IKLAN BERBAYAR

Monday, October 31, 2011

KALID GAGAP, BAPAK EKONOMI NEGARA ?!

ternyata desas desus mengenai kehebatan kalid gagap sebagai pentadbir ekonomi yang hebat ada kebenarannya.

kebenaran yang timbul sejak 3 tahun yang lepas.

kalid gagap berjaya membuktikan kepada dunia dia memang layak digelar bapak ekonomi negara.

YBK yang mahu membina kampus uitm di serendah, dengan kos projek RM700,mampu meningkkatkan ekonomi setempat telah ditolak bulat-bulat oleh kalid.

ini dinamakan dasar menarik keluar pelabur dari bumi selangor.

3 tahun berturut-turut kerajaan selangor mengalami defisit belanjawan.ini dinamakan perbelanjaan berhemah, lagi kurang duit maknanya kurang lagi risiko.

tak lupa, menjual 3 aset penting pkns.
bagi kalid, ini dinamakan bijak meniaga.

ada lagi satu ?

bisnes rugi, tapi bonus bagi.
istilah ekonomi ini dipanggil 'membapakkan aset negeri ikut suka hati bapak aku'.KLIK SINI

SETOPA, MU KABOR MENDA NI ?

soalan khas untuk setopa ali  aka mustapha ali pas.

isunya mengenai kenyataan setopa yang mengatakan sistem 2 parti mampu menewaskan BN.

setopa, kalau sistem 2 parti wujud bersediakah ahli pas terima kenyataan  parti terpaksa dibubarkan ?

setopa, kalau sistem 2 parti wujud maka pas dah tak gunakan lagi perjuangan lama ?

setopa, kalau sistem 2 parti wujud pas nak gunakan kitab yang mana , bible ke quran ?

setopa , kalau sistem 2 parti wujud mampukah pas terima presidennya dari dap ?

setopa, kalau sistem 2 parti wujud mahukah pas terima perjuangan pluralisme agama sebagai teras perjuangan ?


setopa kalau sistem 2 parti wujud bersediakah ahli pas terima kenyataan tok garu nik ajis tak lagi jadi mudadilul am pas ?

setopa...mu kabor menda ni ?

VIDEO INI SAHKAN..MB SELANGOR MEMANG BANGANG !

SEKALI LAGI, MALAYSIAKINI BODOHKAN PAS.

adakah malaysiakini,trojan horse umno ?

malaysiakini berjaya membodohkan pimpinan pas buat kesekian kali.

dalam isu peninju muay thai dari israel, pas melalui jurucakap samdolnya iaitu mahfuz bean mempersoalkan bagaimana peninju israel ini dibenarkan masuk ke malaysia ?

pas tak tau ke yang terlibat menganjurkan program ni adalah tourism selangor, di bawah seliaan eli kangkang ?


PAS ANGIN DIGELAR TALIBAN !

pemuda pas angin satu badan bila dr asri gelarkan mereka taliban.

angin ?
angin satu badan ?
sensitip ya ?

dua dua kong kali kong.
sorang labu sorang labi.

dr asri tak tau ke yang elton john tu sedang perjuangkan hak asasi dan perkahwinan gay di malaysia ?

si taliban tu tak tau ke , pemimpin dorang pun pejuang hak asasi gay ?



HASAN ALI SEDIA BERENTAP !

lain macam sungguh hasan ali sejak kebelakangan ni.

dengar cite dia selalu jugak calling2 haron din, lepas HIMPUN.

la ni dia kata dia sanggup hilang sokongan pas ekoran isu dia menyokong perhimpunan anti murtad dan kes dumc.

signal ke tu ?
bila haron din nak join sekaki ?
taib azamudin macam berangin je ?

hilang sokongan pas, kata hasan ali.
elok benor lah tu.

sejak bila pulak pas ni penentu dosa pahala untuk  hasan ali, tak gitu hasan ali ?

orang pas macamana pulak ?

URGENT..NAK BAGITAU SATU BENDA ?

tadi spurs menang lagi.
spurs kalahkan QPR 3-1.
baru main 9 game, tapi duduk atas liverpool.
team lain dah main 10 game.

