaj pada 11 disember 2009 bersamaan 24 zulhijjah 1431H.

patik mendoakan agar kebawah duli tuanku sentiasa diberi limpah hidayah dan petunjuk dari ALLAH swt, dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus menjadi payung kepada negeri selangor yang tercinta ini.

patik juga mendoakan agar tuanku akan senantiasa memartabatkan islam dan bangsa melayu serta menjaga seluruh rakyat selangor agar senantiasa berada di dalam hidup yang aman dan sejahtera.

AMPUN TUANKU SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN
DAULAT TUANKU,DAULAT TUANKU,DAULAT TUANKU.

daripada
gerakan anti pkr

Thursday, December 10, 2009

AZNIL NAWAWI PUN PAS BELASAH !

aku baca statement aznil dalam kolum di atas. takde salahnya aznil mengambil pendekatan akhirnya untuk masuk dan menegur niky ajis tentang doa bala/pecah perut yang bodoh tu. tapi macam biasa puak sempit otak pas pun balunlah demi mempertahankan dahan tua lagi kering di kelantan tu.klik kat bawah

TAHNIAH WAJAH PEMIMPIN DAP KENA KENCING !



sekarang bangsa melayu taknak cerita banyak. semalam NGO melayu selangor telah memijak gambar pemimpin DAP doggy and piggy...kini sudah ada orang melayu membuka seluar dan kencing ke atas gambar mereka..

politik ada batas. dan jelas pakatan nampaknya semakin tidak mahu berhenti dari melakukan provokasi,menghina,mencerca islam dan melayu... DAP biadap kepada islam dan melayu pasal pas yang ajar mereka cara-cara biadap !

dulu, almarhum dato fadhil noor tida pernah sesekali memberi izin untuk DAP walau sekalipun menghina islam dan bangsa melayu... namun tidak sekarang.kini demi gilakan kuasa dunia,gilakan undi maka pas dan nik ajis sanggup melanggar aturan tersebut. orang umno masuk neraka lah,doa pecahkan perut najiblah,doa bala untuk melayu lah,surah aura lah... !

DAP BIADAP PASAL PAS YANG AJAR MEREKA UNTUK BIADAP PADA ISLAM DAN BANGSA MELAYU ! ingat wahai bangsaku..musuh kita adalah DAP,PAS DAN PKR.. ! berdasarkan maklumat akan ada gerakan besar-besaran di seluruh negara untuk diadakan kempen kecing secara beramai-ramai keatas wajah pimpinan DAP ! adakah kita rasis ? tidak pasal orang cina pun maki DAP si ronnie liu ! tak percaya tengok bawah..




Wednesday, December 9, 2009

HALLO BRADER !

sementara aku tengah kumpul informasi untuk balun pakatan dan umno yang masih tido tak balon pakatan..jom layan jap 2 lagu favourite aku !







NGA KOR MING BIADAP PASAL PAS AJAR !

nga kor ming sekali lagi buat hal. kali ini dia pertikaikan kenapa banyak masjid dibina sejak 8 tahun lalu.. nga kor ming makin sundal dan berani cakap macam tu pasal partai pas aka partai wad gila defend dia selama ini !

semalam ada satu group melayu dah taknak cerita banyak. terlalu banyak retorik,bertahan,pemaaf pun ta guna.. kali ini kita mestikan pastikan bahawa buku mesti bertemu ruas !

aku taknak tulis panjang-panjang.. aku membuka ruang seluas-luasnya untuk korang balun pas dan nga kor ming ! AKU JUGAK TUNGGU STATEMENT KETUA PEMUDA UMNO SELANGOR SUHAIMI...NAK TENGOK APA DIA NAK BUAT ?

BLOG ADUN BEBAS, YB BADRUL !

nampak ada kemajuan sekarang yb badrul. kalo dulu berani keluar parti pkr dan menjadi adun bebas, sekarang sudah ada blog.. ya ya..apalagi yb, kasi balunlah kalid gagap dan bekas-bekas rakan pakatan melayu yang masih bergelumang dengan tong tahi dalam pas/pkr !

aku nak minta yb bebas ni satu perkara je lah, tolong jadi vokal se vokal vokalnya dalam mempertahankan hak islam dan melayu dalam sidang dun !

kalau kau nak bantai yb umno lagi aku setuju. ayuh pukul kiri kanan, tapi kena tahan lah jugak kalau kau pun kena pukul. kalau dah kena balun nanti, jangan pulak kau buat semayang hajat doa pecah perut,putus urat kentot kat orang lain pulak ..

untuk permulaan, apa kata kau songkit semula skandal rodziah 376k dalam sidang nanti,lepas tu kes saham azmin ...haha konpem mengamuk dorang la ! buatlah sikit press statement, minta ketua SPRM yang baru nanti tolong dedahkan kemajuan kes rasuah rodziah,saham azmin dan 9 adun dap/pkr yang kecoh sebelum kematian teoh beng hock..yb badrul, selangor ni banyak bola tanggung la !!

klik sini blog baru yb bebas
http://adunbebasn46.blogspot.com/