Sunday, October 30, 2011

MAT SABU STIM DENGAN AMBIGA ?

PRU 13 : PAKATAN MAKIN BEREBUT KERUSI SESAMA SENDIRI !

pas kata dia nak seat pkr, pasal pkr tak de petugas pilihanraya.
pas pun kata seat campuran adalah hak mereka,bukan hak pkr.

pkr kata aku nak seat dap.
pkr kata kebanyakan cina sokong perjuangan pkr.

dap kata aku nak seat pkr.
pkr takde kredibiliti pasal sejarah membuktikan adunnya suka lompat parti.
pkr balas balik.
kami pun nak seat dap. kalau tak kita lawan 3 penjuru.

parti zaid ibrahim kata aku nak seat di selangor.
pakatan takde kapabiliti untuk lead negeri.
kata zaid, pakatan terlalu fokus pada 'agenda anwar' dan anwar centric.

dewan himpunan penyokong pas kata mereka wajar diberi kerusi.
satu kerusi parlimen dan dun di setiap negeri.
dewan pemuda pas kata tak boleh.
dhpp kata otak kau, pas menang pasal india/cina menyokong pas.
hindraf pulak buat kacau di perak,selangor dan penang.
dia kata pakatan boleh perintah 5 negeri pasal hindraf.
p ramasany dari dap kata hindraf boleh jalan.

manakala kumpulan MCLM pecahan pakatan pulak kata kami nak selangor.

raja petra dah senarai beberapa profesional untuk kacau kerusi pakatan.

kah kah kah.
inilah realiti yang sedang berlaku di kalangan pakatan.

CUMA SATU KERUSI JE YANG SEMUA PIHAK DI ATAS TAKNAK KACAU ?

APA MENDANYA GAP ?

kerusi ahli parlimen di penjara sungai buloh, khas milik anwar sorang. bab kerusi ni, semua pihak di atas sepakat memang nak hantar anwar ke sana.

TERKINI SITUASI POLITIK KALID GEREJA DI SHAH ALAM.

Parlimen shah alam bakal tidak memberi peluang lagi kepada ahli parlimennya kalid gereja.
Parlimen shah alam ada 2 dun, kota anggerik dan batu 3.
Kekuatan kalid gereja rupanya berlegar di seksyen 16 sahaja.

Lokasi lain seperti berkeley yg majoriti pengundi (3000) masyarakat cina tidak lagi berminat dengan gaya politik kalid. Kalid gereja terlalu byk sgt politik sampai terlupa akan jawatannya sebagai ahli parlimen shah alam. Jalan bandaran teruk sgt berlubang. Protes masyarakat setempat terhadap keadaan infra makin meningkat. Lewat malam tadi kami lepak dengan beberapa penduduk setempat di berkeley corner.

Sokongan rakyat terhadap program pas di shah alam dah macam prog syok sendiri.

Kg kuantan,bukit kuda hancur. Sungai rasa orang india dah mula perlekeh kalid gereja dan kalid gagap.

Padang jawa makin tak teratur. Janji kalid di rimba jaya banyak tak tertunai.

Seksyen 23,18,19,24 pas mulai slow. Moral down pasal kebanyakan mereka ini lebih pro kepada hasan ali dan dato haron din.

Belah kota anggerik kalid bakal menghadapi laluan cukup sukar. Melayu pertengahan di lokasi ini dah paham beza pas tahun 98 dan pascz 2008.

Kalid gereja kabarnya nak cabut lari ke parlimen kota raja tapi dr mariah punya orang akan pertahankan dr mariah habis habisan.

Cikgu jaapar org kuat kalid di kota raja tak boleh buat apa apa. Cikgu japar pun nak jadi calon dun sri muda dan menggantikan suhaimi shafie yg bakal masuk penjara ekoran isu hina sultan selangor.

Nantikan sambungannya polemik pas di kota raja,klang dll.


Published with Blogger-droid v1.7.4

KETURUNAN DAP YANG DAPAT 'F9' BAHASA MELAYU.

AZIZ BARI : PROF KANGKONGKANG TERIMA PELURU.

aziz bari, prof kang-kong-kang terima peluru.


dulu kempal singh pun pernah buat gimik macamtu.
tony pua pua ada bikin gimik sama.
theresa kok pun ada gimik sama.


anwar kata ada orang mau bunuh dia, tu pasal lari kedutaan turki.
1.....
2.....
3.....
action ! 


tahniah pasukan N9. keeper ganu bat hal macam kat singapore.

Saturday, October 29, 2011

PIALA MALAYSIA

Ganu lawan N9. siapa menang bro?
Published with Blogger-droid v1.7.4

SIRI MELIWAT BUKU JINGGAY.

 Dasar Bersama ini menggariskan iltizam kami untuk mengalih hala tuju negara dan bangsa ke landasan yang betul setelah berdekad diruntun salah guna kuasa, rasuah dan politik perkauman.

Muafakat asas yang membentuk Dasar Bersama adalah ketulusan parti-parti Pakatan Rakyat meletakkan Perlembagaan Persekutuan sebagai kompas perjuangannya. Tiga perkara pertama yang diangkat dalam Dasar Bersama adalah komitmen Kami untuk:

Mempertahankan Perlembagaan Persekutuan, Islam sebagai agama bagi Persekutuan dan agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana di negara ini serta melindungi kedudukan istimewa orang Melayu dan anak negeri mana-mana antara Negeri Sabah dan Sarawak dan kepentingan sah kaum-kaum lain sejajar dengan Perkara 153.

Ulasan:


Hello Pakatan! Sememangnya Malaysia adalah sebuah negara yang menjadikan agama Islam sebagai agama rasmi bagi Persekutuan manakala Raja-raja Melayu adalah merupakan ketua agama Islam.

Mempertahankan peranan dan tanggungjawab institusi Raja berperlembagaan.Sememangnya Malaysia adalah sebuah negara yang mengamalkan konsep Raja Berperlembagaan di mana Yang Dipertuan Agong adalah Ketua Negara.

Yang anehnya bagaimana Pakatan mahu mempertahankan agama Islam sedangan institusi agama Islam seperti di Johor hari ini dilanyak secukup-cukupnya oleh wakil rakyat Pakatan kerana menjalankan tugas mereka. Tanyalah para pegawa Jabatan Agama Islam Selangor yang sebelum ini rata-ratanya adalah penyokong Pas. Adakah sekarang ini mereka merasakan Islam ditegak dan dipertahankan?

Salah seorang wakil rakyat Pakatan juga sedang berhadapan dengan kes jenayah di Mahkamah kerana menghina Duli Yang Maha Mulis Tuanku Sultan Selangor. Namun sehingga kini wakil rakyat ini tidak digantung mahu pun mendapat sebarang amaran kerana tulisan beliau itu.

Seorang wakil rakyat Pakatan suatu ketika dahulu ketika menjadi pembangkang enggan memakai songkok untuk upacara angkat sumpah ADUN Selangor di hadapan DYMM Tuanku. Sekarang ini menjadi Speaker negeri. Adakah ini orang yang hendak diberi kepercayaan mengotakan janji mereka mengenai Islam dan raja-raja?

SIRI MELIWAT BUKU JINGGAY.

Setelah mendengar pandangan-pandangan dalam Buku Jingga yang diterbitkan oleh Pakatan Rakyat, wajar juga kita mendengar jawapan balas daripada rakyat Malaysia yang menyokong parti pemerintah hari ini. Blog ini akan menerbit puluhan Siri Menjawab Buku Jingga (SMBJ) untuk menunjukan janji Pakatan dalam buku Jingga ini tidak lebih daripada janji politik kosong.


Seorang rakan mencadangkan agar SMBJ dinamakan sebagai Siri Meliwat Buku Jingga. Namun bagi mengelakkan ramai rakyat biasa yang sudah bosan dengan isu liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim menjauh diri dari blog ini maka nama asal SMBJ dikekalkan. 




Dakwaan Buku Jingga 


Setelah 53 tahun merdeka negara kini berada dalam krisis. Cita-cita untuk membina sebuah bangsa yang bersatu padu dan negara yang makmur telah gagal. Demokrasi dan hak asasi rakyat terus dinodai oleh pemerintah UMNO/BN. Rasuah dan penyalahgunaan kuasa membarah. Kekayaan negara telah dibolot oleh segelintir elit berkuasa. UMNO/BN tidak mempedulikan rakyat terbanyak yang dihimpit oleh kos sara hidup yang tinggi. Pendapatan rakyat tidak meningkat kerana dikekang oleh pemerintah. Daya saing negara dan rakyat terhakis akibat dasar yang lemah, pelaksanaan yang tidak berkesan dan kebijakan (dasar) yang tidak berjiwa rakyat.


Ulasan:


Sepanjang tempoh lebih 50 tahun Kerajaan Barisan Nasional (BN) mentadbir negara, BN telah membuktikan pelbagai pencapaian cemerlang dalam membela nasib rakyat dan membangunkan negara. Kadar kemiskinan di negara ini telah menurun kepada 3.8 peratus sahaja pada 2009 berbanding 49.3 peratus pada 1970.

Kadar kemiskinan kaum bumiputera juga telah menurun sehingga ke paras 5.1 peratus sahaja ketika ini berbanding 64.8 peratus pada 1970. Pendapatan bagi 40 peratus isi rumah berpendapatan paling minimum telah mencatatkan peningkat drastik sehingga 324% pada 2008 berbanding tahun 1980. Kadar pengangguran pula telah menurun kepada 3.2% pada 2007 berbanding 5.8 peratus pada 1984.

LAPORAN AUDIT BUKTIKAN KERAJAAN MAKIN BERANI.

laporan rasmi audit negara ternyata memberikan satu indikasi penting.

kerajaan semakin berani untuk mempamerkan ketelusan dalam pentadbiran.

berani mempamer ?
tak cukup dengan mempamer, SPRM pun dah masuk. 
tahniah kerana keberanian ini.

MAKIN KREATIF.

BLOGERS RIZIQIN HILL AJAR ANWAR.



blogers KL dah balun anwar. hamik ko nuar. KLIK SINI

Friday, October 28, 2011

MUHYIDIN SMASH ANWAR !

betul jugak bila aku baca kenyataan muhyidin ni.
sama jugaklah dengan kes minyak.
anwar kata masa dia jadi tpm,petrol kat malaysia murah.
memanglah murah pasal harga minyak dunia pada tika itu USD30 barel je setong.


bodoh sungguh lah anwar ni.
KLIK SINI

PAS SAKAU DUIT AHLI ? MANA LAPORAN AUDIT ?

foto di atas merupakan gambaran biasa mana-mana ceramah pas.
sewaktu ceramah, pihak mc akan mengumumkan tabung jihad.

maka bertebaranlah unit amal pas bawak karung  untuk kutip derma.

ahli pas yang yang tak seberapa ada wang digalakkan meyumbang derma kepada kantung yang dibawa.

pada pemikiran mereka, derma yang dibelanjakan itu akan mendapat blessing atas nama tok garu.

perkara ni dah puluhan tahun pas sakau duit ahli.

mana laporan audit nya ?
mana tranperansi nya ?

DIA SEMAKIN DITOLAK RAKYAT.

AMBIGA PALAT ANGIN DENGAN RAHIM NOR.

bekas ketua polis negara tan sri rahim nor menyamakan tindakan gerakan pro hak asasi sebagai aturan hidup komunis.

ambiga pula balas kenyataan rahim nor.
ambiga kata rahim nor tak paham gerakan demokrasi.

pada petemuan dan pembubaran gerakan komunis di malaysia, rahim nor mintak agar chin peng dan rashid maidin untuk meletakkan senjata, menjunjung demokrasi dannnnnnn...

MENGUCAPKAN TAAT SETIA KEPADA DYMM YANG DIPERTUAN AGONG.

2 mangkok ni taknak dan tak mahu tunduk kepada YDPA.

pasal apa ?

pasal YDPA adalah ketua agama islam.
komunis tolak sistem raja berperlembagaan.

hari ini ambiga panas hati bila rahim nor kata gerakan pro demokrasi ini berhala tuju kepada perjuangan komunis.

cubit peha kiri peha kanan terasa, betul tak ambiga ?

Thursday, October 27, 2011

ULTIMATUM PERKASA ! MELAYU PENENTU UNDI .

semalam perkasa keluarkan kenyataan.

kami akan senaraikan nama-nama YB yang biadap dengan islam dan melayu.

list ini akan disebarkan kepada seluruh ahli perkasa. 
tujuannya nak ajar YB ni akan kuasa 'undi orang melayu'. 
sungguh bijak ultimatum ini..

moga perkasa senaraikan terus nama-nama YB ni untuk blogers sahut. kita tumbangkan mereka yang biadap ni pada pru ke 13 nanti.


rakyat pun dah tak sabau .

ANWAR IBRAHIM AKHIRNYA SURRENDER DENGAN BLOGERS PRO UMNO !

SIOTLAH UMNO..SEMUANYA TAK BOLEH ?!

siotlah umno....
nak meliwat tak boleh !
nak bersekedudukan tak boleh !
nak gadai hak melayu tak boleh !
nak gadai negara pun tak boleh !


siotlah umno...
nak gadai kalimah ALLAH pun tak boleh !
nak bagi nama ALLAH pada orang lain pun tak boleh !
nak murtad pun tak boleh !
nak jual agama pun tak boleh !


siotlah umno...
nak tukar bendera malaysia pun tak boleh !
nak angkat komunis jadi idola pun tak boleh !
nak buat huru hara pun tak boleh !


siotlah umno..
nak sokong lina joy murtad pun tak boleh !
nak kutuk sultan pun tak boleh !
nak lawan sultan pun tak boleh !


siotlah umno...
nak baiah talak 3 bini pun tak boleh !
nak raba nenen pun tak boleh !
nak kutuk negeri lain depan singapore pun tak boleh !


siotlah umno..
nak suruh dap masuk masjid pun tak boleh !
nak suruh kapir baca ayat quran pun tak boleh !
nak romen china doll pun tak boleh !



siotlah umno..
semuanya tak boleh !


pssstt- yang lain hang sambung naaa..

TAKSUB TAHAP MELAMPAU !


nik ajis tengah solat.
solat maksudnya tengah mengadap ALLAH SWT.


yang penyangak pas dok sibuk amik foto dia apasal ?
taksub ?
takjub ?
kultus ?


ALLAH SWT besar ke nik ajis penting ?

SPR MAKIN TELUS. SENARAI 40 RIBU PENGUNDI RAGU DIKELUARKAN.

spr makin telus.

jika sebelum ini permohonan 52,215 pengundi yang mahu menukar pusat pengundian telah dikeluarkan/dipublishkan,  sekali lagi spr menunjukkan ketelusan dalam proses pilihanraya.

pemuda pas puji tindakan spr apabila menyenaraikan hampir  40 ribu nama pengundi yang dikategorikan sebagai  'pengundi diragui' untuk mendapat maklum balas.

pemuda pas puji  tindakan spr.

SENARAI 52 RIBU PERTUKARAN ALAMAT MENGUNDI SPR DAH PUBLISH !

spr dah keluarkan senarai nama permohonan 52,215 untuk pertukaran pusat mengundi.

apa lagi yang tak telus ?

spr dah publish nama 52,215 pengundi yang nak tukar pusat pengundian.

harap pakatan jangan cakap ada pengundi hantu pulak masuk kampung pada pru ke 13 nanti.

perkara mengenai kelajuan spr meneluskan sistem pilihanraya kami dah doukumentasikan.

kalau masih kedengaran suara gampangan mengatakan spr tak speed up kerja, lu memang tak buat homework la.


KHAS UNTUK KOMENTAR GAP SHJ..CUBA KLIK PADA FOTO INI ?

muahahaha

TERBAIK DR BLOG MYMASSA.

Blog Mymassa menyiarkan terjemahan sebuah artikel “hebat” yang disiarkan di akhbar China Press yang bersinis kepada blogger pro-UMNO yang dikatakan “tidak bersekolah”. Mungkin penulis di China Press itu, Koh Kok Wee, merasakan dia adalah penulis yang hebat dan sangat “bersekolah tinggi”.
“Terima kasih” saya ucapkan kepada Koh Kok Wee dan China Press atas kritikan “hebat”, “bermutu” dan mungkin pandangan itu dihasilkan oleh seorang lulusan “sekolah paling tinggi di dunia”.
Artikel di China Press itu mendakwa bahaw blogger pro-UMNO menjatuhkan UMNO sendiri dengan memutar belitkan fakta, bermuslihat, fitnah dan menheret “budak mentah” ke kancah pertikaian politik di alam siber. Kok Wee mengaitkan dakwaannya itu dengan isu “anak lelaki VVIP Pulau Pinang yang dikatakan mencabul buah dada rakan sekelasnya dan membayar wang pampasan RM200,000 untuk menutup kes tersebut”.
Kemudian, Kok Wee yang “sekolah tinggi-tinggi” itu merujuk kepada sejarah negara China dengan menceritakan tentang hulubalang Xiang Yu dan hulubalang Liu Bang yang berperang di zaman King of Western Chu Xi. Dan Kok Wee yang mungkin berjaya di “sekolah paling tinggi di dunia” itu turut menyelitkan cerita The Warring States Period yang menyentuh perasaan mengenai Panglima Lee Yang yang tewas setelah membunuh anak Maharaja Chong Shan!
Tinggi sungguh ilmu Kok Koh Wee. Banyak sejarah China yang dia tahu. Tapi malangnya, dia selama ini hanya menyimpan ilmunya dalam seluar dalamnya. Dikala pihak parti pembangkang menyerang anak dan keluarga pemimpin UMNO mahupun BN, Koh Wee hanya berdiam diri.
Ketika anak-anak, keluarga, besan, sanak saudara pemimpin Kerajaan diserang, mungkin Koh Wee sedang ketawa berdekah-dekah sambil menyokong serangan tidak beretika itu. Cerita-cerita purba China itu diperam selama mungkin di celah pahanya.
Namun, bila sekali saja anak pemimpin DAP diserang blogger UMNO, terus Koh Wee melenting, melatah yang bukan-bukan. Habis keluar cerita perang China sana sini. Kalau boleh, cerita Fong Sai Yuk dan Wong Fei Hong pun nak diselitkan jugak!
Saya ingin bertanya kepada Koh Wee yang “belajar sekolah tinggi” ini, mengapa perlu ada pandangan berpilih? Mengapa perlu ada “double standard”? Mengapa tidak Koh Wee menyerang pemimpin-pemimpin pembangkang yang menyerang anak-anak, keluarga dan sanak saudara pemimpin UMNO dan BN.
Sebagai contoh, isteri Perdana Menteri diserang hampir setiap hari, anak Perdana Menteri pun diburuk-burukkan setiap hari, anak Datuk Seri Hisyamuddin pun di serang juga oleh blogger-bloger pembangkang. Malah, anak-anak mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir pun teruk diserang ketika ayah mereka itu mentadbir negara.
Di mana Koh Wee ketika itu? Masih di dalam buaian, kah? Koh Wee “bisu”kah ketika itu? Jari jemari Koh Wee “cacat”kah ketika itu? Atau Koh Wee masih lagi belum habis menuntut belajar di “sekolahnya yang tinggi-tinggi” itu?
Pada saya, pendapat Koh Wee itu sangat jelas berat sebelah, “pathethic”, rapuh, berpihak dan terang-terang tidak berasas. Dalam ertikata lain, salah sama sekali penghinaan dan dakwaannya terhadap blogger pro-UMNO.
Bukanlah berniat untuk meninggi diri, namun pada pandangan saya, Koh Wee dan China Press perlu balik dan belajar di “sekolah yang lebih tinggi” sebelum memberi kritikan terhadap senario politik Malaysia pada masa ini. Rasanya, sekolah Koh Wee dan akhbar Cina itu belum cukup tinggi lagi.
Seperkara lagi, kalau nak kritik pun, berikanlah kritikan yang membina dan tidak menghina mana-mana pihak. Apa “sekolah tinggi” Koh Wee dan China Press tidak ajar tentang etika dan moralkah dahulu? Jangan nampak telur tembelang sebiji di sebelah pihak sini saja kerana di pihak sana ada berjuta biji lagi telur tembelang yang jauh lebih busuk dan keji!

Wednesday, October 26, 2011

DEMOKRAZY PKR, TAK SUKA BUNUH !

anwar punya gaya demokrazy tak suka orang yang melawannya. KLIK SINI

WEBSITE PAS,TRANUNGKITE KANTOI BESAR!

cyberterompah pas gagal lagi nak buat psywar.

isu tangkapan khalwat dijadikan bahan artikel dan rujukan mutakhir. kata mereka khalwat itu hasil didikan umno dan barisan nasional.

punyalah bangang !

punyalah teruja nak buat psywar sampai tak sedar diri sendiri terkantoi .

isu pasangan ditangkap khalwat  yang mengaku 'adik beradik' dijadikan bahan jajaan.

kata mereka inilah tanda kerosakan moral generasi muda di bawah pimpinan umno dan barisan nasional.

BETUL KE ?
KE BETUL ?
BETUL KE ?
KE BETUL ?

kerana tak sabor nak dedahkan kepincangan moral ini, rupa-rupanya tanpa mereka sedari kejadian tangkapan khalwat 'adik beradik' tu rupanya berlaku di petaling jaya, selangor negeri di bawah pemerintahan pakatan..

alahai
cyberterompah pas kantoi lagi.

aduyai macamana pas sebuah parti nak lawan blogers pro umno nih ? KANTOI KANTOI.. (klik pada foto di atas)

FOTO WAYANG UNTUK PRU13.

macam-macam stail pas gunakan untuk raih simpati.
ini tandanya, kronik.

AZIZ BARI, SARIP DOL UIA.

polis dah siasat aziz bari.

namun macam biasa aziz keluarkan kenyataan 'masih ada lagi' benda yang tak selesai.

eloknya kalau dah gian sangat berpolitik, aziz bari harus jadi jantan dan  letak jawatan.

3 hari lepas aziz kata 'orang melayu' cukup ramai menyokongnya.

kalau dah yakin 'orang melayu' sokong beliau, bertandinglah pada pru ke 13 nanti. 

tak payah nak merintih dan meronta cakap itu dan ini.
letak jawatan dan bertanding.
jangan jadi sarip dol jaguh kampung kat uia je.

ORANG INDIA TIDAK PERLU LAKUKAN BEGINI !

sungguh sadis melihat foto ini.

wanita india ini tidak perlu sampai melutut untuk apa juga tujuan terutamanya di kaki lim guan eng laknatullah.




AUDIT : PAC AKAN SIASAT..SYABAS !


PAC akan siasat kelemahan tadbir urus kewangan yang melibatkan kementerian dan agensi.

seluruh blogers pro umno mengucapkan syabas kepada kerajaan kerana cukup telus memberikan maklumat terperinci setiap belanja yang dikeluarkan.

siapa yang salah sila hadapkan ke mahkamah.

rakyat mahukan transperansi dalam perbelanjaan kerajaan. 

rakyat akan bersama pada kerajaan yang sanggup menghapuskan rasuah dan ketirisan.

sewajarnya, pakatan yang mentadbir negeri juga wajib memberikan laluan secara total untuk jabatan audit masuk  dan meneliti seluruh perbelanjaan kerajaan negeri,exco,syarikat GLC negeri,ahli majlis.

pakatan dicabar membuka laluan ini sepertimana yang kerajaan pusat dah lakukan.

tak payah guna selcat. ada berani ka kalid ?

MUHYIDIN BALUN PAKATAN SELANGOR.